• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/Binz

Auteur: sir_smokalot, gepost 11 juli 2013 om 10:25 – 41 Reacties

Afbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/BinzAfbeelding Mercedes A-Klasse met snelle looks van Inden/Binz

A-Klasse van Inden en Binz
Beetje een tegenvaller dit, van een bedrijf als Binz hadden we eigenlijk een extreem verlengde A-Klasse van minstens 5,5 meter lang verwacht.

Heb je geen zin om 60.000 euro op een A45 AMG stuk te slaan, of er simpelweg het geld niet voor? Dan kan je altijd opteren voor het uiterlijk vertoon dat tuners Inden en Binz aanbieden. Zo hou je de hele straat mooi voor de gek met je karige Renault-koffiemolen onder de kap.

Het begint met een pakketje dat Mercedes Sport aanbiedt op de A-Klasse. Bumpers en skirts a la A 45 doen de nietsvermoedende buitenstaander vermoeden dat hij hier met een serieuze hete hatch te maken heeft.

Vervolgens gieten Inden en Binz er hun speciale saus overheen. De complete onderkant van de bodykit krijgt een randje van echt carbon, en in de diffuser huist een set uitlaatpijpen die we kennen uit de C 63 AMG Black Series.

Geen wheelgap, altijd +1

Een set 19 inch BBS-velgen (Barracuda’s op het rode model) met 225/35 en 255/30-banden er omheen zorgen voor serieus dikke pootjes, en om de stance helemaal af te maken is de Benzo voorzien van een schroefveerset, die hem met 35 mm verlagen. Stickerpakketje er bij en je baby-Benz is helemaal badass.

Eerlijk is eerlijk: dit ziet er serieus gemeen uit. Totdat je het op je A180 CDI, voorzien van Dacia-oliestoker (1.461 cc, 0-100 in 11,3 seconden) plaatst, en er door bijna elke auto bij het verkeerslicht uitgereden wordt. Kost wat, maar dan heb je ook niks.

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Nieuwe G-klasse 4x4² gaat los in de sneeuw [video]
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

a-klasse, binz, inden-design, Mercedes, tuning, w176

Vorig bericht: « Belgische Murcielago LP640 crasht, is kennelijk van celeb
Volgend bericht: Porsche pakt flink uit op Goodwood [sculptuur, klassiekers] »

Lees Interacties

Reacties

  1. roberto zegt

    11 juli 2013 om 10:32

    BBS setje ziet er verdomd dik uit onder de A-klasse!

    Login om te reageren
    • PeugeotGTI zegt

      11 juli 2013 om 11:19

      @roberto:
      Zeker weten.
      BBS-jes altijd goed.
      Vooral die Barracuda’s vind ik erg vet.

      Login om te reageren
      • Svda zegt

        11 juli 2013 om 11:35

        @PeugeotGTI: jammer genoeg heb je tegenwoordig te veel immitatie van slechte kwaliteit zoals de BBS lemans.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          11 juli 2013 om 23:19

          @dahlback: immitatie op zich is niks mis mee. Slechte kwaliteit inderdaad wel en daar zijn er helaas erg veel van.

          Login om te reageren
  2. tt123 zegt

    11 juli 2013 om 10:44

    Chiptunen dan kun je mischien nog n beetje rijden

    Login om te reageren
  3. barbro zegt

    11 juli 2013 om 10:52

    Met zo’n voorbumper kom je in ons kikkerlandje geen enkele drempel overheen. Het is wel mooi, maar (totaal) onpraktisch.

    Login om te reageren
  4. henk123456 zegt

    11 juli 2013 om 11:09

    Echt dik zeg! Sowieso is de nieuwe A een flinke vooruitgang

    Login om te reageren
  5. rickie2811 zegt

    11 juli 2013 om 11:20

    Dit ziet er toch wel nice uit eigenlijk, doe mij die rooie maar

    Login om te reageren
    • bmdoubleu zegt

      11 juli 2013 om 11:27

      @rickie2811: Oke, komtie an

      Login om te reageren
  6. Svda zegt

    11 juli 2013 om 11:36

    A180 staat toch voor 1.8? Altans eerst altijd wel zoals andere modellen op see Amg na.

    Login om te reageren
    • Pordon zegt

      11 juli 2013 om 11:44

      @dahlback: Dat doet het al jaren niet meer. Je hebt de A180 CDI + handbak, dat is een 1.5 diesel van renault (vreselijke motor) en de A180 CDI + 7G DCT, dat is wel een 1.8. Maar de A200 CDI is ook dezelfde 1.8 met iets meer vermogen en de A220 CDI ligt er een 2.1 blok in.

      Login om te reageren
      • Svda zegt

        11 juli 2013 om 12:20

        @Pordon: weer wat geleerd, mijn intresse in MB is niet zo groot maar dan weet ik dat ook weer.

        Login om te reageren
    • gast zegt

      11 juli 2013 om 12:04

      @dahlback: dat is al niet meer, net als bij bijvoorbeeld BMW… is gewoon makebelieve..

      Login om te reageren
      • Pordon zegt

        11 juli 2013 om 14:05

        @gast: Is ook geen makebelieve hoor. Ze zeggen nergens meer dat het te maken heeft met de cilinderinhoud. Het is gewoon bedoelt om de rangschikking aan te geven van de motoren. Dat het vroeger wel zo was en dat mensen denken dat het nu nog steeds zo is kunnen ze niks aan doen. Voor zover ik weet wijkt Mercedes al minstens 15 jaar af van de cilinderinhoud. in 1998 werd de C240 een 2.6L V6 en kwam er een C200 CDI en dat was een 2.2L en de C180 werd een 2.0L.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          11 juli 2013 om 14:55

          @Pordon: In dat geval zouden ze misschien kunnen proberen een rangschikking te maken die niet suggereert dat het met de cilinderinhoud te maken heeft.

          Login om te reageren
        • gast zegt

          11 juli 2013 om 23:16

          @Pordon: in 1990 was een bmw 316 al een 1.8 dus dat klopt wel….

          Login om te reageren
  7. VeniVidiVici zegt

    11 juli 2013 om 11:39

    Het gezegde is, goedkoop is duurkoop, maar hier is het, duurkoop is goedkoop…

    Maar eerlijk is eerlijk dit masterlijke pakket wel op een A45 AMG gemonteerd is super gaaf!!

    Login om te reageren
    • eklasse zegt

      11 juli 2013 om 12:04

      @VeniVidiVici: dus dan heb je een echte AMG en dan maak je er een omgebouwde instapper van… Persoonlijk vind ik iets origineel laten mooier ( en verstandiger ).

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        11 juli 2013 om 12:34

        @eklasse: Nou… de uitlaten van de originele A45 vind ik qua look veel minder spannend én die BBS velgen zijn ook veel stoerder en sportiever dan de originele. Voor de rest de A45 laten zoals zij is.

        Login om te reageren
        • gast zegt

          11 juli 2013 om 23:19

          @VeniVidiVici: de velgen van de A45 AMG vind ik mooier, maar wat betreft de uitlaten zijn deze veel mooier en passen ze op een of andere manier ook beter bij het design van de auto..

          Login om te reageren
  8. gast zegt

    11 juli 2013 om 12:18

    Ik vind het geweldig, mijn vriendin vind bijvoorbeeld de A45 heel erg mooi, en dat is logisch… maar zij is niet iemand die scheurt…. Dus wel de looks maar niet de prijs…

    en het verschil kunnen we dan mooi bij mijn auto erbij leggen…

    Login om te reageren
    • bempi zegt

      11 juli 2013 om 17:36

      @gast: kan je eindelijk je vw jetta halen ;)

      Login om te reageren
      • gast zegt

        11 juli 2013 om 23:06

        @bempi: het is dat je een bmw logo gebruikt en ik daarom terug denk aan mijn E36 M3 sedan die ik vorig jaar verkocht heb omdat ik er geen tijd voor had om mee te rijden, anders had ik een hele lullige reactie geplaatst… je heb het voordeel van de twijfel zegmaar..

        Login om te reageren
        • bempi zegt

          12 juli 2013 om 01:57

          @gast:

          Je mag het gerust zeggen hoor Haha ! Ik vind het niet erg. Maar moet je nu met de ov reizen ? Best wel zonde dat je je E36 M3 kwijt bent. Alhoewel ik pas onder de indruk zou zijn van een E46 of E92 :p

          Login om te reageren
          • gast zegt

            12 juli 2013 om 11:02

            @bempi: die M3 was de enige auto die ik had met minder dan 300 pk ( 286 ), maar wel een hele leuke drift auto…… En over mij hoef je niet in te zitten rij dagelijks een V8 ~400 pk ~830Nm

            Login om te reageren
            • bempi zegt

              12 juli 2013 om 14:36

              @gast:

              Valt tegen. Wat moet je nou met een V8 in nederland. Neem dan een V10 of rij een 6 in lijn.

              Login om te reageren
              • gast zegt

                12 juli 2013 om 15:38

                @bempi: wat valt tegen dan…. misschien valt tegen wat jij rij…. wat ik rij valt echt niet tegen….

              • bempi zegt

                12 juli 2013 om 19:25

                @gast:

                Wat ik zeg. Een pauper V8. Beste V10. Maar ik snap je stress.

              • gast zegt

                13 juli 2013 om 12:36

                @bempi: wat nou pauper V8… ga lekker fietsen…. je had een bmx logo moeten gebruiken..

              • bempi zegt

                15 juli 2013 om 11:07

                @gast:

                Niet huilie builie doen. V8 is nutteloos in Nederland. Zoals ik zei kies dan lager of hoger.

              • gast zegt

                15 juli 2013 om 14:45

                @bempi: hoe kan jij nou met je bmx weten of een V8 nutteloos is in Nederland…

                en helemaal dom van je om dan te zeggen dat een V10 wel nut heeft….
                en lekker belangrijk wat jij vind, ik geniet van elke rit in mijn V8….. sukkel…

  9. reggie-boy_rood zegt

    11 juli 2013 om 12:19

    De Renault koffiemolen geld toch alleen voor de diesels ???

    Login om te reageren
  10. berlinetta zegt

    11 juli 2013 om 12:30

    Het kost wat, maar dan heb je ook niks. Haha prachtig.

    Login om te reageren
  11. PiK zegt

    11 juli 2013 om 13:21

    De heren van Binz zijn alleen vergeten Xenon te bestellen op die A-klasse. En wat een slechte foto’s zeg, die auto’s zijn gewoon vies.

    Login om te reageren
  12. keesje1987 zegt

    11 juli 2013 om 13:27

    Wat blijft het toch een ontzettend lelijke auto…

    Login om te reageren
  13. bempi zegt

    11 juli 2013 om 17:38

    met een amg kit ziet de a klasse er mooi uit. Zonder is het echt een auto dat in zn kont is verkracht en blind is geworden daardoor. Echt lelijk

    Login om te reageren
    • gast zegt

      11 juli 2013 om 23:13

      @bempi: nee, de 1 serie, die is lekker zullen we zeggen… om over de i3 maar helemaal niet te spreken..

      Login om te reageren
      • bempi zegt

        12 juli 2013 om 01:59

        @gast:

        Ja de 1 serie is natuurlijk mooi en de i3 is ook ver z’n tijd vooruit. Over 10 jaar zal je de i3 iconisch vinden. Maar de A klasse is een bijeen gesprokkelde wanhoopspoging om mercedes nog overeind te houden.

        Login om te reageren
        • gast zegt

          12 juli 2013 om 11:05

          @bempi: de 1 serie mooi noemen zeg voor mij genoeg, laten we het er op houden dat het iets met smaak te maken heeft…. Ik vinde de nieuwe A mooi, op zijn achterlichten na..

          Maar de i3 is gewoon echt lelijk, het is de nieuwe Multipla zullen we maar zeggen, en ik denk niet dat er hier op AB veel met me onees zijn wat de i3 betreft..

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            12 juli 2013 om 14:38

            @gast:

            Ik denk ook smaken verschillen. Multipla is wel overdreven, maar goed ik snap het wel.

            Login om te reageren
  14. toyotafortuner zegt

    11 juli 2013 om 21:47

    All show but no go dus. NEXT!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North