• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes S-Klasse en ML zijn het milieuvriendelijkst

Auteur: robbie, gepost 28 december 2011 om 21:02 – 74 Reacties

Mercedes ML250 BlueTEC 4MATIC is heeeeel schoon


LOL persbericht van de dag:

Mercedes-Benz S-Class and M-Class are the most environment-friendly
The “ÖkoTrend” institute has declared the S 250 CDI BlueEFFICIENCY and the ML 250 BlueTEC 4MATIC to be the most environmentally friendly cars in their class.

De kneep zit em natuurlijk in de opmerking “in their class”, maar het blijft toch raar om zoiets te lezen.

Mercedes is uiteraard maar wat blij dat hun dieselslurpers door het Duitse “Öko-Trend Institute for Environmental Research” beloont zijn met een prijs voor hun milieuvriendelijkheid. Hebben ze weer mooi iets om trots op te zijn. Uiteraard is het wel zo eerlijk om een paar van de andere winnaars ook even te vermelden.

Compacte auto’s
1) Lexus CT 200h
2) Toyota Auris Hybrid
3) BMW 116d EDE

Middenklasse
1) Toyota Prius
2) BMW 320d EDE
3) Opel Ampera

Hogere middenklasse
1) BMW 520d EDE
2) VW Passat 1.4 TSI EcoFuel
3) Audi A6 2.0 TDI

Luxe klasse
1) Mercedes S250 CDI
2) BMW 730d Blue Performance
3) Audi A8 3.0 TDI

Compacte SUV
1) BMW X1 sDrive 20d EDE
2) Nissan Qashqai 1.6 dCi
3) Skoda Yeti 1.6 TDI Greenline

SUV
1) Mercedes ML250 Bluetec 4Matic
2) Lexus RX 450h
3) Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Hybrid

Het lijkt er dus op dat diesels de voorkeur krijgen boven hybrides. Iets waar ze in de VS ook eindelijk achter lijken te komen.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Video: Mercedes drift naar BMW-dealer
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

m-klasse, Mercedes, milieu, s-klasse

Vorig bericht: « Eerste beelden nieuwe 3-deurs BMW 1 Serie
Volgend bericht: Victor Muller moet Lotus kopen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. amg77 zegt

    28 december 2011 om 21:09

    Tja luxe :D mercedes zal daar altijd het beste in blijven.

    Login om te reageren
  2. Northwestern zegt

    28 december 2011 om 21:14

    Geef dit artikel een enkeltje groen7 :)

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    28 december 2011 om 21:15

    Zo , en nu graag het echte verbruik bekend maken.

    Login om te reageren
    • mercedesgl zegt

      29 december 2011 om 12:25

      @norge: s250 was geloof ik iets van 1 op 21

      Login om te reageren
  4. janklaassen zegt

    28 december 2011 om 21:26

    Klasse van Benz! Jammer dat Audi de enige is die nog V8-diesels en V12-diesels in een SUV levert. (in Duitse M-segment o.a.)

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      28 december 2011 om 22:13

      @philipzuidijk: Amen, maar hoelang zal die V12 TDI nog leverbaar blijven …

      Login om te reageren
  5. maseratizzzzzzzz zegt

    28 december 2011 om 21:28

    Bmw doet het ook erg netjes!

    Login om te reageren
  6. bmwmaaktrijdengeweldig zegt

    28 december 2011 om 21:35

    Bmw in 4 van de 5 rijtjes.. Nice!

    Login om te reageren
  7. mazdarx8 zegt

    28 december 2011 om 21:45

    Bij de ”compacte auto’s” wordt een lexus ct 200h en een BMW 116d met elkaar vergeleken, en in de ”middenklasse” wordt een toyota prius met bmw 320d vergeleken.

    beetje vreemd.

    Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      28 december 2011 om 23:22

      @mazdarx8:

      Precies ja…en een passat wordt met een 5 serie vergeleken.

      Login om te reageren
    • BaRa zegt

      29 december 2011 om 11:11

      @mazdarx8: Heb je al eens in een Prius gezeten? De binnenruimte overtreft die van een 3-reeks.

      Login om te reageren
  8. bugatti zegt

    28 december 2011 om 21:52

    zuinigste Hypercar: Koeningsegg Agera R :p

    Login om te reageren
  9. phantom95 zegt

    28 december 2011 om 21:57

    BMW doet het goed in deze rijtjes, maar ik hoop maar dat het millieu niet de voornaamste reden is voor het aanschaffen van een bimmer.

    Login om te reageren
  10. bigcar zegt

    28 december 2011 om 22:07

    @autoblog: de meeste mensen kijken rond deze tijd naar top gear.. [ niet dat deze kersspecial nou zo leuk is.. ]

    Login om te reageren
  11. slappehap zegt

    28 december 2011 om 22:08

    Het merk is Puky (= zum kotschen) en het won een prijs in dezelfde wedstrijd, dus waar gaat het hier helemaal over?

    Login om te reageren
  12. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    28 december 2011 om 22:15

    Tja, het is dat Saab niet meer bestaat… Anders hadden ze aaaaaaaalle categorieën gewonnen natuurlijk! ;)

    Login om te reageren
    • norge zegt

      28 december 2011 om 23:33

      @Svenska_Aeroplan_AB: Saab is toch niet failliet , en hun vliegtuigen zijn echt niet zuinig hoor.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        28 december 2011 om 23:43

        @norge: Hun machinegeweren ook niet…

        Login om te reageren
  13. MAB zegt

    28 december 2011 om 22:15

    ik zag laatst zo een nieuwe ML hij is tenminste ook op vooruit gegaan met uiterlijk..

    Login om te reageren
  14. janklaassen zegt

    28 december 2011 om 22:27

    @dawwg

    Leuk, maar ze zijn de enigen, en er is nog geen enkel spyshot van de nieuwe Q7 opgedoken, dus wees blij dat ze er nu nog zijn. Goh je moet toch blij zijn met wat je hebt? Niet gelijk ook al de enige dikke, meerdere cilinder, (diesel) motoren afzeiken van de bestaande Duitse SUV.

    Login om te reageren
  15. jeanclaude zegt

    28 december 2011 om 22:29

    Hoe werkt dit? ik snap het niet, want een A8 3.0 tdi stoot tog echt minder CO2 uit dan een 730d bleuperformance en is ook zuiniger, maar staat toch een plekje lager.
    En dan de X1 tegen de yeti, stooten evenveel C02 uit maar de yeti is iets zuiniger maar staat wel derde.

    Login om te reageren
    • faalhaas zegt

      28 december 2011 om 22:38

      @jeanclaude: Denk dat het iets te maken heeft met productie.

      Login om te reageren
    • bigcar zegt

      28 december 2011 om 23:16

      @jeanclaude: tja, de a84.2tdi is volgens mij echt wel millieu-efficienter dan de 3.0 tdi… denk daar maar n’s over na ;)

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      28 december 2011 om 23:44

      @jeanclaude: Beetje goochelwerk met cijfertjes, en hoppa, mooi trucje…

      Login om te reageren
  16. bass zegt

    28 december 2011 om 22:37

    Geen land rover ?

    Login om te reageren
  17. bigcar zegt

    28 december 2011 om 22:39

    hele lijst netjes afgaand:

    Compacte auto’s -> claustrofobie, dus liever geen…
    1) Lexus CT 200h -> fucked up wagen, pretverdelgen om wat centjes te besparen terwijl deze hele wagen gwn geldverspilling is
    2) Toyota Auris Hybrid -> +1, als het toch eentje uit dit segment moet zijn, dan liever de auris
    3) BMW 116d EDE-> ugly

    Middenklasse
    1) Toyota Prius-> zetpil
    2) BMW 320d EDE-> me like!
    3) Opel Ampera-> -1, opelhater van hart en nieren

    Hogere middenklasse
    1) BMW 520d EDE-> me love! *kots* (vanwege motorisering, zelfde verhaal als bij de lexus ct200h)
    3) Audi A6 2.0 TDI-> haat aan onderstuur

    Luxe klasse-> liever met een wat dikkere motorisering
    1) Mercedes S250 CDI-> Sklasse met 4 pitter, yea sure, en die moet ik like’n, mooi niet dus
    2) BMW 730d Blue Performance & 3) Audi A8 3.0 TDI} beter spaar door voor een wat betere versie: liever één met V8 :
    bij bmw dus minimaal een 740(l)i, en van de a8 het liefst een 4.2tdi (heerlijk bak btw)

    Compacte SUV -> geen woorden voor
    1) BMW X1 sDrive 20d EDE -> als het dan toch moet, dan liever deze
    2)& 3) -> *kokhalzen*
    SUV
    1) Mercedes ML250 Bluetec 4Matic-> liever dikke motor erin.. maar moet wel kunnen
    2) Lexus RX 450h-> nice wagen, alleen jammer van het afgezaagde interieur, echt een afknapper, aangezien je het meeste tijd daar doorbrengt…
    3) Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Hybrid-> *kots* geen woorden voor :-( -> denk dat de ameikanen hier meer op zullen geilen, aangezien deze wagen bedoeld is voor hun markt…

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      28 december 2011 om 22:41

      @bigcar: ik vind toch wel dat als je bijvoorbeeld een wagen koopt voor 30K dat je toch echt wel een wat dikkere motorisering moet kunnen veroorloven, anders is er echt geen bal aan.
      want voor de helft van dat bedrag kun je ook een wat oudere model kopen, met een (vele male) dikkere motorisering.. dus als je 30K hebt, spaar dan door tot de 40 of 50, en ook ajb een wat fatsoenlijk aangeklede wagen, of ga een klasse lager shoppen…

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        28 december 2011 om 22:41

        mijn mening btw

        Login om te reageren
        • mopar zegt

          28 december 2011 om 22:50

          @bigcar: Rustig aan man, ik denk dat mensen wel meerdere redenen kunnen hebben om toch een relatief zuinige luxe wagen te willen hebben.
          Misschien hebben die wel helemaal geen behoefte aan 400pk en 0-100 in <5 sec.

          Login om te reageren
          • amg77 zegt

            28 december 2011 om 22:55

            @mopar: plus 1- check. Klopt anders zou iedereen rijden met een 400 plus pk motor.

            Login om te reageren
          • bass zegt

            28 december 2011 om 22:56

            @mopar: ja denk van nie oor

            Login om te reageren
          • bigcar zegt

            28 december 2011 om 22:58

            @mopar: als je 110.000 euro aan een bagger-A8 kan geven (bijvoorbeeld) vind ik wel dat je maar even door moet sparen voor de 4.2 tdi, (123.000 € dacht ik)dan heb je tenminste iets voor je centen, waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt.

            om de A8 maar weer als voorbeeld te nemen:
            die wagen word meestal (vrijwel altijd) gekocht voor de rust en stilte, en die 10K moet je er dan maar voor over kunnen hebben… je krijgt er immers wel heel erg veel voor terug, vandaar -> bij lange snelwegritten ben je zelfs voordeliger uit, aangezien je echt heeeeel laag in de toeren zit. [ 120 met iets minder dan 1200 toeren, en 200 km/h doe je makkelijk rond de 2000 toeren.]

            maargoed, het zit ‘m tussen de oren. die 10 / 20K is echt wel een schrijntje op het bedrag van die wagen, aangezien het maar 10 / 20 % is van het totaal bedrag.

            ik zou het er persoonlijk echt wel over voor hebben. ;)
            dit heeft volgens mij met meer dan mening alleen te maken, ook een stukkie verstand :P

            Login om te reageren
            • 964rs zegt

              28 december 2011 om 23:40

              @bigcar: en over die 10k voor een grotere motor moet je ook nog eens belastingen gaan betalen.

              Login om te reageren
            • Esprit_de_Flandre zegt

              28 december 2011 om 23:52

              @bigcar: Mja, 10 à 20% niet veel? Hangt er van af.

              Als je baas je zegt dat je vanaf volgende maand 10% minder gaat verdienen, ga jij daar dan mee akkoord gaan, want “het is toch niet veel”? Zelfde reactie maar dan omgkeerd mag je verwachten als je 10 of 20% opslag gaat vragen…

              Login om te reageren
              • bigcar zegt

                29 december 2011 om 00:08

                @Esprit_de_Flandre: ik heb het over het voorbeeld:
                als je 120K kan dokken voor een auto, dan vind ik best dat je 10% meer uit moet kunnen geven voor een beetje luxe.
                [ anders koop je het kennelijk voor prestige doeleinden.
                ik ken namelijk van die domme mensen die puur om te pronken zichzelf in de schulden gaan werken om een ‘dikke’ bak te gaan rijden, vandaar.-> als je het koopt, moet je er(ruim) voldoende budget voor hebben, en je moet ook fatsoenlijk spul kopen, anders is er toch een ene fuck aan…

                agree?

              • Esprit_de_Flandre zegt

                29 december 2011 om 00:23

                @bigcar: Agreed. Ben ook wel van mening dat er wat ‘poer’ achter een motor moet zitten. Zou dan eerder een kleinere auto kopen met deftige motor, dan een grote met een kleine.

                Maar ik vind ook dat je daar niet in moet overdrijven. Ik zie mezelf niet met een V8 of V12 rondcruisen. Als ie deftig mee kan met het verkeer, ben ik content…

              • 964rs zegt

                29 december 2011 om 00:28

                @Esprit_de_Flandre: en als het zo door gaat hier in nederland kun je dadelijk kopen wat je wilt, met her verkeer meekomen lukt dan wel……

              • bigcar zegt

                29 december 2011 om 00:35

                @964rs: snachts kun je anders wel hèèl veel doen hoor ;)

              • bigcar zegt

                29 december 2011 om 00:33

                @Esprit_de_Flandre: ja je moet niet overdijven. ik heb het over het feit dat je goede keuzes moet maken.

                dus indien ik bijvoorbeeld zou moeten kiezen in de volgende gevallen:
                335D (vol aangekleed)/ 520D (kaal)-> me= 335D
                mercedes S250 (kaal) , Audi a6, 3.0L tdi (volle optielijst)-> me = a6, 3.0l tdi

                neem aan dat je hetzelfde zou doen?

              • Esprit_de_Flandre zegt

                29 december 2011 om 01:00

                @bigcar: Zo ongeveer. Alleen niet full-option (zit veel te veel dingen in die je totaal niet nodig hebt).

              • bigcar zegt

                29 december 2011 om 01:21

                @Esprit_de_Flandre: ja oke, maar het punt is duidelijk, daar gaat het om :D

    • lamborgfan zegt

      28 december 2011 om 22:53

      @bigcar: Right…

      Login om te reageren
      • amg77 zegt

        28 december 2011 om 22:57

        @lamborgfan: hoop dat lambos niet hybride worden :D

        Login om te reageren
        • bigcar zegt

          28 december 2011 om 23:08

          @amg77: kijk, als het op hybride blijft vind ik het op zich niet erg, in de opzicht van:
          kers systeem zegmaar: hergebruik van teruggewonnen energie, daar is niks mee wat mij betreft, maar als ze motor pk’s gaan inleveren voor die elektrische meuk, dan mogen ze de pot op ;)

          Login om te reageren
          • mopar zegt

            28 december 2011 om 23:21

            @bigcar: Kijk feit blijft dat die auto’s bijna nooit particulier gekocht worden, bijna altijd zakelijk voor mijnheer de directeur. Ik denk niet dat het de HR goed zal doen als die voor komt rijden in een 12 cylinder terwijl de wereld net uit een financiële crisis komt.

            Login om te reageren
            • bigcar zegt

              28 december 2011 om 23:25

              @mopar: dat snap ik ook wel, maar toch is er een zekere mate van handelen.. hoe laag wil je gaan?

              je kunt dan toch best iets beters halen (met een ton dan:) zoals een fisker karma: degene die de karma kopen zijn (vrijwel) ALLEMAAL ondernemers, omdat het scheelt in de centen, de centen die ze af moeten dikken aan de fiskus -> heeft met allerei soorten wet en regelgeving te maken, dus ze rijden zo’n bak eigenlijk voor het geld dat ze anders af zouden moeten dragen aan bijvoorbeeld een 3 serie.

              van zulke dingen ben ik voorstander, maar je moet echt een bepaalde mate van zelfrespect hebben

              Login om te reageren
              • Svenska_Aeroplan_AB zegt

                28 december 2011 om 23:45

                @bigcar: ja en nee, logisch dat JIJ dat zo voelt, als autoliefhebber. Maarrrr de Nederlandse automarkt wil dit gewoon! Van vrijwel elk type auto wordt degene met de kleinste motor het beste verkocht momenteel. Welkom in doe-maar-normaal land…

            • bigcar zegt

              28 december 2011 om 23:27

              @mopar: bovenstaande is beetje off-topic, had niets ermee te maken, ik zal het met aan der voorbeeld proberen

              je hebt 2 soorten mensen, de één die zal gaan voor een dik aangeklede 3 serie, terwijl de ander zal gaan voor een hele kale 5 serie.

              [ dit gebeurt dus bij de meeste ministers: ze gaan voor de kale 5 serie… hebben dus geen zelf respect, gaan voor prestige i.p.v. comfort-> ma.a.w. ze leveren al die luxe in, om net een klasse hoger te kunnen shoppen.. slaap natuurlijk ook helemaal nergens op…]

              Login om te reageren
          • kevlard zegt

            29 december 2011 om 11:03

            @bigcar: Beetje naïef. Check dan ff het verschil in performance tussen de ML 250 en de RX 400h…of om het even welke Bluemotion-diesel dan ook. Het zijn juist de diesels die in performance gaan inleveren om aan de uitstootcriteria te kunnen voldoen.

            Login om te reageren
            • bigcar zegt

              29 december 2011 om 13:36

              @kevlard: helaas is dat wel zo ja. ik had persoonlijk liever dat dat niet zo zou zijn..

              als je green en power aan elkaar wilt koppen, dan moet je het goed doen.
              zie bijvoorbeeld die 6 cilinder, 3 liter diesel motor van bmw met 3 (!) turbo’s. ik kan echt niet wachten tot die op de markt is.

              dat i.c.m. de 6 serie GC, betekend echt wel pret!

              Login om te reageren
            • bigcar zegt

              29 december 2011 om 13:38

              @kevlard: nog even terugkomend op de ML 250 en de RX 400h.
              degene die meestal die wagens rijden, doen dat zakelijk-> dus voor lange afstanden.
              hetgeen wat je dan het meest op je gemak moet stellen is het interieur, en dat is nou het terrijn waar de japanners dik hard in falen. wel jammer, maar als ik MOEST kiezen tussen die wagens, dan zou het zonder meer de mercedes worden

              Login om te reageren
    • RuVi zegt

      28 december 2011 om 23:07

      @bigcar:
      740i is een l6 toch?

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        28 december 2011 om 23:14

        @RudyV: ow kut, mijn fout. :oops:
        die aanduiding van bmw zijn anders ook kut…
        je hebt gelijk.
        degene met een V8 erin is een 750..

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          28 december 2011 om 23:33

          @bigcar: BMW heeft géén V8 diesel meer.

          Login om te reageren
          • kaasboerin zegt

            28 december 2011 om 23:35

            @robbie: Zag vandaag toevallig nog een E38 V8 diesel, héél geyl geluid kwam eruit… Ja sorry, moest het effe kwijt..

            Login om te reageren
          • bigcar zegt

            29 december 2011 om 00:10

            @robbie: nee (dat beseft ik wel) helaas niet nee, maar we hadden het hier over de benzine versie ;)

            jammer genoeg heeft mercedes dat ook niet, dus de a8 4.2 tdi is vanwege die V8 echt wel een wagen om van te houden ;)

            Login om te reageren
      • bigcar zegt

        28 december 2011 om 23:15

        maar me punt is duidelijk neem ik aan?

        Login om te reageren
  18. mashell zegt

    28 december 2011 om 23:14

    Met die 4 cilinder diesels heeft Mercedes op dit moment een gewoon gevalletje van voorsprong door techniek te pakken.

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      28 december 2011 om 23:15

      @mashell: en toch kan ik deze stap niet waarderen…

      Login om te reageren
    • mbman zegt

      28 december 2011 om 23:16

      @mashell: Die slogan hoort ook bij dit merk.Niet bij dat merk met die ringen.Veredelde vw!

      Login om te reageren
      • mopar zegt

        28 december 2011 om 23:23

        @mbman: Das beste oder nichts

        Login om te reageren
      • 964rs zegt

        28 december 2011 om 23:50

        @mbman: liever een veredelde vw dan een boeren mest wagen (oude grap idd maar hij klopt wel)

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          28 december 2011 om 23:55

          @964rs: Zeg maar gerust HEEL oud…

          Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        28 december 2011 om 23:55

        @mbman: Wat is de slogan van MB eigenlijk?

        Login om te reageren
        • Benz65 zegt

          29 december 2011 om 02:33

          @Esprit_de_Flandre: The best or nothing.

          Login om te reageren
          • Esprit_de_Flandre zegt

            29 december 2011 om 02:55

            @Benz65: Hmm, sorry hoor, maar vind ik maar een beetje flauwtjes als slogan…

            Login om te reageren
    • mercedesgl zegt

      29 december 2011 om 16:50

      @mashell: precies!

      Login om te reageren
  19. Esprit_de_Flandre zegt

    28 december 2011 om 23:42

    Opvallend, ik zie enkel Japans en Duits (als we Skoda even redelijk terecht bij de Duitsers rekenen)…

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      28 december 2011 om 23:47

      @Esprit_de_Flandre: Duitse onderzoekbureau, en de onderzoekers waren Japanners… Duidelijk toch?

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        28 december 2011 om 23:57

        @Svenska_Aeroplan_AB: Vraag me af wat de resultaten van een Frans, Brits of Amerikaans onderzoekbureau dan zouden zijn. Koleos, Antara, RAM?

        Login om te reageren
  20. E550 zegt

    29 december 2011 om 02:32

    Doe mij toch maar een S400 Hybrid i.p.v. een S250 CDI.

    Login om te reageren
  21. mercedesgl zegt

    29 december 2011 om 12:29

    beide zijn het wel geslaagde auto’s..

    Login om te reageren
  22. topless zegt

    29 december 2011 om 13:53

    Aangezien het verbruik in de folder weinig zegt over het daadwerkelijke verbruik, zijn dit soort lijstjes onzin. Vaak genoeg blijkt bij een test degene die op papier het meeste verbruikt in de praktijk het zuinigst.

    Login om te reageren
    • mercedesgl zegt

      29 december 2011 om 16:51

      @topless: aleen hebben ze het laatst ook in praktijk geprobeerd en blijkt het indd zo te zijn.. het scheen zelfs niet erg moeilijk te zijn om de normen van de fabriek te halen

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North