• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

MINI Clubvan Concept = MINI Clubman op grijs kenteken

Auteur: robbie, gepost 18 februari 2012 om 17:37 – 90 Reacties

MINI Clubvan Concept
De geruchten waren dus waar! MINI heeft het in zijn hoofd gehaald om premium bestelauto’s te gaan bouwen… ROTFLOL! Tranen van het lachen biggelen werkelijk over mijn wangen op het moment dat ik dit schrijf. Wie zit er in godsnaam te wachten op een ‘premium’ bestelauto? En hoe zullen de huidige eigenaren van een MINI reageren op het feit dat ze straks geassocieerd zullen worden met loodgieters en winterschilders.

Gelukkig verklapt het woordje ‘Concept” dat het hier nog niet om een model gaat dat ook echt in productie gaat, maar MINI denkt er blijkbaar wel serieus over na. Als ik 1 advies mag geven: Doe het niet! BMW heeft sinds eind jaren negentig honderden miljoenen (zo niet miljarden) euro’s gestoken in het opnieuw ‘uitvinden’ en positioneren van het guitige MINI. Zorgvuldig werd er gewerkt aan een jong, hip en trendy imago en er werd alles aan gedaan om van MINI “iets bijzonders” te maken.

En dan zou je dat allemaal om zeep willen helpen door een simpele grijs kenteken uitvoering op de markt te brengen? Volgens mij zit daar geen logica in. Niet dat er iets mis is met noeste bestelwagens en busjes, maar het zijn nou niet echt auto’s waar je als premium merk mee geassocieerd wil worden (behalve Mercedes dan). Stel je eens voor dat Audi met een A3 Sportback op grijs kenteken zou komen, het gelach van de BMW fanboys zou nooit meer stoppen vrees ik zo.

Op dit moment ontbreekt een persbericht van MINI nog en moeten we het doen met deze serie foto’s. Zodra er meer informatie bekend is over deze flater van MINI zullen we het jullie vertellen.

UPDATE (Rico): Het persbericht van MINI is inmiddels binnen. Naast het feit dat er vijf keer ‘premium’ in staat willen ze de tweezitter in Genève onthullen in de kleur zoals ‘ie hier staat: British Racing Green. Over productieplannen is nog niets bekend. Een aantal beroepsgroepen die MINI met de Clubvan voor ogen heeft: cateraar, modeontwerper, kunstgalerij-eigenaar en fotograaf. Tja…

Ook interessant!

  • Mini Urbanaut
    Mini Urbanaut is ruimer dan Utrechtse studentenflat
  • MINI nu te voorzien met een dak van drie kleuren
    MINI verzint iets nieuws, een dak met drie kleuren
  • Gespot - Monster met 750 pk op grijs kenteken
  • Video: Kever sluit deur van Mini

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

clubman, concept, geneve-2012, grijs-kenteken, MINI

Vorig bericht: « Rechter verbiedt administratiekosten bij verkeersboete!
Volgend bericht: Video: McLaren zet voet op Amerikaanse bodem »

Lees Interacties

Reacties

  1. Stender zegt

    18 februari 2012 om 17:43

    Slim toch, vroeger had je ook een pick-up en een dichte Clubman.

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:23

      @Stender: die pick-up zie je weinig

      Login om te reageren
  2. carwax zegt

    18 februari 2012 om 17:45

    Waarom niet: voor het werk als echte lastezel is hij te klein, voor de patisserie net goed: ml, touareg, doscovery zijn er ook met grijskenteken ! Ik zou er eentje nemen voor op kantoor !

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:26

      @carwax: voor binnen? Om over de vloer mee te spelen?

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      19 februari 2012 om 08:07

      @carwax:

      je hebt tegenwoordig ook bureaustoelen met wieltjes ..

      Login om te reageren
  3. caddy3 zegt

    18 februari 2012 om 17:50

    Ik heb liever mijn premium caddy XD

    Login om te reageren
  4. tripple zegt

    18 februari 2012 om 17:59

    heb je teveel gedronken,dat je zon lamzak verhaal schrijft..

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      18 februari 2012 om 18:07

      @tripple: U = MINI fanboy?

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        18 februari 2012 om 18:15

        @robbie: heb het helemaal met je eens!z dit is uitmelkerij in zijn puurste klasse.

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          18 februari 2012 om 18:52

          @lambo4all: dat zou jij natuurlijk nooit doen als je eigenaar was van een automerk.. stel je voor dat je nog ergens winst kunt maken..

          Login om te reageren
          • robbie zegt

            18 februari 2012 om 18:55

            @dennisr: de kan beter dikke Coopertjes S verkopen dan kale bouwvakkersuitvoeringen.

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              18 februari 2012 om 19:30

              @robbie: vind hem zo gek nog niet, met zulke deurtjes achterin wil ik juist een ”laadbakje”, tuurlijk is een Caddy of iets dergelijks een betere optie voor de achter bouwvakker, of elk andere ondernemer.. maar voor kleine bedrijfjes lijkt me dit een leuk ding.. tafeltje dekje ? :P

              Login om te reageren
              • dennisr zegt

                18 februari 2012 om 19:32

                echte bouwvakker*

              • dennisr zegt

                18 februari 2012 om 19:33

                ”of elk andere ondernemer.. maar voor kleine bedrijfjes lijkt me dit een leuk ding..” klinkt ook niet bepaald logisch nu ik het terug lees xD ik geef het op..

            • jzaero zegt

              18 februari 2012 om 22:59

              @robbie: Maar vroeger had je ze ook, zo gek is dat toch niet?

              Login om te reageren
          • lambo4all zegt

            20 februari 2012 om 10:54

            @dennisr: nee dat zou ik zeker niet doen, gast wie maakt er nou een grote mini bestelbusje? dan ben je toch geschoffeld? of moet bmw ook maaris voorwielaangedreven scootmobielen gaan maken? er valt vastwinst mee te halen!

            Login om te reageren
    • djansen zegt

      19 februari 2012 om 00:52

      @tripple: inderdaad zeg, wat een belachelijk slecht verhaal! Dit is waar VW groot mee geworden is. BMW wil blijkbaar graag de breedte in qua portfolio. Bovendien was de Clubman juist de auto voor de middenstand. Daarbij is er juist ruimte voor een premium auto in het segment van grijs kenteken. Wederom een redacteur die liever bij Geenstijl had gewerkt, wel interesse heeft in auto’s maar volstrekt geen kaas heeft gegeten van economie en/of commercie, en bovenal humor mist.

      Login om te reageren
  5. CedricH zegt

    18 februari 2012 om 18:03

    Ik denk niet dat loodgieters die dingen zullen gebruiken, veel te klein laadvermogen…

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:18

      @CedricH: vreemd, want volgens het artikel zijn loodgieters precies de doelgroep

      Login om te reageren
  6. norge zegt

    18 februari 2012 om 18:06

    Ach hier kan je bij elke terrein wagen de achterbank eruit slopen en er een bestel van maken (zolang hij groot genoeg is ).Worden juist meer Landrovers en landcruisers door verkocht.

    Login om te reageren
  7. NicoLauda zegt

    18 februari 2012 om 18:07

    Ik zeg doen. Net als vroeger. De Mini is een goed reclame object en niet iedereen heeft een caddy nodig. Denk maar aan de fiorino/nemo etc.
    Een Freelander rij je ook niet grijs vanwege zijn laadvermogen.
    Bovendien, zo’n Clubvan Cooper S ziet er toch veel leuker uit…

    Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    18 februari 2012 om 18:13

    Doen! Een schilder koopt m niet omdat ie te duur is en een schildersbedrijf niet omdat je voor dezelfde prijs 2 citroens krijgt die ook nog groter zijn. Maar een reclamebureau of zo zou m best kunnen kopen. Hip, blabla; leuk voor t image

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:19

      @gregorius: meeste images zijn luchtballonnen

      Login om te reageren
  9. Dimglor zegt

    18 februari 2012 om 18:17

    Zeker doen… Op het autosalon kwamen ook verschillende mensen vragen of ze de Mini als lichte vracht konden ombouwen… Is zeker vraag naar…

    Login om te reageren
  10. lincoln zegt

    18 februari 2012 om 18:23

    nee hoor .. niet doen ..

    want BMW heeft nooit enig idee van wat de klanten willen ..
    en Mini is vanaf dag 1 al een groot fiasco ..

    en dan nog iets met een zwikkie passie emotie gay premium gezwets erachteraan ..

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:20

      @lincoln: ja, lijdt Mini verlies?

      Login om te reageren
  11. Esprit_de_Flandre zegt

    18 februari 2012 om 18:31

    Had Smart al jaren geleden moeten doen. Maar nee, aanmodderen met een Japanse vijfdeurs. Alsof er daar nog niet genoeg van zijn…

    Zal wel weer een verkoopsucces worden. En niet omdat er al een ‘van’ van de originele bestaat…

    Login om te reageren
  12. potver7 zegt

    18 februari 2012 om 18:31

    Ik betwijfel of dit ding voldoet aan de Nederlandse eisen om grijs kenteken te mogen voeren – en dan met name de eisen voor wat betreft hoogte van de laadruimte.
    Dus in Nederland zal er nog wel zo’n dakverhoger op moeten, en dan wordt het helemaal geen gezicht. Ik hoop dan toch dat de Nederlandse importeur zo slim is om er vanaf te zien.

    Login om te reageren
    • bobb zegt

      18 februari 2012 om 19:03

      @potver7: Volgens mij moet er een blok van 125cm lang 20cm breed en 98cm hoog in passen. Vroeger had je ze ook op grijs kenteken maar had je die eisen niet.

      Login om te reageren
      • potver7 zegt

        18 februari 2012 om 20:35

        @bobb: Zoiets ja. No way dat zo’n Mini een laadruimte heeft van 98 cm hoog.

        Voorheen bestond die regel niet, toen zag je heel veel stationwagons en hatchbacks met dichte ramen op de weg, op grijs kenteken. In de jaren ’90 werd de regelgeving aangescherpt, met als gevolg dat al die auto’s, indien mogelijk, een vreselijk lelijk tupperware dakverhoger kregen om toch vooral te voorkomen dat ze een geel kenteken zouden krijgen. Veel van die wagens waren toch al een stuk groter dan de Mini Clubman, dus ik kan me echt niet voorstellen dat het ding ongewijzigd een Nederlands grijs kenteken kan krijgen.

        Login om te reageren
      • betonstaal zegt

        19 februari 2012 om 07:21

        @bobb: krijg je een tweedeurs op geel met groot koffertjesruim

        Login om te reageren
  13. driftje zegt

    18 februari 2012 om 18:31

    Carwax slaat meteen de spijker op zijn kop. Een eventuele grijs-kenteken mini gaat natuurlijk absoluut niet gekocht worden door loodgieters en schilders. De doelgroep bestaat inderdaad uit patisseries, exclusieve poeliers, restaurants etc. Lijkt me logisch.

    Login om te reageren
  14. bmwpowerm5 zegt

    18 februari 2012 om 18:36

    das jammer heb net een range rover tdv8 om laten bouwen op grijs kenteken

    Login om te reageren
  15. zeevink zegt

    18 februari 2012 om 18:41

    Ben zelf meerdere jaren voor MIN werkzaam geweest. Van verkoop tot aansturen van drie vestigingen. Met die ervaring kan ik zeggen dat hier zeker markt voor is. Weet dat de marketing afdeling van MINI een van de beste is van de branche, dus we kunnen ervan uitgaan dat er degelijk research is gedaan door hen. Daarbij moet je vooral denken aan klein mkb op creatief vlak. stoffeerders, reclame bureaus. Design bureaus, interieur stylisten, makelaars etc etc etc. Dus ja er is markt voor. Denk voortaan iets meer out of thé box voordat je in stereo type gaan schrijven en denken.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 februari 2012 om 18:43

      @zeevink:

      kan de Mini voldoen aan de volume eisen die er NL zijn voor het voeren van grijs-kenteken ??

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        18 februari 2012 om 18:57

        @lincoln: aan alles is een mouw (of dakpukkel) te passen ;)

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          18 februari 2012 om 19:20

          @robbie:

          bij de Ford Explorer (meen ik) hadden ze een halve cm in hoogte tekort om in aanmerking te komen voor grijskenteken ..

          dus daar werd de vloerplaat naar beneden gemokerd ..

          Login om te reageren
          • potver7 zegt

            18 februari 2012 om 20:45

            @lincoln: ik vrees dat het verschil hier ietsje meer is dan een halve centimeter.

            Login om te reageren
        • onlycocksdriveaudi zegt

          18 februari 2012 om 21:02

          @robbie: You just dont get it, geloof mij als dit ding goed door marketing jongens en meisjes wordt neergezet verkoopt deze mini als warme broodjes, maar ja ik heb het idee dat jullie het uberhaupt niet zo goed begrijpen, je maatje sirsmokealot wilde gisteren al een aldi A7 met een CLS vergelijken, hoe durft hij! en vervolgens nutteloze bijdrage, tja dat krijg je als je kinders op de vingers tikt gaan ze tegensputteren! weet ik alles van die van mij is 2

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            18 februari 2012 om 21:08

            @onlycocksdriveaudi:

            da,s ook toevallig .. @robbie + @sirsmokalot zijn ook 2 ..

            Login om te reageren
  16. lincoln zegt

    18 februari 2012 om 18:41

    gaat natuurlijk 2X de prijs worden van een Kangoo (die precies 2X praktischer is) ..

    dat maakt voor zzpers geen flikker uit ..
    die “kopen” ook Transporters van 60 rooitjes terwijl ze ook voor 20 klaar kunnen zijn ..

    p.s. kopen = leasen/afbetalen ..

    Login om te reageren
  17. meneersander zegt

    18 februari 2012 om 18:46

    Misschien wat voor de ANWB, kunnenze mooi die oude Tourans vervangen :P

    Login om te reageren
  18. zeevink zegt

    18 februari 2012 om 18:48

    @lincoln ik begrijp je punt in deze maar ik denk dart de ruimte net aan zal zijn in deze configuratie. Ook dat zal neem ik aan wel uitgezocht zijn/worden voordat er een markt introductie volgt in NL. Over andere landen en hun eisen weet ik te weinig. Dus er is een kans dat er alleen op buitenlandse markten deze van geïntroduceerd zal worden.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 februari 2012 om 18:49

      @zeevink:

      thanks dude ..

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        19 februari 2012 om 01:18

        @lincoln: Hey Lincoln.. weet je welke film je eens moet kijken? No Time met Justin Timberlake. Speelt in de toekomst waarin al het geld vervangen is door een tijdsysteem. In die film zie honderden auto’s. Maar al die auto’s zijn maar van twee types.. de Dodge Challenger 1970 en.. – wait for it – Lincoln Continentals. Die mooie met de suicide doors uit de sixties. TIG stuks. Moest meteen aan jou denken. Echte aanrader!

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          19 februari 2012 om 08:33

          @Freewarefreak:

          yep .. staat op de to do list .. altijd leuk als auto,s goed gecast worden ..
          film heet in time ipv no time ..

          in “drowning Mona” .. een absurde zwarte comedy rijdt zelfs de politie in Yugo,s ..
          obscure film waar top-acteurs kunnen laten zien dat ze ook echt kunnen acteren ..
          aanrader ..

          Login om te reageren
    • bobb zegt

      18 februari 2012 om 19:26

      @zeevink: Dat zal geen probleem zijn, we hebben hier in NL genoeg bedrijven die er zo een verhoogd dakje op maken. Of de achterklep uitbouwen zoals volgens mij bij de eerste Vito dubbel cabine nodig was.

      Login om te reageren
  19. Mrijn zegt

    18 februari 2012 om 18:49

    Leuk, een tenenkrommend bekrompen stukje afkomstig van iemand met oogkleppen op!

    Er is inderdaad markt voor zo’n ding. Dit is wel wat voor de bloemenzaak van mijn vriendin. Maar meer ondernemers in het exclusieve segment die hun handen uit de mouwen moeten steken zie ik hier wel in gaan rondrijden. Een aannemer zal eerder kiezen voor een economischer model.

    Je zou je maar druk moeten maken over het feit dat Mini zoiets gewaagdst zou willen doen! Wat moet de buurman daar wel niet van denken! Gelukkig heeft Mini schijt aan de mening van de burgermans en dat is waarom het zo’n leuk merk is.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 februari 2012 om 19:15

      @Mrijn:

      ik geloof niet dat de producent van burgermans natte droom nou echt schijt heeft aan zijn toekomstige geld schenkers ..
      zoals reeds vermeldt is de marketing machine van BMW de effectiefste in de bizznizz ..

      wat jou reactie dan ook weer verklaart ..

      Login om te reageren
  20. tjorque zegt

    18 februari 2012 om 18:57

    in de mini one D die ik via de firma aangesmeerd gekregen heb, voel ik me ook niet echt bijzonder hoor… een bestelwagen versie kan er ook nog wel bij hoor…

    Login om te reageren
    • RoT___ zegt

      19 februari 2012 om 03:04

      @tjorque: Een One D is dan ook een echte crisisuitvoering. Tijd met die dingen rond gereden, enorm underpowered zijn die dingen…

      Login om te reageren
  21. undifined1 zegt

    18 februari 2012 om 19:03

    ik vind het geniaal! ideaal voor ondernemers die een hippe uitstraling willen maar tegelijk ruimte nodig hebben voor hun productenn

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      18 februari 2012 om 19:07

      @undifined1:
      overigens, is dit een concept of gewoon een photshopje van een grappemaker?

      Login om te reageren
    • masterstig zegt

      18 februari 2012 om 19:10

      @undifined1: Echt veel ruimte zit hier natuurlijk niet in, wees reëel :D

      Login om te reageren
  22. onlycocksdriveaudi zegt

    18 februari 2012 om 19:09

    Beter een premium MINI grijskenteken als welke audi dan ook, pas dan ga je buren denken, ach pauper moet je je nu verlagen tot een aldi, Nee 111 x liever de MINI met grijskenteken dan laat je tenminste zien dat je aan het werk bent ipv een feut die stoer aan het doen is in de kroeg met zn’A4 met 122PK

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 februari 2012 om 19:23

      @onlycocks zijn slaafjes van de buurman ..

      Login om te reageren
      • onlycocksdriveaudi zegt

        18 februari 2012 om 19:30

        @lincoln: Mijn buurman heeft geen slaafjes en rijdt al helemaal geen Aldi, hij rijdt een nieuwe bimmer 528i, mooie bak daar niet van, godzijdank geen Aldi, maar toch het is geen Benz, mijn vrouw denkt er overigens geheel anders over die wil in niets anders sturen als er maar een propeller op de kap staat.tja komt uit een BMW nest he

        Login om te reageren
  23. pimmas zegt

    18 februari 2012 om 19:11

    Toch snap ik ze bij MINI niet helemaal, ik dacht altijd dat “mini” voor kleine afmeting stond.
    en toch willen ze zo graag grootte auto’s maken, die club en countryman nu dit.? Buiten dat bakken ze er ook nog eens niets van, die Countryman rijdt namelijk als een drol (het lijkt net een stoomboot op de weg).

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 februari 2012 om 19:20

      @pimmas:

      koop voor de gein eens een oer-Mini ..

      Login om te reageren
  24. Nico94 zegt

    18 februari 2012 om 19:37

    Ziet er wel grappig uit. Ik zou niet weten waarom Mini deze niet in productie zou nemen.

    Login om te reageren
  25. pretoogjes zegt

    18 februari 2012 om 20:31

    Ideaal voor mijn hondjes Coopers met 220 pk en 340 nm heerlijk onze Cooper s getuned gaat als de brandweer en stuurt als een kart

    Login om te reageren
  26. Griffin zegt

    18 februari 2012 om 20:44

    Zou helemaal niet slecht zijn, waarom moet je altijd een achterbank meezeulen die, als je hem neerklapt, nog steeds niet maximaal de ruimte kan benutten? Puntje voor mini!

    Login om te reageren
  27. Martijnduif zegt

    18 februari 2012 om 20:51

    /Users/martijnduif/Desktop/Schermafbeelding 2012-02-18 om 20.49.55.png

    Dat wordt dan minimaal een verhoogd dak, geen pan. BMW/Mini niet doen, modellen zat.

    Login om te reageren
  28. Martijnduif zegt

    18 februari 2012 om 20:53

    http://www.autowereld.nl/opel/astra/1.7-cdti-essentia-2496909/details.html

    Login om te reageren
  29. Carreza zegt

    18 februari 2012 om 20:57

    Historisch helemaal verantwoord dus ik zie het probleem niet.

    Login om te reageren
  30. ThomasBol zegt

    18 februari 2012 om 21:09

    Waarom zou een onderneming een bedrijfswagen aanschaffen waar amper goederen in passen? De operationele kosten van een auto als dit zullen in verhouding hoger zijn dan een bijvoorbeeld een Nemo die toch een slagje groter is dan deze MINI wat uiteraard een keer minder heen en weer rijden is! Achja, wellicht een pakket dienst?

    Login om te reageren
  31. jackass266 zegt

    18 februari 2012 om 22:03

    Wow robbie echt goede objectieve journalistiek zet je hier neer. Wie ben jij om te bepalen of iets een flater is/gaat zijn?

    Login om te reageren
    • R77 zegt

      18 februari 2012 om 23:29

      @jackass266: inderdaad zeg… Natuurlijk is het hier een weblog waar dit soort dingen gepost moeten kunnen worden maar ik vind het wel iets té. Dit is toch een hartstikke leuk ding voor hippe kleine bedrijfjes?

      Login om te reageren
      • Carreza zegt

        18 februari 2012 om 23:44

        @R77: ”hippe, kleine bedrijven”, dat zeg je goed!

        Als bedrijf kan je toch beter in een chique MINI naar je klanten gaan dan in een suffe Nemo of Berlingo om maar iets te noemen.

        Zou dus zeker een succes kunnen worden.

        Login om te reageren
  32. suzukiopel zegt

    18 februari 2012 om 22:13

    Altijd handig maar lijkt bet een lijkwagen vreselijk

    Login om te reageren
  33. escortdriver zegt

    18 februari 2012 om 22:51

    Er was vroeger ook zo een mini met hout afwerking op de zijkant …..
    een prachtding en dat is het nu ook !

    Ik zou hem wel willen en zie echt niet in waarom je als een debiel zit te lachen bij het schrijven van dit artikel !

    Wellicht omdat het zo een ongelooflijk stom artikel is !

    Ik hoop oprecht dat deze in productie gaat !

    Login om te reageren
  34. Lotus-Omega zegt

    18 februari 2012 om 23:48

    Mercedes Vito is toch ook een premium bestelauto?

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      19 februari 2012 om 07:18

      @Lotus-Omega: dat wil Mercedes je graag laten geloven

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      19 februari 2012 om 08:27

      @Lotus-Omega:

      de Caddy van VW heeft het aardig voor elkaar ..
      die ziet er gelikt uit ..

      dat is dan ook de lease/afbetalings topper .. kortom “priemiejummeuk” ..

      Login om te reageren
  35. realcar zegt

    19 februari 2012 om 08:08

    Goh, iemand die het beter weet dan een marketing afdeling en dat zomaar uit de losse pols.

    Login om te reageren
  36. ferrariaron zegt

    19 februari 2012 om 09:01

    How awfull…

    Login om te reageren
  37. kogando zegt

    19 februari 2012 om 11:33

    Ik denk dat het een goeie zet is van Mini.

    Login om te reageren
  38. spylegion zegt

    19 februari 2012 om 12:06

    Geen achterbank=lichter=beter..

    Login om te reageren
  39. jordy14 zegt

    19 februari 2012 om 12:14

    Waarom maken ze geen nieuwe Pick-Up

    Login om te reageren
  40. Jochempie zegt

    19 februari 2012 om 12:17

    Dit kun je helaas niet in NL op grijs kenteken rijden. Daarvoor moet het fiscale blok in de auto passen. Om aan te geven hoe veel te klein dat is: het fiscale blok past zonder aanpassingen aan het voertuig in een auto met formaat Mercedes-Benz M-klasse.

    Login om te reageren
  41. svdl zegt

    19 februari 2012 om 13:22

    Troosteloze post! Helaas niet de eerste, en een steeds vaker terugkerend gebrek aan kwaliteit :cry:

    OT: Denk dat BMW hier juist niche kan hebben gevonden. De ruimte is niet gigantisch en qua prijs heb ik de Mini’s altijd aan de hoge kant gevonden, maarja je kan wel een frisse en jonge uitstraling geven! Kan genoeg scenario’s/bedrijven verzinnen die dit wel zien zitten!

    Login om te reageren
  42. umadbrah zegt

    19 februari 2012 om 13:35

    Ik snap wel dat het natuurlijk een beetje een libido doodmakende auto is, maar in tegenstelling tot @robbie zie ik dit nog wel werken bij de lokale catering en modeboer.

    Login om te reageren
  43. fluvioglacialeafzetting zegt

    19 februari 2012 om 15:26

    Dit hadden ze al vanaf het begin moeten doen. Goede reclame-auto

    Login om te reageren
  44. BaRa zegt

    19 februari 2012 om 15:41

    Nou, ik kan de teneur van het artikel wel volgen. De Mini valt op zich wel mee, maar de afgeleiden van de laatste jaren, dat is niet echt om gelukkig van te worden. De Clubman is qua vorm echt een tank op wielen, met belabberd weinig plaats voor het buitenvolume. De Cabrio is dan weer een lawaaikast, wegens een slecht isolerende kap. Dat Mini’s marketing dit nu probeert, begrijp ik best wel. Van hun automodellen op zich halen ze het namelijk niet.

    Login om te reageren
  45. toyotafortuner zegt

    19 februari 2012 om 16:35

    Ik word er niet warm van, maar dit is een veel mooiere van t.o.v. van de concurrentie.
    Trouwens @robbie: De Telegraaf meldt juist dat ‘ie niet op grijs kenteken komt: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/mini/11550028/__Geen_grijs_kenteken_voor_Mini_Clubman__.html

    Login om te reageren
  46. Tonnie zegt

    19 februari 2012 om 17:39

    Dit kan best, zo’n bestelwagen wordt dat wss alleen maar gekocht door premium bedrijven dus.

    Login om te reageren
  47. GregBem zegt

    19 februari 2012 om 19:18

    Al die negativiteit hier :-p
    Dit is gewoon een erg slimme zet, ik werk voor MINI en zie alle dagen hoeveel kleine zelfstandigen (cateraars, winkeliers, …) potentieel zijn voor zo’n auto is echt erg veel!
    Ik zeg, een gat in de markt dit! Gedaan met die foeilelijke Peugeot Partners ed… ;-)

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      19 februari 2012 om 19:26

      @GregBem:

      eigenlijk is niemand hier negatief .. maar goed ..

      hoe gaan jullie dat ding grijs-kenteken maken dan ??
      en waar zie jij dat gat in de markt ??

      Login om te reageren
      • Elfloro zegt

        21 februari 2012 om 15:21

        @lincoln: eigenlijk is niemand hier negatief .. maar goed ..

        behalve de toon van het artiekl zelf…

        Login om te reageren
  48. lincoln zegt

    21 februari 2012 om 18:04

    als je het woord “priemiejum” moet gebruiken in je eigen persbericht ben je sneu ..

    doe je dat 5X dan ben je gewoon wanhopig ..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North