• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

MINI viral: Hammer & Coop

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 februari 2007 om 23:45 – 13 Reacties

Hammer&Coop


Virals zijn voor marketeers een uitkomst. Je bereikt een groot publiek, schotelt het op een vermakelijke wijze je product voor, en de kosten blijven netjes binnen de perken. Deze reclamevorm heeft de laatste jaren dan ook een grote vlucht genomen, met zowel positief als minder positief resultaat.

Nu is het de beurt aan MINI om haar nieuwe Cooper extra onder de aandacht te brengen, door middel van een fake filmtrailer met een dikke knipoog naar Knight Rider, waarin een ‘man zonder verleden’, die er uitziet als een kruising tussen Ben Stiller en Jason Lee,
Starsky & Earl
teamt met een Mini Cooper om de misdaad te bestrijden. Of zoiets…..

Er is ook een site omheen gebouwd, maar daar staat vooralsnog alleen een trailer.

Ook interessant!

  • Video: Kever sluit deur van Mini
  • Video - vrachtwagen heeft onverwachte lading
  • Video: Mclaren 720S crasht vlak voor Mini
  • MINI John Cooper Works Cabrio 2022 JCW rijtest
    MINI John Cooper Works Cabrio 2022 - rijtest en video

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

MINI, Reclame, Video

Vorig bericht: « Onderzoek wijst uit: wit is het nieuwe zwart
Volgend bericht: Mazda Hakaze Concept »

Lees Interacties

Reacties

  1. Maarten zegt

    5 februari 2007 om 00:17

    Voor een Mini-reclame kan je beter een vrouw gebruiken (doelgroep??)

    Eerste reactie :’)

    Login om te reageren
  2. integrale zegt

    5 februari 2007 om 04:11

    jij blij…
    maar ben het wel met je eens :-P

    Login om te reageren
  3. steven zegt

    5 februari 2007 om 08:24

    maar ik vind hem toch wel grappig, en miss vinden ze dit hun nieuwe doelgroep.

    Login om te reageren
  4. johan zegt

    5 februari 2007 om 08:42

    wie kent hier the italian job??

    Login om te reageren
  5. PigPen zegt

    5 februari 2007 om 08:44

    Er zat toch een vrouw in?

    Login om te reageren
  6. natan zegt

    5 februari 2007 om 09:13

    @ johan
    ik denk dat hier heel wat mensen the italian job kennen. super film(en dan heb ik het over de oude)

    Login om te reageren
  7. Eric zegt

    5 februari 2007 om 10:10

    itilian job was vet dit ziet er niet egt boeiend uit

    Login om te reageren
  8. Alwood zegt

    5 februari 2007 om 10:30

    tsja… had naar mijn mening wel wat beter uitgewerkt kunnen worden… zowiezo hadden ze beter cooper in de naam kunnen zetten: hammer & cooper klinkt toch echt beter.

    de auto en vooral de carwash hadden ook wel wat langer in beeld mogen blijven ;) voor de toch ook vrouwelijke doelgroep hadden ze misschien een andere vent moeten kiezen :P

    Login om te reageren
  9. tjeerd zegt

    5 februari 2007 om 13:26

    Stelletje zifsters zeg! Das toch een strakke actie dit! Heel vet gedaan!

    Login om te reageren
  10. Armada zegt

    5 februari 2007 om 13:41

    ben het met tjeerd eens. Eindelijk eens geen reclame waarbij een auto al dan niet onterecht de hemel in wordt geprezen.

    Login om te reageren
  11. Jappy zegt

    5 februari 2007 om 15:57

    The Italian Job was gewoon vet, dit ziet er minder uit, maar toch wel lollig!

    Login om te reageren
  12. slk55 amg zegt

    5 februari 2007 om 17:41

    the itilian job is inderdaad een geweldige film. maar dit filmpje slaat nergens op, die man ziet er niet uit als een held, meer als Borat. en die mini ziet er ook wat goedkoop uit met die witte sticker.

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    5 februari 2007 om 20:22

    Ja, wel grappig… Beter dan een saaie gewone reclame of een heel subjectieve. Dit is eigenlijk een reclame die geen directe reclame is. Goed!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North