• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe smaken voor de Kahn Range Rover Sport

Auteur: Alwood, gepost 10 april 2010 om 10:12 – 18 Reacties

Kahn Range Rover RS300


Na een grondige make-over gaan de Britse SUV’s verder door het leven als RS300 Cosworth en RS600. Zowel de diesel als supercharged benzine krijgen een beurt. Terreinrijden kan niet meer, dit zijn Range Rovers voor de straat.

Waar Kahn eerst alleen het uiterlijk aanpakte, werken ze nu dus ook aan performance. Althans, ze gaan naar Cosworth voor een beetje pep. De RS600 zagen we al eens voorbij komen en is gebaseerd op de Range Rover Sport Supercharged. Standaard goed voor 510pk uit de 5.0 V8. Na een make-over door Cosworth produceert de V8 600pk.

Wil je toch nog een beetje traktor in je Sport, dan kan Kahn nu ook de diesel modificeren. Deze gaat door het leven als RS300. Gek genoeg krijgt hij ook 300pk. Dat is een kleine 30pk meer dan de 3.6 V8 diesel standaard produceert. De wielen zijn allemaal 22 inch, voor de bodykit heb je grofweg twee keuzes. Extra groot en vierkant, of iets kleiner zonder scherpe randjes.

Kahn Sport

Kahn Sport

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Range Rover Sport SVR gespot
    Video: nieuwe Range Rover Sport SVR gespot
  • Miljoenste Range Rover Sport toont het megasucces
  • Video: Range Rover Sport SVR klinkt uit de kunst
  • Vermogen van kersverse Range Rover Sport SVR bekend
    Vermogen van kersverse Range Rover Sport SVR bekend

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Land Rover, project-kahn, range-rover, range-rover-sport, tuning

Vorig bericht: « Bentley velgen, nu ook passend op een Audi A4?
Volgend bericht: Klassiekers zijn big business »

Lees Interacties

Reacties

  1. Tonnie zegt

    10 april 2010 om 10:19

    Dat is wel mooie tuning voor je Range Rover :D

    Login om te reageren
  2. Dimglor zegt

    10 april 2010 om 10:28

    Ik vind dit wel nog stoer eruitzien… Maar die lettertjes achteraan vervangen door cosworth vind ik niet zo goed passen als dat er range rover staat… Dat zou ik gewoon zo laten ;) (klein detail :D)
    Ook die achterbumper hoeft voor mij niet meteen, voor de rest is ie wel netjes…

    Login om te reageren
  3. spykerboy zegt

    10 april 2010 om 10:31

    doe mij de RS600 maar met die “vierkante” body kit :) lekker straat racing achtig :P

    Login om te reageren
  4. Relief zegt

    10 april 2010 om 11:06

    Kahn, 1 van de weinige bedrijven die een auto verfijnen i.p.v verkrachten

    Login om te reageren
  5. Strangekiwi zegt

    10 april 2010 om 11:19

    Ik heb zelf in London gewoond en zag daar regelmatig land rovers rijden getuned door Kahn.
    Het zijn echt gruwelijk dikke bakken als je ze in het echt ziet en trekken nog hard weg ook

    Login om te reageren
  6. W115 zegt

    10 april 2010 om 11:50

    Een van de mooiste velgen :D

    Login om te reageren
  7. qauqi zegt

    10 april 2010 om 11:55

    gave dingen, alleen de spoilers achterop zijn iets te groot

    Login om te reageren
  8. lambo4all zegt

    10 april 2010 om 12:12

    range rover = gangster bak
    Kahn range rover = nog meer gangster als een escalade.

    Login om te reageren
  9. BananaFlip zegt

    10 april 2010 om 12:47

    Dat ‘F1’ lijkt me iets te optimistisch, vooral qua gewicht…

    Login om te reageren
  10. kajagogo zegt

    10 april 2010 om 12:51

    Gatver, foto 1 lijkt op een plastic lekbak, als diffusor.
    Kahn velgen zijn niet mooi, imho.

    Login om te reageren
  11. AMG Powerrr zegt

    10 april 2010 om 13:18

    die spoiler is toch niet helemaal “gangster”. De rest zeker wel!

    Login om te reageren
  12. Cantago zegt

    10 april 2010 om 13:22

    Niet mooi, sorry. Stuk lelijk plastic!

    Login om te reageren
  13. Mr. Dj M. zegt

    10 april 2010 om 14:45

    Wel dik dit!
    In ieder geval geen lelijke halfordsopsmuk en best smaakvol gedaan. Of het jouw smaak is, daar kan je natuurlijk over twisten :P

    Login om te reageren
  14. Benz.. zegt

    10 april 2010 om 15:47

    Voor mij de “instap” Range Rover.. Wel de normale.. De “Sport” oogt een stuk minder.

    Login om te reageren
  15. Jokkebrok zegt

    10 april 2010 om 17:51

    Ziet er vrij geslaagd uit!

    Login om te reageren
  16. AudiQuatro zegt

    10 april 2010 om 18:09

    geil!

    Login om te reageren
  17. Eric zegt

    10 april 2010 om 20:28

    Past deze RS600 motor ook in een Defender?????
    Vind dat Kahn prachtige creaties heeft

    Login om te reageren
  18. Jaguar1994 zegt

    11 april 2010 om 10:14

    Kahn maakt zulke mooie auto’s!!! Die velgen die, die spoiler mmm !!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North