• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nissan GT-R Track Pack, we krijgen hem toch!

Auteur: Alwood, gepost 28 maart 2012 om 21:00 – 63 Reacties

Nissan GT-R 2012 met Track Pack
Die dekselse Japanners wilden al het goeds weer voor zichzelf houden (en UK, Australië, Zuid-Afrika). Nu blijkt er toch ook een linksgestuurde Track Pack GT-R te komen. Yay.

Als je nu op het punt staat naar de dealer te rennen of ‘een mannetje’ te bellen, dat is niet direct nodig. De productie van dit speciaaltje start pas in mei. Om te beginnen gaan die auto’s bovendien niet naar de VS, Rusland of Oekraïne. Dat betekent dus meer auto’s voor ons.

Waarom zo graag een Tack Pack? Als je het geld toch kan missen brengt dit pakket de GT-R weer iets dichter bij perfectie. Want wie gebruikt de achterbank in zijn Nissan GT-R werkelijk? Dat ding kan er best uit, bespaart je bovendien een paar kilo’s. Verder krijg je remmen die koeler blijven, betere maar nog steeds comfortabele Bilstein dempers, lichtere wielen en Recaro’s. Het vermogen blijft 550pk (en 632Nm).

Wat het pretpakket in Nederland mag gaan kosten is nog even niet zeker. De Britten moeten 10k GBP bijlappen. (via carscoop.blogspot.com)

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Nissan GT-R Switzer P800 van Gerben
    Mijn Auto: Nissan GT-R Switzer P800 van Gerben
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, track-pack

Vorig bericht: « Range Rover Evoque Bollinger doet het met champagne
Volgend bericht: Volkswagen domineert beste 4×4 verkiezing Duitsland »

Lees Interacties

Reacties

  1. jeffreym3 zegt

    28 maart 2012 om 21:03

    TE bruut!

    Login om te reageren
  2. Allroundnoise zegt

    28 maart 2012 om 21:04

    Wat blijft het toch een heerlijke auto!!! :)

    Login om te reageren
  3. bonkers zegt

    28 maart 2012 om 21:04

    Nice!!, voor de hoogbetaalde hollander. Dit zijn toch weer van die momenten dat je baalt dat je een modaal inkomen hebt.

    Login om te reageren
  4. rechercheur zegt

    28 maart 2012 om 21:05

    Hahaha, dus ze gaan de GT-R volstoppen met Duitse onderdelen, om ‘m beter te maken.

    Logisch, natuurlijk, Duitse kwaliteit! Die Japanners kunnen het zelf niet ….

    Login om te reageren
    • bonkers zegt

      28 maart 2012 om 21:51

      @rechercheur: Japanse auto hebben ook goeie kwaiteit, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt, misschien de prius, maar das slechts één geval die (bij mij) bekent is vam slechte kwaliteit

      Login om te reageren
    • integralechubasco zegt

      28 maart 2012 om 22:01

      @rechercheur: het duitse naoorlogse marketing machine heeft you goed bij je ballen zeg… in welk land woon je eigenlijk? Derde rijk west?

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        28 maart 2012 om 22:22

        @integralechubasco:

        Ze schroeven er niet voor niets Duitse Billstein dempers onder …. en Brembo remijzers uit Italië, Recaro stoeltjes uit Germany, en Dunlop bandjes uit Engeland. Heeft niets met marketing te maken, des te meer met kwaliteit!

        Login om te reageren
        • integralechubasco zegt

          28 maart 2012 om 22:38

          @rechercheur: oh, nu is het ineens niet allemaal duits meer… er zitten dus kennelijk 2 produkten van duitse makelij op de Nissan, het gaat alleen nog maar om de schokbrekers en de stoeltjes.

          btw …. ik lach me rot als er op je porsche, audi of bmw aziatische onderdelen zitten… zitten er vast en zeker… en waarschijnlijk nog hele belangrijke ook..

          Login om te reageren
          • norge zegt

            28 maart 2012 om 23:22

            @integralechubasco: Het schermpje waar hij op zit te tikken komt alvast uit Korea :)

            Login om te reageren
            • integralechubasco zegt

              28 maart 2012 om 23:40

              @norge:
              verandering van spijs doet eten… tenzij je van onverwarmde blikbockwurst houdt.

              Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            29 maart 2012 om 14:54

            @integralechubasco:

            Shit, je hebt gelijk, de ventieldopjes op mijn BMW komen uit Japan. Maar ik betwijfel of dit “af fabriek” zo is, waarschijnlijk heeft Profile dat gedaan …

            Login om te reageren
        • pikes83 zegt

          28 maart 2012 om 23:41

          @rechercheur: je bent de versnellings bak nog vergeten die komt ook uit duitsland.

          Login om te reageren
          • pikes83 zegt

            28 maart 2012 om 23:45

            @pikes83: volgens mij?

            Login om te reageren
          • integralechubasco zegt

            28 maart 2012 om 23:53

            @pikes83: The Nissan GT-R’s rear transaxle six-speed dual-clutch transmission also contains the differential for the car’s all-wheel drive (AWD) system. The dual-clutch system was built by BorgWarner,[10] partnered with Nissan’s gearbox supplier Aichi Machine Industry, and weighs a total installed mass of 117 kg (258 lb).[69][70] Code named the GR6, the transmission is quite durable being able to hold in excess of 600 ft-lbs of torque. Nissan reports shift times of 200 milliseconds.[71]

            Login om te reageren
            • pikes83 zegt

              29 maart 2012 om 00:08

              @integralechubasco: ik wist het ook niet zeker,maar bedankt ben weer wat wijzer.

              Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      29 maart 2012 om 00:38

      @parkeerwacht:

      Duitse kwaliteit…yeah right net als die fikkende bmw’s zeker :)

      Login om te reageren
  5. dennisr zegt

    28 maart 2012 om 21:06

    Vind het altijd zo jammer als de stoelen helemaal strak in het leer zitten, behalve dan dat ene plekje.. in dit geval de wang.. moet anders kunnen lijkt me..

    ben ik de enige? xD

    Login om te reageren
    • primer zegt

      28 maart 2012 om 21:10

      @dennisr:dacht een stofje te zien te hebben, maar idd die kreukjes zijn jammer

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        28 maart 2012 om 21:16

        @primer: alcantara hoop ik, voor die prijs..

        Login om te reageren
    • Dino2400 zegt

      28 maart 2012 om 21:17

      @dennis:
      Ik vind het ook vreselijk, maar dat doen ze expres, zodat ook de leek gelijk ziet dat het leer is.

      Login om te reageren
    • joosthoeve zegt

      28 maart 2012 om 21:55

      @dennisr: Ik zou zeggen vanwege leer minder stroef is dan stof. Zodoende kan je beter stof in de wang doen zodat je strakker en vaster in de stoel zit. Als je leer doet heb je kans dat je lichtelijk gaat schuiven in de stoel (ookal is het in kleine mate).

      Login om te reageren
  6. hema36 zegt

    28 maart 2012 om 21:09

    wanneer stoppen ze nou met het uitmelken van de GT-R ben het inmiddels wel zat kom dan gewoon met een nieuw exemplaar is iemand het met me eens?

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      28 maart 2012 om 21:10

      @hema36: +1

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      28 maart 2012 om 21:10

      @hema36: zei ik bij het vorige GT-R topic ook, maar zoiets mag je hier eigenlijk niet zeggen joh..

      Login om te reageren
    • Renesis zegt

      28 maart 2012 om 21:11

      @hema36: kuch porsche kuch 911 dat is pas uitmelkerij.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        28 maart 2012 om 21:13

        @Renesis: Zie anders vaker de GT-R voorbij komen..

        Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      28 maart 2012 om 21:12

      @hema36: Het zo niet slim om telkens meer prestaties uit de auto te halen. Stel dat je een van de eerste GT-R hebt van R35, dan wordt je hier toch totaal niet vrolijk van. Niemand wil die oude GT-R meer hebben.
      Commercieel gezien is Nissan echt het toppunt van FAAL.

      Login om te reageren
      • joosthoeve zegt

        28 maart 2012 om 21:52

        @maxx1: …?
        Ten eerste is dat de occasion markt, waar Nissan minder mee te maken heeft. Mochten ze een occasion van het vorige model hebben staan, is het prijs technisch vast interessant.
        Ten tweede willen nog genoeg mensen het vorige model hebben, gezien die ook snel genoeg is.
        Ten derde: niemand wil de vorige GT-R hebben? Dan kopen ze de nieuwe, wat is hier een commerciële misser aan?
        Ten vierde: Het zou pas een misser zijn als Nissan een nieuw model van de GT-R uitbrengt en dat deze evenveel of zelfs minder vermogen zou hebben, wie zou dan de nieuwe kopen?
        Ten vijfde: Heb je een vorig model, koop je de nieuwe als je je echt kut voelt over je auto, weer kassa voor Nissan.

        Ik zie weinig haken en ogen voor Nissan?

        Login om te reageren
        • maxx1 zegt

          28 maart 2012 om 22:13

          @joosthoeve: ik bedoelde over dat ik vind dat ze commercieel gezien de GT-R veel vaker zouden kunnen verkopen. Ik praat alleen over de R35. Niet over voorgaande modellen. Ik heb geen idee hoe ik die verschillende versies moet catagoriseren.
          De r35 is snel genoeg maar waarom koop je een GT-R? Om hard te kunnen accelereren. Als je van te voren weet dat er versies gaan komen die nog harder gaan als het model met 485pk die je nu in je hoofd hebt koop je hem toch niet? Nissan zorgt voor extra (totaal) overbodige afschrijvingen en misschien een onverkoopbare auto?

          Nissan naaid de eigenaren van eerdere R35 versies en toekomstige eigenaren.

          Login om te reageren
          • joosthoeve zegt

            28 maart 2012 om 23:14

            @maxx1: Waarom koopt men een Carrera 4S? Waarom koopt men een een GT3 RS en niet een GT3 RS 4.0? Waarom koopt men een GT3 als je een GT2 kan kopen? (Denk daarbij ook dat mensen deze auto niet puur kopen voor de snelheid, maar wellicht voor het uiterlijk / bochtenwerk / traditie omdat zij vroeger een eerdere GT-R hebben gehad, dus snelheid hoeft zeker niet het voornaamste verkooppunt te zijn)

            Wat ik bedoel te zeggen is, om commercieel een succes te worden moet je verschillende opties leveren. Auto’s die maar in 1 model geleverd worden en een commercieel succes zijn, zijn moeilijk te vinden. Ook is de GT-R altijd al een redelijk waardevaste wagen geweest in zijn klasse.
            Alsnog, wat ik bedoel, is dat mensen verschillende dingen willen. Zoals in dit artikel staat zijn de schokdempers nog steeds comfortabel, echter is het met enige zekerheid te zeggen dat deze schokdempers nog strakker staan afgeveerd (het is immers een track pack). Iemand zou dit wellicht te hard vinden, vind misschien een 10.000 (GBP in engeland) een te groot bedrag voor een voordeel dat diegene niet nodig heeft, iemand wilt wellicht wel een achterbank / geen recaro race stoelen.

            Je kan er simpelweg niet onderuit dat zulke opties alleen maar je kansen op succes vergroten, en zeker niet verkleinen.

            Login om te reageren
          • speedlimit zegt

            29 maart 2012 om 00:45

            @maxx1:

            Klinkt als “waarom een golf 5.2 slowmotion…er komt later toch een gti”…ben jij ff flink genaaid zeg :)

            Login om te reageren
            • maxx1 zegt

              29 maart 2012 om 14:00

              @speedlimit: veel Golf eigenaren zijn ander soort mensen als GTI/R32 rijders..

              Login om te reageren
              • speedlimit zegt

                29 maart 2012 om 15:58

                @maxx1:

                Dus?

              • desoper zegt

                29 maart 2012 om 16:13

                @speedlimit: als ik een golf 5.2 slowmotion koop, koop ik deze omdat hij zo zuinig en anoniem is. Het zal mij dan een zorg zijn dat er volgende week een snellere is.
                Als ik een golf R koop, koop ik deze omdat het de “dikste” golf is, waarover ik kan opscheppen met verjaardagen en in het cafe. Het is dan natuurlijk niet leuk als er volgende week een golf R2 komt.

              • speedlimit zegt

                29 maart 2012 om 20:00

                @desoper:

                Zit er dan n week tussen de GTR track pack en de gewone versie…

  7. maxx1 zegt

    28 maart 2012 om 21:09

    Beetje nutteloze bijdrage dit pakket. Laat het dan behoren tot standaard uitrusting of iets dergelijks? wie betaalt nou (hoogst waarschijnlijk) een grote som voor geld voor deze nutteloze toevoegingen? Haal er dan nog wat extra prestaties uit.

    Login om te reageren
    • primer zegt

      28 maart 2012 om 21:12

      @maxx1: Bij een tuner zal je met dit bedrag een betere zaak doen.

      Login om te reageren
      • maxx1 zegt

        28 maart 2012 om 21:40

        @primer: daarom, heb je gelijk 800 pk. Niet dat je daar veel mee opschiet. ziet er toch ook niet uit. Kijk dat plaatje van die GT-R.

        Login om te reageren
      • maxx1 zegt

        28 maart 2012 om 21:41

        @primer: Nou je kan ook overdrijven hoor! voor al dat geld krijg je wel stoffen stoelen!!!!!! Alcantara of iets hebben ze nooit van gehoort denk ik :(

        Login om te reageren
  8. norge zegt

    28 maart 2012 om 21:11

    Zelfs met die Duitse meuk erin blijft deze auto het snelst rond de “ring” .Moet pijnlijk zijn…….

    Login om te reageren
    • theblackstig zegt

      28 maart 2012 om 21:55

      @norge: “Wedden dat het later ook op de auto’s met het stuur op de juiste plaats komt? Heerlijk om Porsche’s en ander minderwaardig blik mee te pesten:mrgreen:”
      Je krijgt nog geld van me…

      Login om te reageren
      • norge zegt

        28 maart 2012 om 23:20

        @theblackstig: Haha bijna vergeten :) Koop er een biertje voor ;)

        Login om te reageren
  9. snorris zegt

    28 maart 2012 om 21:11

    Dit vind ik zo zonde.. Ht leuke aan de GTR was zo leuk omdat hij sportwagens bijhield terwijl hij vel praktischer was. Nu heb je geen achterbank en lelijke stoelen. Zorg gewoon dat die remmen en wielen te krijgen zijn op de gewone GTR en dan is hij perfect!

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      29 maart 2012 om 18:08

      @snorris: Daarom is dit ook een optie.. Als je je achterbank wilt houden neem je een ”normale” GT-R..

      Login om te reageren
      • snorris zegt

        29 maart 2012 om 23:17

        @jeffreym3: maar dan heb je niet de betere remmen…

        Login om te reageren
  10. basjan zegt

    28 maart 2012 om 21:24

    jup het word een beetje teveel allemaal, altijd maar beter altijd maar ietsje sneller, leuk, maar kom gewoon eens met iets nieuws

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      29 maart 2012 om 18:06

      @basjan: Zoals? De GT-R is nog niet zo lang op de markt en doet het geweldig. Iets met winning team en veranderen..

      Zie de 911 (991…). Ook al 60 jaar hetzelfde en nog steeds weten ze hem maximaal uit te melken. (over uitmelken gesproken.. Nissan komt met een leuk pakketje voor de GT-R en men noemt het gelijk uitmelken..)

      Login om te reageren
      • basjan zegt

        30 maart 2012 om 09:27

        @jeffreym3: ik vind het geen probleem, maar porsche komt wel met nieuwe auto’s de hele tijd. (macan, cayenne, panamera, etc) waar nissan een beetje met de GTR en de 370z een beetje blijft hangen…

        Login om te reageren
  11. kickass zegt

    28 maart 2012 om 21:27

    Dat we deze heel vaak mogen zien !

    Login om te reageren
  12. integraturbo zegt

    28 maart 2012 om 21:37

    Dat van die stoel ziet er idd vrij kansloos uit, voor de rest een heerlijke wagen!

    Login om te reageren
  13. Destroyer-GT zegt

    28 maart 2012 om 21:41

    Je betaalt weer eens meer voor minder?

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      29 maart 2012 om 18:07

      @Destroyer-GT: Zijn er weinigen die dat niet doen. Met als toppunt de BMW M3 GTS.. 100k meer voor veeeeel minder en 30pk meer..

      Login om te reageren
  14. d15b2 zegt

    28 maart 2012 om 21:48

    Stoelen zien er goedkoop uit, zeker voor Recaro standaarden.

    En die Rays velgen optie – konden ze met Rays niet meteen Volk TE37’s eronder leggen? Ik vind deze velgen zo “net niet”.

    Login om te reageren
  15. Onehp zegt

    28 maart 2012 om 21:51

    Flauwe zijsteun op die stoelen, de recaro’s in een opc/golf/lotus zien er veel beter uit.
    Lichtere wielen en die vering kan wel de moeite zijn, maar dat fix je vast ook zelf voor veel minder €€€€€…

    Login om te reageren
  16. bozewolf zegt

    28 maart 2012 om 21:58

    Trek Pack, met extra bekerhouders, klapdienblaadjes in de stoelen, een koelkastje en een kleine magnetron.

    Voor de hongerige GT-R rijder.

    Login om te reageren
  17. fiets zegt

    28 maart 2012 om 22:24

    Wanneer doen ze wat aan die velgen :(

    Login om te reageren
  18. ferrari94tr zegt

    28 maart 2012 om 22:40

    Waarom zo graag een Tack Pack
    Tach Pack is speciaal voor de chinezen….

    Login om te reageren
  19. sebasjuhh zegt

    28 maart 2012 om 22:41

    Zo, kun je toch even een seconde sneller het circuit rond. c’mon

    Login om te reageren
  20. meneersander zegt

    28 maart 2012 om 22:46

    Nou, wij blij..

    Login om te reageren
  21. RubenPriest zegt

    29 maart 2012 om 09:58

    Al komen er nog duizend artikelen en updates van deze auto. I love it :D

    Login om te reageren
  22. stebar zegt

    29 maart 2012 om 18:23

    @Rechercheur

    Bijna al de electronica onderdelen op je BMW komen uit Japan tot de alternator toe,en deze zijn echt niet achteraf geplaatst hoor of is Hitachi volgens jou duits.Dikwijls klets jij er zo maar wat uit hé.Maar soit voor je later mischien ook nog gaat discusieren over de scooters van BMW die nu net weer uit zijn ( trouwens mooie machienes )de motor is afkomstig van Kymco dat is nu net geen Japans maar Koreaans maar zeker geen Duits.

    Login om te reageren
  23. petrolgirl zegt

    30 maart 2012 om 14:54

    Dus we sparen maar weer even door. :)

    Login om te reageren
  24. mellie zegt

    4 april 2012 om 21:09

    mooie bak hoor

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North