• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nissan GT-R V-spec spyshot?

Auteur: Wouter, gepost 10 december 2007 om 22:25 – 30 Reacties

Nissan-GT-R Vspec


De Nissan GT-R is nog maar net uit, maar nu duiken al foto’s op van een dikkere GT-R versie.

De experts zijn er nog niet helemaal over uit wat dit is. Het is duidelijk geen standaard Nissan GT-R, de grille is anders en bij de A-stijl lijkt iets van een rolkooi zichtbaar te zijn. Dat zou het werk kunnen zijn van een enthousiasteling die zijn GT-R meteen aanpast naar zijn eigen smaak. Dat lijkt onlogisch, want in Japan kan de GT-R vanaf 6 december worden gekocht. Deze foto’s schijnen al eerder gemaakt te zijn, wat tot geruchten leidt dat dit wellicht een prototype is van een V-Spec of Groep N variant van de GT-R. (bron, via)

Nissan-GT-R Vspec

Ook interessant!

  • Nissan GT-R T-Spec
    Nissan GT-R T-Spec is de laatste der mohikanen
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, spyshot, v-spec

Vorig bericht: « Stijgende vraag naar plug-in hybride conversiekits
Volgend bericht: Hummer HX Concept »

Lees Interacties

Reacties

  1. Michael zegt

    10 december 2007 om 22:27

    Ik vind het maar rare fotoos…

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    10 december 2007 om 22:28

    het “gat”aan de voorkant lijkt ook een stuk groter en de motorkap lijkt bol(ler) te zijn. Die is een duidelijk hetere versie…. maar wat het precies is?

    Login om te reageren
  3. STJ zegt

    10 december 2007 om 22:28

    Het is al lang bekend dat er een V-spec komt dus er is veel kans dat dit de mule voor die is.

    Login om te reageren
  4. Alec zegt

    10 december 2007 om 22:29

    Een rolkooi zecht nog niets over een mogelijke “v-spec” variant, ook de grill voegt niet veel toe…

    misschien gewoon een voorbereiding op een specifiek type racer? Nurburgring ofzo?

    Login om te reageren
  5. StormRAM zegt

    10 december 2007 om 22:33

    Vind deze nu al cooler dan de standaard gt-r :P

    Login om te reageren
  6. rob(botje) zegt

    10 december 2007 om 22:35

    prachtige wagen alleen jammer genoeg ongrijpbaar voor het arbeidersvolk

    Login om te reageren
  7. dekster zegt

    10 december 2007 om 22:35

    Men neme een GT-R en spuite een overdosis Botox in…

    Login om te reageren
  8. dude db zegt

    10 december 2007 om 22:37

    die rolkooi is duidelijk zichtbaar, als je kijkt waar misschien ooit een achterbank heeft gezeten. Ik vind de kwaliteit nu niet overweldigend. We soon know what it’s!!

    Login om te reageren
  9. CSL zegt

    10 december 2007 om 22:57

    Carbonen motorkap!

    Login om te reageren
  10. Racer X zegt

    10 december 2007 om 23:01

    Heerlijk, een V-Spec!

    Gooi nog maar 100 paarden extra onder de kap, het chassis kan het ongetwijfeld aan. En als ze toch bezig zijn mogen ze meteen 100-200 kg van het gewicht afhalen, want de standaard GTR is echt te zwaar.

    Login om te reageren
  11. Roy zegt

    10 december 2007 om 23:13

    @Racer X

    De GT-R’s zijn altijd al zwaar geweest, komt waarschijnlijk door de AWD en de all-wheel-steering, wat redelijk wat kilo’s met zich mee brengt.

    Login om te reageren
  12. VonStroke zegt

    10 december 2007 om 23:15

    Doe mij dan maar meteen een nog iets performantere, lichtgewicht versie met manuele bak en dan is de GT-R volledig af in mijn ogen.

    Login om te reageren
  13. Racer X zegt

    10 december 2007 om 23:25

    @ Roy

    De laatste GTR heeft geen All Wheel Steering meer.

    Login om te reageren
  14. STJ zegt

    10 december 2007 om 23:31

    hij heeft geen hicas meer maar wel veel andere electronische systeemen. En volgens geruchten gaat de V-spec ongeveer 100KG lichter zijn dan de standaard GTR dankzij carbon onderdelen.

    Login om te reageren
  15. don_pablo zegt

    11 december 2007 om 04:13

    wanneer gaat dat bakske uitgebracht worde??
    ik bedoel in de productielijn??
    dat duurt wel echt echt lang hoor

    Login om te reageren
  16. Jesper zegt

    11 december 2007 om 08:38

    afgezien van de carbon motorkap, de rolkooi en de andere opsmuk, lijkt er ook een flinkere difuser aan de achterkant te zitten, wat -op zijn minst- een V-spec kan betekenen.

    V-specs hebben volgens mij van oudsher 120pk meer, en aangezien er op de foto geen luxe what-so-ever meer zichtbaar is, wat scheelt in gewicht, gaat dit een redelijk rappe versie worden :D

    Login om te reageren
  17. VonStroke zegt

    11 december 2007 om 08:46

    @Don Pablo: 6 december in Japan. (is dus al uit)

    Login om te reageren
  18. boogie zegt

    11 december 2007 om 09:08

    als ik dit soort foto’s bekijk lijken het wel shots uit de nieuwe gran turismo game:)
    maar goed doe mij er maar 1 of 2 hoor

    Login om te reageren
  19. Chrisjuh zegt

    11 december 2007 om 09:46

    3 of 4 mag ook hoor…..

    Login om te reageren
  20. rider zegt

    11 december 2007 om 11:28

    dit lijkt me meer een groep N versie ervan. de V-spec versie krijgt een hogere achterspoiler en luchtinlaten net voor de achterwielen en oogt ook meer gespierd dan de standaard versie. hier zijn ze volgens mij gewoon de race versie aan het testen.

    Login om te reageren
  21. user888 zegt

    11 december 2007 om 12:05

    Ik denk dat ze deze op tijd klaar willen hebben voor Gran Turismo 5 ;-)

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    11 december 2007 om 14:12

    die 2e foto is echt geshopt…
    kijk maar naar de wielen,geen lichtval alleen maar een kleur

    Login om te reageren
  23. The Devil Tuner zegt

    11 december 2007 om 16:43

    @ jesper

    de V-spec modellen van de R32, R33 en R34 hadden geen pk meer dan de gewone GT-R’s…

    wél hadden ze het ATTESA-ETS PRO systeem, (de ”gewone” GT-R had ATTESA-ETS zonder PRO…( voor de n00bs die niet weten wat ATTESA-ETS is… da’s het 4WD systeem..)) hardere vering, ze waren 30MM lager dan de gewone, hadden een koolstofvezel achter diffuser, en een plastic voordiffuser..

    de V-Spec II modellen hadden een koolstofvezel motorkap, een donkere middenconsole en zwarte bekleding… (de bekleding van de gewone GT-R was grijs)…

    en dan was er ook nog de V-Spec II nür hadden alles van de v-spec II
    PLUS de Nür motor.. dat is een verbeterde RB26DETT gebaseert op de N1 Racemotor..,(1000 van dat soort motoren gemaakt maar deze waren echter wél krachtiger.. de grapjassen van nissan zijden dat ie 280PK had maar in werkelijkheid was het tegen 350pk vanaf de wielen…)
    verder hadden de Nür modellen andere stiksels op de stoelen, een snelheids meter die tot 300 kmpu gaat, andere velgen, en een speciale kleur (die kleur heet millenium jade, een heel aparte kleur/tint grijs-groen..)

    Login om te reageren
  24. 110% zegt

    11 december 2007 om 17:38

    Zitten er nu racesluiters op de motorkap bij de eerste foto? Geen lelijke auto, alleen de velgen zijn wat minder.

    Login om te reageren
  25. SXKLSVEN zegt

    11 december 2007 om 19:09

    ik zie geen dikke vier uitlaten?

    Login om te reageren
  26. Rick dos zegt

    11 december 2007 om 21:14

    Die voorkant doet me hier aan denken…

    Login om te reageren
  27. Rick dos zegt

    11 december 2007 om 21:15

    En dan doen we het trucje nog één keer…

    Login om te reageren
  28. 607 zegt

    13 december 2007 om 14:47

    @ Rick dos

    Maak u zelf toch niet belachelijk man. Kunt ge nu er echt niet tegen dat Nissan iets beter maakt dan uw lievelingsmerken ? Je kan lachen met alle japanse sportauto’s, maar niet met de Skyline / GT-R !!

    @ foto : ja de kleur is grijs metallic en de voorkant is zwart. Wat een gelijkenis !! Ik heb ook gisteren een zwarte Lada gezien en toen daarna een zwarte BMW 5, die BMW deed mij ook aan de Lada denken ;-p

    Login om te reageren
  29. thomas zegt

    28 januari 2008 om 14:06

    nouw idd bmw doet me soms sterk aan lada denken. Maar ff sirieus ik vind die nieuwe skyline helemaal niet mooi , de R34 heeft gwn de look en als ik nog eens het geld heb… dan word het die . en niet de nieuwe. de Motor uit de ouwe skyline is 3keer motor van het jaar geworden en dat zegt wat. en ik vind de futeristische lijnen op de ze auto zo lelijk, bijna een daihatsu matira. Maarja hij is wel snel:P maar het oog wil ook wat en dat is geen plat-geslagen vis

    Login om te reageren
  30. dekster zegt

    15 februari 2008 om 23:44

    I still don’t like the looks of it.
    Maarja, die snelheid zal wel veel goedmaken zekers :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North