• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Road legal: Lamborghini Murcielago R-GT by Reiter

Auteur: robbie, gepost 11 december 2008 om 22:05 – 27 Reacties

Lamborghini Murcielago R-GT by Reiter Street Legal
Dit snoepje uit Essen hadden we even over het hoofd gezien, maar wilden we jullie toch niet onthouden. Reiter Engineering racet al jaren met de Murcielago R-GT in de GT1 klasse en nu hebben ze naar aanleiding daarvan ook een lekker pakketje ontwikkeld voor de straat.

En het eerste knalgele exemplaar werd gepresenteerd op de show in Essen. En daar werd ie gelijk gespot door autojunk bezoeker piieterr, de live foto’s kan je HIERRR bekijken!

Meest opvallende aan deze Murcielago is de plaats van de uitlaten die nogal hoog gemonteerd zijn. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen. Het is uiteraard wel te hopen dat de uitlaten eenzelfde geil geluid produceren als de race R-GT! (via: lambopower.com)

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje
  • Video: Murcielago GT1 Driftworks is epische perfectie

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

essen-2008, geel, Lamborghini, murcielago, reiter, tuning

Vorig bericht: « Carmageddon update #12: Zweden geeft 2,65 miljard steun
Volgend bericht: Mercedes presenteert 3 BlueZero conceptcars in Detroit »

Lees Interacties

Reacties

  1. Johnny Berra zegt

    11 december 2008 om 22:11

    Die uitlaten zijn echt wel lijp

    Mooie auto beter als het orgineel

    Hoeveel PK en Specificaties

    Login om te reageren
  2. Jaws149 zegt

    11 december 2008 om 22:11

    MACHTIG!

    Login om te reageren
  3. Jochempie zegt

    11 december 2008 om 22:13

    Ik vond ‘m er redelijk goed uitzien op Essen alleen lijkt ie nog steeds op een gewone LP 640 met wat extra kunststof en OZ racing wielen.

    Login om te reageren
  4. Foramen zegt

    11 december 2008 om 22:15

    @Jaws149
    ik dacht het zelfde

    MACHTIG!

    Login om te reageren
  5. robbie zegt

    11 december 2008 om 22:16

    @Jochempie, dit is dus GEEN LP640! Kijk maar naar de achterlichten ;)

    Login om te reageren
  6. Racer_123 zegt

    11 december 2008 om 22:17

    Die uitlaten vind ik nu echt niets, geef mij maar de standaard centrale uitlaat. En die zwarte strepen mogen ze van mij ook houden ;)

    Login om te reageren
  7. Racer_123 zegt

    11 december 2008 om 22:20

    Correctie, die zwarte roosters vanvoor… Ik had niet gezien dat het roosters waren…

    Login om te reageren
  8. AutoInformatief zegt

    11 december 2008 om 22:21

    Ik ben het met je eens robbie ik vind die uitlaten ook wel wat hebben B)

    Ik vind het hele ding wel geslaagd, alleen even de achterlichten van een LP640 gebruiken a.u.b.

    Login om te reageren
  9. Cantago zegt

    11 december 2008 om 22:22

    Doe die uitlaat maar weer op zn plek hoor…
    En die spoiler is mij ook iets te groot…
    verder? GEWELDIG!

    Login om te reageren
  10. Carnutter zegt

    11 december 2008 om 22:33

    Ik vind het een beetje een vreemd geval. De neus is overduidelijk van een een LP640. Maar de achterkant en sideskirts vertellen een ander verhaal. Ik hoop dat hier nog wat verduidelijking over komt. Voor de rest best wel een geil bakkie.

    Is er eigenlijk motorisch nog wat verandert?

    Login om te reageren
  11. rotorhead zegt

    11 december 2008 om 22:33

    Ik vind het helemaal niets. Bah.

    Login om te reageren
  12. Bunzing zegt

    11 december 2008 om 22:37

    huhw….heeft dat ding twee remklauwen? of lijkt dat maar zo op die foto met die remschijf etc?

    Login om te reageren
  13. RA999 zegt

    11 december 2008 om 22:50

    @ Bunzing
    Die kleine is voor de handrem ;)

    Login om te reageren
  14. Jochempie zegt

    11 december 2008 om 23:16

    @ Robbie: Dat klopt, maar hij lijkt er in eerste instantie wel op :)

    Login om te reageren
  15. Citrofiel zegt

    12 december 2008 om 00:36

    En wat was er mis met de gewone stortkokers achteraan dan? Die vond ik persoonlijk mooier…

    Login om te reageren
  16. tom zegt

    12 december 2008 om 01:04

    Ter info: uitlaten staan alleen hoog omdat het handiger is voor een race (track) wagen. Als er iemand in je kont zit hoef je dan niet direct een duur nieuw uitlaatsysteem te gaan kopen, was althans de rede dat de scuderia, ze hoger had staan dan de F430…

    Login om te reageren
  17. VonStroke zegt

    12 december 2008 om 07:31

    @Tom: bij de Scuderia was dat dacht ik vooral voor een betere airflow onder en op het einde van de auto.

    Login om te reageren
  18. VonStroke zegt

    12 december 2008 om 07:37

    edit: én om gewicht te besparen.

    Login om te reageren
  19. Vincent Vdm zegt

    12 december 2008 om 08:02

    Poooooooooorn!!

    Maar waarom nu toch geel… De volbloed R-GT is zo mooi in dat zwart…

    Login om te reageren
  20. Mies zegt

    12 december 2008 om 08:50

    Vindt die uitlaten helemaal niets, maar als het hetzelfde geluid produceren als die bij de GT1 is er niets aan de hand.

    @VonStroke dat wat tom zegt kan ik me ook herinneren…. Volgens mij wordt het in de afl. van 5th dat ze die F430 Challenges testen nog vermeld.

    Login om te reageren
  21. Hans zegt

    12 december 2008 om 09:31

    idd die uitlaten :( omg wel vette bak though

    Login om te reageren
  22. Buyck zegt

    12 december 2008 om 10:05

    Nu val ik achterover…. zalig en zo bloedmooi!

    Login om te reageren
  23. Joeri zegt

    12 december 2008 om 11:27

    Niks mis mee…..

    Vind het echt wel wat hebben, probeer zelf eens zo’n bolide te bouwen.
    Ze hebben goed hun best gedaan hoor. Ze mogen van mij zo door blijven gaan ;-)

    Vind het er geweldig uitzien :-)

    Login om te reageren
  24. Gio zegt

    12 december 2008 om 11:45

    ZOT! Die uitlaten zo hoog zetten!! Dat moet pas kippevel geven in een tunnel én oorverdovend!! Zou dat volledig zien zitten… damn..

    Login om te reageren
  25. Berkan zegt

    12 december 2008 om 14:21

    Dat ding zo bruut he ik heb die zelf in Essen gezien en heb nog wel een foto ervan! Machtig ding hoor!

    Login om te reageren
  26. Nick Dijkhuizen zegt

    12 december 2008 om 14:52

    http://www.autojunk.nl/clips/view/149094

    Deze vind ik heel erg veel lekkerder dan het bijgevoegde filmpje ;)

    Login om te reageren
  27. anders dan anders zegt

    12 december 2008 om 18:29

    die heb ik gezien in Essen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North