• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyshots: BMW 3 Serie crossover

Auteur: autoblogger, gepost 21 januari 2008 om 20:51 – 81 Reacties

BMW 330xd Crossover


Is het een mule voor de nieuwe X3? Of gaat BMW zich bezig houden met heidense zaken zoals een Allroad?

De Audi A6 Allroad is een hit, dus waarom zou BMW geen vergelijkbaar model op de markt gooien? De vraag is vervolgens of dit een 5 of 3 Serie moet zijn, daar kunnen we over discussiëren. Feit is echter dat bovenstaande “330xd” onlangs is gespot in winterse omstandigheden.

En de overige spyshots (klik voor groter formaat) komen uit Munchen, de thuisbasis van het Duitse merk. We zien een hogere 4×4 versie van de dreier, met nieuwe koplampen en een bestickerde voorbumper. Er zijn trouwens al langer geruchten over een crossover die gebaseerd is op de 3-serie en/of X3, deze zou mogelijk de naam F3 krijgen…

BMW 330xd Crossover
BMW 330xd Crossover
BMW 330xd Crossover

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • BMW X3 facelift is gelekt
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, crossover, spyshot, x3

Vorig bericht: « MINI en John Cooper Works (JCW)
Volgend bericht: Onsteelbare politieauto gestolen… »

Lees Interacties

Reacties

  1. DJD zegt

    21 januari 2008 om 20:55

    wat moet ik hier van denken?? hij is een beetje te laag voor een X3 als je het mij vraagt, ik denk dat het toch een crossding is. word er niet mooier op. ik hou het op een M3, ziet er wat beter uit dan dit gedrocht

    Login om te reageren
  2. jonas zegt

    21 januari 2008 om 20:55

    lijkt me nx voor beemer om crossover te maken, die allroad van audi daarentegen is wel bloedgeil :D

    Login om te reageren
  3. Matsinator zegt

    21 januari 2008 om 20:56

    ’t verschil is bijna niet te zien :S

    Login om te reageren
  4. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 20:57

    als BMW crossover gaat maken, moet ‘ie wel wat hoger op zn pootjes staan vind k maar of het een concurrent is voor de Audi?? neeeh, denk het niet ;)

    Login om te reageren
  5. Poekie Lauda zegt

    21 januari 2008 om 20:58

    Elk gaatje in de markt wordt gevuld met stomzinnige auto’s zoals deze, sorry maar ik kan het niet waarderen.

    Login om te reageren
  6. Chip zegt

    21 januari 2008 om 20:58

    Waarom zie ik alleen een chromen rand op foto 1?

    Login om te reageren
  7. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 20:59

    De A6 Allroad vind ik erg chic. Deze BMW staat alleen maar hoger op de poten. Maar het is vast niet definitief. Een F3 kan wel leuk zijn.

    Login om te reageren
  8. jorgen zegt

    21 januari 2008 om 20:59

    Ik denk dat het een mule voor de nieuwe X3 is, want ze hebben net de X6 publiek gemaakt en als ze een kleinere 4WD op de markt willen brengen dan wordt dat eerder de 1 serie denk ik

    Login om te reageren
  9. Chip zegt

    21 januari 2008 om 21:00

    Ow ik zie het al, hele andere auto.

    Ook ander velgen en niet zo vies.

    Login om te reageren
  10. nope {audi} zegt

    21 januari 2008 om 21:00

    beetje klein om te concureren met de a6 allroad, en dan moet hij ook nog zón mega chromen grill hebben, nee dit zou eerder een concurent zijn van een misschien toekomstige a4 allroad……… 1 van die 40 nieuwe modellen van audi?

    Login om te reageren
  11. Mr. Reddingius zegt

    21 januari 2008 om 21:03

    De drieserie wordt toch al lang met 4wielaandrijving geleverd in de VS?

    Login om te reageren
  12. Willem zegt

    21 januari 2008 om 21:03

    Huh, maar de XD varianten bestaan al veel langer toch?

    Login om te reageren
  13. GeoBem007 zegt

    21 januari 2008 om 21:05

    Jongens toch..

    BMW heeft in zijn vorige 3-reeks ook x-modellen uitgegeven. We hebben hier thuis een E46 330xd gehad. Ze staan iets hoger op hun poten en hebben 4WD.

    Login om te reageren
  14. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:06

    @ Willem,
    jaa er bestaat al een XD variant, maar niet zo eentje die hoger op zijn wielen staat. Deze is ook meer bedoelt om door de bossen te vliegen ;)

    Login om te reageren
  15. SimonMc zegt

    21 januari 2008 om 21:07

    Een bmw 3 serie nog lelijker maken?Dit is de manier, en het is nog goed gelukt ook.

    Trouwens, vind het wel vreemd dat ze een 3 serie zouden nemen.De concurrentie is namelijk een A6 allroad en de volvo XC70, en die laatste 2 zijn in normale vorm concurrentie voor de 5 serie.

    Login om te reageren
  16. Willem zegt

    21 januari 2008 om 21:09

    Mja hij staat inderdaad iets hoger op zn poontjes.
    Wat mij verbaasd is die 320 uitlaat! What u think?

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 21:11

    @ SimonMC; Wie zegt dat ze die modellen willen beconcurreren? Mss willen ze juist wel een nieuw segment scheppen!

    Login om te reageren
  18. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:13

    waarom zou deze wel nuttig zijn, als de meeste mensen de X3 niet nuttig vinden.. ja omdat het een suv is, moet hij door terrein kunnen, dat kan hij niet goed, verwacht dan ook niet van deze dat ie dat wel kan. :)

    Login om te reageren
  19. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:14

    Als ze hem wat mooier en chiquer maken (Niet met chroom AUB!), dan is het een mooie auto lijkt mij.

    Login om te reageren
  20. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:14

    een crossover is nog zinlozer dan een SUV eigenlijk, maar de A6allroad is wel nice zeg!

    Login om te reageren
  21. Willem zegt

    21 januari 2008 om 21:15

    … bruut, sterk … maar niet stoer
    ik vind hem lelijk, Wat willen ze nu? een gezins wagen voor een cros?

    Login om te reageren
  22. vla zegt

    21 januari 2008 om 21:22

    doet me denken aan de R-klasse, en we weten allemaal wat voor een flop dat geworden is ;)

    Login om te reageren
  23. autoblogger zegt

    21 januari 2008 om 21:27

    Kan iemand Renjie wakker maken?

    Login om te reageren
  24. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:31

    @autoblogger

    kan er iemand me dan mij ermee confronteren, want ik vind dat een crossover toch iets wat zinlozer is dan een SUV. :)

    Login om te reageren
  25. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 21:33

    @ RenJie; Maar een crossover is wel mooier! ;)

    Login om te reageren
  26. RScosworth zegt

    21 januari 2008 om 21:34

    Word dit weer zo’n auto met van die plastic crap aan de buitenkant als de Allroad? Toch niet zeker?

    Login om te reageren
  27. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:34

    @ RenJie; Een crossover is bedoeld om met je gezin in een niet al te grote bak naar wintersport te gan, neem bijv. de Audi :D
    of heb ík het ook verkeerd ??:P

    Login om te reageren
  28. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:35

    @Citrofiel

    ja dank je wel voor de aanvulling(? :P ), maar volgens mij moeten we autoblogger wakker maken, ik zie ook wel dat ie mooier is, maar of hij nou nuttiger is.. ik weet het niet.. ;)

    Login om te reageren
  29. sven zegt

    21 januari 2008 om 21:36

    dat is gewoon een 320d ofzo met 330xd derop geplakt kijk na die enkele uitlaat. ze kunnen beter de 5 pakken en die hoger op de potten zetten.

    Login om te reageren
  30. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:37

    @Kanerr

    zóveel verschil tussen een X3 en de toekomstige 3-crossover is er ook weer niet denk ik, dus hij is wel zinloos, even als de X3 :)

    @autoblogger

    Wakie Wakie

    Login om te reageren
  31. fr@nk zegt

    21 januari 2008 om 21:40

    Crossover, crossover?….noemden ze dit soort ‘achterkant’ vroeger niet gewoon ‘stationwagen’?
    Nah, geef me toch liever maar die Toyota Versa Crossover…!
    Da’s dan een echte Crossover.. ;-)

    Login om te reageren
  32. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:40

    @ RenJie; naja ikvind de X3 spuuglelijk en dat is gewoon een lompe bak :P
    maarja dit vind ik ook niks an, ik zou waarschijnlijk voor een 535D gaan :)

    Login om te reageren
  33. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 21:41

    @ RenJie en autoblogger; Nuttiger? Nou ja, een SUV is niet echt nuttig. Ik bedoel, in geen enkel opzicht is hij superieur, overal bestaan wel betere varianten van. Nou ja, mss is hij nog goed om een marktkraam mee te trekken. :P
    Een crossover is wel beter in bepaalde opzichten, maar ook weer slechter in andere. Juist… Hier schiet ik niet veel mee op. Ik vind ze eigenlijk allebei niet nuttig! Maar ik zou dus puur voor het uiterlijk van de crossover gaan. ;)

    Login om te reageren
  34. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 21:42

    @ fr@nk; De VeNza bedoel je? En een stationwagen die hoger op zijn poten staat kun je een crossover noemen ja. Van stationwagen en SUV.

    Login om te reageren
  35. lincoln zegt

    21 januari 2008 om 21:45

    mooi .. BMW wil serieus van het sjonnie imago af ..
    anoniem als een saab en toch duur ..
    zal ongetwijfeld weer een stukje topkwaliteit zijn ..

    (is trouwens de eerste keer dat ik BMW en sjonnie in 1 zin gebruik .. en ook de laatste)

    Login om te reageren
  36. 3-serie zegt

    21 januari 2008 om 21:47

    Dat Oranje bij de koplampen is gewoon de amerikaanse versie, die hebben dat nog.

    Ok onderaan een beetje afgeplakt ;-)

    Verder hoop ik niet dat BMW zich a la Benz gaat verzuipen in modelletjes waar je niks aan hebt…oeps X6, PAS…argggg

    Login om te reageren
  37. Hubert zegt

    21 januari 2008 om 21:49

    en dan nog eind 2009 de X1, dan hebben ze er nog een onzinnig model erbij.

    Login om te reageren
  38. Rick zegt

    21 januari 2008 om 21:49

    Die koplampen zijn US koplampen, dus zo nieuw zijn ze nou ook weer niet ;)
    Wel appart dat BMW Altijd Mule’s gebruikt ;)

    Login om te reageren
  39. fr@nk zegt

    21 januari 2008 om 21:50

    @Citrofiel
    Verso Verza Venza…..maar je hebt gelijk… :-(
    IS toch Veeeel mooier, toch?
    ‘Vroeger’ werd een stationwagon met extra veren/schokdempers hoger op z’n poten gezet om zwaardere blabla te vervoeren.
    Nix nieuws onder de zon..euuh regen.

    Login om te reageren
  40. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:50

    @ Hubert; Als ze op basis van de 1-serie een jeep maken, dan is het eigenlijk neit eens zo een slecht idee, een concurrent van de PoloCross/GolfCross.
    ofniet ;)

    Login om te reageren
  41. ferrenzi206 zegt

    21 januari 2008 om 21:51

    Ik vindt hem te hoog, het lijkt gewoon opde station wagen van bmw maar dan wat opgekrikt. Het is altijd hetzelfde het één merk brengt een jeep uit, dan moete mercedes bmw porsche, ze het allemaal ook doen. Bmw moet niet met zon allroad gedoe afkomen, dat ze maar bij hun dikke M’ series blijven, en de dikke bmw’s. Dan zijn ze nog altijd goed bezig

    Login om te reageren
  42. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 21:52

    @Kanerr

    535d?? zelfde smaak als ik dus, sterke diesels :)

    535d of 530xd ?? welke zou je (jullie) kiezen dan?

    Login om te reageren
  43. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 21:54

    @ RenJie; ik zou voor 535D gaan haha lekker achterwielaandrijving :D
    maar als je vaak op wintersport gaat, dan lijkt mij een 530Xd een betere oplossing ;)

    Login om te reageren
  44. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 22:00

    @ fr@nk; Inderdaad niets nieuws. Hoewel deze stations niet zomaar opgehoogd zijn, maar ook nog voorzien zijn van goedkoop ogend plastic rondom! :D Dat vind ik dus mooi aan de A6 Allroad, die oogt chic, heeft niet van dat lelijke plastic.
    En de Venza is idd wel een leuke wagen. Crossovers hebben wel wat. Net zoals ik de R-klasse wat vind hebben.

    Login om te reageren
  45. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 22:01

    Trouwens, we hebben het hier wel over SUVs tegen crossovers, maar zijn SUVs niet gewoon ook crossovers? Een kruising van een terreinauto en een luxe sedan?

    En zo zijn heel veel carrosserievarianten terug te voeren op slechts enkele. ;)

    Login om te reageren
  46. Kanerr zegt

    21 januari 2008 om 22:01

    Ik vind trouwens wel dat ze iets aan de achterkant moeten doen, want ik heb de achterkant vand e 3-serie nooit mooi gevonden. Naja de rode-witte/grijze achterlichten op een sedan staat wel bruut :D

    Login om te reageren
  47. Rob USA zegt

    21 januari 2008 om 22:02

    Neee niet weer een andere uitvoering van een bmw 3 serie de 1000 ste volgens mij.
    Ik zie veel liever weer een andere uitvoering van een Mustang als weer een ander burgermans/vertegenwoordigersstationhokje!
    Bmw probeert idd Audi en Volvo te copieen maar helaas!

    Login om te reageren
  48. GeoBem007 zegt

    21 januari 2008 om 22:06

    Rob USA: you’ve got to be kidding me? de x-uitvoeringen bij BMW bestaan al van de E30 3-reeks en E34 5-reeks.

    Dit is niet speciaal. Gewoon een x-uitvoering van de laatste 3-reeks.

    Login om te reageren
  49. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 22:11

    @Citrofiel

    kruising niet.. eerder een combinatie. Hij is slechter dan een terreinwagen, maar heeft wel de luxe van een sedan en vaak nog meer luxe dan een sedan…

    SUV = mensen die hoog willen zitten en een stationwagon willen rijden
    CROSSOVER = mensen die niet zo hoog als een SUV willen zitten, maar wel hoger dan een normale station.

    Er zit wel nut in eigenlijk.. als je meer macht en overzicht wil hebben, zijn die 2 wel geschikt ja. =)

    Login om te reageren
  50. mashell zegt

    21 januari 2008 om 22:11

    Deze ziet er uit of ie wel een verlagingssetje kan gebruiken :-)

    Schijnbaar is BMW onder de indruk van de Mondeo koplampen. Die zijn mooi maar het echte probleem zit natuurlijk bij de ouderwetse Primera achterlichten. BMW doe daar eerst wat!

    Login om te reageren
  51. ddrik zegt

    21 januari 2008 om 22:20

    ik vind die audi allroad het lelijkste ding dat bij audi te vinden is,
    khoop dat BMW het goed krijgt.. maar dit belooft niet veel goeds

    Login om te reageren
  52. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 22:24

    @ RenJie; Kruising is bijna combinatie, in mijn ogen. Bij een combinatie denk ik dat de eigenschappen behouden zijn, slechts samen gevoegd, en dat is niet zo. (in terrein slechter én minder ruimte) Dus ik houd het bij kruising. ;)
    Het machtgedoe zal zeker weten wel spelen, maar voor het overzicht kun je ook aan de MPV. Hoewel men dat nooit als alternatief zal zien…
    Bij de eigenschappen van de crossover moet wat bij betreft ook nog iets anders: Wel stoer uiterlijk en hoger zitten, maar beter weggedrag dan een SUV.

    Login om te reageren
  53. fr@nk zegt

    21 januari 2008 om 22:25

    @Citrofiel
    Ik begrijp ze wel.
    Stationwagens zijn eerst uit de gratie genomen om nieuwe modellen te kunnen introduceren aan ons het volk, vervolgens vinden ze(firma A) ergens nog oud materiaal die een werkloze designer -tijdens de introductie van die nieuwe modellen- teleurgesteld had achtergelaten.
    Nu blijkt dat de vader van die designer een vriend(investeerder) is van de grote baas, dus heb je de poppen aan het dansen.
    Zodoende wordt die stationwagen alsnog gelanceerd onder de moderne noemer ‘Crossover’
    Iedereen weer blij en een werkloze minder….

    Firma B daarintegen schijt in z’n broek, want die ziet bij zijn concurrent een nieuwe model, die denkt verdorie mijn designers hebben liggen slapen en copieert het model van firma A opgetuigd met eigen details en roept: Ik heb een New Crossover ontwikkeld, jongens…kijk!
    En zo is de cirkel rond!
    :-)

    Login om te reageren
  54. autoblogger zegt

    21 januari 2008 om 22:35

    @Renjie: duidelijk omschrijving van een SUV en een CROSSOVER (“mensen die niet zo hoog als een SUV willen zitten, maar wel hoger dan een normale station”), ik ben het er niet mee eens maar vraag me wel af wat volgens jou het verschil is tussen een crossover en een allroad? Aangezien je de allroad nice vindt en een crossover zinloos?

    Login om te reageren
  55. RenJie zegt

    21 januari 2008 om 22:36

    @Citrofiel

    ik vind de 530xd wel stoer eruit zien, maar die heeft niet heel veel offroad dingen meegekregen behalve 4wd zo te zien

    je hebt wel gelijk ja.. macht icm en door overzicht + rijgedrag maakt de SUV populair.

    ——

    mensen die een crossover kopen, zullen vast ook wel een SUV -willen- kopen

    Login om te reageren
  56. Sander zegt

    21 januari 2008 om 22:42

    Meeen je niet…. :(

    Login om te reageren
  57. Citrofiel zegt

    21 januari 2008 om 22:52

    @ fr@nk; Lol! Ja, zo is het duidelijk. ;)

    @ RenJie; Of ze willen juist geen SUV om het rijgedrag? Waarom zouden ze een crossover kopen als een SUV binnen handbereik is als ze een SUV willen? :?

    Login om te reageren
  58. INSIDEMAN zegt

    21 januari 2008 om 22:54

    Even over de uitlaat van deze 3serie…de uitlaat van een 4-cilinder is hoekiger
    waarschijnlijk is dit alleen een test model om een onderstel te testen.

    Login om te reageren
  59. INSIDEMAN zegt

    21 januari 2008 om 22:54

    BMW leid nou eenmaal graag mensen om de tuin…

    Login om te reageren
  60. 330iM zegt

    22 januari 2008 om 01:05

    Het is een 316/318/320 want hij heeft maar een uitlaat en ik heb een dubbele aan een zijde

    Login om te reageren
  61. 330iM zegt

    22 januari 2008 om 01:07

    bovenstaande foto is niet gelijk aan de overige en dat is o.a. te zien aan de kenteken en velgen

    Login om te reageren
  62. SimonMc zegt

    22 januari 2008 om 01:19

    @INSIDEMAN: ja, dat hebben we gezien met die motorkap die o zo subtiel was verborgen op die M3…

    Login om te reageren
  63. jeroen zegt

    22 januari 2008 om 07:49

    volgens mij is het gewoon een verhoogde bmw

    Login om te reageren
  64. Floris zegt

    22 januari 2008 om 09:04

    Hé, waar is het commentaar (gejank) over het uitmelken van een modellijn? Mooie selectieve verontwaardiging hier.
    Andere vraag, er wordt gesteld dat de A6 Allroad een hit zou zijn. Enige indicatie waar dat op gebaseerd is? N=1, maar zoveel heb ik er niet zien rijden en ik kom regelmatig op plekken zoals het Gooi. Dat moet de doelgroep zijn.

    Login om te reageren
  65. sander zegt

    22 januari 2008 om 09:12

    Hebben we eerder gezien:

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/06/26/testmule-bmw-x3-gespot

    Hier werd uitgegaan van een testmule voor de nieuwe generatie X3

    Login om te reageren
  66. autoblogger zegt

    22 januari 2008 om 09:32

    @sander: scherp! soms mis ik wat dingen uit het eigen archief :)
    Ik heb de link in het artikel verwerkt.

    Login om te reageren
  67. autoblogger zegt

    22 januari 2008 om 09:32

    @Floris: zie de link in het artikel, Audi verkoopt redelijk wat Allroads…
    http://www.autoblog.nl/archive/2006/05/08/audi_a6_allroad_quattro_rijimp

    Login om te reageren
  68. Beamer zegt

    22 januari 2008 om 09:34

    Volgens mij gewoon een 330xd die gewoon wat hoger staat op de wielen en andere velgen heeft (winterbanden).

    Login om te reageren
  69. FabianVTR16V zegt

    22 januari 2008 om 09:51

    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken !
    Vindt het maar een vreemd ding….
    Zoals beamer al zegt, Het is gewoon een hoger op de poten gezette 3 serie xi / xd

    Login om te reageren
  70. fr@nk01 zegt

    22 januari 2008 om 11:03

    De spyshot X3 ziet er stoerder uit, meer een allroad, dan deze 3 serie crossover…
    Er zitten verschillen oa. spatborden, bumpers, andere uitlaat en dakbedekking.

    Spyshot X3:
    uitgeklopte spatborden, dakrails met ‘open dak’, dubb. ronde uitlaat, Suv-achtige velgen(dus andere dikkere bandenmaat) en bumpers met 3 luchtinlaten+geintegr.mistlampen.

    3serie ‘crossover’:
    ‘normale spatborden, ovale uitlaat, ‘standaard sportvelgen, afgeplakte bumpers.
    M.a.w. een (bestaande?) hoger op z.n poten geplaatste camouflage-stationwagen.

    Mijn voorspelling:
    -De ’testmule X3′ wordt Bmw’s nieuwe crossover/allroad/cross-country.
    -de bovenvermelde spyshot ‘crossover’ is een testwagen/mule, op de weg gezet om een nieuw onderstel en o.m. dempers en veren etc. te testen….mogelijk voor de echt nieuwe (X2?) en/of crossover.

    Login om te reageren
  71. fr@nk01 zegt

    22 januari 2008 om 11:09

    Bmw F-serie?….M, X, Z maar F???
    Is dat niet een motorfiets van Bmw?

    Login om te reageren
  72. 3-serie zegt

    22 januari 2008 om 11:30

    AC Schnitzel X-Road: Alles schon mal da gewesen:

    Kijk op http://www.netcarshow.com/ac_schnitzer/2001-x-road/

    voor foto’s

    Login om te reageren
  73. fr@nk01 zegt

    22 januari 2008 om 11:35

    De spyshot X3 = Testmule X3 (26 juni 2007).

    Login om te reageren
  74. Stephano Nunez zegt

    22 januari 2008 om 11:54

    dat zijn trouwens gewoon Amerikaanse koplampen (in de usa is het verplicht om Oranje reflectoren te hebben aan de voorste zijkanten)

    Login om te reageren
  75. simpson zegt

    22 januari 2008 om 13:17

    hier in NL heb je er geen masturbatie aan, maar als je in de heuveltjes woont en gaat shoppen voor een octavia scout/Tiguan/qashqai/datsegment&4×4 (en wat geld over hebt) why nut?

    Login om te reageren
  76. majinstar zegt

    22 januari 2008 om 15:01

    De 5 staat beter denk ik en kies dan alsjeblieft voor een executive pakket. Wat een bmw zonder chromen lijsten kan gewoon niet.

    Login om te reageren
  77. R. Lestat & Dr. Waflo zegt

    22 januari 2008 om 16:36

    offfff…. Iemand heeft zelf de vering van zijn 3 serie aan laten passen omdat er zoveel boomstronken tussen zijn huis en de openbare weg heeft liggen…

    Login om te reageren
  78. AriM6 zegt

    22 januari 2008 om 21:00

    @ RenJie

    De Crossover zal natuurlijk goedkopen zijn dan de X3 of X5.
    En die dingen zijn ook kleiner.
    Je kan ze makkelijker als dagelijks vervoer gebruiken want je kan ze bijna over al kwijt. Vooral in een stad zoals Rotterdam.
    En aan de andere kant heb je weer het voordeel dat het SUV eigenschappen heeft want het staat wat hoger op zijn poten . vierwielaangedreven en dat soort dingen.
    Of is dit ook niet goed ?

    Login om te reageren
  79. henk zegt

    22 januari 2008 om 21:32

    bah zonder roofrail

    Login om te reageren
  80. Kaner zegt

    22 januari 2008 om 22:04

    Ik zou liever in een crossover van een 3-serie zitten dan een X3. En trouwens, de Audi Allroad is best wel prijzig hoor ;)
    rond de ton.. en voor een ton heb je ook een mooie x5…?
    of zit ik fout :)

    Login om te reageren
  81. fr@nk01 zegt

    31 januari 2008 om 14:15

    Nu ik er m’n gedachten over laat schijnen…schiet het me ineens te binnen.
    Dit is natuurlijk de Subaru Outback in Bmw gedaante!

    Subaru’s zijn razend populair in Alpenlanden, tot voor kort had Bmw nog redelijk een vinger in de pap te brokkelen wegens Subaru’s ‘beperkte’ motoren aanbod, echter nu de BoxerDiesel ten tonele verschijnt…is dat ff andere koek…

    Mwah, maar toch nog zeker beter die 5 sterren.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North