• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vette burnout in een Corvette Z06, maar…

Auteur: Dennis, gepost 22 december 2009 om 22:44 – 87 Reacties

Corvette Z06 burnout poging


Een man doet een poging tot een vette burnout in een Corvette Z06. De ingrediënten zijn aanwezig: rubber en veel vermogen. Het rookt stevig, dus dat gaat lekker, zou je denken. Eén klein probleempje: de rook komt niet van de banden.

Als je het niet kan, doe het dan gewoon niet, want het is anders zo ontzettend zonde van je auto. De lucht van verbrand rubber is heel herkenbaar. Wanneer je wel witte rook ziet, maar de rubber geur niet heel nadrukkelijk ruikt, moet er toch een lampje gaan branden. Maar nee hoor, deze bestuurder wacht gewoon totdat de witte rook verandert in zwarte rook.

Burnout is op zich wel geslaagd maar helaas niet met de bandensporen waarop gerekend was. Niet de banden mogen nu vervangen worden, maar de koppeling en/of versnellingsbak. Een net iets ander kostenplaatje. (via: jalopnik)

Corvette Z06 burnout poging

Een burnout in een Corvette waarbij de rook wel van de banden kwam, maar waarbij het toch ook niet helemaal goed afloopt, zie je hier.

Ook interessant!

  • Video - burnout in Corvette gaat fout, ravage tot gevolg
  • Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
    Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
  • Rimac Nevera
    Video: Rimac Nevera doet burnout met 1.914 pk
  • Hagelnieuwe Chevrolet Corvette Z06 knalt je beeldscherm op

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

burnout, Corvette, Video, z06

Vorig bericht: « Premier4509 brengt de Ferrari 360 weer bij de tijd
Volgend bericht: Comeback Michael Schumacher is een feit (zo ongeveer) »

Lees Interacties

Reacties

  1. skinnybmw zegt

    22 december 2009 om 22:48

    Rook van de banden??? Waar? Koppeling aan gort!

    Login om te reageren
  2. skinnybmw zegt

    22 december 2009 om 22:50

    Ho, andere filmpje bedoelde ik…gheghe

    Login om te reageren
  3. Rik3 zegt

    22 december 2009 om 22:51

    Koppeling misschien?

    Login om te reageren
  4. Search zegt

    22 december 2009 om 22:51

    Epic fail, vraag me toch af wat de uitkomst is van het sta er bij en keek ernaar onderzoek van de heren, lijkt wel erop dat er iets behoorlijk tikt onder de kap.

    Login om te reageren
  5. opelsintrafreak zegt

    22 december 2009 om 22:54

    Whahahahahahaha die kerel met zijn camera houd zich ook mooi stil he :p dat was echt dom :D

    Login om te reageren
  6. RoT___ zegt

    22 december 2009 om 22:54

    Burnout zonder ronddraaiende wielen is sowieso al erg handig. Lekker in de begrenzer hangen, ook lekker.
    Goed bezig, not.

    Login om te reageren
  7. JanJansen zegt

    22 december 2009 om 22:55

    Altijd leuk zo’n amerikaanse journalist die niet kan omgaan met een handbak.

    Login om te reageren
  8. Bramster zegt

    22 december 2009 om 22:56

    Ik snap niet waarom niemand van de omstaanders hem waarschuwde, maar goed..

    Login om te reageren
  9. Hennep zegt

    22 december 2009 om 22:56

    Zo, die is kapot.

    Login om te reageren
  10. Guan zegt

    22 december 2009 om 22:59

    Wat een ***. Ook degene die de camera vast heeft. Beide wielen bekeken, “he er draait er geen een” en nog gaat er geen lampje branden dat er iets verkeerd gaat… tsss

    Login om te reageren
  11. Rob USA zegt

    22 december 2009 om 23:02

    Amerikanen + handbakken = FAIL :)

    Login om te reageren
  12. Ramon zegt

    22 december 2009 om 23:03

    Lekker bezig hoor. Whahaha.

    Login om te reageren
  13. GTRSPEED zegt

    22 december 2009 om 23:04

    Hilarisch,, naja het was maar goed dat hij geen burn out maakte… want anders knalde hij met zekerheid tegen de geparkeerde auto’s aan.

    Ook grappig die kerel die in het begin zei “Bye bye 600 dollars” de banden dus. Niet dus haha

    Login om te reageren
  14. MrZap76 zegt

    22 december 2009 om 23:05

    ook nog eerst de achterklep openen ipv de motorkap. echte kenners dus :)

    Login om te reageren
  15. b0z4 zegt

    22 december 2009 om 23:06

    Ik zie zo vaak dit soort filmpjes met bijv Mercedes AMG’s linker voet op de rem rechter volgas , het ziet er wel mooi uit maar je verkloot je bak. Ik vind het zonde.

    Login om te reageren
  16. Klassiekerrally zegt

    22 december 2009 om 23:08

    De wraak van de Z06! Sweet!

    Login om te reageren
  17. ferrari599xx zegt

    22 december 2009 om 23:08

    @ rob USA

    hahaha ik lach me kapot

    verder is de bestuurder en de cameraman vrij dom

    Login om te reageren
  18. Vincent van B zegt

    22 december 2009 om 23:09

    Een setje Goodyears: 600 dollar
    Een stel domme Yanks die niks kunnen en daar hard voor op de broek krijgen: priceless

    Login om te reageren
  19. MrZap76 zegt

    22 december 2009 om 23:11

    volgens mij ruik je ook wel meteen of je banden oprookt of een koppeling

    Login om te reageren
  20. Bobby_Orlando zegt

    22 december 2009 om 23:13

    Wat een sukkel, het zal 6000 USD worden i.p.v. 600.

    Login om te reageren
  21. Mercbenz zegt

    22 december 2009 om 23:15

    Bye bye 600$….. On maintenance!!!! Hahahahaha

    Login om te reageren
  22. Birger zegt

    22 december 2009 om 23:20

    @b0z4:
    AMG’s zijn automaat dus koppeling kan je zo niet versleten draaien.
    Grappig dat chauffeur dat gewoon niet merkt. Only in the US of A
    Btw: die $600 is voor een set achterbanden (325/30ZR19 Goodyear F1 Supercar).

    Login om te reageren
  23. Bart_V zegt

    22 december 2009 om 23:22

    haha bye bye koppeling

    Login om te reageren
  24. Ikke_ferrari zegt

    22 december 2009 om 23:23

    Fakkin domme redneck’s :P

    Login om te reageren
  25. vla zegt

    22 december 2009 om 23:30

    Ik geef openlijk toe dat ik de techniek helemaal niet ken!
    Gewoon beetje revven, voet van de koppeling en onmiddellijk op de rem en vol gas?

    Login om te reageren
  26. Pieter_H zegt

    22 december 2009 om 23:43

    Dennis, versnellingsbakken roken niet, koppelingen wel,…
    Een koppeling voor een ZO6 kost ongeveer 400USD en iemand die die autos kent en er dus goed aan kan sleutelen kan die koppeling vervangen in ongeveer 4 à 5 uur, aan 40 à 50 USD per uur maakt dat 600 dollar. Dit valt dus allemaal wel mee.

    Login om te reageren
  27. Pieter_H zegt

    22 december 2009 om 23:45

    Wat niet maakt dat ik die bestuurder ook vrij achterlijk vindt!

    Login om te reageren
  28. Stephan zegt

    22 december 2009 om 23:59

    Dit valt denk ik wel onder garantie? Alsof zo’n auto gemaakt is om ‘normaal’ mee te rijden. Koppeling en bak moeten wel wat meer aankunnen dan wat je net zag.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      23 december 2009 om 01:49

      @Stephan: Pardon? Dit gebeurt met elke supercar/auto als je de koppeling verkeert behandelt.

      OT: Tjah, als je het niet kan, er niet aan beginnen ;)

      Login om te reageren
  29. Ralph zegt

    23 december 2009 om 00:03

    I was just driving along and…

    Domme Yanks = F A I L ! ! !

    Login om te reageren
  30. Snickers zegt

    23 december 2009 om 00:17

    Koppeling naar de vanen ,koppaking vsvs ,ik hoop dat de wagen nog garantie heeft.

    Login om te reageren
  31. floris zegt

    23 december 2009 om 00:17

    @ Stephan

    wel aankunnen wat je net zag?

    heb jij je rijbewijs, ga is in je moeders auto zitten trek de handrem lekker stevig aan en laat je koppeling lekker slippen.. tot ie rookt. zelfde effect.

    dat is niet normaal, dat is je auto slopen…

    Login om te reageren
  32. Wessee zegt

    23 december 2009 om 05:59

    100 stokslagen voor het mishandelen van zo’n auto en dat dit filmpje hem zijn hele leven mag achtervolgen. :D

    Login om te reageren
  33. DIPSHIT zegt

    23 december 2009 om 09:03

    hahahaha lompe amerikanes “those are not the tyres”

    Login om te reageren
  34. Bert zegt

    23 december 2009 om 09:14

    Ach ja, niet alleen amerikanen hoor.
    Helaas staat niet altijd alles op film, gister hier achter nog van die stumperds met een oude golf (+ XENON)
    Die even dachten te driften…op ijs….tegen de boom aan….
    Op ijs lijkt het natuurlijk zelfs in een Golf of je peekaa’s hebt.

    Waren geen amerikanen, maar waren net zo dom.

    Login om te reageren
  35. Megakix zegt

    23 december 2009 om 09:22

    Haha, wat een DORK ! Overigens had Dennis niet eens zoveel tekst hoeven schrijven; het was al méér dan duidelijk dat het NIET de banden waren die rookten…ghi

    Login om te reageren
  36. Bob zegt

    23 december 2009 om 09:41

    Ach .. iedereen maar weer zeiken dat die amerikanen weer zo dom zijn .. vergeten wat die Sjonnie deed een paar dagen geleden met die 750iL ? Tja .. dat was ook weer zo’n domme Nederlander.

    Login om te reageren
  37. CSL zegt

    23 december 2009 om 09:54

    De Handrem zat er zeker stevig op?
    Je zou toch op gegeven moment moeten voelen dat de auto aan het burnen is en dat hoor je ook duidelijk!

    Login om te reageren
  38. Rob USA zegt

    23 december 2009 om 10:01

    Ik vind deze nog veeel bizarder ,zo van de dealer met de windowsticker (=prijs) er nog op en dan : http://www.youtube.com/watch?v=8sTqXroyWIM

    Login om te reageren
  39. Timmie zegt

    23 december 2009 om 10:03

    Dit brengt nare herinneringen aan cash for clunckers naar boven!

    Login om te reageren
  40. Didixtr zegt

    23 december 2009 om 10:12

    2de filmpje Algoe dat het allemaal kartonne huisjes zijn in de vs. Anders wel andere koek gehad.

    1ste filmpje, lompe kloot he, koppeling naar de …

    Login om te reageren
    • Bob zegt

      23 december 2009 om 10:41

      @Didixtr: in veel gebieden mag je in de VS niet bouwen met stenen omdat het levensgevaarlijk is tijdens aardbevinden. Hout is flexibel en heb je dus meer kans om het te overleven.

      Login om te reageren
  41. RubenBaeten zegt

    23 december 2009 om 10:13

    Hij moet die koppeling al erg lang mishandeld hebben, anders gebeurt zoiets niet. En ja, dit helpt ook niet:

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      23 december 2009 om 17:39

      @RubenBaeten: Maar op het einde trekt ie toch pas de handrem op?

      Login om te reageren
  42. saba zegt

    23 december 2009 om 10:26

    is dat niet todd glass?…

    Login om te reageren
  43. Rob USA zegt

    23 december 2009 om 10:36

    Dan deze maar om het goed te maken !: http://www.youtube.com/watch?v=UskMEV0Z4Ys&feature=related

    Login om te reageren
  44. VeniVidiVici zegt

    23 december 2009 om 10:57

    Even een algemene vraag: Als je met links de rem inhoud en een burnout maakt dan draaien de achterwielen toch deels door de rem(blokken) heen aangezien een auto een rembalans heeft? Zo ja, dan worden de schijven toch behoorlijk heet en slijten ook de blokken lekker weg.

    Login om te reageren
  45. bram zegt

    23 december 2009 om 11:08

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  46. VeniVidiVici zegt

    23 december 2009 om 11:15

    @ bram,

    Zoek je aandacht?!! Ga dan lekker sneeuwballen tegen passanten aangooien dan krijg je daarna genoeg aandacht!

    Login om te reageren
  47. Tostitje zegt

    23 december 2009 om 11:35

    heb medelijde met die corvette

    Login om te reageren
  48. Lodewijk zegt

    23 december 2009 om 12:01

    Hoor die auto tikken van de warmte op het einde.
    Als je onder de auto zou kunnen kijken zou die versnellingsbak gewoon roodgloeiend gezien hebben.
    Hier moet niet enkel de koppeling vervangen worden, geloof mij…

    @RubenBaeten
    Only in America zeker??

    Login om te reageren
  49. Guan zegt

    23 december 2009 om 13:11

    Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe het wel zou moeten. Net als twee eerdere mensen dus van mijn kant de vraag: wat is wel de juiste manier van handelen om een setje banden op te roken??

    Login om te reageren
  50. Herke zegt

    23 december 2009 om 13:14

    Wat een stel losers zeg! heb hier geen woorden voor!!

    Login om te reageren
  51. Kevski-Style zegt

    23 december 2009 om 13:22

    Toch wel grappig al deze mensen hier die reageren. Ik durf te wedden dat de helft van alle reageerders precies hetzelfde doet. Zo makkelijk als dat het eruit ziet is het namelijk nog niet, een stilstaande burnout….

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      23 december 2009 om 13:26

      @Kevski-Style:

      Ik durft te wedden dat meer dan de helft van alle reageerders hier, die gozert gewaarschuwd hadden i.p.v. dom staan filmen…

      (En mocht ik veel mensen overschatten, dan is het nog triester gesteld met de maatschappij dan dat ik al dacht… :roll: )

      Login om te reageren
  52. jdm zegt

    23 december 2009 om 13:36

    Meer dan de helft van de gastjes hier hebben niet eens een rijbewijs, laat staan dat ze weten hoe je een burnout moet maken.
    Dat zijn van die supercar fappers die er nooit een kunnen betalen

    Login om te reageren
  53. M-lover zegt

    23 december 2009 om 13:45

    Hahaha, zalig (en zielig voor de meneer in kwestie).
    Nu effe serieus, je merkt toch wel het verschil tussen je koppeling oproken of dat je wielen staan te slippen??

    Gewoon auto en rijbewijs afpakken…

    Login om te reageren
    • Kevski-Style zegt

      24 december 2009 om 04:56

      @M-lover:

      Nee dat verschil merk je nagenoeg niet in de auto. Het vuilt en ruikt nagenoeg hetzelfde. Zeker ook als je een bak tussen de achterwielen hebt liggen zoals in de corvette….

      Login om te reageren
  54. VeniVidiVici zegt

    23 december 2009 om 14:43

    Koppeling oproken… is dat iets nieuws? Naar mijn weten rook je alleen je koppelingsplaten op ;)

    Maar dan nog mijn vraag:
    Als je met links de rem inhoud en een burnout maakt dan draaien de achterwielen toch deels door de rem(blokken) heen aangezien een auto een rembalans heeft? Zo ja, dan worden de schijven toch behoorlijk heet en slijten/branden ook de blokken lekker weg.

    Login om te reageren
    • Kevski-Style zegt

      24 december 2009 om 04:54

      @VeniVidiVici:

      Sauerpraum gaf idd al het juiste antwoord. Overigens is dit ook te realiseren met een rembalansregelaar. Daarvan kan je de remdruk zo regelen dat hij alleen op de voorwielen staat. Een ander alternatief als is de remblokken achter verwijderen. En in geval van trommelremmen achter: De remschoenen diep naar binnen verstellen….

      Login om te reageren
  55. M-lover zegt

    23 december 2009 om 15:03

    @VeniVidiVici:
    Daarom vind ik burnouts en driften eigenlijk ook sloperij :p

    Login om te reageren
  56. Tiger zegt

    23 december 2009 om 15:04

    Die dwaas bakt er echt helemaal niks van, zijn banden draaien niet eens haha.

    Login om te reageren
  57. 750i zegt

    23 december 2009 om 15:48

    Holy smoke!!!! Meneer rijdt een dikke Corvette maar merkte niet eens dat z’n banden niet draaiden.

    Login om te reageren
  58. Benz.. zegt

    23 december 2009 om 17:19

    :lol:

    Burnen op z’n Amerikaans..

    Login om te reageren
  59. RenesisHP zegt

    23 december 2009 om 17:52

    :lol: :lol: :lol:

    Ik zit hier met de tranen in mijn ogen.

    Dit is echt dom.

    Login om te reageren
  60. NovaStar zegt

    23 december 2009 om 17:55

    -edit: nutteloze bijdrage en caps lock terror-

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      23 december 2009 om 17:56

      @NovaStar:

      :|

      Pilletje vergeten?

      Login om te reageren
  61. RubenBaeten zegt

    23 december 2009 om 18:02

    @SimonMc: Zou kunnen. Zo ver durfde ik niet te kijken (plaatje stond ergens anders). ;-)

    Login om te reageren
  62. lincoln zegt

    23 december 2009 om 18:10

    nou .. en dan ??
    een paar nieuwe koppellingsplaten er in jassen .. klaar ..

    Login om te reageren
  63. Rob USA zegt

    23 december 2009 om 18:20

    @Benz: Burnen kan alleen Amerikaans zijn anders had het wel bränden geheten ! :)

    Login om te reageren
  64. Rob USA zegt

    23 december 2009 om 18:23

    @Lincoln: Heb je de muscle vid al gezien ?
    Wat denk je ervan en wat is nu je favourite ?

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      23 december 2009 om 18:35

      @Rob USA: ?? help me effe ??

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      23 december 2009 om 18:44

      @Rob USA:
      alle 3 even stoer ..
      als FoMoCo knakker zou ik voor de Mustang gaan ..
      maar als luie hond zijnde ga ik voor de challenger (automatic) ..

      en die peekaa,s is voor mij niet echt belangerijk ..
      alles boven de 300 is zat ..
      een hoop slome koppel is voor mij genoeg ..

      Login om te reageren
  65. Mr. Dj M. zegt

    23 december 2009 om 18:29

    “Als je met links de rem inhoud en een burnout maakt dan draaien de achterwielen toch deels door de rem(blokken) heen aangezien een auto een rembalans heeft? Zo ja, dan worden de schijven toch behoorlijk heet en slijten/branden ook de blokken lekker weg.”

    Lijkt me helemaal te kloppen, maar dat kan volgens mij ook zonder rembalans. Vermogende wagens als deze moeten hoe dan ook toch wel door de remmen heen kunnen trekken lijkt me.

    Login om te reageren
  66. Rob USA zegt

    23 december 2009 om 19:20

    @Lincoln:Idd, alles boven de 300 is zat… :)
    Maar wel heerlijk zoveel ruwe power met deze looks.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      23 december 2009 om 19:40

      @Rob USA:
      tuurlijk ..
      ongecompliceerde bruutheid ..
      geen moeilijk gedoe met aerodynamica ..
      minder computer gefriemel ..
      bij 120 km/u onder 2000 toeren blijven ..
      teringherrie on command ..
      als ik iets snels zou willen .. zou ik niet verder kijken dan deze 3 ..

      en waarschijnlijk zuiniger rijden dan de europeese tegenhang ..
      maar dat houden we stil ..

      Login om te reageren
  67. xjs678qr zegt

    23 december 2009 om 19:39

    Goed voor een volgend Autoblog Artikel: Burnouts voor Dummies!

    Login om te reageren
  68. Benz.. zegt

    23 december 2009 om 20:04

    @Rob USA: Wat jij wilt.. ;)

    Login om te reageren
  69. Sauerpraum zegt

    23 december 2009 om 21:24

    @VeniVidiVici: @Mr. Dj M.
    “Als je met links de rem inhoud en een burnout maakt dan draaien de achterwielen toch deels door de rem(blokken) heen aangezien een auto een rembalans heeft? Zo ja, dan worden de schijven toch behoorlijk heet en slijten/branden ook de blokken lekker weg.”

    Klopt inderdaad. Maar volgens mij slippen de wielen zo hard dat er vrij weinig wrijving over blijft om voor te moeten remmen. Dus dat je niet tot nauwelijks hoeft bij te remmen (als je maar genoeg gas geeft). klopt dit?

    Login om te reageren
  70. VeniVidiVici zegt

    23 december 2009 om 21:58

    @ Sauerpraum:

    Nou denk niet dat dat klopt volgens mij houden ze bij een stilstaande burnout de gehele tijd hun rem in omdat anders de auto naar voren vliegt zodra de rem losgelaten wordt.

    zie: http://www.youtube.com/watch?v=-oon_2c4A7w

    Login om te reageren
  71. Sauerpraum zegt

    23 december 2009 om 22:01

    Ja ziet er idd uit dat rem ingehouden wordt, omdat hij ook nog flink aan het burnen is op het moment dat hij wegschiet. Dan blijft de vraag: verneuk je remmen (hard) bij het trekken van een stilstaande burnout? omdat je ze misschien maar lichtjes hoeft te gebruiken…

    Login om te reageren
  72. jonahim zegt

    23 december 2009 om 22:37

    hoe zielig kan je zijn

    Login om te reageren
  73. VeniVidiVici zegt

    23 december 2009 om 22:58

    @ Sauerpraum:

    Precies dat was dus mijn vraag haha alleen niemand heeft een goed antwoord :)

    En door de rembalans knijpen alle remklauwen alleen achter minder hard dan voor, maar toch knijpen ze dusss… hoe hard krijgen die blokken/schijven tijdens zo’n stilstaande burnout nou op hun donder???

    Login om te reageren
  74. sauerpraum zegt

    23 december 2009 om 23:50

    na even wat google werk: de experts(drag racers) gebruiken een line-lock tijdens hun burnout. De niet experts verneuken dus idd hun achterremblokken.

    What you are doing during the burnout is very hard on the rear brakes and the transmission. Install a line lock.

    Line lock is a solenoid that actually locks the front brakes, so that you can do a brake stand and warm up the rear tires. As long as you hold the little button, the front brakes will stay on.

    You stage, lock the brakes with your pedal, press the button which activates a solenoid which prevents the hydraulic fluid from returning from your front brakes. Release the brake pedal and hold the button down.

    Login om te reageren
  75. VeniVidiVici zegt

    24 december 2009 om 00:49

    @ sauerpraum:

    Goed speurwerk, thanks!
    Weten we in elk geval dat zo’n burnout er leuk en cool uitziet maar dat er ondertussen veel meer verneukt wordt dan alleen de banden (even vanuitgaande dat de burnout lukt en niet net als in het filmpje haha)

    Login om te reageren
  76. VeniVidiVici zegt

    24 december 2009 om 12:48

    @ Kevski-Style:

    Ehhh ja dat kan alleen aangezien alledaagse auto’s geen rembalansregelaar hebben en niemand zijn eigen remblokken achter gaat verwijderen (tenzij je een hobby/speel auto hebt) ga ik me echt niet wagen aan zo’n burnoutgeintje haha.

    Login om te reageren
  77. TheAwesomeBart zegt

    30 december 2009 om 17:36

    Die durft nooit meer van zijn leven een burn-out te maken… Best wel zielig… voor de Corvette!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North