Video: man geeft politieman middelvinger, is toch slachtoffer
Slachtoffer zijn is een keuze. Deze man is hoogst onsymphatiek en vervolgens hoogst verontwaardigd. Goede combinatie. En ja, deze man heeft ook gewoon stemrecht!
Slachtoffer zijn is een keuze. Deze man is hoogst onsymphatiek en vervolgens hoogst verontwaardigd. Goede combinatie. En ja, deze man heeft ook gewoon stemrecht!