• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Nat wegdek + Ferrari F40 = Dikke schade

Auteur: robbie, gepost 10 september 2012 om 20:02 – 93 Reacties

Ferrari F40 crash in Canada


Auw, dat doet pijn! Een Ferrari F40 die in de poeier ligt is nooit fijn om te zien. Achterkant aan gort, vloeistoffen die eruit lekken. Zonde, zonde, zonde.

Na een autoshow in Vancouver reed deze F40 naar huis en toen ging er iets niet helemaal goed. We weten in elk geval dat het regende, maar of dat de oorzaak is van deze crash kunnen we niet met 100% zekerheid zeggen. Al blijft het natuurlijk wel gevaarlijk om met zo’n old school supercar in de regen te rijden.

Eventjes een moment van onoplettendheid en je staat achterstevoren. Laten we in elk geval hopen dat de inzittenden ongedeerd zijn gebleven (daar lijkt het wel op) en dat de F40 weer wordt opgelapt. (via: jalopnik.com)

Beelden van het crash kan je (als je het aan kan) hier bekijken:

Ferrari F40 crash @ Vancouver

Meer foto’s van het wrak kan je op razzi.me zien.

Ook interessant!

  • Video: glijden en gaan met de Ferrari F40
    Video: glijden en gaan met de Ferrari F40
  • De Ferrari F40 van Gerhard Berger
    Video - Ferrari F40 krijgt een grondige poetsbeurt
  • Video: Ferrari schrijft zich af in recordtijd
  • Video: Ferrari deelt actiebeelden van 296 GTB
    Video: Ferrari deelt actiebeelden van 296 GTB

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, f40, Ferrari, rood, schade, Video

Vorig bericht: « Psst, oudste overgebleven Ford ter wereld kopen?
Volgend bericht: Nederlandse wereldprimeur: 100% gerecycled asfalt »

Lees Interacties

Reacties

  1. JaxDryke zegt

    10 september 2012 om 20:07

    :( …. dude .. wtf … booehoeheoheoheehhhhh :( snik … :(

    Login om te reageren
  2. jrk68 zegt

    10 september 2012 om 20:08

    Een enorme deuk in een iemands ego en een berg kapot tupperware….
    Niks aan de hand, die kitcar knappen ze weer netjes op.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      10 september 2012 om 20:11

      @jrk68: Kitcar?

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        10 september 2012 om 20:24

        @norge:
        Yep, buizenframe….check, tupperware body…..check.
        Dat in de jaren 80, ja dan is het een kitcar.

        Maar Norge wees gerust die zijn relatief makkelijk weer te herstellen. Jammer dat de onderdelen een beetje duur zijn….

        Login om te reageren
        • slipstreamer zegt

          10 september 2012 om 20:30

          @jrk68: een F40 een kitcar noemen is gewoon zielig. F40=LEGENDARY

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            10 september 2012 om 21:15

            @slipstreamer:
            Relax knul, ze hadden belooft er niet meer dan 485 van te bouwen en dat zijn er 1339 geworden.
            Dus zo bijzonder is hij nu ook weer niet.

            Technisch was hij ook niet echt baanbrekend vergeleken met de Porsche 959 uit zijn tijd.
            Ik heb die dingen nog zien racen voordat jij geboren werd….

            Login om te reageren
            • slipstreamer zegt

              10 september 2012 om 21:36

              @jrk68: das echt heel leuk allemaal en ja een 959 is ook mooi en leuk en alles maar qua gewicht veel zwaarder dan een f40 en de f40 is in mijn ogen een volwaardige sportauto en dus geen kitcar… tenzij jij een kitcar kan vinden voor die prijs met die passie met het paard van ferrari enz. Een ferrari is speciaal.

              Login om te reageren
              • jrk68 zegt

                10 september 2012 om 21:51

                @slipstreamer:
                Als poster boven je bedje vast wel….
                Je was hopelijk op de hoogte van het feit dat de F40 van origine geen werkende portierruiten heeft en dat je de deur met een touwtje open trekt….?

                Bovendien dat “legendarische” is hoofdzakelijk een hype.
                Echt veel aansprekende resultaten waren er in de racerij ook niet.
                Op Le Mans hadden ze nog moeite met een Venturi….
                De 959 heeft Dakar gewonnen en als 961 zijn klasse op Le Mans.
                Begin jaren 90 reden er een stuk of 5 F40’s in de Ferrari/Porsche Challenge met wisselend succes maar meestal won er een Porsche.
                Dat je een Fan bent vind ik prima, maar een “echte” Fan verdiept zich in zijn merk….

              • pjotr zegt

                11 september 2012 om 09:56

                @jrk68: Volgens mij heb je een beetje last van selectief geheugen. In GT-racing in de jaren 90 wisten ze met die bejaarde F40 de McLaren F1 soms nog aardig partij te geven.
                Maar goed, je opzet om in het topic te zieken is aardig geslaagd, chapeau ;)

              • nck1987 zegt

                26 januari 2013 om 10:34

                @jrk68: Je was hopelijk op de hoogte van het feit dat de F40 van origine geen werkende portierruiten heeft en dat je de deur met een touwtje open trekt….?

                Dat maakt de auto alleen maar mooier! Dat maakt het een compromisloze circuitauto. Deze auto is niet bedoeld als woon- werkverkeer auto. Ik hoef op mijn circuitauto geen extra gewicht door elektrische ramen, automatische deurvergrendeling, achterbank, geluidsisolatie, vloerbekleding en weet ik het wat voor overbodige rommel.

          • r10nl zegt

            10 september 2012 om 22:42

            @slipstreamer: well that escalated quickly

            Login om te reageren
        • norge zegt

          10 september 2012 om 20:42

          @jrk68: Je vergeet de belangrijkste kitcar factor ;motor van andere fabrikant.En volgens mij zit hier toch echt een Fiat eh Ferrari motor in.Een Pagini kan je voor mij wel een kitcar noemen .

          Login om te reageren
        • midasracer zegt

          10 september 2012 om 22:26

          @jrk68: kit car = bouwpakket kopen en thuis in elkaar zetten. Sinds wanneer kon je een F40 of welke Ferrari dan ook als bouwpakket kopen? Wellicht ben je in de war met modelletjes van deze auto.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            10 september 2012 om 22:55

            @midasracer:
            Buiten het feit dat je een kitcar ook turnkey kan kopen.
            Misschien had ik kitcar tussen haakjes moeten zetten.

            Ik noem het een “kitcar” omdat hij op dezelfde wijze opgebouwd is en niet of nauwelijks beter afgewerkt is….

            Ik vind het knap dat ze er 1339 van hebben verkocht voor destijds 750000 oude hollandse guldens, iets wat louter komt door dat stijgerende paardje op de neus.

            Login om te reageren
            • midasracer zegt

              10 september 2012 om 23:26

              @jrk68: Natuurlijk zijn Ferrari’s over het algemeen overgehypte rotzooi. En dat kun je inderdaad met de kwaliteit van veel zelfbouwprojectjes vergelijken. Maar een kitcar is het naar de letter der wet niet. Zolang een fabrikant alleen maar complete auto’s aflevert, is het geen kitcar fabrikant. Overigens zijn kitcars tegenwoordig beter ge-engineerde auto’s dan veel kant en klaar auto’s. Want kitcars worden door techneuten in elkaar gezet en daarom moeten alle onderdelen er netjes inpassen, op een logische maniier en veelal geschroefd. Fabrieksauto’s zijn modulair en alles is klik klak inelkaar geramd. Daar kwam een kennis van me achter toen hij de radiateur van zijn New Mini wilde vervangen. De halve voorkant t/m motorsteunen moest los!

              Login om te reageren
      • rikus zegt

        10 september 2012 om 20:55

        @norge: dat jij hier op reageert..
        Want een Pagani Zonda 765 rs is ook een kitcar toch?

        Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      10 september 2012 om 20:23

      @jrk68: kitcar…geloof je het zelf???

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        10 september 2012 om 20:29

        @rufctr01:
        Verdiep je gerust eens dieper in de constructie van een F40, misschien begrijp je dan wat ik bedoel….

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          10 september 2012 om 20:42

          @jrk68: Dan snap jij niet de definitie van een kitcar. Een kitcar is een auto die zowel door de klant in zijn geheel gekocht kan worden, maar de klant kan er ook voor kiezen hem zelf in elkaar te zetten. Daar heeft een buizenframe niks mee te maken. Al geef je het een spaceframe, met alle bijhorende onderdelen in een bouwpakket aan de klant, dan is het ook een kitcar.

          Login om te reageren
          • awesome zegt

            10 september 2012 om 20:49

            @jzaero: Kitcarfabrikanten bieden hun kitcars veelal in diverse stadia van afbouw aan of geheel turn-key (kant-en-klaar).
            Neem de definitie die je wilt…
            Qua bouw samenstelling heeft hij wel een punt.

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              10 september 2012 om 20:51

              @awesome:
              Juist, jij snapt de context van mijn redenatie.

              Login om te reageren
              • norge zegt

                10 september 2012 om 21:23

                @jrk68: Snap wel waar je heen wil …

            • rufctr01 zegt

              10 september 2012 om 21:01

              @awesome: een F40 met een kitcar vergelijken…ik vind het vergezocht. Een F40 is een icoon, ontwikkeld om heel hard te gaan met een zo laag mogelijk gewicht. Deze auto’s zijn met passie gebouwd, exclusief en na 25 jaar nog steeds mooi.

              Login om te reageren
              • awesome zegt

                10 september 2012 om 21:17

                @rufctr01: Veel van de door jou genoemde punten gelden ook voor een Kitcar.
                Uiteraard ben ik me echt wel bewust van de geschiedenis van de F40. Ik vraag me echter wel af wat er van geworden zou zijn als er geen steigerend paard op de neus stond…

              • Hubert zegt

                10 september 2012 om 21:55

                @awesome:
                Het is weer goed visweer.
                Een keer het woordje kitcar gebruiken en je krijgt meteen half autoblog over je heen.

              • jzaero zegt

                10 september 2012 om 22:05

                @Hubert: Nee hoor, ging mij niet om het woord kitcar zelf. Daar las ik overheen, totdat hij beweerde dat de definitie kitcar te maken zou hebben met de constructieve bouw van de auto. Daar ging het mij om, van mij mag je de F40 een kitcar vinden, maar dan moet de definitie natuurlijk wel kloppen.

              • jrk68 zegt

                10 september 2012 om 22:23

                @jzaero:
                Lieve schat, waar gebruik ik het woord “defenitie”????

              • jzaero zegt

                10 september 2012 om 23:30

                @jrk68: Lieve schat, waar beweer ik dat je definitie hebt gebruikt? Ik beweer nergens dat je het woord definitie gebruikt. Zal ik eens de definitie van definitie uitleggen? Betekenisomschrijving van een woord. In feite gebruik je altijd definities als je woorden gebruikt. Ik zeg dan ook dat je de definitie ‘kitcar’ probeert te gebruiken voor je standpunt, niet de definitie definitie. Je gebruikt het echter in een verkeerd perspectief. Een kitcar heeft niet altijd een buizenframe, zoals jij dat beweert. Einde verhaal lijkt mij.

              • jrk68 zegt

                10 september 2012 om 23:44

                @jzaero:
                Weer jammer, je verwijst 2 keer naar “definitie van..”.
                En ook ik weet dat niet elke kit op een buizenchassis rust.
                Voordat je los gaat in het vervolg eerst eens goed begrijpend lezen voorkomt je een hoop irritatie….

              • jzaero zegt

                11 september 2012 om 16:56

                @jrk68: Of je leert zelf begrijpend lezen en leest nog een keer wat IK eens bedoel.

              • jrk68 zegt

                11 september 2012 om 17:00

                @jzaero:
                Humor, je snapt je eigen comments niet eens.
                Ik geef toe, dat is een gave die ik niet bezit….

              • jzaero zegt

                11 september 2012 om 18:12

                @jrk68: jeetje, mijn neefje van 2.5 snapt nog eerder dingen dan jij man.

                Kitcar =/= buizenframe zoals jij dat eerst hebt beweerd
                Kitcar = auto die zowel als bouwpakket geleverd wordt als in een geheel

                Simpeler kan het niet. Als je dit niet snapt dan kan je beter verhuizen naar een land waar je de taal wel snapt. Hierin is het woord definitie dus niet aan te pas gekomen, maar in feite is die nu dus in kinder stijl uitgelegd. Cheers.

                Enne:

                “En ook ik weet dat niet elke kit op een buizenchassis rust.”

                Wat beweer je hier dan?
                “Yep, buizenframe….check, tupperware body…..check.
                Dat in de jaren 80, ja dan is het een kitcar.”

              • jzaero zegt

                10 september 2012 om 22:07

                @Hubert: ging mij niet om het woord kitcar icm de F40*

            • jzaero zegt

              10 september 2012 om 22:01

              @awesome: Dat is dus niet zo, want de Ferrari is niet als een bouwpakket geleverd voor zover ik weet. Daar moet een auto aan voldoen om een kitcar te zijn lijkt mij. De bouw terzijde gelaten. Dan is zelfs een Pagani Zonda van paar mil een kitcar. Daar zit immers ook maar wat plaatwerk op en een buizenframe icm een monocoque

              Login om te reageren
            • midasracer zegt

              10 september 2012 om 22:28

              @awesome: Jij begrijpt het ook niet. Een Midas en een GTM was een kit car, een Ferrari echt niet. Hoewel een Midas en GTM natuurlijk in die tijd veel geavanceerder was dan een Ferrari.

              Login om te reageren
    • bofkont zegt

      10 september 2012 om 22:10

      @jrk68: Schaam je!!!!!!!! ;)

      Login om te reageren
  3. bert_gort zegt

    10 september 2012 om 20:09

    valt waarschijnlijk wel te repareren, maar gaat wel wat kosten denk ik

    Login om te reageren
    • dennisvvti zegt

      10 september 2012 om 20:14

      @Bert: o hell yes it Will !!!

      Login om te reageren
  4. norge zegt

    10 september 2012 om 20:11

    Tja, leuke bonus voor het schade herstelbedrijf zullen we maar zeggen .Zonde is het pas als het onherstelbaar is.

    Login om te reageren
  5. jrmpower24 zegt

    10 september 2012 om 20:13

    Ach joh, het is maar een F40…

    Login om te reageren
    • bsxc2 zegt

      10 september 2012 om 20:32

      @jrmpower24: Ga je mond spoelen!

      Login om te reageren
      • slipstreamer zegt

        10 september 2012 om 20:51

        @bsxc2: dikke +1

        Login om te reageren
      • jrmpower24 zegt

        10 september 2012 om 21:18

        @bsxc2: xD

        Login om te reageren
  6. reggie-boy_rood zegt

    10 september 2012 om 20:13

    Hallo, met Univé, uw verzekering zonder winst ookmerk -_-

    Login om te reageren
    • mepdenepper zegt

      10 september 2012 om 20:22

      @Reggie-Boy Rood:

      Bel jij altijd met twee telefoons te gelijk?

      Login om te reageren
  7. reggie-boy_rood zegt

    10 september 2012 om 20:14

    Hallo, met Univé, uw verzekering zonder winst oogmerk -_- *

    Login om te reageren
    • mepdenepper zegt

      10 september 2012 om 20:23

      @Reggie-Boy Rood:

      Bel jij altijd met 2 telefoons te gelijk op?

      Login om te reageren
  8. RubenPriest zegt

    10 september 2012 om 20:14

    Altijd oppassen met zulke wagens. Zet bij bijv een XKR-S in de regen tc uit en geef een klein beetje gas. voor je het weet sta je achterstevoren.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      10 september 2012 om 21:12

      @rubenpriest: en vergeet bij de f40 niet dat die turbo’s er ineens in komen!

      Login om te reageren
  9. lamdi zegt

    10 september 2012 om 20:16

    Das pech, jaarsalaris weg!

    Login om te reageren
  10. mepdenepper zegt

    10 september 2012 om 20:21

    Volgende keer maar niet met één hand sturen en de andere hand sms’en?

    Wacht eens even. Even kijken, is het mogelijk… mmmmmmmmmm ja, die Sjoerd deed de Ferrari F12Berli om 16:00 uur en dit is gebeurd om 20:02 uur. Dus het theoretisch mogelijk dat Sjoerd hier mede verantwoordelijk voor is door te zeggen van één hand sturen en één hans sms’en.

    Login om te reageren
  11. sel777 zegt

    10 september 2012 om 20:21

    Beelden van het crash??

    Beelden van de al gecrashde auto zijn het… Jammer

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      10 september 2012 om 20:34

      @sel777: Hoezo? Je gaat me toch niet zeggen dat je ook nog graag wil zien hoe die gecrasht is?

      Login om te reageren
  12. camber24 zegt

    10 september 2012 om 20:22

    Neeeeeeeeee!!!! *huilt*

    Login om te reageren
  13. slipstreamer zegt

    10 september 2012 om 20:23

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! WHY :'( Dit doet pas pijn :(

    Login om te reageren
    • mepdenepper zegt

      10 september 2012 om 20:24

      @slipstreamer:

      Hoezo? Zat jij in de auto?

      Login om te reageren
  14. Tommy2 zegt

    10 september 2012 om 20:23

    Beetje bijtippen de lak en hij is weer als nieuw toch?

    Login om te reageren
  15. garp zegt

    10 september 2012 om 20:24

    Lijkt wel of er slicks onder zitten…

    Login om te reageren
    • camber24 zegt

      10 september 2012 om 20:33

      @garp: Kan het net niet duidelijk genoeg zien. Maar als het slicks zijn, zal z’n verzekeringsmaatschappij leuk vinden……

      Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      10 september 2012 om 20:36

      @garp:
      Net ook ff de video bekeken en je hebt gelijk, nu zijn de standaard Pirelli P-zero banden ook kut in de regen kan ik je zeggen.
      Die zaten vroeger ook standaard op mijn Elise.
      Echt na 3 spatten regen werd dat al russisch roulette….

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        10 september 2012 om 20:57

        @jrk68: Pirelli’s zijn sowieso kut… Dus wat dat betreft vind ik dit geen verrassing.

        Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        10 september 2012 om 21:05

        @jrk68: een elise is ook mooi!

        Login om te reageren
  16. 1981rs6 zegt

    10 september 2012 om 20:29

    Zitten idd slicks onder! Niet gek dat regen je dan fataal word…

    Maakt het niet minder pijnlijk in iedergeval damm.

    Login om te reageren
    • fapfap zegt

      11 september 2012 om 08:22

      @1981rs6: Dat zijn geen slicks, wijsneus. Check de foto’s maar eens: http://razzi.me/albums/18798-wrecked-ferrari-f40

      Profiel lijkt trouwens wel minimaal te zijn. Fulda anyone?

      Login om te reageren
  17. spotu2 zegt

    10 september 2012 om 20:33

    ongelofelijke zonde! En dan nog al die wannabe-grappige reacties daaronder.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      10 september 2012 om 22:42

      @spotu2: Waarom zonde? Auto’s kunnen gerepareerd worden vandaag de dag hoor.

      Login om te reageren
  18. undifined1 zegt

    10 september 2012 om 20:35

    Wel jammer van zo’n vooruitstrevende auto, het was immers al een vroege vorm van downsizing

    Login om te reageren
    • topless zegt

      10 september 2012 om 20:55

      Er valt veel te repareren.

      http://www.forzaservice.nl/f40-schade-project?lang=en

      @undifined1:
      Hij is uiteindelijk gebaseerd op de 308. Ze hebben het vermogen verhoogd door 2 turbo’s te monteren. Dat heeft niets met downsizing te maken. Een 208 was wel downsizing. 1000 cc eraf, turbo ter compensatie erbij.

      Login om te reageren
  19. renesf zegt

    10 september 2012 om 20:48

    :(

    Login om te reageren
  20. joeytrambel zegt

    10 september 2012 om 20:50

    ff 40 x na denken volgende x, pak die boom dan van voren..

    Login om te reageren
  21. w211 zegt

    10 september 2012 om 20:53

    Relax…er zijn er nog genoeg..

    Login om te reageren
    • eduardovich zegt

      10 september 2012 om 21:06

      @w211: apart dat ze bijna allemaal rood zijn, op de zwarte na..

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        10 september 2012 om 21:27

        @eduardovich: dus een goede reden om voor een andere kleur te gaan indien je serieus naar een F40 aan het kijken bent. Persoonlijk vind ik een F40 in Blu Pozzi het mooist, maar de witte F40 van Kato-san (achternaam weet ik zo niet) vind ik ook een fantastisch stukje supercar met hier en daar wat Japanse aanpassingen.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          10 september 2012 om 21:58

          @ej20g:
          Chris Evans heeft trouwens ook een witte.

          Op zijn 250 california na zijn al zijn Ferrari’s trouwens wit.

          Login om te reageren
          • ej20g zegt

            10 september 2012 om 23:08

            @jrk68: ook dat is een mooi exemplaar. Wat mij echter aantrekt in de F40 van Kato-san (de “Liberty Walk F40”) is dat die enkele (typisch) Japanse aanpassingen heeft. Voorbeelden: Roberuta ophangsysteem rondom, Enkei Sport velgen, Ferrari Enzo remmerij rondom en een volledig verstelbare custom achterspoiler (die veel lijkt op die van de F40 LM). Deze F40 was ooit rood, zoals de meeste exemplaren. Overigens heeft hij nóg een F40 in zijn garage staan, een rode, met de kentekenplaat “…2”. Dit omdat de witte F40 als de nummer 1 gezien wordt, ondanks dat de kentekenplaat van dat exemplaar “..40” leest.

            Login om te reageren
      • mepdenepper zegt

        10 september 2012 om 23:38

        @eduardovich:

        Serieus? Ze zijn allemaal rood, op die zwarte na… Serieus?

        Login om te reageren
    • mepdenepper zegt

      10 september 2012 om 23:40

      @w211:

      Klopt, 1338 stuks.

      Login om te reageren
  22. joeytrambel zegt

    10 september 2012 om 20:58

    Zal wel vn 1 of andere olie sjeik zijn denk… lag zat onder..

    Login om te reageren
  23. coenijn zegt

    10 september 2012 om 21:25

    Zonde van de F40

    Login om te reageren
  24. schuifmuis zegt

    10 september 2012 om 21:46

    Woow cool Autojunk gaat ook de chinese kant op:

    Login om te reageren
  25. schuifmuis zegt

    10 september 2012 om 21:47

    Bovenstaande reactie is niet bedoeld om te tarten he maar zie hier eens…

    http://youtu.be/8QqrcLFqz0A

    Login om te reageren
    • Jokkebrok zegt

      10 september 2012 om 21:59

      @schuifmuis: Je punt is…?

      Login om te reageren
  26. glashelder zegt

    10 september 2012 om 21:55

    Fout bericht.

    De F40 reed niet naar huis, maar iemand reed met een F40 naar huis. Die F40 kon er niets aan doen weet je.
    Vast een vent achter het stuur.

    Login om te reageren
  27. justaminifan zegt

    10 september 2012 om 22:21

    Het crash??? De crash …

    Login om te reageren
  28. mainmo zegt

    10 september 2012 om 22:24

    Er zijn maar weinig autos die mij echt droevig maken als ik ze kapot zie. De F40 is er zo eentje.

    Ik ben kwaad op degene die dit gedaan heeft.

    Login om te reageren
  29. maurits123 zegt

    10 september 2012 om 22:49

    Gecrasht en niet afgebrand, vreemd!

    Login om te reageren
    • Bartol zegt

      10 september 2012 om 23:40

      @maurits123: tja, ’t was aan ’t regenen hé…

      Login om te reageren
  30. axelklei zegt

    10 september 2012 om 23:51

    Gaat nog steeds belachelijk snel en kost nog steeds vele malen duurder dan het leukste auto-kit bouwpakketje wat een man met een beschaafd IQ zich kan wensen, wel leuk om te zien dat er gewoon pappa’s helemaal een discussie aangaan om een kitauto, blijft voor mij gewoon een prachtige wagen!

    Login om te reageren
  31. roller zegt

    10 september 2012 om 23:53

    Ik huil mee met de eigenaar

    Login om te reageren
  32. jordy14 zegt

    11 september 2012 om 07:37

    Auch, erg jammer!

    Login om te reageren
  33. benzinehoofd zegt

    11 september 2012 om 10:04

    Regen is NOOIT de oorzaak van een crash.

    Login om te reageren
  34. grandmasterb zegt

    12 september 2012 om 01:41

    Ik heb in de jaren 90 in Zandvoort een Ferrari-Porsche challenge bijgewoond (nou ja vaak 50 porsches en 1 of 2 ferrari’s), Cor Euser moest met een Ferrari F40 achteraan starten i.v.m. een wedstrijdregeling, voor de eerste bocht (Tarzanbocht)had hij al de helft van de porsches ingehaald. Magistraal!!!

    Login om te reageren
    • integralechubasco zegt

      12 september 2012 om 02:09

      @grandmasterb: daar was ik ook bij… met cor euser, kan me nog de fluitende turbo’s en het superlaat remmmen voor de tarzan herinneren… :) goeie tijden waren dat…

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North