• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voor weinig: exclusieve Mercedes-Benz CLK GTR Coupe en Roadster gaan onder de hamer

Auteur: Dennis, gepost 24 september 2009 om 15:50 – 85 Reacties

Mercedes CLK GTR


Een quick-scan door ons archief levert slechts één artikel op over de Mercedes-Benz CLK GTR. Alleen al vanwege dat gegeven, moet het dus wel een bijzondere auto zijn.

De Mercedez-Benz CLK GTR reed in 1997 en 1998 mee tijdens de FIA GT1 kampioenschappen. In 1997 won de CLK GTR het kampioenschap. Onder de motorkap van de racebolide ligt een 6.9-liter V12 goed voor 612 pk.

Van deze auto zijn slechts 25 exemplaren gebouwd voor de openbare weg, waarvan 5 Roadsters. Dat maakt de auto uiterst exclusief en er gaan binnenkort twee exemplaren onder de hamer bij RM Auctions in Londen: een Coupé en een Roadster.

De Mercedes-Benz CLK GTR Coupe die zal worden geveild heeft bouwjaar 2005 en 25 kilometer op de teller. Deze zal naar verwachting tussen 411.000 en 433.000 euro opbrengen. De Roadster stamt uit 2006 met 34 kilometer op de teller. Deze moet tussen 478.000 en 555.000 euro opbrengen. Beide auto’s waren van een verzamelaar die voor de Coupé destijds 1 miljoen euro betaalde en voor de Roadster 1,3 miljoen euro afrekende. Enkel bij het afleveren zijn een aantal kilometers op de teller gezet, maar de auto’s hebben daarna niet meer gereden en zijn feitelijk nooit geregistreerd geweest.

De richtprijs valt helemaal niet tegen voor zulke exclusieve pareltjes. Ik ben dan ook heel benieuwd wat ze op 28 oktober tijdens de veiling zullen opbrengen. Het feit dat de auto’s nooit gereden hebben, doet je wel afvragen wat de conditie van o.a. de motoren zal zijn.

Mercedes CLK GTR

Mercedes CLK GTR

Ook interessant!

  • Video - uitgebreide tour door een Mercedes CLK GTR
  • Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
    Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
  • Mercedes SL gaat AMG GT Roadster vervangen
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

clk, Coupe, gtr, Mercedes, Racing, roadster, Supercars

Vorig bericht: « Weer even heel iets anders: Honda U3-X
Volgend bericht: GM geeft Belgen sprankje hoop: sluiting Opel fabriek in Antwerpen is nog niet definitief »

Lees Interacties

Reacties

  1. JH zegt

    24 september 2009 om 15:52

    1 nadeel: hij is allergisch voor drempels

    Login om te reageren
  2. EJS zegt

    24 september 2009 om 15:52

    Als ik zo veel geld had zou ik daarin graag investeren:
    ze zijn supermooi
    vermoedelijk rijden ze erg lekker
    ze zijn erg snel
    en de waarde stijgt alleen maar

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      24 september 2009 om 15:55

      @EJS: De waarde stijgt? De eigenaar van deze auto’s heeft er ooit 2,3 miljoen euro voor betaald. En nu leveren zo nog zo’n 1 miljoen euro op. Reken jij de afschrijving maar uit ;)

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        24 september 2009 om 15:56

        @robbie:

        Ik denk dat over 20 jaar die bedragen wel weer boven de miljoen ligggen;) de waarde zal nú namelijk wel op z’n minst stabiel zijn, en op lange termijn wordt dit een ultrazeldzame klassieker..

        Login om te reageren
  3. Knalpijp zegt

    24 september 2009 om 15:52

    Opkopen , in het vet. En verkopen in betere economische tijden.

    Login om te reageren
  4. Fova zegt

    24 september 2009 om 15:53

    Zonde dat ie onder de hamer gaat!

    Login om te reageren
  5. Dennis zegt

    24 september 2009 om 15:55

    @Fova: Waarom zonde? Dit is voor een vermogende liefhebber een uitgelezen kans om zo’n exclusief exemplaar te scoren.

    Login om te reageren
  6. sacha zegt

    24 september 2009 om 15:55

    Blijkbaar géén goede belegging tot nu toe. Gewoon 60% afschrijving in 4 jaar tijd. Bijna zoveel als een reguliere Mercedes.

    Login om te reageren
  7. Entwicklung88 zegt

    24 september 2009 om 15:55

    Respectievelijk 4 en 3 jaar stil gestaan.. tenzij ze door een monteur constant onderhouden zijn vrees ik dat er toch wat uit elkaar getrokken zal moeten worden.
    Maar wel een buitenkansje voor een gefortuneerde liefhebber!

    Login om te reageren
  8. robbie zegt

    24 september 2009 om 15:58

    PS Dit zijn de enige twee RHD CLK GTR’s ter wereld!

    Toch wel mooie techniek:

    Login om te reageren
  9. michael zegt

    24 september 2009 om 16:00

    de prijs per kilometer tot dusver: ongeveer € 20.000-23.000
    waar hebben we het over

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      24 september 2009 om 16:05

      @michael: En dan te bedenken dat al die kilometers zijn gereden door de fabriek en niet door de huidige eigenaar :D

      Login om te reageren
  10. Rouge zegt

    24 september 2009 om 16:01

    GANS GEIL!!!

    Login om te reageren
    • Wouter zegt

      26 september 2009 om 00:08

      @Rouge:

      De juiste benaming moet zijn; zo geil als een gans

      of bedoel je soms ganZ geil?

      Login om te reageren
  11. LQDI zegt

    24 september 2009 om 16:11

    ik had begrepen dat die auto’s heel goed fikken.

    staat wel op wreckedexotics.com oid dacht ik zo.
    maar wel ziekelijke machines. vind ze in schaal 1:18 al mooi genoeg om er n stel van te hebben

    Login om te reageren
  12. Markus zegt

    24 september 2009 om 16:11

    Dus geen kilometer mee gereden. Barbaar. Koop ze dan niet.

    Login om te reageren
  13. jurrian zegt

    24 september 2009 om 16:16

    ik denk dat ze veel meer gaan opleveren dan die 5 a 6 ton. Machines die racehistory hebben gemaakt neigen nou eenmaal wat duurder uit te vallen

    Login om te reageren
  14. Timh zegt

    24 september 2009 om 16:24

    Das nog eens een mooi vorbeeld van 2 halen 1 betalen!!

    Login om te reageren
  15. mrB zegt

    24 september 2009 om 16:26

    zonde dat ze nooit gebruikt zijn. Zelfs geen dagje. Deze eigenaar heeft ze alleen gekocht om te zeggen dat hij ze heeft. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er wel leuke dingen mee gaat doen.

    Login om te reageren
  16. Jeroen zegt

    24 september 2009 om 16:29

    Oh man, dit is een jongensdroom. Eerste keer dat ik dit ding zag was in Need for Speed Hot Pursuit 2 ofzo. Het was DE wagen uit t spel.

    Als ik t geld zou hebben zou ik m zo kopen.

    Login om te reageren
  17. rider zegt

    24 september 2009 om 16:30

    die zullen wel eerst terug naar HWA moeten om alles na te kijken. alle pakkingen en leidingen zullen wel in een niet al te beste staat meer zijn. alleen maar stil staan doet een auto minder goed dan er actief mee rijden. alles droogt uit, ook van binnenuit!mag je wel een dikke 4ton neertellen voor deze pareltjes maar dan komt er nog eens een dikke ton bij om alles weer tip top te maken/krijgen. zonde noem ik dat.

    Login om te reageren
  18. Karel zegt

    24 september 2009 om 16:34

    Mooi ding, mijn voormalige buurman (R. Strikwerda voor de quote-lezers onder ons) heeft ook zo’n bolide.
    De auto staat nu in een klein automuseum in Pingjum (Friesland) waar geinteresseerden deze bolide in het echt kunnen aanschouwen. Op het plaatje mooi en in het echt nog vele malen mooier/indrukwekkender.

    Login om te reageren
  19. Kap zegt

    24 september 2009 om 16:34

    Mooiste Mercedes ever.

    Login om te reageren
  20. donstil zegt

    24 september 2009 om 16:37

    Er staan er 4 tekoop op Mobile.de voor ca 800.000
    Inc 1 roadster.

    Mocht je deze auto willen (lijkt me niet) dan is er dus keuze genoeg.
    Wel allenmaal in het grijs btw.

    Login om te reageren
  21. Cas zegt

    24 september 2009 om 16:39

    Wow! Hebbe,hebbe,hebbe,hebbe!!

    Login om te reageren
  22. luukvankaathoven zegt

    24 september 2009 om 16:48

    Ontzettend bruut apparaat!

    Enige praktische probleem is: overhang voor en achter is zó groot (voor zijn hoogte), dat je in Nederland geen drempel kunt nemen! Rij je gelijk de gehele voorkant eraf.

    Dus: Huis erbij kopen in Dubai, dan kun je ‘m misschien nog ook daadwerkelijk gebruiken!

    Login om te reageren
  23. lincoln zegt

    24 september 2009 om 16:54

    sjonnie tuning is altijd de beste investering die een mens kan maken ..

    Login om te reageren
  24. Benois zegt

    24 september 2009 om 16:55

    Deze auto’s gaan qua alles over de kop……

    Login om te reageren
  25. Jeweetwelwie zegt

    24 september 2009 om 16:55

    http://www.youtube.com/watch?v=5X-mwKFvM_E

    Leuk filmpje over de GTR :)

    Login om te reageren
  26. Citrofiel zegt

    24 september 2009 om 16:55

    Vind dan niemand het vreemd dat het auto’s zijn die homologatiespecials zijn voor een serie in 1997 en 1998, maar dat de auto’s pas jaren later gebouwd zijn? :? Klopt dat wel? Volgens wiki zijn deze auto’s trouwens van de Sultan van Brunei… Wiki zegt ook dat ze eerder gebouwd zijn en dat er 6 roadsters gemaakt zijn. Nu weet ik ook wel dat Wiki vaak niet betrouwbaar is, maar toch zou even nakijken misschien verheldering brengen.

    Login om te reageren
  27. Toms zegt

    24 september 2009 om 16:56

    Zeker die coupé zou niet misstaan in iedere willekeurige achterbuurt. Wat een plastic fantastic hok is dat zeg.

    Waarom is tupperware op je auto fout en dit ineens goed??

    Stelletje makke schapen zijn jullie!

    Login om te reageren
  28. Doekse zegt

    24 september 2009 om 16:57

    Er heeft ooit es in het verleden een Mercedes CLK-GTR op het station in Leeuwarden gestaan! Wat een bruut ding en breed is ie ook…oelala!!!

    Hebbuh hebbuh hebbuh!!!

    Login om te reageren
  29. de sjonnies zegt

    24 september 2009 om 16:58

    De man is echt liefhebber, twee wagens voor 2.3 miljoen kopen, er voor zorgdragen; je kunt ze moeilijk in een schuur stallen en ze dan met een verwachte 1,3 miljoen verlies verkopen.
    En ik dacht dat Benzen zo waardevast waren :P

    Login om te reageren
  30. Treff zegt

    24 september 2009 om 16:58

    Voor de verzamelaar een ontzettend mooie auto! Maar of deze op de weg nou echt lekker rijden! Misschien op de snelweg, maar met alle drempels en hobbels in Nederland wordt het vrij lastig!!

    Login om te reageren
  31. maferick74 zegt

    24 september 2009 om 16:58

    Zijn dat die auto’s die zo goed vliegen op le mans? En toen direct uit de race zijn gehaald? Hmm zo maakt het rijden wel erg spannend. Ze zien er wel mooi uit. En die drempels? Ach dan zet je er toch een systeempje op waarbij de auto ff tijdelijk verhoogd kan worden.

    Login om te reageren
  32. jw zegt

    24 september 2009 om 17:03

    je kunt er zelfs mee vliegen…

    http://www.youtube.com/watch?v=h0t5juiDfr8

    Login om te reageren
  33. Ramon zegt

    24 september 2009 om 17:04

    @ Toms, ik begrijp je standpunt en ben het er ook deels mee eens. Maar waarschijnlijk vinden mensen dit wel ok omdat de tupperware hier tenminste nut heeft. Is zo overgenomen uit de racerij. Bovendien kan deze auto ook echt snel (in tegenstelling tot veel plastic Golfjes).

    Login om te reageren
  34. CrazyHenkie zegt

    24 september 2009 om 17:04

    @ maferick

    Dat kwam omdat de druk voor Mercedes erg hoog lag om pole-position te halen ;) daarom reden ze met weinig vleugel, en dat bleek dus te weinig. Ik durf mijn hand ervoor in de uitlaat te steken dat het bij deze wagens níet gebeurd.

    Login om te reageren
  35. subaru555 zegt

    24 september 2009 om 17:07

    @ jw en Maverick, nope, dat was de CLR :)

    Login om te reageren
  36. rubber ducky zegt

    24 september 2009 om 17:09

    @jeroen hij zat ook al in A2 racer 2 als ik me nog goed kan herinneren ;)

    Login om te reageren
  37. w0o0dy zegt

    24 september 2009 om 17:09

    Weer iemand die erachter komt wat “private banking” werkelijk betekent: wij worden privé rijk van de bonussen terwijl we uw centen beleggen in risicovolle beleggingen en u uiteindelijk private de pineut bent en uw spulletjes onder de hamer mag dumpen. We care about your money (for as long as we need to make it our money).

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      24 september 2009 om 17:46

      @w0o0dy:

      Private banking staat voor pornografisch bankieren. ;)

      Login om te reageren
  38. Trevor zegt

    24 september 2009 om 17:15

    @luukvankaathoven; officieel moet elke drempel met een auto met NL typegoedkeuring genomen kunnen worden. Mocht de gelukkige nieuwe eigenaar er dus een drempel mee raken dan kan hij een claim indienen bij de gemeente. Leuk idee als je de gemeenste waarin je woont failliet wil hebben…..

    Login om te reageren
  39. matthisl zegt

    24 september 2009 om 17:17

    wat een brute kar

    Login om te reageren
  40. Arie zegt

    24 september 2009 om 17:24

    Volgens mijn quick scan, staat er ook maar één artikel over de Fiat Tipo……

    Login om te reageren
  41. Benz.. zegt

    24 september 2009 om 17:26

    Exclusiever krijg je het gewoon niet. Heerlijke must have racers en kan zich absoluut meten met bijv. een F40!

    Geweldige auto..

    Login om te reageren
  42. BE100 zegt

    24 september 2009 om 18:05

    Legendarische wagen. Fantastisch ook dat hij destijds mee in het need for speed spel zat

    Login om te reageren
  43. slappehap zegt

    24 september 2009 om 18:10

    Ik raak er niet echt opgewonden van. Wel van de “1963 ATS 2500 GT 3.0 Litre Coupe” en de “1954 Fiat 8V Coupe by Ghia” op dezelfde veiling, en die hebben autoblog misschien wel nooit gehaald.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      24 september 2009 om 21:47

      @slappehap: Die ATS is inderdaad een prachtig stuk automobiele geschiedenis… 100pk per liter in 1963 baby!
      http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=LF09&CarID=r151&fc=0

      Login om te reageren
  44. Patton zegt

    24 september 2009 om 18:11

    …

    http://www.autojunk.nl/2008/03/mercedes-clk-gtr

    :D

    Login om te reageren
  45. SimonMc zegt

    24 september 2009 om 18:13

    Heeft in 1999 ( zo uit het hoofd ) nog 1.636.09 euro gekost, en was toen meteen ook de duurste auto ter wereld !

    Login om te reageren
  46. Jeweetwelwie zegt

    24 september 2009 om 18:19

    Gaaf is deze bak zeker! Al schijnt het geen pretje te zijn om erin te rijden. De GTR heeft bijvoorbeeld flippers aan het stuur maar óók een koppelingspedaal. Lekker suf… :)

    Login om te reageren
  47. JamesBond007 zegt

    24 september 2009 om 18:25

    Dit soort dingen worden niet meer gemaakt. Hij is dan wel niet mooi. Maar dit is zo’n auto waarbij menig persoon dezelfde conclusie trekken;
    ‘Wauw’

    Login om te reageren
  48. Shenkie zegt

    24 september 2009 om 18:37

    Altijd al een van de vetste auto’s ooit gebouwd gevonden!! En het begrip tupperware is niet van toepassing, hier heeft het daadwerkelijk een functie. Uiteindelijk zal de waarde van dit geweldige apparaat toch weer stijgen, hij is immers uiterst zeldzaam.

    Login om te reageren
  49. Pieter-Jan zegt

    24 september 2009 om 18:59

    Is dit de eerste straatwagen met OEM centrale moer op de wielen?

    Login om te reageren
  50. Bol zegt

    24 september 2009 om 19:04

    Ah, dit was de zwitserse die in Leeuwarden was gespot :)

    Login om te reageren
  51. Bol zegt

    24 september 2009 om 19:09

    @ Pieter Jan, neuh dat had bijv. de F40 in ’87 al maar ook daarvoor was het bij sportwagens niet ongebruikelijk om een centrale wielmoer te hebben

    Login om te reageren
  52. HDM zegt

    24 september 2009 om 19:20

    Wat een lak op die roadster, woot.

    Erg vet die bak, alleen die bouwjaren verrassen me nogal.

    Login om te reageren
  53. guzmann zegt

    24 september 2009 om 19:25

    2005 en 2006? Ik dacht dat ze veel ouder waren…

    Login om te reageren
  54. Pieter-Jan zegt

    24 september 2009 om 19:26

    Nu ik eraan denk, de Miura had van één van die centrale moeren met wieken als metalen bloemblaadjes om ze los te kloppen zoals bij de racewagens van die tijd.

    Login om te reageren
  55. GeoBem007 zegt

    24 september 2009 om 19:29

    Gadver, en die roadster is wel in een heerlijk kleurtje!

    Maar RHD.. Jakkes :)

    Toch een wagen die mee op mijn droomlijstje moet! :)

    Jammer van de lange stilstand..

    Login om te reageren
  56. EnzoR zegt

    24 september 2009 om 19:41

    wtF? heb je een van de vetste autos die er zijn en rijd je er geen eens mee dan ben je geen autoliefhebber hoor. Zo weinig kilometers? belachelijk! En die prijs valt nog best mee

    Login om te reageren
  57. RegnuM zegt

    24 september 2009 om 19:41

    blijft veel geld voor een taxi… :P

    Login om te reageren
  58. YaSo zegt

    24 september 2009 om 19:55

    @ Fova

    Nou… als je er snel genoeg bij bent, kun je hem zo eigen maken;)

    peace

    Login om te reageren
  59. Laus zegt

    24 september 2009 om 20:39

    Doet me ergens denken aan een Porche 959 qua vorm. Toch wel een van de weinige pure Mercedes sportwagens. Zo’n SLS blijft toch te veel compromis.

    Login om te reageren
  60. Benz.. zegt

    24 september 2009 om 20:52

    @RegnuM: Dit soort “slimme” opmerkingen behoren toch écht onder het kopje clichématig..

    Login om te reageren
  61. porsche_fan zegt

    24 september 2009 om 21:09

    Doe mij maar een Porsche 996 GT1!

    Login om te reageren
  62. bartholomeo zegt

    24 september 2009 om 21:19

    gewoon omdat er zo weinig gemaakt zijn is het al een hebbeding

    Login om te reageren
  63. Citrofiel zegt

    24 september 2009 om 21:43

    Er wordt daar ook een gemoderniseerde 300SL Gullwing verkocht. Zonde toch… :cry:

    Login om te reageren
  64. w0o0dy zegt

    24 september 2009 om 21:56

    Mooi hè?

    Login om te reageren
  65. w0o0dy zegt

    24 september 2009 om 21:57

    Deze auto was legendarisch goed en sportief voor z’n tijd en dit is ook nog eens mijn lievelingskleur… prachtig.
    http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=LF09&CarID=r120&fc=0

    Login om te reageren
  66. RenesisHP zegt

    24 september 2009 om 22:05

    Was het Zonda blok hier familie fan?

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      24 september 2009 om 22:08

      @RenesisHP: Ehm, als het je echt interesseert heeft wikipedia wel wat te bieden. Even een korte quote: “H.W.A. also constructed a second variant, known as the CLK GTR Super Sport. These cars were similar to CLK GTRs, yet were powered instead by the newer Mercedes-AMG 7.3L V12 which had been in use in the Pagani Zonda and Mercedes-Benz SL73 AMG. The car also gained an additional front splitter for better stability at high speeds. Only five were built with the 7.3L engine–prototype #2, chassis #01, #03, #13, and #17. Only one of them was badged as the SuperSport (#17).” http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_CLK_GTR Dus ze zijn er wel. Of het nou auto’s onder de gemaakte 25 zijn of andere snap ik niet helemaal.

      Login om te reageren
      • RenesisHP zegt

        24 september 2009 om 22:13

        @Citrofiel:

        Thanks. Zat ik er toch niet ver naast. ;)

        Login om te reageren
  67. sjeikie zegt

    24 september 2009 om 22:07

    Kan me herinneren dat Wendy van Dijk ooit een tv programma had en daarvoor op bezoek was bij een sjeik in Dubai. Hij had de nr 1 uit de serie en persoonlijk gehaald. Maar vond hem nog te langzaam en had hem laten kietelen naar 850PK en buitenkant van de motor laten bekleden met bladgoud, ivm met de hitte
    was een gave uitzending toen

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      24 september 2009 om 22:09

      @sjeikie:

      Dat is die man die erg goed met F1 auto’s overweg kan.

      Login om te reageren
  68. RenesisHP zegt

    24 september 2009 om 22:08

    Ehh, van. :roll:

    Login om te reageren
  69. Fietsblogger zegt

    24 september 2009 om 22:37

    34 km gereden?
    Kleine moeite om hem even terug te draaien naar 0 :D
    Isti weer wat meer waard :P

    Login om te reageren
  70. ggj zegt

    24 september 2009 om 22:51

    Wat boeit het nou dat ze maar 34 km op de teller hebben? Dan zijn het tenminste echte museumstukken. Veel leuker dan een afgeragd exemplaar met 3 ton achter de kiezen.

    Login om te reageren
  71. JJ zegt

    24 september 2009 om 23:13

    Was hiet niet zo dat een paar CLK GTR niet vooruit tebranden waren / niet eens starten door software fouten in de versnellingbak en dat mercedes compleet geen gehoor aangaf of niet kon oplossen?

    Login om te reageren
  72. rotorhead zegt

    25 september 2009 om 09:39

    Mocht je de veiling niet winnen is er altijd nog de Easer GTR:






    http://www.easer.com.pl/english/#GTR

    Login om te reageren
    • Niels GP zegt

      21 oktober 2009 om 21:46

      @rotorhead: Haha die EaserGT bezorgde mij een spontane lachbui ! Grappig toch wanneer mensen er zoveel tijd insteken om zo’n replica te maken en dan zo’n belachelijk onding op de wereld zetten..

      Login om te reageren
  73. rotorhead zegt

    25 september 2009 om 10:00

    Jeuj, thanks autobloggert ;)

    Login om te reageren
  74. Dennis zegt

    25 september 2009 om 12:43

    Alleen voor de uitstoot van dat natuurproduct CO2 zou ik ´m al kopen… 550G/KM :)

    De richtprijzen liggen vrij laag op de veiling overigens, kennelijk is 8 a 9 ton euro een meer realistisch bedrag:

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.modelDescription=CLK%20GTR%20&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&__lp=141&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&isSearchRequest=true

    Login om te reageren
  75. Niels GP zegt

    21 oktober 2009 om 21:46

    @mezelf: Easer GTR moet dat natuurlijk zijn! :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North