• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zeldzame BMW M3 CRT gespot!

Auteur: robbie, gepost 12 juli 2012 om 13:03 – 84 Reacties

BMW M3 CRT gespot


De BMW M3 die je hier ziet is misschien wel een van de zeldzaamste en bijzonderste die de afgelopen jaren gebouwd is. Van deze extra krachtige, lichtgewicht, M3 CRT zijn namelijk slechts 67 exemplaren gebouwd. En toch duikt er zomaar eentje op in Nederland.

In het Gelderse Beneden-Leeuwen (geboorteplaats van Marco Pastors) werd deze bijzondere vierdeurs M3 gespot door subaru4ever (met zijn Nokia). De letters CRT staan voor Carbon Racing Technology en slaan op het feit dat BMW ruim gebruik heeft gemaakt van CFRP en natuurlijk op de motor onder de kap.

Daar vinden we namelijk dezelfde 4.4 liter V8 met 450 pk/440 Nm die we al kennen van de M3 GTS. Die motor is in dit geval gekoppeld aan een 7-traps DCT bak. En door al dat CFRP is deze M3 CRT ook nog eens 45 kilo lichter dan een standaard M3 sedan.

Dat extra vermogen (en lagere gewicht) komen ook tot uiting in de prestaties. Zo duurt het sprintje van 0 naar 100 km/u slechts 4,4 seconden (ipv 4,9 seconden) en ligt de topsnelheid op 290 km/u (ipv een begrensde 250 km/u).

De prijs van deze auto (exclusief belastingen) was zo’n 130.000 euro.

Bekijk de rest van de foto’s op Autojunk!

Ook interessant!

  • Gespot: een überzeldzame BMW M3 op verse platen
  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, crt, e90, Gespot, grijs, M3, mat

Vorig bericht: « Hyundai Veloster Turbo kost slechts € 32.995,-
Volgend bericht: Rugged Reliant heeft het voorzien op Jeremy Clarkson »

Lees Interacties

Reacties

  1. jeroen92 zegt

    12 juli 2012 om 13:06

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  2. dutchiehd zegt

    12 juli 2012 om 13:07

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  3. 993c zegt

    12 juli 2012 om 13:09

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  4. barry zegt

    12 juli 2012 om 13:09

    Geef mij maar de gewone m3.
    Meer luxe en dan laat ik hem zelf wel chippen.
    Want enkel voor het CRT logo zal ik het niet doen.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      12 juli 2012 om 13:14

      @barry: volgens mij is zo’n CRT nog redelijk luxe (geen spartaans interieur iig).

      En 50 pk extra haal je niet zo snel met een chipje bij een auto zonder turbo.

      Login om te reageren
      • zender zegt

        12 juli 2012 om 16:17

        @robbie: toch wel… http://www.chiptuningexperience.nl/chiptuning-auto/bmw/chiptuning-bmw-3-serie/chiptuning-bmw-3-serie-e92-m3-420pk/

        en daarnaast zou je dus nog een ander uitlaatsysteen enzo er onder kunnen zetten, dus 50pk red je wel. Zou wel een extra duur setje remmen erbij nemen.

        Login om te reageren
        • griffendahl zegt

          12 juli 2012 om 16:22

          @zender: Papieren pk’s is nog nooit een auto sneller van geworden…

          Login om te reageren
    • mo112 zegt

      12 juli 2012 om 13:31

      @barry: chippen is nooit goed voor de auto een vriend van mij heeft zijn golf 5 2.0D laten chippen tot nu al 2 keer turbo vervangen dure geintje

      Login om te reageren
      • barry zegt

        12 juli 2012 om 13:40

        @mo112: is een atmosferisch blok dus turbo kan al niet kapot gaan :)Dan laat je beter voor dat geld een turbo steken en heb je je 50 pk extra wel

        Login om te reageren
      • fernie zegt

        12 juli 2012 om 13:51

        @mo112: geweldige argumentatie en conclusie, zit je soms in de politiek ?

        Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 juli 2012 om 13:56

        @mo112:
        Daar hoef je een golf niet voor te chippen die turbo’s gaan toch wel stuk.

        Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        12 juli 2012 om 13:58

        @mo112: Een auto chippen is helemaal niet slecht alleen een auto chippen die al meer dan 150000km op de teller heeft staan kan de motor/onderdelen het niet zo prettig meer vinden.

        Weet je zeker dat die vriend niet naar Klaas de Beunhaas is geweest?!

        Login om te reageren
        • rtnet zegt

          12 juli 2012 om 14:03

          @VeniVidiVici: Wat een onzin, een zorgvuldig ingereden diesel, waar ook zuinig mee is omgesprongen, kan dat extra vermogen makkelijk aan na 150.000 km.
          Ik heb een 9-5 3.0 TiD en deze gechipt bij 180.000 km. nu 25.000 km later loopt het blok mooier dan ooit…

          Login om te reageren
          • VeniVidiVici zegt

            12 juli 2012 om 14:14

            @rtnet: Dan ben jij een uniek geval, maar elk chiptuningsbedrijf zal het je niet aanraden om de auto dan nog te chippen.

            Login om te reageren
            • rtnet zegt

              12 juli 2012 om 14:19

              @VeniVidiVici: Chip is geplaatst door mijn Saab-dealer, welke ook het onderhoud doet.
              Kreeg zelfs 3 maanden garantie…

              Login om te reageren
          • rufctr01 zegt

            12 juli 2012 om 17:41

            @rtnet: ik zou een Diesel nooit na 150.000km chippen. De motor is toch al iets ouder en heeft al slijtage. En ja, de VAG diesels zijn nu eenmaal niet de beste diesels ter wereld.

            Login om te reageren
        • dnadave zegt

          13 juli 2012 om 20:35

          @VeniVidiVici: 150k is niks….dan is ie net lekker ingereden en klaar voor het echte werk

          Login om te reageren
      • stijn_torfs zegt

        13 juli 2012 om 14:06

        @mo112:
        man chippen kan geen kwaad..
        het is een kwestie van chauffeur tot chauffeur.
        Mijn audi A4 had 250duizen km was al gechipt vanaf 100duizend km, NOOIT iets moeten vervangen door de chip.
        Ik laat wel altijd mijn motor goed warm draaien en laat hem altijd een tijdje nadraaien indien hard gereden..
        Trouwens die 2liter blokjes van VAG zijn idd wel wat probs mee..

        Login om te reageren
    • valluik zegt

      12 juli 2012 om 14:04

      @barry: Ik heb hier in meegereden, dit exacte exemplaar. Ook heb ik wel een paar keer in een E92 Coupé meegereden. Het verschil tussen deze twee is enorm, zeker qua power. Natuurlijk is het vermogen wel bij een tuner te halen, maar die motor uit de CRT levert zo ontzettend soepel en overweldigend zijn kracht, echt bizar. Dit is niet zomaar een gestript exemplaar ;)

      Login om te reageren
    • bofkont zegt

      12 juli 2012 om 14:25

      @barry: Een M3 heeft een atmosferische motor dus chippen is vrijwel zinloos. Daarbij zou je het hele karakter van de M om zeep helpen.En de ingenieurs van M weten heel goed wat ze doen.

      Login om te reageren
      • jeffreym3 zegt

        12 juli 2012 om 16:21

        @bofkont: Lees even hierboven. + 38pk met chip..

        Login om te reageren
        • jeffreym3 zegt

          12 juli 2012 om 16:22

          @jeffreym3: En met 38pk maak je de motor alleen maar vrijer, dus het karakter zal je niet verneuken.. Snap dat ”karakter” gezeik met M sowieso niet.

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            12 juli 2012 om 16:48

            @jeffreym3:
            De vaklui van M hebben deze CRT inderdaad wat gepept, niet een malafide tuner met zijn standaard software.

            Login om te reageren
        • redbeams zegt

          13 juli 2012 om 02:05

          @jeffreym3:

          Jij zal t ook nooit snappen he…atmosferisch+chippen=zinloos.
          Voor die 5pk’s die je hooguit wint met n chip kan je wat beters doen.

          Login om te reageren
      • zender zegt

        22 juli 2012 om 12:04

        @bofkont: atmosferisch is prima te chippen ;)

        Login om te reageren
  5. jensdm zegt

    12 juli 2012 om 13:19

    Wel erg overpriced imo, ook al zijn er maar 67 exemplaren van. Met 130.000 kan je al wat leukers kopen.

    Login om te reageren
    • mopar zegt

      12 juli 2012 om 13:24

      @jensdm: 130K zonder belastingen he? In NL ga je dan al snel over de anderhalve euroton heen…voor iets wat toch een 3-serie blijft.

      Login om te reageren
  6. norge zegt

    12 juli 2012 om 13:20

    Na verloop van tijd ziet elke BMW 316 er ook zo uit….

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      12 juli 2012 om 14:12

      @norge: Tja, tot dat bij het stoplicht er een echte M3 CRT naast komt. Dan sta je toch goed in je hemd met die gepimpte 316 :D

      Login om te reageren
  7. mopar zegt

    12 juli 2012 om 13:21

    Mooi wagentje….maar is die nou mat grijs of niet? Op het dak zie ik namelijk wel een reflectie…

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      12 juli 2012 om 13:30

      @mopar: volgens mij matgrijs idd.

      Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      12 juli 2012 om 13:35

      @mopar: Frozen Polar Silver heet het.

      Login om te reageren
  8. Simpson zegt

    12 juli 2012 om 13:31

    voel je je toch lullig als alleen een spotter ziet dat het een bijzondere wagen is :-)

    Login om te reageren
    • barryb zegt

      12 juli 2012 om 13:48

      @Simpson: Of juist niet ..

      Login om te reageren
      • griffendahl zegt

        12 juli 2012 om 13:50

        @barryb: Je was me voor, wilde exact hetzelfde zeggen :)

        Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      12 juli 2012 om 17:42

      @Simpson: zoals bij Audi erg het geval is??

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      12 juli 2012 om 17:55

      @Simpson: wat is bijzonder? Ik zou deze als 4 deurs M3 herkend hebben. M3tjes zijn bijzonder, de 4 deurs al helemaal. Dat dit ook nog 1 of ander actiemodel is maakt dan niet meer uit.

      Login om te reageren
  9. cazzo993 zegt

    12 juli 2012 om 13:46

    Als ie daar mee zou zitten had ie wel iets anders gekocht, lijkt mij.

    Superauto, maar de meerprijs zou ik er ook niet voor over hebben.

    Login om te reageren
  10. vliegendetosti zegt

    12 juli 2012 om 13:50

    Mooi bakkie, maar hij is niet van iemand uit Leeuwen, dat weet ik zeker, ik woon in het dorp ernaast ;)

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      12 juli 2012 om 13:54

      @vliegendetosti: Maar niet in ’t dorp zelf??

      Login om te reageren
    • rtnet zegt

      12 juli 2012 om 13:57

      @vliegendetosti: Die conclusie had ik ook al getrokken, gezien de Duitse platen en dan woon ik een stuk verder weg…

      Login om te reageren
    • subaru4ever zegt

      12 juli 2012 om 14:00

      @vliegendetosti: ik ook ik kom uit boven-leeuwen , moest ff wat halen , alleen toen kwam ik dit monster tegen!

      Login om te reageren
      • vliegendetosti zegt

        12 juli 2012 om 15:58

        @subaru4ever: bij ons in de buurt is de enige m3 die ik ken die grijze, die tussen Druten en Afferden staat, waar nu ook een zwarte fisker karma staat :P

        Login om te reageren
        • subaru4ever zegt

          12 juli 2012 om 16:28

          @vliegendetosti: :O nog nooit opgevallen , maar zo nu en dan kom je een Aston Martin , een Rolls Royes coupé of iets anders moois op de noord-zuid.
          Allemaal van Frans van Haren

          Login om te reageren
  11. jordy14 zegt

    12 juli 2012 om 13:55

    Mooi karretje alleen wel reteduur.

    Login om te reageren
  12. jrk68 zegt

    12 juli 2012 om 13:59

    Als je dat rijdt ben je een echte liefhebber.
    Ik vind het wel een nette auto juist omdat hij zo incognito is.

    Login om te reageren
    • rtnet zegt

      12 juli 2012 om 14:00

      @jrk68: Inderdaad…

      Login om te reageren
  13. rtnet zegt

    12 juli 2012 om 13:59

    Misschien had BMW deze versie beter CSL kunnen noemen.
    Ik weet zeker dat dan iedereen had gezegd: Wow, vet, hebbuh, etc. etc.
    Of is die nu ook overpriced?

    Login om te reageren
  14. d15b2 zegt

    12 juli 2012 om 14:17

    Mooi ding zo’n CRT, heb er nog ook een thuis staan.
    Op zolder.

    Login om te reageren
    • rtnet zegt

      12 juli 2012 om 14:20

      @d15b2: Je bedoelt een CRT-monitor… ;)

      Login om te reageren
  15. VeniVidiVici zegt

    12 juli 2012 om 14:24

    En wat is nou het verschil tussen de M3 GTS en M3 CRT? Beide hebben een V8 4,4ltr met 450pk

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      12 juli 2012 om 14:26

      @VeniVidiVici: Excuus, qua motor verhaaltje beter lezen :oops:
      Vraag blijft, wat is buiten de motor het verschil tussen beide??

      Login om te reageren
      • valluik zegt

        12 juli 2012 om 14:30

        @VeniVidiVici: 2/4 deuren, GTS heeft spoiler, GTS is oranje CRT grijs met rode accenten. Dat zijn de grootste denk ik ;)

        Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        12 juli 2012 om 14:30

        @VeniVidiVici: Blijkbaar nog niet goed gelezen. Probeer het nog 1x waarschijnlijk worden al je vragen beantwoord.

        Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          12 juli 2012 om 14:35

          @E34M5Touring: Had het zelf al aangegeven onder m’n comment ;)

          Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        12 juli 2012 om 14:32

        @VeniVidiVici: @valluik: speciaal voor jullie aangezien dit stuk volledig aan jllie aandacht ontsnapt: De letters CRT staan voor Carbon Racing Technology en slaan op het feit dat BMW ruim gebruik heeft gemaakt van CFRP en natuurlijk op de motor onder de kap.

        Daar vinden we namelijk dezelfde 4.4 liter V8 met 450 pk/440 Nm die we al kennen van de M3 GTS. Die motor is in dit geval gekoppeld aan een 7-traps DCT bak. En door al dat CFRP is deze M3 CRT ook nog eens 45 kilo lichter dan een standaard M3 sedan.

        Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          12 juli 2012 om 14:38

          @E34M5Touring: Vandaar ik ook vroeg het verschil afgeziennn de motor :)

          Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          12 juli 2012 om 14:42

          @E34M5Touring: Misschien moet ik de vraag anders formuleren… Zijn er buiten de motor nog andere verschillen tussen de GTS en CRT?

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            12 juli 2012 om 14:48

            @VeniVidiVici: Er is meer gebruik gemaakt van Carbon om het extra gewicht van de sedan te compenseren. Bovendien heeft ie de zelfde remmerij en versnellingsbak. Je moet (nouja je moet niks natuurlijk) deze vergelijken met een stock M3 sedan. Hij maakt gebruik van technieken uit de GTS om de Sedan daar dichter bij in de buurt te laten komen. Waarbij dus veelvuldig gebruik is gemaakt van carbon. Nog meer als in de GTS dus dat zou je als verschil kunnen aanmerken.

            Login om te reageren
            • VeniVidiVici zegt

              12 juli 2012 om 14:54

              @E34M5Touring: Okee, thnx!

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                12 juli 2012 om 15:30

                @VeniVidiVici: no worries mate! :)

            • camber24 zegt

              12 juli 2012 om 21:05

              @E34M5Touring: De zelfde??? ‘dezelfde’ is één woord!! Sorry dat ik hier nu de taalnazi uithang, maar ik vind dit toch wel zo stupide, ik kon mij niet inhouden. Het spijt me.

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                13 juli 2012 om 03:04

                @camber24: Ja een spatie teveel, what was i thinking!!! Mijn oprechte excuses. Hopelijk slaap je er niet minder om.

        • valluik zegt

          12 juli 2012 om 19:09

          @E34M5Touring: Ja, bijdehandje. Maar ik geef eerder al aan dat het aantal deuren (obvious) en de kleurstelling de duidelijkste verschillen zijn. Lijkt me dat hij daar om vraagt, want voor alle technische details ga je wel googlen..

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            12 juli 2012 om 19:10

            @valluik: Bijdehandje? Normaal reageren is ook een kunst…. Net als lezen blijkbaar.

            Login om te reageren
          • jeffreym3 zegt

            12 juli 2012 om 19:13

            @valluik: Het grootste verschil is toch echt het interieur. Dit is bij de GTS namelijk helemaal kaal. In deze CRT versie verre van.

            Login om te reageren
          • VeniVidiVici zegt

            12 juli 2012 om 20:43

            @valluik: Zo’n reactie is niet nodig hè!!!
            Jou inbreng is goed, maar die van E34M5Touring is beter.
            En googelen is leuk, maar dan kun je net zo goed alle auto-sites opheffen waar autoliefhebbers hun kennis delen!

            Login om te reageren
            • valluik zegt

              13 juli 2012 om 18:42

              @VeniVidiVici: Ja ok, misschien wat overdreven. Maar ik heb er 300 kilometer ingezeten en ik heb helemaal niks gegoogled. Dit ding is echt niet spartaans, klopt, gewoon kuipstoelen en carbon. Maar het grootste verschil lijkt me toch echt het aantal deuren :p

              Login om te reageren
  16. RubenPriest zegt

    12 juli 2012 om 15:46

    Ik spotte net 2 exact dezelfde M3 E92’s binnen een straal van 500m. Ook opvallend :P

    Login om te reageren
  17. jeffreym3 zegt

    12 juli 2012 om 16:28

    Waar het op neerkomt is dat het voor de prijs natuurlijk een lachertje is! Way overpriced en het grootste verschil met de GTS (die overigens ook veelste duur is) is dat de GTS helemaal gestript is en deze ”CRT” gewoon een normaal interieur heeft o pde sportstoelen na. En 45 kilo op een gewicht van 1700 kilo doet natuurlijk niet bijzonder veel. Zelfde als dat je een kind als passagier hebt. Een e46 M3 CSL met een gewichtsbesparing van 185 kilo, DAT is een nuttige gewichtsbesparing. Dat mag men met recht een lichtgewicht M3 noemen. Niet dit uitmelkproduct genaamd BMW M3 CRT.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      13 juli 2012 om 19:52

      @jeffreym3: En toch zijn ze allemaal verkocht en rap ook. Blijkbaar zijn er toch mensen die er meerwaarde in zien. En zolang die er zijn blijven ze wel van dit soort modellen uitbrengen. En bovendien, JIJ hoeft ze toch niet te betalen dus waar maak je je druk om.

      Login om te reageren
  18. 750i zegt

    12 juli 2012 om 17:35

    Is Marco pastors zo interessant dat ‘ie in deze post genoemd moet worden? Leuke auto overigens.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      12 juli 2012 om 17:50

      @750i: Marco Pastors, dat is toch die zanger jaren terug vroeger de soundmixshow gewonnen heeft? Of was het die tenor met het drank en Arena parkeerplaats incident?

      Login om te reageren
    • camber24 zegt

      12 juli 2012 om 20:51

      @750i: Inderdaad echt een hilarisch slechte toevoeging!!!! Konden wij maar in sommige artikelen ‘edit – nutteloze bijdrage’ zetten… What the hell zeg…

      Login om te reageren
      • 750i zegt

        13 juli 2012 om 12:24

        @camber24: Inderdaad….lees ook liever de postings van smokealot. Daar kan ik nog om lachen. Eigenlijk zouden ze Lincoln ook een baantje moeten aanbieden.

        Login om te reageren
  19. Homer55 zegt

    12 juli 2012 om 17:42

    De foto’s mochten wel ff een kwart slag gedraaid worden voor de uploads…

    Login om te reageren
  20. raoulkroes zegt

    12 juli 2012 om 17:54

    Wat een dikke wagen! Hopelijk kom ik er nog eens een in het echt tegen!! :o

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      12 juli 2012 om 19:12

      @raoulkroes: Kijk gewoon uit naar de eerste de beste M3 met competition pakket.

      Login om te reageren
  21. capo1bastone zegt

    12 juli 2012 om 19:41

    Geweldige auto. Zeker met de Racestoelen die ook achterin steken. Perfect voor the green hell

    Login om te reageren
  22. autoimporterenduitsland zegt

    12 juli 2012 om 19:47

    Heerlijk karretje blijft die M3..

    Login om te reageren
  23. Hupke zegt

    12 juli 2012 om 21:31

    Is het verschil tussen deze en een normale M3 sedan dan zo groot?

    Wat ik vooral zonde zou vinden als ik een wagen als deze zou kopen. (let op de zou’s) Je koopt dan een echte liefhebbers (of stoefers dan toch) wagen voor een klein fortuin maar 99% van de mensen die je zien gaan denken dat je een petje met aftermarket bumpers bent.

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      13 juli 2012 om 11:53

      @Hupke: Wat boeit jou het wat andere mensen denken?
      Ik zou dat ding niet kopen omdat het een belachelijke extra bak met geld is. Men neme sportstoelen, honen het standaard M3 blok wat uit, voegen wat carbon (voornamelijk) onzin deeltjes toe en klaar. Dan koop je toch zelf wat sportkuipjes, gaat langs een degelijke chipboer en voor 3k ben je klaar.

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        13 juli 2012 om 17:20

        @jeffreym3:

        3k is wat optimistisch zeker voor zo’n wagen als je toch ook nog volledige garantie (van de chipboer dan wel) wil hebben.

        Let ook op de ZOU’s in wat ik typte. Iemand die dit koopt doet dat niet enkel voor zichzelf (of toch niet in mijn denkwijze) en dan schiet deze wagen te kort want er is niet zo aan te zien dat het iets speciaal is ziet er eerder wat kluss&kloss uit.

        Login om te reageren
  24. jeffreym3 zegt

    13 juli 2012 om 19:47

    Het enige speciale aan deze auto is de prijs. Die 3k voor een paar deftige sportstoelen en een chipje kun je opschroeven naar 5k. Dan nog ben je waarschijnlijk 65000 goedkoper uit.. Enige wat je mist is 0,4 liter en je carbon racing technology. Dat voornamelijk bestaat uit wat carbon spoilertjes/plaatjes hier en daar.. CRT? please..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North