• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zenvo ST1 Supercar uit Denemarken: 1104 pk

Auteur: autoblogger, gepost 16 december 2008 om 20:24 – 98 Reacties

Zenvo ST1
Een begrensde topsnelheid van 375 km/u, ja dat klinkt goed!

En het ziet er ook nog eens zeer strak uit. De Zenvo ST1 is een creatie van het Deense Zenvo Automotive. Dit bedrijf is opgestart met maar één doel: het produceren van een handgemaakte supercar. Men begon in 2004 met een prototype en de testfase van dat model is inmiddels achter de rug. Volgend jaar is het tijd om de serieproductie van de Zenvo ST1 te starten, een achterwiel-aangedreven supercar met 1104 pk en 1430 Nm.

Het vermogen komt uit een 7-liter V8-motor (waarschijnlijk van Amerikaanse oorsprong) en zowel een supercharger als een turbocharger. De sprint van 0 naar 100 doet dit Deense waggie vervolgens in 3,0 seconden.

De auto weegt 1376 kilo, oftewel ruim 800 pk per ton!

Ook interessant!

  • Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
    Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
  • Video: overige verkeer plaagt supercar
    Video: overige verkeer plaagt supercar
  • Gespot - Monster met 750 pk op grijs kenteken
  • Gespot - Een gloednieuwe Ferrari met 1.000 pk

Nieuwste artikelen

  • Is deze peperdure Tesla-SW mooier dan ‘de Nederlandse’?
  • Keileuke Kever-buggy is tof, maar maakt veel voorkomende fout
  • Gespot – De gloednieuwe Vantage Roadster in het wild
  • Ineos-CEO: “EV’s door de strot duwen van mensen werkt niet”
FacebookTweetPinLinkedIn

Supercars, zenvo

Vorig bericht: « Wallpaper: Aimee in een Maybach 62
Volgend bericht: Rond kerst 40% korting op je auto? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pieter zegt

    16 december 2008 om 20:27

    mooie wagen!! Spannende lijnen..
    en los van dit alles, wat een prachtige render :o

    Login om te reageren
  2. Zephyr zegt

    16 december 2008 om 20:27

    Oeh, wat kijkt ie boos zeg.

    Login om te reageren
  3. Beekie11 zegt

    16 december 2008 om 20:27

    de voorkant doet me denken aan een R8

    Login om te reageren
  4. NLX zegt

    16 december 2008 om 20:27

    MOOI, gekkenhuis, is dat nieuw?

    Login om te reageren
  5. Michel zegt

    16 december 2008 om 20:28

    Woow :o

    dat ziet er erg mooi uit.
    Nu wachten tot die begrenzer eraf gaat

    Login om te reageren
  6. Franqie zegt

    16 december 2008 om 20:28

    Ziet er goed uit! Het is altijd maar de vraag wat er van dit soort projecten komt… Ik heb er volgens mij al 100 langs zien komen waarvan er maar een handvol ook daadwerkelijk een rijdende auto hebben weten te produceren, laat staan ook meerdere exemplaren verkocht hebben.
    Maar dit ziet er toch veelbelovend uit!

    Login om te reageren
  7. Js zegt

    16 december 2008 om 20:28

    Leuk. Wat moet dat gaan kosten ? Oh laat maar… “if you need to ask…”

    Login om te reageren
  8. Rutgertje zegt

    16 december 2008 om 20:28

    Waar kan ik hem bestellen ???

    Login om te reageren
  9. Bramzel zegt

    16 december 2008 om 20:30

    Holy crap dat ziet er lekker uit! Het design is in ieder geval erg geslaagd.

    Ik zou bijna zeggen ‘jammer dat er zoveel vermogen in moet’. Waarom moet dit nu weer zo’n veels te dure Veyron beater worden? Waarom niet gewoon een Audi 1.8t er in, of een Toyota 1.8? Beide veelgebruikte motoren die prima op te fokken zijn tot zeer leuke prestaties.

    Login om te reageren
  10. Exige S zegt

    16 december 2008 om 20:31

    Geslaagd ontwerp, nu al!

    Login om te reageren
  11. Joost zegt

    16 december 2008 om 20:31

    wauw, die is te vet! Echt heel cool!

    Login om te reageren
  12. Erik zegt

    16 december 2008 om 20:33

    Wauw deze is vrij gaaf. Dit is wel wat voor Ruben en Wouter denk ik :D

    Maar 1430 newtonmeter, dan mag je wel een trailer met nieuwe banden erachter meeslepen :) Dat deze auto het nog in 3 seconden naar de honderd voor elkaar krijt is verrasend. Hoelang of hoekort zal het dan wel niet tot de 200 of 300 duren :)

    Kredietcrisis/Autocrisis of niet produceren dit ding :)

    Login om te reageren
  13. Rx-7/6Us Owner zegt

    16 december 2008 om 20:36

    het zou best de een nieuwe Ford GT kunnen zijn (grille)

    Login om te reageren
  14. sjaak trekhaak zegt

    16 december 2008 om 20:37

    Laat maar komen.

    Login om te reageren
  15. JanJansen zegt

    16 december 2008 om 20:37

    16.000.000 kr. = 1969667,13 euro ex btw, bpm enz. waarmee hij met gele platen ver aan de verkeerde kant van de 2 miljoen eindigt.
    Verder uiteraard wel knappe prestatie van de makers en vele male mooier dan de ssc ultimate aero.

    Login om te reageren
  16. Mardec zegt

    16 december 2008 om 20:37

    WOW, prachtig!!

    Ik herken elementen van de Enzo, Mclaren F1, carrera gt en mss een paar R8 (waarom moet altijd iemand R8 zeggen bij een nieuwe supercar?)

    En die prestaties.

    Wel geef ik BRAMZEL gelijk, waarom eens geen 2,7l audi V6 met een gigantische turbo op. Zodat het volk ook iets heeft..

    Login om te reageren
  17. Rik3 zegt

    16 december 2008 om 20:38

    Kaats mij die maar.

    Login om te reageren
  18. VonStroke zegt

    16 december 2008 om 20:41

    Heb je ooit zoiets agressiefs gezien? Ronduit gevaarlijk, zelfs als de auto stil stat. Het design kan ik wel appreciëren. Het ziet er allemaal vrij origineel uit. Nu nog benieuwd of er ooit een op straat zal verschijnen.

    Login om te reageren
  19. motermuis zegt

    16 december 2008 om 20:46

    lijkt in de grove lijnen beetje op de R8 maar ziet er zeker goed uit!!!

    Login om te reageren
  20. Fred Flintstone zegt

    16 december 2008 om 20:46

    …en volgende week het verhaal dat de auto toch de productie niet haalt. dat kennen we nu toch wel…

    Login om te reageren
  21. Robbert_W zegt

    16 december 2008 om 20:49

    Mee eens met de mannen…
    Gooi er is een productiemotor van Toyota of Audi in.. Dan ligt de prijs waarschijnlijk op Corvette C6 / 911 niveau. Dit is namelijk niet te betalen. Ziet er overigens wel heel stoer uit. Specs zijn uiteraard ook heerlijk :D

    Login om te reageren
  22. Ata zegt

    16 december 2008 om 20:50

    @Beekie11
    Dan denk je scheef.

    Wat boeit het trouwes ook waar hij misschien op lijkt, in vrijwel alle wagens kun je wel iets van ’n andere auto zien, slap gezeiver is dat.

    Maar over de wagen: Wat ’n wreedheid, alsof ie je wilt opeten. Zeer geslaagd!

    Login om te reageren
  23. Een betere ontwerper zegt

    16 december 2008 om 20:50

    Ziet er goed uit, iets anders dan dat stomme gekopieer altijd van bestaande merken.

    Login om te reageren
  24. deVia zegt

    16 december 2008 om 20:53

    is het iemand opgevallen dat deze kar nogal op de K1 Attack lijkt??

    Login om te reageren
  25. Benjamin1 zegt

    16 december 2008 om 20:54

    Volgens mij is die auto een beetje boos.

    Voorderest hebben we dit soort auto’s wel vaker gezien toch. Van die minifabrieken die 1 auto maken. Toch wel goed om te zien dat je geen Ferrari hoeft te heten om een snelle auto te maken.

    Login om te reageren
  26. jOnas zegt

    16 december 2008 om 20:55

    Hij kijkt boos omdat er een amerikaanse motor inkomt… :p

    Login om te reageren
  27. AutoGeek zegt

    16 december 2008 om 20:58

    @ Mardec

    Omdat de R8 gewoon de mooiste Supercar ooit gemaakt is :D
    Maar dit ding is gewoon… verbazingwekkend. Ohmijnhemel, toen ik hem voor het eerst zag was ik bang voor een Weber-achtig-iets.. Maar dit is zoooveeeel mooier. Ziet er ook echt uit alsof hij 400+ kan, en een Bugatti wekt dat imago nou niet direct.. Geweldig ding.

    Login om te reageren
  28. corrado vr6 slc/BMWe30 zegt

    16 december 2008 om 21:06

    Wauw die is pas echt bruut, ziet er uit alsof ie je wilt opeten!
    Én 1104PK én 1430NM rwd pfff, doe mij die maar.

    Login om te reageren
  29. Gerben zegt

    16 december 2008 om 21:06

    hahahahaha

    quote: “lijkt in de grove lijnen beetje op de R8”

    jongens toch. Over welke grove lijnen hebben we het hier dan.
    4wielen, middenmotor design, 2 deuren….

    Sommige reacties gaan mijn beperkt verstand te boven.

    Maar ziet er wel erg mooi uit. Agressief, veel power en onpraktisch.
    Een supercar zoals het hoort. Hopelijk haalt hij de finish.

    Login om te reageren
  30. guzmann zegt

    16 december 2008 om 21:07

    De neus heeft in de verte iets weg van die van de nieuwe Scirocco…..heel erg in de verte dan…..

    Login om te reageren
  31. phantom zegt

    16 december 2008 om 21:12

    Vreemd maar deze ziet er zeer goed uit voor een hypercar wat je niet vaak tegenkomt bij 1000 pk+ auto’s -de veyron uitgezonderd-.

    Login om te reageren
  32. ben zegt

    16 december 2008 om 21:13

    doet me denken aan die stickers van no fear
    boos uiterlijk is mooi bij een sportwagen, maar dit is toch een beetje te..

    Login om te reageren
  33. ruben zegt

    16 december 2008 om 21:15

    @janjansen

    is die 16.000.000 inclusief de 180%bpm die ze in denemarken hanteren.
    ’t blijft sowieso duur maar toch een groot verschil ;)

    Login om te reageren
  34. Audi A6 zegt

    16 december 2008 om 21:15

    Meer power, minder gewicht en toch langzamer dan Vlad the Impaler.

    Login om te reageren
  35. Cemro zegt

    16 december 2008 om 21:16

    Wooow,
    ik heb nog maar 1 ding te zeggen:

    HAAL DIE BEGRENZER ER AF !!!!!!

    Login om te reageren
  36. sjorsx87 zegt

    16 december 2008 om 21:20

    Ik vindt hem wel iets weg hebben van de Gumpert Apollo…
    Ook zo’n gedrocht:S

    Login om te reageren
  37. Leonnetje zegt

    16 december 2008 om 21:22

    Echt een vet ding man! ja ik vind t ook n beetje te veel, dat soort projecten zijn toch altijd onbereikbaar en veel te talrijk. Zoiets als Noble is dan cooler.

    Maar ik wil wel even opmerken, dit is geen render, maar een echte auto! Ik vond het al moeilijk te geloven dat het een render was, dus ik ging zoeken op hun site, en dit staat in de nieuwssectie;
    06.10.2008 – Performance
    Today we started to do some performance test. Please keep in mind that this was the first performance test. We did 0-100 km/h in 3,2 sec and are very close to our goal of 3,0 sec. We did 0-200 km/h in 8,9 sec. For a first test this was acceptable.

    22.05.2008 – First real test drive
    The first test drive of the prototype was made and everything ran better than expected.

    01.03.2008 – Dyno
    The prototype is running for the first time on the Dyno. A lot of hours of optimization and testing is waiting ahead.

    Login om te reageren
  38. jasper zegt

    16 december 2008 om 21:23

    I like ittt! (:-D)

    Login om te reageren
  39. joop zegt

    16 december 2008 om 21:26

    heel apart model, maar mij een beetje te veel gaas aan de neus en billen.

    Login om te reageren
  40. edgar zegt

    16 december 2008 om 21:28

    best indrukwekkende specs maar hij ziet er dan ook nog eens zeer goed uit!! complimenten aan de designer! nu nog een keer in productie en dan spotten :-D

    Login om te reageren
  41. Volvo_440_turbo zegt

    16 december 2008 om 21:31

    Op het eerste zicht ziet dat er mooi gestyled uit, heb wel wat schrik, als ik hem koop dat ik op de lijnen misschien snel uitgekeken ben :p

    Login om te reageren
  42. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    16 december 2008 om 21:31

    Zo hoort een supercar er wel uit te zien ja!
    Laat die Scandinaviërs qua design maar schuiven…
    Ik zeg: Koenigsseg (uit mn hoofd, goed geschreven zo??)

    Login om te reageren
  43. donkie zegt

    16 december 2008 om 21:32

    @ guzmann

    ik zag ook een Scirocco in deze Supercar en nog een paar andere auto’s

    Login om te reageren
  44. Floryn zegt

    16 december 2008 om 21:32

    wow fenomenaal agressief en briljante specs! Nooit van gehoord, maar erg gaaf.

    Login om te reageren
  45. Xray zegt

    16 december 2008 om 21:36

    Onder de indruk, en dat ben ik niet snel

    Login om te reageren
  46. corrado vr6 slc/BMWe30 zegt

    16 december 2008 om 21:40

    @ Svenska:
    Achteraan is het met dubbel g, dus koenigsegg :)

    Login om te reageren
  47. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    16 december 2008 om 21:42

    @ Corrado: shit! Bijna goed!
    Had geen zin om het op te zoeken…

    Login om te reageren
  48. M-lover zegt

    16 december 2008 om 21:56

    Lekker.

    ziet er niet slecht uit, is handgemaakt, en heeft wel wat vermogen ;)
    ( kill that veyron :p )

    Login om te reageren
  49. royboy zegt

    16 december 2008 om 22:02

    mooi, maar te druk…….

    Login om te reageren
  50. ZeRoo zegt

    16 december 2008 om 22:16

    Is dat niet wat veel pk’s voor alleen op de achterwielen?
    Suicide-bak?

    Login om te reageren
  51. 406_v6 zegt

    16 december 2008 om 22:18

    ehm….. Deens ontwerp…. zit er dan ook een B&O in :?

    Login om te reageren
  52. savipe zegt

    16 december 2008 om 22:18

    Ziet er verdoemd vet uit :o
    maar ‘k zou wel de neus wat minder agessief maken…
    die luchtinlaten onder de lichten bvb toestoppen ofzo ok verkleinen in ieder geval

    Login om te reageren
  53. vincent zegt

    16 december 2008 om 22:19

    geweldig, ook het koppel is enorm meer dan welke andere productiewagen ook

    Login om te reageren
  54. Bobel zegt

    16 december 2008 om 22:26

    Super design. Ook enorm gedurfd.

    @ vincent

    Het is niet zomaar dat Mercedes zijn koppel tot ongeveer 1000 begrensd.

    Login om te reageren
  55. martijn zegt

    16 december 2008 om 22:43

    ziet er goed uit. De denen kunnen hun lol op met een bpm van 198% op de nieuw waarde …;)

    Login om te reageren
  56. MurcieBoy zegt

    16 december 2008 om 22:47

    weejow wat een bak zeg!! ziet er goed uit!! maar hij is wel wal chagrijnig

    Login om te reageren
  57. CSL zegt

    16 december 2008 om 23:08

    Dit is ruim twee keer wat een GT2 heeft aan vermogen en koppel. En die accelereert echt als een gek. Dit moet haast wel een pure sensatie zijn.

    Login om te reageren
  58. Jan Rap zegt

    16 december 2008 om 23:20

    Hmm bestwel interessant ding.
    Ik zie er wel wat R8 in inderdaad, een beetje GTR, een beetje Zonda en vooral van bovenaf gezien eigenlijk ook wel wat CCX.

    Login om te reageren
  59. roberto zegt

    16 december 2008 om 23:22

    100 maal mooier dan de Bugatti Veyron, de veyron oogt geen agressie.. ook al weet iedereen wel wat de prestaties van deze auto zijn hij straalt het niet uit, een pagani of een Enzo ziet er veel agressiever uit.. Kortom, naar mijn mening mag deze auto zeker komen.. Agressief, snel, en nieuwe lijnen!! Alleen nu nog overhandelen over de prijs:D

    Login om te reageren
  60. Ertje88 zegt

    16 december 2008 om 23:24

    Gruwelijk, we hebben idd wat vaker projecten zien langskomen maar dit is echt 1 van de beste samen met die witte bmw impressie, M7 achtig

    Login om te reageren
  61. Genotsknots zegt

    16 december 2008 om 23:31

    Ik neem deze wel als de volgende lease auto. Of zal m’n baas deze niet financieren denk je?

    Login om te reageren
  62. JanJansen zegt

    16 december 2008 om 23:31

    Het ongelooflijk lichte gewicht was me nog niet opgevallen. Weliswaar niet van het caliber McLaren F1 die met 1125 Kg ook na zoveel jaar de maatstaf blijft. Maar als we naar het pk/ton kijken overtreft hij deze wel, bigtime (555 tov 800).

    De enige auto die hier tegenop kan is de Caparo T1 met 1000pk/ton, maar dat is eigenlijk een single seater met een kentekenplaat en een kinderzitje voor de duopassagier.

    Login om te reageren
  63. Tomiseentijger zegt

    17 december 2008 om 00:12

    drop t neusdisign en heerlijke auto, deze moet infeite toch over de 400 kunnen komen?

    als je dan de bugatti velgjes & bandjes neemt met racelucht erin, ga je zeker 400:)

    die 375 zal wel gedaan zijn omdat anders de banden t niet uit houden…

    Login om te reageren
  64. kowalsk zegt

    17 december 2008 om 01:02

    Doet me denken aan een soort van lelijke R8. Laat deze maar staan.

    Login om te reageren
  65. 9000cse zegt

    17 december 2008 om 03:07

    @Volvo_440_turbo

    “dat ik op de lijnen misschien snel uitgekeken ben”

    Hoe lang heeft dat geduurd met je eigen auto?

    Login om te reageren
  66. 9000cse zegt

    17 december 2008 om 03:19

    Ik vrees, dat je een dergelijk concept, hoe fascinerend ook, zonder beresterke producent niet van de grond zult krijgen. Zou imo wel zonde zijn, want wat die Denen daar op de wielen zetten is wel héél erg de moeite waard!

    Login om te reageren
  67. 9000cse zegt

    17 december 2008 om 03:23

    En voor de vergelijkingsmongolen: IK zie gejatte lijnen van:
    Alfa Romeo
    Aston Martin
    Audi
    Bentley
    BMW
    Bugatti
    Cadillac
    Chrysler
    Citroën
    Dodge
    Ferrari
    Fiat
    Ford
    Honda
    Hummer
    Hyundai
    Jaguar
    Kia
    Lamborghini
    Lancia
    Land Rover
    Lexus
    Maserati
    Maybach
    Mazda
    Mercedes
    Mini
    Mitsubishi
    Nissan
    Opel
    Peugeot
    Porsche
    Renault
    Rolls Royce
    Saab
    Seat
    Skoda
    Smart
    Spyker
    Subaru
    Suzuki
    Tata
    Toyota
    Volkswagen
    Volvo
    Zet maar een boom op, waarom niet!

    Login om te reageren
  68. The Netherlands For Sure zegt

    17 december 2008 om 07:44

    Een Kerstboom? :lol:

    Login om te reageren
  69. Enrico zegt

    17 december 2008 om 08:28

    Ja inderdaad: wat 9000cse zegt! Hou eens op met vergelijken, zo lijken alle auto’s op elkaar.

    Maar wat een mooie bak, daar wil ik wel een wallpapertje van! (Aangezien er zelf 1 bezitten nog wel iets te hoog gegrepen zal zijn :()

    Login om te reageren
  70. rider zegt

    17 december 2008 om 08:43

    gave kar is dit. mooie lijnen en op de juiste plaatsen ventilatiegaten. en het scheutje agrassie wat hem goed doet. helemaal juist. en dan die motor, een pracht juweel. juiste combinatie van technieken, compressor voor het wegrijden en de turbo voor de hogere toerengebieden. alleen jammer dat hij in de verkeerde periode op de wereld komt, precies in de krediet crisis. heel veel merken hebben daar in het verleden ook last van gehad en zijn niet ver gekomen.

    Login om te reageren
  71. LJ zegt

    17 december 2008 om 10:24

    vette shit(H) maar is ruim 1100 pk op de achterwieltjes niet een beetje veel voor op 2 bandjes(A) maja we shall see

    Login om te reageren
  72. Richard Brunsveld zegt

    17 december 2008 om 10:34

    Wow, wat een monster echt prachtig!

    Login om te reageren
  73. Marcuss zegt

    17 december 2008 om 10:48

    Dank je Autoblog om dit te delen!

    Zo blijf ik altijd op de hoogte van alle nieuwe shit..

    Deze bak is off the hizzle!

    Login om te reageren
  74. Cantago zegt

    17 december 2008 om 11:03

    Wel gaaf om van zoveel auto’s het mooie af te pakken en er één van te maken!

    MC12 voorkant?
    Carrera GT “wieldoppen”?
    R8 schouders?
    Porsche kontje?
    Lotus intakes?
    Zijkant van de kont van Lamborghini?
    Enz:P

    MAAR DAT MAAKT HEM WEL MOOI!!

    Login om te reageren
  75. pasc@l zegt

    17 december 2008 om 11:28

    Ik zeg WALLPAPERS!

    Login om te reageren
  76. Jan C. zegt

    17 december 2008 om 11:40

    Ten tijde van crisis komen er altijd vele supercars.
    Begin jaren ’90 bijvoorbeeld de McLaren F1, Jaguar XJ220, Ferrari F40 (toegegeven, die iets eerder) e.d.
    Zie er toch geen grote toekomst voor weggelegd. Denemarken heeft zo mogelijk nog minder heritage dan Nederland qua autobouw.

    Login om te reageren
  77. Jan C. zegt

    17 december 2008 om 11:45

    Motor is een Corvette-motor.

    Login om te reageren
  78. Jan C. zegt

    17 december 2008 om 11:51

    en Spiegels van de Passat CC

    Login om te reageren
  79. donkeyKONG zegt

    17 december 2008 om 13:31

    mjah…..en hoe snel ging de veyron ook alweer over het topgeartrack…….oh ja….te langzaam voor 1000 pk:)
    Dit zijn geen supercars meer, die dingen zijn zo ver doorgefokt dat ze net als van die hondjes met zon plat gezicht flauwvallen als ze een eindje moeten rennen. Het einige wat echt super is zijn dus de pks en de nms maar daar heb je dus geen reet aan als het echt op rijden aankomt.

    Login om te reageren
  80. C6.R zegt

    17 december 2008 om 14:24

    Hoe voorspelbaar! Ik zag de foto’s en de kop met het vermogen en ik dacht: “ff kijken of er een Corvette motor in ligt of dat ze zelf iets hebben geknutseld…”

    Wel een mooi bakkie, nou ja, mooi… Gewaagd en bruut. Raging mad zoals een supercar moet zijn!

    Login om te reageren
  81. onuris zegt

    17 december 2008 om 14:37

    R8?

    Login om te reageren
  82. Thijs zegt

    17 december 2008 om 15:44

    Dit mag van mij zijn weg naar het asfalt wel vinden. Ik vind het binnen de basis lijnen waar tegenwoordig eigenlijk alle auto’s in vallen een prachtig ontwerp. Over the top, maar wel weer een soort van mooi agressief.
    Bring it! Ga ik sparen ;)

    Ps. donder nou op met je R8, als het ergens op lijkt is het een overgestylde GTR, maar tegenwoordig is een hoop al gedaan en is het moeilijk echt uniek te zijn. Ik vind dit een mooie poging.

    Login om te reageren
  83. Buyck zegt

    17 december 2008 om 15:51

    Ja wadde de mooiste wagen die ik ooit gezien heb!!! SUPER 100% perfectie!

    Login om te reageren
  84. Frank deH zegt

    17 december 2008 om 17:49

    Heeft wel heel dikke wallen onder zijn ogen… Flink gezopen en net uit bed met zijn kleine oogjes.

    Login om te reageren
  85. fructis zegt

    17 december 2008 om 18:50

    Ze weten tegenwoordig echt al niet meer op welke auto’s ze hun nieuwe creaties gaan baseren, deze heeft wel wat af van een R8, Reventon, enzo, en zo kan ik nog even door gaan!

    Login om te reageren
  86. Patrick T. zegt

    17 december 2008 om 20:00

    Potverdikke ik vind m super!

    Nooit verwacht van die Denen!;-)

    Login om te reageren
  87. Thijs zegt

    17 december 2008 om 21:31

    @Fructis,
    Als je er nu eens niet naar kijkt en bepaald waar de details vandaan komen, kun je dan ook nog iets zeggen over het uiterlijk? De GTR en de R8 hebben in mijn ogen qua uiterlijk een hele hoop steken laten vallen. Dingen die in deze auto juist weer erg goed zijn. Alles is tegenwoordig wel gedaan, dus het is onvermijdelijk dat dingen op elkaar gaan lijken. Bovendien is deze auto waarschijnlijk in ontwikkeling gegaan voordat er over de R8 en GTR al wat bekend was.

    Login om te reageren
  88. Thijs zegt

    17 december 2008 om 21:32

    Ps. Inderdaad erg nette renders en het mag ook zeker wel een wallpapertje worden.

    Login om te reageren
  89. andy_son zegt

    17 december 2008 om 23:01

    Doe mij deze maar, maar dan wel met andere voorlichten.. jat die van de R8 ofzo.

    Login om te reageren
  90. Citrofiel zegt

    19 december 2008 om 00:15

    @ 9000cse; Ach kom op zeg. Zelfs voor een niet-vergelijkingsmongool moet toch duidelijk zijn dat de R8 hier onmiskenbaar als inspiratiebron heeft gediend? :?

    Login om te reageren
  91. 9000cse zegt

    19 december 2008 om 00:57

    @ Citrofiel

    Ik vergeef je je commentaar ;). Maar ik ben het niet met je eens. Op het gebied van design hebben we al het mogelijke al de revue zien passeren. Je kunt niets nieuws meer verzinnen. En daarom zul je bij iedere nieuwe auto wel iets van een ander model en merk terugvinden.
    Maar ik hou nou eenmaal niet van die “slimme” medebloggers, die zo nodig bij ieder nieuw model hun “kennis” van de autowereld moeten spuien.
    Beoordeel een nieuw merk als deze Zenvo nou eens op het totale ontwerp en hoe zich het ene detail met het andere verhoudt. Vind hem mooi of spuuglelijk, maar kom niet met van die “deskundige” opmerkingen van: Ze hebben dit en dat van een ander gejat!
    Wat zou er anders overblijven van een buitengewoon prachtige creatie als(vind ik!) de Vandenbrink GTO?

    Login om te reageren
  92. wouterjeuring zegt

    20 december 2008 om 19:34

    wow, echt heel mooi en bruut

    Login om te reageren
  93. corrado vr6 slc/BMWe30 zegt

    21 december 2008 om 19:04

    http://www.youtube.com/watch?v=6CV30gYKTYU&NR=1

    Login om te reageren
  94. wilco zegt

    23 december 2008 om 12:16

    Leuke auto vind ik. Mooie styling. En dat er stijlen inzitten van andere merken, so be it.

    Login om te reageren
  95. KippieKnaus zegt

    2 augustus 2009 om 16:39

    @9000cse

    Die vergelijkingen zijn zeker niet minder ‘nuttig’ of ‘interessant’ dan de gemiddelde andere comment. We moeten elke auto individueel behandelen? Het lijkt bijna alsof we op een anti-discriminatie conventie zijn beland…

    Het is júist interessant om te kijken waar iemand zijn eventuele design elementen vandaan heeft gehaald. En bij een auto als de Vandenbrink GTO is de vergelijking met de 250 GTO juist dé essentie van het hele ontwerp.

    Login om te reageren
  96. Leo zegt

    22 februari 2010 om 22:10

    Ik vind het onbegrijpelijk dat ze er geen 4wiel aandrijving op hebben gezet. Ik weet nog een Mercedes uit een donkergrijs verleden met achterwielaandrijving en die hebben ze moeten begrenzen naar ‘maar’ 800Nm. Dus ik denk dat je hier na 2 keer optrekken weer nieuwe banden erop mag zetten.
    Ik vind deze er net iets te agressief uitzien, maar smaken verschillen.
    Als ze er 1 met vierwielaandrijving maken, moeten ze hem eens laten dragracen tegen een Bugatti Veyron

    Login om te reageren
  97. harmenasselt zegt

    15 maart 2010 om 16:39

    hoe kan dit;

    de bugatti doet er 2,7 sec over om op de 100 te kome, met 1968 kg & 1250 nm
    en deze doet er 3 sec over om op de 100 te komen, met 1376 kg & 1430 nm

    hoe kan dit,

    verder is het een mooje auto

    Login om te reageren
  98. ds3lover zegt

    20 april 2011 om 13:31

    @harmenasselt: ligt er aan dat een veyron AWD heeft en een Zenvo RWD, en heeft ook iets te maken met de overbrengingsverhoudingen enzo…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North