• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ziek: Antwerpenaar (22) overlijdt na verkeersruzie

Auteur: sir_smokalot, gepost 23 februari 2013 om 15:27 – 94 Reacties

Plaats delict in Antwerpen


Verkeersruzies zijn van alle landen en generaties, maar in Antwerpen liep het gisternacht wel helemaal gierend uit de klauw. Het resultaat: de dood van een 22-jarige man die twee keer overreden werd.

Wat er zich precies heeft afgespeeld aan de Noorderlaan in de havenstad is niet duidelijk, maar wel dat er omstreeks 5 uur vanochtend naar schatting 10 personen en 5 voertuigen, omstreeks 5 uur vanochtend, bij een verkeersruzie waren betrokken. Er ontstond een vechtpartij van één tegen tien, en uiteindelijk werd de 22-jarige man twee keer overreden, achteruit en vooruit, en overleed aan zijn verwondingen.

Wat is er gebeurd met een ruzie gewoon normaal uitpraten, of desnoods, als het dan toch moet, een muilpeer uitdelen, maar het daar ook bij laten? Nadere details zullen ongetwijfeld volgen, voorlopig moeten we het met deze informatie doen. Een videobijdrage van de VTM vind je HIER.

Eerder deze week vielen er in Las Vegas ook al drie doden (waarvan twee compleet onschuldig), bij een bizarre shoot out tussen twee auto’s op de Strip van Las Vegas. De derde dode was rappert Kenny Klutch.

UPDATE: De man blijkt per ongeluk overreden te zijn door zijn neef. De man van 22 zat met zijn neef en iemand anders in de auto toen er ruzie ontstond met de inzittenden van twee andere auto’s. In die auto’s, met Nederlandse kentekenplaten, zaten in totaal acht mensen. De twee Nederlandse auto’s reden de auto van het slachtoffer tot tweemaal toe klem. De tweede keer kwam het tot een vechtpartij. Na die vechtpartij sprongen twee van de drie Belgen in hun auto en reden weg. De neef van de bestuurder lag toen nog neergeslagen op de grond en werd twee keer overreden. De bestuurder gaf zich later aan bij de politie. In eerste instantie probeerde hij de Nederlanders de schuld te geven van de dood van zijn neef, maar daar kwam hij even later van terug.

Ook interessant!

  • Video - Fiat Qubo zoekt ruzie met vrachtwagen
  • Video: ruzie A'dam loopt uit de hand, Yaris ramt Volkswagen
    Video: ruzie A'dam loopt uit de hand, Yaris ramt Volkswagen
  • Video: leg dit maar eens uit op het schadeformulier
    Video: leg dit maar eens uit op het schadeformulier
  • Video - lange verkeersruzie eindigt in dom ongeval

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Garage: het onfortuinlijke einde van het GTI-project
  • Waarom heeft BMW nooit deze niche opgevuld?
  • Slecht nieuws voor mensen die de Audi Concept C niet mooi vinden
  • Eindelijk, een SUV van een luxemerk dat het wél begrepen heeft
FacebookTweetPinLinkedIn

belgie, ruzie, Verkeer

Vorig bericht: « Video: legertje BMW 2 Series doet wintertests
Volgend bericht: Top 10: mogelijke automotive toepassingen van Google Glass »

Lees Interacties

Reacties

  1. dennisr zegt

    23 februari 2013 om 15:29

    Hoelaat was dit?

    Login om te reageren
    • jolig zegt

      23 februari 2013 om 15:31

      @dennisr: Ik gok omstreeks 5 uur vanochtend.

      Login om te reageren
      • tstile zegt

        24 februari 2013 om 13:29

        @jolig: Kans is groot dat er beide partijen in die discotheek in de buurt zijn geweest. Als daar al de hele avond een agressieve sfeer/situatie aan het ontstaan was dan zou het kunnen dat op straat de bom is gebarsten. En dan in een ontlading van alle frustratie en woede over de hele avond in een paar seconde iemand van het leven beroven.

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      24 februari 2013 om 11:11

      @dennisr: lol

      Login om te reageren
  2. replicant zegt

    23 februari 2013 om 15:30

    Walgelijk.. Hoe gestoord moet je zijn om zoiets te doen..

    Login om te reageren
  3. roberto zegt

    23 februari 2013 om 15:32

    Waar gaan we heen met deze wereld jongens..

    Login om te reageren
  4. dennisr zegt

    23 februari 2013 om 15:32

    Tja.. zo gaat dat in de 21e eeuw.. gepeste jeugd beroofd zichzelf van het leven (steeds meer) verkeersruzie’s worden opgelost met het voorwerp waar de ruzie waarschijnlijk om begon.. GOA WEG ME UWE KUT WOAGE!

    and so on..

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      23 februari 2013 om 15:42

      @dennisr: zo gaat dat al eeuwen. Alleen nu is er autoblog.nl en aanverwanten om het over de wereld te verspreiden…

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        23 februari 2013 om 15:46

        @Svenska_Aeroplan_AB: Denk ook dat het daarom meer opvalt idd.. je word doodgegooid met het ene bizarre voorval na het andere..

        omstreeks 5 uur..

        Login om te reageren
      • mezos zegt

        24 februari 2013 om 03:21

        @Svenska_Aeroplan_AB: ” zo gaat dat al eeuwen. Alleen nu is er autoblog.nl en aanverwanten om het over de wereld te verspreiden…”

        Normaal gesproken gebruiken mensen geen geweld om conflicten op te lossen. Dus dit is verreweg van normaal.

        We weten niet de details, maar geweld gebruiken is altijd fou (behalve zelf-verdediging). Vroeger konden degelijke burgers een wapen dragen voor zelf verdediging. Nu is het vrijwel onmogelijk voor 1 ontwapende persoon om zich te verdedigen tegen een bende vandalisten.

        Vandalen houden zich niet aan wetten, dus de enige die kwetsbaar zijn, zijn de ontwapende degelijke burgers.

        Login om te reageren
  5. solmatje zegt

    23 februari 2013 om 15:35

    lekker.. die gefrustreerde mensen op deze wereld..

    Login om te reageren
  6. r32turbo zegt

    23 februari 2013 om 15:41

    Hoe durf je in godsnaam dit te.doen even met 10 man tegen 1 alsof dat niet genoeg is nog eens over rijden ik wens de familoe veel sterkte.

    Login om te reageren
    • r32turbo zegt

      23 februari 2013 om 15:44

      @r32turbo: *familie*

      Login om te reageren
  7. alcantara zegt

    23 februari 2013 om 15:46

    Niet te snel oordelen, je weet niet wat er gebeurd is. Misschien had hij het gewoon verdiend.

    Login om te reageren
    • onlycocksdriveaudi zegt

      23 februari 2013 om 15:52

      @alcantara: als je commentaar provocerend is bedoeld dan is je comment totaal ongepast, meen je echt wat je schrijft dan ben je niet goed bij je hoofd en een walgelijk ventje

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        23 februari 2013 om 15:57

        @onlycocksdriveaudi: Dus als het bv een zelfmoordterrorist was die op het punt stond om een allesvernietigende bom te activeren dan was het volgens jou niet nodig geweest om in te grijpen uit zelfverdeging (en voor velen anderen)? Je weet totaal niet wat er zich hier afspeelde en waar de ruzie over ging, walgelijk ventje.

        Login om te reageren
        • onlycocksdriveaudi zegt

          23 februari 2013 om 16:05

          @alcantara: wederom te simpel van je sufferd! Denk je nu echt dat hij vrijwillig onder die auto is gaan liggen Nee dus! Met z’n 10-en houd je echt wel een man in bedwang en wacht je op de de lokale veldwachters.
          Jij bent echt te zielig voor woorden kloothommel

          Login om te reageren
          • The360box zegt

            23 februari 2013 om 16:43

            @onlycocksdriveaudi: 10 tegen 1, zegt je dat niet iets? Naar aanleiding daarvan MOET hij het wel gewoon verdient hebben zeker als het 5 verschillende voertuigen waren en niet dezelfde vrienden…

            Login om te reageren
            • pinkie zegt

              23 februari 2013 om 18:32

              Bij elke andere site zie ik staan dat het om 3 auto’s gaat:
              http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130223_006
              http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1584741/2013/02/23/Dode-door-verkeersagressie-in-Antwerpen.dhtml
              http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/130223_antwerpenagressie
              http://www.knack.be/nieuws/belgie/man-overlijdt-na-vermoedelijke-verkeersagressie-in-antwerpen/article-4000252788466.htm
              http://www.telegraaf.nl/buitenland/21319771/__Agressie_in_verkeer__man_dood__.html
              http://nos.nl/artikel/477416-man-twee-keer-overreden-in-belgie.html
              http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen-noord/man-die-geslagen-en-overreden-werd-bezwijkt-aan-verwondingen.aspx

              Login om te reageren
          • alcantara zegt

            23 februari 2013 om 18:32

            @onlycocksdriveaudi: Wat je zegt ben je zelf; Walgelijk ventje, kloothommel!

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              23 februari 2013 om 19:05

              @alcantara:
              Sjezus wat ben jij een droeftoeter zeg, een beetje medeleven met het slachtoffer kost je echt niks hoor….

              Login om te reageren
            • ropbp zegt

              23 februari 2013 om 20:50

              @alcantara: mijn vader zit bij het leger. Als jij zo doorgaat, laat ik je 10x door een Leopard-tank overrijden #tjongewateenkleuterschoolniveaudit…..

              Login om te reageren
              • dennisr zegt

                23 februari 2013 om 23:35

                @ropbp: ”mijn papa werkt bij..” doen ze anders ook alleen op de kleuterschool hoor, leuk dat je er bij kwam..

              • ropbp zegt

                23 februari 2013 om 23:59

                @dennisr: ik ben zo blij dat jij het het tenminste snapt….. :-(

              • hanzel zegt

                24 februari 2013 om 10:28

                @ropbp:
                Als je papa in het leger werkt dan weet jij dat de ALLE Leopards verkwanseld zijn of verkocht als oud ijzer door het huidige regeringsbeleid, zielige ziel.
                …., dus jou papa in het leger jajaja zal wel leger des HEILS zijn kan tie met een bel slaan en bedelen om geld…
                OT
                Zeer kwalijke zaak wat er gebeurd is en ik denk dat ik al weet in welke hoek ik de daders moet zoeken gezien de laatste berichten uit België over dit soort praktijken en ongelukken….. niet zo heel lang geleden ook in Antwerpen weet u nog ….. zal wel een afrekening zijn dit door een stel LAFBEKKEN 1 op 1 is te direct en te confronterend liever met vrienden of samen met familie, maar ik hou me mond verder “gaat PVV programma lezen om tot rust te komen”

              • Megakix zegt

                24 februari 2013 om 11:13

                @ropbp: jij bent minstens net zo erg….

        • Arnoud zegt

          23 februari 2013 om 17:02

          @alcantara: Niet te snel oordelen zei je toch?

          Login om te reageren
        • darkpluisje zegt

          23 februari 2013 om 17:29

          @alcantara: als hij zo’n grote bedreiging is rij je er overheen en daarna weg, dan kom je niet achteruit terug om het af te maken… En met zelfverdediging als enige uitzondering (maar dan nog, 10 tegen 1 lijkt zelfverdediging me niet van toepassing) kan iemand niets doen wat er voor zorgt dat hij dit verdient

          Login om te reageren
        • fant zegt

          23 februari 2013 om 18:30

          @alcantara: Zelfmoordterrorist met allesvernietigende bom :’) Ik stel voor om iets minder TV te kijken.

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            24 februari 2013 om 14:42

            @fant: Het is Special Agent Jack Bauer joh

            Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        23 februari 2013 om 19:14

        @iedereen
        Wat zijn de comments weer overladen met begrip, geduld, vriendelijkheid en absoluut zonder enige kort door de bocht conclusies.
        En geen enkel scheldwoord gezien.
        Chapeau !

        Waar waren jullie vanmorgen rond 05.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Login om te reageren
    • roberto zegt

      23 februari 2013 om 15:54

      @alcantara: Wat? Omdat hij zijn spiegel er af had getrapt? Omdat hij had getuft op z’n motorkap? of omdat hij gewoon zijn middelvinger op stak omdat hij geen voorrang verleende?

      Tuurlijk, er zijn ergere situaties, maar om daarom iemand van zijn leven te beroven..

      Login om te reageren
    • Arnoud zegt

      23 februari 2013 om 17:08

      @alcantara: Niemand verdient het om zo maar op straat te worden doodgemaakt. Zeker niet door burgers. Het kan noodzakelijk zijn als de politie iemand neerschiet en hij daaraan overlijdt. Maar verdient, dat weten we pas na een gedegen onderzoek.

      Als je zulke dingen roept als jij, dan ben je pas een misselijk ventje.

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        23 februari 2013 om 18:40

        @Original_Arnoud: Ik zeg toch ook niet dat hij het verdiend had?
        Ik zei; niet te snel oordelen, want _misschien_ had hij het wel verdiend…
        Wat natuurlijk flauwekul is want niemand verdient zoiets naar mijn mening, ik ben sowieso in alle gevallen tegen de doodstraf, maar vind het wel opmerkelijk hoe hard jullie happen op mijn flauwe lollergarpje…tot schelden aan toe zelfs.

        Login om te reageren
        • redbeams zegt

          24 februari 2013 om 02:04

          @alcantara:

          Jij bent gewoon niet goed bij je hoofd…hier maak je geen grapjes over.

          Login om te reageren
    • baap zegt

      23 februari 2013 om 18:24

      @alcantara: ‘Dan heeft ie het verdiend?’ Hoe kun je zoiets nou verdiend hebben? Wat een walgelijke ongepaste opmerking van je!! Echt te triest voor woorden dat je zoiets kan zeggen.. Wat een ontzettende leeghoofd ben jij zeg, gatverdamme! #kotshierdeboelonder

      Login om te reageren
    • chuck12 zegt

      24 februari 2013 om 00:15

      @alcantara: Je hebt totaal geen humor, en als je het serieus meent ben je een eikel. Je moet wel heel dom zijn om te denken dat hij het ‘misschien’ had verdiend.

      Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      24 februari 2013 om 00:55

      @alcantara:
      Sterf lekker..

      Login om te reageren
    • Rick-dos zegt

      25 februari 2013 om 12:16

      @alcantara: Mag alcantara even een grote verontschuldiging krijgen van al die roeptoeters hier die al met hun pikvork klaarstonden om hem te spiezen of weet men ineens nergens meer van af en hebben we het er niet meer over?

      http://nos.nl/artikel/477954-overrijden-na-ruzie-blijkt-ongeluk.html

      Login om te reageren
      • redbeams zegt

        25 februari 2013 om 13:33

        @Rick-dos:

        Van mij mag die @alcantara aan de schandpaal…het slachtoffer zou ’t “verdiend” hebben???
        Hoe kun je dit nou goedkeuren?

        Login om te reageren
  8. quattromeister zegt

    23 februari 2013 om 16:13

    Tja, Antwerpen…

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      23 februari 2013 om 16:23

      @quattromeister: Tja, de bestuurder kan voorlopig zn sleutels wel aan de kant werpen..

      Login om te reageren
  9. toroloco zegt

    23 februari 2013 om 16:24

    Daar verschiet ik niet van.

    Login om te reageren
  10. The360box zegt

    23 februari 2013 om 16:40

    Knap, 10 tegen 1 met slechts 10 personen, zeker in België dit?

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      23 februari 2013 om 16:56

      @The360box:
      Had net zo goed Eindhoven kunnen zijn…. Oh wacht dat was 8 tegen 1….
      Nou ja, je snapt het vast wel, dit soort mongolen kan je overal tegen komen.

      Login om te reageren
      • ropbp zegt

        23 februari 2013 om 20:52

        @jrk68: zaten er bij die acht ook geen vijf Belgen?

        Login om te reageren
    • nasty zegt

      23 februari 2013 om 16:59

      @The360box: hier ze, het hollandse verstand aant woord

      Login om te reageren
    • 4991 zegt

      23 februari 2013 om 18:55

      @The360box: 10-1 zijn meestal marokkanen.

      Login om te reageren
      • lemans96 zegt

        23 februari 2013 om 19:31

        @4991: Exact. En dan ook nog echt ff doodmaken om de haat en gebrek aan respect voor ons nog duidelijker te maken. Vervolgens worden ze opgepakt, met z’n tienen, ontkennen ze allemaal of spelen mekaar allemaal de zwarte piet toe en vervolgens worden ze na wat lichte straffen weer de straat op gestuurd wegens gebrek aan bewijs…. Waar ze daar na, bij hun matties,overigens enorm in achting zijn gestegen, ‘Want ze hebben zo’n k****rhollander koudgemaakt !
        Deze net volwassen puber is gewoon keihard het slachtoffer geworden van een etnische zuivering, let op mijn woorden,,,

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      24 februari 2013 om 11:16

      @The360box: staat symbool voor het Belgische voetbalteam….alleen met 10 man kunnen ze winnen tegen 1 (keeper?) :)

      Login om te reageren
      • 4991 zegt

        24 februari 2013 om 14:50

        @Megakix: ik dacht dat het belgische elftal uit 11 man bestaat?

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          24 februari 2013 om 17:29

          @4991: belgisch elftal…nuff said.. :)

          Login om te reageren
  11. 1audi1 zegt

    23 februari 2013 om 16:56

    Zijn er al mensen aangehouden?, 15 jaar cel of een ticket terug naar eigen land met 5kg coke in de koffer

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      23 februari 2013 om 16:58

      @1audi1:
      Waarom die coke niet in bolletjes in hun pens en hopen er een paar knappen…?

      Login om te reageren
      • chuck12 zegt

        24 februari 2013 om 00:18

        @jrk68: nee liever niet het kost geld om iemand op te ruimen na zijn dood. Dan moet er weer autopsie worden gepleegd enzo, wat weer geld kost. Dit soort types zijn geen ene cent waard.

        Login om te reageren
        • mcpeek zegt

          24 februari 2013 om 01:55

          @chuck12: en dan hebben we het nog niet eens over de 2 kilo coke.. Dat lijkt me de grootste kostenpost.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            24 februari 2013 om 06:20

            @mcpeek:
            Daar komt de Hermandad gratis aan, gisteren hebben ze hier in 010 weer 300kg gevonden….

            Login om te reageren
  12. 9114life zegt

    23 februari 2013 om 17:02

    Zou gaan om 3 ipv 5 voertuigen en 10 personen.

    Login om te reageren
  13. 1audi1 zegt

    23 februari 2013 om 17:09

    @jrk68 , als ze er maar mee worden aangehouden als ze in bv marroko komen, mogen ze daar lekker zitten

    Login om te reageren
  14. norge zegt

    23 februari 2013 om 18:11

    Zielige mensen zeg, dit gedrag begint met elkaar commenteren om lollig te zijn.

    Login om te reageren
    • Arnoud zegt

      23 februari 2013 om 18:54

      @norge:
      #eencelligbreinmodusaan: Ik mag tog zelluf wetuh wak zeg?

      Boven genoemde modus weer uit:

      Het verdient wel aanbeveling eerst eens na te denken voordat je zomaar wat roept. Een gefundeerde mening mag van mij geventileerd worden. Maar gefundeerd wil zeggen dat je er eerst minstens 5 seconden over nagedacht hebt. Want binnen 5 seconden kan je je al wel bedenken dat iemand doodwensen onder geen omstandigheid gepast is. Een rechter die iemand ter dood veroordeelt zou het vonnis dat hij uitspreekt zelfs verschrikkelijk moeten vinden.

      Login om te reageren
  15. Volvo_440_turbo zegt

    23 februari 2013 om 18:24

    Moest iemand mijn vriendin proberen aan te randen,dan met de wagen wegvluchten,ik zou er zelfs 3 x over rijden, maw, je weet niet wat er daar gebeurd is, weet iemand het al trouwens? Ik heb geen tijd om het nieuws te volgen…

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      23 februari 2013 om 18:44

      @Volvo_440_turbo: Als je dit meent dan vind ik dat echt walgelijk want dan ben je in feite dus gewoon een moordenaar in spé…

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        23 februari 2013 om 20:17

        @alcantara:

        Moordenaar? Een zelf rechter maar zoiets kan je toch geen moord noemen.

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          23 februari 2013 om 21:54

          @Hupke: Als je doelbewust 3x over iemand heenrijdt dan ben je toch een moordenaar, of heb je in ieder geval een poging tot doodslag gedaan?

          Login om te reageren
          • Hupke zegt

            23 februari 2013 om 22:26

            @alcantara:

            In het geval dat hij stelt zou ik eerder spreken over een zelf-rechter en beul. Ipv moordenaar. En ik zou eerder over een doder (de engelsen zijn handiger met hun woordje ‘killer’) spreken.
            Moord en doodslag zijn volgens mij geladen juridische-termen (ofzoiets word me toch verteld door advocaten vriendjes) en daar moet je eerst voor veroordeeld worden.

            Login om te reageren
      • Volvo_440_turbo zegt

        24 februari 2013 om 00:17

        @alcantara:

        Maw, jij gaat leidzaam toezien als iemand van je dierbaren verkracht, vermoord of mishandeld wordt? Dan ben jij een dikke lafaard, zo simpel is dat.

        Hier in België bestaat geen gerechtigheid dus dit zou mijn antwoord zijn naar de politie en justitie…

        Dat ik dat moment een moordenaar ben, of hoe je het ook noemt , dat kan me niet schelen, maar ik ben tenminste niet laf geweest!!!

        In de buurt waar ik ooit opgroeide is ooit een meid verkracht geweest terwijl er mensen voorbijfietsten en niet ingrepen, als ik dat zou gezien hebben zou ik die gast doodgeslagen hebben omdat ik weet dat verkrachters in België sowieso vrij komen!

        Maar bon, wat er hier gebeurd is is mij een raadsel.

        Ik wou gewoon even schetsen, je weet niet wat er gebeurd is en jij weet niet hoe je in een bepaalde situatie zou reageren, niemand weet dat.

        Ooit zei Jef Vermassen een bekend strafpleiter in België, in ieder men zit er een potentieel moordenaar, als er gevoelens mee gemoeid zijn… En die man kan het weten, die heeft genoeg uitschot verdedigd…

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          24 februari 2013 om 00:52

          @Volvo_440_turbo: Helemaal met je eens, maar uit ‘zelfverdediging’ een individu tot tweemaal toe omver rijden is wel een ontzettend bizar scenario. Dat kan ik me niet eens voorstellen hoe je daar úberhaupt de kans voor zou krijgen in een situatie waarin je moet ingrijpen.

          En ik heb best een levendige fantasie.

          Login om te reageren
  16. RazorHead zegt

    23 februari 2013 om 18:48

    sorry maar dit verbaast me echt niet.
    dit krijg je na jarenlange struisvogelpolitiek op alle niveau’s in België
    en het wordt hier nog maar eens bewezen.
    de daders zullen er wel weeral goed van af komen.
    een foei dat mag niet en 5 jaar op hotel..

    Login om te reageren
  17. 4991 zegt

    23 februari 2013 om 18:56

    wedden dat ze al in holland zijn. als ik in holland wil zijn en de ring wil vermijden pak ik die weg.

    Login om te reageren
  18. r5d5 zegt

    23 februari 2013 om 20:07

    hopelijk worden ze gepakt en in belgie beter bestaft ,in holland kom je hier gewoon mee weg……………..

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      23 februari 2013 om 20:14

      @r5d5:

      In België ook tenzij je onschuldig bent.

      Login om te reageren
  19. Hupke zegt

    23 februari 2013 om 20:12

    Zo stom sterven omdat iemand zich in het verkeer niet gedraagt zoals je wenst. Al begrijp ik het wel, soms heb ik ook al wel eens zin om mensen uit hun wagen te sleuren (het verschil is dat ik dat niet doe) zeker als je merkt dat het ze daar net om te doen is.

    Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurt is maar euhm een beetje nadenken en wat info uit het verleden gebruiken… Als er een groep van 10 mensen het nodig vind van het tegen je op te nemen dan heb je het ofwel heel bont gemaakt of die 10 mensen horen vrij hard samen.
    Samen horen? Bedoel je dan het allemaal ‘neven’ van elkander zijn ofdat ze samen in een bende zitten? …

    Het ergste vind ik te horen dat er vandaag op het nieuws gesurgereerd werd dat het een ongeval kon geweest zijn dat hij 2 keer overreden is.
    Nu wil ik veel geloven maar hoe kan je perongeluk iemand tot 2 keer toe overrijden? Nadat je hem net bewusteloos tegen de grond hebt gemept.

    Login om te reageren
  20. premiumtap zegt

    23 februari 2013 om 20:41

    Hierboven (gehele rits aan comments) maar weer eens het bewijs dat het IQ van de gemiddelde autoblogger-proleet niet boven de 70 uitkomt. Mijn god, wat een stel simpele zielen bij elkaar.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      23 februari 2013 om 21:51

      @premiumtap: Dat kan zijn. Mogelijk wordt daarom meteen na het item op het VRT nieuws een ander item geplaatst dat gaat over hoe brutaal de politie is en dat daar toch snel iets mee moet gebeuren. Stel straks gaan het domme kiesvee nog verrechtsen ook. Jemig.

      Login om te reageren
    • ropbp zegt

      23 februari 2013 om 22:09

      @premiumtap: helaas ben ik bang dat je gelijk hebt…….. Als dit een representatieve afspiegeling is van onze maatschappij ben ik serieus bang dat het niet meer goed komt met Nederland!

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        24 februari 2013 om 01:15

        @ropbp: helaas IS dit precies wat de samenleving tegenwoordig representeert. Ik val precies in de generatie die daar een groot (misschien wel het grootste) aandeel in heeft, namelijk die tussen de 16 en 20 jaar. En ondanks dat ik niet weet waarom deze man dit moest aangedaan is, het feit blijft dat het geen schok voor me is. Want terwijl dit natuurlijk verre van normaal is, komt dit tegenwoordig zo vaak voor dat dit aanvoelt als een gewoon gevecht. Tenminste, voor mij als buitenstaander want helaas groei ik op in een land/wereld waar dit steeds vaker voorkomt. En ook ik ben niet onschuldig, ik heb ook weleens gevochten. Maar iets wat ik nooit zal doen is iemand van achter aanvallen, wapens (dus ook een auto niet!) gebruiken of een persoon die neer is gegaan natrappen of naslaan. Iemand die ligt laat je met rust, als diegene dan weer opstaat is er nog geen reden om verder te gaan, enkel als diegene je opnieuw aanvalt. Overigens zal ik ook nooit de eerste klap uitdelen aangezien ik in principe tegen geweld ben. Alleen op het moment dat ik aangevallen wordt zal ik van me afbijten.

        Login om te reageren
  21. 1audi1 zegt

    23 februari 2013 om 21:00

    Klopt, zie ik ook vaak aan al die uitkeringtrekkers die lopen te zeuren over lease rijders,

    Login om te reageren
  22. vale46 zegt

    23 februari 2013 om 23:19

    & wedden dat er geen gerechtigheid zal geschieden in deze zaak?
    Je kan domme dingen doen, je kan andere mensen het bloed van onder de nagels halen, maar iemand doodrijden?
    Ik wens die 10 medeplichtige een leven lang met zeer veel schuldgevoelens toe.

    Login om te reageren
  23. 9000cse zegt

    24 februari 2013 om 04:34

    Niemand, maar dan ook NIEMAND hier weet, wat de aanleiding tot dit verschrikkelijke voorval is geweest. Een ding staat vast: Er is iemand twee keer overreden. Dat is bewust iemand willen uitschakelen met een dodelijk voorwerp en voor mij betekent dat moord.
    Door wie dit is gebeurt maakt helemaal niets uit. De dader verdient de zwaarst mogelijke straf.
    Wat ik echter heel erg betreur is, dat er op AB door dergelijke berichtgeving sentimenten worden losgemaakt waar ik echt van walg! De vooroordelen spetteren er vanaf en roepen bij mij herinneringen op aan de moord op Marianne Vaatstra. Daar moest de dader óók gezocht worden onder asielzoekers (= buitenlanders). Dat wist “men” zeker. Maar wat bleek?
    Dit soort reacties geeft gewoon aan, hoe dun het laagje beschaving bij sommigen hier is.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      24 februari 2013 om 07:54

      @9000cse:

      dikke LOL ..
      Sjakie van Kooten door de bocht ..
      niemand maar dan ook NIEMAND weet hoe het zit ..
      maar onze Sjakie weet al precies wie de daders niet zijn ..

      ook denkt onze Sjakie van Kooten dat iedereen meteen aan buitenlanders denkt ..
      puur en alleen omdat Sjakie van zichzelf walgt omdat hij er in eerste instantie aan denkt ..
      nou knul .. veel plezier met je sentimenten ..
      en laat je “beschaving” niet in de weg zitten .. als je die al hebt ..

      Login om te reageren
      • 9000cse zegt

        24 februari 2013 om 15:33

        @lincoln:
        Uit helemaal niets kun jij opmaken, dat ik al precies weet wie de daders niet zijn. En de rest van je commentaar raakt kant noch wal. Het enige wat je doet is iemand in een hokje plaatsen en beginnen te schelden. Je bent hopelijk toch niet hoogbegaafd, wel?

        Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      24 februari 2013 om 10:02

      Prematuur conclusies trekken is van alle tijden, omdat er altijd mensen zijn die ongeacht zaakkennis hun oordeel al klaar hebben. Dat werkt beide kanten op. Ik kan me nog herinneren dat er in de Haagse Schilderswijk brand werd gesticht in een huis van een Turkse familie. Toen waren er ook mensen die direct zeker wisten dat er een racistisch motief achter zat. Uiteindelijk bleek de dader uit eigen kring te komen.

      Login om te reageren
      • 9000cse zegt

        24 februari 2013 om 15:48

        @sir_smokalot:
        Precies! En daarom heb ik zo’n hekel aan dat zooitje. Baseer je mening op feiten en niet op al die vooroordelen. Je kweekt daarmee alleen maar haat bij minderbegaafden en intelligentsia met een afwijking. En dat kan zich op den duur alleen maar uiten in rotzooi. En zitten we daarop dan te wachten?

        Login om te reageren
  24. lincoln zegt

    24 februari 2013 om 08:04

    @alcantara is een held ..

    die laat hier effe zien dat hier minimaal 10 onstabiele heethoofden zitten die 2X over hem heen willen rijden omdat hij iets geschreven heeft waar de betreffende simpletons het niet helemaal mee eens kunnen zijn ..

    Login om te reageren
    • chuck12 zegt

      24 februari 2013 om 10:37

      @lincoln: Jammer voor je dat jij dan totaal geen held bent. Als ik een ding kan zeggen over jou, waarbij ik niet zeg dat ik 2x over je heen wil rijden, je bent dom!

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        24 februari 2013 om 11:25

        @chuck12: het doel van jouw reactie ontgaat mij totaal….jij maakt @lincoln uit voor ‘dom’ en ‘geen held’, terwijl jij hem niet persoonlijk kent. Zijn opmerking is gebaseerd op bovenstaande feiten, die van jou op ‘een bushokje’.

        Login om te reageren
  25. Volvo_440_turbo zegt

    24 februari 2013 om 12:15

    Sommigen zullen, na wat ik hier geschreven heb, een heethoofd noemen, maar als je weet dat ik al 1x in mijn leven overvallen ben geweest, 1x fysiek aangevallen,minstens 10 x geïntimideerd, 2 x bestolen waarvan 1x 5000 euro en 1 x 86000 euro (da’s wel een gecompliceerd verhaal)
    En wetende dat het gerecht hier in België niets doet terwijl er toch overtuigende bewijzen waren, dan denk ik dat iedereen in mijn situatie ‘heethoofdig’ wordt…
    Kom maar eens in Brussel wonen…
    En wees gerust, ik zal niet zomaar over iemand heen rijden. Maar moest ik ooit in een situatie komen waarbij ik zelf zie dat iemand die ik graag zie, aangevallen wordt, believe me, ik zal niet twijfelen om op die persoon te slaan tot dat hij niet meer beweegt…

    Ik heb wel 1 x over iemand zijn voet gereden toen jongens mijn auto besprongen in Polen om mijn ruiten te wassen na dat ik hen heel duidelijk had gemaakt dat ik dit niet wou. Ik voelde me echt bedreigd, ben toen doorgereden…

    Trouwens, ik lees nu in de pers dat er per ongeluk over die persoon is gereden geweest, bij het achteruit rijden en het weer vertrekken…

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      24 februari 2013 om 12:49

      @Volvo_440_turbo: Hoe komt dat je zo vaak aangevallen, bedreigd, geïntimideerd en bestolen wordt? Een normaal mens maakt dat namelijk zelden mee.
      En hoe kun je van 86000 euro worden beroofd, loop je met geldkoffers over straat?

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        24 februari 2013 om 13:07

        @alcantara: “Ik heb wel 1 x over iemand zijn voet gereden toen jongens mijn auto besprongen in Polen om mijn ruiten te wassen na dat ik hen heel duidelijk had gemaakt dat ik dit niet wou. Ik voelde me echt bedreigd, ben toen doorgereden…”

        Tja, als je daar al van geïntimideerd raakt dan gaat het snel…en als je daarbij een jongen over zijn voet rijdt dan moet je niet gek opkijken als er mensen achter je aankomen. Vooral mensen met blauwe zwaailichten op het dak… Zó intimiderend. Kun je je zelfs bedreigd door voelen of aangevallen…

        Krijg er een “mr. Bean” gevoel bij als ik het zo lees….

        Login om te reageren
        • Volvo_440_turbo zegt

          24 februari 2013 om 13:31

          @Rick-dos: Ik reed toen met mijn Volvo 480 turbo, veel geld, tijd en energie ingestoken om hem te restaureren, elk krasje er uit te krijgen, van andermans zaken blijf je met je fikken af, da’s heel simpel…

          Als je een echte autoliefhebber bent zou jij dit moeten begrijpen…

          Btw, die gasten waren met 8, wij maar met twee. Hoe kan je nou in een vreemd land weten wat die gasten hun bedoelingen zijn??? Voor het zelfde geld trekken ze jou deuren open, slagen ze jou ruit in en ben je de pineut… Na al wat ik in mijn leven heb gezien en meegemaakt heb ben ik voorzichtig en argwanend geworden…

          Login om te reageren
      • dafmaf zegt

        28 februari 2013 om 21:06

        @alcantara: Sommige mensen hebben pech. Ik ben op dezelfde weg twee keer op dezelfde manier aangereden. Ik ben in huis overvallen. Ik ben gerold. Er is in een hotel geld uit mijn koffer verdwenen. Mijn gsm is gestolen. Mijn fiets is tien keer gestolen (vooruit dat is in Nederland niets bijzonders). Ik ben uit mijn huis getreiterd door hangjongeren. Mijn auto is voor de deur twaalf keer opengebroken (zonder buit). Mijn auto is in Lissabon leeggehaald. Er is een poging gedaan mijn auto te stelen.
        Tjezus, dat ik nog kan slapen!

        Login om te reageren
  26. Volvo_440_turbo zegt

    24 februari 2013 om 13:14

    Mijn medevennoot van de zaak had de kredietkaarten van de zaak slordig laten rondslingeren, een vriend van hem heeft voor 86000 euro aankopen hiermee gedaan, dit op 5(!) dagen. Op de kredietkaarten van de zaak staan geen limieten omdat wij soms grote aankopen moeten doen.

    Ik heb gestudeerd in Mechelen, daar ben ik in de tunnel aan het station door een Marokkaan overvallen geweest, ben kunnen gaan lopen, die Marokkaan heeft enkele minuten later een man doodgestoken aan het station, daar was ik echt niet goed van.

    Ik kom elke week in Brussel en ik rij en wandel dikwijls door wijken waar veel allochtonen wonen, ik ben vorige weekend zonder enige reden ,2 x op 5 minuten tijd geïntimideerd geweest door allochtonen.

    Een van mijn beste vriendinnen (een vrij knappe babe) maakt het dagelijks mee in Brussel,

    Toen ik met haar eens een dagje in Maastricht rondliep sprak ze in een zucht uit, eindelijk vandaag eens geen last van lastige mannen…

    Trouwens, check dit op Youtube maar eens:

    http://www.youtube.com/watch?v=s_NDtEQ20Tg

    Login om te reageren
  27. Volvo_440_turbo zegt

    25 februari 2013 om 09:09

    Dit is er gebeurd dus:

    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1585429/2013/02/25/Vluchtende-chauffeur-op-Noorderlaan-overreed-per-ongeluk-neergeslagen-neef.dhtml

    Waarom die Nederlanders achter die Turken zijn aangegaan weten we nog niet, maar ik kan het wel raden…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2026 Autoblog · Powered by Truer than North