• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo 4C rijdt 1 op 20

Auteur: sir_smokalot, gepost 27 augustus 2013 om 21:19 – 71 Reacties

Alfa Romeo 4C


Althans, als je constant en heel rustig over de snelweg rijdt, want dit is de Extra-Urban Cycle. Dit betekent dat je precies 800 km ver zou kunnen komen met het 40 liter-tankje, maar dat lukt geen hond die een 4C onder den bips geschoven krijgt natuurlijk.

Over de Alfa 4C is al veel gezegd en geschreven, maar vandaag hebben we nog wat extra details, omdat we weten hoeveel jullie van Alfa houden.

De droog 895 kg wegende Alfa levert zijn maximumvermogen van 241 pk bij 6.000 toeren, het maximumkoppel van 350 Nm is tussen 2.100 en 3.750 tpm beschikbaar. De ‘Maseralfa’ (hij wordt bij Maserati gebouwd, maar er zit een Alfa-badge op) meet exact 3989 mm x 1864 mm x 1183 mm en haalt een topsnelheid van 258 km/u.

In de wielkasten zweven geperforeerde en geventileerde schijven, 305×28 mm (voor) en 292×22 mm (achter) en de maximale laterale acceleratie bedraagt 1,1 G. Dan het *kuch* belangrijkste: de 1.742 cc grote vierpitter stoot 157 gr/km aan CO2 uit, en verbruikt gemiddeld 6,8 l/100 km. Dankzij zijn compacte afmetingen levert het de RWD-coupe een knalrood G-label op.

De klassieke Alfa-wielen zijn in 18/19 inch (voor/achter) verkrijgbaar, je spiegelkappen kan je laten verchromen, en je remklauwen kan je op je lakkleur aanpassen. Wat dat betreft is er trouwens niet veel keuze: wit, grijs, zwart of rood.

Alle details middels folderlekkage vind je hier.

Nu alleen nog even langs de oogdokter om van die gekke pitten te geraken.


Ook interessant!

  • Allerlaatste Alfa 4C
    Allerlaatste Alfa 4C: dit is 'm dan eindelijk!
  • Bijzondere Abarth sportwagen
    Bijzondere Abarth sportwagen gaat WEL in productie
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

4C, Alfa Romeo

Vorig bericht: « Video: racer crasht, ontsnapt aan verbrandingsdood
Volgend bericht: Kijk hoe een Jaguar XJ220 hard afgebeuld wordt [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    27 augustus 2013 om 21:23

    Hm kut, ik heb met de helft van de PK’s en slechts 55 kg meer moeite met 1 op 15 op de snelweg..

    Login om te reageren
    • KEV9 zegt

      28 augustus 2013 om 04:19

      @Jochempie: ik heb 1.5x zoveel en haal gemakkelijk 1 op 14.5 en rustig cruisend met 120 op de teller 1 op 16

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        28 augustus 2013 om 08:14

        @Soulmaster: Ja dan zit ik al op bijna 4000 toeren :)

        Login om te reageren
      • baap zegt

        28 augustus 2013 om 08:37

        @Soulmaster: 360 pk met dat verbruik? Dat moet een diesel zijn, correct me if I’m wrong! ;)

        Login om te reageren
        • KEV9 zegt

          28 augustus 2013 om 09:17

          @baap: je bent de grote winnaar voor vandaag.

          Audi A8 4.2 TDI ABT met mtm sjippie. 120km/pu is amper 1500 rpm .

          Login om te reageren
          • baap zegt

            28 augustus 2013 om 09:23

            @Soulmaster: Thanks.. ik voel me vereerd!! Goed blokje trouwens.. Heerlijk zo’n V8 diesel cruiser..

            Login om te reageren
            • KEV9 zegt

              28 augustus 2013 om 11:48

              @baap: Ik zal die smokealot wel op de kast jagen nu maar voor mij nooit en te nimmer een benzinegestookte auto

              Login om te reageren
              • baap zegt

                28 augustus 2013 om 19:12

                @Soulmaster: Ik rij zelf sindskort een BMW 325ci.. echt een heerlijke rijdersauto! Ik heb daarnaast onlangs in een M550d gereden, manmanman, wat was dat een beest! Diesels van tegenwoordig zijn ECHT een genot om te rijden.. voor mij daarentegen geen diesel! Benzine blokjes klinken gewoon zo lekker en dan doel ik vooral op een 6-in-lijn! (:

  2. smartass zegt

    27 augustus 2013 om 21:24

    Leuk dat je er theoretisch 800km op een tank mee kan rijden.
    Ik denk dat als ik hem onder mijn kont schuif dat ik blij ben als ik na 400km al bij de pomp sta.

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      27 augustus 2013 om 23:03

      @smartass: maar minder blij als je even later de prijs aan de pomp bekijkt…

      Login om te reageren
      • smartass zegt

        27 augustus 2013 om 23:07

        @Carreza:
        Ach, als ik een 4C zou kunnen betalen mag dat ook het probleem niet zijn.
        Daar komt bij dat dit geen auto’s zijn waar je veel kilometers op zet.

        Login om te reageren
        • jweelden zegt

          28 augustus 2013 om 11:50

          @smartass: en t is niet je enige auto gok ik zo.

          Login om te reageren
  3. workhardplayhard zegt

    27 augustus 2013 om 21:24

    Apart stuur, en met zo’n auto wil je toch helemaal niet 1 op 20 rijden?

    Login om te reageren
  4. slipstreamer zegt

    27 augustus 2013 om 21:26

    Jammer van dat motorblok, echt heel jammer. Had juist gehoopt op een agressiever blokje. Koppel maar tot 3750? Zelfs een golf heeft zn koppel tot 6000. Gelukkig is het uiterlijk echt TOP.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      28 augustus 2013 om 07:17

      @slipstreamer: Algemene wijsheid is dat een vlakke koppelkromme sneller is. Meer accelleratie vroeger beschikbaar.

      Login om te reageren
    • hans75 zegt

      28 augustus 2013 om 07:33

      @slipstreamer: volgens mij heb jij geen enkel idee hoe koppel smaakt… terug in je hok aub

      Login om te reageren
    • tweede_woning zegt

      28 augustus 2013 om 10:06

      @slipstreamer: als het koppel tot max. 3750 rpm gaat zou ik even naar de motordokter gaan.

      Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    27 augustus 2013 om 21:27

    1,1g? Holy moly!!! Dat haalt een 991gt3 volgens mij nog niet eens…. (Toch?)

    Login om te reageren
    • smartass zegt

      27 augustus 2013 om 21:39

      @w0o0dy:
      1,1G is zeker netjes maar niet iets waar een GT3 van schrikt. Een 993GT3 haalde dat al.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        27 augustus 2013 om 22:09

        @smartass: sorry maar daar wil ik wel eens bewijs van zien…… Linkje(s)?

        Login om te reageren
        • smartass zegt

          27 augustus 2013 om 22:17

          @w0o0dy:
          Dan moet ik even mijn oude autovisies even opduikelen, lang geleden hebben ze dat gehaald met zo’n eindejaarstest op Zandvoort.
          Juist omdat het blok achter de achteras ligt kan je er akelig rap mee de Hugenholtz uit acceleren. Nu heeft die bocht ook een flink camber dus dat zal zeker meegeholpen hebben.
          Ook AMS doet dergelijke tests op Hockenheim maar of hij het daar haalt durf ik niet te beweren.

          Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            27 augustus 2013 om 22:41

            @smartass: ik denk dat de 1,1g die hier gequote wordt het maximum tijdens een standaard skidpad-meting is… en dan is het HOOG. De 997 GT3 RS uit 2011 werd door Motortrend gemeten op 1,08G…

            Login om te reageren
            • smartass zegt

              27 augustus 2013 om 23:01

              @w0o0dy:
              Op een skidpad is dat zeker hoog, ik was dus een beetje appels met peren aan het vergelijken.
              Begrijp me echter niet verkeerd, ik zou nog net geen moord plegen om een 4C voor de deur te zetten.

              Login om te reageren
              • heidekonijn zegt

                28 augustus 2013 om 14:21

                @smartass: Als het om ‘circuit’ g’s gaat is 1.1 voor de gt3 niet enorm. Een SZ trok jaren 90 al 1.4 g op bandentechniek van die tijd.

              • smartass zegt

                28 augustus 2013 om 14:27

                @heidekonijn:
                Dat was ook mijn punt, een normale straat auto was destijds goed als hij 0.85 haalde.
                De Porsche deed het ook op zijn standaard banden tijdens 1 van de jaarlijkse supertests van dat blad. Helaas staat die niet in hun testarchief, dus geen linkje.
                1,4G is trouwens wel erg veel, als ik het mij goed herinner kwam de Zonda niet verder dan 1,2G op Hockenheim.

              • heidekonijn zegt

                28 augustus 2013 om 15:17

                @smartass: Stond destijds in het Franse ‘Sport Auto’, daarna nog in een Duits magazine. Staat nu op diverse sites (oa wiki), soms zelfs met een referentie.Auto staat op een group A onderstel met ‘droge’ setup.
                @macready: voor de duidelijkheid, die 1.4g was niet op skidpad.

          • macready zegt

            27 augustus 2013 om 23:35

            @smartass:
            Hangt ook nog af van de radius van de skidpad (o.a. downforce varieert met radius en dus snelheid, maar mechanische grip vaak ook). Er zijn een aantal standaard radii, maar die worden ook ook nog regelmatig door elkaar gebruikt, waardoor het alsnog appels en peren vergelijken oplevert.

            Login om te reageren
  6. mrci zegt

    27 augustus 2013 om 21:29

    Zeer netjes allemaal!! Alleen ut stuur niet 0 tot 100 5,5 sec??

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      28 augustus 2013 om 14:34

      @mrci: 4,5

      Login om te reageren
  7. RazorHead zegt

    27 augustus 2013 om 21:32

    Jammer van de kleuren, denk dat hij in het geel ook wel lekker zal zijn.
    Verder wel leuke specs, al vind ik het drooggewicht wel wat misleidend, wil wel eens weten wat het rijklaar weegt.

    Login om te reageren
  8. 135i zegt

    27 augustus 2013 om 21:34

    Omdat de afmetingen klein zijn krijgt ‘ie een G-label. Kan iemand mij dat nader verklaren?

    Login om te reageren
    • papa zegt

      27 augustus 2013 om 21:47

      @135i:
      die labels hebben te maken met verbruik in combinatie met oppervlakte… dat is gelijk de reden dat de smart cdi geen A-label kreeg ondanks dat hij 1 op 30 reed

      Login om te reageren
    • motoragent zegt

      27 augustus 2013 om 21:50

      @135i: Energielabel wordt niet alleen bepaald aan de hand van het verbruik, maar ook aan de hand van de afmetingen van de auto. Een grote SUV die bijvoorbeeld 6l op 100km verbruikt zal een vrij gunstig label krijgen, terwijl een klein boodschappenwagentje met eenzelfde verbruik een ongunstig label krijg, simpelweg omdat het een kleinere auto is en daarom eigenlijk een stuk zuiniger zou moeten/kunnen zijn.

      Meeste merken spelen hier heel slim op in door de bumpers net iets dikker te maken waardoor de auto in een grotere categorie valt, en dus een beter label krijgt.

      Kortweg; belachelijk.

      Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      27 augustus 2013 om 21:51

      @135i: heeft iets te maken met verbruik vs. frontaal oppervlak. Dat bepalt het label.

      Login om te reageren
  9. alcantara zegt

    27 augustus 2013 om 21:37

    Net een lieveheersbeestje, echt een meisjesauto.

    Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      27 augustus 2013 om 21:52

      @alcantara: Ja. Voor mijn meisje. En ik leen ‘m dan ;-)

      Login om te reageren
  10. felix1989 zegt

    27 augustus 2013 om 21:41

    1, 1 G? Pff dan doet mn zweefvliegtuigje t nog beter *uhm*

    Volgens mij wordt dit best een gave bak, vind m ook erg mooi!

    Login om te reageren
  11. tweetyv6 zegt

    27 augustus 2013 om 21:48

    @sir_smokalot. De wielen zijn 18″ én 19″. 18 voor, 19 achter (of 17″/18″)
    In de ‘gelekte’ brochure stond overigens een verbruik van 9,8L/100km in de urban cycle. Da’s net 1:10…..

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      27 augustus 2013 om 21:51

      Check, dank! En die 9,8 l moet je ook combined zonder al te veel moeite wel kunnen halen gok ik :)
      De 5 l wordt een ander verhaal, maar als je dat wilt koop je maar een 518d ofzo.

      Login om te reageren
  12. luittinke zegt

    27 augustus 2013 om 21:49

    Hoe ik ook mijn best doe, het lukt me niet. Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo mooi en/of speciaal is aan deze auto?
    en ja, ik heb hem in het echt mogen aanschouwen, op de Autosalon van Genève. Maar toen vond k m ook al te druk belijnd en te gedrongen. Maar bovenal vond (en vind) ik het een te gemaakte poging van Alfa om weer ‘cool’ en ‘hip’ te zijn.

    Maar als k de reacties elke keer lees, zit ik er volledig naast. Dus bij deze, verlicht mij.

    Login om te reageren
    • smartass zegt

      27 augustus 2013 om 22:04

      @luittinke:
      Je hoeft het niet te snappen, smaken verschillen nu eenmaal.
      Ik vind hem prachtig zelfs met de first edition koplampen. Ik ben dan ook dol op kleine sportautootjes, dus ik ben bepaalt niet representatief voor de gemiddelde smaak.
      Ik heb weer helemaal niets met luxosaurussen en SUV’s.

      Login om te reageren
  13. Rick-dos zegt

    27 augustus 2013 om 21:51

    Het doet mij echt niks deze auto. Kan er niet warm of koud van worden. Het enige waar ik van onder de indruk ben is het gewicht van deze auto; 895 kg is serieus licht.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      27 augustus 2013 om 22:46

      @Rick-dos: weet niet of je de auto in het echt al hebt kunnen zien maar bij mij is het bijna slappe knieën zo fraai. Door de enorme breedte maakt de auto vrijwel net zoveel indruk als een F430 of 458 Italia maar op een iets minder macho-niveau. Meer een goed geproportioneerde bloedmooie braziliaans vrouw dan een mager supermodelletje of een Beierse serveerster met dikke t***en.

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        28 augustus 2013 om 08:58

        @w0o0dy: Euhm. Moest je deze auto ooit kunnen ‘berijden’ ben ik benieuwd naar het filmpje ;-)

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          28 augustus 2013 om 09:14

          @heidekonijn: a gentleman never kisses and tells but trust me. If/ when i do the world will know.

          Login om te reageren
  14. ej20g zegt

    27 augustus 2013 om 22:26

    Ondanks dat de specificaties dik in orde zijn vind ik het nog steeds een rare auto, ook niet erg mooi. En met zo weinig kleuren beschikbaar (alle andere kleuren tegen een forse prijs natuurlijk) vind ik ‘m nou ook niet echt een auto die je naar je eigen smaak kunt samenstellen. Jammer.

    Login om te reageren
  15. ardonjr zegt

    27 augustus 2013 om 22:30

    Ik rijdt met mijn Alfa 147 1.6 TS (104pk) exact hetzelfde ” 6,8 l/100 km” verbruik.
    Ze weten na 9 jaar dus met behulp van 0,1 liter extraplus een turbo bijna 137pk extra uit een blok te peuteren zonder het verbruik omhoog te schroeven.. Netjes.

    Login om te reageren
  16. azenomei zegt

    27 augustus 2013 om 22:33

    Wat een mooie wagen. Wat moet dat gaan kosten?

    Login om te reageren
    • smartass zegt

      27 augustus 2013 om 23:02

      @azenomei:
      Voor slechts 60 ruggen ben je helemaal het mannetje.

      Login om te reageren
      • tweede_woning zegt

        28 augustus 2013 om 10:05

        @smartass: ook met geld is niet alles verkrijgbaar , waaronder de 4 c of heeeel veeel geduld.

        Login om te reageren
  17. stephane8200 zegt

    27 augustus 2013 om 22:33

    Ik vind de specs wel interessant maar ik zou toch in de praktijk willen beoordelen of het echt goed rijdt. KTM X-Bow heeft ook mooie specs maar die rijdt aanzienlijk minder prettig/goed dan een Elise of Exige – voornamelijk door meer onderstuur.

    Login om te reageren
    • Vanquish zegt

      28 augustus 2013 om 00:03

      @stephane8200: Het is alleen de vraag hoe vaak je deze auto op de limiet zal gaan rijden. Als je de percentages vergelijkt met de KTM zal het flink minder zijn. Hoe dan ook, ik dacht een keer op TopGear.com gelezen te hebben dat ie snaarstrak rijdt. Ik kijk uit naar Wouter’s rijtest!

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        28 augustus 2013 om 08:53

        @Vanquish: Als ik me goed herriner is dat het relaas van iemand die op de passagierszetel zat. Nogal tweedehandse indrukken dan. Gezien er nog altijd protos rondrijden vraag ik me af of dedefinitieve afstelling al beslist is. Wat ik me vooral afvraag is waarom men de opstie geeft voor een SPORTonderstel op dergelijke auto. Vreemd, nee?

        Login om te reageren
  18. Carreza zegt

    27 augustus 2013 om 22:58

    Een Alfa Romeo-rood ecolabel… zo hoort het!

    Oh, en toch iemand die het verhaal van de koplampen heeft opgepikt. ;) De eer gaat eigenlijk naar mijn Fiat/Alfa dealer.

    Login om te reageren
    • godfather zegt

      28 augustus 2013 om 07:00

      @Carreza: linkje/meer info?

      Login om te reageren
      • Carreza zegt

        28 augustus 2013 om 07:28

        @godfather: Vergelijk deze…
        http://stwot.motortrend.com/files/2013/03/Alfa-Romeo-4C-headlamp-1024×640.jpg
        … met deze:
        http://farm9.staticflickr.com/8428/7605281976_24d9c3e3c4_z.jpg
        Net dezelfde dus…

        De reden dat ze de koplampen van de concept niet aanbieden, is dat de kostprijs voor het homologeren ervan in Amerika te hoog is.
        Daarom werd gezocht naar een alternatief en werd uiteindelijk gekozen voor de koplampunits van… de Pagani Zonda.

        De lampjes die de Zonda gebruikt, zijn immers wel al gehomologeerd voor Amerika. (Let op: de Zonda zelf is niet gehomologeerd, enkel de lampen).

        De koplampen van de 4C concept worden in de toekomst overigens wel toegevoegd aan de prijslijst, maar ENKEL als optie. De kleine afzonderlijke lampjes zullen dus blijven aangeboden worden als standaard.

        Login om te reageren
        • godfather zegt

          28 augustus 2013 om 13:04

          @Carreza: kijk, dit is een topstukje! En dat ze als optie te verkrijgen zijn wisten ze bij een (zeer korte) proefrit nog niet te vertellen!! Wordt nu nog aantrekkelijker…..

          Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      28 augustus 2013 om 07:15

      @Carreza: Wat is het verhaal eigenlijk? Snap’m niet ?

      Login om te reageren
      • Carreza zegt

        28 augustus 2013 om 07:37

        @heidekonijn: zie mijn reactie hierboven

        Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          28 augustus 2013 om 08:50

          @Carreza: Ah, nu heb ik’em. Leuke vondst. Zoiets als de F40 / Diablo lampen van de SZ. Gerucht is dat de lampen van het concept nooit gaan kunnen omdat er op de productieversie geen plaats voor zou zijn. Ben benieuwd.

          Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          28 augustus 2013 om 08:56

          @Carreza: Als je er even bij stil staat : kleine constructeur Pagani heeft koplampen die in US gehomologeerd zijn al is de wagen dat niet… Zou het kunnen dat de Pagani lampen ook van elders komen?

          Login om te reageren
          • Carreza zegt

            28 augustus 2013 om 12:43

            @heidekonijn: zou ik ook denken, maar ik heb geen verdere moeite gedaan om dat uit te vissen…

            Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              28 augustus 2013 om 13:24

              @Carreza: Mmh Ferrari 575 en/of 612 scaglietti?

              Login om te reageren
  19. macready zegt

    27 augustus 2013 om 23:38

    Zelden zo hebberig geweest de laatste jaren, supersportwagens niet meegerekend. Ik gun het Alfa dat dit torretje het merk weer op de wereldkaart zet (na de toch zeldzame 8C).

    Login om te reageren
  20. toyotafortuner zegt

    28 augustus 2013 om 00:11

    ‘T blijft toch een mooie wagen. Hebberig!
    Maar nu ik zo die koplampen eens van een close-up zie heb ik zoiets van *Austin Powers-stem opdoet* Good God! En dat is niet positief. 1 op 20? Dat gedeeld door minstens 2 me dunkt. Zelfs op de snelweg. K bedoel t is geen Corvette-blok.

    Login om te reageren
  21. moveyourmind zegt

    28 augustus 2013 om 07:34

    Eindelijk komen ze in Milaan weer met een echte Alfa. Lekker dramatisch vormgegeven en goede specs. Maakt de misstap Mito heet en het ontbreken van een opvolger van de 159 weer een klein beetje goed.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      28 augustus 2013 om 08:46

      @moveyourmind: Helaas. Alfa Romeo in Milaan is niet meer. Plaats is gesloopt, museum gesloten, werknemers ontslaan. Al het werk is overgebracht naar Fiat in Turijn.
      En die hebben een hele mooie auto laten maken door Dallara, die in elkaar wordt gezet bij Maserati in Modena.

      Login om te reageren
  22. lambowambo zegt

    28 augustus 2013 om 13:44

    en wat mag al dat moois eigenlijk kosten? kan dat ik er overheen gelezen heb, maar ik kan geen prijzen vinden..

    btw, ben ik de enige die deze kleine schone van Alfa verdacht veel op een Lotus vind lijken?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      28 augustus 2013 om 14:39

      @lambowambo: ik geloof 68.000.

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        28 augustus 2013 om 15:20

        @berlinetta: Dat is voor de launch edition en die zijn uitverkocht. Nu is het 58000 en dan van die opties als verf en vloermatten…

        Login om te reageren
    • hans75 zegt

      28 augustus 2013 om 18:24

      @lambowambo: hij lijkt op een lotus… totdat je hem in het echt ziet… hij is veel dikker en breder…veel meer een mini ferrari..

      ook die lelijke lampen van de launch edition vind ik in het echt heel anders overkomen dan op foto’s..op de foto wanstaltig.. maar in het echt zijn ze gaaf..

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North