• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo 4C trapt af met Launch Edition [updated]

Auteur: sir_smokalot, gepost 5 maart 2013 om 12:36 – 96 Reacties

Alfa Romeo 4C Launch Edition


De eerste 1.000 Alfa Romeo 4C’s zijn speciale edities. Met de verdeling is direct de focus van Alfa Romeo duidelijk (voor zover dat nog niet duidelijk was): de VS krijgt de helft, Europa, Afrika en het Midden-Oosten moeten het met 400 stuks doen, en de rest van de wereld krijgt de laatste 100.

Wat behelst de Launch Edition? Nou, in de basis is het ‘gewoon’ een 4C, die met zijn 240 pk in 4,5 seconden van 0-100 sprint en een topsnelheid van meer dan 250 km/u haalt, maar dan wat leuker aangekleed. We noemen: een carbon aerodynamic kit (met spoiler en spiegelkappen), een aluminium diffuser met donkere afwerking, Bi-LED koplampen, met donkere kringen er omheen (een beetje zoals de ogen van Vince Vaughn) en 18″ (v) en 19″ (a) lichtmetaal.

Wil je helemaal sportief, dan kan je je remklauwtjes laten verven, of een race-uitlaatsysteem met BMC air cleaner (?) laten monteren, alsook een stuggere set veren en anti-roll bar achter. Als douceurtje gooit Alfa er ook “the chance to take part in an exclusive event in Italy which also includes an Advanced Driving session with Professional Driver-Instructors” in. La-dee-daa!

De Launch Edition komt er in twee kleuren: Carrara White of Alfa Red, en als je er een kunt bemachtigen, dan ben in je Nederland rond de € 68.000,- kwijt, zo meldt de importeur ons. Het drooggewicht bedraagt slechts 895 kg, met vloeistoffen moet deze Alfa dus net onder de ton uit kunnen komen. Hebb0n??

Update – Video op autojunk!


Ook interessant!

  • Allerlaatste Alfa 4C
    Allerlaatste Alfa 4C: dit is 'm dan eindelijk!
  • Bijzondere Abarth sportwagen
    Bijzondere Abarth sportwagen gaat WEL in productie
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

4C, Alfa Romeo, geneve-2013, launch-edition, Video, wit

Vorig bericht: « Hamann Mirr6r: spiegeltje, spiegeltje, aan de wand…
Volgend bericht: Lamborghini Veneno: compleet bonkers, maar wel lekker »

Lees Interacties

Reacties

  1. kapiteinaudi zegt

    5 maart 2013 om 12:39

    Heel mooie kleine sportauto. Maar zoals ze bij TopGear al zeiden, het dak is te hoog.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      5 maart 2013 om 13:17

      @kapiteinaudi: Het dak? De prijs lijkt me eerder te hoog. Belachelijk gewoon. Waarom geen 600 000 als we toch bezig zijn?

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        5 maart 2013 om 13:46

        @heidekonijn: denk nou toch eens na ipv te oordelen op je zure vooringenomenheid… NIETS te koop in nl dat sneller is onder de 62500 euro en dan heb je een exige s. Een tt , s5 of Boxster ze kosten allemaal meer dan 75 mille als je vergelijkbare prestaties (rechtuit) wil…

        Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          5 maart 2013 om 15:19

          @w0o0dy: Nu had ik toch eens graag dat je me vertelde waar in mijn comment zure vooringenomenheid verscholen zit?

          Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            5 maart 2013 om 16:45

            @heidekonijn: ipv te vergelijken met een reële concurrent ga jij blind oordelen op basis van jouw verwachting….

            Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              5 maart 2013 om 16:55

              @w0o0dy: Oordelen op basis van mijn verwachting, op zijn beurt gebaseerd op wat het geld voor me waard is. Dat lijkt me blind noch zuur. Er is nooit een ‘echte’ concurrent, er zijn altijd categorien concurrenten en alternatieve. Maslow en zo…

              Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              5 maart 2013 om 16:56

              @w0o0dy: Oordelen op basis van mijn verwachting, op zijn beurt gebaseerd op wat het geld voor me waard is. Dat lijkt me blind noch zuur. Er is nooit een ‘echte’ concurrent, er zijn altijd categorien concurrenten en alternatieven. Maslow en zo…

              Login om te reageren
          • 4x4wheels zegt

            5 maart 2013 om 17:20

            @heidekonijn: Waarom vergelijk je in hemelsnaam een occasion met een nieuwe auto?

            Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              5 maart 2013 om 17:44

              @4x4wheels: Omdat het mijn eigen centen zijn, die ik wil uitgeven om een modern, snel autootje te hebben naast mijn klassiekers en kilometervretende diesels. Daarom zal ik er maar een paar duizend km per jaar mee rijden. Afgaand op de kencijfers zal dat eerder het typisch gebruik zijn van deze auto. Ik sta dus voor een breed scala aan keuzes wat ik voor mijn geld kan kopen. Voor 40k koop ik bv een F355 -die waarschijnlijk leuker klinkt en er zeker mooier uitziet- of voor 60k koop ik een jonge GTR of een 996turbo -die zeker sneller zijn. Dat is wat men noemt generische concurrentie. Of oogkleppen afzetten. Met monopoliegeld redeneer je gewoon anders, vandaar dat de fietsrijdertjes hier mijn punt niet helemaal snappen.

              Login om te reageren
              • smokin zegt

                5 maart 2013 om 17:49

                @heidekonijn: Nou dan is 30K toch een prima bedrag voor deze auto? Want daar koop je deze 4C voor. Over 3 jaar ofzo.

              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 17:58

                @smokin: Natuurlijk al aan gedacht, maar twee mogelijke obstakels : sportwagens van gelimiteerde oplage dalen traag in waarde -al wordt het afwachten wat de US-marktprijs gaat doen. En als er een accidentje met dat carbon onderstel gebeurt… dat wil je tweedehands niet kopen denk ik. Liever af nieuw. Of niet.
                Een Jaguar F-type daarentegen…

              • 4x4wheels zegt

                6 maart 2013 om 00:07

                @heidekonijn: Ik snap ook wel dat je met eigen geld liever voor een tweedehandse auto kiest. Het punt dat je maakt is echter dat de NIEUWprijs van deze Alfa kennelijk belachelijk is in jouw ogen. Leg er dan ook de nieuwprijs van genoemde 996 turbo en consorten naast, anders kun je wel aan de gang blijven. Over x aantal jaar is deze bolide ook weer betaalbaar (1000 auto’s is niet de totale oplage, slechts de introductie range ;)

              • heidekonijn zegt

                6 maart 2013 om 11:52

                @4x4wheels: Zelfs al gaat de verkoop hard lopen -wat ik met die prijs niet vermoed- dan wordt dit waarschijnlijk nog een limited run gezien de auto gebaseerd is op een beperkt aantal ingekochte dallara chassis. Tenzij straks zal blijken dat er vanalles mee mis is -lijkt me van niet- zal hij goed zijn waarde houden lijkt me. Dat en de factor carbon-reparatie nachtmeries, maakt dit een auto die het interessantst is wanneer nieuw gekocht. Wat redelijk uniek is voor zijn soort. Maar gezien ik liever mijn budget voor vastgoed wat groter houd dan 60k aan een auto te besteden, heeft FGA de prijs zo gezet dat de auto nooit interessant zal zijn voor me. Nice move.

              • E34M5Touring zegt

                5 maart 2013 om 19:06

                @heidekonijn: En heb jij dan monopoly geld of echt geld?

      • garp zegt

        5 maart 2013 om 14:26

        @heidekonijn: wel eens van belasting gehoord?!?! Ga eens bij je overheid klagen.
        Mooie motor = CO2 = betalen.

        Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          5 maart 2013 om 15:23

          @garp: Ik had het eigenlijk over de Belgische prijs, en die ligt zo’n 20k hoger dan eerst aangegeven. Dat is dus 1/3 hoger.

          Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        5 maart 2013 om 14:53

        @heidekonijn: Valt mijn inziens wel mee hoor, een sportwagen met carbon chassis en veel andere componenten met een snellere 0 – 100 sprint dan een Audi R8 V8 voor minder dan de hele van die prijs

        Login om te reageren
        • 4x4wheels zegt

          5 maart 2013 om 14:53

          @4x4wheels: hele moet helft zijn

          Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          5 maart 2013 om 15:25

          @4x4wheels: Geen idee wat het doet in NL maar in BE heb je voor dat geld een heel nette jong occasie GTR of extreme Exige in de garage staan. En vooral die laatste is ook nog eens een stuk mooier. Gemiste kans vind ik.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            5 maart 2013 om 16:12

            @heidekonijn:
            Ja und…, in Nederland niet….
            Zelf had ik geschat dat hij 75K zou gaan kosten dus die prijs valt wat mij betreft wel mee.
            Wen er maar aan, leuke auto’s zijn duur.

            Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              5 maart 2013 om 16:31

              @jrk68: Und ik wil -en zal- 40k besteden aan een nieuw weekend speelgoed, maar 60k is daarvoor teveel. Zeker als je ziet wat voor lekkers aan (jong)klassieker daarvoor te krijgen is.

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                5 maart 2013 om 16:37

                @heidekonijn: Neem je toch fijn zo’n 2ehands playstation. Scheelt mij weer levertijd op de Alfa.

              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 16:38

                @E34M5Touring: Oei, jeukt de luier?

              • E34M5Touring zegt

                5 maart 2013 om 17:05

                @heidekonijn: Nee, wens je alleen veel plezier met je Zanussi GTR.

              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 17:51

                @E34M5Touring: Bedankt, moet lukken.

              • jrk68 zegt

                5 maart 2013 om 16:38

                @heidekonijn:
                Pauper…, dan ben je hem gewoon niet waard….

              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 16:47

                @jrk68: Talk is cheap, ik kijk uit naar de foto’s van je hagelnieuwe 4C. Dat is dus het verschil tussen fantasiegeld en echte Euro’s. De kan je maar 1 keer uitgeven, en je moet er doorgaans voor werken. Droom maar verder, lutser.

              • jrk68 zegt

                5 maart 2013 om 17:08

                @heidekonijn:
                Beetje een zwaktebod konijntje, kan je het op feiten niet winnen dan gaan we maar schelden…, Geef een puber toegang tot het web en het gaat al snel mis.

              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 17:47

                @jrk68: Is dat je blog-strategietje, eerst verwensingen gebruiken als argument -‘pauper’- en dan de reactie daarop gebruiken om het niveau aan te klagen? Werkt het een beetje voor je? Toffe dag gehad? Gut, weet ik dan ook alweer, waarvan akte.

          • 4x4wheels zegt

            5 maart 2013 om 17:20

            @heidekonijn: Waarom vergelijk je in hemelsnaam een occasion met een nieuwe auto?

            Login om te reageren
    • woot zegt

      5 maart 2013 om 14:39

      @kapiteinaudi: Het dak is niet te hoog, ga maar eens de foto’s van de presentatie bekijken, zijn niet zulke photoshops als hier en daar komt hij veel beter uit de verf. Sowieso kun je weinig over een auto zeggen als je hem alleen nog maar op plaatjes hebt gezien.

      Login om te reageren
  2. Esprit_de_Flandre zegt

    5 maart 2013 om 12:41

    Waaw, hij is er dan toch echt. Hopelijk voor Alfa nu ook nog een behoorlijk succes…

    Login om te reageren
  3. TimoBac zegt

    5 maart 2013 om 12:41

    Pardon: 240 PK en binnen 4,5 seconden naar de 100? Wel een stoere auto denk ik, alleen wel iets te veel golvende lijnen aan de achterkant. Ben heel benieuwd naar deze auto in het echt!

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      5 maart 2013 om 12:47

      @TimoBac: het weegt 700kg…dus ? :)

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        5 maart 2013 om 13:50

        @Megakix: Ja dan is het al begrijpelijker maar ik vind het alsnog vrij rap; 911 carrera S heeft al moeite met 4,5 sec.!

        Login om te reageren
  4. marcsuyck zegt

    5 maart 2013 om 12:42

    Best veel geld voor een MiTo coupé.

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      5 maart 2013 om 12:48

      @marcsuyck: als je niets beter weet, zwijg dan gewoon.

      Alvast bedankt voor uw medewerking.

      Login om te reageren
    • autospotter15 zegt

      5 maart 2013 om 12:50

      @marcsuyck: Een standaard Porsche Boxster is ongeveer net zo duur, maar heeft bijna 6 seconden nodig om de 100 km/u aan te tikken. Een Porsche 911 Carrera S doet ’t ook in 4.5 seconden, maar kost bijna 130.000 euro. Ik weet dat het andere soort auto’s zijn, maar de prijs lijkt me dus nog best redelijk.

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        5 maart 2013 om 13:29

        @autospotter15: Niet mee eens, dit is eerder een Lotus concurrent.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          5 maart 2013 om 16:18

          @heidekonijn:
          Heb jij ooit de moeite genomen om je te verdiepen in een Lotus?
          Even de belangrijkste verschillen Lotus alu tub, Alfa carbon tub.
          Interieur Lotus, kaler dan een luis, Alfa helemaal af.
          Nu ben ik een echte Lotus gek en ik vind dat Alfa voor dat geld een hele nette auto aanbied waar niet alleen een diehard als ik dagelijks mee kan leven.
          Je mag van mij best een eigen mening hebben maar baseer die dan op feiten aub.

          Login om te reageren
          • heidekonijn zegt

            5 maart 2013 om 16:26

            @jrk68: Voor iemand die een ander inwrijft niet op de feiten te letten ga je wel erg ver met je assumptie dat de 4c geschikter zou zijn voor dagelijks gebruik. Alu vs Carbon zijn gewoon twee verschillende manieren om hetzelfde te bereiken. Afmetingen, motor, positie van die motor, kofferruimte, manier van in-en uistap zijn zowat identiek en tegelijk radikaal verschillend van wat er nog op de markt is.

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              5 maart 2013 om 16:35

              @heidekonijn:
              Jij hebt er dus echt de ballen verstand van.
              Kofferbak in een Elise/Exige is het formaat van 1 weekendtas.
              Positie van de motor is exact het zelfde, inhoud nagenoeg gelijk.
              En heb jij ooit geprobeerd on in te stappen in een Exige met het dak erop.
              Ik kan je uit ervaring vertellen dat het echt niet veel moeilijker gaat worden dan dat.
              Het grote verschil tussen alu en carbon is buiten het gewicht (tub van een Elise is 15kg zwaarder) vooral de prijs. Carbon is flink duurder dan Aluminium.
              Dus nu niet meer janken over de prijs.

              Login om te reageren
              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 16:43

                @jrk68: Fraai geargumenteerd. Ja, ik weet hoe je in een lotus stapt en ja ik weet dat het chassis kraakt als een alu ladder -dat het alu is zal ik niet snel vergeten- maar als jij lekker pompeus begint te beweren, puur uitgaande van een interieurfoto- dat hij comfortabeler en drastisch verschillend IS, dan stel ik me toch vragen bij je verhaaltjes. Doe ik overigens al langer, daar niet van.

  5. tweetyv6 zegt

    5 maart 2013 om 12:44

    Hebb0n !! In het wit, liefst zonder dak, dicht mag ook :-)

    Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    5 maart 2013 om 12:45

    68k whoefff. Had gehoopt op rond de 50k. Denk dat ie dan een betere kans had gehad. Wel een plaatje van een auto hoor! En de prestaties zijn ook niet misselijk. Sneller dan een Cayman S naar de 100km/h. Straks maar is in de States gaan informeren wat ie daar doet. Zal rond de $40k gaan zitten denk ik.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      5 maart 2013 om 13:18

      @E34M5Touring: Het is inderdaad duur en niet voor iedereen bereikbaar. Maar zoals hierboven al wordt gezegd, ze naaien de concurrentie wel keihard in de ass met deze auto. Doe mij deze maar ipv een Boxster, Cayman, 911, TT-RS of wat dan ook.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        5 maart 2013 om 13:24

        @berlinetta: Ja de prestaties zijn geweldig. En dat gewicht. Dat zal een stevig potje sturen denk ik. Misschien dat de prijs in de US meevalt. Daar bestellen.

        Login om te reageren
  7. MilleMiglia zegt

    5 maart 2013 om 12:45

    Mooie auto tot aan de achterwielen, jammer dat de achterkant zo lelijk is. Hopelijk valt dat wat beter mee in het echt dan op foto

    Login om te reageren
  8. Megakix zegt

    5 maart 2013 om 12:45

    ‘verven’….bladerblader…. ?? :)

    Login om te reageren
  9. Vanquish zegt

    5 maart 2013 om 12:45

    Wauw Wauw Wauw! Wat is ie mooi :D

    Login om te reageren
  10. Carreza zegt

    5 maart 2013 om 12:46

    Aan de looks zal het in ieder geval niet liggen.
    Als alle fanboys er nu eentje kopen, kan dit nog wel een succesje worden.

    Fingers crossed!

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      5 maart 2013 om 12:48

      @Carreza: alle 2….? kom je nog niet echt ver mee ^^

      Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      5 maart 2013 om 12:55

      @Carreza: Met ‘eentje’ refereer je naar posters neem ik aan?

      Login om te reageren
  11. lambo4all zegt

    5 maart 2013 om 12:47

    dit is toch wel weer heel mooi.. hopen dat deze goed aanslaat en dat alfa er weer bovenop komt!

    Login om te reageren
  12. 2800cc zegt

    5 maart 2013 om 12:47

    Die twee rare sleufjes naast de koplampen vind ik maar niets?!!

    Login om te reageren
  13. rantheman zegt

    5 maart 2013 om 12:49

    En volgens autoweek weegt ie maar 895 kg. 3,7 kg per pk!!!

    Niet slecht!

    Login om te reageren
  14. willemseles zegt

    5 maart 2013 om 12:51

    Hij weegt slechts 895 kg, Alfa het dus zijn woord gehouden met het gewicht.
    Prachtige wagen, maar veels te duur voor een identieke motor als in andere modellen.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      5 maart 2013 om 13:20

      @willemseles: Ik heb toch liever maar een “simpel” vierpittertje met deze prestaties en wellicht ongekende wegligging dan een zespitter met dezelfde of mindere prestaties en waarschijnlijk ook mindere wegligging.

      Ik hoop echt dat deze auto Alfa weer op de kaart zet en dat ze weer erboven op komen.

      Login om te reageren
  15. trigger565 zegt

    5 maart 2013 om 12:55

    It’s alliiiiiiiivvveeee! :D

    *danst 3 rondjes rond de tafel*

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      5 maart 2013 om 12:59

      @trigger565: werd ook wel een keertje tijd, niet?

      Login om te reageren
      • trigger565 zegt

        5 maart 2013 om 13:35

        @thomcarspotter: absoluut! Ik geloofde er al bijna niet meer in…. En top dat ze de vooropgestelde specs hebben behouden. Top top.

        Login om te reageren
  16. motoragent zegt

    5 maart 2013 om 13:01

    Tussen al het Ferrari, Lamborghini en McLaren geweld komt er ineens een klein Alfa’tje om de hoek kijken, en stiekem is dit nog de leukste van allemaal!

    Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      5 maart 2013 om 13:19

      @motoragent: Ik vind ‘m mooier dan die Swaffelari. Die valt mij toch een potje vies tegen, zeg (qua uiterlijk dan)

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        5 maart 2013 om 13:36

        @tweetyv6: Tsja, de verwachtingen zijn hoog van een merk als Ferrari, vooral met 34 ’teasers’ per dag.

        Login om te reageren
  17. karaya zegt

    5 maart 2013 om 13:02

    in 4,5 seconden naar de 100 voor 68 duizend euro.

    dat is geen geld.

    Login om te reageren
    • smokin zegt

      5 maart 2013 om 17:58

      @karaya: Da’s nog geen 15000 euro per seconde! ;-)

      Login om te reageren
  18. tweetyv6 zegt

    5 maart 2013 om 13:04

    Carbon chassis (65kg), aluminium crashstructuur en composiet ‘plaat’delen.
    Totaalgewicht: 895kg
    Da’s lichter dan mijn Abarth 500C esseesse. En dan heeft de 4C ook nog eens 80pk meer

    w00t!

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      5 maart 2013 om 13:09

      @tweetyv6: Gewicht is echt ongelofelijk he! Dat gaat sturen volgens mij, dat wil je niet weten. Ben erg benieuwd!

      Login om te reageren
      • tweetyv6 zegt

        5 maart 2013 om 13:18

        @E34M5Touring: Ik ook, believe me. Ben half mei in Italië, hoop toch stiekum al ergens ene te spotten (juni zou hij bij de dealers staan). Wellicht bij de Mille Miglia… wie weet

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          5 maart 2013 om 13:26

          @tweetyv6: Yup, hopen dat ze weer een grote stand hebben op het plein. Dan zal hij er ongetwijfeld staan. Ik ben nog een paar keer in de States dit jaar Misschien daar is kijken hoe of wat.

          Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        5 maart 2013 om 16:24

        @E34M5Touring:
        Dat wil ik wel weten…. Ik zeg het niet snel maar hiervoor zou ik zomaar eens de Lotus de deur uit doen. Als hij net zo rijdt en een beetje meer comfort biedt, ik word er ook niet jonger op….

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          5 maart 2013 om 16:33

          @jrk68: Ja qua gewicht en concept wel precies jouw straatje dit. Al zal de Elise natuurlijk wat meer track ready zijn. En met een stoelverwarming en climate control worden de botjes ook verwend :)

          Login om te reageren
    • woot zegt

      5 maart 2013 om 14:21

      @tweetyv6: Riep u mij?

      Login om te reageren
  19. tweetyv6 zegt

    5 maart 2013 om 13:04

    http://4c.alfaromeo.com/

    Login om te reageren
  20. eelco74 zegt

    5 maart 2013 om 13:20

    Eindelijk weer eens goed nieuws van Alfa en ze hebben ook nog eens hun woord gehouden. Wat een mooie auto is het geworden. Als de ontwikkeling van de Giulia op dezelfde princiepes wordt gedaan gaat Alfa eindelijk weer een mooie toekomst tegemoed.

    Login om te reageren
  21. gforce zegt

    5 maart 2013 om 13:22

    Geweldig!! Alles wat ze zeiden klopt nu nog, als dit rijdt zoals de specs doen beloven, wordt dit een van de best sturende auto’s van de laatste tijd. Deze staat per heden bovenaan mijn lijstje voor 2e auto’s die ik later wil hebben. Succes ermee Alfa!

    Login om te reageren
  22. tvrspeedsix zegt

    5 maart 2013 om 13:24

    Ik vind de Evora mooier

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      5 maart 2013 om 13:39

      @tvrspeedsix: in het echt was de concept echt een lekker ding en zondag ga ij deze live zien. Maar de Evora die weegt 1350kg of zo… no contest…

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        5 maart 2013 om 15:56

        @w0o0dy: Wat heeft gewicht met mooier te maken?

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          5 maart 2013 om 16:35

          @heidekonijn: niets maar deze 4c is zo licht en snel dat het uiterlijk wellicht minder belangrijk wordt, vooral omdat ze mikken op mensen die ECHT va autorijden houden.

          Login om te reageren
          • heidekonijn zegt

            5 maart 2013 om 17:54

            @w0o0dy: Mensen die met een Evora rijden houden niet ECHT van rijden denk je?

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              5 maart 2013 om 19:46

              @heidekonijn: jawel en zullen blij zijn met hun auto.. alleen of ze nog zo blij zijn met hun keuze nadat ze in deze hebben gereden valt te bezien.

              Login om te reageren
              • heidekonijn zegt

                5 maart 2013 om 21:38

                @w0o0dy: Ik ben al blij dat je het niet als feit stelt dat de Alfa beter rijdt. Maar ik ben oprecht benieuwd wat het geeft. Ook wat geluid betreft trouwens.

  23. ericc zegt

    5 maart 2013 om 13:36

    Vroeger kon je in Gallery van AB de foto vergroten en instellen als wallpaper. Sinds de nieuwe “look” gaat dit niet meer! Jammer!
    Mooie auto trouwens, wel jammer van de prijs.

    Login om te reageren
    • rotarypowah zegt

      5 maart 2013 om 15:06

      @ericc: gewoon de foto naar je adresbalk slepen, dan krijg je de volledige versie te zien.

      Login om te reageren
  24. karaya zegt

    5 maart 2013 om 13:42

    ik snap dat gezeur over de prijs niet.

    een auto met deze specs kan je echt niet voor minder maken.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      5 maart 2013 om 16:02

      @karaya: Welke kleur bestel jij de jouwe?

      Login om te reageren
  25. toyotafortuner zegt

    5 maart 2013 om 13:52

    Wut11?!11?! 68k? Godfriggindamitscheize(…)ennogmeeraanelkaargetypevloekwoordenoverheid! De 4C wordt er gelukkig niet lelijker op. Dus hij is een beauty!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      5 maart 2013 om 13:56

      Elders in Europa kost ie 60k, dus de importeur heetf al een flink lage prijs bedongen. Of de BPM moet slechts 8k zijn, maar dat geloof ik niet.

      Login om te reageren
      • gforce zegt

        5 maart 2013 om 14:13

        @sir_smokalot: Daar lijkt het wel op… wat is de BPM op een Gulietta QV? Ik denk dat je het daar wel mee kan vergelijken… is zelfde motorblok toch? En gezien lager gewicht van deze + iets agressievere instelling zal dit qua uitstoot niet veel verschillen gok ik. En dat is waar de BPM (is eigenlijk geen BPM meer) op berekend wordt.

        Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        5 maart 2013 om 16:29

        @sir_smokalot: oh… toch is het veul meer dan ik had gedacht. Ik dacht ook aan de 50k. Evengoed ben ik wel blij dat ze toch hadden geprobeerd om een lage prijs te bedingen. Thnx voor de verduidelijking.

        Login om te reageren
  26. woot zegt

    5 maart 2013 om 13:59

    Waarom hebben jullie de foto’s van de presentatie er niet bij staan? Daar kun je veel beter zien hoe hij er echt uit ziet!

    Login om te reageren
  27. speed zegt

    5 maart 2013 om 13:59

    Als je de configuratie instellingen veranderd van de pc scherm is ie te pruimen.

    Login om te reageren
  28. pjotr zegt

    5 maart 2013 om 14:32

    “BMC air cleaner (?)” : dat is toch gewoon een BMC luchtfilter: http://www.bmcairfilters.com/

    Login om te reageren
  29. woot zegt

    5 maart 2013 om 16:23

    Die radio die hier in zit, heb ik ook in mijn auto zitten. Een Parrot Asteroid :p

    Login om te reageren
  30. meneersander zegt

    5 maart 2013 om 18:09

    Die wil ik wel, wat een ding!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North