• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Carlos Sainz vindt dat Max Verstappen wordt voorgetrokken

Auteur: ricardo, gepost 27 juli 2015 om 15:53 – 69 Reacties

Carlos Sainz vindt dat Max Verstappen wordt voorgetrokken


Allemachtig. De druiven zijn van een bedenkelijke zuurgraad in Spanje…

We snappen dat Carlos Sainz een katerig gevoel aan de Grand Prix van Hongarije overhoudt. Terwijl Max naar een vierde plaats reed – iets dat hij na afloop amper kon bevatten – liet de Toro Ross-bolide van de 20-jarige Spanjaard het afweten door één van de meest lullige mankementen ooit: een falende slangenklem.

In het officiële wedstrijdverslag van Toro Rosso houdt hij zich nog in. Geen kwaad woord over Max of het team. Maar in de Spaanse kranten AS en Marca loopt de rookie even leeg. Sainz is niet te spreken over de beslissing om Verstappen eerder een pitsstop te geven. Hij had immers een betere start (gifje) en lag een paar plekken voor op zijn teamgenoot. “Ik moest later stoppen dan de anderen, waardoor Max me dankzij zijn pitstop kon passeren. Daar heb ik absoluut geen begrip voor,” aldus een boze Sainz. Hij gaf aan later met het team over de kwestie te hebben gepraat, waar hij te horen kreeg dat dit de gekozen strategie was de beide Williams-bolides te passeren.

Carlos’ beklag dat Max een voorkeursbehandeling krijgt (is er een F1-team waar beide coureurs gelijk zijn? -red.) wordt onderschreven door de Spaanse krant AS, die melden dat dit niet de eerste keer is dat Verstappen de betere kaarten krijgt. “Het is ook lastig te strijden met een coureur die al is bestempeld als de nieuwe Senna”, aldus de volledig onpartijdige huilkrant.

Hoe zeg je butthurt in het Spaans?

Ook interessant!

  • Max Verstappen gaat je Viaplay aansmeren
    Max Verstappen gaat je Viaplay aansmeren
  • Video: Max Verstappen Track Guide van Bahrein
  • Carlos Sainz Ferrari
    Video: Carlos Sainz legt Ferrari stuurwiel uit
  • Video: Max Verstappen laat de GP van Frankrijk zien
    Video: Max Verstappen doet alvast de GP van Frankrijk

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

Carlos Sainz, Formule 1, Max Verstappen, toro-rosso

Vorig bericht: « Dit is de nieuwe Mercedes-AMG C63 Coupé
Volgend bericht: BMW 340i: rijtest en video »

Lees Interacties

Reacties

  1. wimpster zegt

    27 juli 2015 om 15:55

    Muchos calimeros

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      27 juli 2015 om 16:12

      @wimpster: hoe zeg je allememachies in het Spaans? ( ;

      Login om te reageren
      • venckman zegt

        27 juli 2015 om 19:44

        @thierryvth: todos me maggies

        Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      27 juli 2015 om 18:32

      @wimpster: Ik proef een Hamilton/ Rosberg rivaliteit aankomen… ?

      Login om te reageren
  2. MARS zegt

    27 juli 2015 om 15:55

    Aah gossie…

    Login om te reageren
  3. danone zegt

    27 juli 2015 om 15:55

    Butthurtos waarschijnlijk…

    Login om te reageren
  4. moondustfocus zegt

    27 juli 2015 om 15:57

    Is Calimero z’n eierdop verloren?

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      27 juli 2015 om 16:14

      @moondustfocus: Haha, inderdaad, zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk! Altijd een t*ringhekel gehad aan die tekenfilmpjes overigens. Geen idee of hij gelijk heeft. Ik heb toch vaak coureurs in wedstrijden laat zien stoppen om juist door even een paar extra rondjes te rijden iemand in te halen. Later stoppen hoeft geen probleem te zijn. Als je wordt ingehaald door je teamgenoot is het natuurlijk een mooi excuus, maar of dat aan de pitsstop strategie lag is nog maar de vraag, Verstappen had een goede race snelheid en Sainz, afgezien van de start, in mijn ogen niet echt.

      Hoe dan ook: Ik denk dat hij wel een punt heeft. Maar gelijke monniken gelijke kappen geldt natuurlijk niet in de F1. Tenslotte denk ik dat héél veel mensen graag op zijn plaats zouden zitten, zelfs als “the bitch” van Verstappen. Geniet er nu maar van Sainz, want voor je het weet rij je redelijk anoniem in de Formula E of zoiets.

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        27 juli 2015 om 16:29

        @pomoek: max zat al vrij rap achter Sainz die niet voorbij Massa kwam.
        Dus hijbkan klagen, maar beter was ie er voorbij gegaan…

        Login om te reageren
  5. norge zegt

    27 juli 2015 om 15:57

    De nieuwe Senna…….Heerlijk toch?

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      27 juli 2015 om 18:39

      @norge: *boordradio* “Uhh Carlos… Max is faster than you!” ?

      Login om te reageren
    • bofkont zegt

      27 juli 2015 om 18:46

      @norge: blijf vooral dromen.

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        27 juli 2015 om 19:45

        @bofkont: Niks mis mee hoor… doet Max ook. Afgelopen zondag kwam er bijna weer 1 uit voor hem… Het podium! ☺

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          27 juli 2015 om 19:56

          @VeniVidiVici: Ik hoop het van harte voor hem, maar laten we niet te hart van stapel lopen met hordes fanboys.

          Login om te reageren
          • Jozo zegt

            27 juli 2015 om 20:34

            @bofkont: Hoe lang blijf je dit nog roepen?
            Wat mij betreft maakt Max de verwachtingen dit seizoen meer dan waar. Volgens mij hebben we in Nederland nog niet half in de gaten hoe goed hij het doet en hoe bijzonder het is dat een Nederlander in deze tijd zo presteert in de F1.

            Hulde voor die jongen!

            Login om te reageren
          • wif1 zegt

            27 juli 2015 om 20:39

            *knip*: Fanboy ben je in jouw ogen al als je zegt: “plek 4, goed gedaan max…”
            Vertel me eens welk 17 jarige rookie al eens een 4e plek gefinisht is in de Formule 1?

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              27 juli 2015 om 20:46

              @wif1:

              Wat heeft zijn leeftijd er mee te maken dan ??
              Je bent F1 rijder .. of niet ..

              Login om te reageren
              • Lennaert zegt

                27 juli 2015 om 20:59

                @lincoln: 17 jaar maakt minder ervaring dan iemand die met 25 de F1 instroomt. Dat maakt zijn leeftijd van belang. Het benadrukt de prestatie.

              • lincoln zegt

                27 juli 2015 om 21:01

                @Lennaert:

                Dit zijn geen Paralympics hoor suffie ..

              • Lennaert zegt

                27 juli 2015 om 22:00

                @lincoln: nee, dat probeer ik je duidelijk te maken.

  6. jaccovdzaag zegt

    27 juli 2015 om 15:57

    Zielepoot

    Login om te reageren
  7. phaeton zegt

    27 juli 2015 om 16:00

    Nee Nederlandse media, die zijn lekker objectief. Het is Max voor, Max na. Als het omgekeerde zich had voorgedaan dan had Max eenzelfde artikel aan De Telegraaf of het AD gegeven. En anders had men het wel verzonnen om te scoren.

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      27 juli 2015 om 16:05

      @phaeton: dit komt niet van de NL media, vele internationale media gelezen

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      27 juli 2015 om 17:08

      @phaeton: denk je dat die Spanjaarden zich druk maken over wat die Hollandse kranten zeggen?

      Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      27 juli 2015 om 17:26

      @phaeton: Dank u! Ik durfde het al bijna niet meer zeggen hier…
      Want toen ik de vorige keer wat kritisch was over Max werd ik aanzien voor een “hater”…
      Er is idd een groot chauvinistisch gevoel rond Max en dat versta ik wel, maar er moet ook nog wat objectiviteit blijven…
      Oké, hij doet het nu zeker niet slecht… Maar zoals er hier soms over gesproken wordt is hij net de nieuwe driving god…

      Login om te reageren
  8. lekkaah zegt

    27 juli 2015 om 16:01

    Moetje zorgen dat je beter wordt.. jankerd

    Login om te reageren
  9. thierryvth zegt

    27 juli 2015 om 16:04

    1 er worden nog al vaak uitspraken gekoppeld aan mensen terwijl het maar de vraag is of ze dat echt gezegd hebben
    2 max was tijdens de race te horen dat hij werd opgehouden door Carlos en toen hebben ze hem binnen gehaald.

    Wat ik interessanter vind, ik kijk BBC en geen Olaf mol want die mist alles, maar nu heeft ook de BBC het gemist of ik zag het zelf niet goed maar het briljante was dat Max bij de safety car naar binnen is gegaan en naar de hardere compound switchte, vervolgens 1 ronde op hard en toen weer naar binnen voor de softe compound, zo heeft ie dus voldaan aan rijden met beide compounds, briljant dus als ik het allemaal goed gezien heb

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      27 juli 2015 om 16:07

      @thierryvth: 1 ronde op hard onder de safety car dus

      Login om te reageren
    • TheVeenmeister zegt

      27 juli 2015 om 16:22

      @thierryvth: nee, niet helemaal.. Vlak voor de safetycar switchte hij al naar hard. Dat was zijn tweede stop. Sainz was al bij zijn eerste stop naar hard gegaan. De mazzel was dat na een paar ronden op hard de vleugel van Hulkenberg er aan ging. Dat was precies genoeg qua aantal ronden om een setje zacht tot eind van de race te gebruiken. Zeker omdat er nog een aantal ronden achter de safety car gereden werd. Sainz had op dat moment een rondje achterstand en Max kon gelukkig nog aansluiten..

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        27 juli 2015 om 16:55

        @TheVeenmeister: Hoeveel verloor Sainz eigenlijk met zijn rondje extra tov de outlap van Verstappen.
        En zat Sainz opgesloten na zijn stop (kan t me niet herinneren). Uiteindelijk was het het gat tussen Verstappen en Sainz wat het verschil maakte na de vleugen van NicoH en de virtual-safety-car-stop van Vettel.
        Ergens wil ik er ook nog wel aan dat de STR extra snel kapot ging door het knokken met Alonso; je weet t niet; maar dat ie ook precies waar men Verstappen van beticht tijdens zijn uitvallers: misschien wel te veel te lang van die auto vragen.

        Login om te reageren
        • baasbas zegt

          27 juli 2015 om 20:19

          @gregorius: Goed punt, Massa ging gelijk met Verstappen naar binnen. Sainz kan niet claimen dat hij opgehouden werd.

          Login om te reageren
          • TheVeenmeister zegt

            27 juli 2015 om 21:48

            @baasbas: T was ook niet Massa die voor oponthoud zorgde. T was Vettel die precies tussen Max (niet op een ronde) en Carlos (+1 lap) in reed. Zo kon Max naar de achterkant van t veld rijden, stoppen, en weer aansluiten.. Kijk de herhaling en je ziet Carlos als tweede auto rijden tot dat de achterblijvers de safetycar in mogen halen..

            Login om te reageren
        • TheVeenmeister zegt

          27 juli 2015 om 21:45

          @gregorius: Hij verloor zoveel doordat Vettel met zijn stop precies tussen Max en Carlos in reed. Sainz was dus nog steeds gelapped en Max niet meer. Die kon dus voor de safetycar uit naar de achterkant van het veld rijden. Sainz moest dat dus doen nadat ie t groene licht van de safetycar had gekregen. 1 ronde daarna ging het veld weer los.. Vandaar de grote achterstand.
          Hier kan je de race terug kijken. Tijdens de safetycar is Sainz de tweede in de rij..
          https://www.youtube.com/watch?v=HrpNCaO4TmI

          Login om te reageren
          • gregorius zegt

            28 juli 2015 om 08:09

            @TheVeenmeister: Ik heb het juist over het gat tussen Max en Sainz wat direct na de pitstop en voor de virtual safety car er was. Dat heeft m precies de das om gedaan: als Sainz een snellere outlap had en daarna ook de pace oppikte (ik weet de ronde-tijden niet), dan had ie misshcien ook voor Vettel kunnen blijven na Vettel’s pitstop. Dan had hij minder te zeuren gehad.

            Login om te reageren
    • motoragent zegt

      27 juli 2015 om 16:23

      @thierryvth: Max ging een paar rondjes voor de safety car al naar de medium band, net als vele achter hem. Hij heeft inderdaad wel ontzettend veel geluk gehad met zijn positie achter de safety car, omdat hij door Vettels pitstop weer de laatste was die niet op een ronde achterstand stond. Hij sloot helemaal achter aan achter de safety car en kon daardoor ongestraft een stop maken naar de zachte band.

      Login om te reageren
      • thierryvth zegt

        27 juli 2015 om 16:54

        @motoragent: ik ga het nakijken maar dan heb ik liggen slapen

        Login om te reageren
    • fmgarcia zegt

      27 juli 2015 om 16:24

      @thierryvth: Ik kon helaas niet reageren via je link, maar we zijn het dus eens. Heb zelf de koenig op Spa niet gezien. Zal ongetwijfeld wow reacties oproepen bij velen;)! Ikzelf ben meer onder de indruk van een glij-vrij en zga pieploos rondje met wat voor machine dan ook.

      Login om te reageren
      • thierryvth zegt

        27 juli 2015 om 17:01

        @fmgarcia: dat rondje is hilarisch, ze vinden nog steeds excuses ondanks dat het de koenigsegg factory testdriver is die met die boat geen apex weet te raken. Zie YouTube: agera spa, 1:30 lol

        Login om te reageren
        • fmgarcia zegt

          27 juli 2015 om 17:13

          @thierryvth: Er staan genoeg Agera/Spa filmpjes, dus geloof je op je woord. Automotive onbenul Nederland begint steeds meer praatjes te krijgen omtrent autosport. Maak het in mijn omgeving ook veel mee. Moeten we dat met ze allen irritant vinden, of corrigeren wanneer nodig? Ik persoonlijk laat het lekker lullen, maar wat een irritatie om mensen dingen te zien posten over f1. De meeste kunnen de helft vd rijders zelfs niet bij naam noemen, laat staan dat er enige technische, regel of strategische kennis is. Ja mn azijn was lekker, neem er zo nog eentje op Max!

          Login om te reageren
    • Edge zegt

      27 juli 2015 om 16:48

      @thierryvth: Inderdaad. Ik hoorde van een maat die Sport1 keek dat Max naar binnen was geweest. Mijn eerste reactie was dat Olav weer eens scheel was, maar voor de verandering had hij het bij het rechte eind en de BBC niet. Wel jammer dat Olav ook riep dat Max laatste lag, terwijl dat niet zo was.

      Login om te reageren
  10. mrB zegt

    27 juli 2015 om 16:05

    oh jeej, doe nou niet Carlos! Ster allures kun je nu nog niet gaan krijgen, het is nog je eerste jaar! Toen Max vaker uitviel hoorde je hem niet klagen over voortrekken, alleen een beetje over de motor.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      27 juli 2015 om 16:34

      @mrB: Inderdaad, Sainz zit in een bevoorrechte positie, ik klaag niet over mijn leven maar had graag een jaartje in de F1 rond geraced. Stond voor mij niet in de sterren en heb daar überhaupt niet het talent voor. Maar je kan mij niet wijsmaken dat van de 6 miljard bewoners op deze aardkloot er slechts pak ‘m beet 30 in staat zijn een F1 bolide te besturen? Kortom, geniet van wat je doet sainz, en stop met zeuren. Dat geldt niet alleen voor jou maar voor alle coureurs wat mij betreft.

      Login om te reageren
  11. kobus1967 zegt

    27 juli 2015 om 16:05

    Car lost.

    Login om te reageren
  12. singer911 zegt

    27 juli 2015 om 16:06

    Spaanse lul.

    Login om te reageren
  13. fmgarcia zegt

    27 juli 2015 om 16:06

    Het is toch ook een feit dat Sainz met dezelfde strategie/beetje geluk hetzelfde had kunnen doen. En ja die media in Spanje is natuurlijk pro Carlos, net als dat de noobmedia hier alles propageert wat Verstappen betreft.

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      27 juli 2015 om 16:10

      @fmgarcia: niet alleen de media is noob, ik zie een faal rondje van koenigsegg rond spa (alle apexen gemist en null tractie) en de hele goegemeente liked en zegt wow

      Login om te reageren
  14. gitaarknul zegt

    27 juli 2015 om 16:06

    google translate: butt hurt = dolor trasero.
    verder, natuurlijk heb je verschillen binnen een team, welkom in de F1

    Login om te reageren
  15. MaartenD zegt

    27 juli 2015 om 16:07

    AS en Marca zijn net als de Televaag in Nederland, alles met een flink korreltje zout nemen graag…

    Login om te reageren
  16. dutchcourage86 zegt

    27 juli 2015 om 16:17

    Dolor en el culo!

    Login om te reageren
  17. Hupke zegt

    27 juli 2015 om 16:22

    Altijd leuk om een Belg te zijn als de Spanjaarden overhoop liggen met een bende Hollanders…

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      27 juli 2015 om 16:30

      @Hupke: Haha, Verstappen is een Limburger en zelfs een beetje een Belg, en heb niet het lef om een Limburger een Hollander te noemen!

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        27 juli 2015 om 18:53

        @pomoek:

        Wat Verstappen is doe ik geen uitspraak over, de fanclubs darentegen zijn Hollands en Spaans, en het is hier in dit gebied dat ondertussen België noemt bijzonder gezellig als die 2 ambrass hebben.

        Login om te reageren
  18. bas038 zegt

    27 juli 2015 om 16:40

    Misschien heeft ‘ie wel gelijk.

    Login om te reageren
  19. Edge zegt

    27 juli 2015 om 16:40

    Ach, storm in een glas water lijkt me. Carlos wordt op de vingers getikt door de mediachef van het team en morgen lezen we weer dat dit uit zijn verband is getrokken

    Login om te reageren
  20. desjonnies zegt

    27 juli 2015 om 16:44

    Ik kan het bericht bevestigen, op het Spaanse ‘Chanel 9 Neus’ was het een onderwerp :

    https://www.youtube.com/watch?v=ctaszjeaDK0

    Login om te reageren
  21. levon zegt

    27 juli 2015 om 17:11

    Dit was een race waar je als rijder geluk hebt zoals alonso rn verstappen hadden. Wat sainz zegt is dan niet echt objectief

    Login om te reageren
  22. rob5nismo zegt

    27 juli 2015 om 17:18

    Ach ja kijk naar het webber vettel verhaal

    Login om te reageren
  23. stefan_ijff zegt

    27 juli 2015 om 17:30

    Als dat Carlos’ woorden zijn vind ik het jammer dat hij dat gezegd heeft. vind het samen met Max een prima koppel voor Toro Rosso waar beiden van elkaar aan het leren zijn

    Login om te reageren
  24. jaapiyo zegt

    27 juli 2015 om 17:35

    Het is wel zo dat als de rijders gelijk behandeld worden de rijder die op dat moment voor ligt in de race de eerste keus heeft om een pitstop te maken. Wat dat betreft heeft Sainz een punt, tenminste, áls hij op dt moment ook aangaf dat hij een stop wilde maken. Als hij dat niet doet en Max wel kunnen ze natuurlijk niet gaan liggen wachten totdat Carlos besluit dat hij naar binnen wil komen, dat kan alleen Mercedes zich tot zekere hoogte permitteren als ze weer eens mijlenver voorliggen met zijn tweeën. De andere teams inclusief STR vecht ook met andere teams en niet alleen een interne battle.

    Kortom, we moeten weten of Carlos ook gevraagd heeft hem te pitten terwijl hij klem zat achter de Williams, maar dat het team toen toch eerder Max naar binnen heeft gehaald. In dat geval heeft hij zeker een punt. Zo niet moet ‘ie niet gaan lopen zeuren.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      27 juli 2015 om 17:36

      @jaapiyo: *dat *vechten

      Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      27 juli 2015 om 17:58

      @jaapiyo: Anderzijds is natuurlijk wel zo dat je als team er niet op zit te wachten dat die twee jonge honden elkaar elimineren bij een onbesuisde inhaalactie op elkaar… Max zat erachter en claimde sneller te zijn, als het team zoiets ziet kan je natuurlijk flexibel met je strategie omgaan en een potentieel risico verkleinen.

      Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        27 juli 2015 om 18:17

        @griffendahl: zeker. Ik denk ook dat de afgesproken strategie van Sainz (en van Max) voor de race dan ook was om op dat punt nog een paar ronden door te rijden. Maar op het moment dat Max aansluit bij Sainz en op de radio komt klagen dat hij opgehouden wordt zijn ze bij STR gaan kijken wat ze kunnen doen. Een teamorder had gekund, of een pitstop voor een van de twee. Ik denk dat ze gekozen hebben om Max vroeger te laten stoppen omdat die dus op de radio klaagde en Sainz niet en die dus gewoon op zijn vooraf afgesproken strategie bleef zitten.

        Achteraf kan je wel zeggen dat de beslissing uitviel in het nadeel van Sainz maar dat dat een ‘bewussie’ is van het team denk ik niet. De rest van het jaar is er ook niks gebleken van voortrekkerij in richting van de een of de ander en STR/Red Bull heeft daar ook helemaal geen belang bij dus…Bij Webber vs Vettel kon je je nog afvragen of ze niet liever een Duits jong talent uit eigen kweek wilden zien winnen dan een ervaren rot uit Australië, maar in dit geval? STR gaat volgens mij echt geen punten op het spel zetten om Max voor Carlos te laten eindigen.

        Login om te reageren
  25. clarkson zegt

    27 juli 2015 om 17:51

    Maar max is toch ook de nieuwe senna? Dus niet janken

    Login om te reageren
  26. lamborgfan zegt

    27 juli 2015 om 18:30

    Eten of gegeten worden..

    Tijd om dus aan te bak te gaan en beter te worden dan Max. Of.. ga zeuren..

    Dat noemt zichzelf dan een pro? F1 is dus toch voor kinderen..

    Login om te reageren
  27. bofkont zegt

    27 juli 2015 om 18:47

    Ach dat gezeur van die kinderen ook altijd.
    En Max de nieuwe Senna, lol mag ik even hard lachen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      27 juli 2015 om 21:16

      @bofkont: misschien zou je even op zoek kunne gaan naar degene die dat als eerste heeft gezegd… Neem maar van mij aan het was geen Nederlander *knip*

      Login om te reageren
  28. w0o0dy zegt

    27 juli 2015 om 22:13

    @autoblogger: draaft er iemand een beetje door hier?

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      28 juli 2015 om 09:24

      @w0o0dy: check, we houden het in de gaten, thanks!

      Login om te reageren
  29. mrrallycross zegt

    28 juli 2015 om 04:19

    Moet je gewoon harder rijden

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North