• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla Model 3 gaat hard en heeft een dikke range

Auteur: jaapiyo, gepost 30 maart 2016 om 20:30 – 79 Reacties

Tesla-zonder-wings


Vlak voor de officiële onthulling van de nieuwste loot aan de Tesla-stam zijn er wat specs uitgelekt. Hoeveel range heb je met Tesla’s goedkoopste? En belangrijker, kan je die Golf GTE’s een beetje bijbenen als het stoplicht op groen springt?

Als Elon even geen Space Invaders speelt houdt hij zich wel eens bezig met het ontwikkelen van auto’s. Velen wachten met smart op zijn nieuwste creatie, de Tesla Model 3. Dit wordt een kleiner model van de Amerikaanse fabrikant dat onder de Model S komt in het modellengamma. De Model S is al behoorlijk populair in Nederland, hoewel dat deels ook te maken heeft met de nodige subsidies en bijtellingsvoordelen die de auto in sommige gevallen een extra aantrekkelijke optie maakten.

Als we een anonieme, doch volgens Electrek betrouwbare bron mogen geloven wordt de Model 3 een kleinere sedan dan de Model S met een front dat wat weg heeft van de Model X. Tot zover geen verrassing. Voor de nodige joules onder de kap zorgt een accu van naar verluidt ongeveer 80 kilowattuur, die de auto een range zou moeten geven van zo’n 300 mijl, oftewel een kleine 500 kilometer. Ter vergelijk, een Tesla Model S 90D is de range-koning van de huidige Tesla’s en volgens de US Environmental Protection Agency (EPA) komt die 288 mijl ver voordat de ‘juice’ op is.

De prestaties van de Model 3 lijden niet onder de behoorlijke range, getuige een nul-tot-honderd in een seconde of vier. Daarmee blaas je dus alles weg bij dat stoplicht, behalve de allerdikste sportwagens.

Het zou overigens kunnen dat bovengenoemde prestatiecijfers niet voor het basismodel gelden maar voor een wat dikkere versie, gezien de prijs die de bron noemt van 50.000 tot 60.000 dollar. Dat zou redelijk in de buurt komen van de Model S en bovendien werd eerder gerept over een Europese vanafprijs van 35.000 Euro. Enfin, een en ander komen we vrijdagochtend te weten.

Wat denken jullie, verkoopt deze Tesla in Nederland straks als de bliksem of valt ‘ie als een defecte raket op zijn neus? Ondertussen staat ‘Down Under’ deze fanb0i al in de rij. Alsof Tesla nog niet genoeg vergeleken wordt met Apple…(via jalopnik)

Tesla-fanb0i

Ook interessant!

  • Video: Tesla Model 3 gaat zwemmen ná crash
  • goedkope Tesla hatchback
    Goedkope Tesla Model 2 gaat ID3 aanpakken
  • Gespot: Tesla Model S prototype met dikke spoiler
  • Video: Tesla Model 3 test autopilot op bochtige weg, gaat fout
    Video: Tesla Model 3 autopilot op bochtige weg gaat fout

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

model-3, Tesla

Vorig bericht: « Liefhebbers, 22 mei is er weer een Youngtimer Event
Volgend bericht: De DB11 gaat als zoete scones over de toonbank »

Lees Interacties

Reacties

  1. BaRa zegt

    30 maart 2016 om 20:36

    Aftellen naar de roadster…

    Login om te reageren
    • emielm zegt

      30 maart 2016 om 22:28

      @BaRa: jaaah goed idee, een roadster. Dat ze daar nog niet aan gedacht hebben een Tesla Roadster. Ow wacht wat was hun eerste auto ook alweer?…

      Login om te reageren
    • fijnkonijn zegt

      31 maart 2016 om 01:01

      @BaRa: Yep. De Roadster 3.0. Ben benieuwd wanneer die komt.

      -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

      Login om te reageren
  2. utregcity zegt

    30 maart 2016 om 20:41

    S3X what’s next?

    Login om te reageren
    • P1m zegt

      30 maart 2016 om 20:51

      @utregcity: Y: S3XY??

      Login om te reageren
      • mikkeloentje zegt

        30 maart 2016 om 20:57

        @p1m: Ja, daarna schijnen ook de “M” en de “F” te komen. Ben benieuwd!

        Login om te reageren
        • kapitein187 zegt

          31 maart 2016 om 18:41

          @mikkeloentje: de ‘I’ en ‘L’ staan naar verluidt daarna op het progamma.

          Login om te reageren
  3. ocda zegt

    30 maart 2016 om 20:42

    300 mijl range 35k euro ik ben om

    Login om te reageren
    • metalmike zegt

      31 maart 2016 om 05:56

      @ocda: Ik denk dat het basismodel een flink beperktere range heeft.

      Login om te reageren
  4. bmwm3gtr zegt

    30 maart 2016 om 20:46

    Nu nog een hypercar van nikko
    ehh… Tesla

    Login om te reageren
  5. gop1 zegt

    30 maart 2016 om 20:48

    Voor €35000 en bovenstaande specs gaan er burgeroorlogen uitbreken.

    Login om te reageren
  6. cadrez zegt

    30 maart 2016 om 20:49

    Hopelijk is er nog een iets goedkopere instapper dan een van 50 a 60 k.want dat is toch nog niet voor ieders beurs.

    Login om te reageren
    • cadrez zegt

      30 maart 2016 om 20:50

      @cadrez: maar eigenlijk… wie koopt nu ook een instapper in dit segment?

      Login om te reageren
      • scaglietti612 zegt

        30 maart 2016 om 20:58

        @cadrez: Denk bij Tesla veel mensen. Tesla is het nieuwe Apple. Diehards moeten koste wat het kost één hebben, ook al kunnen ze eigenlijk geen betalen.

        Login om te reageren
        • thimochand zegt

          30 maart 2016 om 21:22

          @scaglietti612: Crisis all over again.

          Login om te reageren
          • scaglietti612 zegt

            30 maart 2016 om 21:40

            @thimochand: Zoals veel mensen hun geld erdoor jagen zou het me inderdaad niet verbazen dat er weer een dikke crisis aankomt. Model 3 zoals de specs beloven is zeker een aanrader en als ie nog mooi is zou ik nog zitten twijfelen over de opvolger van mijn Rio.

            Maar don’t spend money you don’t have. :)

            Login om te reageren
            • thimochand zegt

              30 maart 2016 om 23:17

              @scaglietti612: Ik zou het wel zien als een vooruitgang (niet dat de rio een verkeerde bak is).

              Login om te reageren
    • lekbak zegt

      31 maart 2016 om 14:14

      @cadrez: zelfs een aygo is niet voor ieders beurs…

      Login om te reageren
  7. robert110 zegt

    30 maart 2016 om 20:51

    En hoe zit het bij de baby tesla met de praktische cijfers zoals laadvermogen en trekgewicht? Is het al wat beter of is het net als bij de S en de X gewoon ruk.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      30 maart 2016 om 21:23

      @robert110: Model X kan zo’n 2.500 kg trekken zover ik weet.

      Login om te reageren
      • robert110 zegt

        30 maart 2016 om 21:33

        @stfu: Een Discovery trekt een ton meer met ongeveer evenveel leeggewicht en pk’s

        Login om te reageren
        • robert110 zegt

          30 maart 2016 om 21:34

          @robert110: en minder Nm’s

          Login om te reageren
        • stfu zegt

          30 maart 2016 om 22:09

          @robert110: dus? :) Moet Tesla in alles de beste zijn volgens jou of zo? Je kan er gewoon een dikke trailer/boot mee slepen, is dat niet goed genoeg? Moet dit enorm klein merk beter zijn dan merken met 100x meer budget?

          Login om te reageren
          • robert110 zegt

            30 maart 2016 om 22:37

            @stfu: Als ik de meeste tesla eigenaren en niet tesla bezittende fanboys moet geloven zijn alle tesla’s een geschenk van god en beter dan alles wat er maar te koop is.

            Die ton verschil zou trouwens betekenen dat er voor een dagelijkse taak bij mij op het werk (water vervoeren naar vee op afstand) jaarlijks 44 keer extra gereden zou moeten worden en dit zou ongeveer €793 extra aan arbeid kosten.
            Natuurlijk is dit maar een snelle rekensom en wordt deze taak nooit met de auto uitgevoerd maar het gaat om het zichtbaar maken van het verschil.

            Login om te reageren
            • hamerhaai zegt

              30 maart 2016 om 23:05

              @robert110: STFU

              Login om te reageren
            • vroaaar zegt

              31 maart 2016 om 01:07

              @robert110: daarvoor heb je toch je traktor….

              Login om te reageren
              • robert110 zegt

                31 maart 2016 om 10:38

                @vroaaar: @slickrick:
                “Natuurlijk is dit maar een snelle rekensom en wordt deze taak nooit met de auto uitgevoerd maar het gaat om het zichtbaar maken van het verschil.”
                Staat letterlijk bij mijn rekenvoorbeeld.

            • slickrick zegt

              31 maart 2016 om 09:38

              @robert110: Country Jo, heeft in texas ook gewoon een traktor voor dit soort dingen, geen Tesla

              Login om te reageren
            • dutchneon zegt

              31 maart 2016 om 09:55

              @robert110: Als die Disco op Geel staat dan heb je die 700 plus nog 2000 al uitgespaard aan mrb :P

              Login om te reageren
              • robert110 zegt

                31 maart 2016 om 10:50

                @dutchneon: Klopt, maar het rekenvoorbeeld was bedoelt om het verschil van 1 Ton duidelijker te maken. Niet om het belachelijke belastingvoordeel zichtbaar te maken.
                Daarnaast moet je flink in de war zijn om als bedrijf een Discovery op geel kenteken te hebben.

            • Esprit_de_Flandre zegt

              31 maart 2016 om 12:48

              @robert110: Dit soort auto’s wordt toch niet gekocht om veel gewicht te trekken. Ook de Disco niet. Sommige doen het wel, ja, maar de meeste worden gebruikt als “stadswagens”…

              Login om te reageren
        • petrolicious zegt

          31 maart 2016 om 13:21

          @robert110: lol, wat een non-argument. Ik wed dat de model S ook slechter is dan de Discovery in het offroaden ;) heb je nog intelligente verlichtende uitspraken? ;)

          Login om te reageren
  8. coffeecup zegt

    30 maart 2016 om 20:51

    PvdA kan nog weleens z’n zin gaan krijgen op deze manier….

    Login om te reageren
  9. super zegt

    30 maart 2016 om 20:57

    Als ze een station bouwen die een beetje lekker stuurt en een range heeft van 800km ga ik omschakelen.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      30 maart 2016 om 21:24

      @super: Aerodynamisch gezien is zo’n station niet echt interessant. En mijn Model S heeft al meer liters dan een grote SUV. En 800 km… Dat rij ik 1 of 2x per jaar in 1 stuk. Maar met een pauze, dus even bijladen.

      Login om te reageren
      • scaglietti612 zegt

        30 maart 2016 om 21:44

        @stfu: Maar kan je dan ook grote/lange voorwerpen zoals een kast of zo in de Model S steken? Heeft veel kofferruimte maar die is toch verdeeld over de voorkant en de achterkant?

        Login om te reageren
        • stfu zegt

          30 maart 2016 om 21:46

          @scaglietti612: Een kast verhuizen heb ik nog niet gedaan haha. Maar wel fietsen erin.

          Login om te reageren
          • Rob zegt

            30 maart 2016 om 23:07

            @stfu:
            Een bescheiden boekenkast plus een hele pleer aan andere rotzooi past met gemak ;-)
            Enkel even rekening houden met de aflopende daklijn. Het is natuurlijk geen Volvo station..

            Login om te reageren
            • lekbak zegt

              31 maart 2016 om 14:17

              @Rob: en juist die volvo stationwagen is zo handig en juist daar wordt om gevraagd.

              Login om te reageren
        • vroaaar zegt

          31 maart 2016 om 01:13

          @scaglietti612: kun je dat dan wel in je BMW 3 sedan? Waarom al dat gezeik hier op AB over enorme laadvermogens en trekgewicht voor een gewone D-segment auto die toevallig op elektra rijdt?

          Login om te reageren
        • flutterby zegt

          31 maart 2016 om 15:16

          @scaglietti612: Voor de uitzonderlijke keer laat je toch gewoon de klep een stukje open?

          Login om te reageren
      • super zegt

        31 maart 2016 om 08:11

        @stfu:
        ik wil ook geen station vanwege aerodynamica, maar om buitensport spul mee te nemen. En wat die laadstations betreft; die vind je niet overal, zeker niet in zuid-europa waar ik woon.

        Login om te reageren
      • dutchneon zegt

        31 maart 2016 om 10:00

        @stfu: Ik vind 300-400km range meer dan zat, Daarom ben ik in 2014 al gaan proefrijden, maar wat mij zo tegenviel is de hoge zit als bestuurder en de belabberde zithouding achterin. Ik rijd erg vaak met klanten maar als ik zelf achterin ga zitten kan mijn hoofd net onder de daklijn (1.93), maar veel erger, mijn knieen zitten zeker 20 cm hoger dan mijn kont. Uiteraard de accu’s die dat veroorzaken, maar de model-s is daarom echt niet fijn om achterin te zitten.

        Login om te reageren
    • TimD zegt

      31 maart 2016 om 07:04

      @super: dan bestellen we er 2… Kortingggggg

      Login om te reageren
  10. scaglietti612 zegt

    30 maart 2016 om 20:57

    Die specs zullen wel voor de topversie zijn. Ander 35k voor 0-100 in 4sec en een bereik van 500km. Hoewel 35k instapprijs nog redelijk prijzig is zeker aangezien een kale Tesla niet zoveel bied als sommige andere merken. Maar 500km bereik is zeker niet slecht, hangt wel af van de versie en omstandigheden. Als ie vlot een km of 400 zou kunnen afleggen dan ben ik stevig onder de indruk, eigenlijk nu al.

    Maar het feit dat ie zijn front meer zal weg hebben van een Model X baad mij zorgen. Model X was in mijn ogen echt niet mooi zeker in vergelijking met de S. En die achterkant is gewoon een S waar ze een schop tegen gegeven hebben om die wat omhoog te krikken. :) Ben benieuwd alvast. Hopen op een mooie wagen en niet op een verlaagde ingekort X.

    Login om te reageren
  11. Crosscabouter zegt

    30 maart 2016 om 21:02

    @jaapiyo: komen we vrijdagochtend te weten?
    Wat precies? Dat dit hele verhaal een 1-aprilgrap is? Of dat Elon M. echt een konijn uit de hoed gaat toveren?

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      30 maart 2016 om 23:34

      @Crosscabouter: Elon maakt dan bekend dat hij zelf stiekem al een tijdje op weg is naar Mars en dat hij op aarde vervangen is door een kloon.

      Login om te reageren
  12. brabussb1 zegt

    30 maart 2016 om 21:04

    Bij ons 1 april, in California is het ten tijde van de onthulling nog gewoon 31 maart.
    Je aluhoedje kan weer af.

    Login om te reageren
    • brabussb1 zegt

      30 maart 2016 om 21:05

      @brabussb1:
      Was @crosskabouter.

      Login om te reageren
      • Crosscabouter zegt

        30 maart 2016 om 21:32

        @brabussb1: gaat in hoekje zitten schamen… Had geen rekening gehouden met tijdsverschil.
        Vond t te toevallig. Tesla kondigt wel vaker wat aan, waarna t tijden stil blijft ;)

        Login om te reageren
  13. reistje zegt

    30 maart 2016 om 21:04

    4% bijtelling en een prijs die betaalbaar is voor meer leasers klinkt mij als een succesformule. Zeker als de genoemde cijfers kloppen.

    Login om te reageren
  14. janmetdelangeachternaam zegt

    30 maart 2016 om 21:08

    En dan zal here musk nog wel een nieuw idee hebben waardoor er nog meer koppel is of een nieuw accu pakketje en dam ga je opeens in 3/3.5 seconden naar 100, krankzinnig

    Login om te reageren
  15. stfu zegt

    30 maart 2016 om 21:20

    Elon had het over 35.000 dollar (niet euro) en over 320 km bereik. En die vent op de rechterfoto is in Australie :D

    Login om te reageren
  16. cadrez zegt

    30 maart 2016 om 21:25

    Volgens mij is PvdA onder één hoedje aan het spelen met Tesla . Dit is te mooi (relatief dan) om waar te zijn. #steekpenningen

    Login om te reageren
  17. maseratizzzzzzzz zegt

    30 maart 2016 om 21:29

    Wat een gedrocht. En wat boeit het hoe snel je naar de 100 gaat, het gaat er voor mij om op de manier waarop het gebeurd. Ik ga liever in 8 seconden naar de 100 in een Fiesta dan in 4 in een Tesla. Hopelijk wordt dit 1 grote flop en gaan we dit niet veel zien.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      30 maart 2016 om 21:49

      @maseratizzzzzzzz: ja, fuck technologie, vooruitgang en eens wat anders. Hoe snel is jouw fiets?

      Login om te reageren
      • maseratizzzzzzzz zegt

        30 maart 2016 om 22:19

        @stfu: ik moet toegeven mijn reactie is wat kort door de bocht , maar ik kan het niet hebben dat er zulke emotieloze wagens straks het straatbeeld overnemen. Mocht je het interesseren, ik rij een hele fijne 6 cilinder ?

        Login om te reageren
        • stfu zegt

          30 maart 2016 om 23:02

          @maseratizzzzzzzz: ach, die worden ook steeds zeldzamer. Zelfs een 3 Serie heeft een driepitter. Oftewel, je hebt een redelijk unieke auto voor hedendaagse maatstaven. Voornamelijk hebben auto’s niet boeiend klinkende 3 en 4 cilinders.

          Login om te reageren
          • lekbak zegt

            31 maart 2016 om 14:21

            @stfu: niet boeiend klinkend is nogal afhankelijk van de persoon. Ik hoor zelf graag elke vorm van verbrandingsmotor in een auto. Liefst nog met wat trillingen erbij ook!

            Login om te reageren
    • remcott zegt

      30 maart 2016 om 21:52

      @maseratizzzzzzzz: dat wordt dan achteraan sluiten in de toekomst ?

      Login om te reageren
    • petrolicious zegt

      31 maart 2016 om 13:29

      @maseratizzzzzzzz: heb je ook net de nieuwste computer met floppy disk reader gekocht? ;)

      Login om te reageren
  18. ThomasBol zegt

    30 maart 2016 om 21:33

    Diep, of eigenlijk ondiep, vanbinnen hoop ik dat het elektrisch rijden niks wordt. Ja het is snel, ja het is vooralsnog relatief goedkoop, nee er is totaal geen beleving en emotie voor mij in te vinden. Maar, props voor Tesla en hun inzet.

    Login om te reageren
    • ghj13 zegt

      30 maart 2016 om 21:50

      @ThomasBol: Ik snap je punt, maar hoeveel beleving en emotie is er in een Hyundai i10 of VW Polo te vinden? Van mij mogen al die kleine stadsauto’s elektrisch worden en een aantal elektrische alternatieven in hogere segmenten voor de liefhebber mag ook altijd.

      Login om te reageren
      • stfu zegt

        30 maart 2016 om 22:11

        @ghj13: Precies. Ooit wordt een EV net zo normaal als een pruttel 3 cilindertje, maar dan rijdt het wel fijn en soepel. En daarnaast worden er dan geniale sportwagens nog gebouwd met een leuke V6 (ze gaan nu al van V10, V8 naar lager…) en uiteraard geluid via de speakers. Want: beleving.

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      31 maart 2016 om 11:25

      @ThomasBol: waar zit de rijbeleving en emotie dan in? In de vibratie en het lawaai van een verbrandingsmotor? Ik zie juist meer beleving en emotie in het vloeiend, snel en stil voortglijden wat een electrische wagen je kan bieden.

      Login om te reageren
    • petrolicious zegt

      31 maart 2016 om 13:26

      @thomasbol: blijkbaar nog niet met een model S gereden. Ik heb regelmatig met de roadster en top spec model S gereden en ik kan je garanderen dat de rijbeleving er wel is. Hoekt nog deftig voor een zware wagen en waanzinnige acceleratie na een bocht.

      Login om te reageren
      • ThomasBol zegt

        31 maart 2016 om 14:25

        @petrolicious: jawel, in 2013 met de toen nog 85kwh versie. Ik schrijf dat het inderdaad snel is, maar schijf ook dat beleving in mijn ogen mist.

        Login om te reageren
        • stfu zegt

          31 maart 2016 om 14:39

          @thomasbol: ik hou van dwars gaan met auto’s, iets wat nooit kan met mijn Tesla. Maar wie doet dat nou echt met zijn of haar RWD? Beleving is maar net hoe je het ziet. De beleving in mijn auto is rust, zoevend naar klanten toe en altijd genoeg puf om even iemand snel in te halen. Reed ooit een V70 en die automaat was zo hondstraag dat ik bijna alleen daarom al de auto weg wilde doen…

          Login om te reageren
  19. norge zegt

    30 maart 2016 om 21:35

    Wordt trappen om die dingen voor te blijven in de file..

    Login om te reageren
  20. Rob zegt

    30 maart 2016 om 23:04

    Cool. Ik wil er eentje.

    Goed ook dat ze van die neppe grille van de Model S afstappen. Doet het ontwerp erg goed. En hoe meer ze de gebruikelijke normen gaan negeren, hoe beter.

    (zie je @willeme, ik ben hartstikke modern joh! ;-))

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      30 maart 2016 om 23:28

      @Rob: Wie houden we voor de gek?

      https://www.youtube.com/watch?v=VScSEXRwUqQ

      Deze zingen we alle twee uit volle borst mee!

      Login om te reageren
  21. Dutchdriftking zegt

    30 maart 2016 om 23:06

    Tja, dat zijn wel heel mooie cijfers….

    Login om te reageren
  22. Design_Driven zegt

    30 maart 2016 om 23:16

    Hoe laat is de onthulling trouwens? Toevallig moet ik naar het vliegveld om 4 uur. Kan ik het nog mooi even mee pikken als het op tijd is.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      30 maart 2016 om 23:35

      @sketcher: Helaas, 05:30 onze tijd.

      Login om te reageren
      • Design_Driven zegt

        31 maart 2016 om 05:20

        @jaapiyo: mooi, ik woon in het VK, ik ben er klaar voor! :)

        Login om te reageren
  23. pinut187 zegt

    31 maart 2016 om 04:22

    Ben benieuwd! Die 0-100 tijd is wel lekker hoor.

    Login om te reageren
  24. martijn11 zegt

    31 maart 2016 om 07:50

    De cijfers zijn niet verkeerd

    Login om te reageren
  25. willemveenstra zegt

    31 maart 2016 om 08:31

    Steek altijd een duimpje op als ik weer een elektrische auto tegen kom. Blijft er meer benzine over voor mij:) electrisch is prima voor a naar b te rijden maar qua fun factor kan het mij niet bekoren. Ik zie en hoor liever een 12 cilinder Ferrari van 0 naar 100 in 4 seconden.

    Login om te reageren
  26. petrolicious zegt

    31 maart 2016 om 20:21

    Ik bestel er 1 zodra de online reservering beschikbaar is (5:30). Het ziet er naar uit dat ik mijn nickname ga moeten wijzigen ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North