• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

100% zeker! Dit is de Pagani Huayra [updated]

Auteur: robbie, gepost 21 januari 2011 om 21:38 – 105 Reacties

Pagani Huayra - Eerste foto


Een Britse site heeft zojuist de eerste foto van de gloednieuwe Pagani Huayra gepubliceerd op hun website. Ze hadden het hele setje persfoto’s al enige tijd (onder embargo) in bezit, maar besloten vanwege de eerder gelekte foto om die alvast openbaar te maken.

Ze hebben ook de achterkant al gezien en zeggen dat die eruit ziet als een soort Ferrari 458 Italia. Voor meer materiaal van de Huayra moeten we dus nog even geduld hebben, maar wellicht dat er de komende dagen meer uitlekt? We houden je op de hoogte! (via: carsuk.net)

UPDATE: meer scans uit de Spaanse dode boom kan je HIER vinden.

Ook interessant!

  • Video: Pagani Huayra R geluid laat kinderen schrikken
    Video: Pagani Huayra R geluid laat kinderen schrikken
  • Pagani Huayra R
    Video: Pagani Huayra R wordt best klinkende auto van 2022
  • Video: nieuwe Pagani Huayra R schreeuwt het uit met 9.000 tpm
    Video: nieuwe Pagani Huayra R schreeuwt het uit met 9.000 tpm
  • Video: nieuwe Pagani Huayra R schreeuwt het uit met 9.000 tpm
    Eerste actiebeelden Pagani Huayra R hebben een 'maar'

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Huayra, pagani, Supercars, Vleugeldeuren

Vorig bericht: « BMW 650i Convertible met Individual goodies
Volgend bericht: Meer foto’s van de Ferrari FF (incl. interieur!) »

Lees Interacties

Reacties

  1. JamesBond007 zegt

    21 januari 2011 om 21:40

    Dit had ik niet verwacht. Pagani staat toch wel echt voor stijl en dat is dit verreweg.

    Net een opgeblazen kikker on steroids.

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      21 januari 2011 om 21:49

      @JamesBond007: Stijl? Je kan veel zeggen van de Zonda, maar stijl hoort er niet echt bij. Wen er maar aan.

      Login om te reageren
      • JamesBond007 zegt

        21 januari 2011 om 23:03

        @Esprit_de_Flandre:
        Pagani staat voor stijl.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          21 januari 2011 om 23:44

          @JamesBond007: Pagani = Zonda. Tot nu toe ten minste, want het was de enige Pagani ooit. Zonda is niet stijlvol, dus Pagani is niet stijlvol. Leuk, en zeer te smaken als auto, maar niet stijlvol.

          Login om te reageren
          • JamesBond007 zegt

            22 januari 2011 om 01:03

            @Esprit_de_Flandre:

            Dit is dus niet stijlloos hoor.

            Login om te reageren
            • As_long_as_it_is_fast zegt

              22 januari 2011 om 02:34

              @JamesBond007: dat is oog voor detail en afwerking, maar compleet stijlloos. ;)

              Login om te reageren
            • Esprit_de_Flandre zegt

              22 januari 2011 om 12:48

              @JamesBond007: Zou ik niet stijl noemen. Leuk, speciaal, in zekere zin zelfs mooi, maar niet stijlvol.

              Login om te reageren
              • MrHyde zegt

                22 januari 2011 om 14:41

                @Esprit_de_Flandre: Misschien moeten we het dan Flair noemen. Dat heeft de auto zeker wel, Italiaanse flair. Waarbij stijl staat voor meer ingetogenheid, is Flair juist extravaganter.

              • Esprit_de_Flandre zegt

                22 januari 2011 om 15:17

                @MrHyde: Hmmja, misschien. Weet niet, Flair vind ik ook niet echt passen.

                Het heeft wel ‘iets’, maar weet ook geen woord om het juist uit te drukken…

            • MichaelvdBroek zegt

              23 januari 2011 om 23:36

              @JamesBond007: haha mee eens! dik, mooie foto :D

              Login om te reageren
    • SHFT zegt

      22 januari 2011 om 11:47

      @JamesBond007:

      Pagani staat voor bombastische en gigantisch luide wagens. Zo boertig mogelijk doch met oog voor detail. Maar zeker niet met stijl.

      Login om te reageren
  2. lamborghinimaster7 zegt

    21 januari 2011 om 21:41

    ik had nog hoop bij de andere foto dat hij heel anders zou worden maar toch is het hem…. ik vind het maar niks voor een zonda

    Login om te reageren
    • MrSkyline zegt

      22 januari 2011 om 01:42

      @lamborghinimaster7:

      dat komt dan mooi uit, want het is geen zonda :’)

      Login om te reageren
      • lamborghinimaster7 zegt

        22 januari 2011 om 19:35

        @MrSkyline: bijdehandje :p ik bedoel natuurlijk een pagani

        Login om te reageren
  3. jzaero zegt

    21 januari 2011 om 21:41

    In tegenstelling tot de meeste reacties van het vorige topic, ik vind hem erg geslaagd, veel dikkere voorkant dan de oude! Nu nog het geheel ;)

    Login om te reageren
    • supasweet zegt

      22 januari 2011 om 04:02

      @jzaero: volledig mee eens, ik vin het een gewaagde voorkant, maar het is wel af, ben blij dat Pagani iets aparts gemaakt heeft en niet zoals meeste merken voorspelbaar bijna zelfde snuit bouwen. Had ik het geld, dan zou dit mijn verzamel-prins zijn voor weekends en circuit.

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        22 januari 2011 om 17:42

        @supasweet: Dat is juist waar het om draait bij Pagani, afstappen van het bekende, gaan voor gedurfd. Dat is waarschijnlijk ook de voornaamste reden waarom ik Pagani’s zo gaaf vind. Ik ben niet bang om dingen anders dan anderen te hebben. Als je nu kijkt naar de huidige supercar markt… Lamborghini, Ferrari.. Deze merken zijn allang niet meer wat ze geweest zijn. Pagani vind ik er dan ruim bovenuit steken.

        Login om te reageren
  4. cheetacars zegt

    21 januari 2011 om 21:45

    De Zonda was ook niet mijn favoriet, laten we hopen dat deze dezelfde behandeling krijgt achteraf.

    Opvallend trouwens de platen die omhoog staan in de neus,zullen ze beweegbaar zijn?

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      21 januari 2011 om 21:51

      @cheetacars: Idd, vraag me ook af waar dat voor dient. Zal wel voor iets zijn, kan me niet voorstellen dat Pagani zoiets erop gaat zetten gewoon voor de show…

      Login om te reageren
      • cheetacars zegt

        21 januari 2011 om 21:57

        @Esprit_de_Flandre: Het doet me denken aan een Gemballa Avalanche van jaren terug, daar zat (toevallig dat ik het een tijdje geleden tegenkwam) ook een plaat op de neus die werkte als een beweegbare spoiler, dus voor de downforce. Ik gok dat dit ook zoiets is, het lijkt me in elk geval een lelijke manier om de luchtgaten groter te maken. :P

        Login om te reageren
        • midasracer zegt

          21 januari 2011 om 22:38

          @cheetacars: Lijkt me niet voor downforce, maar voor koeling bij lage snelheden. Het ziet er niet uit, waarschijnlijk hebben ze koelingsproblemen gehad met testen. De ontwikkeling van deze auto is al inmiddels een half jaar vertraagd. De bedoeling was de eerste afleveringen rond september 2011, maar dat wordt nu al begin 2012.

          Login om te reageren
          • Esprit_de_Flandre zegt

            21 januari 2011 om 23:47

            @midasracer: Beter dat dan in brand vliegen…

            Login om te reageren
          • cheetacars zegt

            24 januari 2011 om 20:16

            @midasracer: Het lijkt me dat ze dan gewoon open zouden blijven staan. Een systeem installeren om voor een paar kilometer/uur extra en een beetje, eventuele, schoonheid extra lijkt me niet rendabel. In de andere foto zijn ze ingeklapt.

            Login om te reageren
            • midasracer zegt

              25 januari 2011 om 00:21

              @cheetacars: We zullen het ongetwijfeld snel weten van Pagabi, maar mijn idee is dat het deel uitmaakt van een actief koelingssysteem. Op snelheid heb je genoeg onderdruk op de neus om de lucht door de radiator heen te zuigen. Maar juist bij lage snelheden of stilstand als de boel te heet wordt, gaan de fans draaien en gaan de kleppen open. Ik kan me geen andere reden bedenken. Als aerodynamisch hulpmiddel voor downforce lijkt me waanzin gezien de luchtweerstand die hiermee wordt opgewekt. Of zou het juist een luchtrem zijn als een spoiler op een vliegtuigvleugel?

              Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      22 januari 2011 om 00:21

      @cheetacars: Voetgangers veiligheid? Actieve luchtremmen? :? I’m just guessing.

      Login om te reageren
  5. Stender zegt

    21 januari 2011 om 21:45

    Hij heeft voelsprieten?

    Nee ik vind de Zonda mooier. Die flappen voorop zijn ook raar. Maargoed, eerst de officiële foto’s maar afwachten.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      21 januari 2011 om 21:47

      @Stender: dit is een officiële foto ;)

      Login om te reageren
  6. savipe zegt

    21 januari 2011 om 21:47

    achterkant top, voorkant flop

    Login om te reageren
    • Cantago zegt

      21 januari 2011 om 22:05

      @savipe: en waar heb jij de achterkant gezien?

      Login om te reageren
  7. Ruben00 zegt

    21 januari 2011 om 21:48

    Lekker, maar toch vreselijk arrogant en tè oostblok tunerig

    Login om te reageren
  8. Tonnie zegt

    21 januari 2011 om 21:49

    Hebben ze er al met een plank op geslagen? lijkt nog steeds niet goed :S

    Login om te reageren
  9. BmwMPower zegt

    21 januari 2011 om 21:50

    Jaaaaaaaaah, hijs gaaaaaaaf! :D

    Login om te reageren
  10. fant zegt

    21 januari 2011 om 21:53

    Achja, als je maar genoeg miljoenen neertelt zal Pagani vast nog een zonda voor je maken :P

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      21 januari 2011 om 21:54

      @fant: Als je maar genoeg miljoenen neertelt willen ze vast zelfs je Lada tunen…

      Login om te reageren
  11. Esprit_de_Flandre zegt

    21 januari 2011 om 21:53

    Een echte Pagani. Niet echt mooi, niet elegant, niet sexy. Gewoon snel, functioneel, rechttoe rechtaan. Net als de Zonda.

    Login om te reageren
    • Mich zegt

      21 januari 2011 om 22:18

      @Esprit_de_Flandre: Die deuren vind ik niet zo héél recht toe recht aan..

      Login om te reageren
  12. Lucb zegt

    21 januari 2011 om 21:57

    Ziet er nu totaal niet meer uit

    Login om te reageren
  13. boygeorge zegt

    21 januari 2011 om 21:58

    4 posten geleden waren er niet veel die ooit van een Huayra gehoord hadden.
    Dat is nu wel anders, 100% zeker dat de Pagani Huayra over 20 jaar nog steeds een bestseller is van de hoogste orde.
    Dan weet niemand wat een C9 is.

    Login om te reageren
  14. bpc zegt

    21 januari 2011 om 21:58

    auw , … das een teleurstelling

    Login om te reageren
  15. Matthijs zegt

    21 januari 2011 om 22:02

    ieel. wat een gedrocht

    Login om te reageren
  16. Cantago zegt

    21 januari 2011 om 22:07

    He… Jammer… Ik hoopte dat het geen officiële foto was. Ik hou dus echt niet van dat type deuren, is gewoon lomp en als ze open staan verneuken ze gewoon het totaalplaatje van de auto. En daarnaast is het gewoon gejat van Mercedes! Nu zijn Pagani’s nooit moeders mooiste geweest, maar dit is wel HEEL erg wennen:(

    Login om te reageren
  17. opgooier zegt

    21 januari 2011 om 22:07

    Lelijk. De Zonda is ook geen mooie auto, wel een erg bruut apparaat. Kortom weinig nieuws onder zon eigenlijk.

    Login om te reageren
  18. nielsruiter09 zegt

    21 januari 2011 om 22:16

    sick

    Login om te reageren
  19. mout zegt

    21 januari 2011 om 22:17

    Vreemd, het lijkt wel een foto en een auto uit de eighties.

    Login om te reageren
  20. luyetoon zegt

    21 januari 2011 om 22:18

    bij deze, vernieuwing is niet altijd verbetering!
    zonda was mooier

    Login om te reageren
  21. FunkiejFreak zegt

    21 januari 2011 om 22:20

    zonda tis net een breedbekkikker :O Hopen dattie nog fijner klinkt dan de zonda :)

    Login om te reageren
  22. laurens324 zegt

    21 januari 2011 om 22:40

    de vorige zonda vond ik prachtig, maar dit lijkt me helemaal niks, toch nog even wachten tot Geneve

    Login om te reageren
  23. davido89 zegt

    21 januari 2011 om 22:47

    weer een auto waarvan iedereen hem nu lelijk vind en als die eenmaal op de weg rijdt vindt iedereen hem prachtig, ik vind hem lelijk en zal dat voor altijd vinden.
    en als ik nou naar de afgelopen jaren kijk op supercar gebied>
    pagani hyura = lelijk
    ferrari four = lelijk
    mercedes sls = lelijk
    bentley mulsane = lelijk
    bugatti veyron = lelijk
    mclaren mc12 = lelijk
    lamborghini sesto elemento = lelijk
    porsche cayenne = lelijk
    aston martin one77 = lelijk
    bmw x6m = lelijk
    porsche 911 = uitgemolken model
    corvette = gedateerd
    dodge viper = voorlopig verdwenen
    tvr = failliet

    gaat de goede kant op met de droomautos van nu !!!

    hahaha nu ben ik wel erg negatief he, nouja de nieuwe lotus concepten vind ik best mooi en de koeniggsegg agera ook dus er zijn nog wat lichtpuntjes voor mij,, verder vind ik doet deze hele generatie autos mij niks

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      21 januari 2011 om 23:04

      @Hentai_wanker: Het is McLaren MP4-12C of een Maserati MC12. En ze zijn beiden overigens mooi! ;)

      Login om te reageren
    • tomsmits zegt

      22 januari 2011 om 00:32

      @davido89: ga jij eens heel gauw je mond spoelen!

      Ik heb echt nu al heimwee naar de Zonda… Die was/is naar mijn mening een van de meest brute en stijlvolle machines ter wereld.

      Login om te reageren
    • birdboy zegt

      22 januari 2011 om 00:35

      @davido89: Ik moet me hier helaas bij aansluiten. Bedrijven die vroeger prachtige auto’s maakten (voornamelijk Ferrari en Pagani met hun Zonda) zijn met hun nieuwe modellen echt achteruit gegaan (m.u.v. de 458 Italia).

      Gelukkig bestaan Maserati en Alfa nog.

      Login om te reageren
    • spykerboy zegt

      22 januari 2011 om 09:14

      @davido89: ben het eigenlijk wel met je eens op dat lijstje ;) op de X6M na, want die is facking leip :P en de corvette blijft super gaaf om te zien ;)

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      22 januari 2011 om 12:50

      @davido89: Vroeger was alles beter?

      Login om te reageren
    • MrHyde zegt

      22 januari 2011 om 14:48

      @davido89: Nou, gelukkig is er nog DBS, GranCabrio, Brooklands en misschien dat je de Marussia wél leuk vind.

      Login om te reageren
  24. HDM zegt

    21 januari 2011 om 22:48

    Nee, echt geen mooie voorkant, ik vind die hele neus te hoog opgetrokken en die omlaag buigende plaatdinges had er niet in gehoeven.

    Login om te reageren
  25. VSTMcLaren zegt

    21 januari 2011 om 23:04

    Holy Sh*t nog een (naast de ferrari FF) auto om heeeeeel erg aan te wennen of ik word te oud…

    Login om te reageren
    • VSTMcLaren zegt

      21 januari 2011 om 23:12

      @VSTMcLaren: en die gullwing deuren zien er goedkoop uit!!!! (hard duimen dat we toch genaaid worden)

      Login om te reageren
  26. thomasvg zegt

    21 januari 2011 om 23:06

    steek hem terug in camouflage!!

    Login om te reageren
  27. SHFT zegt

    21 januari 2011 om 23:31

    Vreemd maar ik zal mijn oordeel pas vellen na duidelijkere foto’s! Trouwens als het geluid ook maar 1/2 weg heeft van de Zonda R dan is het zijn geld al waard!

    Login om te reageren
  28. Jazzie zegt

    21 januari 2011 om 23:40

    Ik vind de neus nou niet heel mooi in vergelijking met de Zonda. Maar ik wacht even met mijn eindoordeel totdat we de auto in zijn geheel kunnen bewonderen.

    Login om te reageren
  29. Atenza zegt

    21 januari 2011 om 23:42

    Wat een muil zeg

    Login om te reageren
  30. Flamingo zegt

    21 januari 2011 om 23:53

    hij doet me niet alleen denken aan een walvishaai of een reuzesalamander maar gewoon ook aan een trein, onze nieuwe hogesnelheidstrein(pininfarina)

    :lol:
    maar tis wel echt een superdikke auto

    Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      23 januari 2011 om 23:39

      @Flamingo: haha die koplampen idd, net echt :P

      Login om te reageren
  31. ascari15 zegt

    21 januari 2011 om 23:59

    erg jammer van pagani.
    Ik had er toch wel wat meer van verwacht.
    De prestaties zullen om van te watertanden zijn,
    maar op design gebied hebben ze niet de plank misgeslagen, ze hebben hem niet eens geraakt.

    Login om te reageren
  32. Galibier zegt

    22 januari 2011 om 00:19

    Achterkant & interieur:
    http://www.autotitre.com/forum/Rarete-only-le-retour-38539p310.htm

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      22 januari 2011 om 00:23

      @Galibier: Thanks!

      Login om te reageren
      • Ram-G-maN zegt

        22 januari 2011 om 00:31

        @Flamingo: Ik geloof dat ik wat vaker moet F5’n! :D

        Login om te reageren
        • Freewarefreak zegt

          22 januari 2011 om 01:29

          @AutomotiveDesigner: Van binnen is hij gaaf zeg. Achterkant ook, mooier als de Zonda. Voorkant.. tsja.. typisch een product van “vorm volgt functie”.. die grotere roosters in de voorbumper, de beweegbare flaps in de neus voor luchtuitstroming, allemaal nodig, maar mooi.. nee Pagani..

          Login om te reageren
          • Ram-G-maN zegt

            22 januari 2011 om 05:57

            @Freewarefreak: “It’s just not my cup of tea.” Maar gaaf is het zeker ,als de specs in orde zijn, en maar beetje in de buurt komt zoals in dit stukje artikel wordt gesuggereerd. :D Actieve aërodynamica wie had dat nu verwacht van Pagani!

            Login om te reageren
      • Flamingo zegt

        22 januari 2011 om 00:34

        @Flamingo:

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          22 januari 2011 om 12:51

          @Flamingo: Ziet er veel langer uit van boven gezien…

          Login om te reageren
      • As_long_as_it_is_fast zegt

        22 januari 2011 om 02:36

        @Flamingo: van achteren ziet het eruit als een beest uit star trek of star wars, hoe heten die programma’s ook allemaal. :p

        Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      22 januari 2011 om 00:29

      @Galibier:

      http://up.autotitre.com/forum/up/8dcb2134ec.jpg

      http://up.autotitre.com/forum/up/b0efda3e64.jpg

      http://up.autotitre.com/forum/up/3e74ed5d47.jpg

      Login om te reageren
      • Ram-G-maN zegt

        22 januari 2011 om 00:39

        @AutomotiveDesigner: Er staat iets over 1350kg, 400km/u, V12 en een sequentieel versnellingsbak in het artikeltje. :P

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          22 januari 2011 om 00:54

          @AutomotiveDesigner: die 400 per uur is met de natte vinger zeker?
          Het zou me verbazen als hij de 400 haalt. Vooral omdat dit maar het eerste model is. De NOG sportievere versies moeten nog komen.

          Login om te reageren
  33. birdboy zegt

    22 januari 2011 om 00:32

    Hier baal ik echt heel erg van :-(

    Login om te reageren
  34. birdboy zegt

    22 januari 2011 om 00:36

    Is er eigenlijk meer duidelijk over de speciale AMG motor die erin ligt?

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      22 januari 2011 om 00:44

      @birdboy: ik weet niet of er al eerder iets over gezegt is maar wellicht staat het ergens hier.moet je wel spaans(?) kunnen
      http://img255.imageshack.us/img255/5358/foto0518.jpg
      http://img687.imageshack.us/img687/3077/foto0522uf.jpg
      http://img843.imageshack.us/img843/5485/foto0527.jpg

      Login om te reageren
  35. vale46 zegt

    22 januari 2011 om 00:47

    Ik denk dat we deze auto eerder naast de zonda moeten plaatsen. Die vleugeldeuren bijvoorbeeld. Deze staat meer voor luxe denk ik. De zonda is gewoon een auto zoals er geen 2 bestaan. Er bestaat gewoon geen opvolger voor.

    In het begin moest ik niet veel weten van de zonda. Nu loop ik er zot van, iets zegt mij dat de huayura dat ook zal doen :)

    Login om te reageren
  36. FredT zegt

    22 januari 2011 om 01:31

    Ik ben niet helemaal overtuigd van het design en vraag me af hoe je de modelnaam correct uitspreekt.

    Login om te reageren
  37. beetec zegt

    22 januari 2011 om 01:59

    Voorkant lelijk. Zijkant lelijk. Achterkant lelijk. Interieur lelijk. Nee, ik vind hem niet zo mooi.

    Login om te reageren
  38. As_long_as_it_is_fast zegt

    22 januari 2011 om 02:39

    mjaaa, ik ben dus niet overtuigd.
    Mooi, niet echt.
    Aantrekkelijk, neen.
    Spectaculair, dat wel.
    Luid, ik denk het wel ja.
    Retesnel, sowieso.
    Een koppendraaier, ’t is een pagani, wat denk je zelf?

    Login om te reageren
  39. Nico94 zegt

    22 januari 2011 om 09:20

    Valt me een beetje tegen. Die vleugeldeuren zijn heel erg afgekeken van Mercedes. Pagani had het beter kunnen doen!

    Login om te reageren
  40. C220AMG zegt

    22 januari 2011 om 10:29

    Hmm.. Ziet er rommelig uit naar mijn mening als ik naar die eerste foto kijk! Georganiseerde chaos?

    Login om te reageren
  41. rotarypowah zegt

    22 januari 2011 om 10:31

    Ik vind ‘m echt heel mooi. Het enige waar ik echt niet over te spreken ben zijn die led’s voorin. Het is hetzelfde als met de Lexus-look achterlichten. Lexus begon er mee, toen was het nog wel redelijk okay. Toen kwam de aftermarket scene en toen was het ineens erg fout.
    Zelfde met die led’s. Audi begon ermee, dat had wel wat. Toen lagen ze bij de Halfords en reden er ineens Escrotjes en aanverwante ragbakken met led’s in de bumper.
    En weer wat later zatet ze ineens op de nieuwe e-klasse. Wat ‘m dan meteen weer omtovert in een kamperbak.
    Ik kan niet zeggen dat de Huayra er meteen zo uitziet, gelukkig maar ;) Maar toch.. het geeft wel iets wat niet echt past bij de auto.

    Verder ziet ’t er vertrouwd, als Pagani uit. Ben benieuwd naar alle innovatie in de auto. Die kleppen voor en achter, Formule 1 achtig mistlicht achter?

    Login om te reageren
  42. mightymike zegt

    22 januari 2011 om 10:56

    Wat een mega bak is dit zeg!! Lekker dik tikje over de top maar dat interieur!! GENIAAL! zou daar wel een rondje Zandvoort mee willen doen

    Login om te reageren
  43. Emiel073 zegt

    22 januari 2011 om 11:04

    Wat baal ik hier erg van zeg!! De Zonda vond ik zo’n vette auto en dan komt Pagani met dit gedrocht! Die achterkant is nog wel te doen, maar ik heb nog nooit zo’n lelijke voorbumper gezien (op al die tuningmeuk na dan).

    Login om te reageren
  44. Freude_am_Fahren zegt

    22 januari 2011 om 11:06

    De vleugeldeuren passen echt niet. En die walvisbek valt ook dik tegen. Voor de rest kan het erdoor. Ik hoop dat het went…

    Login om te reageren
  45. Freude_am_Fahren zegt

    22 januari 2011 om 11:40

    Hij heeft een soort “airbrake”, maar ook vanvoor denk ik.

    Login om te reageren
  46. BananaFlip zegt

    22 januari 2011 om 11:46

    Het design laat de auto iets vetter lijken dan de Zonda. Vetter in de zin van een varkentje.

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      22 januari 2011 om 12:53

      @BananaFlip: Dacht dat ook al, maar misschien valt het in het echt wel reuzegoed mee…

      Login om te reageren
      • BananaFlip zegt

        22 januari 2011 om 20:18

        @Esprit_de_Flandre: Misschien, als ik dit ding ooit in het wild zal zien ;)

        Login om te reageren
  47. v12vantage zegt

    22 januari 2011 om 12:19

    vrouwelijke versie van de Zonda?

    Login om te reageren
  48. PCCB zegt

    22 januari 2011 om 12:42

    Dit ziet er teleurstellend uit. Voorlopig.

    Login om te reageren
  49. ferrari zegt

    22 januari 2011 om 13:00

    Als je op de website kijkt wordt daar de naam ” Deus Venti” (god van de wind) voor dit model gebruikt. Wat is nu de echte naam?
    wederom heeft Pagani weer een meesterwerkje afgeleverd. bizar hoe hij dit steeds weer uit zijn pen weet te toveren. bizarre vormen gecombineerd met functionele lijnen. nu nog een foto van het motorblok.

    Login om te reageren
  50. ferrari zegt

    22 januari 2011 om 13:01

    wat zijn dat voor rare vlappen op de neus?

    Login om te reageren
  51. Truttenschudder zegt

    22 januari 2011 om 13:33

    Stijlvol? Nee. Luxe? Ja. Mooi? Nee. Retesnel? JAJAJAJAJAJA!

    Login om te reageren
  52. Laue zegt

    22 januari 2011 om 13:49

    Hondslelijk, vleugeldeuren zijn cool.

    Login om te reageren
  53. bernardoo zegt

    22 januari 2011 om 15:24

    Ik moest gelijk aan de Mitsuoka Orochi denken, en dat is geen compliment

    Login om te reageren
  54. cpw zegt

    22 januari 2011 om 18:46

    Ik vind hem wel wat hebben, vooral de achterkant ziet er wel chique uit…

    Login om te reageren
  55. burninrubber zegt

    22 januari 2011 om 20:24

    Zonde van die voorkant :(

    Login om te reageren
  56. Dimglor zegt

    22 januari 2011 om 21:08

    Why? De Zonda was zo’n beauty… op het eerste zicht ziet deze er toch maar raar uit hoor…. :s

    Login om te reageren
  57. oscarverbeek zegt

    22 januari 2011 om 22:18

    Waar zijn toch die mooie ranke lijnen van de Zonda gebleven? Dit is meer een Zonda die een maand McDonalds gedaan heeft…

    Login om te reageren
  58. MichaelvdBroek zegt

    23 januari 2011 om 23:40

    toch vind ik hem wel gaaf, die deuren doen m goed :D

    Login om te reageren
  59. Justawheelchairguy zegt

    29 januari 2011 om 15:04

    Kan nog steeds niet wennen aan die voorkant. Achterkant en schuin van ahcter is ie trouwens wel erg lekker!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North