Alsjeblieft, met de kerstgroetjes van Hartge!
We zagen laatst ook al dat Hamman wat speciale pattas voor de 7-serie in huis heeft, nu is de beurt aan Hartge. Ze noemen het een “CLASSIC wheel set” en deze is beschikbaar in de volgende maten:
9.5 x 22″ offset 25 with 265 / 30 ZR 22 front
10.5 x 22″ offset 28 with 295 / 25 ZR 22 rear
Mocht je ze liever op je X5 monteren, dan kan dat vast ook wel.
Vet !
Maar de zwarte Hamman’s vind ik vetter!
net zo stijlvol als een echte porno-actrice :S
Helemaal met CrazyHenkie eens.
Dat ziet er een partijtje niet uit…
Net zo fout als de implantaten van Lola ferrari.
en euh, waar zijn de banden zelf? :D
Als een fout (reclame?) blogje over de meest ordinaire velgen, die overigens ook totaal niet passen bij de doelgroep van een 7-serie, hier op de website moet verschijnen, vraag ik me af waar het heen gaat….
Wat een nonsens zeg…
hij leunt een beetje naar achter, dat ziet er helemaal voud uit!
al draagt de aap een gouden ring…
ik voorzie vooral een afzet markt in de usa.
misschien kunnen ze er ook van die jumping suspension dingen onder schroeven.. zie m al stuiteren door the bronx
Te groot. :D 20 of 21″ volstaat voor de 7 vind ik.
Konden jullie geen waarschuwing plaatsen van
:PAS OP HET VOLGENDE MATERIAAL IS NIET GESCHIKT VOOR MINDERJARIGEN:
Hoe ga ik dit in godsnaam uitleggen aan mijn ouders :P
@ Philip
idd, BMW heeft tot 21´´ in de aanbieding, zoek daar maar eens wat tussenuit, anders kunnen Alpina-velgen nog wel. Maar niet deze XXL-M5 lookalike velgen (ook al had Hartge die velgen al voordat de M5 ze had :P).
Jesse Jane?! Waar?
Oei, het lijken wel koetswielen of misschien wel kotswielen eigenlijk!
Fabrikanten bouwen over het algemeen auto’s met steeds grotere wielkasten, want dit past in hun designstatement van “big en bold”, als je het mij vraagt. Om dit te compenseren leveren ze af fabriek zelf de auto al met grotere velgen (bij deze 7-er is als optie al 21″ leverbaar). En wat moeten de “tuners” dan doen? Ja, een inch erboven natuurlijk, ook al levert BMW 24″. Anders neemt natuurlijk geen enkel weldenkend mens “custom” rims, aangezien fabrieksvelgen naar mijn mening vrijwel altijd stijlvoller zijn
Zit er nou überhaupt nog een band op? Of hebben ze gewoon de “platte” kant van de velg zwart afgelakt?
overdrijven is ook een vak…
zo’n auto hoort er beschaafd uit te zien en niet met de aller grootste velgen, laat dat maar aan de petjes over…
vind de 7 in het zwart toch wel gaaf
die velgen zijn idd slaatje eerste klas, past niet op zon auto.
jankerds :D gewoon hele dikke velgen. op zo`n giga auto moeten gewoon enorme velgen zitten.
kan ik eindelijk eens ofroad met mn nieuwe zeven!
CLASSIC is wel logisch, het zijn net houten wagenwielen met een massief rubberen band eromheen. Dat zoiets nog enig comfort geeft, is wel weer knap.
Catagorie SNOOP-D-O-DOUBLE-G…
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een setje 13″ 3 spaaks velgen staat… Dat is in ieder geval origineel!
Mooie velgen op een oersaaie auto.
295 achter? Weetje het zeker? Op een 7-serie? Waar praten we eigelijk nog over……
Dat ziet er niet uit
En dat zijn geen Patta’s voor dat ding eerder Platta’s
Die banden dat zal ook wel stoten onder het rijden
Dat ziet er niet uit
En dat zijn geen Patta’s voor dat ding eerder Platta’s
Die banden dat zal ook wel stoten onder het rijden
Maakt BMW eindelijk weer eens een redelijk mooie wagen en dan is er wel een een één of andere tunert die dat weer helemaal teniet doet. Echt eeuwig zonde, 20″ is imho echt groot genoeg!….
Wat ik altijd erg opvallend vind, is dat oudere wagens er best goed uitzien met kleinere velgen en “dikker” rubber. Blijkbaar focussen ontwerpers zich vandaag zó hard op grotere velgmaten en “dunner” rubber, dat hedendaagse auto-ontwerpen er gewoon slecht uitzien met comfortabele rubbermaten. Neem even een Cobra of een Stratos in gedachten – niet meteen trage auto’s – en je weet meteen wat ik bedoel. Ook iets “banaals” als een Opel Ascona A (om eens een gezinswagen te vemelden) ziet er met z’n kleinere wielmaten best evenwichtig ontworpen uit. Is het omdat moderne auto’s zo’n geprononceerde wielkasten hebben dat het niet meer lukt met kleiner rubber?
Zoo 2008!!!
Come on… Het is bijna 2009
Niet echt orgineel zulke velgen:S
Ligt er een lijk in de kofferbak? Hij hangt zo achterover…
Wat een gedrocht met die afgeplatte neus.Bmw leert het nooit.
Ah, nu is het echt een BoerenMestWagen, mét karrewielen en een zware lading mest achterin (of in ieder geval iets, aan de houding te zien). :P
verdraaid wat ziet hij er toch mooi uit he, hier kunnen de s-klasse en a8 nog wat van leren..
porno met dikke w****n ?
De ultieme pauper met petje auto.
Beetje laat, maar moet er even uit:
AFGRIJSELIJK LELIJK
In ’t wild een absolute topklasse. Hoeft zich in geen enkel opzicht te schamen voor een S-klasse; integendeel! En heeft meer uitstraling dan een A8 (vind ik).
Maar met zulke karrewielen degradeer je zo’n topper meteen tot…. Nou ja, (de goeden daargelaten), maar zet er dan gelijk Albanese kentekenplaten op, plak er een trekhaak achter met een trailer, waarop een nauwelijks herkenbare, verongelukte Seat Alhambra o.i.d…….en vergeet vooral niet die imperiaal voor die acht kale winterbanden.
Die eeuwige bout/moer/inbus-lookalikes in de velgrand, bedenk eens wat nieuws, ziet er zooo goedkoop uit.
Kijk als je je 7 serie na 15 jr en 750.000 km verkoopt is dit spul eronder natuurlijk een pluspunt. Maar om ze er dan nu maar alvast onder te zetten?
Hoe degradeer ik mijn stijlvolle 7-er tot een kampbak en spendeer ik ook nog eens een fortuin? Juist.
Zonde van zo’n mooie auto. Alle klasse en beschaving in één keer weg…
De S8 en AMG S63 en 65 killer…