• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi A3 Limousine is helemaal officieel

Auteur: CasperH, gepost 27 maart 2013 om 07:51 – 79 Reacties

Afbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieelAfbeelding Audi A3 Limousine is helemaal officieel

Audi A3 Limousine
Gisteravond toonden we jullie al de nieuwe S3 sedan, maar de Audi A3 met bips wordt natuurlijk in meer smaken leverbaar.

Eind dit jaar komt de A3 Limousine op de markt. De nieuwe A3 Limousine is 9 mm lager dan de A3 Sportback en door de grotere wielbasis (2,64 in plaats van 2,60 meter) zijn de overhangen klein gehouden. De wielkasten zijn daarnaast breder, de bumpers, de grille en de luchtinlaten zijn anders ontworpen, kortom: geen paneel is hetzelfde als dat van de hatchback of sportback. De Limousine is ook 1,1 cm breder dan de Sportback.

Audi heeft weer veel gebruik gemaakt van de Ultra lichtgewicht technieken, bijvoorbeeld door de motorkap van aluminium te maken. Een Audi A3 Limousine 1.4 TFSI schijnt straks 1.205 kg te wegen en dat is maar 30 kilo meer dan de Audi A3 hatchback. In eerste instantie komen er drie motoren op de markt (de S3 niet meegerekend): De 2.0 TDI met 150 pk en 320 Nm is goed voor 0-100 in 8,4 seconden en een topsnelheid van 213 km/h. Het gemiddelde verbruik: 4,2 l/100 km (CO2: 104 g/km). De 1.4 TFSI-benzinemotor levert 140 pk en 250 Nm. Deze is uitgerust met Cylinder on Demand (uitschakeling van twee cilinders bij lage belasting) en daardoor komt het gemiddelde verbruik op 4,7 l/100 km (CO2: 107 g/km). De 0-100 km/h gaat in 8,4 seconden en de topsnelheid bedraagt 213 km/h. Tot slot is er de 1.8 TFSI met 180 pk en 250 Nm. Topsnelheid: 232 km/h, sprintje in 7,3 seconden en een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km (CO2: 135 g/km) moet daarmee haalbaar zijn. Afhankelijk van de motor is een zesbak of de S tronic-transmissie met dubbele koppeling standaard gemonteerd. Later zullen er extra motoren bij komen. Alles over de S3 Limousine kan je hier lezen overigens.

Vóór is een McPherson-ophanging gebruikt en achter een multilink-as. Vink je de Ambition- of S line-pakketten aan dan krijg je standaard een sportonderstel dat de auto 25 mm lager legt. Elektromechanische besturing is standaard, in het stabiliteitsysteem ESC is een elektronisch sperdifferentieel ingebouwd. Dit vermindert de neiging tot onderstuur en zorgt zo voor meer grip.

Door de grotere wielbasis is er meer ruimte voor de inzittenden gerealiseerd en een bagageruimte met een inhoud van 425 liter. Uiteraard kan je (mits je op het juiste moment aandelen Apple hebt gekocht en dus zeer vermogend bent) een groot aantal opties voor je interieur aanvinken. Het hoogst haalbare is MMI Navigatie plus met 64 GB harde schijf, DVD-speler, spraakbediening, Bluetooth, een 7-inch display met 3D-weergave en MMI touch. Eventueel kan je daar nog digitale radio-ontvangst, de Audi Phone box en Bang & Olufsen sound system aan toevoegen. Audi connect werkt voortaan via een LTE-module die de tot nu toe gebuikte UMTS-module vervangt. Geen idee wat dat betekent, maar het is vast prachtig. Ook nieuw en als eerste in de A3 Limousine: de parkeerplaatsinformatie-functie. Deze geeft informatie over de dichtstbijzijnde parkeerplaatsen en -garages in de buurt van het reisdoel. Daarbij kunnen zelfs vrije plaatsen worden weergegeven.

Voor de geïnteresseerden hebben we ook een video van de Audi A3 Limousine. De Audi A3 Limousine is vanaf juni te bestellen bij de Audi-dealers; de levering start dit najaar. Prijzen zijn nog niet bekend.

Ook interessant!

  • Video: Audi A3 probeert juist niet te ontwijken
  • Audi A3-rijder denkt rivier te kunnen oversteken
    Video: Audi A3-rijder denkt rivier te kunnen oversteken
  • Video: nieuwe Audi RS3 gespot
    Video: nieuwe Audi RS3 gespot
  • Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje
    Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

a3, Audi, new-york-2013, s3, sedan

Vorig bericht: « Dit is de Audi S3 sedan
Volgend bericht: Gespot: Bugatti Veyron L’Or Blanc »

Lees Interacties

Reacties

  1. rufctr01 zegt

    27 maart 2013 om 07:55

    Audi, doe toch eens wat aan het design! Het is gewoon niet spannend,jullie kunnen veel beter, jullie willen of kunnen het niet.

    Login om te reageren
    • fernie zegt

      27 maart 2013 om 08:02

      @rufctr01: Omdat de klanten dit niet willen?

      Login om te reageren
    • chuck12 zegt

      27 maart 2013 om 08:19

      @rufctr01: De meeste klanten willen dit blijkbaar, jou opinie telt duidelijk niet mee.

      OT; Leuke auto, maar wss te duur voor dit segment..

      Login om te reageren
      • mout zegt

        27 maart 2013 om 10:18

        @chuck12: De meeste klanten willen dat graag betalen. Jouw opinie over de prijs telt niet mee.

        OT: De mijne ook niet. Dit is wel ongeveer de laatste auto waar ik mijn geld in zou steken.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          27 maart 2013 om 10:24

          @mout:
          1 puntje van aandacht. Je perceptie dat Audi klanten betalen klopt niet helemaal.
          Hun baas huurt die, dus feitelijk betaald de klant niet maar het verhuurbedrijf….

          Login om te reageren
          • audifreak zegt

            27 maart 2013 om 12:07

            @jrk68: Dus? Afgunst?

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              27 maart 2013 om 12:11

              @audifreak:
              Nope, ervaring. Ik zou die rommel nog niet gratis willen hebben.

              Login om te reageren
              • deVia zegt

                27 maart 2013 om 12:20

                @jrk68: jammer… iemand anders interesse in mijn gratis R8 V10?

              • audifreak zegt

                27 maart 2013 om 12:22

                @jrk68: Rommel? Jaja… ik vraag me af in wat voor wereld jij leeft..

              • jrk68 zegt

                27 maart 2013 om 12:25

                @audifreak:
                In de echte wereld waar echte mannen hun auto’s zelf kopen…, ipv van jouw virtuele folder wereld….

              • kicknl zegt

                27 maart 2013 om 18:50

                @jrk68: ik snap de hele discussie niet helemaal over het zelf kopen of leasen van een auto. Kun je geen autoliefhebber zijn wanneer je een auto ‘moet’ leasen van je werkgever?
                Ik kan prima een auto betalen, maar mijn werkgever least er een voor mij die ik zelf heb uitgekozen. Tja, ik zou misschien ook liever een net iets andere auto rijden, maar dat maakt mij niet tot een ‘niet-autoliefhebber’.

              • kicknl zegt

                27 maart 2013 om 18:51

                @kicknl: of een ‘echte man’ for that matter…

              • bmwleasebak zegt

                27 maart 2013 om 19:19

                @jrk68:

                Wat een verschrikkelijke kul.

                Stel; je hebt een commercieel beroep, bijv. salesmanager, je krijgt zo’n € 1.200,- per maand aan leasebudget, zoekt zelf iets leuks uit; BMW 3-serie, Mercedes C, Audi A4, of whatever, betaalt hiervoor netjes de fiscale bijdrage aan de staat, etc. Wat is daar mis mee? Ik houd liever die centen in m’n zak en zet er voor de weekenden een leuk klassiekertje naast. Heb ik zowel bij de baas fatsoenlijke wielen tot mijn beschikking, en eigen speelgoed in het weekend.

              • jrk68 zegt

                29 maart 2013 om 22:07

                @bmwleasebak:
                Precies, zo doe ik dat ook, al koop ik mijn zakelijke auto’s zelf. Vandaar mijn “speelgoed” auto’s.

              • ckaka zegt

                29 maart 2013 om 21:50

                -edit: nutteloze bijdrage-

              • jrk68 zegt

                29 maart 2013 om 22:04

                -edit: nutteloze bijdrage-

              • ckaka zegt

                29 maart 2013 om 22:10

                -edit: nutteloze bijdrage-

              • bmwleasebak zegt

                30 maart 2013 om 08:25

                @jrk68:

                Jammer dat ik deze dialoog even niet heb kunnen volgen, je grossiert de laatste dagen nogal in “nutteloze reacties”, ook in andere topics. Misschien handig om je toon een beetje vriendelijker te maken en niet steeds tussen de regels door te willen provoceren. Volgens mij bent je best een aardig kereltje om een gesprek mee aan te gaan, echter; C’est le ton qui fait la musique.

              • rufctr01 zegt

                27 maart 2013 om 13:35

                @audifreak: voorlopig staat Audi niet echt bekend om hun goeie motoren. Tegen de tijd als je op de eerste plaats staat omdat je technisch veel ellende hebt dan is het inderdaad dure rommel.

  2. kevinRS6 zegt

    27 maart 2013 om 07:56

    Ziet er goed uit hoor!

    Login om te reageren
  3. tweetyv6 zegt

    27 maart 2013 om 08:06

    Het eerste wat in mij opkwam: Volkswagen Jetta :-)
    De A3 voor oude mannen met hoedje voor de zondagse rit naar de kerk :-D

    Login om te reageren
  4. lemans96 zegt

    27 maart 2013 om 08:17

    Tsja, een beetje ‘run of the mill’, ‘dertien in een dozijn’ modelletje. Dan doen bijvoorbeeld Mazda of Mercedes het beter, qua vormgeving.

    Login om te reageren
  5. rocky zegt

    27 maart 2013 om 08:28

    Ik heb de fotos meermals bekeken en ik weet nog steeds niet of ik de A3 sedan nou mooi, saai of lelijk vind; misschien is ‘ie mooier in het echt… wie weet

    Login om te reageren
  6. pier zegt

    27 maart 2013 om 08:28

    Haha die foto met een zee aan beenruimte. Een A4 is achterin al om te janken laat staan dit. Zal wel meer voor de Zuid-Europese markt zijn (mochten ze daar nog held hebben) aangezien ze daar meer van sedans houden. Zo op de persfoto’s ziet het er leuk uit maar zonder al die leuke opties en grote velgen wordt hij al snel truttig denk ik.

    Login om te reageren
  7. mashell zegt

    27 maart 2013 om 08:28

    Mooier in balans dan de toch nog altijd wat halfbakken Sportback.

    Login om te reageren
    • gregorius zegt

      27 maart 2013 om 10:29

      @mashell: Maar die Sportsback snap ik nog: voor de eigenaar die alleen bij uitzondering meer dan 2 personen meeneemt, maar wel de mogelijkheid wil om het eea in z’n auto te proppen (achterbank neer en hoppa).
      Deze snap ik totaal niet!

      Login om te reageren
  8. rsvbf1 zegt

    27 maart 2013 om 08:30

    Ehmm, als je een Audi A3 maar dan wat langer wilt, neem je toch gewoon een A4

    Login om te reageren
    • reistje zegt

      27 maart 2013 om 08:52

      @rsvbf1: Ja ik snap het ook niet helemaal wat hier nou het voordeel bij is in vergelijking met een a4…

      Login om te reageren
    • driftkicker zegt

      27 maart 2013 om 13:50

      @rsvbf1: Een A4 is niet “iets” langer, die is een halve meter langer en een stuk duurder.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        27 maart 2013 om 15:18

        @driftkicker:
        Nu haal je de A4 en de A8 door elkaar, blijft lastig hè, het lijkt immers helemaal niet op elkaar.

        Login om te reageren
        • driftkicker zegt

          8 april 2013 om 12:33

          @jrk68: Oh ja? A3: 424cm, A4: 472cm = 48cm langer! Cijfers komen van de Audi website.

          Login om te reageren
  9. Simpson zegt

    27 maart 2013 om 08:31

    Hee, een audi rapid! Zal mij benieuwen wanneer seat met de ibiza sedan komt.

    Login om te reageren
  10. jorisk zegt

    27 maart 2013 om 08:33

    Concurrent voor de CLA is ook weer gevonden.. Leuk bakkie, maar t design heeft zn tijd wel gehad..

    Login om te reageren
  11. Jorrit zegt

    27 maart 2013 om 08:35

    Mooi hoor, die nieuwe Seat Toledo. Of ehh wacht, ik bedoelde natuurlijk de Skoda Octavia!

    Login om te reageren
  12. hollow zegt

    27 maart 2013 om 08:48

    Knappe wagen vind ik. Als dit geen bestaansrecht zou hebben, wat dan met de CLA?

    Login om te reageren
  13. kickass zegt

    27 maart 2013 om 08:49

    Best netjes! Vooral de achterkant.

    Login om te reageren
  14. mightymike zegt

    27 maart 2013 om 08:50

    Die beenruimte achter kan nooit, in een gemiddelde a4 kan je amper achterin zitten, als je beetje lang ben. Laat staan dit

    Login om te reageren
    • oxymoron zegt

      27 maart 2013 om 15:54

      @mightymike: De presentator is 1.90 zegt de man van Audi in het fimpje. Past dus in een Skoda Rapid en daarmee ook wel hierin, al houdt het niet over. Verder zit er nu een rare (en bij reparatie dure) extra vouw in de portieren en er is geen openklappende achterkant zoals bij de Rapid en de Toledo. Maar het zal vast wel weer verkopen onder Audi-fans.

      Login om te reageren
  15. umadbrah zegt

    27 maart 2013 om 08:54

    Is dit niet een A6?

    Login om te reageren
    • toroloco zegt

      27 maart 2013 om 08:56

      @umadbrah: baby A6

      Login om te reageren
  16. ardonjr zegt

    27 maart 2013 om 08:54

    Ok, en wát is precies het verschil met een reguliere Audi A4?
    http://bit.ly/YHJW2C

    Login om te reageren
  17. toroloco zegt

    27 maart 2013 om 08:55

    Wat een kleine achterdeuren

    Login om te reageren
  18. TimoBac zegt

    27 maart 2013 om 08:59

    Limousine?? S-Class learn from this!

    Login om te reageren
  19. mout zegt

    27 maart 2013 om 09:08

    lol, ik had het kunnen zien aankomen: Pas na een poosje kreeg ik in de gaten dat die beide posts over A3 / S3 niet over actiemodelletje of facelift gingen, maar over een volgende carrosserie-variant. Ik las A3, maar zag een A4.
    Toch is ie voor Audi-begrippen best onderscheidend: het kofferdeksel is korter en lager dan bij de A4, zodat er best een sportieve lijn is.
    Nu had de A4 al de kleinste kofferruimte die je krijgen kunt in zijn segment, en ben ik benieuwd wat hier nog inpast. Zowel wat liters als wat laadopening betreft.

    Login om te reageren
    • mout zegt

      27 maart 2013 om 09:10

      @mout: Ah. 425 liter dus. Beter lezen…
      Iemand een kleinere kofferruimte in dit segment?
      (OK, heel veel C-segment sedans ken ik niet…)

      Login om te reageren
  20. jrk68 zegt

    27 maart 2013 om 09:29

    Duitse humor, een auto zonder beenruimte achter een limousine noemen….
    Ik durf ongezien te beweren dat je achterin een Panda meer ruimte hebt.

    Login om te reageren
  21. speedie zegt

    27 maart 2013 om 09:42

    Topie, voor wie een kleinere sportieve wagen wil. Ziet er strak en mooie uit.

    Login om te reageren
    • mout zegt

      27 maart 2013 om 10:21

      @speedie: Ja, want als je van sportief rijden houdt, kom je vanzelf bij Audi terecht.
      Oh, wacht…

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        27 maart 2013 om 10:26

        @mout:
        Als je bingo topsport vindt schijnbaar wel….

        Login om te reageren
  22. tweede_woning zegt

    27 maart 2013 om 09:53

    ”Dit vermindert de neiging tot onderstuur en zorgt zo voor meer grip. ”

    Audi , er zijn fabrikanten die FWD en geen onderstuur ( van betekenis) kennen en dus verstand van onderstellen.
    Of achterwielaandrijving , ook een idee !

    Login om te reageren
  23. tweede_woning zegt

    27 maart 2013 om 09:55

    ps. op feestjes hoor ik daar nooit iemand over , u heeft gelijk Audi , gewoon doorgaan op dezelfde weg. ( maar wel betere motoren bouwen , die gaan vaak stuk ..)

    Login om te reageren
    • Svda zegt

      27 maart 2013 om 12:02

      @tweede_woning: In tegendeel is allang bewezen dat het betrouwbare motoren zijn, je gaat zeker uit van de onbetrouwbare test die pas op AW stond ;)

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        27 maart 2013 om 12:06

        @dahlback:
        Je doelt op dat onderzoek dat ze van Pon hebben moeten verweideren…?
        Slaap kindje slaap daar buiten loopt…….

        Login om te reageren
      • tweede_woning zegt

        27 maart 2013 om 12:50

        @dahlback: automotive en Autobild praten onzin dus? VAG…….

        Login om te reageren
  24. gearhead zegt

    27 maart 2013 om 10:12

    Mooi klein modelletje. Goed van Audi om meer modellen aan te bieden. Het is iig een actieve, winstgevende, banen creërende fabrikant.

    Anders koop je een Panda hahahaha. Nee een PSA product, nog beter.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      27 maart 2013 om 10:28

      @gearhead:
      Dan kan je idd beter voor het PSA product gaan, Dan betaal je in elkgeval een normaal bedrag voor het PSA interieur….

      Login om te reageren
  25. workhardplayhard zegt

    27 maart 2013 om 10:31

    Wat zou een kale 1.8 kosten denken jullie? 25/30k?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      27 maart 2013 om 10:51

      @workhardplayhard: Met opties ga je zo over de 40k heen.

      Login om te reageren
      • workhardplayhard zegt

        27 maart 2013 om 13:18

        @berlinetta: Dat is flink wat geld voor zo’n auto, kun je ook heel wat ander moois van kopen..Vind de auto wel lekker strak trouwens.

        Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      27 maart 2013 om 11:25

      @workhardplayhard:
      Voor de bedragen die jij noemt krijg je misschien een kale 1.2 TSI. De 3 deurs begint al bij 27K.

      Login om te reageren
  26. RazorHead zegt

    27 maart 2013 om 10:43

    aha WTF alles onder 1m60 zal achteraan niet kunnen zitten zo krap dat het daar is!
    Eerder een Bompa auto die een A4 toch wat te groot/duur vind, maar toch altijd een sedan rijd..
    die vinden dat design ook mooi want dat is nog van de “goei’n oude tijd”

    Login om te reageren
  27. berlinetta zegt

    27 maart 2013 om 10:46

    Het straalt er zo hard vanaf dat het een Jetta is. Dat filmpje kan ik vnv voor het slapen gaan mooi kijken. Doezel ik binnen 5 minuutjes in.

    Login om te reageren
  28. zender zegt

    27 maart 2013 om 10:49

    What’s next? 1 serie sedan?

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      27 maart 2013 om 15:05

      @zender: Ja letterlijk. Die komt er aan. 2015. En er komt ook een M1 van. Bron: AutoVisie enkele weken geleden.

      Login om te reageren
      • bmwe46csl zegt

        27 maart 2013 om 16:16

        @Freewarefreak: m1 of 1m?

        Login om te reageren
  29. kcoupe24 zegt

    27 maart 2013 om 11:18

    Graag weer elke maand een nieuw led-licht pakketje voor de leasemannetjes. Hebben ze iets om over op te scheppen!

    Login om te reageren
  30. Esprit_de_Flandre zegt

    27 maart 2013 om 12:12

    Limousine begodt. Grote naam voor kleine vierdeurs…

    Login om te reageren
    • mout zegt

      27 maart 2013 om 12:19

      @Esprit_de_Flandre: Eigenlijk zou hij stretch limousine gaan heten, vanwege de 4 cm extra wielbasis.

      Login om te reageren
  31. Forza zegt

    27 maart 2013 om 12:18

    Wow. Een auto die me he-le-maal NIKS doet. Niet als adrie, niet als esdrie. Helaas wel weer een linksrijdende bumperplakbak erbij op ’s lands wegen.

    Login om te reageren
  32. eduardovich zegt

    27 maart 2013 om 12:30

    Ziet er leuk uit vind ik, vooral van de zijkant. Voor en achterkant is typisch Audi. Zoals iemand al zei lijkt het veel op de rapid en jetta. Zie dit model toch wel slagen, denk dat vooral het vrouwelijk volk hier gecharmeerd van zal zijn.

    Login om te reageren
  33. schnitzerken zegt

    27 maart 2013 om 12:52

    Oké, nice.. Maar toch liever die CLA. Nu nog wachten op antwoord van BMW :)

    Login om te reageren
  34. jensoffbutton zegt

    27 maart 2013 om 12:54

    Je ziet die presentator in de filmpje gewoon lullen over hoe goed die wagen is, terwijl wanneer hij op de achterbank plaats neemt je echt gewoon kan zien dat hij het daar geen kwartier kan uithouden.

    Op zich wel een fijne bak, maar zelfde problemen als de CLA: Zal allemaal wel te crap zitten. Is goed voor het zuid europese volk dat graag sedans heeft en ook maar gemiddeld 1.65 meter meet (ofzo). Maar voor de Benelux zie ik weinig redenen om zoiets in plaats van een A4 te nemen, misschien als bedrijfswagen wanneer je naar klanten moet, en je de achterbank/deuren enkel gebruikt om je kostuumvest aan het raam op te hangen, en je de hatchbak teveel voor jonge 20 en 30’ers aanschouwd.

    Login om te reageren
    • osmo zegt

      27 maart 2013 om 15:08

      @jensoffbutton: “Hey it’s pretty good in here” en hij kan niet eens recht zitten zonder tegen het dak te stoten :)

      Login om te reageren
  35. oxymoron zegt

    27 maart 2013 om 17:36

    Leg de maten eens naast die van de Skoda Octavia: lengte A3 4.31m, Oct 4.65m; breedte A3 1.80m, Oct 1.81m; hoogte A3 1.33m, Oct 1.46m; wielbasis A3 2.64m, Oct 2.68m. Dan kom je uit op een auto met grotendeels de lijn van de Octavia, maar dan 13 cm lager en 34 cm korter. Mag ik passen?

    Login om te reageren
  36. monsieurleloure zegt

    27 maart 2013 om 18:45

    Ben ik de enige die onpasselijk werd van dat overdreven promotiefilmpje?

    Login om te reageren
  37. GOD zegt

    27 maart 2013 om 21:12

    Jammer van de voorkant voor de rest een gaaf bakkie!

    Login om te reageren
  38. prop zegt

    27 maart 2013 om 21:31

    iedereen hierboven vergelijkt deze A3 limo met de huidige A4 limo maar dat is fout. Deze A3 limousine is al voorbereid om zich te onderscheiden van de nieuwe geneartie Audi A4 .. welke dus ook een stap zal groeien en over 1.5jr bekend wordt gemaakt

    Login om te reageren
  39. BananaMan zegt

    27 maart 2013 om 22:08

    leuk maar dan met een L tussen de E en de U

    Login om te reageren
  40. siaram2 zegt

    29 maart 2013 om 17:05

    Mooi, maar duur voor een A3.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North