Audi e-tron met camouflage: maken of kraken?

Auteur: , 26 Reacties

Welke e-tron?

Hoe prijs je een elektrische Audi waar eigenlijk niemand meer van opkijkt op originele wijze aan? Het autobedrijf dat deze e-tron als demo gebruikt dacht er goed aan te doen door de auto te camoufleren. Is de lak ook meteen in bescherming genomen.

De vraag is of deze Audi door de beugel kan of dat dit soort wraps echt passé zijn. Wellicht een interessante auto voor de topmensen van defensie. De e-tron heeft 10.285 kilometer gelopen en is van maart dit jaar.

Wie af en toe een e-tron op de snelweg ziet rijden zal ongetwijfeld opmerken dat veel exemplaren zijn uitgerust met traditionele spiegels. Een dure optie zijn de cameraspiegels. Deze demo heeft ze wel en dat maakt deze Audi net even wat meer futuristisch.

Ben je de wrap zat dan kun je er deze natuurlijk aftrekken. Onderhuids is deze e-tron blauw van kleur. De nieuwprijs van de Audi betrof 113.629 euro. De elektrische auto, die een actieradius heeft van 400 kilometer, mag mee voor 109.850 euro.

Meer e-tron? Check onze rijtest met de elektrische Audi hier.



26 reacties

Ik vind 4.000 euro afschrijving voor 10k kilometer nog wel erg weinig eerlijk gezegd. Ben benieuwd of iemand dat ervoor gaat betalen.
@berlinetta: De lage bijtelling maakt dat deze auto aantrekkelijker is dan een nieuwe uit 2020.
Als je er nu een besteld dan heb je die pas in Q2 2020, dus ik begrijp de vraagprijs.
@madhatter: was die van december 2018 dan kon ik de prijs begrijpen maar 2019, nee dankje
@frankvr: Wat is het verschil? 2019 is duurder dan 2018, ok dat snap ik, maar 2020 is weer duurder dan 2019, dus dat komt op hetzelfde neer.
Hij is goedkoper dan een 2020 e-toen, dus daar is de auto naar geprijsd.
10k op de teller. Haal maar 20k van de nieuwprijs af. Deze gaat anders niet verkocht worden. Er staat namelijk ook 2e eigenaar als je deze koopt. Dan kun je beter voor €5k meer eerste eigenaar zijn.
@loserboi932: wat een gelul is dit zeg
Perfect voor een huurmoordenaar. Je ziet en hoort deze auto niet aankomen.
@str8six: Dat, maar iets waarschijnlijker, ook erg geschikt voor boswachters.
Kraken, belachelijke trend
De e-tron zonder deze wrap wel fraai, maar als EV concept waardeloos. Veel te zwaar en te groot met zeer matige range in de praktijk. Jammer dat de Duitsers niet beter hun best hebben gedaan serieus met Tesla te concurreren. KIA en straks Volvo/Polestar doen dat veel beter.
113k is toch wel veel voor alleen een set velgen
Tipisch gevalletje ‘net niet’. Als je een zwart-witte camo wrap op een A1 doet is dat nog humor, dit is net over het randje. De auto is tenslotte zakelijk bedoeld, hiermee kom je niet bij de klant voorrijden.
@dutchdriftking: denk dat het gemiddelde klantenbestand van een Audirijder daar niet wakker van ligt…🚘
Hebben ze laadpunten in Syrië?
@karhengst: wel een hoop diesel aggregaten 🙄
Ik zie alleen een gele plaat op een Heras hek hangen ??
Je moet wat als je als dealer niet van die afzichtelijke felblauwe intro-kleur af kan komen
@el-loco: afzichtelijk? Het is bijna hemelsblauw, als je dat niet mooi vindt bent je op de verkeerde planeet geboren. Ik vind het juist een geweldige kleur voor de e-tron.
Vind het model niet lelijk maar de actieradius gaat hem parten spelen. Voor hetzelfde geld heb je een nieuwe Tesla model S. Als je afwerking niet heel belangrijk vind een betere koop denk ik
@edward330d: of looks… zo’n E-tron is nog apart om te zien. De Model S staat op iedere straathoek en is na zoveel jaar helemaal uitgemolken. Zeven jaar geleden nog mooie auto om te zien, maar nu kijk je niet op of om. De Golf van de elektrobakken.
Go green or go home
De E-tron staat nu al bij de schimmige autohandel die Slam FM luistert?
Zag hem laatst staan, niet mijn ding
Ik zie niks?!

(Duikt weg…)
Ugly. Punt.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de E-tron 50 als black edition er uit gaat zien.

Volgens de prijslijst 78.900 incl. S-line interieur en exterieur. En dan gewoon keihard rood nemen als lakkleur.
Alles beter dan deze aftandse meeuwenshitkleur…
OMG die grille is zo net een bullbar…

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).