• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS4 Avant: officieel met heel veel foto’s!

Auteur: ricardo, gepost 15 februari 2012 om 08:01 – 83 Reacties

Audi RS4 Avant

Smaakte de eerste vier foto’s van de nieuwe RS4 naar meer? Uitkomst! Een verse lading en meer info over dit bakbeestje staat klaar.

Uitbundige bumpers met té grote luchtinlaten, zilverkleurige spiegelkappen, een koets die dichter bij het asfalt ligt en rood als introductiekleur. Nee, je zult weinig moeite hebben om deze RS4 Avant van zijn minder boeiende broertjes te onderscheiden. Zijn debuut beleeft hij op de autotentoonstelling van Genève (8-18 maart) waar iedereen een stukje van de 450 pk/430 Nm sterke Teutoon meekrijgen. Voor de thuisblijvers zullen wij Wouter wel even richting de Audi-stand sturen om er iets over te roeptoeteren.

Welnu, wat wisten we nog niet sinds de onthulling gisteravond? Bijvoorbeeld dat het gemiddelde verbruik 11,0 l/100 km bedraagt. Op papier dan. En maximaal 70% van de aandrijfkrachten kan naar de voorwielen indien nodig, terwijl er tot 85% naar de achterwielen kan worden gestuurd. Over wielen gesproken; in de verbrede wielkasten komen we 19- of 20-inch velgen tegen. Verder kan de RS4 nog worden uitgerust met een “speciaal sportuitlaatsysteem”. Standaard zit er een looien pijp onder?

Audi RS4 Avant - binnenkort in je binnenspiegel

Dan nog even de knopjes & gadgets: via het Audi drive select-menu kan de RS4 in standen als comfort, auto, en dynamic worden gezet. Bij laatstgenoemde is de gasrespons scherper en wordt er heel nutteloos wat benzine in het uitlaatsysteem gepompt tijdens terugschakelen. Geënsceneerde plofjes voor uw hoorplezier! Ook wordt het schakelgedrag van de zeventraps S-Tronic anders. Voor de ‘Ringridders is er nog een RS-menu in het interieur op te roepen met onder meer een laptimer en olietemperatuurmeter. En mocht je heel vaak kerbstones willen aantikken, dan is Dynamic Ride Control met variabele demperinstelling je vriend (wel optioneel).

Nederlandse prijzen? Die zijn er nog niet, maar in Duitsland kent de nieuwe RS4 een vanafprijs van €76.600. In september staat het praktische speeltje -want hé, hoeveel pk-monsters hebben 1.430 liter bagageruimte- bij de dealers.

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
    Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2
  • Audi PHEV
    Audi breidt PHEV-range lekker uit
  • Bruine Audi RS6 Avant
    Bruine Audi RS6 Avant is eindelijk weer cool

Nieuwste artikelen

  • Video: Een goede reflex is goud waard!
  • Audi viert 50 jaar vijfcilinder met een overheerlijke hommage
  • Grote sedan krijgt terugroepactie vanwege bizar probleem met lak
  • De Renault CLIO V6 van Peter is de gekste hot hatch ooit gebouwd #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, Audi, avant, b8, geneve-2012, rood, RS4

Vorig bericht: « SRT onthult nieuw Viper-logo
Volgend bericht: Fijnstof-alert: Benzinemotoren viezer dan diesels? »

Lees Interacties

Reacties

  1. jj22 zegt

    15 februari 2012 om 08:08

    Zeker mooi!!!, goed gelukt!! alleen ben benieuwd of ik deze in Nederland ooit zal zien rijden??

    Login om te reageren
    • syliaca zegt

      15 februari 2012 om 08:14

      @jj22: ja, je zal hem zien.

      Login om te reageren
      • jj22 zegt

        15 februari 2012 om 17:02

        @syliaca: zal niet veel zijn dan, is geen doorsnee leasebak!! sws zullen mensen voor 120k toch snel naar een andere auto kijken (audi s6, audi a6 allroad, audi q5,q7 enz) dus ik betwijfel het of ik hem in de loop van de jaren terug ga zien!!

        Login om te reageren
        • syliaca zegt

          15 februari 2012 om 19:41

          @jj22: Mensen met smaak kiezen deze, ik verwacht hem een maand na release te spotten ;)

          Login om te reageren
        • kickass zegt

          15 februari 2012 om 21:06

          Audi Q5 voor 120K? Moeten wel hele dure opties zijn dan…

          Login om te reageren
          • jj22 zegt

            17 februari 2012 om 19:55

            @kickass: q5 is een voorbeeld deze kan je namelijk makkelijk onder de 120k rijden, het is alleen het feit dat je voor heel veel geld een ‘primium’ geupdate A4 hebt, een A4 wordt je tegenwoordig me dood gegooid. Zoals een Q5, s6 enz….. Zie je niet snel rijden, een voor zoveel geld mag je opzich wel een exclusieve wagen rijden!!!

            Login om te reageren
  2. maheey zegt

    15 februari 2012 om 08:13

    Mooi.. denk dat de NL prijzen in de buurt van 110k-120k zullen liggen?

    Login om te reageren
  3. nsmvo zegt

    15 februari 2012 om 08:13

    Wat heb jij dikke billen, meisje.

    Login om te reageren
  4. Dimglor zegt

    15 februari 2012 om 08:15

    Die Rs modellen van Audi blijf ik gewoon mooi vinden… En dan vooral die uitlaten vind ik fantastisch.. Geen kleintjes of 2×2 opstelling… Gewoon 2 dikke uitlaatpijpen! Nu nog wachten op het 1ste filmpje :-)

    Login om te reageren
  5. Megakix zegt

    15 februari 2012 om 08:28

    Deze auto is een ware ‘beul’. Nog steeds niet onderscheidend genoeg van z’n mindere broertjes, helaas. Je hebt bijvoorbeeld geen ‘bollere motorkap’, of een paar sleufjes aan de zijkant…die dingetjes. Of een icoonstatus voor jeugdige autofielen.

    Wat je wel hebt; een snelle Audi. En da’s goed voor het trage imago van het merk.

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      15 februari 2012 om 08:58

      @Megakix: Trage imago van het merk? Dus Mercedes en BMW zijn ook trage merken? Ik vind dat een rekbaar begrip; skoda, Volkswagen en Renault zijn trage merken in mijn ogen, niet Audi. Lamborghini daarentegen is dan weer een extreem snel merk. You get the picture

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        15 februari 2012 om 15:13

        @TimoBac: …zelden iemand gehoord die bij ‘Audi’ denkt aan ‘sportief, snel en agiel’. Meer ‘gedegen, boekhouder, gezinnetje). En in alles wat ze voortbrengen mis je dan ook daadwerkelijk ‘snelheid’ of ‘sportiviteit’. Althans, alles net niet. Een RS6 (mooi kar), een R8 (spuuglelijk), een RS4 (prima wagen)…maar nimmer op snelheid of sportiviteit eindbaas. En dáárin zit wel degelijk een verschil met Mercedes (AMG’s) en BMW (M).

        Login om te reageren
    • escort77 zegt

      15 februari 2012 om 10:07

      @Megakix:

      kijk eens goed naar de uitgeklopte wielkasten, dat is toch net zo onderscheidend als een bollere motorkap?

      Alu spiegeltjes zijn het equivalent van sleufjes in de zijkant bij andere merken.

      En een icoonstatus: met voorvaders luisterend naar namen als Urquattro en RS2 denk ik dat Audi niet meer onder hoeft te doen voor andere Duitse alternatieven.

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        15 februari 2012 om 15:16

        @escort77: met de oer-quattro hadden ze een ultieme rallywagen gebouwd, won veel. Goede historie. De RS2 was..nou ja, de voorloper van de Golf R. Daar valt geen eer uit te halen.
        Dus een serie rallywinsten maakt het héle merk in één klap goed ? Ieder z’n positiviteit gewenst, maar het lijkt mij een wat fragiele basis om op te leunen.

        Login om te reageren
        • escort77 zegt

          16 februari 2012 om 09:55

          @Megakix:

          ehh, weet je zeker dat wij het over dezelfde auto hebben?

          Ik bedoel de Audi RS2, een door Porsche onderhanden genomen Audi 80. Dat is toch echt wel een icoon hoor. Youngtimer/klassieker in spé.

          kijk anders ff op:
          http://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_RS2

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            16 februari 2012 om 15:15

            @escort77: heb er zelf in gereden (mijn broer had er destijds een)….

            Login om te reageren
  6. meneersander zegt

    15 februari 2012 om 08:34

    Wow, mi gusta!

    Login om te reageren
  7. griffendahl zegt

    15 februari 2012 om 08:45

    Ik vind het echt helemaal niks… Vind de S4 veel mooier. Veel te grote uitlaatpijpen, lelijk grijs plastic op de voorbumper, afzichtelijke wielen. Interieur vind ik overigens wel heel mooi, lekker zwart :)

    Login om te reageren
  8. drivingpleasure zegt

    15 februari 2012 om 08:47

    Leuke auto, alleen vind ik de voorbumper niet mooi en de velgen ook niet. Voor de rest is hij precies zoals ik hem verwachtte…

    Login om te reageren
  9. TSI-tje zegt

    15 februari 2012 om 08:56

    Doe mij die maar… Alleen wel graag in Audi RS Blauw.

    Login om te reageren
  10. TSI-tje zegt

    15 februari 2012 om 08:57

    Oeh !! En als we toch bezig zijn. Graag -alle- badges d’r af.

    Login om te reageren
  11. loopjes zegt

    15 februari 2012 om 09:10

    Tot 8000rpm!

    Login om te reageren
  12. Initial_D zegt

    15 februari 2012 om 09:11

    Interieur, exterieur, verbruik… komt deze auto uit 2004 ofzo?

    Login om te reageren
    • mout zegt

      15 februari 2012 om 09:17

      @Initial_D: Nee, duidelijk niet. Toen was ie blauw. Zoals je aan @TSI-tje kunt zien is dat al meer verandering dan Audi-fans kunnen hebben.

      Login om te reageren
      • TSI-tje zegt

        15 februari 2012 om 10:15

        @mout: Aggut… beide niks zinnigs te zeggen… Zeg dan niets.

        Login om te reageren
        • norge zegt

          15 februari 2012 om 12:55

          @TSI-tje: Niets….:)

          Login om te reageren
          • TSI-tje zegt

            15 februari 2012 om 17:00

            @norge: Strak ! :P

            Login om te reageren
  13. rufctr01 zegt

    15 februari 2012 om 09:21

    Ik kan er ook niet echt warm voor lopen. De grill is echt lelijk, qua design niet echt bijzonder en de prijs is ronduit belachelijk. 120.000 Euro voor een Audi….dan ben je niet goed bij je potje!

    Login om te reageren
    • The360box zegt

      15 februari 2012 om 10:42

      @rufctr01: Die grill loopt niet echt mee met de RS-trend maar qua performance zeker wel zn prijs waard.

      Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      15 februari 2012 om 18:05

      @rufctr01: helemaal mijn gedachte.

      Login om te reageren
  14. kevinRS6 zegt

    15 februari 2012 om 10:09

    Dat idee van extra brandstof in de uitlaat bevalt me wel! :)

    Login om te reageren
    • desoper zegt

      15 februari 2012 om 10:21

      @kevinRS6: Hierdoor grijpt deze Audi waarschijnlijk net naast het A-label.
      Maarja mocht je je daar in deze klasse druk om maken, dan koop je wel een aziatische lexus

      Login om te reageren
  15. Tommy2 zegt

    15 februari 2012 om 10:13

    Jup, schitterende bak! :D Gewoon een dikke V8 er in. Uitstekend alternatief voor de RS 5 als je die niet mooi vind of gewoon meer ruimte nodig hebt.

    Login om te reageren
    • The360box zegt

      15 februari 2012 om 10:41

      @Tommy2: Het grappige is is dat de RS4 eigenlijk de station variant van de RS5 is:
      RS4

      RS5

      Login om te reageren
      • 4991 zegt

        15 februari 2012 om 13:51

        @The360box: da kunt ge van alle audi’s zegge

        Login om te reageren
        • jj22 zegt

          15 februari 2012 om 17:04

          @4991: idd alle audi lijken dan op elkaar!!

          Login om te reageren
  16. bohica zegt

    15 februari 2012 om 10:17

    Heeft dezelfde soort voorbumper als een F30 met performance bumper.
    Verder Zuipt hij meer als een nieuwe M5 en is even duur.
    Nou dan 10x liever de M5

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      15 februari 2012 om 10:37

      @bohica:

      Deze auto hoor je überhaupt niet te vergelijken met een M5.

      Login om te reageren
  17. animal87 zegt

    15 februari 2012 om 10:23

    balen dat er geen sedan rs4 meer komt:( ik wil geen station

    Login om te reageren
  18. ericc zegt

    15 februari 2012 om 10:33

    Alz ze deze motor nu eens in de R8 stoppen als instapmodel en een kleine facelift. Het wordt tijd nu de nieuwe 911 uit is!
    Mooie wagen overigens die RS4.

    Login om te reageren
  19. Vreddy_B zegt

    15 februari 2012 om 10:35

    Mooi ding. Niet heel bijzonder. Maar voldoet aan de verwachtingen. Hadden ze alleen die automaat pook niet wat kleiner kunnen maken? Lijkt wel een trekhaak kogel.. Straalt weer weinig sportief uit.

    Login om te reageren
  20. The360box zegt

    15 februari 2012 om 10:37

    Hmm, de keuze om alleen een avant uit te brengen valt me juist bij de A4 wat tegen, als ze dit bij de A6 gedaan hebben, touche maar kijk naar de B7.

    Login om te reageren
  21. wobwobgaserop zegt

    15 februari 2012 om 10:42

    Superauto! Bescheiden sportief, mooi in detail, snel, gewoon helemaal af! En… stationwagon… hell yeah! Nix meer aan doen, ff opties afstemmen (oa schuifdak) en kleur kiezen (wit aub).

    Login om te reageren
  22. rufctr01 zegt

    15 februari 2012 om 10:57

    @360box: Ik zou echt iets anders uitzoeken voor dat geld. Iets met meer stijl…

    Login om te reageren
    • TSI-tje zegt

      15 februari 2012 om 11:02

      @rufctr01: Zoals ?

      Login om te reageren
    • The360box zegt

      15 februari 2012 om 20:52

      @rufctr01: “Met meer style”, beetje een ruim begrip, style doet me aan luxe denken en voor die prijs?

      Login om te reageren
  23. mightymike zegt

    15 februari 2012 om 11:17

    En toch vind ik de RS6 velgen echt het mooiste onder een RS auto staan, gelukkig gaat audi(nog) niet mee met het V6 verhaal zoals bmw al gaat doen met de M3. Klein chippie er op en akrapovic uitlaat systeem, 500 pk 4×4 ideaal dus

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      15 februari 2012 om 11:38

      @mightymike:

      Ik vind het mooi dat er in de BMW m3 weer een 6 cilinder komt. In mijn ogen hoort dat veel meer bij de M3.

      Login om te reageren
  24. pier zegt

    15 februari 2012 om 11:29

    Donders dikke uitlaten….en het rood staat hem best wel leuk. Maar toch, het is geen C-klasse AMG :P

    Login om te reageren
  25. nomar zegt

    15 februari 2012 om 11:37

    Ben ik het nou of werken de foto’s in de gallery niet ?

    Login om te reageren
    • nomar zegt

      15 februari 2012 om 11:42

      @nomar: oops, ok ze werken wel, my bad :D

      Zalig ding. I want!!!!!

      Login om te reageren
  26. anakiet zegt

    15 februari 2012 om 12:37

    Toch wel een groot verschil met de eerste gen.

    En om een of andere reden heb ik bij de oude toch meer een RS “gevoel” De nieuwe ziet er een beetje “gemaakt” RS uit.
    Sterker nog, zo juist is mn hele beeld/gevoel van de nieuwe RS modellen zo goed als verdwenen. Het “magische” is weg. Mmm…… Fraai.

    Login om te reageren
    • wobwobgaserop zegt

      15 februari 2012 om 13:40

      @anakiet: Deze ziet er volwaardig als RS ontwikkeld uit bedoel je wellicht. Het Audi 80 model en die met de 2.7 biturbo waren echte omgetoverde A4’s :)

      Login om te reageren
  27. anakiet zegt

    15 februari 2012 om 12:38

    http://www.autojunk.nl/fotos/audi-rs4-b5-met-aanpassingen/14948/1

    Deze dus…

    Login om te reageren
  28. norge zegt

    15 februari 2012 om 12:56

    Zelfs de uitlaat is een optie?

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      15 februari 2012 om 13:01

      @norge: Stel nou dat er een potentiële koper is die géén geluid wil horen? :D

      Login om te reageren
      • sir_smokalot zegt

        15 februari 2012 om 13:06

        Login om te reageren
    • mout zegt

      15 februari 2012 om 16:26

      @norge: Ja, maakt onderdeel uit van het burgermannen-line-pakket. De richtingaanwijzers maken daar ook deel van uit, en het uitschakelbare grootlicht.

      Login om te reageren
      • TSI-tje zegt

        15 februari 2012 om 17:01

        @mout: Net als op jouw Scooter ?

        Login om te reageren
  29. kevinRS6 zegt

    15 februari 2012 om 13:10

    @ pier

    Nee gelukkig maar :D

    Login om te reageren
  30. ytrewq zegt

    15 februari 2012 om 13:33

    nu zit er een kwijlvlek op mijn toetsenbord:(

    Login om te reageren
  31. germancarsftw zegt

    15 februari 2012 om 13:39

    -=edit: no shit Sherlock=-

    Login om te reageren
  32. audi18 zegt

    15 februari 2012 om 14:07

    Lekkere dikke auto zoals het hoort bij Audi rs, doe mij er maar eentje on het sepang blauw met velgen van de RS6!

    Login om te reageren
  33. mrvandelen zegt

    15 februari 2012 om 15:15

    Hier word ik blij van!

    Login om te reageren
  34. highperformance zegt

    15 februari 2012 om 16:20

    Alles is reeds gezegd in het vorige topic. Ik hou van deze set-up.

    Login om te reageren
  35. michaelb zegt

    15 februari 2012 om 16:54

    Parkeer m maar voor de deur!(met het oude type RS4 velgen graag). Heerlijk dat er nog atmofserische motoren worden gebruikt voor dit soort modellen.

    Login om te reageren
  36. Ferdinand1 zegt

    15 februari 2012 om 18:04

    Wat een inspiratieloze bak… Ik wil graag verrast worden, en dat doet deze auto niet. Geen enkele Audi trouwens.

    Login om te reageren
  37. loloo zegt

    15 februari 2012 om 18:12

    Weinig tot geen verschil met de vorige, zowel exterieur als interieur

    Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      15 februari 2012 om 20:35

      @loloo: Bril kopen? :lol:

      Login om te reageren
    • The360box zegt

      15 februari 2012 om 21:01

      @loloo: Nou, wat versta jij onder ‘vorige’, dit is nog steeds de B8 serie.

      Login om te reageren
  38. quincy zegt

    15 februari 2012 om 18:32

    Velgen doen me wel erg aan die van Porsche denken. Niet helemaal precies, maar kan zo snel even niets closer vinden dan http://www.netcarshow.com/porsche/2012-911_gt3_rs_4.0/800×600/wallpaper_18.htm

    Verder mooie auto, die ik graag zou willen hebben.

    Login om te reageren
  39. brian112 zegt

    15 februari 2012 om 18:32

    Diep respect voor audi dat ze er gewoon nog een atmosferische V8 inlepelen. Laat al die kneusjes maar huilen over dat het niks is, ze zijn toch de enige die schijt hebben aan downsizing met dit model!

    Login om te reageren
  40. rodger zegt

    15 februari 2012 om 18:39

    Die Flippâhs achter het stuur zijn te klein. Verder: strik erom en voor m’n deur graag. Dank u.

    Login om te reageren
  41. diffus zegt

    15 februari 2012 om 18:41

    Jammer die Ford Focus bumper!

    Login om te reageren
  42. Flamingo zegt

    15 februari 2012 om 20:09

    lekkur testen dat kanon!

    Login om te reageren
  43. kickass zegt

    15 februari 2012 om 21:05

    Yep, ben al fan.

    Login om te reageren
  44. wimbers zegt

    15 februari 2012 om 21:12

    Ik zeg het weer: zuperaffentittenturbogeil!

    Login om te reageren
  45. janklaassen zegt

    15 februari 2012 om 23:00

    Mmm, vind het artikel opzich zelf niet altijd lovend over de RS4, kan dat kloppen?

    ‘Té grote luchtinlaten..’

    Wat is het probleem, wees blij dat Audi nog onderscheid maakt in hun modellen en mij lijkt het trouwens ook functioneel voor 4,2 liter ;p

    Login om te reageren
  46. badsaying zegt

    16 februari 2012 om 00:12

    Is het net niet, en dan die afschuwelijke gril..
    Doe mij maar een C63 amg

    Login om te reageren
  47. petergelderblom zegt

    16 februari 2012 om 08:20

    Wat ik nou zo lachen vind 90% van de mensen die deze auto hier de grond in duwen kunnen hem zelf niet betalen en zijn scheel van jaloezie kijk het is gewoon heel simpel dit is een wagen waarvan je mag dromen en als je het kan kopen of koop dan ben je geen bluffer want het is geen auto waar je mee op schep bij je buurman, i, kan het weten gezien dat ik in een RS4 rij en mijn vrouw in een S4 jammer genoeg in het oudere model beiden 2007 beiden, waarom? Nou dat zal ik vertellen want de nieuwe S4 kan ik me niet in vinden de RS 5 is niet zijn keuze want het is een coupe en dat ik hoopte dat de RS4 zou komen met V8 mijn droom komt weer uit en daarom ga ik naaar de dealer om deze te bestellen kortom gewoon niet omdat ik jaloers ben op een Mercedes of sjohnie BMW die ik niet wil kopen omdat het te opvallend is, kortom het bericht is zeik een auto af als je hem kan kopen dan praat je met kennis anders moet je gewoon door dromen en werken tot je het wel kan kopen dan ben je namelijk de man en niet anders

    Login om te reageren
  48. wesleybaaten zegt

    16 februari 2012 om 10:09

    Ik vind het echt een dikke bak geworden. Doet zeker niet onder voor een C-klasse AMG.

    Login om te reageren
  49. Svda zegt

    17 februari 2012 om 15:01

    Heerlijk een ongeblazen 8 cilinder :) en kan niet wachten tot ik de 1e zie rijden.

    Snap alleen niet dat mensen deze wagen vergelijken met een m3, tis totaal een andere wagen en geen coupe/2 deurs.Zou een m3 meer vergelijken met een rs5
    Weet niet of de nieuwe m3 uitkomt in een touring want dan zou ik deze rs4 met m3 touring naast elkaar willen zien.Dan heb je volgens mij 2 hele mooie gezinswagens naast elkaar en ook de c63 om niet te vergeten.

    Login om te reageren
  50. Tonnie zegt

    17 februari 2012 om 20:24

    Hij is mooi, maar lijkt op alle andere audi rs uitvoeringen… Man kan net zo goed een rs3 kopen als een rs5 dan, als die nieuwe rs3 er is dan :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North