• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi S5 K500 door MTM

Auteur: Dennis, gepost 9 oktober 2007 om 22:27 – 69 Reacties

Audi S5 K500 MTM


Er is nog nauwelijks informatie bekend over de compression kit die tuner MTM klaar heeft liggen voor de Audi S5 die daarmee wordt omgedoopt tot S5 K500. MTM zelf zwijgt nog in alle toonaarden, maar houd er rekening mee dat het vermogen van 354 pk richting minimaal 500 pk zal klimmen en dat is natuurlijk geen vervelend vooruitzicht.

Een forse ingreep, maar we zijn van MTM niet anders gewend. We hebben alvast de plaatjes, maar het is jammer dat die 500+ pk op een foto niet tot uiting komt. Zodra er meer info is, praten we je even bij. To be continued (via topspeed).

Audi S5 K500 MTM

Audi S5 K500 MTM

Audi S5 K500 MTM

Audi S5 K500 MTM

Audi S5 K500 MTM

Audi S5 K500 MTM

Ook interessant!

  • Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje
    Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje
  • Audi RS6 MTM hotlap: maakt 1.000 pk een circuitwapen? [+ Video]
  • Audi dealerschap onder water
  • Audi A7 L
    Audi A7 L wordt prachtige, gestrekte sedan

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, mtm, s5, tuning

Vorig bericht: « Studenten winnen prijs met energie uit schokdempers
Volgend bericht: Bouwt Porsche de duurzaamste auto’s ter wereld? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Berbertje zegt

    9 oktober 2007 om 22:31

    Moooi doe er maar 2 wil wel vermogen enkoppel ff weten:)

    Login om te reageren
  2. paul zegt

    9 oktober 2007 om 22:31

    zo laten met die 500pk, alleen mogen de wielen wel 1″ kleiner. Dat zal niet misstaan. En bovendien vast comfortabeler rijden

    Login om te reageren
  3. hmmvaag zegt

    9 oktober 2007 om 22:33

    Wow wat een gruwelijke bak! :D

    Login om te reageren
  4. Marco zegt

    9 oktober 2007 om 22:38

    Ja graag!

    Login om te reageren
  5. PieterA zegt

    9 oktober 2007 om 22:39

    Mwoa, de velgen zijn net iets té groot, voor de rest weinig nieuws.

    Doe mij maar een M3.

    Login om te reageren
  6. Hubert zegt

    9 oktober 2007 om 22:41

    Tot de A-stijl lijkt het wel een Saab en het koetswerk lijkt op een Mercedes coupe.
    Verder wel een mooi model, maar wel heel anoniem.
    En jammer dat hij dus van die spoilerpakketn nodig heeft om toch nog iets aparts te worden.

    Login om te reageren
  7. Joris zegt

    9 oktober 2007 om 22:41

    Woow, dat ding is dus ècht dik hè!
    Maar ik wil idd ook wel de specs. weten!

    Login om te reageren
  8. Ensjow zegt

    9 oktober 2007 om 22:41

    hebbe hebbe hebbe! hij lijkt wel iets hoger op de wielen te staan door die grote wielen, of ben ik nu scheel?

    Login om te reageren
  9. mstr zegt

    9 oktober 2007 om 22:42

    Ziet er goed uit!
    Alleen die velgen zijn wel beetje over de top!
    Twee inches minder mag wel, dan staat hij ook meteen niet meer zo hoop op z’n poten.

    Login om te reageren
  10. B100 zegt

    9 oktober 2007 om 22:45

    Als je er nette wielen (en een nette kentekenplaat) opdoet, is het idd een schitterende bak.

    Login om te reageren
  11. G. De Groot zegt

    9 oktober 2007 om 22:46

    Dit is de eerste keer dat ik een A5 zie en hem mooi vind.

    Login om te reageren
  12. Floryn zegt

    9 oktober 2007 om 22:46

    wow buiten het feit dat het geshowde velg-maatje naar mijn smaak een beetje te is is dit wel echt GOEDE tuning en dat mag gezegd worden in een tijd waarin het woord tuning niet meer is wat het was

    Login om te reageren
  13. clijde zegt

    9 oktober 2007 om 22:47

    Geweldenaar. De A5 is voor mij het mooiste wat Audi in het programma heeft. Nu hij ook nog wat gemener is, is het helemaal feest!

    Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    9 oktober 2007 om 22:48

    gewoon een dikke vette photo shop .. en voor al die 500 pk ..

    Login om te reageren
  15. Alwood zegt

    9 oktober 2007 om 22:49

    hmm… lelijke velgen… en de uitlaten van een impreza! :P
    opzich wel aardig zon A5 maar ik vind het toch weer een net-niet auto. Net niet overtuigend genoeg om hem écht te willen hebben.

    Login om te reageren
  16. Donstil zegt

    9 oktober 2007 om 22:51

    Velgen graag 1of2″ kleiner

    Verder heb ik me bedenkingen bij een motor van 350 naar meer dan 500pk tunen,
    hou betrouwbaar is deze auto nu nog ?

    Login om te reageren
  17. maarten zegt

    9 oktober 2007 om 22:55

    Die velgen zijn echt vééél te groot! Zou met deze ook wel eens willen rijden, vond 354pk die de V8 normaal geeft al een feest! Voor de rest blijft het echt een prachtige verschijning!

    Login om te reageren
  18. mstr zegt

    9 oktober 2007 om 23:03

    @Donstil:

    Er is waarschijnlijk een (grotere) turbo (en intercooler) opgezet.
    Dan krijg je al veel meer power.
    Als je hem dan ook nog iets uitboort en het motormanagement aanpast, dan krijg je vele PK’s meer!

    Login om te reageren
  19. Jeroen zegt

    9 oktober 2007 om 23:03

    Fantastisch….. wat een schitterende bak met kleinere wielen.

    Login om te reageren
  20. Guan zegt

    9 oktober 2007 om 23:05

    @lincoln, ja die 500 pk zijn duidelijk nep. Dom trwns dat ze het koppel er niet bij ge-shop-d hebben.

    Serieus: Die neppe stukken rooster op de voorkant (rond de mistlichten) storen me wel. Is bij een veel andere Audi’s niet anders, maar op de 1-na laatste foto b.v. ziet dat er niet echt lekker uit.

    Login om te reageren
  21. Josje zegt

    9 oktober 2007 om 23:06

    @ donsil
    zou mij niets verbazen alsie binnen de kortste keren ploft. en dan hopelijk met veel rook en vlammen zoals in de F1 wel eens gebeurt :D

    Login om te reageren
  22. SeanD zegt

    9 oktober 2007 om 23:21

    Persoonlijk vind ik de wielen wat aan de grote kant met een kleiner maatje kan de auto misschien nog een beetje zakken zou ‘m ten goede komen
    En ffies over de motor…. TOP!!!
    Wanneer kwam de RS5?? hij is er al :D

    Login om te reageren
  23. Haroddin zegt

    9 oktober 2007 om 23:23

    Iets kleinere velgen en iets lager alsjeblieft

    Login om te reageren
  24. Susp1cious zegt

    9 oktober 2007 om 23:26

    Weer een hele mooie auto die mtm afleverd. De velgen mogen van mij best een inch kleiner, maar de stijl van de velg staat me wel aan. Kompressorkit van MTM is altijd een feest.

    Login om te reageren
  25. Pieter-Jan zegt

    9 oktober 2007 om 23:46

    Het probleem is niet de wielen, maar de grote grond sparing. Ik denk dat de originele wielen er te klein uitzien. Dus MTM schroefde er een grotere maat op, maar nu staat de wagen hoger. En veel meer zakken gaat natuurlijk niet, want de wielen zijn eigenlijk te groot voor de wielkasten.

    Met zeer korte veren zou je de wielen nog dieper in de wielkast kunnen steken. Maar je zou dan beter de Belgische wegen vermijden.

    Die achterremschijf ziet er maar wat zielig uit in die grote velg.

    Login om te reageren
  26. Roadronner zegt

    9 oktober 2007 om 23:46

    Dit noem ik pas een geslaagde tuning. De S5 is al bijzonder imposant maar dit is nóg iets dikker! Helemaal top, goed gedaan door MTM.

    Login om te reageren
  27. tweaker zegt

    10 oktober 2007 om 01:18

    ligt het aan mij of lijkt die achterkant niet spreken op de nieuwe BMW 3?

    hoe lang je ook kijkt naar die eerste foto, ’t blijft moeilijk om er een audi in te herkennen

    Login om te reageren
  28. appieflappie zegt

    10 oktober 2007 om 06:13

    wrm zou 500 pk niet kunnen? Ik neem aan dat er snel een RS5 opduikt bij de Audi dealer. En die zal zeker grotere cijfers gaan tonen.

    Login om te reageren
  29. Ricavant1.8T zegt

    10 oktober 2007 om 07:26

    Echt een mooie wagen de A/S 5…
    wielen hadden voor mij part origineel van Audi mogen blijven.

    Login om te reageren
  30. pipil zegt

    10 oktober 2007 om 07:43

    wheels are way too big!!

    Login om te reageren
  31. Jesper zegt

    10 oktober 2007 om 08:26

    ik weet wat ik onder de kerstboom wil hebben :D
    voor vermogen ga ik uit van 600pk ofzo en 0-100 in 4,5 seconde…zijn maar schattingen he

    Login om te reageren
  32. Nick zegt

    10 oktober 2007 om 08:51

    MTM kennende zal er vast en zeker een supercharger opkomen.

    Als het aantal peekaa’s 500 is, dan zal het koppel waarschijnlijk 530 Nm worden denk ik.

    Login om te reageren
  33. zwaantje zegt

    10 oktober 2007 om 09:18

    @ jesper

    Dan kun jij maar beter niet gaan schatten.

    Login om te reageren
  34. Lustigson zegt

    10 oktober 2007 om 10:25

    Ligt het aan mij of worden die gepimpte wagens steeds ordinairder? Trekhaak en een Tabbert erachter en ze zijn niet aan te slepen voor kermisklanten (no offence ;)).

    Login om te reageren
  35. sanderj zegt

    10 oktober 2007 om 11:21

    zat op autoblog naar beneden te scrollen!!
    Dacht in een Flits damm! wat een mooie concept car!!(niet dus)

    maar als dit tuning setje niet te duur is en de pk gaat naar de 500+ ….

    doe mij dan deze maar ipv van m3,

    Login om te reageren
  36. Racer X zegt

    10 oktober 2007 om 11:53

    Best mooi, maar de velgen mogen wel een maatje kleiner…

    Login om te reageren
  37. Ronney King zegt

    10 oktober 2007 om 12:46

    Waw dacht ik toen ik die bmw 3-reeks zag op het plaatje..

    Tot ik de tekst begon te lezen –> audi? –> ahja idd..

    Dat poepje lijkt toch wel zeer goed op bmw 3 reeks?

    Anders wel een vette bak, jammer van de te grote velgen..

    Login om te reageren
  38. daan zegt

    10 oktober 2007 om 13:38

    mooie velgen

    Login om te reageren
  39. Solstice zegt

    10 oktober 2007 om 14:24

    Totaal uit proportie met die karrenwielen. Het viel me overigens pasgeleden op toen ik een S5 in het echt zag hoe prachtig laag die auto is. :-)

    Login om te reageren
  40. Johan zegt

    10 oktober 2007 om 16:01

    Jah, een witte en een zwarte graag!

    Login om te reageren
  41. Jesper zegt

    10 oktober 2007 om 16:01

    jesper het m’n naam gepikt:P denk zelf dat ze er zo’n 460 pk uitpersen, wielen 19″ ipv die 21″”:P Voor de rest wel gave bak:P

    Login om te reageren
  42. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 16:53

    Hubert schrijft,

    9 October 2007 om 22:41

    Verder wel een mooi model, maar wel heel anoniem.
    En jammer dat hij dus van die spoilerpakketn nodig heeft om toch nog iets aparts te worden.

    ————————————————————-

    Waar zie jij een spoilerpakket dan. Alleen de uitlaten en velgen zijn anders, en als dat nou een verbetering zou zijn ok, maar dat is het dus ABSOLUUT niet. Die velgen verpesten de gehele lijn van deze S5 (imho)

    Login om te reageren
  43. SjeufM3 zegt

    10 oktober 2007 om 16:57

    Vette bak , maar hoe zit het met de wegligging? Zeer kleine remschijven voor 500pk hoor!

    Login om te reageren
  44. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 17:02

    Velgen zijn trouwens 21″. Zal wel lekker stuiteren :-S

    Login om te reageren
  45. jeroen zegt

    10 oktober 2007 om 17:12

    Ik vind het een heel mooie auto, meestal als ze met een auto gaan kloten wordt t lelijk maar deze vind ik wel mooi, hij had iets lager gemogen en op kleinere wielen mogen staat, dan was ie perfect.

    Login om te reageren
  46. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 17:27

    @Jeroen

    Van mij hadden ze nogmaals gewoon van de originele S5 velgen (het liefst de 19″ versie) af moeten blijven.

    Login om te reageren
  47. akin zegt

    10 oktober 2007 om 20:25

    ik vind de audi a5 een lelijke wagen iedereen klaagt bij de mercedes c klasse over de zij spiegels ik vind van de audi a5 nog groter en lelijker dan die van de c klasse de spiegels van de c is nog wel oke

    Login om te reageren
  48. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 20:27

    Waarom reageer je dan akin? Versplilde moeite lijkt mij, of niet……..

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    10 oktober 2007 om 20:30

    @ Windhoos; Dat slaat helemaal nergens op. In dat geval zijn alle reacties die een mening geven over hoe mooi de auto wel niet is ook nutteloos, en jouw reactie al helemaal. Mag hij wat tegenwicht bieden aan al de positieve reacties hier? Het gaat op Autoblog toch grotendeels over je mening geven…

    Login om te reageren
  50. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 20:32

    Dat is waar, maar dan nog, het kan best wel wat genuanceerder lijkt me………………

    Login om te reageren
  51. Windhoos zegt

    10 oktober 2007 om 20:35

    En bovendien, ik snap die mensen ook niet. Als een merk of model me totaal niet aanstaat dan ga ik iig niet reageren…………

    Login om te reageren
  52. Michiel zegt

    10 oktober 2007 om 21:27

    Dit is de meest vette audi die k ken, maare laat akin ff lekker zeggen wat hij wilt

    Login om te reageren
  53. raynaud zegt

    12 oktober 2007 om 22:32

    leuke bakkie maar weetje wat het is wat heb je aan zoveel vermogen je mag toch nerges meer zo hard rijden dus dike onzin ga meer denken aan zuinigere en miljeu vriendelijke auto’s en ik ben toch al niet zo’n audi fan geef mij maar MERCEDES

    Login om te reageren
  54. Abel zegt

    14 oktober 2007 om 07:37

    Audi? De naam alleen al krijg ik maagzuur? In zo’n hok wil je toch niet gezien worden! Ik zou er in ieder geval nog niet in begraven willen worden!!! Toppunt van lelijkheid en dat heb ik met alle Audi’s. Het zijn van die halve Volkswagen’s. Als je zoiets kunt betalen dan ga je toch niet in een Audi rijden??? Is weer de zoveelste grijze muis uit de koker van Audi/VW. Geef mij maar iets exotischer dan deze juppen auto waar ik ook al niet mee geassocieerd wil worden! Afvoeren naar de schroot al die Audi’s dan wordt het een stuk leuker op de weg!!!

    Login om te reageren
  55. Johan zegt

    14 oktober 2007 om 14:29

    Wat een onzin allemaal, om onze ruwe aardolie aan te verspillen.

    Wanneer dringt eindelijk het besef door dat als de crude oil op is we goed
    de sigaar zijn.

    Dit besef komt waarschijnlijk te laat, het is nogal grof dat twee generaties waarschijnlijk
    een groot deel van de ruwe oil op zullen gaan maken.

    Login om te reageren
  56. JesperF zegt

    14 oktober 2007 om 15:34

    @Abel; Ik kan audi nou niet echt vergelijken met volkswagen, behalve dat ze van dezelfde groep afkomen(VAG), een audi is iets heel anders dan een volkswagen, en als jij ze lelijk vindt moet jij dat weten, maar zeg dan in ieder geval in wat voor auto jij zou rijden als je zoveel geld uit zou willen geven..

    Login om te reageren
  57. JesperF zegt

    14 oktober 2007 om 15:39

    Heb trouwens net de foto’s vergeleken met de gewone S5, het enige wat ze eraan veranderd hebben zijn groteren uitlaten en andere velgen, de rest is PRECIES hetzelfde.

    Login om te reageren
  58. Joyce zegt

    14 oktober 2007 om 20:22

    I’m in Love :P

    Login om te reageren
  59. tijmen_4real zegt

    14 oktober 2007 om 21:27

    Hij heeft aan de achter- en zijkant heel veel van een SLK. Wel een strakke bak !

    Login om te reageren
  60. tijmen_4real zegt

    14 oktober 2007 om 21:27

    Wat kost dit speeltje ??

    Login om te reageren
  61. Windhoos zegt

    14 oktober 2007 om 23:50

    Dat zei ik ook al JesperF, de origine velgen zijn trouwens 100x zo mooi (imho)

    Login om te reageren
  62. chris zegt

    15 oktober 2007 om 00:03

    Damn, wat een gruwelijke voorkant. Als deze auto aan bumperklevers wordt uitgedeeld, weet je zeker dat die gasten voortaan afstand houden zodat de hele voorkant bij hun voorganger in de binnenspiegel staat!

    Login om te reageren
  63. Jos J zegt

    18 oktober 2007 om 16:18

    andere velgen, en een andere naam!

    Login om te reageren
  64. Jos J zegt

    18 oktober 2007 om 16:19

    verder prachtige bak! ;)

    Login om te reageren
  65. david zegt

    31 oktober 2007 om 01:44

    Ben altijd BMW fan geweest maar heb me onlangs een S5 gekocht. Aan het design komen maar weinige auto’s ruiken. Of ze moeten Aston Martin ofzo heten. En daarbij een nieuw model tunen-ook al is het maar beperkt- is fout. De originele S5 ziet er al mooi genoeg uit. De supercharger zie ik misschien wel zitten… Alhoewel 354 pk volstaan ruimschoots hoor.

    Login om te reageren
  66. david zegt

    31 oktober 2007 om 01:49

    Nog iets vergeten te zeggen. De baanvastheid is zo geweldig met de vierwielaandrijving, zelfs op natte baan en zonder ESP. Dat moet je met een achterwielaangedreven auto zoals BMW M3 of Ferrari niet proberen. Evenals de tractie in ongunstige omstandigheden. Hij rijdt als op rails. Het doet misschien iets af aan het puur rijgedrag van een Porsche of BMW M3, maar als je altijd met de mes tussen de tanden moet rijden…

    Login om te reageren
  67. swigga zegt

    6 november 2007 om 16:01

    wat een prachtige auto ! mooi mooi mooi alleen idd iets kleinere velgen . Stijl van velg is nice !

    Login om te reageren
  68. Abel zegt

    6 november 2007 om 20:11

    Wat een ordinaire flipperkastenbak!!! Wat kun je ook verwachten van Audi.
    Ik zou nog niet begraven willen worden in zo’n hok! Alles is ordinair aan die auto vooral de verlichting!!! Net een flipperkast!!!

    Login om te reageren
  69. Windhoos zegt

    6 november 2007 om 20:12

    Intelligente remark, lang over nagedacht?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North