• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

België: Hummer H2 is vrachtwagen

Auteur: sacha, gepost 20 december 2006 om 18:06 – 63 Reacties

Hummer H2 SUT: 90 Km/h


Wat GroenLinks in Nederland maar niet lukt gebeurt in België gewoon per ongeluk. Door zijn maximaal toelaatbare gewicht (leeg + laadvermogen) van meer dan 3,5 ton valt deze PC Hooft cruiser in België onder de noemer ‘lichte vrachtwagen’ waardoor er een groot rijbewijs (C) voor nodig is. Bovendien is de maximaal toegestane snelheid voor lichte vrachtwagens in België 90 Km/h: Een begrenzer is dan ook verplicht.

GroenLinks corifeëen volgen de ontwikkelingen bij onze zuiderburen nauwlettend op de voet.

Uit het nieuwsbericht van HLN.BE:

De Hummer H2 mag op de Belgische wegen niet sneller rijden dan 90 kilometer per uur. Het monster op wielen haalt probleemloos 160 kilometer per uur, maar door zijn zware gewicht – de Hummer weegt meer dan de toegelaten 3,5 ton – wordt hij aanzien als een lichte vrachtwagen. Daarom moet de snelheid begrensd worden.

Lees het volledige en opmerkelijke nieuwsbericht.

Om dit artikel nog enigzins dragelijk te maken voor de autoliefhebbers heb ik een mooie wallpaper van bovenstaand plaatje voor op je desktop. One size fits all vandaag, rechts klikken en ‘Opslaan als’:

  • 1920×1200

Tipgever: Wouter (broer van Dekster?) via de tiplijn.

Ook interessant!

  • Hummer limo te koop
    Deze verlengde Hummer H2 kun je kopen voor € 1.895.000
  • Villa in België is walhalla voor autoliefhebbers
    Villa in België is walhalla voor autoliefhebbers
  • Fatsoenlijk snelladen in België door uitbreiding Fastned
  • Video: vrachtwagen is topzwaar

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, belgie, Hummer, wallpaper

Vorig bericht: « SLR McLaren 722 op straat
Volgend bericht: Fifth Gear test en sloopt de Mercedes S65 AMG »

Lees Interacties

Reacties

  1. A.r zegt

    20 december 2006 om 18:08

    En terecht……

    Login om te reageren
  2. stiggie zegt

    20 december 2006 om 18:09

    grappig want een hummer weegt ruim 2900 kilo geen 3500

    Login om te reageren
  3. Kevski-Style zegt

    20 december 2006 om 18:09

    Op zich geen nieuws. De H1 stond als ik me niet vergis ook op vrachtwagen kenteken….

    Login om te reageren
  4. Karl-e zegt

    20 december 2006 om 18:13

    Vreemd, het ding weegt maar 2909 (zoals stiggie ook al zegt). Bedoelen ze niet in combinatie met een aanhanger ofzo?

    Login om te reageren
  5. BMW320CI zegt

    20 december 2006 om 18:14

    Die H2 weegt toch geen 3500+ kilo?

    en is het in nederland wel toegestaan om met een auto zwaarder dan 3500 kilo met alleen B rijbewijs te rijden?

    trouwens als die 2900 weegt en bijvoorbeeld 700 kilo bagage mee mag slepen kom je uit op een gewicht van 3600 kilo dat mag dus ook niet mits je het laadvermogen op je kenteken weer laat verlagen

    ppff ik lijk godverdomme wel een agent haha

    Login om te reageren
  6. sacha zegt

    20 december 2006 om 18:17

    @Alle oplettenden: Scherp! Het is aangepast naar maxmaal toelaatbaar gewicht.

    Login om te reageren
  7. Thijs zegt

    20 december 2006 om 18:25

    achja boeie, ik zou die auto niet willen hebben, geef mij maar een Carrera GT of een 599:P. De McLaren SLR &22 is ook leuk hoor:P en de vanquish S:P, ga zo maar door:D

    Login om te reageren
  8. Appeltje zegt

    20 december 2006 om 18:36

    Hahaha lekker voor al die debiele Hummer-rijders, ga maar in iets normaals rijden in plaats van dat je zo’n opdringerige uitstraling hebt. Hoe gaat dat trouwens met flitsen? er zijn denk ik geen flitspalen speciaal voor vrachtwagens e.d.

    Login om te reageren
  9. dekster zegt

    20 december 2006 om 18:42

    …Het monster op wielen…
    wat stellen ze zich wel voor ^o) … zielig :(

    Login om te reageren
  10. Bol zegt

    20 december 2006 om 18:57

    hehehe Hummer rijders durven toch niet harder dan 90? Als ze een zware rechtervoet hebben dan moeten ze echt bij ieder tankstation stoppen voor een nieuwe tank peut..
    Ben trouwens wel benieuwd of er Belgen zijn die ondanks deze regelgeving hun 4wielige zeecontainer bij Geiger laten opfokken tot 700 pk :D

    Login om te reageren
  11. MiuRa zegt

    20 december 2006 om 18:57

    errrr? ik denk niet dat iemand di wallpaper sirieuswilt eigg Z:)

    Login om te reageren
  12. japie zegt

    20 december 2006 om 19:05

    hebben ze in belgie een anker als rem? :) dat verklaart misschien dat zware gewicht. wellicht niet zon gek idee voor een “vrachtwagen” als de h2.

    Login om te reageren
  13. Alwood zegt

    20 december 2006 om 19:10

    haha! terecht! zelfs bij een hummer maakt het misschien wel 3 liter per 100 km uit dus je kan je rijbeweis C er gewoon weer mee terugverdienen :P

    of je neemt gewoon helemaal geen hummer of wat voor suf dan ook! :D

    Login om te reageren
  14. Vincent#1 zegt

    20 december 2006 om 19:15

    Geniaal, dit is pas echt een doodsteek voor zulke auto’s.

    Ik vind overigens wel dat ter compensatie de aanschaf van mooie sportauto’s gesubsidieerd moet worden. Goed idee, voor Nederland misschien?

    :D

    Login om te reageren
  15. Hans zegt

    20 december 2006 om 19:18

    In Belgie weegt de Hummer wel degelijk 3,5T ze gebruiken daar andere weegschalen. Verder zijn ze daar standaard uitgerust met een biertap.

    Login om te reageren
  16. Fons zegt

    20 december 2006 om 19:41

    Moeten ze hier in NL ook maar doen.
    Moet er niet aan denken dat zo’n gevaarte met 100+ km/uur bij mij naar binnen komt zeilen.

    Login om te reageren
  17. donkere ramen liefhebber zegt

    20 december 2006 om 19:50

    hoezo typisch belgies

    Login om te reageren
  18. Rick dos zegt

    20 december 2006 om 20:02

    Wat ik me afvraag is:

    Geldt deze regel met terugwerkende kracht? Als dat zo is, dan hebben huidige Hummer eigenaren een probleem! Compensatie iemand?!

    Login om te reageren
  19. pieter autofreak zegt

    20 december 2006 om 20:02

    ik ben belg,en ik wist dat het zou gebeuren . volgens mij zal je dan ook moge bijbetale voor een mercedes gl.omfg dit is klote

    Login om te reageren
  20. KVK zegt

    20 december 2006 om 20:15

    Belgïe oh dierbaar vaderland… Soms hou ik echt van je:) Opzouten met die kijk-mij-geen-smaak-hebben-bakbeesten haha. Mooi

    Login om te reageren
  21. FrieZ zegt

    20 december 2006 om 20:41

    Dit is de enige SUV die ik patserig vind. Helaas staan er 2 van zulke bakbeesten in m’n buurt. Een gele en een zwarte (en ook nog een zwarte H3). Ik vind hem echt verschrikkelijk.

    Login om te reageren
  22. w-j zegt

    20 december 2006 om 20:42

    hahaha das mooi klote als je een hummer hebt:P

    Login om te reageren
  23. kawouter zegt

    20 december 2006 om 20:52

    @Appeltje: “Hoe gaat dat trouwens met flitsen?”

    Waarschijnlijk flitsen ze die ook niet als hij boven de 90 rijdt. De grap is echter volgens bovenstaand artikel dat er in deze lichte vrachtwagen een begrenzer(!) moet zitten. Als het goed is kàn ‘ie dus niet eens harder.

    Login om te reageren
  24. BM double V zegt

    20 december 2006 om 20:55

    beter dat die amerikanen hun fake en mega zuipbakken bij hun houden!!

    Login om te reageren
  25. HUMMFREAK zegt

    20 december 2006 om 21:01

    We hebben de H3 nog.
    Maar goed ik geef toe, het is idd een gevaar op wielen ja.

    Login om te reageren
  26. PigPen zegt

    20 december 2006 om 21:15

    Gewoon het maximale laadvermogen laten terugbrengen op het kenteken en rijden maar!

    Login om te reageren
  27. Daantje zegt

    20 december 2006 om 22:25

    Whahahaha

    Login om te reageren
  28. auto-maat zegt

    20 december 2006 om 22:52

    2900 kilo is natuurlijk ook belachelijk voor iedere auto…
    net zo goed als 1600 kilo voor een gemiddelde middenklasser…
    waar blijven die beloften van jaren terug toen audi met zijn alu space frame kwam. nee nu zouden auto’s snel onder de 1000 kilo duiken en blijven.
    voorlopig zijn alle dieselblokken nog van zwaar metaal en moet ik de eerste luxe auto die minder dan 1100 kilo weegt nog tegen komen.

    Login om te reageren
  29. PEEDEETEE zegt

    20 december 2006 om 23:14

    Zijn jullie wel helemaal zeker van die wetgeving ? Ik ken verschillende personen die met een LANDROVER DEFENDER 130 rijden (België), dus volledig ‘lichte vrachr’? Bij mijn weten geen enkele die slechts 90km/u mag, en van die ‘begrenzer’ heb ik bijgevolg ook als niets gehoord. Of heeft dat te maken met voertuigen waar je een rijbewijs C voor nodig heeft ? Zelfs dan… een collega moest zijn C halen voor aangekochte DODGE maar van die slechts 90 ???

    Login om te reageren
  30. Dennis zegt

    21 december 2006 om 00:33

    dit is echt al OUD nieuws, dat weet ik nu echt al jaren

    Login om te reageren
  31. Bas zegt

    21 december 2006 om 11:25

    Voertuigen die meer dan 3500kg wegen maar niet ingericht zijn voor het vervoeren van goederen hoeven niet op 90km/h begrenst te worden. Dus pas als je een Hummer in Belgie laat keuren naar “grijs kenteken” is dat van toepassing.

    Login om te reageren
  32. Maximiliaan zegt

    21 december 2006 om 12:00

    De wet gaat niet ver genoeg.
    Omdat deze auto’s een groot gevaar opleveren voor de medeweggebruiker zouden ze niet eens op de openbare weg mogen komen. De zandwegen zijn goed genoeg. Of liever: hou ze in Amerika.

    Login om te reageren
  33. Citrofiel zegt

    21 december 2006 om 14:17

    De Hummer H2 is toch al langer in België? Merken ze nu pas op dat hij zwaarder is dan 3,5 ton of zo? Niet zo slim van die Belgen… ;)

    Login om te reageren
  34. Eric zegt

    21 december 2006 om 14:29

    Er wordt hier veel gezegd, maar hoe zit het nu eigenlijk in Belgie ?
    Awel, eender welk voertuig met een MTM (maximum toegelaten massa) van meer dan 3.500 kg vereist een rijbewijs model C. Alles wat minder weegt kan je met een rijbewijs model B rijden.
    Sommige voertuigen (meestal SUV’s dus, voor bvb een ferrari f430 kan dit hoegenaamd niet), kunnen worden ingeschreven als lichte vrachtwagen, gezien de interessante fiscale voordelen (geen BIV, en een wegenbelasting van 125 € !!). Voorwaarde is dat de lengte van de nuttige laadvloer, gemeten op 10 cm hoogte van de vloer en tussen de binnenkant van de achterdeur of -klep en de eerste “hindernis” (schot, achterzetel), minimum 50 % van de wielbasis bedraagt. Dus : voor alle Cayennes, Touaregs en consoorten : noppes !!!!!! (of je moet de achterbank permanent eruit halen, bevestigingspunten ervan dichtlassen etc; maar zo een heb ik nog niet gezien…)
    Als je SUV/lichte vrachtwagen dus niet aan deze voorwaarde voldoet, wordt hij fiscaal als een gewone personenwagen belast (dus : 5.000 € BIV, en 3.500 € wegenbelasting voor bv een Touareg V10TDI). Bedankt vadertje staat, misschien kunnen jullie nog een regering bijmaken !!!!! Van een snelheidsbeperking voor lichte vrachtwagens weet ik niks af, de 90 km/u geldt wel voor vrachtwagens en trekkers, maar ik kan mij niet voorstellen dat de Hummer aldus kan ingeschreven worden….

    Login om te reageren
  35. LPH zegt

    21 december 2006 om 14:56

    De volgende stap is hem als tractor inschrijven, max 45 per uur! ;-)

    Login om te reageren
  36. Florijn zegt

    21 december 2006 om 15:03

    toch een kutbak en slecht voor het milieu

    Login om te reageren
  37. SUF zegt

    21 december 2006 om 15:15

    Gelukkig dat ze maar 90 mogen rijden… bij hogere snelheden komen de voorwielen misschien opnieuw los.

    Login om te reageren
  38. Ejay zegt

    21 december 2006 om 20:46

    @ Thijs, ja, zit ook in dezelfde prijsklasse…

    @ Appeltje, helaas dikke pot pindakaas. In NL kun je ook gewoon geflitst worden met je vrachwagen of auto met aanhanger als je 80+ gaat. Zal daar ook wel zo zijn.

    Login om te reageren
  39. FrieZ zegt

    21 december 2006 om 21:37

    @ Florijn: Echt weer zo’n domme opmerking, dat hij slecht voor het milieu is. Fiets jij iedere dag naar het werk toe dan? Ik wordt daar zooo ziek van, al dat gezeur over ‘milieu dit, milieu dat…’

    Login om te reageren
  40. frkoi zegt

    21 december 2006 om 22:49

    het zou verboden moeten worden, die Hummies :’)

    Login om te reageren
  41. Rexton zegt

    22 december 2006 om 13:21

    Lichte vracht betekent in Belgie niets meer dan het oude grijs kenteken in Nederland. Ik heb een Rexton 2.9 met 5 zitplaatsen op lichte vracht, dwz dat er tussen de bank en de kofferruimte een vast rek gemonteerd moet zitten en dat de overgebleven laadruimte 30% moet zijn van de wielbasis. En nee, die auto’s worden niet begrenst. Voordeel is dat je voor een lichte vracht in Belgie slechts 127 euro wegenbelasting per jaar betaalt !!!

    Login om te reageren
  42. Rexton zegt

    22 december 2006 om 13:23

    Overigens is de regelgeving sinds 2006 iets aangescherpt, de kofferruimte moet nu 50% van de wielbasis zijn !!!

    Login om te reageren
  43. Tim (de Hummergek) zegt

    22 december 2006 om 19:23

    Al de mensen die tegen Hummer zijn, EEN HUMMER IS UNIEK, EN IS EEN SUPER AUTO! En het is inderdaad niet slim van onze zuiderburen auto’s die ze al een paar jaar op hun wegen laten rijden om nu te denken, hmmm een auto van 3.5 ton mag je alleen met een bepaald rijbewijs berijden. En dan hebben ze het inderdaad dan ook nog verkeerd van het gewicht van een H2. En voor de mensen die het nog steeds niet snappen: HUMMER IS EEN UNIEK EN GOED AUTOMERK DAT JE NIET MAG WEIGEREN!!!

    Login om te reageren
  44. HUMMFREAK zegt

    25 december 2006 om 16:17

    @Tim (de Hummergek),
    Inderdaad helemaal gelijk moet je zien hoe schadelijk die “spaceshuttles” zijn.
    Jullie zijn toch ook niet tegen een Land/Range Rover.

    Login om te reageren
  45. KVK zegt

    25 december 2006 om 16:36

    @ jullile Hummerfreaks

    punt 1 : Hummer is Amerikaans en de kans dat het dus objectief kwalitatieve auto’s zijn is klein.

    punt 2 : het Europese secundaire en tertiaire wegennet is niet ontworpen voor dit soort gedrochten. En als je van mening bent dat we dat moeten gaan aanpassen enkele en alleen omdat jullie wat te compenseren hebben, dan denken jullie verkeerd.

    punt 3 : het verbruik van die ondingen is crimineel hoog. In tijden waar de halve wereld gebukt gaat onder verstrekkende gevolgen van die k*t-Kyoto-normen, vinden jullie het een beetje nodig om 20L diesel per miezerige 100km te verstoken, en dan ga je nog niet eens snel want het onding kan gewoon niet snel. Maar ze hebben je natuurlijk wel gezien eh?

    punt 4 : hoewel ze voor de bestuurder ongetwijfeld een ongekend veiligheidsgevoel zullen verschaffen (een gevoel dat fake is, zoals in iedere wagen, het gaat er niet om hoe snel je crashed, het gaat er hem om hoe je crashed) zijn ze onvoorstelbaar onveilig naar andere weggebruikers toe. je kent ze wel, die andere mensen die auto’s van normaal formaat rijden. Die andere mensen die absoluut iets voor hen kunnen zien, behalve dan de achterkant van een spuuglelijke auto die naam onwaardig.

    punt 5 : nu ga ik persoonlijk worden. Het feit dat het keer op keer ofwel militairen dan wel mensen met sympathie voor militairen dan wel dikke lelijke mensen aan wiens kruis je gewoon ziet dat ze amper iets hebben hangen, zegt ook veel over de reden waarom dit soort dingen gekocht worden. En verkocht.
    Het is ofwel dat, ofwel grootheidswaanzin. Eitherway : er schort iets aan je psyche als je dit stuk schroot koopt.

    punt 5 : ook tegen Range Rovers/Land Rovers heb ik in weze iets. Al was het maar omdat ze quasi nooit het terrein bezoeken waarvoor ze ontworpen zijn, en enkel en alleen maar gereden worden door mensen die met hun geld willen showen. En omdat ze net zoals Hummers het zicht ontnemen van ‘normale’ weggebruikers. En kom niet aanzetten met drogredenen als “en vrachtwagens dan?”, want vrachtwagens zijn broodnodig, Hummers niet, tenzij dan opdat mensen zoals jullie zich ook eens goed kunnen voelen. Helaas pindakaas.

    punt 6 : moest ik minister van mobiliteit zijn, dan zou ik het onding zowaar verbieden om nog langer op onze Belgische wegen te mogen rondrijden, zelfs als bedrijfsvehikel. Niet alleen omdat het een Hummer is, maar ook gewoon wel een beetje om die imperialistische zwijnen te kl*ten.

    punt 7 : je hebt niet de minste deftige argumentatie as to why je deze wagen ooit zou kopen. Tenzij dan één van bovengenoemde redenen of gewoon totale wansmaak.

    punt 8 : nu jullie weer.

    Login om te reageren
  46. KVK zegt

    25 december 2006 om 16:44

    @ Rexton : oftewel, je ontduikt belastingen.

    Login om te reageren
  47. KVK zegt

    25 december 2006 om 16:45

    Wel een vette bak (hoewel, SSangyong…) kopen maar niet de belasting erover kunnen/willen betalen. Moet ik echt neerpennen wat ik daarover denk?

    Login om te reageren
  48. HUMMFREAK zegt

    26 december 2006 om 14:29

    @ KVK Dat is wel zo maar, ik vind hem gewoon mooi, net zoals jullie bijvoorbeeld een: Ferrari / Lambo mooi vinden, vind ik een HUMMER mooi.
    Ieder zijn smaak.
    En nogmaals: over smaak valt niet! te twisten.

    Login om te reageren
  49. KVK zegt

    26 december 2006 om 19:14

    Tja, en ik vind de gemiddelde Peterbilt heel mooi, maar ik weet dat ik hier niet met zo’n ding moet komen aanzetten.
    Snappie?

    Login om te reageren
  50. HUMMFREAK zegt

    27 december 2006 om 15:15

    Ja, nee dat snap ik, die zijn ook heel mooi.
    Dat zijn DE vrachtwagens

    Login om te reageren
  51. Leon zegt

    7 januari 2007 om 16:42

    Onzin, een HUMMER is mischien wel groot, maar vrachtwagen?
    en dan ook nog is maar 90 km/u.

    Login om te reageren
  52. Roel zegt

    25 januari 2007 om 11:07

    Ik rij een Land Rover Discovery van de Camel Trophy en als de opgegeven diesel verbruik van de Hummer klopt ben ik net even iets zuiniger als ik haast heb.
    Ik moet bekennen dat ik de nieuwe hummels niet mooi vind maar de militaire H1 wel.
    We leven toch in een vrij land en mogen toch nog steeds zelf kiezen wat voor auto we willen rijden. Momenteel worden alle 4×4’s een beetje door het slijk gehaald maar waarom niet de sportauto’s met veel te grote motoren. We kunnen toch ook allemaal in een trabant gaan rijden? (OK een Smart dan).

    Trouwens ik heb een amerikaans onderzoek gelezen waarin wordt gesteld dat een Range Rover Sport in het geheel dus over zijn hele leven en inclusief de productie milieu vriendelijker is dat een Prius.

    Nogmaals ik vind gewoon dat iedereen zelf mag kiezen waar hij of zij in rijdt.

    Groetjes Roel

    Login om te reageren
  53. katrien zegt

    25 januari 2007 om 19:06

    ik ben zelf ook een hummerrijdster ( H 2 ) en ik heb geschrokken , wat die negatieve mensen allemaal durven schrijven van die hummer’s ik denk dat het puur jaloesie is , bedankt aan de positieve mensen !!
    en ik ben vandaag naar keuring geweest , en er moet een begrenzer op , maar het spijtigste van al is , er is tot nun toe niemand die het kan plaatsen voor een hummer , !!! dus wat moeten wij nu doe ????? rijden zonder keuring !! goed he minister van landuyt !!!!! gefeliciteerd !!!
    groetjes
    katrien

    Login om te reageren
  54. gijs zegt

    25 januari 2007 om 19:23

    je bent geschrokken zeker.. je hebt niet geschrokken

    Login om te reageren
  55. marcvr zegt

    9 februari 2007 om 01:24

    Als ik als voetganger of fietser de keuze moest hebben dan werd ik toch liever door een smart omvergereden. De kans is dan zeer groot dat óp de motorkap beland, als een hummer (met kleine h) me omver rijdt, dan moet de brandweer me met scheermesjes van het wegdek lospeuteren.
    Nu nog zorgen dat die ondingen op minstens 15 meter van de zebrapaden en kruispunten moeten parkeren. Kunnen we ook eens veilig oversteken.
    Meestal rijden in die dingen kleine mensen, zo voelen zij zich ook een groot en sterk. Maar voor ze kunnen vertrekken nog houten blokjes op de pedalen monteren!!

    Login om te reageren
  56. DB9 zegt

    4 april 2007 om 22:50

    hummers zijn geweldige auto’s

    Punt 1 : Ze zijn Amerikaans

    Punt 2 : Ze zijn harstikke mooi (op de H3 na dat is een Hummer voor Baby’s)

    Punt 3 : Ze zuipen misschien wel veel maar die mensen kunnen het betalen

    Punt 4 : De Opwarming van de Aarde is niet de schuld van de uitlaat gassen dat komt gewoon door de zon het is gewoon de dag des oordeels maar dan in de 21e eeuw

    Punt 4 : Op de belgische wegen heb je beslist een hummer nodig omdat de wegen zo slecht zijn

    Punt 5 : Een Hummer is Veilig :P

    Punt 6 : Alle vrouwen houden van Hummers En niet van je fiat panda

    Punt 7 : Hij is lekker snel op alle terreinen

    De Hummer is Gewoon een Pracht wagen je moet niet zeuren iedereen is gewoon jalours dat ze geen hummer hebben (Ik ook)

    Login om te reageren
  57. katrien zegt

    4 april 2007 om 23:12

    hey dank u jongen , jij weet teminsten wat mooi is , en ja al die andere zijn jaloers , maar daar lig ik zeker niet van wakker hoor ! dat ze dan ze hard werken zoals ik , dan kunnen ze ook een hummer kopen ! en als het past mag jij eens meerijden met mijn hummer !!
    liefs
    katrien

    Login om te reageren
  58. Richard H2+H3 zegt

    25 juni 2007 om 00:23

    Even tussendoor…

    Ik heb jaren in een Smart gereden en ik denk om maar even op de opmerking in te haken van ïk word liever door een Smart aangereden dan een Hummer” daar zou ik niet zo zeker van zijn…immers een Smart heeft geen kreukelzone en is knetterhard!!!en dus al zeker niet veilig voor een voetganger!! bij een Hummer heb je in iedergeval nog de kans dattie zonder schade over je heen rijd, die kans ik met een Smart zowiezo al nihil.

    En dan nog even dit…. Mijn vrouw met dochter (6 maanden) rijd zeer veilig in een opvallende H2 die iedereen ziet en daardoor dus in de gaten te houden is… hiervoor had ii een Opel Speedster die veelal over het hoofd werd gezien….da’s pas Levensgevaarlijk!!! en met een Hummer rijd je rustig (weinig keus ;-) en dus stukken veiliger als die veelste hard rijdende, overmoedige mensen met een sportwagen (of een Smart) ik denk dat dit een stuk gevaarlijker is!! BETER GROOT ZICHTBAAR EN RUSTIG RIJDEND DAN LAAG, ONZICHTBAAR EN LEVENSGEVAARLIJK SCHEUREN MET JE VEELSTE SNELLE SPORTWAGEN, die je snel over het hoofd ziet…heb je bij een hummer geen last van.

    ik heb gezegd!

    ;-)

    Richard

    Login om te reageren
    • jonas zegt

      25 oktober 2010 om 19:53

      @Richard H2+H3: endelijk een slim persoon :)

      Login om te reageren
  59. none at ur biz zegt

    7 september 2007 om 23:21

    zeikers.
    een hummer is immoreel. (punt)

    Login om te reageren
  60. Timo zegt

    21 september 2007 om 15:56

    Een hummer is immoreel, maar een BMW 530 niet???!!
    De Bmw zuipt ook enorm en heeft daarbij nog een even slechte wegligging als de Hummer………alleen de Hummer is ontwikkeld voor op terrein zijn mannetje te staan, terwijl de BMW alleen ontwikkeld is voor rijkdom en pracht uit te stralen………..waarom worden SUV’s dan afgemaakt terwijl Dit soort dure luxe bakken opgehemeld worden??!!

    Login om te reageren
  61. Antoinette zegt

    22 september 2007 om 21:12

    Wat een geblablabla.. Immoreel? Wat een commentaar op een ander zeg en zelf doen we alles volgens het groen linkse boekje zeker!! Laat iedereen lekker rijden in wat hij/zij wil en neem een hobby i.p.v.zeuren over wat een ander fout doet.. De grootste brompotten vliegen zelf naar verre oorden maar over dat verbruik hoor je ze niet en uit hun commentaar blijkt dat ze niet echt veel gelezen hebben, want onderbouwen kunnen ze ook niet echt. Ik moet echt om jullie lachen in mijn Hummer H2.Vroem!!!!

    Login om te reageren
  62. jonas zegt

    25 oktober 2010 om 19:51

    bende zeikers die erover klagen kunnen hem gewoon niet betalen ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North