• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Binnenkort 50km/u max. op ring Amsterdam?

Auteur: Alwood, gepost 17 januari 2009 om 16:09 – 62 Reacties

Amsterdam, lekker lam

Hoe noemen ze dat ook alweer, wilde ideeën van personen in de politiek? Meestal moeten allochtonen het ontgelden of wordt er gewoon over en weer met modder gegooid. Steeds vaker wordt echter autorijdend Nederland het slachtoffer van het ‘politiek proefballonnen’. Wilde ideeën de wereld in gooien en vervolgens wetten doordrukken in de stilte na de storm. Na het weren van vervuilende vrachtwagens en het opvoeren van parkeertarieven moet nu de maximum snelheid rond de hoofdstad op vijftig kilometer per uur vast worden gezet.

Het is een idee van stadsdeelraadvoorzitter Jeroen Broeders. Jeroen vindt dat eigenlijk de hele ring Amsterdam binnen de bebouwde kom ligt en dat er daarom niet harder dan 50 gereden mag worden. De lucht zou nog niet schoon genoeg zijn, en veel mensen denken nog steeds dat je met het reduceren van de snelheid schonere lucht uit een auto krijgt. Naast de milieuaspecten is een te hoge snelheid echter ook heel gevaarlijk voor alle spelende kinderen en overstekende grootmoeders rond de snelweg. Het knijpen van de snelheid zou het aantal doden en gewonden in deze groepen flink terugdringen.

Onlangs had Jeroen nog een onderzoek naar de luchtkwaliteit laten doen, de resultaten waren positief. De luchtkwaliteit bleek enorm verbeterd te zijn. De doorgewinterde zwartkijker ziet deze resultaten echter als -niet genoeg- en wil een strengere norm voor luchtvervuiling rond de stad. (bron: spitsnieuws.nl)

Ook interessant!

  • Straatrace met 200 auto's in Amsterdam
  • Tesla buitenspiegels massaal gejat in Amsterdam
  • Amsterdam verbiedt reclame voor benzineauto's in metrostations
  • BMW M4 Competition klapt op vangrail in Amsterdam

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

amsterdam, co2, maximumsnelheid, milieu, Verkeer

Vorig bericht: « Droomauto: BMW M3 touring
Volgend bericht: Elektrische taxi’s in Amsterdam »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    17 januari 2009 om 16:19

    misschien moet jeroentje een keer zijn rijbewijs gaan halen ipv van jaloerse jankprovo uithangen ..

    kom op jeroentje .. een beetje mee met de tijd ..
    achtergestelde josti ..

    Login om te reageren
  2. GeoBem007 zegt

    17 januari 2009 om 16:19

    Sgoed, gewoon in eerste versnelling 50 rijden, jongens! Eens zien of ze dan nog dezelfde conclusies gaan trekken ;)

    Maar ehm.. de Amsterdamse Ring.. Is die niet afgeschermd met opritten & afritten?

    Login om te reageren
  3. Floryn zegt

    17 januari 2009 om 16:21

    hoe langer op de ring we rijden hoe eerder we dit soort ambtenaren de stad uit roken! misschien nog niet zo gek 50 km/h :)

    Login om te reageren
  4. PyroZnype zegt

    17 januari 2009 om 16:21

    “Onlangs had Jeroen nog een onderzoek naar de luchtkwaliteit laten doen, de resultaten waren positief”

    De wind was zeker gedraaid?

    Als het echt 50 wordt lijkt het mij dat mensen wel andere snelwegen gaan nemen?

    Login om te reageren
  5. blokker5 zegt

    17 januari 2009 om 16:24

    Drie hoeraatjes voor jeroen ‘de mierenneuker’ broeders!
    Kijk ook eens op de site van de goede man:
    http://Www.jeroenbroeders.nl

    Login om te reageren
  6. Pordon zegt

    17 januari 2009 om 16:24

    @#%%#@@##$^%&*&%$

    Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt! Stelletje aftanse imbecielen.
    Met zo een voorstel is het toch onmogelijk om de persoon in kwestie serieus te nemen als daadwerkelijk functionerend in zijn gegeven positie.

    Login om te reageren
  7. RDS zegt

    17 januari 2009 om 16:25

    @Pyroznype
    beetje lastig om een andere weg te nemen van of naar het noorden.

    o.t.
    Als je de files wilt verminderen werkt het halveren van de snelheid niet echt, halve snelheid is halve capaciteit van de weg…….

    Login om te reageren
  8. bozewolf zegt

    17 januari 2009 om 16:25

    Kabouterpolitiek.

    Login om te reageren
  9. vincent996 zegt

    17 januari 2009 om 16:25

    Jezus… Dat milieugedoe begint toch echt steeds extremer te worden.
    Maar als iedereen dus 50 moet, ben je dan niet veel langer onderweg? (waardoor er uiteindelijk toch veel vervuiling vrijkomt in de lucht?) Minder maar langer of laaghangend. :S

    Login om te reageren
  10. joop zegt

    17 januari 2009 om 16:26

    50kmh ipv 100, 2 keer zo lang aan het vervuilen daar, met vijftig in ze 2

    of honderd in 6/7 :P

    Login om te reageren
  11. Dave zegt

    17 januari 2009 om 16:29

    Zat er niet door gedrukt gaan worden, want dat heeft te veel economische gevolgen.

    Vrachtwagens wat niet op tijd leveren, langere tijd onderweg voor woon-werk verkeer. Geloof me maar, hoe druk je je hierover maakt, hoe slechter het voor je is.
    Geen hond die dit wil hebben, behalve een paar van die sentimentele linkse rakkers

    Login om te reageren
  12. NLX zegt

    17 januari 2009 om 16:29

    Nu ben ik er al heilig van overtuigd om nooit een stap in onze hoofdstad te zetten, maar hoe vaak kan je daar uberhaupt harder dan 50 rijden?

    Login om te reageren
  13. mashell zegt

    17 januari 2009 om 16:29

    Ik denk dat Jeroen vergeten is waarom die ringweg er ligt, om het verkeer uit de stad te houden.

    Of eigenlijk denk ik helemaal niet dat Jeroen dat vergeten is, ik denk dat Jeroen een goed voornemen had en dat nu aan het uitwerken is: ik wil in 2009 vaker in de krant komen.

    Login om te reageren
  14. NLX zegt

    17 januari 2009 om 16:30

    @ vincent996

    je zou verwachten dat bij een dubbele snelheid de luchtweerstand en rolweerstand ook verdubbelt, maar dat is vaak meer dan verdubbelt

    Login om te reageren
  15. lincoln zegt

    17 januari 2009 om 16:33

    @Blokker5 .. ooooowww .. dat soort .. een onproductieve stagnerende factor ..
    ja .. die snappen het meestal wel .. voor een ander ..

    Login om te reageren
  16. Vive la FRANCE! zegt

    17 januari 2009 om 16:33

    Wat een belachelijk idee! De A10 is gewoon een snelweg, dus rond de 100 km/h, geen 50! Willen ze nou de doorstroming bevorderen, of dat iedereen in Amsterdam blijft hangen (dus ook de CO2). Kunnen ze niet gewoon het openbaar vervoer verbeteren en autoproducenten subsidiëren die groene auto’s maken?

    Login om te reageren
  17. GezondVerstand zegt

    17 januari 2009 om 16:34

    Is het bij die snelheid niet veel aantrekkelijker de korste weg te nemen dwars door 020 ipv er helemaal omheen te rijden?

    Login om te reageren
  18. RenJie zegt

    17 januari 2009 om 16:34

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  19. Vive la FRANCE! zegt

    17 januari 2009 om 16:39

    Straks willen ze nog alleen maar fietsen op de Ring toestaan :lol:

    Login om te reageren
  20. xjs678qr zegt

    17 januari 2009 om 16:41

    Ik acht ze nog in staat om in Belgie hetzelfde door te drukken op de Brusselse Ring… Ophangen die Jeroen…

    Login om te reageren
  21. Mr Hyde zegt

    17 januari 2009 om 16:44

    @Dave. Laten net die paar mensen hier de regels bepalen in dit land omdat ze in de politiek zitten.

    Login om te reageren
  22. Ary zegt

    17 januari 2009 om 16:55

    dat wordt voortaan de skelter pakken als ik ring a’dam moet hebben, met een skelter doe je even lang amsterdam in rijden als een auto dat 50km/h over de ring gaat

    Login om te reageren
  23. Ary zegt

    17 januari 2009 om 16:56

    nog ff verder en jeroen past een maximum snelheid in voor koeien op de weide, ze mogen niet harder dan 10km/h wandelen, want anders laten ze meer winden, wat slecht is voor de lucht??

    Login om te reageren
  24. Melvivio zegt

    17 januari 2009 om 17:11

    @Vive la FRANCE!

    Zou het zo gek zijn ? iedereen op de fiets ? en alleen voor lange afstanden de auto. Ik zelf maak me er ook schuldig aan hoor, en ik weet dat dit nu heiligschennes is, Maar als iedereen zou gaan fietsen, het zou helemaal niet zo gek zijn ! als Amerika dat nou ook nog eens deed zonk het niet zo diep in de zee door alle 352 guater-chees-pounder amerikanen.

    Login om te reageren
  25. Jaap zegt

    17 januari 2009 om 17:13

    Ik weet een betere proefballon. Iedereen 150 op de A10. Dan ben je ook sneller weg uit dat rare Amsterdam…

    Login om te reageren
  26. Brokkenpiloot zegt

    17 januari 2009 om 17:21

    Pak je pijl en boog en mikken maar op dit proefballonetje!

    Auto’s vervuilen veel minder dan iedereen altijd zegt maar worden wel het eerst en hardst aangepakt.

    Login om te reageren
  27. Heyhuub zegt

    17 januari 2009 om 17:25

    Als mijn auto 50 in z’n 3 of 4 rijd is die minder zuinig dan 80 in z’n 5.

    Login om te reageren
  28. Powerslide zegt

    17 januari 2009 om 17:33

    Goh, iemand van de Partij van de Afgunst die autorijden uitknijpt. Verzin eens iets nieuws.

    Login om te reageren
  29. AutoInformatief.com zegt

    17 januari 2009 om 17:54

    Ik denk dat ik me ook eens met de politiek moet gaan bemoeien. Alle auto’s van de wegen weren, autodealers sluiten en daar paardenfokkers van maken. Uiteraard de paardenrijtuigen belasting omhoog gooien dan.

    Welkom terug in de steentijd mensheid……

    Login om te reageren
  30. Roadronner zegt

    17 januari 2009 om 17:55

    Wat voor veganistische boomknuffelaars wonen er in Amsterdam zeg?

    Ik ben wel benieuwd naar de lange-termijn-visie voor onze hoofdstad. Autorijden met een verbrandingsmotor staat bijna gelijk aan een milieudelict; Voor elektrisch rijden heb je elektriciteit nodig, maar niet uit een kolencentrale natuurlijk. Een windmolenpark zou zich er voor kunnen lenen, maar dan liever niet in de Noordzee of ergens anders want dat is slecht voor de natuur. Zonne-energie is niet rendabel in Nederland. Kernenergie is al helemaal uit den boze.

    Conclusie: als deze lijn van denken over milieuvriendelijke auto’s wordt doorgetrokken blijft er straks geen enkel alternatief over voor de auto. Goed bedacht hoor! 8-) Ga zo door Amsterdam!

    Login om te reageren
  31. Mika_Hakkinen zegt

    17 januari 2009 om 17:55

    Hebben de hippies weer wat zitten roken..

    Login om te reageren
  32. averechts zegt

    17 januari 2009 om 17:58

    Amsterdammers, get a life.

    Login om te reageren
  33. donkeyKONG zegt

    17 januari 2009 om 18:02

    het grote voordeel is dan wel dat je rubberen wegdek minder snel slijt:)

    Login om te reageren
  34. Patrick T. zegt

    17 januari 2009 om 18:03

    Absoluut belachelijk dit!

    Login om te reageren
  35. Cantago zegt

    17 januari 2009 om 18:06

    En weer een onzinnige regel rijker! Hoe krijgen ze het verzonnen:S

    Login om te reageren
  36. Emile_Benz zegt

    17 januari 2009 om 18:09

    Bwoehaha :lol: hoe verzinnen ze ’t? Dan ga je bijna overwegen om ’t OV te pakken… ben je hoe dan ook sneller… :roll: :twisted:
    …wacht, met al die files ben je dat nu ook al… :roll: Mja, dan worden de files dus nog langer…

    Login om te reageren
  37. lincoln zegt

    17 januari 2009 om 18:12

    jeroentje heeft een hekel aan auto,s ..
    want hij mag niet meer met zijn vrienden/collega,s meerijden ..

    de uitvinding van tandeborstel/zeep is ook aan hem voorbij gegaan ..

    Login om te reageren
  38. Oly zegt

    17 januari 2009 om 18:28

    Sorry hoor maar als je het hoofd van die vent alleen al ziet dan weetje al dat het niet goed zit. http://www.amsterdambosenlommer.pvda.nl/download.do/id/100402654/

    Wees nou eerlijk met zoon kop moet je wel gekke dingen verzinnen.

    Maar even serieus nu. Als de beste man dit er door krijgt gaat het nergens meer over. En dan krijgen we ook alleen maar nog meer file en mag je dan in de stad wel op sommige plekken 70 rijden of wordt dit dan ook automatische 50. Een ding is zeker volgens mij heeft de beste man niet eens een auto. En ik zeg altijd je kan pas ergens over lullen als je der wat van weet. Dus meneer J.Broeders als je geen auto hebt hou dan gewoon je mond.

    Login om te reageren
  39. Birger Alfa 147 zegt

    17 januari 2009 om 18:38

    Met het verder en verder dalen van de snelheid daalt tevens ook het IQ van de mensen mee, verschrikkelijk tegenwoordig wat er allemaal op de straat rijdt. Vandaag nog aan 30km/u een autostrade moeten oprijden omdat mijn voorganger bijna niet meer vooruit ging.

    Login om te reageren
  40. Jaap zegt

    17 januari 2009 om 18:46

    Tuurlijk weer uit de koker van de Partij Tegen De Auto’s.

    Soms zou je zulke politici met hun bips op je trekhaak willen zetten, met de blote voetjes op het asfalt, en een bordje om de nek dat ze weer een anti-auto plan hebben bedacht. En dan rondjes op de A10 maken.

    Login om te reageren
  41. Bob zegt

    17 januari 2009 om 19:02

    En ik ben zo blij dat ik niet meer in Amsterdam woon …

    Login om te reageren
  42. lincoln zegt

    17 januari 2009 om 19:07

    leuk voor onze debiele jeroentje ..
    mag hij straks ook op de grote-mensen weg met zijn scootmobiel ..

    Login om te reageren
  43. Mercedes-Fan zegt

    17 januari 2009 om 19:23

    zolang je in het oosten nog maar 120 mag.

    in het westen kom ik toch niet

    Login om te reageren
  44. Vive la FRANCE! zegt

    17 januari 2009 om 19:37

    @ Melvivio

    Wat versta je onder korte afstanden? Ik vind 5 km de grens als het gaat om het nemen van de fiets, zeker wanneer het weer niet goed is of wanneer je veel spullen moet vervoeren. Ik denk dat de A10 sowieso niet wordt gebruikt voor dit soort korte afstanden, maar meer door forensen die minstens 20 km moeten reizen, dat zou ik (en ik denk ook de meesten) niet elke ochtend met de fiets willen afleggen.

    Ik geef toe dat de fiets handig is voor in het centrum (hoewel ik eerder de tram zou nemen en de fietsen nogal een troep maken en lastig zijn voor de rest van het verkeer) en milieuvriendelijk is, maar daar heeft de A10 helemaal niks mee te maken. Sowieso zou het hartstikke om zijn als je met de fiets ROND Amsterdam zou fietsen, i.p.v. erdoorheen.

    Login om te reageren
  45. 010 zegt

    17 januari 2009 om 19:38

    weer een reden om niet naar neuzendam te gaan

    Login om te reageren
  46. Vive la FRANCE! zegt

    17 januari 2009 om 19:39

    Ik denk dat de enige manier om Amerika weer schoon te maken, het gebruik van elektrische auto’s is, het laten staan van de auto in de US is (helaas) geen optie.

    Login om te reageren
  47. Chris zegt

    17 januari 2009 om 20:22

    En na de 50 en 80 km zone, trappen we extra diep het gaspedaal in om weer op een normale snelheid te komen….gewoon veel meer uitstoot dus ,dan dat je op een constante snelheid van 100 km rijdt.
    Het hoogste uistoot wordt gemeten bij starten, stilstaant weggerijden en acceleren …dus die millieu verhalen zijn bull…en deze al helemaal net zoals de 80 km zones…en gewoon zeggen dat het beter gaat om niet voor lul te staan door deze zinloze acties die meer files veroorzaken , dus meer uitstoot
    op een bepaalde plek, bijvoorbeeld Overschie-Rotterdam A13…lekker tussen de geluidswandjes..
    Buitendat, er is al lang een manier om CO2 volledig af te breken, door het mengen van 2 bepaalde stoffen en water…dus volledig afbreekbaar !!!!
    Als ze daar nou een Kat van maken,,
    pffff dan wordt de lucht een stuk schoner en gaan onze bomen lekker dood door gebrek aan Co2 hahaha, dan krijgen we weer ”te schone lucht tax”

    …het is gewoon pluk beleid dan millieu overwegingen…..bomen groeien knettergoed door onze rijdende trots…

    Login om te reageren
  48. Maarten zegt

    17 januari 2009 om 22:31

    We mogen maar hopen dat we ooit die snelheid halen op de A10.. tijdens de spits dan

    Login om te reageren
  49. Maarten G zegt

    17 januari 2009 om 22:59

    Je zou toch puur uit frustratie zoveel mogelijk rondjes over de A10 gaan rijden, alleen om dit soort figuren te irriteren..

    Login om te reageren
  50. Jesper zegt

    18 januari 2009 om 00:46

    Whats next… de max. snelheid op de A2 verlagen tot 80?? :o
    Dat zal vooral ten hoogte van Breukelen erg handig zijn…
    Beseft onze Jeroenepoen wel dat een paar honderd auto’s die allemaal op een kluitje continue optrekken en afremmen véel en véél vervuilender zijn dan een sliert auto’s die allemaal 100 in zn 5 of 6 rijden… :roll:

    Login om te reageren
  51. HighLiner zegt

    18 januari 2009 om 02:36

    Jeroentje heeft volgens mij wat zuurstof tekort gehad bij zijn geboorte. Helemaal als ik zijn foto zie. Wat een ………
    Dit is toch volledig van god los. Je zou dit soort types bijna preventief gaan ruimen.

    Login om te reageren
  52. Jandepandaman zegt

    18 januari 2009 om 09:50

    Ik snap niwet dat Jeroen nog niet op het lumineuze idee gekomen is om te eisen dat elke auto die daar over de ringweg gaat, alleen mog maar op de Flintstone-manier mag worden aangedreven inplaats van met die achterlijke stinkende lawaaierige verbrandingsmotoren… Bij speciale bodem-open-stations kunnen dan grote gaten in de bodems van de auto’s geslepen worden waardoor je met je voeten bij het wegdek kunt. En wil je dat niet, dan mag je bij slecht weer een regencape kopen en je auto verder duwen….

    50km… Waarom dan niet meteen stapvoets zoals op woon-erven? Héél Amsterdam één groot gezellig sociaal Wóón-erf, Jeroen! Iedereen verder met de fiets, de bakfiets en met skelters of lopend. Ook geen brommers meer want die stinken ook en zijn toch alleen maar opgevoerd en gevaarlijk. Snelwegen binnen de stadsgrenzen bestaan eigenlijk niet- al dat asfalt is eigenlijk één groot krijtbord voor kinderen, een grote knikkerbaan en skatebaan en rollatorbaan….

    Volgens mij wil Jeroen de stad doodknijpen, wurgen, doen stikken, leeg laten lopen en alleen nog laten bewonen door GrachtenGordel-bewoners en miljoenen toeristen die wandelend of in bootjes of op vrije fietsen door de stad schuifelen. Al dat voor het werk van de auto afhankelijke asociale stinkende lawaaimakende plebs moet maar gauw de stad uit gejaagd worden….

    Dag Jeroen- Zo mag jij je stad van mij hebben. En zink dan alsjeblieft wel héél rap weg en uit ons bewustzijn in je eigen stinkende moeras van absurde onrealistische niet van deze tijd zijnde plannetjes…

    Login om te reageren
  53. monk zegt

    18 januari 2009 om 11:38

    hoe komt het toch dat gemeenten zulke idioten aantrekken

    Login om te reageren
  54. Jandepandaman zegt

    18 januari 2009 om 12:05

    @Monk- Omdat dergelijke idioten elders mislukken…?

    Login om te reageren
  55. Laurens zegt

    18 januari 2009 om 14:27

    Als meneer serieus de luchtkwaliteit in 020 wil verbeteren heb ik de volgende suggesties:

    – verbieden open haarden en houtkachels
    – vaker wassen geitenwollen sokken
    – slopen slecht geïsoleerde huizen binnen de grachten gordel
    – de studierichting Politicologie afschaffen om CO2 verspilt voor het bestrijden van onzinnige ideeën van afgestudeerden te verminderen.

    OT: dit idee is gelukkig zo belachelijk dat het nooit ingevoerd zal worden.

    Login om te reageren
  56. wilco zegt

    18 januari 2009 om 18:22

    Alles wordt efficienter en zuiniger, maar in nederland gaan de maximumsnelheid alleen maar omlaag….

    Login om te reageren
  57. Roland zegt

    18 januari 2009 om 19:24

    Mooi verhaal Jeroen je bent nog lang geen Minister van Verkeer. Denk dat je weinig in te brengen hebt. Ze moeten ook een wet invoeren de extra reistijd die je opgedraagd wordt door dit geklungel is af te trekken van de belasting tijd is geld!!
    Amsterdam a10 s111 Amersfoort-Noord 25min op cruise 110/120 wil graag zo houden.

    Login om te reageren
  58. Sorcerer zegt

    18 januari 2009 om 21:41

    WTF?

    Iedereen weet intussen toch dat een auto het zuinigst loopt rond de 80 km/h? Dan verbruikt de mijne 7L/100km in de 6. Bij 50 in de 4 verbruik ik 8L/100km…

    Login om te reageren
  59. GezondVerstand zegt

    18 januari 2009 om 21:58

    Aan die kop te zien is Jeroentje zo’n figuur die vroeger vaak gepest is op de basisschool. En zijn frustratie daarvan komt er nu uit. Negeren die “man”.

    Is het in 020 zo gemakkelijk om in de politiek te komen. Ja, gemakkelijk zat met al die deelraden. Wat kost dat wel niet aan belastinggeld al die vergoedingen aan die minkukels.

    Wordt een dagtocht om rond 020 te komen met die snelheid.
    Files nemen nog verder toe, want het is al eerder bewezen dat met lagere snelheid de auto’s dichter op elkaar rijden en in/uitvoegen flink lastiger wordt.

    Login om te reageren
  60. DeSoto zegt

    19 januari 2009 om 08:44

    Dit verbaast mij niets. Zodra er een snelheidslimiet wordt gesteld kan je lekker geld hengelen bij de overtreders. Als dan iedereen zich aan de limiet begint te houden droogt je geldbron op. Wat doe je dan, simpel, limiet naar beneden bijstellen en weer geld hengelen. Dit is dus niet overwacht maar wel absurd, neigt naar diefstal, willekeur en idiotie. Stel je dit soort maatregelen eens 200 jaar geleden voor “Hallo koetsier, u reed te hard buiten de kasteelpoort, geef ons 100 dubloenen, dn mag u weer verder. Wat? Geen dubloenen? Dan gaat u in het cachot, en geef uw paard ook maar gelijk aan ons. Voor 500 dubloenen krijgt u hem terug.”
    Waarom pikken we dit tegenwoordig allemaal wel, en zou dat vroeger belachelijk zijn gevonden.

    Login om te reageren
  61. s8 zegt

    20 januari 2009 om 08:35

    Als ze lang genoeg zo door gaan dan gaat ook de door gewinterde amsterdammer op zoek naar woonruimte elders.

    Login om te reageren
  62. VTEC Tedje zegt

    20 januari 2009 om 12:02

    Mag ik voorstellen: meten is weten, gissen is missen? Wegdekcapaciteit op een bepaald traject kent een optimum, dat afankelijk is van diverse variabelen. (het weer, wegbeeld, dag/nacht, dag van de week, enz)

    Misschien is het iets intelligenter en effectiever filebestrijden met wat (empirisch?) onderzoek, dan gewoon iets te roepen. Of heeft Jeroen B. een redelijke motivatie voor zijn plan?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North