• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kanten

Auteur: ricardo, gepost 15 juni 2013 om 10:05 – 64 Reacties

Afbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kantenAfbeelding BMW 4 Serie Coupé (F32): gegroeid aan alle kanten

BMW 4 Serie Coupé (F32)
BOEM. BMW heeft de 4 Serie Concept ontdaan van zijn ruigrandjes en de auto in een productievorm geduwd. We hebben de eerste afbeeldingen inmiddels gezien, nu is het tijd voor een uitgebreide kennismaking, en geven we antwoord op de vraag: waarom mocht hij niet gewoon 3 Serie Coupé heten?

Lager, langer, breder

BMW wil deze coupévariant duidelijk loskoppelen van de 3 Serie. In marketingspeak heet dit de auto “een eigen karakter geven”. In de volksmond houden we het op: de wielbasis groeide met 50 millimeter (nu 2.810 mm totaal), terwijl de spoorbreedte aan de voorzijde 45 millimeter (1.545 mm) en achter 80 millimeter (1.594 mm) groeide ten opzichte van de vorige 3 Serie Coupé. Ook is de daklijn 16 mm lager komen te liggen. We zien verder dat de conceptlooks aan de voorkant wel iets behouden zijn, maar toch ook weer niet. Geen verrassing daar. Enfin, zijn toegenomen proporties geven BMW nu de kans om er een apart model van te maken. Iets wat Audi eerder al deed met de A4 -> A5.

50/50

Een gewicht voor de 4 Serie wordt niet genoemd, wel claimt BMW dat ze het zwaartepunt flink hebben weten te verlagen. Dit zou nu onder de 500 millimeter liggen, waar verder geen BMW aan zou kunnen tippen. De gewichtsverdeling zou op een perfecte 50/50 komen te liggen. Achter de wielkasten heeft BMW haar bekende Air Breathers geplaatst, om de lucht beter te geleiden en de luchtweerstand te verlagen, en achteraan zijn de Air Curtains hier verantwoordelijk voor.

Motoren en xDrive

Bij zijn introductie – hij staat vanaf 5 oktober bij de Nederlandse dealer – komt er één dieselvariant beschikbaar, en dat is de 420d met 184 pk en een verbruik van 4,7 l/100 km (CO2: 124 g/km). Op benzinegebied is er een 428i (een 2.0-liter viercilinder, geen zespitter) met 245 pk en de voorlopige topper is de 435i met 306 pk. Alle blokken zijn voorzien van TwinPower Turbo-technologie en standaard gekoppeld aan een manuele zesversnellingsbak. Een achttraps transmissie met stuurwielflippers is optioneel. Dat geldt ook voor xDrive-vierwielaandrijving voor de benzinevarianten.

M Sportpakket

Wie geen M4 opteert, maar zijn coupé graag iets sportiever uitdost, kan zich vermaken met het M Sportpakket. Dit bestaat uit een bumper met grotere luchtinlaten, zijskirts, een diffuser aan de achterkant, en exclusief verkrijgbaar in de kleur Estoril Blue. Verder wordt hij met sportvering uitgerust en krijgen de remmen een upgrade, evenals blauwe lak op de klauwen. Binnenin wordt er met alcantara en blauwe stiksels gestrooid, en vinden we een M-inscriptie terug op de instaplijst en voetsteun. En uiteraard is het M-stuur van de partij. Check de FOTO’S.

BMW ConnectedDrive

Enkele functies uit het infotainmentsysteem van BMW.

  • De iDrive Touch Controller: je kunt er nu overheen swipen
  • eCall (Emergency Call)
  • Nieuwste versie van navigatiesysteem Professional
  • Active Cruise Control met Stop & Go-functie
  • Driving Assistant Plus: waarschuwt bestuurder bij bijna-botsing met voetganger
  • Muziek via Online Entertainment
  • Integratie van diverse apps

In september maakt hij zijn publieksdebuut, op de IAA in Frankfurt. Tot die tijd hebben we hier een megagallery met 144 foto’s van de nieuwe tweedeurs Bimmer. Autoblog Pro Tip: gebruik pijltjestoetsen om door de afbeeldingen te navigeren.

Een video van de 4 Serie Coupé staat op Autojunk.nl.

UPDATE: Eerste rijbeelden van een 435i, check de video HIER.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW bestuurder gebruikt knipperlicht

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, Coupe, f32, iaa-2013, m-sport, Video

Vorig bericht: « Video: Marc Gené verrast mensen in een Alfa Romeo 4C
Volgend bericht: Alfa Romeo geeft de MiTo meer shine [MY2014] »

Lees Interacties

Reacties

  1. wouteraerox zegt

    15 juni 2013 om 10:12

    Toch liever een 335i e92..
    Bereikbare droomauto blijft dat voor mij

    Jammer trouwens dat deze 4 serie waarschijnlijk ook qua prijs losgekoppeld wordt van de 3 serie

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      15 juni 2013 om 10:24

      @wouteraerox: stop met dromem, sla je slag :-)

      Login om te reageren
      • felix1989 zegt

        15 juni 2013 om 10:36

        @keesje1987: edarling.nl

        Login om te reageren
    • MLTB zegt

      15 juni 2013 om 20:34

      @wouteraerox: Stop met dromen jongen, eet je pizza

      Login om te reageren
  2. michal zegt

    15 juni 2013 om 10:13

    Dik! Alleen stukken minder dan het concept, helaas!

    Login om te reageren
    • aventador51 zegt

      15 juni 2013 om 11:50

      @michal: niets nieuws onder de horizon dus :s

      Login om te reageren
  3. Alwood zegt

    15 juni 2013 om 10:14

    Blablabla van een marketing afdeling.
    Wielbasis mag groter zijn dan van de E92, deze (en lengte, breedte) zijn van de 4 Serie identiek aan de 3Serie F30. Niks meer ruimte dus.
    Verder is 4 een faal, want doet eerder denken aan Audi A4 dan kleine 6 Serie. Lijnen doen te veel denken aan 3GT en zijn niet vloeiend genoeg voor een coupe.

    Login om te reageren
    • Rick-dos zegt

      15 juni 2013 om 10:47

      @Alwood: “Verder is 4 een faal, want doet eerder denken aan Audi A4 dan kleine 6 Serie.”
      Say what?
      Zoals de A3 meer aan de 3 doet denken en de A5 meer aan de 5 en de A6 meer aan de 6 en A7 meer aan de 7 en de A8 meer aan de 8 van BMW doet denken, bedoel je?

      Login om te reageren
      • Alwood zegt

        15 juni 2013 om 11:06

        @Rick-dos: nee.
        3 Serie staat in mijn ogen al zo lang, dat is een gegeven. BMW 3 Series daar stel je je standaard iets bij voor. 4 is niks, en het getal 4 doet hooguit aan een Audi A4 denken.

        Audi had haar naamgeving nog niet zo lang tot ze met cijfers gingen schuiven.
        En rekenkundig klopt het ook niet. Want een halve 6 is een 3, 3 coupe dus. Een halve 5 serie is een 2,5, wat je naar boven afrondt als 3. Een halve 7 is een 3,5, omhoog afgerond een 3GT.

        Login om te reageren
        • Rick-dos zegt

          15 juni 2013 om 11:29

          @Alwood: Misschien ben ik nog niet helemaal wakker maar begrijp je redenering niet. Omdat het een 4 in z’n type aanduiding heeft denk jij aan een A4? Bij mij moet er toch wel wat meer zijn dan alleen het cijfertje 4 om een associatie met de A4 te hebben.

          Op zich is een discussie over type aanduiding onzin natuurlijk, en je er druk over maken al helemaal, maar het is wel begrijpelijk dat BMW deze stap zet. Met hun modellen expansiedrift heb je dadelijk geen overzicht meer. Nu heb je de even getallen voor de coupe (en z’n afgeleiden) lijn en de oneven getallen voor de sedan (en al z’n afgeleiden) lijn.

          Login om te reageren
          • Alwood zegt

            15 juni 2013 om 11:44

            @Rick-dos: wat namen betreft gaat alles om associaties volgens mij. Die ontbreekt bij de 4 Serie. Maar misschien vind ik 4 ook gewoon een lelijk getal en daarom de naam stom.

            Een ander (parallel) gedachtenlijntje: ze willen extra ‘ruimte’ om de modellen creëren en de 4 meer stijl& klasse van de 6 meegeven maar doen daar vervolgens totaal geen moeite voor. 3GT voorspatborden, geen bijzondere koplampen.

            Login om te reageren
            • Rick-dos zegt

              15 juni 2013 om 12:01

              @Alwood: Een naam is een specifieke associatie. Een nummer is echter zo generiek dat ik daar geen specifieke associatie bij krijg. Als dat bij jou echter wel het geval is dan had ik eerder verwacht dat je een associatie met de Volvo 440 of Volvo V40 zou maken. ;)

              Dat is ook een beetje mijn probleem wat ik met deze auto heb. De strategie is om de 4 een eigen identiteit te geven, zoals ze dat bij de 6 hebben gedaan, maar dan kom je vervolgens met een licht geretoucheerde 3 serie neus? Vroeger was het natuurlijk niet anders bij met de E30 (als je daar al over een coupe mag spreken), de E36 en E46. Vond met de E92 dat ze echt een stap hadden gezet om de coupe en sedan te scheiden en dan verwacht je, als ze dan ook nog de naam gaan veranderen, dat het helemaal geen associatie meer met de 3 zou hebben. Dan wil ik na de concept het nog wel accepteren, aangezien dat er sexy uitzag, maar als je dan vervolgens met dit weinig spannend model komt, dan zijn zij in mijn ogen lui geweest om de 4 serie echt te onderscheiden van de 3 serie.

              Login om te reageren
              • pursuit zegt

                15 juni 2013 om 17:13

                @Rick-dos:
                Eensch

        • drivingpleasure zegt

          15 juni 2013 om 13:36

          @Alwood: Rare beredenering maak jij. Het is gewoon een type aanduiding dat een onderscheid maakt in coupe, sedan, station, cabrio. De even getallen zouden de sportievere versies moeten zijn..4 serie dus, 6 serie, 8 serie (oud en wie weet nieuw) en 2 serie die er waarschijnlijk aan zit te komen..

          Login om te reageren
  4. geoffersson zegt

    15 juni 2013 om 10:14

    Erg netjes, zeker een auto ik zou willen

    Login om te reageren
  5. pomfriet zegt

    15 juni 2013 om 10:16

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  6. r3fl3x zegt

    15 juni 2013 om 10:18

    M Sport enkel in blauw? Dat zal toch niet?

    Login om te reageren
    • nickjacker14 zegt

      15 juni 2013 om 23:41

      @r3fl3x: nee Tuurlijk niet m sport is gewoon een pakketje bumpers/velgen/stuurtje dat je erop kan laten schroeven dus hij kan op elke kleur BMW

      Login om te reageren
  7. rits10 zegt

    15 juni 2013 om 10:20

    Heel erg benieuwd hoe de M4 eruit zal zien.
    !

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      15 juni 2013 om 22:14

      @rits10:

      volgens google zo:

      Login om te reageren
  8. TimoBac zegt

    15 juni 2013 om 10:21

    Èèn lullig pauper uitlaatje is jammer; voor de rest is het een heerlijke wagen!

    Login om te reageren
    • E550 zegt

      15 juni 2013 om 11:01

      @TimoBac: dan moet je maar geen instapper nemen.

      Login om te reageren
    • Emile_Benz zegt

      15 juni 2013 om 13:46

      @TimoBac: Eisenmann biedt uitkomst…

      Login om te reageren
  9. rotarypowah zegt

    15 juni 2013 om 10:25

    “Iets wat Audi eerder al deed met de A4 -> A5.”

    Maar er was toch geen A4 Coupe, die later A5 coupe is geworden?

    Login om te reageren
  10. nickjacker14 zegt

    15 juni 2013 om 10:25

    Doe mij die maar wat een prachtige bak zeg!!!!

    Login om te reageren
  11. norge zegt

    15 juni 2013 om 10:26

    Nou wachten we op de vierdeurs…

    Login om te reageren
    • sandniggah zegt

      15 juni 2013 om 10:40

      @norge: Daarna de vijfdeurs.

      Login om te reageren
    • Kvgorp zegt

      15 juni 2013 om 10:52

      @norge: yup het is idd wachten op de 4-serie gran coupe.

      Login om te reageren
  12. xilver zegt

    15 juni 2013 om 10:32

    Ze hadden de concept zo moeten lanceren… dit ziet er een beetje saai uit en iets té serieus voor een 3 coupe…

    Login om te reageren
  13. kapiteinaudi zegt

    15 juni 2013 om 10:35

    Niet zo mooi als de A5, maar wel mooier dan de C coupe vind ik. Het M pakket ziet er veel minder goed uit dan ik dacht.

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      15 juni 2013 om 10:52

      @kapiteinaudi: Helemaal mee eens, behalve dan dat ik het M pakket er juist wel dik uit vindt zien!

      Login om te reageren
  14. pand zegt

    15 juni 2013 om 10:41

    En dan zeggen dat een a4 en a6 op elkaar lijken, een 4 en 6 serie zijn er minstens even goed in. Maar buiten dat is het natuurlijk wel een mooie auto.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      15 juni 2013 om 12:04

      @pand: Een 4 en 6-serie die op elkaar lijken? Ga jij eens gauw een nieuw stel ogen kopen.

      Login om te reageren
      • pand zegt

        15 juni 2013 om 17:23

        @berlinetta: niet nodig, ze doen het nog goed genoeg. Ik blijf erbij dat ze erg op elkaar lijken. Ik ben zeker niet de enige die vind dat ze teveel op elkaar lijken. Een leek zal het verschil niet meer zien.

        Login om te reageren
  15. johanhummer9 zegt

    15 juni 2013 om 10:49

    Voorbumper van nieuwe e63 amg gepikt??

    Login om te reageren
  16. st3fan zegt

    15 juni 2013 om 10:54

    De nieuwe 3-serie coupé dus ..

    Login om te reageren
  17. lamborgfan zegt

    15 juni 2013 om 11:10

    Laat het uitmelken maar beginnen!

    4 cabrio, 4 GT, 4 grand coupé etc.. Etc…

    Login om te reageren
    • Emile_Benz zegt

      15 juni 2013 om 13:48

      @lamborgfan: 4 GT kan niet (want 3GT). Een 4 shooting break wel…

      Login om te reageren
  18. beukeltje zegt

    15 juni 2013 om 11:15

    erg mooi maar dat is de Audi a5 ook.

    Login om te reageren
  19. berlinetta zegt

    15 juni 2013 om 11:19

    Ik vind hem van de zijkant iets weg hebben van de 3GT… Lage motorkap, een vooruit die te stijl omhoog loopt en dan een vrij hoge achterkant. Nee BMW, jullie coupe’s waren altijd de auto’s waardoor ik verliefd werd, maar deze kan mij nog niet bekoren. Hopelijk verandert dat als ik hem op straat zie.

    Login om te reageren
  20. jack_abarth zegt

    15 juni 2013 om 11:27

    Normaal gesproken vind ik het leuk om Audi te bashen, maar wanneer ik nu de keuze zou krijgen tussen een 4-serie en een A5, dan zal het toch echt een A5 worden. Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe motorkappen bij BMW. Die staan zo bol voortaan, het is geen gezicht.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      15 juni 2013 om 12:35

      @jack_abarth:

      Klopt, daar stoor ik me ook wel aan. Ik vraag me af of de voetgangersveiligheid er iets mee te maken heeft (danku EU). De A5 is anders wel geen optie voor mij, het zou een c-coupe moeten zijn dan (maar daar is de koffer weer van verneukt op dezelfde manier).

      Login om te reageren
    • Emile_Benz zegt

      15 juni 2013 om 13:54

      @jack_abarth: Voetganger veiligheid… De A5 heeft dat ook, maar omdat die niet z’n laag front heeft, valt het minder op.

      Login om te reageren
  21. jippie zegt

    15 juni 2013 om 12:15

    Wie bedenkt bij BMW die spuuglelijke rode (of blauwe) rand in het interieur? Is dat om de derdehands rijder alvast te plezieren?

    Login om te reageren
  22. bmwpowerm5 zegt

    15 juni 2013 om 12:26

    jammer dat er geen echte atmosferische 6 cilinder in komt te liggen
    dat geblazen spul is niks

    Login om te reageren
    • hollow zegt

      16 juni 2013 om 22:36

      @bmwpowerm5: ja joh een geblazen 6 in lijn met 306pk is echt een ramp…

      Login om te reageren
  23. henrie zegt

    15 juni 2013 om 12:30

    Ben ik nu de enige die vindt dat er een rare ‘knik’ in de motorkap/neus zit? Ik vind het daardoor wat lomp ogen…

    Verder geen lelijke auto, maar BMW is nooit echt mijn smaak…

    Login om te reageren
  24. 458spider zegt

    15 juni 2013 om 12:53

    “Alle blokken zijn voorzien van TwinPower Turbo-technologie en standaard gekoppeld aan een manuele zesversnellingsbak.”

    Geldt dit ook voor de 435i met 306 pk net als in de 3serie? Dat zou wel een groot pluspunt kunnen zijn. Volgens mij is een handgeschakelde bak in de a5 met vergelijkbare motorisering niet mogelijk.

    Login om te reageren
  25. solmatje zegt

    15 juni 2013 om 12:56

    Geef mij maar de oude, een a5 of een c coupe.. Dit ziet er op de foto’s niet uit

    Login om te reageren
  26. drivingpleasure zegt

    15 juni 2013 om 13:39

    Prachtige auto! Mooiste coupe die er gaat rond rijden…

    Login om te reageren
  27. C220AMG zegt

    15 juni 2013 om 13:45

    ” Dit bestaat uit een bumper met grotere luchtinlaten, zijskirts, een diffuser aan de achterkant, en alleen verkrijgbaar in de kleur Estoril Blue”

    Vertellen jullie nu dat een 4-serie met in M-sport enkel in Estoril Blue te verkrijgen is? Volgens mij is het andersom en is Estoril Blue enkel op de M-sport te krijgen.

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      15 juni 2013 om 13:58

      @C220AMG: Het klopt zoals jij het aangeeft. Heb het aangepast.

      Login om te reageren
  28. paulaner zegt

    15 juni 2013 om 13:57

    Prachtige wagen. Vind ‘m zonder het M pakket overigens wel mooier.

    Login om te reageren
  29. Tuono zegt

    15 juni 2013 om 14:36

    Geeft dit ”losgekoppelde” model wellicht ruimte voor een 3 serie coach. Een 2 deurs 3 serie die geen coupe is?

    Login om te reageren
  30. spotterfozz zegt

    15 juni 2013 om 16:23

    Op zich vind ik het geen verkeerde wagen, maar die voorbumper moet ik aan wennen, dat vind ik niet echt een heel groot succes

    Login om te reageren
  31. pursuit zegt

    15 juni 2013 om 17:17

    Design van de GT series leek mij al op een basisschoolopdracht in groep 2;

    ‘Teken deze 5 serie na’

    Waarna een kleuter, strak van de LSD, won omdat hij anders nooit iets wint.

    Dat beviel schijnbaar goed.

    Jammer!

    Login om te reageren
  32. kaasboerin zegt

    15 juni 2013 om 19:12

    Dus ik heb de laatste atmo E92 L6 in principe?
    Cool.

    Login om te reageren
  33. MLTB zegt

    15 juni 2013 om 20:39

    Oh ja, het eerste wat ik zou doen als deze ooit ‘mine’ wordt, is die type-badge verwijderen. Wat een afgang. Bak zelf ziet er toch best fijntjes uit, in een donker subtiel kleurtje.. Laat mensen maar gewoon denken dat er een 3-serie coupé voorbij rijdt.

    Login om te reageren
  34. stirling zegt

    15 juni 2013 om 21:33

    Ik denk niet dat de M4, een opvolger wordt van de M3, daarvoor in de plaats hebben ze vast een m2 bedacht, voor de hardcore sportieve klanten.
    Een M4 wordt meer een Grand Turismo, wel snel maar niet dociel,
    Net als een RS5 best wel snel, maar het is geen sportwagen, zoals bv een 911.

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      15 juni 2013 om 23:56

      @stirling: Een RS3 wel?
      Weinig sport aan Aldi.

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      16 juni 2013 om 09:05

      @stirling: de huidige M3 is ook helemaal niet bedeld voor snelle rondjes Nordschleife maar voor (echtscheidings)advocaten om van de suburb naar kantoor naar de rechtbank te rijden. De nieuwe 4 serie is gestrekter en eleganter geworden, dat biedt ruimte om de 2 serie (zoals op de spyshots) minder gedrongen te maken dan de 1 coupe (die was willens en wetens te heet gewassen). Als ze daar dan een echte M2 van maken (met een rauwe 4 cilinder aub ipv een soepele cruiser 6 cilinder) dan is ook het oude Europese M3 publiek dat de E30 M3 nog kent weer bediend.

      Login om te reageren
  35. michelinman zegt

    16 juni 2013 om 18:32

    *kwijl*

    Login om te reageren
  36. bempi zegt

    18 juni 2013 om 00:01

    Lelijk, kaal en stom. Meer kan ik er niet van maken.

    Login om te reageren
  37. BaRa zegt

    21 juni 2013 om 06:04

    En weer een fucked-up nose job. Dank u, BMW, voor de zekerheid die u ons biedt in deze onzekere tijden.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North