• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 120d Customers Sports

Auteur: autoblogger, gepost 26 december 2005 om 10:23 – 11 Reacties

BMW 120 Customer Sports

Er zijn afbeeldingen opgedoken van de BMW 120d Customers Sport. Met deze wagen wil BMW Motorsport een “Power Diesel” neerzetten, zoals ook te lezen is via de stickers op de motorkap. Op een andere sticker staat Coming soon…

Er is verder dus nog weinig bekend, en we zullen moeten wachten op meer info van BMW.

Hieronder in ieder geval alvast wat foto´s, met dank aan autoblog.it.





Ook interessant!

  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • BMW Haters
    BMW vindt BMW-liefhebbers BMW-haters!
  • altijd weer die BMW-rijders
    Video: altijd weer die BMW-rijders
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft

Nieuwste artikelen

  • De configurator voor de Bugatti Tourbillon is beschikbaar
  • Gloednieuwe hypercar van €3 miljoen blijkt rampenbak
  • Jij raadt nooit welke legende 60 kaarsjes uitblaast…
  • Verkeerde autobanden kosten 1 miljard euro per jaar
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW

Vorig bericht: « Rij-impressies via iTunes
Volgend bericht: Audi A8 4.2 TDI quattro – Deel 1 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jan zegt

    26 december 2005 om 17:40

    Ook al nen diesel se, binne een paar jaar hoort ge niets meer van benzine. Benzine was da? Wel jongen, da was vroeger …

    Login om te reageren
  2. Zoef zegt

    26 december 2005 om 19:05

    Ik weet niet wat dat allemaal is met die lelijke auto’s tegenwoordig hoor.

    Login om te reageren
  3. Roel zegt

    26 december 2005 om 21:41

    vette Bak!!!

    Login om te reageren
  4. Mark zegt

    26 december 2005 om 23:43

    nou, ik vindt de standdaard bmw 120d toch mooier, deze is echt lelijk!!! sorry, maar moest het toch ff laten weten;)
    :P

    Login om te reageren
  5. O.D. zegt

    26 december 2005 om 23:50

    Aaan al die mensen die dit een lelijke auto vinden…..het is ook niet een auto voor de weg hè. Je kan duidelijk zien dat dit een circuitauto is. Waarschijnlijk zal hij worden ingezet in enduranceraces zoals 24-uurs races. Dit is al vaker gedaan met Diesels en met succes soms.

    Login om te reageren
  6. Jan.S zegt

    27 december 2005 om 07:35

    Ja,weer een mooie racer van BMW.
    Zal zeker worden ingezet in de diverse touringcar-klassen.
    Misschien wel in een nog te ontwikkelen dieselkampioenschap?
    Het EDTC,European Diesel Touringcar Championship?
    We gaan het zien….

    Login om te reageren
  7. Audi zegt

    27 december 2005 om 08:53

    Geen mooie auto de 1- serie.. Jammer..

    Login om te reageren
  8. chris zegt

    27 december 2005 om 17:38

    Manne, er komt een heuse BMW 1 serie challenge, dus alleen maar BEEMERS aande start. DO YOUR HOMEWORK BETTER.

    Login om te reageren
  9. autoblogger zegt

    27 december 2005 om 17:46

    @Chris: Je bedoelt de BMW 130i Cup? http://www.autoblog.nl/archive/2005/06/09/bmw_130i_cup_en_sportpakket

    Login om te reageren
  10. autoblogger zegt

    30 december 2005 om 09:47

    Er is ondertussen meer bekend; er wordt gesproken over een prijs van maar liefst $110.000! De 2.0 liter turbo-Diesel heeft 245pk. De overige specs zijn:

    Length: 4,227 mm
    Width: 1,845 mm
    Height: approx. 1,360 mm
    Wheelbase: 2,660 mm
    Vehicle weight: 1,135 kg (with driver)
    Chassis/body: unitary construction steel body
    Aero package: front apron, rear apron, CFRP front wings and rear flared wheel arches, rear diffusor
    Front axle: double-joint spring strut axle with adjustable anti-roll bar
    Rear axle: five-link axle with adjustable anti-roll bar
    BMBMW Corporate Communications Motorsport
    Shock absorbers: Sachs with adjustable compression and rebound
    Brake system front: 332mm steel discs with six-piston AP fixed callipers
    Brake system rear: 284mm steel discs with four-piston AP fixed callipers
    Wheels: aluminium rims, 9×17 BBS
    Seat: Recaro ProRacer HANS
    Engine type: four-cylinder inline Diesel
    Displacement: 1,995 cc
    Peak torque 450 Nm at 3,000 rpm
    Peak output: approx. 245 bhp at approx. 4,200 rpm
    Max engine speed: 5,000 rpm
    Cylinder block: grey-cast
    Engine control: DDE6.0
    Tank capacity / Fuel: 100 litres, Diesel

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    30 december 2005 om 11:17

    Als ze idd 245 pk uit 2 liter halen dan is dat een knappe prestatie! (het zou bijvoorbeeld meer zijn dan Audi met zijn v12 TDI voor Le Mans haalt) Misschien is het ding daarom zo duur? Idee? BMW 130 cup combineren met deze diesels en dan wat handicaps inbouwen voor de 130i door extra gewicht of zo.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North