• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW’s zijn veel mooier dan Audi’s

Auteur: Alwood, gepost 25 april 2010 om 13:01 – 102 Reacties

BMW, beauty and efficiency?


De reclameruimte boven een Audi-dealer kopen, daar krijg je natuurlijk mot van. Wel als je BMW bent in ieder geval.

Bedragen zijn onbekend maar het zal BMW vast een aardige duit gekost hebben om dit billboard te bemachtigen. Het gaat om een ruimte van 10 bij 50 meter boven een van de grootste Audi-dealers in Hongkong. BMW lijkt hier weer een aardige vete te ontlokken.

Een jaar geleden vond er al eenzelfde strijd plaats in Californië. Dezelfde reclame-pipo’s hebben nu hun weg gevonden naar China, zo lijkt het.

China lijkt nog niet zo’n harde fanbase voor de Duitse merken te hebben als in Europa en Amerika het geval is. Gelukkig maar, want het lijkt nog rustig in Hongkong. De rest van de wereld is haar Audi-boxbeugels en BMW-knuppels al op aan het poetsen. Toch hebben ze wel een punt, de fünfer is gewoon mooier (BMW +1!). Plaatje met opklik. (bron: Jalopnik)

Ook interessant!

  • Onderzoek: BMW- en Audi-rijders de grootste psychopaten
    Onderzoek: BMW- en Audi-rijders de grootste psychopaten
  • Video: BMW X5 M50d kan Audi A7 niet bijhouden
  • Video: Audi A5 crasht tegen BMW 4 Serie. Hard.
  • Video - maakt de nieuwe BMW M3 gehakt van de Audi RS5?

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, Audi, BMW, China, f10, Funny, premium, Reclame

Vorig bericht: « Fiat 500 Abarth rijdt net zo lekker op 2 wielen [video]
Volgend bericht: Looking good: Volvo V60 renderings »

Lees Interacties

Reacties

  1. E21Beamer315 zegt

    25 april 2010 om 13:03

    haha briljant!

    Login om te reageren
  2. cheetacars zegt

    25 april 2010 om 13:04

    Ik blijf het wel grappig vinden, ik ben benieuwd wat Audi gaat doen

    Login om te reageren
  3. KaCh1ng zegt

    25 april 2010 om 13:04

    lol @MINI die net voorbij rijdt :)

    Login om te reageren
  4. EdGaR zegt

    25 april 2010 om 13:09

    -1 voor BMW, beetje kinderachtig als je het mij vraagt. En om die 5-serie nou mooi te noemen..

    Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      25 april 2010 om 13:13

      @EdGaR:
      -1 voor jou. Dit is gewoon een goede zet en iedereen ziet er wel de humor van in. Niet teveel over piekeren. Vandaar de -1

      Login om te reageren
      • EdGaR zegt

        25 april 2010 om 13:32

        @JamesBond007: Hoezo zou dit een goede set zijn dan?

        Login om te reageren
        • E21Beamer315 zegt

          25 april 2010 om 13:37

          @EdGaR:
          Omdat dit voor relatief weinig geld een hoop aandacht genereert. Dit is een stuk goedkoper dan die vele miljoenen die Audi bijvoorbeeld uitgeeft aan het sponsoren van Bayern Munchen in de stad van BMW.

          Login om te reageren
  5. Something zegt

    25 april 2010 om 13:09

    Ik keek laatst op een audi website, en wat zie ik in een filmpje : een mercedes C-klasse die vervaagt en een audi A4 die verschijnt, vervolgens de tekst progress is beautifull of iets in die richting.

    Dat vind ik echt dieptriest, je concurrenten op zo een zwakke manier zwart proberen te maken i.p.v je geld en tijd in iets nuttigs te steken, zoals het verbeteren van je eigen auto’s, en zorgen dat er verschil zit in het aanbod van de modellenlijn

    Login om te reageren
  6. jan1666 zegt

    25 april 2010 om 13:13

    @something

    en zorgen dat er verschil zit in het aanbod van de modellenlijn

    dat is nogal moeilijk voor duitsers.

    Login om te reageren
  7. dw zegt

    25 april 2010 om 13:20

    BMW geeft hiermee wel toe dat ze Audi als serieuze concurrent zien, dat betekent dus een erkenning van Audi als premium merk, terwijl het eigenlijk niks anders is als een VW in een ander jasje.

    Login om te reageren
    • Bart zegt

      25 april 2010 om 13:22

      @dw: Op welke VW is de Audi A6 dan gebaseerd?

      Login om te reageren
      • 1'er Reihe zegt

        25 april 2010 om 13:42

        @Bart: Een Passat natuurlijk.

        Login om te reageren
  8. laulau zegt

    25 april 2010 om 13:23

    Ghahaha lol @ BMW

    Login om te reageren
  9. RSX zegt

    25 april 2010 om 13:23

    Heb net bij google maps “G/F., Tower I, Admiralty Centre, 18 Harcourt Road, Admiralty, Hong Kong” ingetikt. Best leuke omgeving (hoge gebouwen enz).

    En toen stond de BMW billboard er (helaas) nog niet op, ik vind het wel humor.

    Login om te reageren
  10. CS zegt

    25 april 2010 om 13:25

    Wat een stemmingmakerij zeg. Het is gewoon een billboard waarop elk bedrijf een reclameposter op kan hangen/plakken.

    Waarschijnlijk heeft deze merk dealer niet genoeg reclamebudget om deze ruimte elke week te claimen.

    Volgende week hangt daar een poster van de Skoda Superb of Dacia Logan…

    Login om te reageren
  11. Punk zegt

    25 april 2010 om 13:34

    Audi nemen we niet serieus een premium merk

    Login om te reageren
  12. junkieXXl zegt

    25 april 2010 om 13:36

    hmm… als ik mag kiezen ga ik toch voor de audi hoor.. bmw en mercedes zijn meer van: kijk mij. en audi is wat meer op de achtergrond maar toch ook van dezelfde klasse

    Login om te reageren
  13. dw zegt

    25 april 2010 om 13:38

    @ Bart o.a. de golf als je de 2.0 tdi neemt…

    Login om te reageren
  14. Tombo zegt

    25 april 2010 om 13:39

    Je moet het zo zien.
    Een Mercedes is een Rolex
    Een BMW is een Breitling
    Een Audi is een TAG Heuer
    :)
    Doe mij maar een TAG Heuer

    Login om te reageren
  15. Gerrit zegt

    25 april 2010 om 13:45

    Geweldig! Bmw for the win as always! Audi zijn opgeleukte volkswagentjes. +1 voor BMW geweldig dat billboard. Je zou als vestiging manager wel ff gek staan kijken als je dat billboard geplakt ziet worden hehe.

    Login om te reageren
  16. V-tecc zegt

    25 april 2010 om 13:46

    lompe duitsers

    Login om te reageren
  17. Avenger zegt

    25 april 2010 om 13:47

    @Tombo; ik heb liever een Breitling…
    OT: Ze zijn weer lekker bezig, wanneer doet Volvo nou eens mee? Met “Kids play outside, we do naughty things” en dan zo’n hele mooie foto van een S60 Rdesign (6) gehehehe

    Login om te reageren
  18. mohtje zegt

    25 april 2010 om 13:54

    aaaaaahh wojo. taassssssssz. ondernemers moeten altijd oorlog voeren.
    Check audi commercial op youtube

    Login om te reageren
  19. Jimmy zegt

    25 april 2010 om 13:55

    Liever een hele dealer op die plek dan enkel een lullig billboard die er over 1 week weer af moet.

    Login om te reageren
  20. jeanclaude zegt

    25 april 2010 om 13:56

    weer een bericht om een discussie te veroorzaken tuusen bmw en audi fans, beetje kinderachtig autoblog

    Login om te reageren
    • Jimmy zegt

      25 april 2010 om 13:58

      @jeanclaude:
      Mee eens. Wordt tijd om de site op te splitsen naar bmwblog en audiblog als het zo doorgaat.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        25 april 2010 om 14:01

        @Jimmy: hoezo wordt tijd? Audiblog.nl is er allang. Tik maar in.

        Login om te reageren
        • Jimmy zegt

          25 april 2010 om 14:03

          @Freewarefreak:
          Je snapt m’n punt wel denk ik.

          Login om te reageren
          • E21Beamer315 zegt

            25 april 2010 om 14:08

            @Jimmy:
            Ja zouden we eindelijk afzijn van die Audi-azijnzijkers met hun minderwaardigheids complex en overdreven bewijsdrang.

            Login om te reageren
  21. Smul zegt

    25 april 2010 om 14:16

    haha prachtige zet van BMW :)

    Login om te reageren
  22. Dev zegt

    25 april 2010 om 14:16

    Ik zou de bestandsnamen van de plaatjes volgende keer niet “ad” noemen want elke advertentie en popupblocker houdt dat ding tegen.

    Login om te reageren
  23. AMG Powerrr zegt

    25 april 2010 om 14:17

    Stelletje erge mensen bij BMW! Dit wordt weer een grote fight (denk ik zo)

    Login om te reageren
  24. tibor zegt

    25 april 2010 om 14:28

    @E21Beamer315
    en dan zouden we ook eindelijk afzijn van die bmw-petjes met tenen zo lang dat ze in de winter ook slippers moeten dragen.

    Login om te reageren
  25. Marco zegt

    25 april 2010 om 14:28

    BMW = ROLEX
    Mercedes = Armani horloge ( Alle turken hebben namelijk zo een ding )

    Login om te reageren
    • duke zegt

      25 april 2010 om 14:35

      @Marco: Rolex is voor paupers (hoog sjonnie gehalte). Patek philippe…….. echte klasse!

      Login om te reageren
  26. K. zegt

    25 april 2010 om 14:28

    @ Tobo
    Ik vind BMW meer een Omega.
    Audi’s zijn inderdaad Tag Heuers, beiden rommel.

    Login om te reageren
  27. Marco zegt

    25 april 2010 om 14:29

    buite dat, geniale zet dit hahaha konde ze niet nog posters voor de ramen van de dealer plakken?

    Login om te reageren
  28. K. zegt

    25 april 2010 om 14:33

    @Marco

    Niks mis mee met Turken die Mercedes rijden, in tegenstelling tot Marokkanen in BMW’s…..

    Login om te reageren
  29. J.W. zegt

    25 april 2010 om 14:39

    Dat Audi een opgeleukte volkswagen is zit wel wat in maar dit geeft misschien wel aan hoe goed vw eigenlijk is.

    Login om te reageren
  30. RSX zegt

    25 april 2010 om 14:48

    @K. En dan ook nog eens vol plakken met AMG en M badges …

    Login om te reageren
  31. E21Beamer315 zegt

    25 april 2010 om 14:50

    BMW is een Girard-Perregaux. Elegant en stijlvol.

    Kijk maar naar de special individual edition die ze een aantal jaar geleden gemaakt hebben:

    http://www.youtube.com/watch?v=-Y3hrUfoq2s&translated=1

    Login om te reageren
  32. Emile_Benz zegt

    25 april 2010 om 14:55

    Lol @ Bimmer! :lol:
    En lol @ de mini cooper (= ook Bimmer) die voorbij raast! :lol:

    Login om te reageren
  33. fant zegt

    25 april 2010 om 14:56

    Heerlijk dit :D Briljante actie van BMW, en amen @ titel.

    Login om te reageren
  34. Mo zegt

    25 april 2010 om 15:02

    Slim gedaan van BMW, maar maakt ze niet echt sympathiek overkomen en dat is nu net juist het manco bij BMW. Te agressief, te macho.

    OT: Leuk die eigen mening Alwood, maar hou ‘m aub voor je. Dat opdringerige hoeft niet zo.

    Login om te reageren
  35. BMW-man zegt

    25 april 2010 om 15:10

    De nieuwe 5serie is in het echt nog mooier dan op foto’s. Audi a6 is er niks bij vergeleken!!!

    Login om te reageren
  36. bezoeker zegt

    25 april 2010 om 15:11

    binnen paar dagen komt er een gelijkaardige reactie van audi, en dan zal het ineens zijn “pff hoe kinderachtig!” , ik kan er wel mee lache, langs beide kanten. Het voordeel als je geen fanboy bent zoals 95% van de bezoekers hier :)

    Login om te reageren
  37. spykerboy zegt

    25 april 2010 om 15:23

    hahaha super mooi dit :)

    Login om te reageren
  38. verkopert zegt

    25 april 2010 om 15:36

    dan geef je als bmw echt niet toe dat je zwaar kansloos bent en je dus lelijkere auto’s maakt + jaloers bent

    Login om te reageren
    • 1'er Reihe zegt

      25 april 2010 om 15:46

      Ik vind deze BMW reclame juist heel servicegericht! Ze herinneren de mensen die op het punt staan om de Audi dealer binnen te lopen eraan, dat zij op het punt staan een enorme fout te begaan ;)

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        25 april 2010 om 18:39

        @1′er Reihe: of ze willen juist dat ze geen fout begaan door bij audi binnen te lopen.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          25 april 2010 om 18:44

          @Jipp:
          of misschien hebben ze een reclame budget te besteden ..

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            25 april 2010 om 19:16

            @lincoln: een reclame budget kun je ook op andere minder agressieve kansloze manieren besteden door billboards langs snelwegen, reclame’s op tv ed…

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              25 april 2010 om 19:46

              @Jipp:
              tja .. dat zijn de meter die de marketeers per stad willen hebben ..
              en de daarvoor beschikbare ruimte ..

              wat kan die reclame-boys het verrotten welke locatie precies ..
              meters maken/koppen tellen .. daar verdienen hun de centjes mee ..
              nix geen kwade opzet van BMW zelf ..

              Login om te reageren
  39. Dennis zegt

    25 april 2010 om 15:51

    Daar hoeft een merk niet veel moeite voor te doen om mooier te zijn dan een Audi.
    Audi’s waren lelijk en saai en zijn het nog en zullen dat in de toekomst ook zijn.
    Een merk voor saaie mensen…die veel voor inferieure kwaliteit willen betalen.

    Login om te reageren
  40. AMG Powerrr zegt

    25 april 2010 om 16:28

    @E21Beamer315,

    bij Mercedes en Audi kan je het ook zo gek maken als je zelf wilt, dus dit is wat dat betreft niets bijzonders. Ik vind de 760Li ook niet mooi, maar smaken verschillen!

    Login om te reageren
  41. R8 zegt

    25 april 2010 om 16:57

    hoopen dat audi bmw koopt
    maar wel raar dat ze dat doen!!

    Login om te reageren
    • 1'er Reihe zegt

      25 april 2010 om 17:05

      @R8: dat zou eigenlijk nog best slim van Audi zijn, halen ze eindelijk eens echte kwaliteit in huis.

      Login om te reageren
    • E21Beamer315 zegt

      25 april 2010 om 17:09

      @R8:
      droom voort, 48,5% van de BMW aandelen zijn in privé bezit van de familie Quandt. Het is dus onmogelijk om BMW te kopen zonder hun toestemming.

      Login om te reageren
      • jimmy zegt

        25 april 2010 om 17:32

        @E21Beamer315:
        Alsof de goedkeuring van de familie Quandt het enige opstakel is.. Het draait in eerste instantie nog altijd om de hoeveelheid geld/waarden van de aandelen beschikbaar binnen VAG. Wanneer dat geen probleem is vult de familie Quandt vanzelf zn zakken!

        Login om te reageren
        • E21Beamer315 zegt

          25 april 2010 om 17:42

          @jimmy:
          familie Quandt heeft zijn aandelen al meer dan vijftig jaar en hebben meerdere vreemde aankoop pogingen tegen gehouden van o.a. Merc-Benz en zijn verder zeer nauw betrokken bij hete bedrijf. Geloof jij dat ze hun aandeel opgeven voor geld? nooit. Dus is er alleen het resterende aandelen pakket beschikbaar wat onevenredig duur wordt als je het op gaat kopen, zie Porsche vs. VW

          Login om te reageren
          • de Sjonnies zegt

            25 april 2010 om 18:48

            @E21Beamer315:
            Quandtjes wilden begin zestiger jaren de hele tent aan MB slijten, ook op advies van de banken. (Ze waren ook aandeelhouder in Benz en eigenaren van Varta)
            Hebben ze niet gedaan omdat de vakbonden moeilijk deden en Borgward net failliet was gegaan.
            En toen kwam BMW met de 1500 uit, de enige behoorlijke middenklasser van Duitse makelij.
            Quandtjes zijn trouwens van origine Nederlandse touwslagers

            Login om te reageren
            • E21Beamer315 zegt

              25 april 2010 om 18:56

              @de Sjonnies:
              Klopt. Maar een paar jaar geleden bijvoorbeeld schoten ze nog een plan af van de vorige bestuursvoorzitter om MB en BMW aandelen in elkaar te laten kopen.

              Login om te reageren
        • lincoln zegt

          25 april 2010 om 18:07

          @jimmy:
          oma Quandt heeft besloten 250 jaar te worden ..
          dus de eerste 100 jaar kan je het wel shaken ..

          Login om te reageren
  42. lambo4all zegt

    25 april 2010 om 16:59

    heel goed bedacht! toch blijft mercedes gewoon de beste, dan bmw en dan audi.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      25 april 2010 om 17:03

      @lambo4all:
      en daarna en dan daarna ??
      en de beste in wat ??

      vertel vertel ..

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        25 april 2010 om 17:11

        @lincoln: en daarna jaguar (dat is alleen omdat de nieuwe modellen zich nog moeten gewijzen in betrouwbaarheid, als dat zo is verkies ik die ook boven audi) en daarna VW.
        merc’s zijn het best in luxe.
        ik geef toe niet alle, maar wel de meeste modellen zien er beter uit bij mercedes.
        maakt audi of bmw een wagen met 600+pk? nee, nou mercedes maakt er meerdere:
        (cl65 amg, slr, slr stirling moss s65 amg, sl 65 amg,ze gaan ook een sls gt3 verkopen voor met 600+ pk).
        doen audi en bmw mee in de Formula 1? nee. bmw doet naar mijn weten zelfs bijna niets meer aan racerij terwijl ze toch wel als een sportief merk worden gezien.

        Login om te reageren
        • 1'er Reihe zegt

          25 april 2010 om 17:21

          @lambo4all: Jouw opmerking: “de modellen zien er beter uit” is dikke onzin. jij VINDT ze er beter uitzien bedoel je, persoonlijk heb ik namelijk helemaal niets met de modellen van Mercedes, ik word er totaal niet warm of koud van, en velen met mij.

          Het is totaal irrelevant dat er bij Mercedes modellen van 600+pk zijn, want daar heeft nauwelijks iemand interesse in. En wat doet de Formule 1 er eigenlijk toe? Wat heeft de gewone autokoper daaraan? Niets. En waarom is Mercedes het beste in luxe? Waar blijkt dat uit? Argumenten? Komt u maar?

          Verder noem je VW in je lijstje van favoriete merken, maar juist de kwaliteit van VW is de laatste tijd om te huilen, met name de DSG automaten leveren een hoop gezeur op.

          Wellicht is het dus een aardig idee als je je onzin gewoon voor jezelf houdt i.p.v. het hier te posten.

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          25 april 2010 om 17:31

          @lambo4all:
          enne .. je vindt het niet vreemd dat er dan nog andere merken dan MB bestaan ??

          oooowww .. ik zie het al .. peekaa gelul ..
          onzinnige kroegepraat voor de gouden schakel-ketting kliek ..

          Login om te reageren
        • jimmy zegt

          25 april 2010 om 17:35

          @lambo4all:
          Alles draait om pk’s bij jou zie ik. Maak een paar renaults met 600+pk en je vindt het een tof merk. Rijden ook nog mee in de F1!

          Login om te reageren
          • lambo4all zegt

            26 april 2010 om 11:03

            @jimmy: ten eerste: renault gaat dat toch niet doen, want daar hebben ze de ballen niet voor. de nieuwe renault RCZ weet je hoe breed die is? 1.96(!!!) dat is bijna even breed als een lamborghini murcielago lp640 en hoeveel pk heeft die?? 631. maar nee, de renault heeft een 1.6 liter viercilinder aan met 200 pk. kom je aan met je enormbrede en lage wagen aan, maar vervolgens trekt je vriend je eruit bij het stoplicht met een golf.
            Begin nu niet over Le Mans want die kerels die de wagens daar in elkaar zetten hebben nog nooit een normale Renault aangeraakt.
            Ze vallen met een 100pk motortje al uit elkaar dus dan wil ik niet in een 600pk motor van renault rijden (en ga nu niet zeggen dat ik het niet weet hoe het is want ik rij best vaak in een renault en het is me nog nooit bevallen)

            Login om te reageren
  43. majinstar zegt

    25 april 2010 om 17:25

    Begint erg eentonig te worden en ik maar denken dat BMW telkens met een vernieuwing aan kwam zetten?

    Login om te reageren
  44. paul zegt

    25 april 2010 om 18:01

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  45. cliff15 zegt

    25 april 2010 om 18:34

    Ja hier laat BMW toch zien dat zij audi als concurrent zien. En BMW vindt zichzelf altijd een premium merk. Beetje tegenstrijdig om dan reclame boven een audi-dealer te zetten. Eerst even logisch nadenken voordat er reacties op komen :)
    GRoetjes..

    Login om te reageren
  46. de Sjonnies zegt

    25 april 2010 om 18:43

    Zielige figuren die ‘premium ‘ jongens

    Login om te reageren
  47. EnzoR zegt

    25 april 2010 om 20:22

    Hahahahaha zoals het hoort!
    Een mac naast een Audi dealer, zo typisch om dan een standaard A3 te zien die stoer in de drive doet

    Login om te reageren
  48. mashell zegt

    25 april 2010 om 20:45

    De 5 serie is zo ontzettend saai geworden, die moet je inderdaad met de meest extreme marketing maatregelen aan de man brengen.

    Login om te reageren
  49. jens zegt

    25 april 2010 om 21:17

    Dan zijn rosse grieten mooier dan blondines …

    Login om te reageren
  50. Relief zegt

    25 april 2010 om 21:35

    @K.

    Blijkbaar zie jij het verschil niet tussen marokkanen en turken.

    Marokkanen zijn nauwelijks bmw-rijders. Dat zijn turken ;) Marokkanen zijn daarentegen wel weer volkswagen & Mercedes-rijders

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      25 april 2010 om 21:46

      @Relief:
      en Renault,s dan ??
      en what,s the deal met turken en Jaguar S-type ??

      Login om te reageren
    • BakPouwww zegt

      25 april 2010 om 22:24

      BMW – 1 ze moeten ze een ander merk afkraken om zelf beter te lijken, en ze betalen er ook nog voor. eigelijk wel slim van audi, want nu kan iedereen zien wat bmw erover heeft om beter te lijken en het dan toch niet zijn

      Relief: de meeste turken & Marokkanen rijden in Mercedesen & BMWtjes . jongeren in Golfjes en Audi is voor mensen met verstand .

      Duzzz Epic fail BMW

      Login om te reageren
  51. Jokkebrok zegt

    25 april 2010 om 22:07

    Audi is vul moojer!!

    Login om te reageren
    • E21Beamer315 zegt

      25 april 2010 om 22:15

      @Jokkebrok:
      lol je doet je naam eer aan;-)

      Login om te reageren
  52. beetec zegt

    25 april 2010 om 22:22

    Het eeuwige gelul over merken en imagos.
    Zoals het agressieve en asociale BMW. De laatste jaren is dat aardig aan het verschuiven naar Audi als je naar de werkelijkhheid kijkt ipv naar vooroordelen.

    Ik kijk naar de auto’s en niet naar het imago. Dan springt mijn inziens BMW erboven uit. Zeker met de 3 en 5 serie.

    OT, leuke reclamestunt.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      26 april 2010 om 12:34

      @beetec: het eerste deel van je analyse is precies raak. Audi is minstens zo agressief als BMW. Maar is BMW nou minder agressief geworden of Audi veel meer? Ik denk dat laatste. Ook BMW is bezig met steeds grotere zwarte gaten in de voorkant (die weer half dicht zitten van wege efficient dynamics). Volvo en zelfs Mercedes stralen veel meer vriendelijkheid uit. Voor mij een heel belangrijk argument om een auto te kiezen. Want wat de auto uitstraalt is wat ik uitstraal als ik er mee rijd. Sinds de single-frame-grille heeft Audi voor mij afgedaan.

      Login om te reageren
  53. DM zegt

    25 april 2010 om 23:00

    Onder aanmoediging van de redactie verwordt autoblog.nl steeds meer het speelterrein van geestelijk kleine jochies die hun oorlogje bmw-audi-mercedes-whatever met de meest oninteressante argumenten denken te kunnen voeren. Het is tegenwoordig zinloos de comments te lezen onder welk B/A/M/W-nieuwsbericht dan ook. Jammer, een in potentie goede blog wordt zo door de eigen redactie vernaggelt.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      26 april 2010 om 11:09

      @DM: je hebt gelijk ik ga er verder niks meer over zeggen, ik geef alleen mijn mening en als je dan al gelijk 5 mensen krijgt die je voor gek verklaren….

      Login om te reageren
    • BakPouwww zegt

      27 april 2010 om 21:28

      @DM: oei. nu lijk je ineens slim

      Login om te reageren
  54. Emiel073 zegt

    25 april 2010 om 23:40

    Zo, dat noem ik nou eens goede reclame.

    Login om te reageren
  55. Dimglor zegt

    26 april 2010 om 08:06

    Haha I like, Great success ;)

    Login om te reageren
  56. girls_VS_cars zegt

    26 april 2010 om 12:14

    Ik zie er de humor wel van in ;)

    Moet kunnen, mensen die er gepikeerd van raken, tja waar zouden we ons dan allemaal niet druk om moeten maken.

    Login om te reageren
  57. janklaassen zegt

    26 april 2010 om 15:35

    Dit gaat nergens over.
    gewoon geluk wie het als eerst koopt.
    egt een goede conclusie welke beter is is er niet.

    Ik ga voor Audi.

    Login om te reageren
  58. janklaassen zegt

    26 april 2010 om 15:36

    Die nieuwe 5 vind ik lelijker dan die vorige trouwens
    en de A6 is er al sinds 2004 (zonder facelift)
    dus die krijgen eegt wel een veel betere voor terug.

    Audi.

    Login om te reageren
  59. the-budel-guy zegt

    26 april 2010 om 16:57

    ge ik kan me nog herinneren dat audi een reclame maakte waar ze BMW op nummer 2 zette in die reacties was niet veel goeds te lezen over audi dat het zich moest schamen om van die lagen streeken uit te halen

    BMW doet nu ongeveer het zelfde en dan is het gaaf leuk en mooi nou het is pas slap als je jou reclame bij de concurentie gaat hangen.

    maar ja zo als op alle auto site’s word BMW de hemel in geprezen terwijl 9 van de 10 mensen nog nooit in een audi of bmw heefd gereden.

    Login om te reageren
  60. the-budel-guy zegt

    26 april 2010 om 16:59

    @ EnzoR of zo een fake M3 uit 1993 met 2 van die petjes met halfort uitlaat en een set kunstof waar je U tegen zecht.

    Login om te reageren
  61. sjaak zegt

    26 april 2010 om 17:30

    noemen zij bmw mooie auto’s

    Login om te reageren
  62. Autoliefhebber zegt

    27 april 2010 om 18:48

    Wel een ludieke actie!

    Login om te reageren
  63. HyperTeHK zegt

    27 april 2010 om 19:18

    Ik zou er best blij mee zijn op deze wijze naar het juiste Merk en auto geholpen wordt.
    Wat moeten al die Audi rijders dankbaar zijn dat BMW ze de juiste weg laat zien voordat het te laat is en ze een Audi dealer binnen lopen.

    Login om te reageren
  64. paul zegt

    29 april 2010 om 21:36

    BMW is niks blijft niks

    Login om te reageren
  65. willie zegt

    29 april 2010 om 21:43

    bmw blijft de bontjas onder de automobielen: foute sjiek. audi voor de saaimannen. oftewel voor ieder wat wils, mooi toch?

    Oef! bijna vergeten: of een benz natuurlijk als je in lood en oud ijzer doet…

    Login om te reageren
  66. Rob zegt

    10 september 2010 om 22:39

    Altijd leuk om die ”premium” discussies te lezen. Nouja, discussie, meer roepen dat de andere slecht, waardeloos en ruk is en dat ”hun” merkje het beste, briljant en prachtig is. Vooral E21Beamer315 en lambo4all toveren een niet te zuinige glimlach op mijn gezicht. En Lincoln uiteraard ook met zeer vermakelijke reacties. Thank you guys, you just made my day! :P

    Login om te reageren
  67. janklaassen zegt

    17 september 2010 om 22:49

    haha grappenmaker.

    gewoon een lullig marketingactie’tje

    Login om te reageren
  68. audi_man zegt

    17 oktober 2010 om 16:55

    audi moet hier niet op reageren te kinderachtig van bmw shitmerk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North