• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pk

Auteur: ricardo, gepost 9 november 2012 om 10:34 – 25 Reacties

Afbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pkAfbeelding Brabus pept je G63 AMG op naar 620 pk

Brabus pept je G63 AMG op naar 630 pk

Van A-Klasse tot G-container, voor elke Mercedes is er wel een opleuksetje te vinden bij Brabus. Deze zwarte straatsteenverslinder is de nieuwste creatie van het merk.

Althans, nieuwste, we zagen & hoorden eerder al eens dat Brabus een kneiterdikke Klappenauspuff onder de recent onthulde G63 AMG hing. Nu gooien ze eindelijk meer foto’s van de G-Unit het web op en melden ze dat de 5,5 liter V8 biturbo, standaard met 544 paarden onder de vierkante kap, is opgevoerd tot 620 pk, mede dankzij een extra intercooler en het aangepaste motormanagement. Het koppel werd met 100 Nm uitgebreid naar 800 Nm. Nogmaals, deze G-Klasse is gewoon een vorm van virulente straatstenenhaat. En bandenhaat.

De gemonteerde dubbelspaaks velgen zijn uitgevoerd in 23 inch en geven uitzicht op de geel geverfde remklauwen. Tegelijkertijd geeft het een lekker vertekend beeld over de grootte van de remschijven aan de achterzijde. Al met al een prima upgrade van een al monsterlijk dikke uitvoering.

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
    Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
  • Deze Mercedes-AMG G63 heeft een ruig verleden [update]
  • Kamperen met een Brabus: het kan vanaf nu
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, Asobakken, brabus, essen-2012, g-klasse, g63, SUV, tuning, zwart

Vorig bericht: « WTF: Belgische verkeersruzie beslecht met bosmaaier
Volgend bericht: Niemand kijkt meer om naar deze BMW 850CSI [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. maxx1 zegt

    9 november 2012 om 10:38

    Sta je even lullig te kijken met je G65 amg van 500 000 euro als deze doos langst komt die net de helft kost

    Login om te reageren
    • Benny_Weisz zegt

      9 november 2012 om 11:48

      @maxx1: Heb jij enig idee hoeveel het kost om je G55 op te laten kietelen in Bottrop? Ik denk dat als je de boys van Brabus helemaal hun gang laat gaan op en kakelverse G55 (dus upholstery tuning, body+wheels en performance tuning) dat je ruim boven de prijs van een G65 tot stilstand komt. In Bottrop kunnen ze aan het begrip “Kundenwunsch” een geheel nieuwe dimensie geven.

      Login om te reageren
      • Benny_Weisz zegt

        9 november 2012 om 12:08

        @bennyweisz: G55=G63

        Login om te reageren
  2. jack_abarth zegt

    9 november 2012 om 10:41

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  3. kenner zegt

    9 november 2012 om 10:41

    Zou wel grotere remschijven laten monteren. Dit is geen gezicht. Voor de rest supergeile bak!

    Login om te reageren
  4. PeugeotGTI zegt

    9 november 2012 om 10:41

    Deze G is echt EVIL

    Login om te reageren
  5. xilver zegt

    9 november 2012 om 10:41

    Een G63 Brabus kost €440.000 zonder belasting, ik heb het vorig jaar aan een Brabusverkoper gevraagd.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      9 november 2012 om 10:42

      @xilver: zou @maxx1 moeten zijn.

      Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      9 november 2012 om 10:45

      @xilver: Prijs in NL? als je na je aankoop doet scheelt dat een hoop BPM. Líjkt me niet dat andere schijfjes en wat simpele motoraanpassingen zo duur zijn

      Login om te reageren
    • The360box zegt

      9 november 2012 om 15:07

      @xilver: Ik vraag me dan echt af hoe die prijs tot stand komt want voor die prijs rijd je de veel lekkere Bullit.

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        9 november 2012 om 20:15

        @The360box: Ik heb het de verkoper gevraagd op het autosalon van Génève… hij sprak ook van prijzen rond de 800.000€ voor een Business… ik vond het ook enorm veel, maar wie ben ik om daar over te oordelen…

        Login om te reageren
  6. norge zegt

    9 november 2012 om 10:43

    Leuke vrachtwagen.

    Login om te reageren
  7. mercs zegt

    9 november 2012 om 10:43

    Geef mij maar de V12. Klinkt toch beter aan de bar als je kan zeggen dat je een V12 hebt ipv een V8. Daar gaat het toch om bij dit soort auto’s?

    Login om te reageren
  8. 911GT2 zegt

    9 november 2012 om 10:43

    Ik ben best fan van Brabus, en ook best fan van de G-klasse maar deze combo werkt niet zo goed. De wielen zijn te groot en de banden te laag. Persoonlijk vind ik dat een G-klasse ook gewoon een loeigroot dieselblok hoort te hebben…

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      9 november 2012 om 10:56

      @911GT2: Fan van brabus en fan van G-klasse.. dan lijkt me een combo van die twee juist aftrek materiaal voor jou! Een diesel is dik, maar het geluid van dit beest is zo ziek.. doe mij maar een v8

      Login om te reageren
  9. Hubert zegt

    9 november 2012 om 11:00

    Zielige wielen onder een verder fantastisch mooie auto.
    Nu is hij meteen tot niveau rapper afgedaald.

    Login om te reageren
    • eklasse zegt

      9 november 2012 om 13:19

      @Hubert: de wielen zijn niet zielig. Alleen het feit dat je er bij een G-klasse doorheen kunt kijken geeft het een iel resultaat. Ik vind de normale dikke AMG velgen mooier.

      Login om te reageren
    • flippert zegt

      9 november 2012 om 14:11

      @Hubert: rapper afgedaald tot een lager niveau

      Login om te reageren
  10. rufctr01 zegt

    9 november 2012 om 11:04

    De wielen gaan nergens over! Dit kiezen alleen voetballers en mensen met afgezakt broeken.

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      9 november 2012 om 11:10

      @rufctr01: Ik heb altijd een normale spijkerbroek aan met een vestje of een overhemd, maar zou deze combo ook kiezen als ik het geld had.. Moet ik misschien rapper of voetballer worden?

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        9 november 2012 om 11:22

        @solmatje:
        Lijkt me wel het verstandigste, ja.
        Anders kan ik het echt niet verklaren waarom je dit mooi zou vinden.

        Login om te reageren
  11. lambo4all zegt

    9 november 2012 om 11:20

    Heerlijk! gewoon omdat het kan.

    Login om te reageren
  12. MARS zegt

    9 november 2012 om 12:25

    Tiz een neppert, er staat geen AMG op de remklauwen! LOL..

    Login om te reageren
  13. The360box zegt

    9 november 2012 om 15:05

    Kan je met deze velgen nog wel offroaden, zeer zeker niet.

    Login om te reageren
  14. grandmasterb zegt

    3 december 2012 om 18:22

    Vreselijk model. Goed voor voetballers die met bankbiljetten hun kont afvegen. Als je veel geld en ook maar een beetje smaak hebt koop je wat anders, b.v. een RR of Jeep SRT8 (natuurlijk niet zo’n lelijke Cayenne, Q7 of X6) of desnoods die saaie X5-M.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North