• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BRABUS SLS AMG 700 Biturbo

Auteur: robbie, gepost 1 maart 2011 om 15:14 – 16 Reacties

BRABUS SLS 700 Biturbo AMG


Is een reguliere Mercedes SLS AMG niet snel genoeg voor jou? Dan kan je nu gelukkig ook terecht bij Brabus voor een vermogenskuur. Door (onder andere) het monteren van 2 turbo’s perst de 6.2 liter grote V8 er nu 700 pk en 850 Nm uit. En een extra brede WIDESTAR bodykit maakt het geheel af.

Je auto moet immers niet alleen snel zijn, maar er ook uitzien alsof hij enorm snel is. En in het geval van deze BRABUS 700 Biturbo klopt dat ook. De topsnelheid ligt op 340 km/u en je sprint in 3,7 seconden naar de 100. Het sprintje van 0 naar 200 doe je overigens in 10,2 seconden.

Ook interessant!

  • Nederlandse Mercedes SLS occasion kost één miljoen euro
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, Autoshows, brabus, geneve-2011, Mercedes, SLS, tuning

Vorig bericht: « Elektrische Roller: de 102 EX
Volgend bericht: Rood-chromen bruut: Abt R8 GT S Spyder »

Lees Interacties

Reacties

  1. astonfreak zegt

    1 maart 2011 om 15:15

    ik wil een nieuwe rocket met meerdan 800pk:)

    Login om te reageren
  2. gregorius zegt

    1 maart 2011 om 15:23

    Leuk,

    behalve dat carbon aan de onderkant… en die rare gleuf aan de achterkant…. en het witte interieur…. en dat lelijke 700 op je achterkant.

    Vraag me af of MB / Brabus nog een onderhoudscontract levert voor deze SLS. Je zal vast wel af en toe terug moeten!

    Login om te reageren
    • RickB zegt

      1 maart 2011 om 15:25

      @gregorius: Wat denk je zelf? Het is nog altijd BRABUS, geen Apple die garantie tot aan de deurpost geeft!
      Dat mag ook wel, aangezien hier een best prijskaartje aan komt te hangen!

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        1 maart 2011 om 16:22

        @RickB: nou Brabbus levert soms ook kutwerk vriend…

        Login om te reageren
        • RickB zegt

          1 maart 2011 om 19:09

          @Megakix: Dit is niet mijn BRABUS, vriend!

          Login om te reageren
  3. ferrari zegt

    1 maart 2011 om 15:59

    is dit überhaupt op snelheid een bocht door te krijgen. als je weet hoe moeilijk het is om met de standaard versie een bocht nemen is, die wil alleen maar dwars gaan. kan me niet voorstellen dat het er alleen maar beter op is geworden. meer vermogen (pk) en nog meer trekkracht (Nm-koppel) zal niet bevordelijk zijn voor de wegligging. maar wel bruut.

    Login om te reageren
    • twsteel zegt

      1 maart 2011 om 17:21

      @ferrari: ”als je weet hoe moeilijk het is om met de standaard versie een bocht nemen is”. Mag ik vragen waar jij je informatie vandaan haalt?

      Login om te reageren
    • Yeelen zegt

      1 maart 2011 om 17:23

      @ferrari: Top Gear gekeken en dan Jezza geloofd dat je drift van bocht tot bocht ipv draait? Als je op het gaspedaal stampt in elke bocht met ESP en TC uit gebeurt dit inderdaad, maar ik ben zeker dat de SLS zeer fatsoenlijk door bochten gaat.

      Login om te reageren
  4. dondeboer zegt

    1 maart 2011 om 16:08

    Brabus schroeft er TWEE turbo’s op en het vermogen neemt ‘maar’ toe tot 700pk?! Niet dat dat niet veel is, maar van Brabus verwacht ik toch meer….

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      1 maart 2011 om 17:07

      @dondeboer:

      Als je geen prestatie kurven hebt kan je er moeilijk iets over zeggen. Waarschijnlijk ligt het hier allemaal redelijk mooi gespreid. (dankzij de 2e turbo’s)
      En waarom zou je meer willen, is al te snel en je moet alles gaan herontwerpen wat dan nog duurder wordt.

      Login om te reageren
    • mrbones zegt

      1 maart 2011 om 17:45

      @dondeboer: Zullen wel kleine turbo’tjes zijn dan heb je minder last van een turbogat

      Login om te reageren
  5. ascari15 zegt

    1 maart 2011 om 17:22

    WTF met 130pk meer ga je maar 0,1 seconde harder??
    Had er toch wat meer van verwacht.
    Verder ziet hij er echt zwaar dik uit, maar alleen die achter kant. Die bumper ziet er een beetje raar uit.

    Login om te reageren
  6. Dimglor zegt

    1 maart 2011 om 20:19

    Is waarschijnlijk de eerste getunede SLS die ik toch enigszins mooi vind…

    Login om te reageren
  7. deepep zegt

    1 maart 2011 om 20:58

    graag de G-power versie.

    Login om te reageren
  8. Duell zegt

    2 maart 2011 om 00:54

    @Dimglor; dat ben ik met je eens! En wat meer pk’s zijn nooit weg!

    Login om te reageren
  9. Cantago zegt

    6 maart 2011 om 14:51

    Wauw! Dit ziet er gaaf uit zeg! En dan 700pk? Netjes! Daar kom je de dag wel mee door denk ik. Voor mij ook de eerste SLS die ik goed getuned vind. Alleen ik zou graag de vleugeldeuren inruilen voor de deuren van een Enzo, die zou ik veel mooier vinden op deze auto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North