• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bugatti Galibier soap continues: niet voor 2015

Auteur: CasperH, gepost 6 oktober 2011 om 12:55 – 66 Reacties

Afbeelding Bugatti Galibier soap continues: niet voor 2015Afbeelding Bugatti Galibier soap continues: niet voor 2015Afbeelding Bugatti Galibier soap continues: niet voor 2015Afbeelding Bugatti Galibier soap continues: niet voor 2015

Bugatti Galibier: op z'n vroegst in 2015
Een paar weken geleden meldden we jullie al dat de Bugatti Galibier waarschijnlijk uitgesteld zou worden. Het plan was eind 2012 de eerste Galibiers te leveren maar nu bereiken ons berichten dat het nog veel langer gaat duren.

2015, dat is het jaar waarin op z’n vroegst een Galibier op kenteken gezet gaat worden. Dat meldt tenminste het doorgaans goed ingelichte Auto Motor und Sport. De Galibier zou simpelweg niet goed genoeg zijn nog. Wolfgang Durheimer, die momenteel de scepter zwaait bij Bugatti, is niet tevreden en dus keurt VAG de productie van de überlimo niet goed. Voornaamste reden: een nieuwe Bugatti mag niet minder zijn dan een vorige Bugatti. En dus moet er iets gedaan worden aan het tot nu toe beoogde vermogen van 800 pk. Daarnaast zou de Galibier comfortabeler moeten worden.

Niet voor 2015 dus. En dan ga ik me afvragen: hoe lang is het concept houdbaar? De Galibier wordt al ruim twee jaar getoond als soort-van-definitieve concept. Wat nou als Durheimer begin 2015 beslist dat het design achterhaald is? Het spreekwoord luidt niet voor niets “van uitstel komt afstel” meneer Durheimer. Wat denken jullie, gaat er ooit een Galibier uit de fabriek rollen bij Bugatti? En zo ja: lijkt hij dan nog op het huidige concept?

Ook interessant!

  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide
  • Bugatti scheermes
    Bugatti scheermes is vlijmscherp en peperduur
  • Autoverzamelaar koopt Bugatti met Dogecoin winst
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, galibier, Wolfgang-Durheimer

Vorig bericht: « Populairste autokleur? Wit is het nieuwe zilver!
Volgend bericht: Video: BMW Z4 sDrive28i op de rollenbank »

Lees Interacties

Reacties

  1. President zegt

    6 oktober 2011 om 12:57

    Voor mij mogen ze het huidige concept zo produceren..

    Login om te reageren
  2. fluvioglacialeafzetting zegt

    6 oktober 2011 om 12:58

    Hoop het wel en ik hoop dat hij dan wel nog steeds op dit concept lijkt want ik vind m prachtig!

    Login om te reageren
  3. Bart_V zegt

    6 oktober 2011 om 13:00

    ik hoop wel dat ze iets aan die iSad koplampen doen en de te veel uitlaten, het ziet er niet uit
    Bij de weg Rip Steve Jobs

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      6 oktober 2011 om 13:26

      @Bart_V: RIP Jobs. Nieuws vernomen van een apparaat dat hij heeft uitgevonden :(

      Login om te reageren
  4. bredaas zegt

    6 oktober 2011 om 13:02

    van mij mogen ze deze über-passat wel achterwege laten misschien kunnen ze zich beter op iets nieuws richten..

    Login om te reageren
  5. hazyscrat zegt

    6 oktober 2011 om 13:17

    ik heb hem altijd lelijk gevonden dus van mij moeten ze hem niet maken

    Login om te reageren
  6. Poll zegt

    6 oktober 2011 om 13:18

    Het wordt een flop, da’s duidelijk. Niet extreem genoeg, vooral niet qua uiterlijk. Deze kunnen ze beter down-tunen en er een Bentley sticker op plakken. En die verschrikkelijke lampjes in de wielen… daar krijgt het beoogde cliëntele echt geen harde plasser meer van hoor. Bovendien komt dat toch niet op de productie versie, dus waarom je ermee onderuithalen op een concept. Hij lijkt inderdaad op de Passat.. ‘T is de nieuwe Phaeton!!

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      6 oktober 2011 om 15:47

      @Poll: De Veyron is wat betreft uiterlijk ook niet extreem vind ik. Deze superlimo speelt een beetje in op dezelfde stijl.. Wat betreft de luxe in combinatie met de prestaties: absoluut extreem!

      Login om te reageren
      • Poll zegt

        6 oktober 2011 om 16:12

        @rikus: de Veyron was toen hij uitkwam veel extremer dan over twee jaar dit ding. accent ligt bij de veyron ook iets meer op de hardcore sportieve beleving, bij de bidoir of hoe hij dan ook heet wil volgens mij teveel een limo zijn en daar gaat het bij dit soort dingen gewoon niet om. Ik zie hiernaast trouwens eentje met alu zijpanelen, da’s al een stuk beter. Lampjes in de wielen, kom op man..

        Login om te reageren
  7. vale46 zegt

    6 oktober 2011 om 13:20

    “Voornaamste reden: een nieuwe Bugatti mag niet minder zijn dan een vorige Bugatti.”

    Dus 1200+ pk, 1500+Nm, 431+km/h,…

    Een totaal foute zin dus, beter zou zijn: de nieuwe Bugatti mag niet slechter zijn dan de vorige Bugatti.
    En dat is nog een heel moeilijke opgave!

    Van mij mogen ze hem gewoon zo produceren, is de kwaliteit net ietsje minder, dan vraag je 1M opv 1.2M.
    Nog altijd een astronomisch groot bedrag.

    Login om te reageren
  8. meneersander zegt

    6 oktober 2011 om 13:22

    350 is ook niet snel genoeg, daar moeten ze ook wat aan doen

    Login om te reageren
  9. Brum zegt

    6 oktober 2011 om 13:25

    Ik zeg; grilletje weg en vervangen voor lamellen tussen de koplampen, groot VW erop en hopla; de nieuwe Phaeton!

    Login om te reageren
    • Poll zegt

      6 oktober 2011 om 14:16

      @Brum: goed bedacht.

      Login om te reageren
      • autobart zegt

        6 oktober 2011 om 15:09

        @Poll: Hmmm… Nee, dit is niet echt een Sedan.

        Login om te reageren
        • Brum zegt

          6 oktober 2011 om 15:59

          @autobart:
          Dus? Het zou een hele mooie Phaeton zijn!

          Login om te reageren
        • Poll zegt

          6 oktober 2011 om 16:04

          @autobart: ’t was cynisch, omdat ik dat zelf al gereageerd had. want de nieuwe phaeton hoeft natuurlijk helemaal geen sedan te zijn, zie panamera enzovoort.

          Login om te reageren
          • Brum zegt

            6 oktober 2011 om 16:47

            @Poll:
            Ah, lees het nu. Ja; ga niet alle comments lezen!

            Login om te reageren
  10. Carreza zegt

    6 oktober 2011 om 13:37

    Gewoon die Galibier uitstellen en direct beginnen aan een opvolger voor de Veyron, zou ik doen!

    Login om te reageren
    • ferrari zegt

      7 oktober 2011 om 16:20

      @Carreza: helemaal mee eens. maar gezien de geschiedenis, had bugatti altijd al extreme limo’s in het programma. dus is het eigenlijk wel te verwachten dat er een limo gaat komen. Maar ik moet ook toegeven, Bugatti maak liever een extreme hypercar met van mij apart 2000pk en een top van 500km/h. is de rest voorlopig wel stil.

      Login om te reageren
  11. Benz65 zegt

    6 oktober 2011 om 13:55

    Het voorste gedeelte van deze auto lijkt net een exacte kopie van de BMW 7.

    Login om te reageren
    • Poll zegt

      6 oktober 2011 om 14:15

      @Benz65: nee.

      Login om te reageren
    • autobart zegt

      6 oktober 2011 om 15:00

      @Benz65: http://www.specsavers.nl http://www.hansanders.nl

      Toptip…

      Login om te reageren
      • Benz65 zegt

        6 oktober 2011 om 20:07

        @autobart: Scherm de achterkant van de Bugatti af tot en met de voordeur, pak een foto van de BMW 7 2011 en vertel me dat ik een bril nodig heb.

        Login om te reageren
    • ck92 zegt

      6 oktober 2011 om 15:11

      @Benz65:
      u serious? xD

      Login om te reageren
      • Benz65 zegt

        6 oktober 2011 om 20:08

        @ck92: Serious as can be.

        Login om te reageren
  12. stationcar zegt

    6 oktober 2011 om 14:19

    Linksom of rechtsom het is een grote hatchback, of noemen we dat tegenwoordig 5 deurs coupé? Nouja, whatever, zou mij niet verbazen als dat tegen die tijd al lang weer uit de mode is, dus waarschijnlijk wordt de vorm dan weer heel anders. Prima. Dit is toch een gedrocht.

    Login om te reageren
    • GOD zegt

      6 oktober 2011 om 15:19

      @stationcar:
      Dit is juist het schoolvoorbeeld van een coupe.

      Login om te reageren
      • stationcar zegt

        6 oktober 2011 om 15:30

        @GOD:
        Met vier deuren??? Schoolvoorbeeld???
        Je mag dan denken dat je god bent, maar hier ga je echt de mist in…

        Login om te reageren
        • GOD zegt

          6 oktober 2011 om 15:53

          @stationcar:
          De klassieke coupe heeft een sportief aflopende dakstijl zonder knik tot helemaal achter en geen kont.
          Dat ie 4 deuren heeft maakt geen zak uit, maakt het alleen een vierdeurs coupe.

          Login om te reageren
          • Brum zegt

            6 oktober 2011 om 16:03

            @GOD:
            Een echte coupe heeft 2 deuren. 4-Deurs coupe is net zoiets als een “vrouw” met een lul… Met noemt het zo, het lijkt er wel op; maar het is het niet!

            Login om te reageren
            • Arnoud zegt

              6 oktober 2011 om 19:22

              @Brum:
              Een coupé heeft niet per definitie slechts 2 portieren (!) (een gebouw heeft deuren). De werkelijke maatstaf voor de betiteling coupé heeft betrekking op de ruimte in het interieur. Wanneer deze onder de 33 kubieke voet ligt, mag men spreken van een coupé.

              Login om te reageren
              • stationcar zegt

                6 oktober 2011 om 21:09

                @Original_Arnoud:
                Wat klets jij nou, sinds wanneer is de interieur ruimte bepalend voor de betiteling van de vorm van de auto? Een coupé heeft twee deuren en een kofferklepje, dat is een coupé. Een 5 deurs auto zonder platte achterkant of hoge bagageruimte heet over het algemeen een hatchback. En dat is wat dit is, een hatchback, niks meer en niks minder. Je zou kunnen discussieren over het scharnierpunt van de kofferbak, als dat onder de ruit ligt zou je het een sedan kunnen noemen, maar daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Bovendien heeft deze auto een klassieke hatchback achterklep, zoals die ook op je Citroën BX zat zeg maar.

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 21:16

                @stationcar:
                Lees eens een fatsoenlijk auto-historie boek. Daarin wordt zulke dingen goed uitgelegd. Door de jaren heen is het misverstand ontstaan dat een coupé pas een coupé is wanneer deze slechts 2 portieren heeft. Maar de oorspronkelijke maatstaf is toch echt interieurruimte.

              • GOD zegt

                6 oktober 2011 om 22:06

                @Original_Arnoud:

                Dat heb ik ook wel eens gelezen.
                Nu je er over begint komt me het volgende weer naar boven.
                De sedan was toen een familie hok, en coupe moest een sportieve variant daarvan worden.
                Het moest een 2 persoons 4 zitter worden.
                De achterbank was er voor spek en bonen.
                De regel was maximaal 2 persoons achterbank met te weinig ruimte om er daadwerkelijk fatsoenlijk te zitten.
                Vandaar ook die maximale binnenruimte regel die voor het achterste gedeelte geld (ten minste lijkt me het meest logische). Verder moet de daklijn sportief aflopen zonder knik, en had de klassieke coupe geen kont(ten minste zo zit het in mijn hoofd kan het ook fout hebben).
                Ontbrekende B style weet ik niet wat er van waar is.
                Deuren moet niets uit maken. Of de kofferbak afgesloten moet zijn als een sedan of open als een hatchback weet ik niet helemaal zeker maar wat ik me herinner hatchbak.

              • Esprit_de_Flandre zegt

                6 oktober 2011 om 22:33

                @Original_Arnoud: Taal evolueert. Vroeger was de interieurruimte misschien bepalend, maar nu is dat het aantal portieren. En een coupé heeft er dus, in de huidige betekenis van het woord, twee. Misschien dat met de huidige opmars van zogenaamde ‘vierdeuscoupé’ de definitie weer evolueert, en zich gaat richten op de daklijn. Want je maakt me niet wijs dat de A7 en CLS slechts 33 kubieke voet telt binnenin. Dan kan je een Aygo ook coupé noemen…

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 22:51

                @Esprit_de_Flandre:
                Taal evolueert inderdaad. Evenals interpretaties. Definities echter niet, anders heetten dat ook geen definities…
                Tegenwoordig is de term die de fabrikant aan een model hangt bepalend. Hoe foutief die ook moge zijn. Maar dat had je al kunnen lezen bij mijn 2e bronvermelding.

              • Esprit_de_Flandre zegt

                8 oktober 2011 om 16:28

                @Original_Arnoud: Definities zijn, ondanks hun naam, ook niet onveranderlijk en tijdloos. En als ze niet Willen veranderen, dan verdwijnen ze maar…

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 21:20

                @stationcar:
                Heb toch nog even voor je gegoogled:

                http://www.wisegeek.com/what-is-the-difference-between-a-coupe-and-a-sedan.htm

              • stationcar zegt

                6 oktober 2011 om 21:31

                @Original_Arnoud:
                Hahahahahahaha, wisegeek.com goede bron man, hahahahahahaha, grapjas…
                Goed, nu ff serieus, je gelooft je verhaal zelf toch niet??? 33 kubieke voet nog wel, toe maar, hahahaha, voortaan even alle auto’s meten voor ik iets een coupé noem!

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 21:40

                @stationcar:
                The Society of Automotive Engineers (SAE) distinguishes a coupé from a sedan (saloon) primarily by interior volume; SAE standard J1100 defines a coupé as a fixed-roof automobile with less than 33 cubic feet (930 L) of rear interior volume. A car with a greater interior volume is technically a two-door sedan, not a coupé, even if it has only two doors. By this standard, the Chevrolet Monte Carlo, Ferrari 612 Scaglietti, and Mercedes-Benz CL-Class coupés are all two-door sedans. Only a few sources, however (including the magazine Car and Driver), use the two-door sedan label in this manner. Some car manufacturers may nonetheless choose to use the word coupé (or coupe) to describe such a model (e.g., the Cadillac Coupe de Ville).

                Helaas staat de J1100 standard niet online. Anders had ik je daar een linkje naar toe gegeven.

              • stationcar zegt

                6 oktober 2011 om 21:58

                @Original_Arnoud:
                Gast… wat wil je nou bewijzen??? Man man man, kan mij het schelen? We weten toch allemaal wat een coupé is? En wat dat niet is? Laat die SAE gasten lekker definities verzinnen en dergelijke! Weet je waar dit soort domheid me aan doet denken? Aan die cabrio’s met zo’n lullig bankje achterin zodat het volgens de Amerikaanse regels een 4 persoons auto is en hij aan andere belastingregels ofzo voldoet. Volgens diezelfde SAE jongens is dat dus een 4 persoonsauto, wij weten wel beter, toch?

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 22:04

                @stationcar:
                Je vroeg er toch om? Jij wilde zo nodig muggenziften. Alleen ben ik daar iets beter in dan jij.

              • torana zegt

                6 oktober 2011 om 21:57

                @stationcar: wat betreft de coupé hebben ze volgens de SAE normen wel gelijk op die site, maar helemaal kloppen doet de site ook niet.. een stationcae wordt daar als sedan-hatchback betiteld en dat is iig zeker onjuist

              • GOD zegt

                6 oktober 2011 om 22:10

                @torana: zoek even op wat hatchback betekend

              • torana zegt

                6 oktober 2011 om 22:20

                @GOD: een hatchback is een glooiend aflopende derde of vijfde deur, een stijl aflopende derde of vijfde deur is een squareback… een liggend kofferdeksel dat afgezonderd is van de zitruimtes is een notchback

              • Arnoud zegt

                6 oktober 2011 om 23:06

                @torana:
                GOD bedoelt dat je bij een hatchback via de kofferklep de zitruimte kan bereiken. Veel sedans hebben tegenwoordig een neerklapbare achterbank maar dat is een kunstgreep, telt dus eigenlijk niet.

              • dennisr zegt

                7 oktober 2011 om 16:25

                @Autoblog: misschien een nieuw artikel ? de uitleg wat nou precies een coupe is, is zo te zien erg interessant en voorkomt discussies ;)

              • torana zegt

                6 oktober 2011 om 22:22

                @GOD: oh, ik vergeet de liggende achterruit met aansluitend kofferdeksel… de fastback

            • kaasboerin zegt

              6 oktober 2011 om 21:30

              @Brum: Vind jij een lul op een kut lijken? Oh jeeh

              Login om te reageren
      • GOD zegt

        6 oktober 2011 om 22:14

        @GOD: Ik neem mijn woorden terug. SAE FTW ;)

        Login om te reageren
        • GOD zegt

          6 oktober 2011 om 22:15

          @GOD: wow helemaal onderaan geplaatst. was een reactie op mijn eerste reactie.

          Login om te reageren
  13. rikus zegt

    6 oktober 2011 om 16:18

    zie ik nu één klein lullig kleurenschermpje achterin deze Bugatti?

    Login om te reageren
  14. dennisr zegt

    6 oktober 2011 om 17:00

    vind het prima, dit ding is het wachten waard.. ongewijzigd in productie, wat een prachtig ding :D

    Login om te reageren
  15. norge zegt

    6 oktober 2011 om 19:20

    Heb het al eerder gezegd;ze moeten eerst een paar honderd duizend Golfjes en A3tjes verkopen om de ontwikkelings kosten van dit ding te kunnen betalen.

    Login om te reageren
  16. agera zegt

    6 oktober 2011 om 20:26

    Geen lelijk ding maar ook niet mijn ding vele malen duurder dan een Phantom dat voor mij de top is. Daarnaast zo bijzonder is de Galibier nou ook weer niet

    Dit apparaat is bedoeld voor mensen die al een privevliegtuig, Phantom, S65 AMG, Veyron, Pagani en een Ferrari Enzo tot hun beschikking hebben

    Login om te reageren
  17. kor1 zegt

    6 oktober 2011 om 20:31

    Ik snap niet dat veel mensen deze auto zo mooi vinden. Ik vind m in ieder geval ontzettend lelijk. Die lijnen en verhoudingen kloppen van geen kant als je het mij vraagt. De naam Bugatti moet dit ontwerp z’n uitstraling geven in mijn ogen, niet het ontwerp zelf. Het ontwerp had een stuk mooier en beter in proportie gekund.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      6 oktober 2011 om 20:46

      @kor1: Mooie lijnen moet je niet verwachten aangezien Bugatti niet meer Italiaans is maar Duits. Er komen geen spannende lijnen, design van VAG de Aventador buiten gelaten.

      Login om te reageren
      • stationcar zegt

        6 oktober 2011 om 21:15

        @agera:
        Bugatti is ‘Frans’, niet Italiaans. Bugatti zelf was Italiaan, en heeft zijn autofabriekje gestart in Duitsland, in Molsheim, en dat ligt nu door tussenkomst van allerlei wereldoorlogen in Frankrijk. (met de vriendelijke groeten van Wikipedia)

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          6 oktober 2011 om 22:28

          @stationcar: Is het dan niet Duits, als het daar gestart is? :P

          Login om te reageren
  18. Esprit_de_Flandre zegt

    6 oktober 2011 om 22:26

    “Voornaamste reden: een nieuwe Bugatti mag niet minder zijn dan een vorige Bugatti. En dus moet er iets gedaan worden aan het tot nu toe beoogde vermogen van 800 pk.”

    Want je hebt minstens 1200pk nodig om met een Sedan (!) te rijden?

    Drogreden dus. Het probleem ligt elders…

    Login om te reageren
    • agera zegt

      6 oktober 2011 om 23:18

      @Esprit_de_Flandre: Wat ik mij afvraag is, ik kan er ook naast zitten hoor. Dit wordt boven een Phantom gepositioneerd is dat wel slim. Oke ik weet ook dat de Galibier extremer moet worden, exclusiever moet worden, specialer moet worden en vooral duurder. Maybach probeerde het al vergeefs. Bij Maybach werd het geen succes, maar dat wil niet zeggen dat Bugatti het niet lukt.
      Zeker in ook in deze tijden van bezuinigingen afwachten maar.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        8 oktober 2011 om 16:25

        @agera: Maybach werd als merk afgestoft speciaal voor de nieuwe limousine. Bugatti is echter nooit helemaal dood geweest, en is weer helemaal op de kaart gezet met de Veyron. Ik denk dat Bugatti veel meer kans heeft om potten te breken dan Maybach. En bezuinigingen treffen alleen gewone mensen. Aan de top wordt NOOIT bezuinigd…

        Login om te reageren
  19. torana zegt

    6 oktober 2011 om 22:39

    om eerlijk te zijn zie ik maar bar weinig verschil met het prototype van de Opel Insignia

    Login om te reageren
  20. agera zegt

    6 oktober 2011 om 23:19

    Ofwel een extreem dure Panamera :P

    Login om te reageren
  21. amateur zegt

    6 oktober 2011 om 23:23

    De veyron was/is leuk omdat deze auto heel hard gaat, dat is gaaf tov je vrienden, dus dat verkoopt.
    Maar deze sedan is alleen maar duur, dat is niet zo bijzonder!

    Login om te reageren
  22. ferrari zegt

    7 oktober 2011 om 16:17

    Volgens mij is Durheimer ook niet te spreken over het design, de aantal uitlaten en het comfort in de auto. En over het vermogen was hij ook niet te spreken, gezien een Brabus S-klasse al 730pk krijgt en het deze Bugatti aardig moeilijk zou kunnen maken. 800pk is te weinig, dus gaat hij zeker met een vermogen met 4 cijfers komen. en het design, van mij mag hij zo weer terug naar de tekenkamer. in grote lijnen is het geen slecht design, maar niet genoeg des Bugatti. lijkt nu een beetje te veel op de concept car van de VW Pheaton of een opgepompte Panamera! De Veyron, ook al is hij niet moeders mooiste heeft wel een eigen gezicht. Dat zal ook bij deze Galibier moeten gebeuren. Kijk naar de geschiedenis van Bugatti en alle modellen hadden wel iets met elkaar gemeen, zeg maar een familie gezicht. en dat is niet alleen te maken door een hoefijzer gril en de duo lak (in boog design) op de flanken toe te passen. Gelukkig hebben ze wel de vouw midden over de auto behouden, maar toch ontbreekt er iets. Ik kan alleen niet de hand erop leggen. Misschien is het emotie wat er ontbreekt!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North