• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Carbonite SLR conversie voor je SL-klasse

Auteur: autoblogger, gepost 16 november 2008 om 13:01 – 35 Reacties

Mercedes SL Carbonite SLR


Why spend half a million on a Mercedes McLaren as a coupe with an ugly cloth top?

Tja, dat vraagt Sacha zich ook al een tijdje af. Net zoals Lotec destijds liet zien, heeft Carbonite nu een goedkoop en uniek alternatief voor de prijzige (en enorm lelijke) Mercedes SLR McLaren. Deze conversie ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan die van Lotec, alhoewel het nog steeds een beetje pathetisch oogt. De prijs is $47,400 (ex Mercedes SL uit 2003-2008), daarvoor krijg je de bodykit met diverse onderdelen, een verlaagingssetje en Mandrus 20-inch lichtmetaal.

Plaatjes van deze SL(R) op de SEMA-show zie je hier.

Nu ook met vleugedleuren op je Mercedes SL kuch R

Ook interessant!

  • Onthulling nieuwe Mercedes SL
    Onthulling nieuwe Mercedes SL uitgesteld
  • Koekoek, Mercedes-AMG SL interieur laat zich zien
    Koekoek, Mercedes-AMG SL interieur laat zich zien
  • Mercedes SL gaat AMG GT Roadster vervangen
  • Zo ziet de spiksplinternieuwe SL eruit!

Nieuwste artikelen

  • Video: Monteur vergeet te remmen in Audi
  • Hyundai onthult in Brussel hun grootste EV ooit
  • Porsche geeft per ongeluk twee S/T’s hetzelfde nummer, biedt excuses aan
  • VW neemt harde maatregelen vanwege tegenvallende verkoop ID. Buzz
FacebookTweetPinLinkedIn

McLaren, Mercedes, SL, tuning

Vorig bericht: « Lamborghini Murcielago ZORBA Design
Volgend bericht: Abarth Powerplay Extreme »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jan-pieter zegt

    16 november 2008 om 13:02

    SLR lelijk?! dacht ik niet !!

    Login om te reageren
  2. Joost zegt

    16 november 2008 om 13:03

    Ik vind em eigenlijk ook echt wel veel mooier dan de SLR met zen overstretched neus ding..

    Login om te reageren
  3. Mairsil zegt

    16 november 2008 om 13:05

    Tsja, dit voelt toch een beetje als zo’n Pontiac in een Lambo-jasje, behalve dat de donor-auto een stuk duurder is.

    Login om te reageren
  4. jasper zegt

    16 november 2008 om 13:22

    Ik vind dit er niet slecht uitzien hoor, het enige nadeel is dat als je dit erop zet ierdereen je een wannabee vindt die geen slr kan betale-_-

    Login om te reageren
  5. Emile_Benz zegt

    16 november 2008 om 13:26

    Sorry, maar vind het origineel met z’n “overstretched neus” toch echt veel mooier. Heeft iets met verhoudingen te maken. Hier klopt er iets niet…

    Login om te reageren
  6. erik zegt

    16 november 2008 om 13:31

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  7. Kees zegt

    16 november 2008 om 13:42

    Iets soortgelijks staat op Nederlands kenteken

    Login om te reageren
  8. corrado vr6 slc zegt

    16 november 2008 om 13:45

    Doe mij de SLR maar hoor..

    Login om te reageren
  9. PvdL zegt

    16 november 2008 om 13:46

    Wat een vreselijk apparaat. Het is zo duits met een patserigge uitstraling dat ik me goed kan voorstellen welke mensen hiervoor (gaan) kiezen. Gelukkig heeft ieder zo zijn eigen smaak :-)

    Login om te reageren
  10. Panamera zegt

    16 november 2008 om 13:47

    ik vind hem wel leuk

    Login om te reageren
  11. Autofreak zegt

    16 november 2008 om 13:48

    De SLR lelijk ??
    De SLR behoort tot de mooiste autos naar mijn mening.

    Deze bodykit vindt ik echt een waardelose toevoeging !

    Login om te reageren
  12. gently zegt

    16 november 2008 om 13:56

    40.000 euro voor dit? Maak je een grap?

    Login om te reageren
  13. glenne zegt

    16 november 2008 om 14:00

    SLR lelijk?
    vind hem mooier dan dat ding

    Login om te reageren
  14. Emiel zegt

    16 november 2008 om 14:22

    Alsof je je moet schamen voor een sl… Voor die 47k extra zal ik liever een duurdere sl kopen waarmee je alsnog ‘de man’ bent en geen wannabe

    Login om te reageren
  15. Emile_Benz zegt

    16 november 2008 om 14:32

    @ Emiel: AMEN.

    Login om te reageren
  16. WithGolD zegt

    16 november 2008 om 14:41

    Idd xD Koop dan een Duurdere versie!!!!

    Login om te reageren
  17. chailo zegt

    16 november 2008 om 15:09

    ’t logo op de neus zit scheef. word trouwens niet warm of koud van deze auto.

    Login om te reageren
  18. jampa zegt

    16 november 2008 om 15:11

    als je nu niet meer zou zijn dat het een sl is, oké, dan kan ik er nog iets van begrijpen…maar als ik dit zie, dan zie ik een verneukte sl en zeer zeker geen slr!

    Login om te reageren
  19. Een betere ontwerper zegt

    16 november 2008 om 15:14

    What’s next? Een SLR722 met SL65 Black Series carrosserie?

    Login om te reageren
  20. Emile_Benz zegt

    16 november 2008 om 15:20

    @ betere ontwerper: hey nu je ’t zegt…

    Login om te reageren
  21. Foramen zegt

    16 november 2008 om 15:46

    vind het beter in verhouding dan een normale slr maar nogsteeds niet mooi. gewoon sl houden dan heb je een mooie wagen :)

    Login om te reageren
  22. Porsche Fan zegt

    16 november 2008 om 15:56

    slr is idd niet echt moeders mooiste

    Login om te reageren
  23. Tombnolz zegt

    16 november 2008 om 16:22

    De SLR is lelijk en bijgevolg ook alles wat erop lijkt.

    Login om te reageren
  24. Golfke zegt

    16 november 2008 om 16:57

    Echte SLR is een prachtige auto. Ik ben geen voorstander van grote aanpassingen, maar deze conversie naar SLR is zeker geen mislukking.

    Login om te reageren
  25. Mr_R zegt

    16 november 2008 om 18:07

    Moet zeggen, die voorkant is net alsof ’t zo hoort! Achterkant ook netjes! De zij-uitlaten maken ’t wel een beetje overdone.

    Login om te reageren
  26. edgar zegt

    16 november 2008 om 18:12

    Ik vind de SLR toch beter dan de SL hoor!! achterkant van de SL is een zeer groot minpunt…ziet er niet uit!

    Login om te reageren
  27. DennieFR zegt

    16 november 2008 om 18:45

    Tis leuk maaruh…
    40.000 euri’s….?
    Dan laat ik hem liever origineel,en koop ik een SLK van een jaartje oud bij,dan heb je er 2 in verschillende maten,en ben je iig geen wanna-be,want dat ga je wel krijgen zo ook al heb je de peseta’s ;)

    Login om te reageren
  28. Aston Martin zegt

    16 november 2008 om 19:13

    Mooi geprobeerd, ik prefereer nog altijd de originele SLR.

    Login om te reageren
  29. Mercedes-Gek zegt

    16 november 2008 om 19:32

    Erg mooi, maar die SL(R) heeft niet zoveel PK’tjes als de SLR! :P

    Login om te reageren
  30. Supreem zegt

    16 november 2008 om 19:52

    Als je dit op je SL65 smijt en je doet er nog een klein pk-kuurtje bij, heb je toch wel een mooie SLR-killer medunkt.

    Login om te reageren
  31. Volvo_440_turbo zegt

    16 november 2008 om 21:05

    Eindelijk een mooie SLR ;)

    Ik heb ooit in het echt een SLR zien rijden, het enige exemplaar in België toen, op de ninoofsesteenweg in Dilbeek was dit.
    Fotogeniek vind ik de SLR zeker niet, maar in het echt valt het nog wel mee hoor.
    Maar toen ik hem in de verte al zag aankomen dacht ik aan een nieuwe SLK.

    Login om te reageren
  32. jdm zegt

    16 november 2008 om 21:21

    Waarom je mooie SL ombouwen naar een lelijke SLR..
    ik wil ik wil maar kan niet.

    Login om te reageren
  33. Yassin zegt

    16 november 2008 om 23:47

    dit is geen slr namaak meer, maar een sl verkrachting. ben benieuwd wie teveel geld heeft, om het hieraan te besteden.

    Login om te reageren
  34. Mpower zegt

    17 november 2008 om 09:15

    waarom

    Login om te reageren
  35. Murphmeister zegt

    17 november 2008 om 14:10

    omdat het kan misschien?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North