• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroën DS4 Racing wordt Golf R killer?

Auteur: Alwood, gepost 6 september 2010 om 20:00 – 57 Reacties

Citroën heeft de looks!
De Citroën DS4 rijdt nog amper rond, of er zijn al weer berichten over een heetgepeperde sportversie. Citroën is niet langer voor oude, trage, grijze, kalende excentriekelingen. Het lijkt er op dat Citroën mikt op een klantenkring die weer wat plezier uit het autorijden wil halen en weinig boodschap heeft aan anonieme Duits blik. Na de DS3R, binnenkort ook een DS4R?

Citroën heeft met haar recente rally-geschiedenis natuurlijk een flinke kennis opgedaan als het gaat om sportieve hatchback’s. De laatste jaren hebben ze daar weinig mee gedaan. Zo’n 10 jaar terug hadden ze nog de Saxo VTS, sindsdien hebben we weinig nieuw snel spul bij Citroën vandaan zien komen. In 2011 gaat de DS3 Racing daar verandering in brengen. Een 1.6 THP met 207pk maakt dan zijn opwachting. Valt een DS3 net wat klein uit, niet getreurd. De komende twee jaar wordt er een snelle DS4 (concept) verwacht.

Met de DS4 Racing lijkt Citroën flink uit te gaan pakken. De Hybrid4-aandrijflijn lijkt Citroën te gaan combineren met en benzine-blok. De voorwielen worden door de 1.6 THP aangedreven, de achterwielen gaan assisteren met 95pk elektro-power. In totaal dus 302 Volkswagen Golf R-etende pk’s en nog veel meer Nm’s. De uitstoot moet hiermee onder de 120 gram CO2/km komen te liggen.

Een dergelijke auto vraagt natuurlijk om veel onderzoek-werk en ontwikkeling. Een productie-versie van de DS4 Racing zal dan ook niet eerder dan 2013 rondrijden, zo schrijft Autoexpress. Als zoethoudertje stopt Citroën in de tussentijd waarschijnlijk nog wel de 1.6 THP (207pk) zonder elektromotor in de DS4. Voorlopig een prima concurrent voor Golf GTI’s, Focus ST’s en Giulietta QV’s. Niet zo scherp als een ‘echte’ Racing, wel lekker snel.

Ook interessant!

  • Video: schapen hoeden met Ford Focus RS
    Video: schapen hoeden met Ford Focus RS
  • Video: Red Bull Racing doet Europese roadtrip
    Video: Red Bull Racing doet Europese roadtrip
  • nieuwe DS 4
    De nieuwe DS 4 is veel duurder dan een VW Golf
  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

Citroen, ds4, ds4-racing, Racing

Vorig bericht: « Autoshow gemist: Concours Elegance Apeldoorn 2010
Volgend bericht: Spyshots: Peugeots nieuwe kleine ding »

Lees Interacties

Reacties

  1. pedro zegt

    6 september 2010 om 20:03

    hopelijk

    Login om te reageren
  2. meneersander zegt

    6 september 2010 om 20:05

    Een DS4 wordt toch veel hoger dan een Golf, dus wat is dit voor onzin?

    Login om te reageren
  3. Imom zegt

    6 september 2010 om 20:08

    De zoveelste aanval op de Golf in de laatste 30 jaar.Succes Citroen goed geprobeerd maar al verloren op voorhand,al mag de DS4 zeker gezien worden.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      7 september 2010 om 08:08

      @Imom: Ford heeft met de ST en de RS duidelijk laten zien dat Golf niet meer ‘de beste’ is in zijn klasse.

      Login om te reageren
  4. Henk zegt

    6 september 2010 om 20:09

    droom verder citroen want die gt zou ook in productie gaan

    Login om te reageren
  5. frarissimo zegt

    6 september 2010 om 20:11

    Ik hoop echt op alternatieven voor de Duitse koelkasten maar moet zeggen dat de Fransen het qua design en interieur echt niet begrepen hebben.
    Tis het allemaal net niet.

    Login om te reageren
  6. KaCh1ng zegt

    6 september 2010 om 20:12

    kvind de DS4 op een SUV lijken, Racing model lijkt me niet zo sportief

    Login om te reageren
  7. Atenza zegt

    6 september 2010 om 20:20

    Wat een onzin. Dan hadden ze maar met een lage 3-deurs moeten komen!

    Login om te reageren
    • philippe zegt

      6 september 2010 om 20:59

      @Atenza: de megane van de vorige generatie was nu toch ook niet direct de laagste in zijn klasse, maar toch zijn ze er in geslaagd om er een race-machine van te maken.

      Login om te reageren
  8. Gietie zegt

    6 september 2010 om 20:20

    Blijft een mooie auto! Zou mooi zijn als er idd een racing versie komt..

    Login om te reageren
  9. Bumer zegt

    6 september 2010 om 20:22

    Vind de DS4 een mooie auto, maar of ie de Golf kan verslaan?

    Login om te reageren
  10. bartinspace zegt

    6 september 2010 om 20:23

    Wat mij betreft is het een golf killer, alleen de praktijk laat zien dat er nog nooit een auto is geweest die de golf heeft overtroffen in zijn segment. Jammer…

    Login om te reageren
  11. stephan zegt

    6 september 2010 om 20:24

    Ookal wordt het een golf killer het is alijd weer de vraag als je instapt of die het doet.

    Login om te reageren
    • IbizaSportTDI zegt

      6 september 2010 om 20:33

      @stephan: Goh zeker de leukste thuis..

      Login om te reageren
  12. Laue zegt

    6 september 2010 om 20:35

    Ik mag citroen wel. Een collega met een golf v gti zei laats nog. “ik heb voor een golf gekozen want je ziet ze niet zoveel” nu nog na lachend kan ik alleen nog maar zeggen: Go Citroen go kick some ass!

    Login om te reageren
  13. Die Bruine zegt

    6 september 2010 om 20:35

    Op circuit verslaat elke snelle C een Golf R. Alleen rijden de meeste mensen in NL niet zo vaak op een circuit. Daarnaast zien ze ook graag wat van hun geld terug als ze na x jaar besluiten hun wagen te verkopen. Daarom en alleen daarom is de Golf nog heer en meester.

    Login om te reageren
  14. friso zegt

    6 september 2010 om 20:35

    zou mooi zijn!

    Login om te reageren
  15. Daveee zegt

    6 september 2010 om 20:35

    Hoezo die koplampen lijken op die van de audi A1…

    Login om te reageren
  16. Rene zegt

    6 september 2010 om 20:40

    De DS3 is beter geslaagd ontwerp. Dit is nie goe………..

    Login om te reageren
  17. FabianVTS16V zegt

    6 september 2010 om 20:42

    @ stephan,
    waar heb jij de laatste 10 jaar gezeten joh. Kom eens uit die grot van je!!

    De DS4 is inderdaad hoger geplaatst als de Golf, echter, dit zal voor het grootste deel alleen de uitrusting betreffen. De prijs zal ongeveer gelijk, dan wel lager zijn!

    Login om te reageren
  18. T Bone zegt

    6 september 2010 om 21:08

    Ga toch weg met die propaganda uit niet-Duitsland.

    Duitsland blijft gewoon heersen, en is dus simpelweg de Beste!
    VAG, BMW, MB !!

    Login om te reageren
    • Activa zegt

      6 september 2010 om 21:19

      @T Bone:
      Ik werk voor een Duitse firma (automotive) en geloof me maar ze maken geen betere kwaliteit als andere nationaliteiten, soms tegendeel zelfs. Maar hun nek is wel vééééél dikker :P .
      Franse auto’s zitten tegenwoordig erg netjes in elkaar dus respect.
      Over de DS4, ik moet hem eerst irl zien, maar de DS3 is de leukste in zijn segment.

      Login om te reageren
    • JvT zegt

      6 september 2010 om 21:21

      @T Bone:
      Gefeliciteerd, je wint de prijs voor de meest kortzichtige reactie!

      Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      6 september 2010 om 21:32

      @T Bone: En propaganda uit ‘wel-Duitsland’ is wel toegestaan?

      Login om te reageren
  19. VistaDark zegt

    6 september 2010 om 21:36

    De DS3 racing vind ik er idd beter uit zien!
    maar beter maken ze gwn een nieuwe xsara coupe!

    Login om te reageren
  20. Tinus zegt

    6 september 2010 om 21:54

    Waarom denkt iedereen dat Citroën niet weet hoe het werkt?Wie is sinds 2004 ongeslagen in het WRC?

    Login om te reageren
  21. VistaDark zegt

    6 september 2010 om 22:37

    Sébastien Loeb
    Citroën Saxo – xsara – c4! (DS3)

    Login om te reageren
  22. Homer55 zegt

    6 september 2010 om 23:55

    Interieur is dik in orde in ieder geval….
    Vind IK.

    Login om te reageren
  23. Flamingo zegt

    7 september 2010 om 00:09

    waarom heeft deze auto nou net zo’n achterkant als alle andere hatchbacks?
    -seat leon
    -alfa romeo giulietta
    -renault megane
    -opel astra
    -fiat bravo
    en citroen ds4
    miss ben ik er nog een vergeten zelfs.

    Login om te reageren
  24. ThomasBol zegt

    7 september 2010 om 00:23

    Ik zeg, doen!

    Hopenlijk is het thuisfront dan weer toe aan een nieuwe auto, smul smul smul.

    Login om te reageren
  25. JMWPvG zegt

    7 september 2010 om 06:26

    Ik had gelezen dat de nieuwe model Ford Focus ook met een AWD komt.
    Benzinemotor voor de voorwielen , en Hybrid voor de achterwielen.

    Login om te reageren
  26. Barryyy zegt

    7 september 2010 om 08:02

    Als je in 1 oog opslag even zou kijken, lijkt hij hoog op zn poten te staan, (door de aerodynamica)
    Hij lijkt in mijn ogen aan de achterkant gewoon niet totaal afgewerkt qua vorm. Ik weet t niet. hmmm trekt mij niet zo deze auto.

    Login om te reageren
  27. Dennis zegt

    7 september 2010 om 08:14

    Eindelijk wordt Citroën wakker.

    Tja , en al dei VAG fans die in hun saaie grijze muizen Golfje rondpruttelen zijn jaloers. Ook VW heeft kutauto’s die niet starten of waar het interieur van rammelt. Maar ja, je hebt altijd van die kortzichtige gasten die denken dat alles wat uit Duitsland komt goed is. En dan hebben ze vaak een te dure Golfje zonder airco en vervolgens zijn ze nog door Pon genaaid, die hun banden omwisselt van Michelin naar Conti’s,rijden in de zomer met alle ramen open en de pauper en petje in de straat rijden ook een Golfje. Nee hoor ik verplaats mij wel in een stijlvolle Fransoos met alles erop en eraan.

    Login om te reageren
  28. Dennis zegt

    7 september 2010 om 08:19

    Oh ja, als VW dit uitbrengt kan het allemaal en is het fantastisch. Als een ander merk het doet dan kan het niet volgens de te dure Duitsezooifans dan kan het allemaal niet, het is dan onmogelijk, dan is de auto in een keer lelijk.
    Wat heeft VW de afgelopen jaren eigenlijk gepresteerd in de WRC? Volgens mij helemaal niets….

    Login om te reageren
  29. janjulius zegt

    7 september 2010 om 08:21

    hahah is dit een grap ds4 komt niet eens in de buurt veel hoger en lelijker dus ik ga voor de GOLF R

    Login om te reageren
  30. Marc (c) zegt

    7 september 2010 om 08:23

    Dennis, is je vrouw er ooit vandoor gegaan met een VW rijder ? Dus frustratie druipt er een beetje vanaf. Als je een probleem hebt met VW dan koop je toch lekker een Citroen maar laat VW rijders ook gewoon in hun waarde. Respectloos gedoe, discriminatie op basis van je auto-keuze.

    Login om te reageren
  31. Jdam zegt

    7 september 2010 om 08:32

    De citroën heeft al op 1 punt gewonnen, want hij is niet duits.

    Login om te reageren
  32. Mc zegt

    7 september 2010 om 08:56

    haha marc, men mag blijkbaar wel een franse, of italiaanse auto de grond in boren, maar een duitse niet.. Nou ik kan je verzekeren, als je eens uit dat duitse hok kruipt ga je nooit meer terug. Dan merk je dat er meer is dan stenen vering en harde stoelen..
    Voor mij is het belangrijk dat ik relaxed van A naar B kom en als het verkeer het toelaat een beetje vlot. Vlot zijn de franse/italiaanse auto’s ook, maar dan wel een stuk comfortabeler.
    En ai ai wat is het erg dat mijn auto 3 seconden langzamer op de ‘ring’ is dan de duitse concurrentie. Misschien wordt er wel snel met duitse auto’s gereden zodat men eerder uit de oncomfortabele stoelen kan kruipen ;)

    Login om te reageren
  33. W115 zegt

    7 september 2010 om 09:16

    Er kan er maar een de beste zijn: DAS AUTO! :P
    DS4 of golf dan zeg ik DS4
    DS4R of golf R dan word t toch de Golf R

    Login om te reageren
  34. Marc (c) zegt

    7 september 2010 om 09:44

    Mc, volgens mij heb je last van tunnelvisie want als er iets continu wordt afgekraakt is het Audi en VW. Lees de verschillende post’s maar terug. En ik zou mijn auto niet bestempelen als hok.

    Login om te reageren
  35. Abel zegt

    7 september 2010 om 10:02

    Klasse Citroen! Ziet er heel wat beter uit dan die grijze muizen uit de VW/Audi stal! Als ik aan al die Golfjes denk zoals Golf Plus, Golf min=Scirocco, de opgeblazen golf Touran en Tiguan! Wat een drama auto’s!!!! Ik heb het dan nog niet over de bestuurders van dergelijke auto’s, petje auto, autoo’s voor yuppie’s, sponsors van het CJIB en ze denken allemaal dat ze in een Golf in Ferrari-kostuum rijden! Citroen is wat mij betreft een veel mooiere auto! De Citroen DS is wel de winnaar van het ontwerp van de 20ste eeuw!!!!

    Login om te reageren
  36. Freewarefreak zegt

    7 september 2010 om 10:12

    Ik vind de neus op die foto erg mooi… en check dat interieur.. da’s toch zeker veel mooier als mijn Duitse bakkie… vet, zelfs het dash en alles is bekleed met leder. De Fransen gaan rap vooruit qua interieur afwerking. Denk dat het niet onder doet voor een normale Duitse auto.

    Login om te reageren
  37. Anti duits zegt

    7 september 2010 om 10:13

    Geweldige auto om te zien! Wat een design! Kunnen de Duitsers met hun saaie uiterlijk een puntje aan zuigen! Ik heb 15 nieuwe auto’s gehad in m’n leven en daar zaten drie hele slechte bij! Alle drie uit de VAG groep. Nooit meer Duits voor mij! Bijna alles is optie bij de duitse merken. Een Citroen wordt gewoon compleet afgeleverd met airco, comfortabele stoelen en kwaliteit. Haha nog iets leuks!!! heel veel Duitse auto’s bevatten interieur gemaakt door Faurecia uit Frankrijk!!! En laat Faurecia nou onderdeel zijn van het Peugeot/Citroen concern!!! Hahaha rij je duits moet je op franse stoelen zitten! Hahahaha dat is pas humor!!!zijn

    Login om te reageren
    • Autoliefhebber zegt

      7 september 2010 om 10:44

      @Anti duits: Wat een humor zeg!
      Je zou cabaretier moeten worden.

      Ontopic: het is natuurlijk een moedige poging, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken.
      Golf is tenslotte gewoon een ijzersterk statement.
      Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis.
      Het is trouwens wel een lekkere auto om te zien.

      Login om te reageren
  38. Dimglor zegt

    7 september 2010 om 11:10

    Hmmm als ze ook zo’n belachelijk hoge prijs zullen vragen als dat ze doen voor de ds3 R dan heb ik wat men twijfels… Sowieso.. een concurrent voor de Golf R… Ik weet het zo nog niet…

    Login om te reageren
  39. XytraS zegt

    7 september 2010 om 11:18

    Mijn vorige auto was een saxo 16V en nu rijd ik met een Golf IV TDI GT. Qua vergelijking kan ik zeggen dat de saxo snel en vinnig was en fantastisch reed. De golf reed (ondanks het GTI onderstel) als een vrachtwagen vergeleken met de saxo. Ik had veel beter verwacht moet ik zeggen. Spijtig genoeg moet ik toegeven dat de kwaliteit van de saxo ondermaats was en dat is een eufemisme van jewelste! De auto was fantastisch als hij reed, maar alles wat kon kapot gaan is kapot gegaan en sommige onderdelen meer dan 1x.
    En dat lag zeker niet alleen aan de rijstijl, maar aan de erbarmelijke kwaliteit van de auto.
    De golf is dan weer betrouwbaar en kwalitatief stukken beter, maar hij is zo saai dat je er zou kunne in sterven^^.
    Indien Citroën een auto zou uitbrengen die niet van papier maché is gemaakt en toch dezelfde kwaliteiten als de saxo zou hebben op gebied van rijplezier en wegligging dan zou hij de golf zonder twijfel overtreffen.
    Het zal echter niet voor mij zijn, ik heb na mijn pijnlijke (financiële) debacle beslist om nooit geen Citroën meer te kopen.

    Login om te reageren
    • SjonnieKroket zegt

      12 september 2010 om 10:04

      @XytraS:

      Wat een onzin zeg, jij bent nu echt poep aan het praten. De Saxo staat er om bekend vanwege z’n betrouwbaarheid. Als JIJ een Saxo hebt gehad waar jij alles aan kapot hebt gehad, heb je gewoon poep in je ogen gehad bij de aanschaf. De techniek van de Saxo stamt van de Ax en Visa. Deze techniek staat bekend als zeer betrouwbaar. De Ax is een hele tijd de beste koop in zijn klasse als occasion.

      En wat betreft de betrouwbaarheid van de Golf, nou dat valt ook wel weer mee, een Golf gaat ook regelmatig kapot. De ene wat vaker dan de andere. Maar vooral benzine versies hebben regelmatig storing in lambda-sondes, krukas sensor, versnellingsbakken die bij 50dkm al versleten zijn, niet door de apk komende TDI’tjes omdat ze teveel roet uitstoten… enz enz.. ik wil Citroën niet de lucht in prijzen. Maar al die koekpraat over dat het niet goed zou zijn, is natuurlijk de grootste onzin. Citroën is zeker een betrouwbaar merk.

      @Alwood, Citroën is niet langer voor oude, trage, grijze, kalende excentriekelingen???

      Volgens mij moet jij de geschiedenis van Citroën een napluizen. Bijna alle modellen van de laatste 20 jaar hadden wel een bijzonder en bijna onverslaanbaar model qua prestaties.

      Citroën BX 1.9 16v 160pk 0-100 7,6 seconden. Deze auto was onverslaanbaar zowel in de bochten als op topsnelheid. Zelfs 325i’s moesten het afleggen.

      ZX 16v: bijna zelfde prestaties als bx, maar dan ook nog eens met meesturende achteras. Ook onverslaanbaar in de bochten

      Citroen Xsara 2.0 16v VTS verbetering van de ZX ook met meesturende achteras

      Ax GTI met maar 95pk was dit een snel paardje, en kon goed meekomen met al zijn concurentjes ook auto’s met veel meer vermogen was hij de baas.

      Saxo 16v was natuurlijk een monster, met 118pk was hij zelfs in staat de Audi TT(180pk) tot de 200kmpu voor te blijven.

      Oud en Grijs? Dacht het niet

      Login om te reageren
  40. TJ zegt

    7 september 2010 om 11:23

    Bij een hybride aandrijflijn kan je de motorvermogens niet zomaar optellen om tot het totaalvermogen aan de wielen te komen. Dus 207pk+95pk is in dit geval dus geen 302pk.
    Dat zou een beetje liefhebber toch wel mogen weten….

    Login om te reageren
  41. Marc (c) zegt

    7 september 2010 om 11:50

    Waarom staat bij de DS3 de handbediende airco als meerprijs ? Bij de Alfa Mito ook al.. zou dat gewoon te maken hebben met een basismodel. Het schijnt dat als je bij VW voor een trendline gaat er ook airco inzit. Dan noemt VW zijn model in ieder geval niet Chic zonder airco.

    Login om te reageren
  42. DoubleChevron zegt

    7 september 2010 om 13:10

    Altijd dat zelfde autoblog gezeik hier. Wie alleen hier rond zou surfen zou de hoop in de mensheid verliezen want het is net een wellis nietes ruzie tussen 8 jarigen in een speeltuin!

    Gedraag je toch eens geciviliseerd. Als je niets nuttigs te melden hebt hou dan je mond en laat mensen spreken die wel iets toevoegen of hun mening mooi beschrijven.

    Mijn naam zegt het ik heb een voorliefde voor Citroen.
    Bash ik Golfjes? Nee! Duitsers? Nee, want ze maken vaak de dikste motorische shit op de markt. punt uit. De Golf is een fenomeen maar daarom niet per definitie de Keizer in zijn segment.

    De DS4R is een knap staaltje ontwerp, en lekker pittig. Wanneer zie je een halfhoge auto met een dergelijk interieur met frans comfort en een pittige engine?
    Ik zeg, let them battle!
    Echte autoliefhebbers hier waarderen iedere aparte toevoeging aan de automarkt, mooi of niet.

    Heb eens wat respect en waardering voor wat verschillende bedrijven met verschillende intenties uit verschillende landen op de markt brengen en hou die sjovenistische en subjectieve tunnelvisie voor je.
    Het is door dat “mijn merk is beter dan het jouwe” kindergedrag dat hier kwaliteit verloren gaat.
    Het laat zien hoe intolerant je bent..

    Ik vind deze auto gaaaaf! En zou er graag in willen rijden.
    Liefst later nog met een hybrid 2.0l 200pk turbo die ze stiekem hopelijk ontwikkelen!
    En aan alle mensen die de moeite nemen iets toe te voegen of uberhaupt fatsoenlijk te schrijven. thanks!!:) i like reading your comments!

    Login om te reageren
    • Barryyy zegt

      7 september 2010 om 14:40

      @DoubleChevron:
      U R THE BOMB(H)..!
      Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
      zit pas sinds kort op dit forum, maar ….. wat een gezeik soms zeg.

      Login om te reageren
  43. Lelijk eendje zegt

    7 september 2010 om 13:51

    De DS4 is een misbaksel, geef mij maar de Golf R of Scirocco R!

    Login om te reageren
  44. EnRiCo zegt

    7 september 2010 om 19:31

    voor alle mensen die commentaar hebben op franse kwaliteit van betaalbare middenklassers. het is niet te vergelijken met duitse middenklassers kwaliteit! het is anders, en vergt idd meer onderhoud, maar in ruil daarvoor heb je wel meer auto, wat gwn beter rijd.

    Kortom waneer je in een franse auto rijdt heb je meer gevoel en plezier in alles wat met auto rijden te maken heeft.
    Waneer je in een duitser stapt hoef je niet na te denken, maar kun je altijd simpel je gaspedaal in duwen zonder daarbij na te denken. kann nicht kaputt

    Login om te reageren
  45. Tommy2 zegt

    7 september 2010 om 19:42

    Voor de achterkant nemen we een Opel Astra, voegen daar een vleugje Alfa Romeo Giulietta aan toe en plakken daar letterlijk de Audi A3 SB achterlichtunits op. Voor de voorkant kloppen we wederom bij Audi aan om het snuitje van de A1 te lenen en te boetseren.

    En ook al komt het geheel wat fatsig over, de nieuwe DS4 is een feit!

    Login om te reageren
  46. Mc zegt

    7 september 2010 om 23:21

    @ tommy
    Je was nog vergeten te zeggen dat de banden hetzelfde zijn als bij een focus. En de binnenspiegel lijkt precies op die van een laguna. En de vloermatten zijn hetzelfde als van een 308.

    Login om te reageren
    • tunefuldjmike zegt

      11 januari 2011 om 00:50

      @Mc: vreemd joh dat er dingen in zitten van peugeot, o wacht die vallen onder hetzelfde concern(ooit gehoort van PSA)

      Login om te reageren
  47. xytras zegt

    14 januari 2011 om 10:42

    @ SjonnieKroket: waar haal jij in godsnaam het lef om mij te beschuldigen dat ik lieg! Waarom zou ik zo een verhaal uitvinden kerel!?
    Ik wou die saxo al van het moment dat hij uitkwam (was toen 18, heeft geduurd tot mijn 26 en het laatste bouwjaar van die saxo eer ik hem kon kopen) en ik zeg trouwens in mijn post dat hij fantastisch reed.
    Waar haal jij de culot om te zeggen dat het niet waar is! Het was gewoon één brok brol, een auto gemaakt uit petflessen was steviger geweest en aan de verschillende garages waar ik moeten bij gaan ben (omdat ook de meeste citroen garagisten van bedenkelijk allooi waren) te horen waren zij ook op de hoogte van de lamentabele bouwkwaliteit!
    Jij hebt niet alleen een poepverhaal, maar ook poep in je hoofd denk ik.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North