• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

CJIB negeert rechter, blijft administratiekosten rekenen

Auteur: CasperH, gepost 8 mei 2012 om 08:20 – 69 Reacties

Beter logo voor CJIB


Rechters? Die heb je als CJIB niet nodig. Het struikroversgeteisem van de Ridders van de Volle Schatkist speelt lekker voor eigen rechter: de administratiekosten blijven gewoon op boetes verschijnen, ondanks het feit dat een rechter ze onrechtmatig heeft verklaard.

Ze zetten het dus gewoon door: ondanks de verontwaardiging die in Nederland ontstond toen het CJIB aankondigde de rechter te negeren blijft men de gewraakte en onrechtmatige 6 euro in rekening brengen op boetes. Waarom zou het CJIB zich in hemelsnaam aan uitspraken van een rechter hoeven te houden immers? Sterker nog: ze slaan gewoon een slaatje uit onze burgerlijke “ongehoorzaamheid”. Mensen die menen de 6 euro niet te hoeven overmaken -omdat meneer Bernd van der Meulen een rechtszaak won tegen de hufters die de verkeersboetes innen- krijgen gewoon een verhoging van de boete met 50%. Hopsa! In je gezicht, stomme burger!

De keus is dus aan u: gewoon die zes euro slikken of 50% meer betalen dan het oorspronkelijke boetebedrag omdat u de zes euro’s die u illegaal in rekening worden gebracht niet betaalt. Wat kunnen we hier als burger nog tegen doen? Wanneer gaat iemand hier eens Kamervragen over stellen?

UPDATE: Inmiddels is het zover dat er in verschillende media gesproken wordt over miljoenenclaims (alleen zakelijke rijders schijnen al goed te zijn voor 24 miljoen euro) waar het CJIB voor moet vrezen en dat er initiatieven worden opgericht om administratiekosten terug te vorderen bij het CJIB. De Vereniging Auto Van De Zaak heeft inmiddels een verzoek ingediend om het woord te mogen voeren in het proces tegen het betalen van administratiekosten op verkeersboetes. Petitie tekenen tegen de administratiekosten kan hier.

[nomsn]

Ook interessant!

  • Trajectcontroles hebben het er dit jaar weer druk mee
    Trajectcontroles hebben het er dit jaar weer druk mee
  • Toyota blijft een betaalbare A-segmenter maken
  • Video: Verstappen NEGEERT gele vlaggen
  • Video: niet crashen op een recht stuk blijft lastig
    Video: niet crashen op een recht stuk blijft lastig

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

administratiekosten, boetes, cjib, politie, vavdz

Vorig bericht: « Officieel: nieuwe Opel heet Adam
Volgend bericht: BMW M6 prijzen: 35.000 euro goedkoper! »

Lees Interacties

Reacties

  1. renesf zegt

    8 mei 2012 om 08:25

    Flikkers zijn het!

    Login om te reageren
  2. midasracer zegt

    8 mei 2012 om 08:25

    Pas na het hoger beroep is duidelijk of de administratiekosten voor idereen een illegale toevoeging is. Het is mij alleen niet duidelijk of de bekeurden die al betaald hebben, hun geld terug krijgen. Wellicht dan maar helemaal niet betalen en voor laten komen.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      8 mei 2012 om 10:31

      @midasracer: klopt ! De lagere rechter bepaalde alleen in het individuele geval dat het ‘niet mocht’. Het hogere beroep doet onderzoek en uitspraak over de interpretatie en toepassing van gedragingen ten opzichte van de wet. Eerst een hoger beroepje volgen dus.

      Login om te reageren
  3. bmwalpina zegt

    8 mei 2012 om 08:26

    Als men zo creatief met de regeltjes omgaat, waarom zou ik me dan nog aan de snelheid houden?

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      8 mei 2012 om 16:36

      @bmwalpina: Doe je dat dan?

      Login om te reageren
  4. rs6issnel zegt

    8 mei 2012 om 08:31

    Het word steeds erger hier in Nederland, we moeten met zijn Allen emigreren naar duitsland dat zal hen wel een lesje leren!

    Login om te reageren
    • maferick74 zegt

      8 mei 2012 om 12:04

      @rs6issnel: Laten we met zijn allen Duitsland binnenvallen, dat zal ze leren. Hahaha

      Login om te reageren
      • Jesper zegt

        8 mei 2012 om 13:39

        @maferick74: You just made my day :D

        Login om te reageren
    • mattraket zegt

      8 mei 2012 om 23:30

      @rs6issnel: ja, 6 euro moeten betalen die misschien niet terecht is, dat is wel heel erg. Ik denk dat je in Duitsland meer dan welkom bent, daar zijn het behoorlijke bureaucratische fijnslijpers.

      Login om te reageren
      • luuktb zegt

        9 mei 2012 om 00:13

        @mattraket: Maar ze doen het wel goed :P , maar doe mij dan maar de USA ipv duitsland.
        Lekker aan de West coast mooi weer en lage belasting druk voor ondernemers wat wil je nog meer .

        Login om te reageren
  5. zdev zegt

    8 mei 2012 om 08:32

    Het CJIB stelt zich boven de wet.
    Mooi. That makes two of us.
    200KMh, woohoooo!

    Login om te reageren
  6. Simpson zegt

    8 mei 2012 om 08:45

    Mooi, reden om de boete aan te vechten en het lekker lang te laten duren, laat ze maar werken voor die 6 euro

    Login om te reageren
  7. C30CDIAMG zegt

    8 mei 2012 om 09:04

    Hoe moeilijk is het om de boete MIN 6euro te betalen…??? Als het voor de rechter komt sta je toch al in je recht..

    Login om te reageren
    • darkpluisje zegt

      8 mei 2012 om 16:58

      @C30CDIAMG: omdat die min 6 euro niet genoeg is en ze je dus een ophoging geven… Pas als je die niet betaald komt het bij de rechter en kan je het aanvechten en als hij die 6 euro dan vrijspreekt moet je alsnog de ophoging (50%) betalen… Dus ja je kan het aanvechten en je 6 euro krijgen als je bereid bent 50% meer boetegeld te betalen.

      Login om te reageren
  8. renezzzz zegt

    8 mei 2012 om 09:16

    Administratiekosten op verkeersboetes…. Heel wazig en heb ik nooit begrepen. Ze hadden beter alle bekeuring direct 6 euro hoger gemaakt. Dan hadden ze dit gezeur niet gehad.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      8 mei 2012 om 10:32

      @renezzzz: dan wordt het voor het CJIB weer lastig om het geld van de roverheid terug te krijgen….boekhouden is niet het sterkste punt van onze overheid ;-)

      Login om te reageren
      • renezzzz zegt

        8 mei 2012 om 10:44

        @Megakix: idd, waarschijnlijk is dat het probleem ;-)
        Ach, ze moeten ook wat meer reklame maken:”CJIB, leuker kunnen we het niet maken….”

        Login om te reageren
  9. gerard1710 zegt

    8 mei 2012 om 09:17

    -edit: check, danku!-

    OnT: Geef mij dan maar die zes euro, een verhoging van vijftig procent zal vrij regelmatig meer zijn… Dit kan uiteraard echt niet naar mijn mening, nog buiten de kwestie of het juridisch mogelijk is. Het worden bijna Sovjet-praktijken..

    Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      8 mei 2012 om 09:20

      @gerard1710: Laat ‘uiteraard’ maar weg

      Login om te reageren
  10. stanoow zegt

    8 mei 2012 om 09:24

    Gewoon een paar cent teveel overmaken! Die moeten ze namelijk terugstorten. Zijn ze bijna een uur mee bezig heb ik wel eens vernomen. Laat ze maar werken voor die administratiekosten :P

    Login om te reageren
    • ArnoldH zegt

      8 mei 2012 om 09:53

      @stanoow:
      Is niet meer. Tegenwoordig wordt dat gezien als een gift :’)

      Belachelijk hoe het CIJB zich gedraagt…
      En nu op het 2de proces wachten die aangespannen wordt…

      Login om te reageren
      • stanoow zegt

        8 mei 2012 om 09:59

        @arnoldh: dan gaan we toch gewoon weer ouderwets flitsfoto’s opvragen :P

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          8 mei 2012 om 10:33

          @stanoow: kost tegenwoordig geld…

          Login om te reageren
          • ArnoldH zegt

            8 mei 2012 om 12:47

            @Megakix: dan ga ik ook maar is geld vragen voor het ongevraagd foto’s van mij en mijn auto…

            Login om te reageren
          • stanoow zegt

            8 mei 2012 om 12:52

            @Megakix: slaat helemaal nergens op! Als je ergens van verdacht wordt (verkeersovertreding) moet je kennis kunnen nemen van de bewijsstukken.

            Login om te reageren
          • Jesper zegt

            8 mei 2012 om 13:40

            @Megakix: In mijn recent ervaring heb ik nog nooit een heffing ontvangen voor het vragen van de foto’s. En dat doe ik áltijd, ook als ik toch wel weet dat ik het geweest ben :P

            Login om te reageren
  11. rijzerlo zegt

    8 mei 2012 om 09:43

    Ik heb echt ontzettend de pest aan dat volk. Kreeg tijdje terug een boete van de RDW voor onverzekerd rondrijden voor een bromfiets die al 2 jaar niet meer in mijn bezit is. Betalen en bezwaar maken, krijg je 3 maand later gewoon een nieuwe boete, op een nieuwe keuring van 3 maand eerder (dus gelijk met ontvangen van de eerste boete)! Kun je bellen met RDW, CVOM en CJIB omdat het blijkbaar nodig is dat drie partijen zich ermee bemoeien, lopen ze allemaal te zeggen dat het een automatisch systeem is en dat het gewoon lekker eigen verantwoordelijkheid is en dat je pech hebt. KAN TOCH NIET! Stelletje terroristen

    Login om te reageren
    • tjeerdmaasland zegt

      8 mei 2012 om 10:19

      @rijzerlo: Heb je je vrijstelling van het overschrijfbewijs nog? Dan kunnen ze je namelijk niks maken..

      Login om te reageren
  12. Cantago zegt

    8 mei 2012 om 09:44

    We zijn toch geen dictatuur? We zijn toch een democratie zonder communisme? Dan wordt het tijd dat het CJIB eens gaat luisteren naar ons rechtssysteem voordat mensen écht boos worden!

    Login om te reageren
  13. partimarti zegt

    8 mei 2012 om 09:46

    Die 6 euro niet betalen. Vervolgens krijg je de verhoogde bekeuring binnen, die betaal je ook niet en daaropvolgende verhoogde bekeuringen ook niet. Je dossier komt dan bij de officier van justitie, die zal neem ik aan eieren voor zijn geld kiezen en de zaak laten rusten. Zo niet dan zal hij je dagvaarden en kan de rechter uitspraak doen.

    Login om te reageren
  14. E34M5Touring zegt

    8 mei 2012 om 09:46

    Ach ja, als je maar Overheid heet mag alles. En de discussie aangaan? Waarom? doodzwijgen en gewoon doorgaan met je gedrag is veel makkelijker. Als wij de regels buigen staan ze er als de kippen bij om ons te straffen voor ons gedrag, helaas werkt dit maar een kant op. Laatst nog een dikke discussie gehad met een agent (buiten functie) die mij meldde dat hij vond dat niemand meer respect heeft voor agenten. Joh echt?? Vind je het gek wanneer jullie je gedragen als halve mongols en wanneer je dat dan zegt tegen de agent heb je een grote bek en krijg je een bekeuring.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      8 mei 2012 om 10:35

      @E34M5Touring: ben echt blij voor je…dat het een agent buiten dienst was…. :lol:

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      8 mei 2012 om 19:00

      @E34M5Touring: ik vind het soms een beetje dubbel, aan de ene kant doet die agent ook maar zijn werk maar aan de andere kant zal die agent die gewoon zijn werk doet zich nooit eens verplaatsen in de burger.. ze delen maar klakkeloos boete’s uit want regels zijn regels maar nooit eens kijken naar de situatie.. laatst ook bij overtreders, iemand ”negeert” het rode knipperende licht bij een spoor.. kiest er voor om nog even snel door te rijde, geeft vervolgens aan dat het volgens hem de beste keuze was omdat er anders ook een onveilige situatie zou ontstaan en dat was ook zeer begrijpelijk..

      hey, boeie, jij doet iets fout en ik ben een agent met een leuk kladblokje waar ik jouw naam en adres op kan zetten waarna jij een leuke envelop op je mat krijgt, lekker puh!

      helle jammer voor hun, maar ik heb ook totaal geen respect meer voor agenten, al zover dat ik ze niet eens om hulp zou vragen, nooit niet.. iets van mij gejat, jat ik wel iets terug, moet tegenwoordig maar eigen rechter spelen..

      Login om te reageren
  15. kaasboerin zegt

    8 mei 2012 om 10:13

    Was er allang al achter, heb er alweer 3 binnen de afgelopen 6 weken.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      8 mei 2012 om 10:36

      @kaasboerin: statistisch gezien…krijg je er dus minimaal nog 1 binnen…aangezien de verwerkingstijd 2 weken is ! :lol:

      Login om te reageren
  16. bempi zegt

    8 mei 2012 om 10:45

    Je krijgt toch een acceptgiro binnen, dan zet je het bedrag minus 6 euro en vermeld erbij excl. administratiekoten. Is het probleem zo opgelost. Laten ze maar moeite doen om die 6 euro te krijgen.
    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Gewoon logisch nadenken.

    Login om te reageren
    • Jesper zegt

      8 mei 2012 om 13:39

      @bempi: Zoals gezegd, dat krijg je gewoon de boete x 1,5 ;)

      Login om te reageren
      • bempi zegt

        8 mei 2012 om 14:45

        @Jesper:

        Kan niet want je hebt hem al betaalt. Je kan het deel van de acceptgiro afscheuren als bewijs. Kwestie van volhardend zijn en in je goedrecht staan. Al komt de deurwaarder langs, dan schiet je hem maar dood van mij part.
        Misschien leren ze het dan wel af om mensen te naaien ? Rechtvaardigheid zegeviert altijd en de CJIB kan daar niks tegen doen. Als zij de rechters negeren, dan moeten wij dat ook met hun doen.

        Login om te reageren
        • rechercheur zegt

          8 mei 2012 om 17:15

          @bempi:

          Zucht, wat een slechte argumentatie …. en dan als oplossing de deurwaarder doodschieten !?

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            9 mei 2012 om 10:51

            @rechercheur:

            Een rechercheur moet natuurlijk alles weer letterlijk opvatten en aannemen. Als ik zeg spring in de sloot, ga je dat dan ook doen ? Of sluit jezelf op of ga boeven vangen enz.

            Login om te reageren
  17. CasperH zegt

    8 mei 2012 om 11:22

    Iemand overigens bekend met de “parkeerbelasting” op parkeerboetes? Die was voor mij nieuw. Had laatst een parkeerboete (ik had me vergist met koopavond) waarbij 2,83 parkeerbelasting vermeld stond. Waar wordt dat bedrag op gebaseerd, weet iemand dat?

    Alsof het boetebedrag van €54 euro voor anderhalf uur parkeren niet genoeg was.

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      8 mei 2012 om 11:30

      @CasperH: het enige wat ik erover kan vinden is dit:
      http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/XHTMLoutput/Actueel/Apeldoorn/123940.html

      Maar dat gaat om de basis van het bedrag, de 54 euro. Zie hier de bekeuring met de bonus van 2.83 euro die ik niet kan plaatsen (acceptgiro nog niet binnen overigens).

      https://twitter.com/#!/CasperH/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FxiIvk2a0

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        8 mei 2012 om 11:37

        @CasperH: Wordt dit door de overheid verzorgt of door een derde partij. Bij ons (lochem) wordt het geregeld door Cannoc Chase. Die innen die kosten ook. En dat is niet eens een overheidspartij bij mijn weten.

        Login om te reageren
      • 911GT2 zegt

        8 mei 2012 om 17:44

        @CasperH: dat is de naheffing van de gemiste parkeerkosten wat door de wet als belasting gezien wordt. De boete is ook een beschikking voor het ontduiken van belasting.

        Login om te reageren
      • dennisr zegt

        8 mei 2012 om 18:43

        @CasperH: Is dat niet het bedrag wat je anders had moeten betalen om daar te staan? dat je dus een boete krijgt maar ook nog je parkeergeld moet betalen? zou je eens moeten kijken wat het parkeren daar kost..

        Login om te reageren
      • dennisr zegt

        8 mei 2012 om 18:56

        @CasperH: +1 voor je dikke kat, dikke katten zijn stoer! (y)

        Login om te reageren
        • CasperH zegt

          9 mei 2012 om 09:50

          @dennisr:

          ;)

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            9 mei 2012 om 18:39

            @CasperH: :lol: ideaal als kussen, zo’n ”fluffy” kat :D

            Login om te reageren
    • GOD zegt

      8 mei 2012 om 11:34

      @CasperH:

      Ik weet niet wat jij per uur verdiend maar neem dat bedrag (bruto). Deel dat door 60, vermenigvuldig dat bedrag met het aantal minuten dat jij nodig had om het geld over te maken naar de CJIB. Druk daar nog eens 6 euro administratie kosten op, en stuur vervolgens een rekening naar het CIJB.
      Vergeet niet onderaan de brief het volgende te vermelden: “ps Biatchhhhh!!!!!”

      Login om te reageren
      • CasperH zegt

        9 mei 2012 om 09:48

        @GOD: haha, ik heb de acceptgiro nog niet binnen, maar ik neem je tips in overweging ;-)

        Login om te reageren
        • GOD zegt

          9 mei 2012 om 12:00

          @CasperH:

          Wil graag weten wat hun reactie daarop was :)

          Login om te reageren
  18. drivingpleasure zegt

    8 mei 2012 om 11:30

    Deze kwestie is werkelijk schandalig! Zodra het in Nederland om overheidsinstanties of grote bedrijven gaat kan je gewoon doen wat je wil. De wetgeving heeft dan geen nut meer. Net zoals in Hilversum waar het ziekenhuis een verbod van de rechter heeft gekregen om te kappen en een weg aan te leggen door een stuk bos. Vervolgens gaat het ziekenhuis illegaal de bomen kappen, illegale houtkap dus, en illegaal die weg aanleggen. En wat wordt er aangedaan? Helemaal niks.

    Login om te reageren
  19. E34M5Touring zegt

    8 mei 2012 om 11:30

    Helaas is het niet nieuw, in mijn dorp betaal ik dat al 2j. Dubbel raar want hier worden ze geregeld door Cannoc Chase die dus ook gewoon admin kosten vragen.

    Login om te reageren
  20. bartjuh zegt

    8 mei 2012 om 11:33

    Iedereen zegt wel leuk dat je die administratie kosten niet moet betalen. Maar je krijgt mooi wel een verhoging. Ik heb laatst 220+6 euro gehad voor door rood rijden. Wat ik echt niet gezien heb + dat er geen flitser staat en dat ik niet ben aangehouden maargoed. Veel geld, ik heb die 6 euro maar betaald want ik kan me een verhoging helemaal niet veroorlofen. Maar trekt de overheid geen maatregelen hier tegen? Iedreen moet zich toch aan de wet houden..

    Login om te reageren
    • timberleek zegt

      8 mei 2012 om 11:41

      @bartjuh:

      wat betreft de overheid zal het wel hetzelfde gaan als altijd

      Iedereen is gelijk, maar sommige zijn meer gelijk dan andere

      Login om te reageren
  21. revson zegt

    8 mei 2012 om 12:00

    Als iedereen consequent die 6 euro niet betaald gaan ze toch wel nadenken of niet?

    Login om te reageren
    • timberleek zegt

      8 mei 2012 om 12:31

      @revson:

      reken daar maar niet op. dan gaan ze gewoon consequent verhogingen versturen.

      het is wel ambtenarij hè

      Login om te reageren
  22. twang zegt

    8 mei 2012 om 12:39

    links of rechts om pakken ze ons toch wel. Als de 6 euro er af gaat na hoger beroep verhogens ze gewoon de boetes met 6 euro. Ze moeten immers wel genoeg binnen harken.

    Login om te reageren
    • stanoow zegt

      8 mei 2012 om 14:41

      @twang: dat zie je verkeerd :P de hoogte van de boetes heeft te maken met de gevaarzetting en niet met het spekken van de kas. Aldus Koos Spee :P

      Login om te reageren
      • bartjuh zegt

        8 mei 2012 om 14:49

        @stanoow: ohh.. daarom kost onnodig toeteren 300 zoveel euro. Levensgevaarlijk.

        Login om te reageren
    • bempi zegt

      8 mei 2012 om 14:49

      @twang:

      Noteer alle boete tarieven, publiceer ze op het internet en vergelijk dit in de loop der jaren. Dan weet je of je duurder of goedkoper uit bent met boetes en vervolgens daarvan bepaal jij maar wat je invult en kwijt wilt aan een boete ipv dat zij een wettelijk vast bedrag vaststellen. Probleem opgelost.
      En als ze acceptgiro’s en aanmaningen blijven sturen. Gewoon negeren zoals zij dat doen met de rechters.

      Login om te reageren
  23. meneersander zegt

    8 mei 2012 om 15:20

    Oplichters!

    Login om te reageren
  24. Esprit_de_Flandre zegt

    8 mei 2012 om 18:32

    Haha, supergrappig.

    Ik zou niet betalen. Als ze het dan willen verhogen kan je makkelijk naar de rechter stappen. Alleen wordt dat natuurlijk een dure grap, maar ik reken erop dat er wel een organisatie zal opstaan om alle gedupeerden te verdedigen.

    Login om te reageren
  25. dennisr zegt

    8 mei 2012 om 18:42

    mooi, negeren wij hun administratie kosten toch ook.. of beter nog, we negeren die hele boete!

    Login om te reageren
  26. CasperH zegt

    9 mei 2012 om 09:46

    Artikel geüpdate!

    Login om te reageren
  27. weekert zegt

    9 mei 2012 om 13:50

    Heb nog een zaak lopen.. 2 x dezelfde boete binnen gekregen, foto’s opgevraagd, contact opgenomen waarna ze de fout erkenden. moest beide boetes overmaken waarna ik er 1 teruggestort zou krijgen. ik kreeg inderdaad het boetebedrag teruggestort, maar de 6 euro administratiekosten niet. Hier weer contact over gehad, en daar kon ik naar fluiten werd mij verteld… het kan me niet schelen wat het me aan tijd en dergelijke kost… maar die 6 euro ga ik terug krijgen..

    Login om te reageren
    • johnny23 zegt

      7 september 2012 om 15:21

      @weekert:
      En terecht. Wij zijn voor een niet-aftrekbare boete met hetzelfde bezig

      Login om te reageren
  28. TVRooom zegt

    16 juni 2012 om 17:13

    @bmwalpina: omdat het je klauwen vol met geld kost als je het niet doet.
    @Autoblog: leuk om te suggeren dat het CJIB de vinger geeft aan de rechter, terwijl die hele dikke middelvinger natuurlijk uit het diepst van ons aller hart (en portemonnee) toegewenst wordt aan die legale boeven uit Leeuwarden!

    Login om te reageren
  29. johnny23 zegt

    7 september 2012 om 15:19

    Zakelijke rijders mogen helemaal niet klagen! De rechter heeft bepaald dat boetes met administratiekosten geen boete is, maar een belastingheffing. Daarmee is de boete dus gewoon fiscaal aftrekbaar geworden :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North