• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Peugeot 308 GTi vanaf 29.990 euro

Auteur: Dennis, gepost 20 mei 2010 om 10:29 – 78 Reacties

Afbeelding De Peugeot 308 GTi vanaf 29.990 euroAfbeelding De Peugeot 308 GTi vanaf 29.990 euroAfbeelding De Peugeot 308 GTi vanaf 29.990 euroAfbeelding De Peugeot 308 GTi vanaf 29.990 euro

Peugeot 308 GTi
In onze mailbox zojuist een dampend vers persbericht van Peugeot dat opent met: “Peugeot herintroduceert de term GTi met de lancering van de 308 GTi, een sportieve berline met opvallend veelzijdige eigenschappen: een auto die geschikt is voor dagelijks gebruik en die het milieu ontziet. Deze moderne 5-deurs vormt een perfecte combinatie van unieke rijeigenschappen en vele praktische gebruiksmogelijkheden.” Typische marketing bla bla, dus laten we even verder kijken…

De Peugeot 308 kennen we natuurlijk, dus wat is er zo bijzonder aan de GTi? Hij wordt aangedreven door een 200 pk sterke 1,6 liter THP motor (Twin-scroll turbocompressor en directe injectie), goed voor 275 Nm koppel, gekoppeld aan een handgeschakelde 6-versnellingsbak. Daarmee sleur je de 308 in 7,7 seconden naar 100 km/u. De motor is uitgerust met “Sound System technologie” voor voor een sportieve roffel van de motor tijdens het accelereren. Het verbruik ligt op 6,9 l/100 km en de uitstoot op 159 g/km.

Je herkent de 308 GTi aan zaken als:

  • de “Sport” voorbumper van de 308 CC
  • de achterbumper met diffusor in Noir Perla Nera
  • de achterspoiler die zorgt voor extra stabiliteit op hoge snelheid
  • de dubbele verchroomde uitlaatpijp
  • de GTi-logo’s aan de zijkant en de achterzijde
  • de 18inch lichtmetalen velgen type “Lincancabur”
  • aluminium pedalen, voetensteun en pookknop, een leren sportstuur met afgeplatte onderkant en aluminium duimtabs, een bedieningspaneel in hoogglans zwart enz.

De auto kreeg over een extra sportief onderstel en geventileerde remschijven, voor in de maat 340×30 mm en achter in de maat 290 x 12 mm. ESP in combinatie met EBD (Electronic Brakeforce Distribution) en BAS (Brake Assist System) is standaard. Het ESP, ASR en BAS kan uitgeschakeld worden, wanneer je je even wilt uitleven zonder al die hulpjes. En wij maar denken dat Peugeot nooit meer leuk zou worden.

De 308 GTi is te bestellen vanaf 29.990 euro.

Ook interessant!

  • Peugeot 308 SW is even wennen
    Peugeot 308 SW is even wennen
  • Peugeot 206 GTI's beleven eerste Junkyardrace op TT Assen!
    Peugeot 206 GTI's beleven eerste Junkyardrace op TT Assen!
  • Peugeot 206 GTI: dashboard flocken (en wat is dat?)
    Peugeot 206 GTI: dashboard flocken (en wat is dat?)
  • Goedkoopste Peugeot 208 GTI
    De goedkoopste Peugeot 208 GTI heeft een kleurtje

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

308, gti, Peugeot

Vorig bericht: « Opel hoeft niet zo nodig marktleider te zijn
Volgend bericht: Koeriersdienst overheid stopt met elektrische auto’s »

Lees Interacties

Reacties

  1. Forza zegt

    20 mei 2010 om 10:40

    Hok. Is net zo GTi als een golf IV met dezelfde aanduiding. Met dat verschil dat een Golf IV wel om aan te zien is (en dat betekent wat!)

    Login om te reageren
    • kareltje zegt

      20 mei 2010 om 11:55

      @Forza: ik deel deze mening niet met je! Golfjes zijn een 13 in een dozijn verhaal…

      Login om te reageren
  2. Jochempie zegt

    20 mei 2010 om 10:41

    Leuk, een lauwe hatch! Ziet er wel oké uit eigenlijk. Lijkt me een comfortabele maar snelle wagen.

    Login om te reageren
  3. Wichard zegt

    20 mei 2010 om 10:41

    Of je koopt een gewone 308 en met het geld wat je daarmee overhoudt koop je nog een 205 GTi, veel meer plezier voor hetzelfde geld.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 10:55

      @Wichard: inderdaad, een 205 GTi is leuk en ziet er ook nog redelijk stoer uit, dit niet.

      Login om te reageren
    • xiran zegt

      20 mei 2010 om 11:11

      @Wichard: inderdaad, een 205 gti is betaalbaar. daarnaast neem je gewoon een accent voor doordeweeks accent (1.1)

      Login om te reageren
  4. Stender zegt

    20 mei 2010 om 10:42

    GTi was dood volgens Peugeot?

    Login om te reageren
  5. Alwood zegt

    20 mei 2010 om 10:43

    lol, die eigenwijze fransen doen in ieder geval niet mee aan de vermogensbattle ;-) blijf je met een oud brik tenminste ook nog een beetje bij…

    Login om te reageren
  6. Gerrelekker zegt

    20 mei 2010 om 10:44

    Afgrijselijk! Nog 100X liever een of andere lauwe Kia

    Login om te reageren
  7. jan1666 zegt

    20 mei 2010 om 10:46

    Arr! wij piraten vinden dit een mooie sloep. Enterenn!!!!

    Login om te reageren
  8. CSL zegt

    20 mei 2010 om 10:46

    Is die Twin-scroll turbocompressor en directe injectie samen met BMW ontwikkeld?
    Zo te horen ligt die blok ook binnenkort in de Mini.

    Login om te reageren
    • kareltje zegt

      20 mei 2010 om 11:57

      @CSL: ”die” blok ligt al 2 jaar in de mini, levert daar enkel 211 pk

      Login om te reageren
  9. jack_abarth zegt

    20 mei 2010 om 10:46

    Het idee dat ze weer een Fatsoenlijke GTi uit willen brengen kan ik alleen maar toejuichen.
    Maar laatste leuke GTi was de 106. Want de 206 was het net niet, en de RC was gewoon TE duur.
    Alleen dat ze nu weer zo’n grafhok als de 308 moeten gebruik snap ik dan weer niet.

    Login om te reageren
  10. Jochempie zegt

    20 mei 2010 om 10:48

    @Stender: dat blijkt toch?

    Login om te reageren
  11. Jipp zegt

    20 mei 2010 om 10:53

    ik vind het een beetje een slappe aanfluiting voor de typenaam GTi, het ziet er niet eens heel sportief uit wat wel het geval is bij zijn grote concurent, de Golf GTI. Daarbij hadden ze beter de 208 of zelfs de 107 als GTi uitgebracht, dat was leuker dan dit hok.

    Login om te reageren
  12. jack_abarth zegt

    20 mei 2010 om 11:00

    @Jipp,

    Je moet wel toegeven dat de golf GTI 4 en 5 toch ook gewoon 1 grote aanfluiting was.
    Je moest goed kijken of het een GTI was of niet.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 11:23

      @jack_abarth: ben ik alleen met je eens bij de golf 4, bij de golf 5 toch echt niet, alleen aan de velgen al kon je zien dat het een gti was, daarna nog aan de speciale gril en daarbij werd de 5 gti eigenlijk maar in 3 kleuren geproduceert, rood, wit en zwart…! De golf 4 heb je wel weer gelijk in, daar zijn er ook maar weinig van gemaakt. maar zowel de golf 5 als golf 6 gti waren en zijn echt geen aanfluiting, net als de golf gtd.

      Login om te reageren
  13. Max zegt

    20 mei 2010 om 11:02

    wow een Peugeot GTI met een Vrrrroombox

    Login om te reageren
  14. Luckylen zegt

    20 mei 2010 om 11:03

    Jemig!, GTI onwaardig! 200pk?? lachertje had minstens tussen de 250/300pk moeten liggen en niet z’n slappe lieve uitstraling!

    Login om te reageren
  15. fab zegt

    20 mei 2010 om 11:06

    niet echt, mijn alfa 159 koste nieuw 30 000 is een 2.4 diesel en met chip trekt hij op in 7.4 seconden, tis dus een diesel die 500 kg meer weegt met ongeveer zelfde pk’s en hij is veel mooier dus keuze is snel gemaakt zeker :p

    Login om te reageren
  16. turbovu zegt

    20 mei 2010 om 11:19

    200 Pony’s is ZO 2004

    Login om te reageren
  17. lambo4all zegt

    20 mei 2010 om 11:20

    gewoon een scirocco R, dan zijn al je problemen opgelost:)

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 11:24

      @lambo4all: In het geel of wit is de scirocco echt al standaard leuker dan dit, niet eens een R nodig.

      Login om te reageren
  18. Dimitri zegt

    20 mei 2010 om 11:23

    wat een trieste verschijning zeg, kijk die wieletjes nou en die achterspoiler, ding is met het blote oog niet te zien!

    tupperware hoeft voor mij zo nodig niet, maar kijk eens naar andere hothatches, die hebben toch net ff wat leukere details om het net ff wat meer spice/smoel te geven.

    Login om te reageren
  19. npdw zegt

    20 mei 2010 om 11:25

    wat lelijk! golf r is the auto die je moet hebben

    Login om te reageren
  20. The_12oach zegt

    20 mei 2010 om 11:25

    Zolang ze maar met de volgende generatie wel wat heets deruit persen is het goed.

    Login om te reageren
  21. Ibanez zegt

    20 mei 2010 om 11:27

    hoe durven ze “milieu ontzien” en GTi in een zin te noemen?!

    die 2e hands M3 zit er nog steeds in voor 30 mille

    Login om te reageren
  22. paulusrx7 zegt

    20 mei 2010 om 11:29

    lelijk, lomp, traag, enz 3x niks

    Login om te reageren
  23. Ferdinand1 zegt

    20 mei 2010 om 11:29

    Leuk Peugeot…een concurrent voor de Golf V… Mag best hoor zo’n “leuke maar niet al te krachtige” motor, maar noem het dan geen GTi.

    Login om te reageren
  24. Ferdinand1 zegt

    20 mei 2010 om 11:31

    Terwijl ze het wel kunnen. Kijk maar naar de RCZ. Dat vind ik echt een gaaf ding!

    Login om te reageren
  25. jack_abarth zegt

    20 mei 2010 om 11:36

    @Jipp,

    Je hebt een punt met de rode bies in de grill en de velgen. Maar omdat dat spul ook te koop werd aangeboden op een 1.6 of wat dan ook, maakt een GTI niet meer herkenbaar.

    Dat was het punt waar ik meer op doelde.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 12:00

      @jack_abarth: dat vind ik opzich wel meevallen, wat je meer ziet is dat een jetta front op een golf 5 werd gezet, zodat je een chromen grill hebt, dezelfde als van de gt1, alleen was de gti zwart met de rode bies, je moet het weten maar daardoor was hij wel herkenbaar. Ook waren de achterlichten donkerder dan de normale versie. Waar jij op doelt zie je meer op golfjes 3 naar mijn mening, een mooie nette orginele golf 3 met volledige onderhoudshistorie is nog maar zelden te vinden…

      Login om te reageren
  26. Hubert zegt

    20 mei 2010 om 11:43

    En wat weegt dat kreng?
    Dat zal vooral bepalen of het een GTI scheurijzer is.

    Login om te reageren
  27. GeoBem007 zegt

    20 mei 2010 om 11:47

    Zelfde motor als in de MINI JCW?

    Login om te reageren
  28. mrp zegt

    20 mei 2010 om 12:00

    Zwarte velgen (liefst met een witte of rode bies) hadden het uiterlijk al een stuk spannender kunnen maken!

    Login om te reageren
  29. Q zegt

    20 mei 2010 om 12:04

    Ziet er niet uit, geef mij maar enige echte GTI en dat is een Volkswagen!

    Login om te reageren
  30. jack_abarth zegt

    20 mei 2010 om 12:19

    @Q,

    De enige echte GTI komt van Peugeot, die zijn per slot van rekening de grondlegger van de letters GTi.

    n00b…

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      20 mei 2010 om 12:44

      @jack_abarth: GTI komt volgens mij toch echt van Volkswagen af..

      Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 12:48

      @jack_abarth: fout, de volkwagen ingenieurs hebben in hun vrije tijd een leuk sportautotje gemaakt, de 1e golf gti, volkswagen besloot hem maar eens in productie te nemen, toen bleek dat de typebenaming gti wel heel goed liep kwamen andere merken er ook mee, maar volkswagen is ermee begonnen.

      Login om te reageren
  31. Mr.X. zegt

    20 mei 2010 om 12:20

    Jipp,

    de golf r32 had wel dezelfde neus als de jetta (ongeveer). Daarom deden de golfrijders dat

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 12:51

      @Mr.X.: idd, maar de golf was ook samen met de polo en de fox de enige modellen die geen chromen grote familieneus hadden, en eerlijk gezegd ziet het er wel mooi uit! maar de normale golfje’s met zukje neuzen hebben ook geen R in de grill staan en 2 uitlaten midden achter. En het waren voornamelijk de gene waarvan je je afvraagt hoe ze aan het geld voor een golf 5 komen die dat deden.

      Login om te reageren
  32. ivo zegt

    20 mei 2010 om 12:34

    maak dit de normale 308, ziet er wel kek uit, het label gti kan er dus wel vanaf

    Login om te reageren
  33. Heyhuub zegt

    20 mei 2010 om 12:37

    @ jack_abarth

    Welke GTi had Peugeot voor de Golf GTI dan?

    Login om te reageren
  34. Rotary1 zegt

    20 mei 2010 om 12:42

    Jeeej… 200pk in een auto van bijna 2 ton <_<

    Login om te reageren
  35. Mr. Dj M. zegt

    20 mei 2010 om 12:44

    De neus met deze muil blijft jammer, maar voor de rest zijn de looks wel leuk alleen toch echt niet GTI achtig genoeg!
    Ook de rijeigenschappen zullen vast niet zo top zijn, ze hebben tenslotte niks gedaan aan de zwaarlijvigheid van de auto…

    Login om te reageren
  36. HGP zegt

    20 mei 2010 om 13:00

    @jack_abarth

    VW heeft de GTI groot gemaakt, maar Maserati had er nog een model voor met de letters GTI, de Maserati 3500 GTI van ergens in de jaren 50.

    Eerst even deftig opzoek werk doen voor alleer je andere mensen n00b begint te noemen ;-)

    groeten

    Login om te reageren
  37. nielsje188 zegt

    20 mei 2010 om 13:02

    GTI zeggen ze dan… tssssss

    Login om te reageren
  38. Simpson zegt

    20 mei 2010 om 13:05

    moet dat geen Sti zijn? zoals de 306 dat was?

    Login om te reageren
  39. jack_abarth zegt

    20 mei 2010 om 13:08

    Heb het opgezocht, en idd golf 1 was er in 1976 mee gekomen :oops:.
    Ik meen dat ik een keer op discovery of op car channel één of andere wagen-top 500 programma gezien heb waarbij ze vertelde dat peugeot met de 205GTi eerder was.

    Login om te reageren
  40. Jochempie zegt

    20 mei 2010 om 13:11

    @Simpson: de 306 was leverbaar als GTI en als S16, niet als Sti, dat zijn subaru’s.

    Login om te reageren
  41. SummerSky zegt

    20 mei 2010 om 13:35

    Gemotoriseerde KIP-caravan met GTI-logo? Moet niet veel gekker worden :)

    Login om te reageren
  42. janmartijn zegt

    20 mei 2010 om 13:38

    Ik snap niet dat er mensen zijn die zo’n auto zouden kopen…

    Login om te reageren
  43. Simpson zegt

    20 mei 2010 om 13:43

    @jochempie de S16, die bedoel ik.
    Misschien had ik toen wel al een bril moeten hebben :mrgreen:

    Login om te reageren
  44. Klassiekerrally zegt

    20 mei 2010 om 14:06

    Wat is het toch een netvliesverzengend lelijke auto…

    Login om te reageren
  45. dirk zegt

    20 mei 2010 om 14:20

    De mooiste uit zijn klasse.
    Het interieur straalt klasse en degelijkheid uit.
    De autogids uit Belgie beweert dat het interieur het best afgewerkt is in dit segment er het ziet er nog mooi uit ook.
    Vergeleken met bv de BMW 1 serie en de Golf is dit zonder twijfel een topper.
    Iemand beweertdat hij traag is maar 7.7 sec. naar de honderd daar had je nog niet lang geleden een m3 voor nodig.

    Login om te reageren
  46. CSL zegt

    20 mei 2010 om 14:58

    @kareltje
    Maar wat in de mini ligt is toch een 1.6 met compressor en niet een twin scroll turbo?

    Login om te reageren
  47. lamborgfan zegt

    20 mei 2010 om 15:28

    Dan koop ik liever een RCZ… Die kost 31600

    Login om te reageren
  48. lamborgfan zegt

    20 mei 2010 om 15:30

    AHUM… correctie die heeft 156 pk en de diesel is sterker… toch maar niet

    Login om te reageren
  49. Huubje zegt

    20 mei 2010 om 15:35

    @dirk

    De eerste M3 uit 1986, best lang geleden, deed 0-100 in 6.7 seconden.

    Login om te reageren
  50. Euphoric77 zegt

    20 mei 2010 om 15:37

    @dirk dat ligt toch nogal aan je leeftijd – niet lang geleden – 15 tot 25 jaar vind ik niet “niet lang geleden”.
    de vorige generatie Leon’s (Topsport later FR) bijvoorbeeld met 180 pk doen het al sneller dan deze Fransoos en dan spreek je over 1999 ofzo?? En er zullen wel genoeg andere voorbeelden te noemen zijn. 7,7 seconden naar de 100 voor een hot hatch is nu niet bepaald snel hoor, alle concurrenten laten je staan op ongeveer een seconde naar de 100. Nu is 0-100 natuurlijk niet alleszeggend, maar je vergelijking gaat niet direct op, want we hebben het hier wel over een 2010 wagen die je als je een M3 aanhoudt vergelijkt met het eerste type M3 qua acceleratie en dan spreken we over oldtimers….

    Login om te reageren
  51. Trevor zegt

    20 mei 2010 om 15:48

    @fab… Een 2.4 JTD die koste in NL minimaal 42.000 en geen 30 voorzover ik weet… Ook dat de jouwe in 7,4 sec naar de 100 trekt wil ik wel is geklokt zien..Een V6 3.2 doet er namelijk 7,2 over en die is lichter dan die 2.4JTD en heeft 260 pk… Ik persoonlijk vindt dit ook niet de mooiste maar een niet onaardige GTI voor een scherpe prijs.. TOV een golf is deze toch wat ruimer en origineler.. Tja qua waarde vastheid.. Uhhhhhhhhhhhh nee die zal een golf dik winnen…

    Login om te reageren
  52. Laurens zegt

    20 mei 2010 om 16:03

    200 pk = 7.7 seconden?

    Obesitas, en bij deze auto zie je dat er ook nog aan af :-)

    Login om te reageren
  53. Benjamin1 zegt

    20 mei 2010 om 16:17

    Wat een zeikerds hier zeg.

    Net alsof 200 pk niet voldoende is. Ik denk dat er hier weinig mensen lopen die harder optrekken met de fiets.

    Uiteindelijk slaan sommige argumenten helemaal nergens op. Net alsof 7,7 seconden epic traag is. In vergelijk met de Golf GTI is het verschil echt minimaal.

    Totaal 11pk minder dan de Golf 6 GTI. Maar wel uit 400cc minder. Ik zou er geen nee tegen zeggen hoor. Golf GTI is in 6,9 seconden naar de 100 met DSG. Met een handbak dus 7,2-7,4.

    Dus,@fagboys, get your facts right!

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      20 mei 2010 om 16:53

      @Benjamin1: Bij fifth gear testen ze ieder jaar wel de hot hatches, ik durf te wedden dat dit ding niet eens in aanmerking komt, en we zullen wachten op de circuit vergelijkingen, ik weet wel wie er met glans wint, en dat is niet het obesitas kindje.

      Login om te reageren
      • Benjamin1 zegt

        20 mei 2010 om 17:19

        @Jipp:

        Wat goed dat jij dit soort dingen bij voorbaat weet zeg!

        Login om te reageren
        • Jipp zegt

          20 mei 2010 om 17:30

          @Benjamin1: Je kunt wel natellen dat zowel de golf, als de focus als de leon hiervan winnen.

          Login om te reageren
  54. The360box zegt

    20 mei 2010 om 16:19

    In de 106 GTI lag niet zo veel PK, maar dit is afschuwelijk, 1,6, zelfs mn Xantia heeft 1,6. Puegot mag van mij failliet, kijk naar de 5008, of de 3008, allemaal scheef en vooral die 5008 met een scheve knipoog naar de Citroën C4 picasso, weet wel dat het 1 pot nat is maar Peugoet bakt er niks van.

    Login om te reageren
  55. mashell zegt

    20 mei 2010 om 17:14

    Dit soort top modellen bij Peugeot zijn vaak niet de snelste of meest stoere maar je krijgt wel veel waar voor je geld! Dit lijkt me een heel prettige auto.

    Login om te reageren
  56. swearengen zegt

    20 mei 2010 om 17:45

    lelijk ding maarja franse janettenbak

    Login om te reageren
  57. Prinz Pilz zegt

    20 mei 2010 om 18:05

    Zou hier niet in gesignaleerd willen worden. Janettenbak, zo’n mooi woord hiervoor…

    Login om te reageren
  58. Cantago zegt

    20 mei 2010 om 19:36

    Best een geinig bakkie. Meer een uiterlijk om de vriendin een plezier mee te doen, of ik er zelf in zou willen rijden? Ik weet het niet hoor… Liever niet denk ik.

    Login om te reageren
  59. Dimglor zegt

    20 mei 2010 om 19:46

    De enige 308 variant die ik mooi vind is de 308cc…
    De gewone 308 is nog aanvaardbaar.. maar die sw is gewoon een lelijk hok!

    Login om te reageren
  60. Dog zegt

    20 mei 2010 om 22:10

    Lelijk, lelijker, lelijkst … vooral in wit :(
    En anno 2010 een model als “GTi” uitbrengen die het tegen de 23 jaar oude 205 GTi moet afleggen qua performance is een belediging voor de legacy !

    Login om te reageren
  61. Tommy2 zegt

    21 mei 2010 om 18:58

    Gatver! Wat een oerlelijke bak dit! Sleep ze voor de rechter voor het misbruiken van de naam “GTI” want dit is echt één grote fail! :(

    Login om te reageren
  62. AMG Powerrr zegt

    22 mei 2010 om 11:10

    Beter noemen ze hem de 308 XSi. Gewoon net zoals die oude 306 “GTI”.

    Ik vind het niks trouwens.

    Login om te reageren
  63. Martijn zegt

    20 juni 2010 om 18:54

    Deze 308 GTI zie ik als de opvolger van de 306 GTI , ik heb er een gehad en vond dit een fenominale auto.
    De prestaties die ze toen opgaven klopten zeker niet hij was namenlijk veel sneller als de 8.8 sec die ze opgaven.
    Deze heeft gelukkig ook weer een 6 bak wat het koppel ten goede komt.
    En qua looks ja in 3 deurs zwart met wat extra plastic en een mooi setje velgen is deze zeker niet lelijk.
    Ik ga er zeker over nadenken.

    Login om te reageren
  64. phill zegt

    6 september 2010 om 19:32

    het interieur is prachtig . ! maar wel een beetje duur :D

    Login om te reageren
  65. richard zegt

    20 september 2011 om 17:42

    het interieur is in de daad prachtig
    en het is een wolf in schaap kleding
    peugeot heb noot voor aan gelopen met pk
    maar met 275 Nm gaat hij wel lekker voor uit

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North