• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De RS5 prijzen zijn bekend

Auteur: CasperH, gepost 31 maart 2010 om 10:50 – 68 Reacties

Audi RS5


Net je huis verkocht? Koop geen nieuw huis maar een Audi RS5! Die is namelijk luxer. En gaat beter door de bocht, ook. Audi heeft nu een prijs aan de RS5 gehangen.

De RS5 is nu al te bestellen en vanaf juni staat hij bij je op de stoep. Dat kost je 112.500 euro maar daarvoor krijg je wel een 450 pk sterke 4.2 liter V8 in één van de fraaist gelijnde auto’s die er op dit moment op de markt zijn.

De RS5 is overigens wel een slordige 5000 euro duurder dan de RS4, die toch een paar deuren en kofferruimte meer heeft. Wil jij zeker weten dat je de juiste keuze maakt? De RS4 reden we al eens en in de wandelgangen gaat het gerucht dat een zekere Wouter is uitgenodigd om binnenkort een stukje te sturen in de RS5. En ik denk dat we daar dan op deze site wel even melding van maken…


Ook interessant!

  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2
  • Video - maakt de nieuwe BMW M3 gehakt van de Audi RS5?
  • ABT Audi
    Dít zijn de 8 gaafste ABT Audi's op een rij
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Coupe, RS5

Vorig bericht: « Doe de wisseltruc met Lambo’s in je huiskamer
Volgend bericht: Wat was jouw leukste ervaring met de politie? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Punk zegt

    31 maart 2010 om 10:51

    M3 is goedkoper en de betere car dus mij keuze is duidelijk !

    Login om te reageren
    • Pordon zegt

      31 maart 2010 om 11:24

      @Punk: Heb je er al mee gereden dan dat je al weet dat de M3 beter is? Leuk om reacties te lezen waarin wat gezegd wordt over het gedrad van deze en het ‘fun’ gehalte etc. best knap dat jullie dat al weten zonder ooit in deze auto te rijden. Lijkt me prima auto.

      Login om te reageren
    • Jokkebrok zegt

      31 maart 2010 om 14:47

      @Punk: ja, voor mij ook; de Audi natuurlijk!

      Login om te reageren
  2. Brutus zegt

    31 maart 2010 om 10:52

    Voor 112.500 euro heb je maar een klein huisje dan tegenwoordig!
    Eind zomer kan ik misschien stage lopen bij Audi Centrum Tilburg dus wie weet staat ie er dan ook :D

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      31 maart 2010 om 14:17

      @Brutus: Eén tip, ga niet naar Audi Centrum Tilburg, want daar lopen alleen maar balletjes rond. Trouwens, ondervind dat maar zelf :D

      OT: Logische prijs, zeker t.o.v. de M3. Maar voor dat geld kun je ook tweedehands héél leuk shoppen. Tweedehands 911 of Cayman S of….

      Login om te reageren
  3. LastClick zegt

    31 maart 2010 om 10:52

    -edit: check en dank :)-

    Login om te reageren
  4. BakPouwww zegt

    31 maart 2010 om 10:53

    dan toch de RS4 voor mij ,want die is goedkoper en
    sneller

    Login om te reageren
    • TINUS zegt

      31 maart 2010 om 17:28

      @BakPouwww: Is die wel sneller?

      Login om te reageren
  5. Gemis zegt

    31 maart 2010 om 10:55

    Prijs valt me mee, een Audi S5 met wat opties kost dit namelijk ook al snel. Is wel duurder dan een M3 maar dan heb je ook quattro, s-tronic en meer pk’s.

    Login om te reageren
  6. Neal zegt

    31 maart 2010 om 10:57

    Duur en een laag ‘fun’ gehalte… jep, geef mij ook maar een M3er

    Login om te reageren
  7. wapz zegt

    31 maart 2010 om 11:00

    Foto’s op het circuit van Abu Dhabi. Zal VAG dan toch binnenkort de Formule 1 instappen door Toro Rosso of Sauber te kopen?

    Login om te reageren
  8. RobertJ zegt

    31 maart 2010 om 11:00

    Ik zou voor een S4 gaan, of eigenlijk, een A4 Avant 2.0 TFSI 211pk quattro S Edition, met automaat. Wat heb ik nou nog meer te wensen?

    Login om te reageren
  9. Mr. V8 zegt

    31 maart 2010 om 11:02

    Hmm, geef mij dan maar een Cayman S

    Login om te reageren
  10. RBH zegt

    31 maart 2010 om 11:04

    Vind het opzich wel een dikke wagen, maar hij doet me veel minder dan de M3. Daar komt nog eens bij dat die duurder is dan de M3. Dus doe mij maar een M3. Of nee, doe mij maar een E46 M3 CSL en een garage voor mijn nieuwe huis. ;)

    Login om te reageren
  11. John zegt

    31 maart 2010 om 11:05

    Doet mij ook maar een M3, die vind ik overigens ‘fraai gelijnder’. En anders de goedkopere RS4, gewoon omdat ik extra deuren wel fijn vind..
    Mja, voor minder geld staat er ook een 550i voor de deur..

    Login om te reageren
  12. floryn zegt

    31 maart 2010 om 11:05

    Dit is wel echt een snoepje. Ik ben heel benieuwd naar de rijtest!

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    31 maart 2010 om 11:05

    Weet je? Ik moest er aan wennen, maar nu vind ik hem wel wat…

    Login om te reageren
  14. raoulkroes zegt

    31 maart 2010 om 11:06

    Geef mij maar een M3 E92…

    Login om te reageren
  15. kane_sting zegt

    31 maart 2010 om 11:08

    wat me opvalt is dat dit gewoon een automaat is zonder flippers of iets.. zou toch met zo veel PK’s beetje controle erover willen hebben en niet zo’n automaat die bepaalt wanneer er geschakeld wordt.

    Login om te reageren
    • Roel zegt

      31 maart 2010 om 11:18

      @kane_sting: Echt wel flippers, kijk maar eens goed. Ze zijn klein, maar ze zitten er echt.

      112K lijkt een te rechtvaardigen prijs. Toffe kar hoor.

      Login om te reageren
  16. kane_sting zegt

    31 maart 2010 om 11:10

    Audi heeft heel duidelijk door dat als ze een chassis bouwen daar heel veel modellen (verschillende prijzen) op kunnen bouwen. Dus je betaalt hier misschien 112,000 euro maar Audi betaal alleen wat extra’s voor de spoiler en de motor (body is gewoon A5/S5)

    Login om te reageren
  17. Ramshoek zegt

    31 maart 2010 om 11:17

    ‘k Ben niet zo’n Audi fan, maar wat ze daar bij Audi goed hebben gedaan is het ding uitrusten met een heerlijke hoogtoerige atmosferische V8.
    Ten aanzien van de volgende M3 wordt er steeds gesproken over een geblazen 3 pitter. Alsjeblieft BMW ! Neem je 4.0 of 4.4 (M3GTS) nog een keer onderhanden met leanburn Directe inspuiting, cilinderuitschakeling in deellast ofzo, maar hou hem atmosferisch!

    Maar oké, eerst is de nieuwe M5 aan de beurt en gaan we dus zien op welke manier BMW de V10 denkt te kunnen vervangen. Volgens de geruchten krijgt V8 turbo meer vermogen dan die uit de X5/X6 M versies en ik hoop dat ze dat vermogen halen uit meer toeren en daarmee een breder toerenbereik en een meer atmosferisch karakter aan de V8 turbo gaan geven.
    Afwachten…

    Login om te reageren
  18. autoblogger zegt

    31 maart 2010 om 11:19

    Nog even de filmpjes met de RS5 pluggen:
    http://www.autojunk.nl/2010/03/audi-rs5-film
    http://www.autojunk.nl/2010/03/dit-is-het-geluid-van-de-rs5

    Login om te reageren
  19. Duidelijk zegt

    31 maart 2010 om 11:25

    Ik zou toch voor de RS5 gaan. De A5 is vanbinnen groter dan de A4 en ik denk wel dat dat representatief is voor de RS modellen. Ik heb naast speelgoed ook graag wat comfort extra.

    Login om te reageren
  20. Sjoske zegt

    31 maart 2010 om 11:30

    @Heel veel mensen ;):
    de M3 is met automaat toch wel heeeeeel veel goedkoper “not”. Maar op zo’n bedrag is 2000 euro toch niets? M3 kost met automaat 110.485 ook ex opties!
    RS5 = 30 pk meer en quattro en dat lijkt me de meerprijs toch wel te rechtvaardigen.

    Verder is het gewoon een keuze van smaak, wie vind welke leuker of mooier.

    @kane_sting:
    De s-tronic heeft wel degelijk flippers zie deze foto:
    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Audi/RS5_brochure/Audi_RS5_brochure_11.jpg

    Persoonlijk, Ik zou voor de RS5 gaan. M3 coupe is een mooi gelijnde auto en met de juiste velgen ziet hij er echt top uit!

    Maar de RS5 heeft met quattro toch iets waardoor ik ( en met mij velen) veiliger de straat op kan met 450 pk! We zijn niet allemaal coureurs ook al denken we van wel.

    Wouter buiten beschouwing gelaten natuurlijk, al zal die dadelijk in de test de RS5 echt wel op zijn welbekende “kloten geven”

    Login om te reageren
  21. integralechubasco zegt

    31 maart 2010 om 11:34

    de zilveren accenten hebben nogal een libidoverlagend effect, in combi met rood. of is dit een versie die de ricky martins van het autospectrum moet aanspreken?

    Login om te reageren
  22. Sorcerer zegt

    31 maart 2010 om 11:36

    De RS4 is niet meer te krijgen en op de nieuwe wachten we nog… Overigens is de RS5 als het goed is een klein stukje sneller dan de oude RS4: toch 30 pk (en waarschijnlijk wat koppel) meer terwijl het gewicht (neem ik aan) gelijk is.

    Login om te reageren
  23. Bart_V zegt

    31 maart 2010 om 11:41

    ik had toevallig nog de rs4 afgelopen weekend gezien

    het geluid van die v8 is zo bruut en overschakelen in de bocht ging bijna fout

    doe toch maar een M3 sedan (goedkoper en wegligging spreekt mij meer aan)

    Login om te reageren
  24. Troyk zegt

    31 maart 2010 om 12:00

    Awh wat word ik toch moe van de ‘Doe mij dit maar’.

    ‘ Ja doe mij maar een Maserati GT Coupé, een Zonda F en voor de zondag een Quattroporte. ‘

    Lekker Ontopic.

    Wat vindt je van een RS5 is de vraag.
    Komop boys, we can do better than this :P

    Login om te reageren
  25. Robbet zegt

    31 maart 2010 om 12:08

    Tja als je geld genoeg hebt.. en dit een mooie auto vindt. Waarom niet het nodige geld ervoor neerleggen. Ik begin eerst wel even met een huis ipv. een auto ;) Je kunt er overgens wel luxe mee op vakantie met vrouw/vriendin, Maar als er kinderen in het spel zijn. Ja dan toch maar de rs4.

    Login om te reageren
  26. Mikep85 zegt

    31 maart 2010 om 12:12

    Ik vindt het een mooie auto, alhoewel ik hem wel wat minder imposant vindt dan een m3. Deze stuurt je niet gelijk naar de rechterbaan als je op links zit:P dat heb ik bij die m3 dan weer wel

    Login om te reageren
  27. Jx zegt

    31 maart 2010 om 12:14

    @ Troyk
    als er zovele mensen zeggen= ‘Doe mij dit maar’ (M3 in meeste gevallen), zal dat wss onderliggend willen zeggen dat ze die wagen prefereren boven de RS5 en bijgevolg die dan toch niet zo geslaagd/goed vinden in hun persoonlijke mening… :)

    Login om te reageren
    • DM zegt

      31 maart 2010 om 13:01

      @Jx:
      Gezien de Audi-BMW loopgravenoorlog die hier gevoerd wordt, zegt het hooguit dat de scribenten een voorkeur voor BMW hebben, waar dan argumenten bijgehaald worden die vooral gebaseerd zijn op aannames over aandrijftechniek, gewicht, pk’s, en ga zo maar door. Aannames, aangezien nog geen 4% (ik geef toe, een volstrekt willekeurig maar doelbewust laag percentage) de BMW M3 zelf uitgebreid heeft gereden. En een zekere 0,01% heeft de RS5 gereden.

      Ik zie deze overigens graag terug op de weg.

      Login om te reageren
  28. Het lelijke eendje zegt

    31 maart 2010 om 12:17

    Parkeer maar voor mijn deur, past mooi naast men RS6

    Login om te reageren
  29. Joost zegt

    31 maart 2010 om 12:28

    @ Het lelijke eentje

    Oooh, jij hebt je 2CV de naam RS6 gegeven? ^^

    Login om te reageren
  30. Freude_am_Fahren zegt

    31 maart 2010 om 12:35

    doe mij maar een M3!
    Mooier en goedkoper! (en wie weet sneller?)

    Kan niet wachten op de rijtest

    Login om te reageren
  31. Freude_am_Fahren zegt

    31 maart 2010 om 12:38

    @Ramshoek: waren de geruchten niet dat er een zescilinder kwam? Een driecilindertje lijkt mij toch wel heel heel héél straf…

    Login om te reageren
  32. FenderBender zegt

    31 maart 2010 om 12:49

    Voor dat geld zou ik toch voor wat mooi tweedehands spul gaan. Een mooie E46 CSL of misschien zelfs wel een AM V8 Vantage. Ik zou dit soort bedragen niet overhebben voor een RS5…

    Login om te reageren
  33. porsche_fan zegt

    31 maart 2010 om 14:07

    Doe mij maar een GT3/GT3 RS :D

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      31 maart 2010 om 14:18

      @porsche_fan: kijk uit voor wOoOdy, want die zal je wel op je vingers tikken dat die twee duurder zijn..

      Login om te reageren
  34. lencor zegt

    31 maart 2010 om 14:19

    Nice, elke euro waart :P Ik ben benieuwd naar het filmpje van wouter over de RS5 :D

    Login om te reageren
  35. tayyip zegt

    31 maart 2010 om 14:20

    hij is volgens mij helemaal niet duurder en ookal is die duurder dan de m3 dan zal dat ook maar paar duizendtjes zijn

    Login om te reageren
  36. Joske zegt

    31 maart 2010 om 14:32

    Man man man wat een gigantische prijs voor zo een stuk bagger. Parkeer maar een M3 voor de deur, daar kan je tenminste fun mee beleven. In die RS5 kan je alleen uitgelachen worden waar je bijstaat. En mensen die denken dat de prijs gerechtvaardigd is omdat die overpriced Skoda Quattro heeft: wacht maar af tot ie volledig de bocht uitkeest en dat je met je 120.000 euro kostende eenheidsbaggermobiel in de goot ligt te wenen. Audi heeft nog veel te leren, maar kom ze zullen het toch nooit afleren zolang er een groot deel sukkels die mobieltjes blijft kopen…
    Ik heb er 1 woord voor: MASTERFAIL!

    Login om te reageren
  37. Rodney zegt

    31 maart 2010 om 14:33

    Doe mij toch maar voor 10.000 euro meer de nissan gtr dan heb je een veel betere rij ervaring. heb er een paar weken geleden in gereden wat een auto.

    Login om te reageren
  38. Mr. V8 zegt

    31 maart 2010 om 14:49

    @ Joske: goed verhaal, goed onderbouwing, goede argumenten.. Echt hoor! … Halve tamme.

    Login om te reageren
  39. RBH zegt

    31 maart 2010 om 15:05

    Ik ben geen Audi fan, maar kom op Joske, dat gaat wel heel ver… ;)

    Overigens zou ik kiezen voor een RWD auto als de M3 i.t.t. de 4WD aangedreven RS5. Heb in zowel een RWD auto als een 4WD (en natuurlijk FWD) aangedreven auto gereden, maar vond de RWD auto toch echt het leukste rijden. :) En voor dat geld, in dat segment.. Ja, dan wil ik wel wat fun. :)

    Login om te reageren
  40. marijn zegt

    31 maart 2010 om 16:02

    @ Joske

    Zozo.. met het verkeerde been uit bed gestapt? Weet niet waar je al die debiele argumenten van je op baseerd maar denk de volgende keer, voor zover mogelijk, eens een beetje na. Ik zou zeggen: wacht de rijtest lekker voordat je, zo’n auto waar nog niet veel over bekend is, afkraakt.

    Ontopic:

    Mooie auto die het de concurrentie waarschijnlijk wel zwaar gaat maken. Ben benieuwd naar de rijtest!!

    Login om te reageren
  41. DMan zegt

    31 maart 2010 om 16:04

    @Joske
    niet zo overdrijven he.
    Dit is gewoon een beeldschone auto. Een sportauto zoals we van Audi gewend zijn. Ja misschien is de BMW M3 iets goedkoper en heeft een hogere-funfactor, mijn voorkeur gaat toch uit naar deze.
    Een M3 heeft voor mij een iets te hoog sjonnie gehalte. Meestal als een M3 langs rijd, kijken meestal de kenners en de kampers om, en als een dikke mooie audi langs rijd, kijken ook ‘gewone’ mensen ‘m even na.
    Ik verheug me al op het filmpje :)

    Login om te reageren
  42. FuelMinded zegt

    31 maart 2010 om 16:07

    Wanneer komt er een extreme motorische tuner voor Audi zoals die van Mercedes-Benz (Brabus). Die de grote ballen heeft, wat Audi ingenieurs in geringe mate hebben, om een V10 Lambo blok met twee turbo’s (RS6 blok)in een A5 te leggen? Vervolgens als optie RWD of AWD.

    Ik denk dat ik na mijn studie maar een tuningsbedrijf ga oprichten om VAG even een lesje te leren en omdat er niet goede motorische tuner ervoor is. :twisted:

    Login om te reageren
  43. FuelMinded zegt

    31 maart 2010 om 16:08

    P.S. Gaas in achterbumper is echt Sjonnie kwadraat. (Zo is dat ook weer uit)

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      31 maart 2010 om 16:48

      @FuelMinded:
      Dus Ferrari is ook Sjonnie kwadraat. Heeft tenslotte soms ook gaas achter.
      En MTM doet af en toe toch iets leuks met Audi. En vergeet niet dat pk’s alles zijn. Ik heb echt niet de behoefte om zo’n RS5 nog meer pk’s te geven hoor. Als je voor pk’s gaat moet je maar bij Corvette gaan shoppen.

      Login om te reageren
  44. Edge zegt

    31 maart 2010 om 16:31

    Dat een M3 goedkoper is, maakt mij niet uit. Ik vind zo’n RS5 toch vele malen mooier dan een M3. En de RS4 kan overigens ook wel een update gebruiken, dat ding is nog steeds op het vorige model gebaseerd..

    Login om te reageren
  45. Ferdinand1 zegt

    31 maart 2010 om 16:50

    @Ferdinand1: En vergeet niet dat pk’s NIET alles zijn.

    Login om te reageren
  46. Dimglor zegt

    31 maart 2010 om 18:53

    Ziet er leuk uit enzo… Maar wanneer komt er nu een nieuwe Audi rs4???

    Login om te reageren
  47. Max-autoblogger zegt

    31 maart 2010 om 18:58

    BMW M3 e92 for sure, is veel spannender om te rijden en carbon dak ziet er ook wat lekkerder uit naar mijn mening.
    En zo’n V8 afgeleid van een M5 v10 klinkt ook wel lekuuuur.

    Login om te reageren
  48. M_Giel zegt

    31 maart 2010 om 20:02

    Mooi spul hoor zo’n Audi RS5

    Login om te reageren
  49. Tommy2 zegt

    31 maart 2010 om 20:05

    Een M3 Coupé kost 113.890 en is dus duurder dan de RS5, met DCT issie zelfs veel duurder… Waar halen jullie je M3 dan weg, Duitsland?

    Login om te reageren
  50. GOD zegt

    31 maart 2010 om 20:06

    “Maar de RS5 heeft met quattro toch iets waardoor ik ( en met mij velen) veiliger de straat op kan met 450 pk! We zijn niet allemaal coureurs ook al denken we van wel.”

    Alsof er niets kan gebeuren als je AWD hebt.

    Login om te reageren
  51. Thomaz zegt

    31 maart 2010 om 20:10

    leuk, die vergelijking met de RS4, het oude model wat niet eens meer te koop is… En dit post op Autoblog?..

    Login om te reageren
  52. arashrsf zegt

    31 maart 2010 om 23:37

    5000 meer is niet zoveel meer voor een rs5 met 30pk meer

    Login om te reageren
  53. Sjoske zegt

    1 april 2010 om 08:29

    @GOD

    Natuurlijk als je te ver gaat, kan alles fout gaan maar het scheelt toch een hele hoop!

    @Tommy 2
    M3 kost met automaat 110.485, dus is wel iets goedkoper

    Login om te reageren
  54. Beem bim bop zegt

    1 april 2010 om 11:58

    Wat is die audi neus toch extreem lelijk op een niet donkergekleurd exemplaar.

    Login om te reageren
  55. TSI-tje zegt

    1 april 2010 om 13:10

    Ach mannen, het is coupé, dus hijs cool, punt.
    En zéker in deze RS uitmonstering uitgerust met een dikke (ongeblazen) V8. Of je Audi, BMW, Nissan of iets anders van deze waarde wil rijden zal weinigen van de reaguurders hier slapeloze nachten bezorgen. Het gros (incl.ik zelf) kan toch geen nieuwe RS5, M3, GTR of iets dergelijks betalen. Ik vind het een machtig mooie auto. Maar zo zijn er zeker meer. (zoald de M3, GTR, etc.etc.)

    Login om te reageren
  56. CSL zegt

    1 april 2010 om 13:34

    So dat is dus met de huidige prijzen 10.000 euro bovenop de M3 Sedan. En dan rijdt je nog in een audi/vw.

    Zo te zien wil die RS5 eerder concureren met de nissan GT-R. Ze hadden hem juist goedkoper moeten maken om klanten bij BMW weg te lokken.

    Die 2duizend euro verschil tussen de M3 coupe met DCT kun je wel besteden aan een gruwelijk klinkende uitlaatsysteem met minstens 450pk en minder gewicht. Wordt interessant.

    Login om te reageren
  57. Beetje Verward zegt

    1 april 2010 om 14:04

    “De RS5 is nu al te bestellen en vanaf juni staat hij bij je op de stoep”.

    En op welke stoep moet dit wagentje dan staan?

    “Parkeer maar voor mijn deur, ”

    En voor welke deur mag het dan wel zijn?

    Na verkoop van de woning dus!

    Login om te reageren
  58. Brakovich zegt

    1 april 2010 om 23:31

    Zag gister een zwarte A5 rijden,wat een mooie car. Ik mijn ogen de mooiste wagen van dit moment wat lijnen betreft.

    Login om te reageren
  59. Hensbrooker zegt

    2 april 2010 om 01:02

    Toch maar even de tijd nemen om te reageren…

    In de eerste plaats vermoed ik hier een heleboel gasten van het caliber “wannahave” petjesvolk! Luister, het gaat er niet om of een M3 mooier, sneller, krachtiger, enz is dan een Audi. Ieder merk heeft zijn eigen stijl + image waarmee je jezelf conformeert. Daarbij smaak is een spiegel!

    In de tweede plaats; mocht je ooit in de situatie komen dat je echt eens in een M3/RS4/RS5 mag rijden, pas dan kom je er achter dat het helemaal niet gaat om welke het hardst gaat of de meeste PK’s heeft. Laat staan welke het meest kost. Of dat uitmaakt op zo’n basisprijs voor diegenen met een bijpassend inkomen!

    3. Schat eens hoeveel % van de tijd je nu werkelijk het uiterste uit zo’n car probeert te trekken? ‘0,00…%’ komt aardig in de buurt. De nederlandse wegen zijn te druk en te gevaarlijk (bomen, sloten, stoepen, STOPlichten, enz.)

    Zo kan ik nog wel effe doorgaan. En waarom?

    Ik ben zelf de (trotse) eigenaar van een hier op de thread al geroemde Audi RS4. Zoals ik al zei; pas als je zo’n wagen echt bezit en dagelijks gebruikt, weet je wat voor een allrounder zo’n wagen werkelijk is! Mooi van buiten en vooral ook mooi van binnen. (Dat is was ook een belangrijke reden waar ik niet gekozen heb voor een M3. Daar zijn ze het vergeten.)

    Wat mij betreft is de RS5 echt een fraaie stukje Audi techniek. Ik hoop dat het een goede voorzet wordt voor de aankomende RS4. Als die nog komt ten minste …

    Het wordt weer tijd dat er weer wat lomp geschreeuwd gaat worden.

    Btw… wat was ik afgelopen winter blij met mijn (full grip) quattro terwijl de BMW’ers stonden weg te slippen. Hoe snel was je auto ook al weer?

    Login om te reageren
  60. Hensbrooker zegt

    2 april 2010 om 01:35

    De prijs van de RS5 had mij idd al aan het denken gezet…

    Het is duidelijk; De RS5 is te duur!

    Nettoprijs: €65.294,12
    BTW: €12.406
    BPM (27,4%) €17.891
    Brandstoftoeslag: € 1.288-
    Slurptax: €11.452 (slechts 252 gr co2/km!)

    TOTAAL: €105.755

    Een koopie dus!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North