• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl Racing

Auteur: ricardo, gepost 20 oktober 2015 om 12:19 – 24 Reacties

Afbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl RacingAfbeelding De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl Racing

De vies dikke Nissan GT-R van Kuhl Racing
De SEMA-show in Las Vegas en de Nissan GT-R zijn aan elkaar verbonden als Tesla’s en subsidies: onlosmakelijk. Voor de 2015-editie van de beurs mogen we weer op veel bijzondere creaties rekenen, maar wat ons betreft gaat Kuhl Racing aan de leiding.

Het Japanse bedrijf heeft voor SEMA een GT-R-bodykit verzonnen die weinig van het originele design overlaat. Aan de voorkant dijt de Nissan met 5 centimeter uit, achteraan groeit hij 7 centimeter in de breedte. Ruimte die wordt opgevuld met heel veel polycarbonaat en nog meer koelsleuven. Liberty Walk zou er jaloers op worden.

Een zwanennek-spoiler moet de GT-R R35 meer downforce geven. De wielkasten zijn gevuld met Emotion CR2P-velgen in de maat 20 inch. Die passen er best goed bij, ware het niet dat de stance op de foto’s compleet vernaggeld is door de airride in z’n laagste stand te zetten. Maar ja, dat is SEMA. Wat de metamorfosekit gaat kosten is nog niet bekend.

Ook interessant!

  • Koop de meest protserige Nissan GT-R ter wereld
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, kuhl-racing, Nissan, rood, sema-2015, tuning

Vorig bericht: « Te koop: reïncarnatie van de Lamborghini Miura SVJ
Volgend bericht: Ze bestaan: Alfa Romeo Giulia stationwagons »

Lees Interacties

Reacties

  1. werf76 zegt

    20 oktober 2015 om 12:22

    Veel te veel tupperware

    Login om te reageren
  2. E34M5Touring zegt

    20 oktober 2015 om 12:27

    Dit rijdt zoveel beter dan een GT-R. Moet wel. Want Kuhl Racing heeft deze kit ongetwijfeld uitgebreid getest in de windtunnel en op diverse circuits. En een merk als Nissan, wat weten die nou van aerodynamica en wegligging. T’is niet alsof ze diverse records hebben gehaald met de GT-R. Die hobbelde overal altijd een beetje achteraan. Dan is zo’n bodykit met airride onderstel vele malen beter in balans….

    Login om te reageren
    • smoothoperator zegt

      20 oktober 2015 om 14:13

      @E34M5Touring: maar mensen die zon kut kopen hebben en geen smaak en geen idee in wat voor een auto ze rijden. Dit is meer een beetje infantiele wensvervulling voor mensen die wss ook een range rover rijden met 24″

      Login om te reageren
    • aronn zegt

      20 oktober 2015 om 14:37

      @E34M5Touring: eigenlijk is de stock GT-R gewoon een kutauto…

      Login om te reageren
  3. baasbas zegt

    20 oktober 2015 om 12:29

    Is dit nu al een McDonalds-mobiel geworden? Dan schrijven ze nog harder af dan ik dacht. Dan wil ik er ook wel eentje. Kan de vouwwagen er achter?

    Login om te reageren
  4. g40freak zegt

    20 oktober 2015 om 12:36

    Meh

    Login om te reageren
  5. singer911 zegt

    20 oktober 2015 om 12:36

    Enige wat ik aan m’n gtr zou doen, is chippen en ander uitlaatje. Ohja, en als ik nog geld over had een anti-lag systeem. Vind die uiterlijke aanpassingen maar niks zo.

    Login om te reageren
    • quadturbocuore zegt

      20 oktober 2015 om 12:50

      @singer911: houd er wel rekening mee dat je blok met anti lag maar ongeveer 1000km mee gaat ;P

      Login om te reageren
      • singer911 zegt

        20 oktober 2015 om 13:06

        @quadturbocuore: Blok gaat wel langer mee alleen de turbo kan je om de zoveel honderd kilometer vervangen.

        Login om te reageren
        • ybcosworth zegt

          20 oktober 2015 om 14:28

          @singer911: not entirely true… Met een goede revisie turbo met een geharde as van een merk zoals Maran. En een goede RVS uitlaat. Moet je redelijk bulletproof kunnen knallen. ALS is programmeerbaar in verschillende gradaties van full race tot straat gebruik. Dus ga je full race spec zal je ook full race spec moeten modificeren.

          Login om te reageren
  6. toyotafortuner zegt

    20 oktober 2015 om 12:42

    Vies dik!

    Maar doe maar liever een Liberty Walk bodykit erop.

    Login om te reageren
  7. max038 zegt

    20 oktober 2015 om 12:43

    ‘ als Tesla en subsidies’. Heerlijk

    Login om te reageren
  8. martingtv zegt

    20 oktober 2015 om 12:45

    polycarbonaat? Misschien in de motorkap om de motor te zien, zoals toen bij die corvette zr1. Maar toch geen carrosserie delen.

    Login om te reageren
  9. str8six zegt

    20 oktober 2015 om 12:47

    Hij is vies Patrick.

    Login om te reageren
  10. sr20det zegt

    20 oktober 2015 om 12:56

    Vies dik? Dit is gewoon echt ranzig

    Login om te reageren
  11. gerjan zegt

    20 oktober 2015 om 13:21

    Ik heb deze gtr nog nooit mooi gevonden. Van binnen is hij ook spuug lelijk. Neemt niet weg weg dat hij met zijn 6 pitter wel onwijs snel is en relatief goedkoop is.

    Login om te reageren
  12. berlinetta zegt

    20 oktober 2015 om 13:29

    Vies en dik issie zeker ja.

    Login om te reageren
  13. KEV9 zegt

    20 oktober 2015 om 13:32

    Superstrakke bak alleen moet je Rijkswaterstaat wel vragen om op bv de A7 voor jou een parkeergarage te maken om je auto te parkeren. Zie dat ding niet door de straten rijden zonder alle klinkers eruit te rijden.

    Login om te reageren
  14. clarkson zegt

    20 oktober 2015 om 13:43

    Blijkbaar zijn verkeersdrempels nog niet overal ter wereld te vinden.

    Login om te reageren
  15. volvologisch zegt

    20 oktober 2015 om 13:55

    Flauwekuhl deze auto!

    Login om te reageren
  16. Dutchdriftking zegt

    20 oktober 2015 om 14:12

    Zwaar over de top dit!

    Login om te reageren
  17. audirs3 zegt

    20 oktober 2015 om 15:24

    Het is geen VW diesel en ook geen BMW. Hoe kan hij dan vies dik zijn?

    Login om te reageren
  18. rob5nismo zegt

    20 oktober 2015 om 19:05

    Ik vind m echt mooi zo

    Login om te reageren
  19. thezonda zegt

    20 oktober 2015 om 23:38

    Dan heb ik 1000x liever een Liberty Walk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North