• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpesten

Auteur: Dizono, gepost 11 november 2016 om 22:01 – 86 Reacties

Afbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpestenAfbeelding Deze Ferrari 456M GTA gaat je avond verpesten

Ferrari met Lexus motor
En dat niet alleen vanwege de gruwelijke velgen en schandalig lelijke koplampen. Je bent gewaarschuwd…

Van de zeven verschillende zonden, heeft deze Ferrari-eigenaar er ten minste drie begaan: je Ferrari 456M voorzien van afschuwelijke wielen, je Ferrari 456M voorzien van niet-originele en niet-passende koplampen en je Ferrari 456M voorzien van een andere motor. Die laatste zonde zou eigenlijk dubbel moeten tellen, want het gaat hier om een amechtig zespittertje uit een Lexus GS300…

Volgens de verkoper op Ebay (hij is gelukkig al verkocht voor 43k dollars) is het een MOTOR SWAP DONE RIGHT, maar mijns inziens is dat alleen het geval wanneer je de V12 uit een Ferrari in een Lexus hangt en niet andersom. De koplampen zijn volgens de advertentie ‘updated to Ferrari style 2015’, al had geen enkele Ferrari in 2015 dan wel in een ander jaar deze lampen. Waar de lampen dan wel vanaf komen? Een denkbeeldige koelkast voor de eerste koplampfetisjist (@desjonnies?) die het weet.

‘Everyting else is all factory’, al kan ik me niet heugen deze afgrijselijke wielen op een ander paardje uit Maranello te hebben gespot. De achterlichten kloppen evenmin, de ovaal rondom de dubbele achterlichten hoort gewoon doorzichtig rood te zijn. Verder lijkt de achterbumper eveneens after market, maar schijn bedriegt. De 456M GTA (met de A van Automatica) heeft deze twee koelgaten standaard in de achterbumper zitten, daar waar de handgeschakelde 456M ze niet heeft.

Van één zin uit de advertentie wordt ik dan weer wel gelukkig: ’this car is the only one in the US’. Godzijdank…

P.S. Ben ik nu gek of lijkt die Aston Martin DBS op de laatste foto ook niet the real deal?!

Ook interessant!

  • Video - Gloednieuwe Ferrari SF90 uitladen gaat iets te snel
  • Video: 0-200 gaat belachelijk snel in de Ferrari 812 Competizione
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari
  • Ferrari Roma vast in nauw straatje

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

456, ebay, fail, Ferrari, geel, Lexus

Vorig bericht: « Het Belgische mysterie van de gesloopte Giulia Q
Volgend bericht: De FIA heeft Vettel’s straf opnieuw beoordeeld [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. volvofreak zegt

    11 november 2016 om 22:08

    Nou ja een 2JZ uit een gs300 kan veel en heel veel vermogen leveren. En anders een motor die bomproef is.
    Ik begrijp dat een Ferrari V12 geweldig is maar een heel slecht alternatief is dit nu ook weer niet. De koplampen zijn wat hoekig en dat heeft zo zijn uiterlijk. En die chromen velgen horen gewoon lekker onder een Escalade of iets dergelijks.

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      11 november 2016 om 23:06

      @volvofreak: waarom een alternatief als er al een Ferrari V12 onder de kap ligt.
      En het uiterlijk.. Ach laat maar, ik ben al moe.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        12 november 2016 om 10:14

        @rikus:

        Denk dat hij die V12 aan zijn grootste vijand heeft verkocht ..

        Auto in zijn geheel is trouwens op elk punt een flinke upgrade van de standaard 456 ..

        Login om te reageren
        • rikus zegt

          12 november 2016 om 11:24

          @lincoln: Mee eens. Ook een prachtig detail is het soort kleed wat over het dashboard ligt, op foto 10. Werkelijk jaloersmakend.

          Login om te reageren
  2. lotuselises2 zegt

    11 november 2016 om 22:09

    Wtf, avond verpest

    Login om te reageren
  3. willeme zegt

    11 november 2016 om 22:10

    Dat zespittertje is wel gerelateerd aan de 2JZ uit de Supra. In principe kun je hier met gemak 800pk uit halen. Makkelijker dan bij die V12 van Ferrari. Betrouwbaarder ook.

    Die koplampen konden erger, alhoewel het van mij niet had gehoeven en die velgen kun je zo er af halen om er nette OZ’s of HRE’s onder te leggen. Standaard 456’jes zie je al overal. Zie dit als een zeer stijlvolle Supra met een echte Pininfarina body en chassis…

    Login om te reageren
    • volvofreak zegt

      11 november 2016 om 22:12

      @willeme: wat ik zei dus…..

      Login om te reageren
      • vetnek zegt

        11 november 2016 om 22:20

        @volvofreak: maar @willeme krijgt de +’jes omdat hij een eindbaas is.

        OT: alleen de kleur is mooi..

        Login om te reageren
      • willeme zegt

        11 november 2016 om 23:08

        @volvofreak: bik had jou reactie nog niet gelezen. Ik was druk bezig mijn eigen betoog aan het typen. Kennelijk denken we hetzelfde! Great minds think alike!

        Login om te reageren
    • ej20g zegt

      11 november 2016 om 22:22

      @willeme: hoewel ik de 456 een prachtige auto vind, is een Supra JZA80 in mijn ogen nog een stukje mooier. Vraag me niet waarom, ik zit een beetje vreemd in elkaar.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        11 november 2016 om 22:34

        @ej20g: daar gaan we binnenkort maar eens een boom over opzetten.

        Er stond laatst een licht getunede Supra bij de Albert Heijn. En ik bedacht mij inderdaad: het is een buitengewoon origineel, herkenbaar en mooi ontwerp. Niet te veel frutsels of poespas. Een lange motorkap, glooiende daklijn en kenmerkende koplamp en achterlicht units. Dit had Toyota echt wel kunnen uitbuiten. Ja, het technische aspect maakt de auto extra bijzonder, maar puur qua design is het best een achievement. Een 3000GT of Skyline GT-R zijn gewoon mooi van lelijkheid, een Supra is echt mooi. Food for thought!!

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          11 november 2016 om 23:22

          @willeme: niks aan toe te voegen, de JZA80 is wat mij betreft een tijdloze auto om te zien!

          Login om te reageren
    • dwersbongel zegt

      11 november 2016 om 22:22

      @willeme: heerlijke reactie Willem. En geen speld tussen te krijgen. Avond toch iets minder verpest :)

      Login om te reageren
    • stradale888 zegt

      11 november 2016 om 23:36

      @willeme: Meestal ben ik het roerend met je eens en vind ik je artikelen op AB heerlijk leesvoer, maar nu heb ik toch het gevoel tegengas te moeten geven.

      Ik weet niet waar je woont, maar ik zie verdomd weinig 456’s waar ik woon. En als ik er al eentje zie, dan geniet ik met volle teugen. Er zijn wat mij betreft maar weinig stijlvollere vierzits GT’s op deze planeet te vinden. Dat is precies wat hier is misgegaan. Alles wat er aan is gebeurd heeft hem minder stijlvol gemaakt. Met iedere aanpassing is hij meer beroofd van zijn ware identiteit en dus van zijn grootste kracht. Dan is het volledig irrelevant of de motor in kwestie betrouwbaarder is of beter te tunen is. Daar gaat het bij een 456 helemaal niet om.

      Arme 456…

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        12 november 2016 om 00:24

        @stradale888: we weten niet wat het verhaal is achter de 456. In mijn optiek is een 456 GT een briljante auto waar je niets aan moet doen. Alle veranderingen zijn storend.

        Echter, als dit een 456 GT is met motorschade of een gigantisch elektronisch probleem (wat kan voorkomen, het zijn fragiele auto’s) en het was dit of de sloop, dan liever dit. De keuze voor een 2JZ is opmerkelijk, maar de 2JZ heeft wel enorme potentie en betrouwbaarheid. Ik zal het zelf nooit doen. Maar als dot een kwestie was van óf de sloop óf dit, dan is dit een goede swap.

        Alhoewel ik de 2JZ zou overslaan en direct een LS9 monteren. Dan heb je wen lager gewicht in de neus en 650 plus pk….

        Login om te reageren
        • stradale888 zegt

          12 november 2016 om 00:47

          @willeme: Ik ken het verhaal achter dit exemplaar evenmin. Als het de keus was tussen sloop of dit, tsja, dan zou ik nog gaan twijfelen wat ik de beste optie zou vinden. Dat maakt de aanpassingen die zijn gedaan nog niet makkelijker te verteren voor de ogen. Ongeacht het verhaal erachter zie ik weer de zoveelste Amerikaan die zijn wansmaak heeft moeten tonen ten koste van een auto die hij kennelijk niet op waarde heeft weten te schatten.

          Login om te reageren
    • creaminator zegt

      12 november 2016 om 00:13

      @willeme: als het gaat om een GS300 blok is dit de 2JZ-GE, die aardig wat aanpassingen aan zowel in- en uitlaat, als interne delen nodig heeft om tot de epische 2JZ-GTE waarden te voldoen. http://www.clublexus.com/forums/performance/69839-the-difference-between-2jzgte-and-2jzge.html

      Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      12 november 2016 om 00:49

      @willeme: Al haal je 6000pk uit de 2JZ…een Ferrari V12 hoort gewoon z’n eigen V12 te hebben, vind ik dan.

      Login om te reageren
    • bofkont zegt

      12 november 2016 om 08:04

      @willeme: je bent niet helemaal fris in je hoofd, niets gaat boven Ferrari V12, al had die jap 2000pk.?

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        12 november 2016 om 09:40

        @bofkont: Ik vermoed dat deze Ferrari aan de voorkant in elkaar heeft gelegen. Vandaar een andere motor en voorkant. Staat de eigenaar vrij om er mee te doen wat ‘ie wil. Het is in elk geval origineel en netjes uitgevoerd.

        Ik vind je toenadering (wederom) zéér onsympathiek. Zo spreek ik jou ook niet aan.

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          12 november 2016 om 10:16

          @willeme: oh zo heb ik het niet bedoeld was meer uit de grap , uiteraard mag iedereen zelf weten wat ze met een auto doen, maar dit is toch echt een doodzonde.

          Login om te reageren
  4. danone zegt

    11 november 2016 om 22:12

    Dat is een hele vreemde DB9 inderdaad.
    Heeft andere/hogere ‘heupen’ lijkt wel.
    En ook erg jammer van de 456.
    Een lelijke manier van tuning.

    Login om te reageren
  5. adyton zegt

    11 november 2016 om 22:13

    Zijn dat geen aftermarket lampen van een gt-r of zo?
    Er is idd wel nog meer aan gebeurd zo te zien. Je moet er voor zijn…

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      12 november 2016 om 07:57

      @adyton: ik zat te denken aan een Fiat, maar weet ff niet welke.

      Login om te reageren
    • redbeams zegt

      12 november 2016 om 08:36

      @adyton: Ik denk dat dit koplampen zijn van een toyota celica T23

      Login om te reageren
  6. gt500eleanor zegt

    11 november 2016 om 22:14

    Allemachtig wat een lelijk hok.

    Login om te reageren
  7. tjorque zegt

    11 november 2016 om 22:14

    FUBAR!

    Niet dat ik weet hoe hij er had moeten uitzien, maar mooi is het nu zeker niet…

    Login om te reageren
  8. thearchitect zegt

    11 november 2016 om 22:14

    Lijkt wel een Fiat Barchetta met die koplampen.

    Login om te reageren
  9. peug206 zegt

    11 november 2016 om 22:15

    Ik denk dat ik de koplampen het minst erg vind.

    Login om te reageren
  10. alcantara zegt

    11 november 2016 om 22:15

    Ik vind het leuke wagen, op de velgen na maar die haal je er zo af.
    Geweldig blok erin dat makkelijk 300pk kan leveren en veel betrouwbaarder is dan een Ferrari-blok wat jaarlijks onderhouden (lees: gereviseerd) moet worden voor 5k. Meer dan 300pk heb je sowieso weinig aan op de openbare weg. Stuk lichter ook, alleen maar voordelen.

    Login om te reageren
  11. Edge zegt

    11 november 2016 om 22:17

    Mag ik door voor de koelkast? Het zijn namelijk aftermarket koplampen van een Toyota Celica, afkomstig van een of andere toko genaamd Spec D Tuning. Hier te zien op zo’n Celica: http://www.carid.com/images/spec-d/headlights/lhp-cel00g-tm-1.jpg

    Login om te reageren
    • Forza zegt

      11 november 2016 om 22:20

      @Edge: dubbel en dwars verdiend ;)

      Login om te reageren
    • sezz zegt

      11 november 2016 om 22:21

      @edge: Ik gun je de koelkast maar is dit soms de DBS in kwestie?
      http://www.autoblog.nl/toyota-supra-ombouwen-naar-aston-martin-is-zonde

      Login om te reageren
      • Dizono zegt

        11 november 2016 om 23:12

        @sezz: zou wat zijn.. heb je Ferrari en een ‘Aston Martin’ met hetzelfde Toyota-blok…

        Login om te reageren
        • sezz zegt

          11 november 2016 om 23:39

          @dizono: Krijg nu ook een donkerbruin vermoeden wat die Silver Seraph en CLS betreft, Prius swaps misschien ?

          Login om te reageren
    • vetnek zegt

      11 november 2016 om 22:22

      @Edge: hulde! Living on the…

      Login om te reageren
    • tenaci zegt

      11 november 2016 om 22:24

      @Edge: knap gezien! Maar die kerel was dan aardig Toyota minded zeg. Niks mis mee, maar op dat op je Ferrari te kleien….

      Login om te reageren
  12. misterdrogba zegt

    11 november 2016 om 22:17

    Zo vanaf de achterkant zag het er nog redelijk uit tot ik verderging met swipen en opeens die voorkant zag.. mijn god wat afschuwelijk.

    Login om te reageren
  13. alcantara zegt

    11 november 2016 om 22:18

    Mooi om te zien dat deze baas gewoon schijt heeft aan OEM suckers, OEM is voor n00bs.

    Login om te reageren
  14. adyton zegt

    11 november 2016 om 22:18

    Of de aston echt is dat weet ik niet. Denk het wel, want op zich is de ferrari toch ook echt, maar er is zeker ook aan gewijzigd. Staat duidelijk een spoiler op die niet op de dbs zat.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      11 november 2016 om 22:22

      @adyton: Daar zal wel een 2.3 EcoBoost vierpitter in liggen. Om de Ford roots eer aan te doen

      Login om te reageren
  15. ej20g zegt

    11 november 2016 om 22:19

    Qua uiterlijk vind ik het een verschrikkelijk ding, en de motorswap vind ik ook niet bepaald geslaagd. De potentere broer van deze 2JZ-GE had ik als swap geslaagd gevonden aangezien dat blok véél meer vermogen kan leveren dan de originele V12. Hoewel die V12 natuurlijk ook een juweeltje is.

    Vind het toch een beetje moeilijk om deze auto te plaatsen, vooral met een verkoopprijs van 43k dollar.

    Login om te reageren
  16. tenaci zegt

    11 november 2016 om 22:21

    Heb net m’n bril kapot gestampt, daarna m’n ogen uitgestoken, maar helaas het is al in m’n brein opgeslagen…. Waarom???? Na die geweldige 250 GTO, die fantastische 550 Maranello….. Why???? Eerst Trump, nu dit. Murica is lost…

    Login om te reageren
    • cossiekiller zegt

      12 november 2016 om 13:51

      @tenaci: Jij kan goed typen zonder ogen!

      Login om te reageren
      • tjorque zegt

        12 november 2016 om 14:14

        @cossiekiller: spraakherkenning jongeuh!

        Login om te reageren
      • tenaci zegt

        12 november 2016 om 14:52

        @cossiekiller: in de brugklas typediploma gehaald. Dan kun je blind typen, nu dus letterlijk…

        Login om te reageren
  17. gerjan zegt

    11 november 2016 om 22:24

    Waarom ? Waarom ? Waarom?

    Login om te reageren
  18. burninrubber zegt

    11 november 2016 om 22:25

    Jezus eeuwig zonde

    Login om te reageren
  19. dondeboer zegt

    11 november 2016 om 22:27

    Wel beetje Frankenstein. .. koplampen van een Celica?

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      12 november 2016 om 12:15

      @dondeboer: Zo te zien wel ja.

      Login om te reageren
  20. smoked zegt

    11 november 2016 om 22:28

    De verkoper van de Ferrari:
    [IMG]http://i68.tinypic.com/15mifiv.jpg[/IMG]

    Login om te reageren
  21. milieumeneertje zegt

    11 november 2016 om 22:35

    Niet echt een succes als je mij vraagt. Ben dan wel weer benieuwd naar de reden achter de engine swap.

    Login om te reageren
  22. granlusso zegt

    11 november 2016 om 22:39

    Het verhaal achter die engineswap ben ik wel heel benieuwd naar. Dat kan niet met plezier zijn besloten lijkt me.
    Verder vind ik de koplampen netjes ingebouwd, maar de pijn die de wetenschap doet dat er zo’n prachtige ’90 Gran Turismo achter zit wordt er niet minder om.

    Login om te reageren
  23. moondustfocus zegt

    11 november 2016 om 22:40

    Was die knakker strontlazarus toen ie de koplampen ging inbouwen?

    Login om te reageren
  24. kobus1967 zegt

    11 november 2016 om 22:43

    Uiterlijk boeie de kleur is goed maar toen zag ik de automaat en mijn maag draaide om.

    Login om te reageren
  25. denniss00 zegt

    11 november 2016 om 22:44

    OH GOD LIEVE HELP!!! HOE LELIJK KAN JE EEN FERREXUS HEBBEN?!?!?!

    Login om te reageren
    • autodrop zegt

      12 november 2016 om 08:14

      @denniss00: rustaaaagh

      Login om te reageren
  26. rb26dett zegt

    11 november 2016 om 22:48

    Het blok uit de GS300 blijft een 2JZ, Misschien niet de zo geweldige GTE variant, maar alsnog zijn er zeker mindere blokken te vinden. Ik ben het er wel mee eens dat een 2JZ in een Ferrari toch wel één van de raarste swaps is die ik ooit heb gezien.

    Login om te reageren
  27. kaeser zegt

    11 november 2016 om 22:49

    Alleen de tekst gelezen omdat ik het niet aandurf de foto’s te bekijken. Maar wel jammer voor deze chassis.

    Login om te reageren
  28. hooismans zegt

    11 november 2016 om 22:50

    ik kan niet meer slapen

    Login om te reageren
  29. Stefje zegt

    11 november 2016 om 22:52

    Daar gaat mijn zin in het weekend ?

    Login om te reageren
  30. isleofman zegt

    11 november 2016 om 22:54

    Wat een dramawagen. Kan bij grofvuil! Zonde hoor.

    Login om te reageren
  31. sportevo zegt

    11 november 2016 om 22:55

    Die koplamptuning kan ik nog inkomen. Goed, het ziet er niet uit maar het is een verandering die je doet om het aangezicht te veranderen maar waarom die motor wissel? Ging die anders te snel?

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      11 november 2016 om 23:03

      @sportevo: Wellicht gekocht met een kapotte V12?

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        11 november 2016 om 23:22

        @Edge: dat zou kunnen.

        Login om te reageren
  32. rikus zegt

    11 november 2016 om 23:00

    De tering..

    Login om te reageren
  33. niekie1999 zegt

    11 november 2016 om 23:05

    De motor uit een gs300 is volgens mij een 2jz, dus misschien is de swap voor tuningmogelijkheden?

    Login om te reageren
  34. boenderaar zegt

    11 november 2016 om 23:07

    Celica koplampen?

    Login om te reageren
    • boenderaar zegt

      11 november 2016 om 23:08

      @boenderaar: ah, was niet de eerste…

      Login om te reageren
  35. 2wheeler zegt

    11 november 2016 om 23:07

    Negeer deze reactie maar, ik plaats hem alleen om die van jullie te zien. Doei.

    Login om te reageren
  36. edftw zegt

    11 november 2016 om 23:08

    Ik ga mijn avond mooi niet laten verpesten dus laten we het positief houden, hij staat er wel netjes bij. Maar wat een verschrikkelijk ding is het geworden zo

    Login om te reageren
  37. apriliarsv zegt

    11 november 2016 om 23:08

    Oef, jezus hee, welke mafkees haalt dit in z’n hoofd

    Login om te reageren
  38. josvanrey zegt

    11 november 2016 om 23:11

    Uit het land van de dalende zon!

    Login om te reageren
  39. drf76 zegt

    11 november 2016 om 23:15

    Beetje een Chinese kopie. Lijkt er wel op, maar net niet helemaal. En als je er in gaat zitten begrijp je waarom je de helft betaald van een goede….

    Login om te reageren
  40. susp1cious zegt

    11 november 2016 om 23:42

    Gadver, wat lelijk! Lijken inderdaad wel Nissan GT-R koplampen.

    Login om te reageren
  41. freezzr zegt

    11 november 2016 om 23:45

    Goeie trollmobiel dit toch

    Login om te reageren
  42. toyotafortuner zegt

    12 november 2016 om 00:26

    Vreemd maar niet helemaal lekker.

    Login om te reageren
  43. ferrarimax zegt

    12 november 2016 om 02:36

    Zijn het geen koplampen van de california T?

    Login om te reageren
    • koekwaus zegt

      12 november 2016 om 17:08

      @ferrarimax: lijken mij van een Toyota Celica

      Login om te reageren
  44. jpoers zegt

    12 november 2016 om 07:48

    Wat ik mij afvraag heeft deze niet veel voorschade gehad en was de originele motor niet het redden waard?

    Login om te reageren
  45. mynameisjeroen zegt

    12 november 2016 om 07:48

    Ik wil wel een GS300 blok in mijn auto.

    Login om te reageren
  46. boss1 zegt

    12 november 2016 om 08:57

    is gewoon een replica hahaha

    Login om te reageren
  47. E34M5Touring zegt

    12 november 2016 om 09:43

    Een echte Fujz dus. (een Fugazi met een JZ)

    Login om te reageren
  48. koekwaus zegt

    12 november 2016 om 15:23

    Toyota Celica koplampen?

    Login om te reageren
  49. roeldriesvink zegt

    12 november 2016 om 17:41

    Geel…

    Login om te reageren
    • koekwaus zegt

      13 november 2016 om 13:06

      @roeldriesvink: hij matcht wel mooi met je zwembroek

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North