• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]

Auteur: Dennis, gepost 29 januari 2009 om 08:54 – 74 Reacties

Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]Afbeelding Dit is de nieuwe Porsche 911 GT3 [UPDATED: Video+Gallery]

Porsche 911 GT3
Het officiële persbericht kan ieder moment in onze mailbox vallen, maar we hebben al wel een aantal foto’s van de nieuwe Porsche 911 GT3 die in Genève zal worden onthuld.

De inhoud van de motor groeide van 3,6 naar 3,8 liter en is goed voor 435 pk, een winst van 20 pk. Wanneer je het gas dan goed intrapt en precies op de juiste momenten schakelt, zit je na 4,1 seconden aan de 100 km/u. De topsnelheid wordt bereikt bij 312 km/u.

Porsche heeft hard gewerkt aan het verbeteren van de rij-eigenschappen. Het stability management systeem (PSM) is onder handen genomen, wat er onder andere voor zorgt dat de traction controle nog beter z’n werk doet. Ook de grotere keramische remmen dragen bij aan een stukje extra stabiliteit. De aerodynamica werd nog eens goed bekeken en de nieuwe GT3 heeft twee keer zoveel downforce als z’n voorganger.

Van buiten zijn de wijzigingen redelijk subtiel gehouden. De achterspoiler werd opnieuw getekend, de LED achterlichten kregen een iets andere vorm, nieuwe bi-xenon koplampen en aangepaste luchtinlaten in de voorbumper. De Duitsers mogen straks 116.947 euro afrekenen voor de GT3.

UPDATE: Hi-res gallery en video.

Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 2010 video

Ook interessant!

  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie
  • Video: zo vet klinkt een Porsche 911 GT3 met ipe uitlaat
  • Video - Porsche 911 (992) GT3 doet een snelle sprint
  • Porsche 992 GT3 rijtest video
    Porsche 992 GT3 rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

911, geneve-2009, GT3, Porsche

Vorig bericht: « Aston Martin going down: driedaagse werkweek
Volgend bericht: Abt haalt 210 pk uit Volkswagen Golf VI 1.4 TSI »

Lees Interacties

Reacties

  1. Sven zegt

    29 januari 2009 om 08:57

    gt3 versie hoeveel is dit ondertussen?

    wel mooi trouwens, maar dan in het zilver.

    Login om te reageren
  2. Graafke zegt

    29 januari 2009 om 08:57

    Erg mooi, maar persoonlijk zou ik toch voor de turbo gaan.

    Login om te reageren
  3. markieanta zegt

    29 januari 2009 om 09:09

    Gaap met een hoofdletter G.
    Wat zijn het ook saaie auto´s zeg.
    Leuk hoor die inwendige upgrades, maar wordt het niet een keer tijd voor een nieuw ontwerpje. Gooi die motor eens voorin trouwens, heb je lang niet zoveel moeite om je wegligging goed te krijgen met dure en moeilijke systemen.

    Login om te reageren
  4. robbie zegt

    29 januari 2009 om 09:10

    Centrale wielmoeren, nice!

    Login om te reageren
  5. Martijn zegt

    29 januari 2009 om 09:12

    Haha €116.947, wat een koopje. Hier komt die al snel op + 200K? Wel een prachtige auto, alleen de Turbo is toch een stuk sneller en met veel meer comfort, waardoor voor het dagelijks verkeer misschien bruikbaarder? Blijft wel dat dit een ware purist is, mooi hoor.

    Login om te reageren
  6. Martijn zegt

    29 januari 2009 om 09:15

    @markieanta,

    haha het blijft een 911 he, dat is als BMW vragen of ze niet eens wat voorwielaandrijvers willen maken.

    Login om te reageren
  7. natan zegt

    29 januari 2009 om 09:16

    Dat vind ik heel knap, 2 keer zoveel downforce en toch min of meer gelijke topsnelheid.
    Kan iemand mij uitleg geven hoe ze die downforce meten? Aantal nm op de banden ofzo?
    Maar toch wat een ontzettend strakke bak, hij mag dan wel weinig veranderen op zijn voorgangers, maar! Never Change A Winning Team:D!

    Login om te reageren
  8. markieanta zegt

    29 januari 2009 om 09:18

    @Martijn, true.

    Login om te reageren
  9. PCCB zegt

    29 januari 2009 om 09:21

    Heerlijke wagen! Dat is’ie altijd al geweest, vind ik.
    Nu nog net ietsje beter. Mooi zo!

    Login om te reageren
  10. Mies zegt

    29 januari 2009 om 09:25

    Tenminste een echte Porsche, niet al die luxe compromis. Mensen die een en dergelijke auto kopen hebben (vaak) ook een luxe auto voor het comfort (en dagelijks gebruik). Als je dan een sportauto koopt, ga dan bij Porsche ook voor iets met de letters GT ervoor. De andere zijn een beetje voor het oog van het kerkvolk.

    Login om te reageren
  11. Rik zegt

    29 januari 2009 om 09:28

    Erug mooie auto, beetje jammer dat ie zo duur wordt in NL,(niet dat ik hm anders wel kan betalen:P)

    @Natan
    Downforce is een kracht dus dat wordt inderdaad gemeten in Nm

    Login om te reageren
  12. erwtje20 zegt

    29 januari 2009 om 09:34

    116.947 euro? dat is echt niet normaal weinig. ik denk dat het in Nederland misschien we het dubbele wordt. en 2x zoveel downforce is erg netjes.

    Login om te reageren
  13. jan zegt

    29 januari 2009 om 09:35

    Dat is raar, autoweek geeft andere waardes op voor de facelift :-S
    http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10852

    Login om te reageren
  14. jan zegt

    29 januari 2009 om 09:36

    Los daarvan, echt een brute wagen :)!!!!!!!!

    Login om te reageren
  15. Arnoud zegt

    29 januari 2009 om 09:39

    Whoah!! :twisted: Weer zo’n gave spoiler als ook op de fase II GT3 996. Veel mooier dan de fase I.
    Ik vind die sleuven in de achterbumper niet zo mooi. Maar het zal zeker functioneel zijn dus eruit laten is niet echt een optie.
    Persoonlijk vind ik dat er niet genoeg 911’s uitgebracht kunnen worden. Ik vind ze allemaal mooi. Van de eerste generatie tot de laatste.

    Login om te reageren
  16. alberto de piento zegt

    29 januari 2009 om 09:44

    Die gansten van het porsche design zijn toch echt de grootste luiaards in de wereld. Het is misschien technisch gezien een fantastische wagen maar daar blijft het ook bij hoor. Ik haat porsche want telkens je er 1 ziet passeren zit er een oude, halfkale fart in. Geef mij maar de Weissman als je in de 2seater range wil blijven. Wil je een echte GT wat is er dan mis met de M6 (alhoewel ik ook de styling beetje minder vind)??

    Login om te reageren
  17. Harry zegt

    29 januari 2009 om 09:44

    @ Rik
    Nm = Newtonmeter = koppel
    N = Newton = kracht
    Downforce is dus (neerwaartse) kracht in N.
    Of nog specifieker in druk, de neerwaartse kracht per oppervlakte, dus bijvoorbeeld N/mm.

    Login om te reageren
  18. Autojunkje zegt

    29 januari 2009 om 09:46

    Nice bijna mooier dan een GT2

    Login om te reageren
  19. RX8 zegt

    29 januari 2009 om 09:48

    ik heb er maar 1 woord voor

    PORNO!

    geweldige auto :)

    Login om te reageren
  20. natan zegt

    29 januari 2009 om 10:10

    @ Rik
    Dat snap ik, maar wordt dan een gemiddelde genomen van de opp. van de auto of is het de kracht op het wegdek(wat dan weer afhankelijk is hoe hard je de banden hebt opgepompt)

    Login om te reageren
  21. Tim zegt

    29 januari 2009 om 10:20

    @Harry:

    klopt precies, enkel dat oppervlakte geen mm is, maar mm^2 ;)

    druk = P = N/m^2

    Login om te reageren
  22. Antoon zegt

    29 januari 2009 om 10:24

    Mooi verhaal, maar wanneer heb je dan 2 keer zoveel downforce? Dat is namelijk geen constante factor, maar een snelheid/weerstand gerelateerde factor. Het is niet zo dat je altijd dan maar 2 keer zoveel downforce hebt….

    OT
    Weer een enorme revolutie van Porsche. Ziet er niet slecht uit, maar komt ook niet in het designrevolutieboek 2009. Rijd vast weer als de brandweer though en de velgen zijn wel weer heel erg fraai…..

    Login om te reageren
  23. Heyhuub zegt

    29 januari 2009 om 10:27

    Al die mensen die constant zeuren over de originaliteit van Porsche design moeten ook maar eens naar de originaliteit van hunzelf gaan kijken.

    Als je kijkt naar de prestaties van de nieuwe Carrera en S dan moeten de prestaties van deze GT3 helemaal fenomenaal worden.

    Login om te reageren
  24. Jordy zegt

    29 januari 2009 om 10:29

    Algehele downforce van een auto wordt gemeten in een windtunnel middels nauwekeurige weegschalen (ookwel balansen genoemd) onder de wielen te plaatsen, en dan de lucht te laten stromen. de vierweegschalen geven bij 0m/s het wagen gewicht aan, als de snelheid toeneemt, neemt de downforce toe en dus de kracht op de weegschalen.

    Login om te reageren
  25. BMW Driver zegt

    29 januari 2009 om 10:31

    Komt er ook nog een GT2???

    Login om te reageren
  26. Peer zegt

    29 januari 2009 om 10:34

    @ Antoon

    Wanneer het produkt van de liftcoefficient en het vleugeloppervlak bij de MK II twee keer zo groot is als bij de MK I heeft de MK II, ceteris paribus, altijd 2x zoveel neerwaartse kracht.

    Login om te reageren
  27. jampa zegt

    29 januari 2009 om 10:56

    meesterlijke bak!!

    Login om te reageren
  28. Davidov zegt

    29 januari 2009 om 10:57

    En nu vind je jezelf origineel Heyhuub?

    Login om te reageren
  29. Heyhuub zegt

    29 januari 2009 om 11:01

    Uiteraard

    Login om te reageren
  30. Summer Sky zegt

    29 januari 2009 om 11:02

    Stoere bak hoor, hier heeft de facelift geen pijn gedaan (in tegenstelling tot de gewone Carrera)

    Login om te reageren
  31. FrieZ zegt

    29 januari 2009 om 11:09

    Ik hoop dat er nog andere velgen beschikbaar zullen zijn, want deze velgen zien er echt niet uit!

    Login om te reageren
  32. AutoInformatief zegt

    29 januari 2009 om 11:17

    Ik moet zeggen dat ik de achterkant er niet op vooruit vind gaan met die achterlichten.

    En zoals Friez al zegt de velgen zijn ook een beetje een misser…

    Login om te reageren
  33. niek zegt

    29 januari 2009 om 11:20

    @ Heyhuub,

    Ik kom net terug van de kapper. Zie er totaal anders uit!

    De GT3 daarentegen…

    Login om te reageren
  34. Bas zegt

    29 januari 2009 om 11:26

    euh…dit is weer met VAG inslag opnieuw “ontworpen” ???
    Zijn de ontwerpers lui?
    Valt er niks meer aan het ontwerp te verbeteren?

    Misschien dat Michiel van den Brink hier even naar kan kijken en een deskundig oordeel kan geven, ik ben namelijk de weg kwijt…want ik zie het verschil echt niet.

    Login om te reageren
  35. JGTuning zegt

    29 januari 2009 om 11:28

    geweldige wage :D,
    ik zou hem in t oranje kope, als ik er het geld voor had:D

    Login om te reageren
  36. MR2 20V zegt

    29 januari 2009 om 11:43

    @ Martijn
    De Turbo sneller?
    Ik geloof niet dat een Turbo een GT3 bij kan houden op het circuit hoor.
    En in een dragrace zal het ook vrijwel niets uitmaken.

    Login om te reageren
  37. CS zegt

    29 januari 2009 om 11:56

    2x keer zoveel downforce zegt op zich natuurlijk niet zo veel. Als dat nu voor 2 kilo en achter 3, dan wordt dat voor 4 en achter 6kg, weinig schokkend dus. Was wel nuttig om te weten hoeveel die downforce in absolute zin is.

    Login om te reageren
  38. Jorden zegt

    29 januari 2009 om 11:58

    Ik heb in de huidige GT3 gereden en zo oncomfortabel is deze auto niet. Je kan er normaal mee door het verkeer.

    Login om te reageren
  39. Stijn zegt

    29 januari 2009 om 12:49

    Vind ook nog steeds de vorige mooier, elk detail aan de wagen was subtiel maar het geheel oogde onwaarschijnlijk mooi. De nieuwe ziet er wel meer racewagen uit, bruut als een simpel maar zéér efficiënt werktuig. Nuja hopelijk wordt hij op het vlak van wegligging superieur aan de vorige zodat de prijzen van de 997 GT3 MKI wat in vrije val komen :)

    Login om te reageren
  40. mc959 zegt

    29 januari 2009 om 12:52

    dacht dat ’t al een 3.8 was, en op autoblog.com zeggen ze dat het een 4.0 l geworden is, we zullen wel zien met de officiele Porsche cijfers.

    Login om te reageren
  41. Stijn zegt

    29 januari 2009 om 12:57

    @ MR2 20V
    In de spint maakte de Turbo gehakt van de 997 GT3 MKI. En ook op circuit was hij spijtig genoeg soms net iets sneller. Hoe de verhoudingen nu liggen geen idee…

    Dat de downforce verdubbeld is, kan enkel maar logisch worden genoemd, dit was immers altijd al het zwakke punt van Porsche’s…

    Login om te reageren
  42. WieAndersDasAuto zegt

    29 januari 2009 om 13:04

    Wat is ie toch lekker :D

    Hij trekt lekker snel op en ziet er goed uit! En hij heeft de eeuwige schoonheid, hij blijft altijd mooi, al is hij 60 jaar oud!

    Login om te reageren
  43. Stijn zegt

    29 januari 2009 om 13:22

    De centrale wielmoeren en de 3.8 die op de zijkanten van de achterspoiler staan (zoals bij de 964 RS 3.8 ) zijn wel mooie details!

    Login om te reageren
  44. Laurens zegt

    29 januari 2009 om 13:24

    Misschien dat de downsizing trend de 6-boxer redt, want bijna 700 cc per cylinder begint een beetje uit de hand te lopen.

    Jammer ook dat wij hier te lande zoveel meer moeten ophoesten voor dergelijke auto’s. Afgunst belasting?

    Login om te reageren
  45. Richard Brunsveld zegt

    29 januari 2009 om 13:39

    Die achterkant is zooo mooie!
    Wat een prachtige wagen, groot fan van de GT3!

    Login om te reageren
  46. Michaël zegt

    29 januari 2009 om 13:46

    Ja blabla allemaal leuk, maar verander nou eens dat uiterlijk !!!

    VAG afzetterij !!!

    Login om te reageren
  47. BmwMPower zegt

    29 januari 2009 om 13:54

    Komt U maar! In het wit, met zwart/antraciete velgen!
    Hij is wel mooi geworden :)

    Login om te reageren
  48. Emile_Benz zegt

    29 januari 2009 om 14:06

    Nice. :D Bijna net zo geil als sasha grey… :wink:

    Login om te reageren
  49. sarcast zegt

    29 januari 2009 om 14:10

    Halleluja !!!

    Login om te reageren
  50. Porsche_Fan zegt

    29 januari 2009 om 14:46

    Prachtige auto.!

    tis nu wachten op de GT3 RS!!

    Login om te reageren
  51. Victortje. zegt

    29 januari 2009 om 14:46

    prachtig, weeer een fantastische GT3, mooie aanvulling op het toch al bijna perfecte porsche familie (behalve di eachterlijke SUV)

    Login om te reageren
  52. The Honda spirit zegt

    29 januari 2009 om 14:49

    wat een luie honden zijn het toch ook…nou wat spannend de noviteiten

    Login om te reageren
  53. GerreLekker zegt

    29 januari 2009 om 15:25

    “Van buiten zijn de wijzigingen redelijk subtiel gehouden. De achterspoiler werd opnieuw getekend, de LED achterlichten kregen een iets andere vorm, nieuwe bi-xenon koplampen en aangepaste luchtinlaten in de voorbumper.”

    Amaai wat een prestatie! Komaan jongens, we willen wel eens wat anders zien (en neen de Cayenne en de Panamera zijn geen goede voorbeelden!)

    Login om te reageren
  54. Heyhuub zegt

    29 januari 2009 om 16:22

    Kunnen al die wijsneuzen die het in de negatieve zin over het uiterlijk hebben, mij soms vertellen hoeveel verschil ze misschien kunnen ontdekken in bijv de recente facelifts van:
    de Alfa 159, Audi A6, BMW 3 serie, Aston Martin V8 Vantage, Lambo Murcielago/LP640, Bentley Continental GT/Speed, Bentley Arnage, Jaguar XJ, Maserati Quattroporte.

    En zo zijn er waarschijnlijk nog wel een paar facelifts waar aan het uiterlijk vrijwel niets is veranderd.

    En over het algemene uiterlijk van de 911 te hebben is hetzelfde als zeggen dat bijvoorbeeld de nieuwe 3 serie of Citroen C5 teveel op een sedan lijkt, ze moeten eens origineel doen en er de volgende keer een bus van maken!

    Login om te reageren
  55. Citrofiel zegt

    29 januari 2009 om 16:53

    Hé! Een rode Porsche! Op persfoto’s! :shock:

    Login om te reageren
  56. TJM zegt

    29 januari 2009 om 16:58

    geweldige bak,

    Login om te reageren
  57. robin zegt

    29 januari 2009 om 17:13

    waar blijft de RS

    Login om te reageren
  58. vla zegt

    29 januari 2009 om 18:19

    Hmm… Mijn verwachtingen van een GT3 model zijn hoog, deze wordt zomaar ff tussen de soep en de patatten gelanceerd, geeft me het gevoel dat ze weinig veranderd hebben aan de GT3…

    @ robin
    Dat gaat niet in 1, 2, 3 hoor! Daarom is-ie ook zo goed! ;)

    Login om te reageren
  59. RS zegt

    29 januari 2009 om 18:24

    Het is weer eens wat anders.

    Oh, nee toch niet.

    Login om te reageren
  60. Lennard zegt

    29 januari 2009 om 18:30

    Steeds als je denkt dat het niet beter kan…

    Login om te reageren
  61. wouterjeuring zegt

    29 januari 2009 om 18:44

    lkkr, nou de gt2 nog

    Login om te reageren
  62. Suprageex zegt

    29 januari 2009 om 19:10

    @alle Porsche design bashers: de 911 is een ICOON, een motor voorin of een andere styling is zoals een naaktbeeld maken van de Maagd Maria…

    On topic; heel geslaagd! Dit doet me zooooooo hard uitkijken naar de Turbo en GT2… :D

    Login om te reageren
  63. sander zegt

    29 januari 2009 om 19:26

    love it!!!

    Login om te reageren
  64. freek zegt

    29 januari 2009 om 19:30

    Vet hoor!

    Dikke banden heeft dat ding trouwens zeg.
    Wat mogen wij als nederlanders er voor neerleggen? Of is dat nog niet bekend?

    Login om te reageren
  65. Alain zegt

    29 januari 2009 om 19:57

    Hopelijk krijgt dat “ding” ook een PDK-versnellingsbak in aanbod, of nu standaard of optioneel … . Logisch toch ?

    Login om te reageren
  66. Pieter-Jan zegt

    29 januari 2009 om 20:10

    De GT3 heeft geen achterzetels, maar toch is de bestuurders zetel naar voren geklapt wanneer Rohrl de deur opendoet, zodat we de CF textuur van de stoelrug kunnen zien.

    Login om te reageren
  67. marruk zegt

    29 januari 2009 om 20:32

    @Gerrelekker: daarom heet het ook een facelift, minkukel. Zoals in de eerste zin staat, moet de officiele info nog bekend gemaakt worden. Waarschijnlijk zal morgen voor het weekend wel verdere details bekend worden over een ander kleurtje interieur, nieuwe lakkleuren en 10Nm meer.. Niet schrikbarend, maar daarom heet het ook een facelift. Als je wat nieuws wilt dan ga je maar bij Noble shoppen ofzo, want een 911 is een 911. En een GT3 is een GT3. En een GT3 facelift is een GT3 facelift. Ik bedoel, wat wil je nou? Dat de 997 GT3 facelift ineens op een Panamera gaat lijken? Get real.

    OT: Juist die oude 997 GT3 met die 2-in-1 spoiler vond ik mooi, nu heeft ie weer de spoiler van de 996 GT3.. ik vind dit echt niks, ik vond die vorige wel mooi. Voor de rest is ie best geslaagd, die achterlichten staan mooier bij een Carrera maar die verandering valt nauwelijks op.

    Login om te reageren
  68. marruk zegt

    29 januari 2009 om 20:35

    @robbie: verhip, dat was me niet eens opgevallen! Dat staat inderdaad wel erg stoer ja! :D

    Login om te reageren
  69. smoke zegt

    29 januari 2009 om 20:35

    Ideaal! Met die extra downforce stuur je je GT3 vast niét de vangrail in als je weer eens door die nare politiemeneren wordt opgejaagd :)

    Login om te reageren
  70. bozewolf zegt

    29 januari 2009 om 20:43

    “Al die mensen die constant zeuren over de originaliteit van Porsche design moeten ook maar eens naar de originaliteit van hunzelf gaan kijken.” – heyhuub

    Ben ik de enige die mn bijna een natte broek heb gelachen over dit schoolplein argument? Onbetaalbaar, zeg.

    OT: De GT3 is de enige toffe Porsche, naast de GT. Toch weer een fijne incarnatie.

    Login om te reageren
  71. Shenkie zegt

    29 januari 2009 om 21:00

    Inderdaad porno, HARDCORE porno als u het mij vraagt! Een hele vooruitgang ten opzichte van zijn voorganger, het klinkt misschien een beetje overdreven. Maar wat een paar nieuwe spoilertjes en velgjes al niet doen.

    Login om te reageren
  72. dekster zegt

    29 januari 2009 om 22:53

    ‘k vind hem wel ergggggggg cool uitzien, lekker retro.

    Login om te reageren
  73. phantom zegt

    31 januari 2009 om 19:41

    hij ziet er net iets beter uit dan zijn voorganger, toppie!!

    Login om te reageren
  74. Revvji zegt

    31 januari 2009 om 21:57

    Ziet er zeer mooi uit, enkel de achterbumper is me iets te lomp.
    Ik vind hem ongeveer even mooi als zijn voorganger, maar niets gaat boven de 996 GT3 MkII ! :twisted:

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North