• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is een Nissan GT-R als stationwagon. Oh, wacht…

Auteur: ricardo, gepost 3 april 2012 om 11:59 – 43 Reacties

There's so much room for activities

Omdat Nissan zelf nog geen GT-R met extra opbergruimte heeft uitgebracht zijn station-fanaten toegewezen op de knutselkunsten van tuners. Want wat u hier ziet is namelijk helemaal geen GT-R, maar Nissan Stagea die een gezichtstransplantatie onderging.

In plaats van een originele GT-R verknippen en er een kont aan vast lassen is hier voor de makkelijke en meer gangbare oplossing gekozen. Men nemen een Nissan M35 Stagea (zo’n ding) en hangt daar een complete GT-R-voorkant op. Deze auto lijkt dan ook verdraait veel op de GT-R Wagon die we in 2009 tegenkwamen, waar hetzelfde trucje was uitgehaald.

Pas de velgen vervolgens nog even naar GT-R-maatstaven aan, monteer vier uitlaat-sierstukken van het formaat ‘bloempot’, en verbaasde reacties zullen je ten deel vallen. Onder de kap moet je het dan wellicht zonder pk-explosie stellen, maar het 2.5-liter V6-blok, dat volgens de Britse RDW in dit bouwsel ligt, leent zich bijzonder goed voor een turbo-upgrade (bewijsstuk). Tja, hoe mismaakt het eindresultaat er ook uit mag zien, dit is och wel de held van alle IKEA- en GAMMA-parkeerplaatsen. (via Carscoop)

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

estate, gt-r, Nissan, stagea, tuning

Vorig bericht: « Wetenschappelijk bewijs: bejaarden rijden veilig?
Volgend bericht: Vrachtwagen trekt sleepwagen mee ravijn in [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    3 april 2012 om 12:10

    Euh, nee dank u ,zelfs mijn Caddy is beter…Als tie start tenminste :)

    Login om te reageren
  2. Neptukker zegt

    3 april 2012 om 12:12

    Ik het woordenboek kan onder het kopje ‘smakeloos’ een afbeelding van dit geval. Verder geen uitleg meer nodig, iedereen weet dat wat het woord betekent.

    Login om te reageren
  3. VeniVidiVici zegt

    3 april 2012 om 12:21

    Lijkt wel een Japanse Volvo V70.
    Maar dit idee… doe maar niet! Zie ik toch liever een M5 touring.

    Login om te reageren
  4. jawi94 zegt

    3 april 2012 om 12:25

    Lol. Best vet!

    Login om te reageren
  5. besaram zegt

    3 april 2012 om 12:32

    6 in lijn! Volgens mij zat er ook in sonmige de 2.6 vn de r34 in.

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      3 april 2012 om 13:08

      @besaram: Vanaf 2001 werd bij de Stagea de l6 omgeruild voor een V6.

      Login om te reageren
  6. bozewolf zegt

    3 april 2012 om 12:35

    Niet de eerste keer dat ze dit doen hoor. Stagea krijgen al langer GT-R neusjes en back in the 90’s hebben ze een Stagea zelfs zo opgebouwd dat alle leuke aspecten van de GT-R aanwezig waren zoals motor en aandrijfijn en chassis.

    http://imageshack.us/photo/my-images/55/img00043200905160940.jpg/

    http://www.monkys.jp/e/img/600DSC50015.jpg

    http://i198.photobucket.com/albums/aa139/fast-eddy_2007/Stagea-rs260-2.jpg

    (Stagea 260 met R33 motor en aandrijflijn)

    Login om te reageren
  7. autoliefhebbert zegt

    3 april 2012 om 12:35

    Één woord: wansmaak.

    Login om te reageren
  8. kaasboerin zegt

    3 april 2012 om 12:37

    Ik vond die dingen af-fabriek gaaf genoeg eerlijk gezegd.

    Login om te reageren
  9. fiat5001965 zegt

    3 april 2012 om 12:38

    Best stoer!

    Login om te reageren
  10. twentyeight zegt

    3 april 2012 om 12:40

    Voor mensen die GT5 spelen, zo’n Stagea is een echte sleeper in het spel. Mits juist getuned is hij bijna onverslaanbaar… #justsayin

    Dit ding ziet er trouwens niet uit.

    Login om te reageren
    • Nino zegt

      3 april 2012 om 15:49

      @twentyeight: thanks voor de tip, ik zal er is eentje opzoeken:)

      Login om te reageren
  11. bsxc2 zegt

    3 april 2012 om 12:45

    Twentyeight,
    Staat er ergens op het internet een lijstje van sleepers in GT5? Bedankt voor de tip!

    Login om te reageren
    • Nino zegt

      3 april 2012 om 15:57

      @bsxc2: Ik heb een leuke, de Fiat 500 ’08. Die van mij heeft bijna 300pk en gaat als een gek door bochten haha:p Leuk om de racesjes te winnen tot de professionele reeks. Daarna heb je toch echt weer wat anders nodig:p

      Login om te reageren
      • _Eend_ zegt

        3 april 2012 om 19:51

        @Nino: In GT1 of GT2 had ik een Subaru Impreza Station met 300+ PK. Onverslaanbaar, totdat ik de Mitsubishi GTO kocht.

        Login om te reageren
      • musztiistar zegt

        4 april 2012 om 08:37

        @Nino: heb ook in GT5 een 500 met 300 pk, maar een Cooper S 07′ is het beste

        Ontopic: heb zoeizo ook de normale uitvoering nooit mooi gevonden..

        Login om te reageren
  12. dotternetta zegt

    3 april 2012 om 12:48

    Geweldig!

    Login om te reageren
  13. wantthegreen zegt

    3 april 2012 om 12:50

    Ik vind m niet verkeerd. Z’on standaard stagea is ook best lekker!

    Login om te reageren
  14. hoonigan247 zegt

    3 april 2012 om 12:56

    Leeeeeeelijk !!

    Login om te reageren
  15. pikes83 zegt

    3 april 2012 om 13:01

    Jakkie dit ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  16. MARS zegt

    3 april 2012 om 13:03

    En nu de vraag, wat doet ie op “de ring”?

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      3 april 2012 om 13:15

      @MARS: DP Cargo’s inhalen?

      Login om te reageren
  17. atakan zegt

    3 april 2012 om 13:09

    Gentleman behold! The new Nisolvo Skyline V70 GT-R Estate!

    Login om te reageren
  18. G-Ammo zegt

    3 april 2012 om 13:22

    Dat noem ik nou een ”facelift”!

    Aber nein, liever niet! :)

    Login om te reageren
  19. james125 zegt

    3 april 2012 om 14:29

    Zo de schredder in!

    Login om te reageren
  20. Kvgorp zegt

    3 april 2012 om 14:31

    Ik reed gisteren achter een GT-R aan maar dat ding is groot man! Is iets korter maar breder dan een E-klasse

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      3 april 2012 om 14:45

      @Kvgorp: Ja idd, ik verschiet er ook elke keer van. Bij een gallardo verschiet ik er dan weer van hoe klein hij is.

      Onlangs nog achter de GTR gereden met nummerplaat 911-LOL :D

      Login om te reageren
      • Kvgorp zegt

        3 april 2012 om 15:25

        @stanny: Klopt de Gallardo is dan weer net zo groot als een 5 deurs Ford Focus echt raar om te zien.

        Login om te reageren
      • barry zegt

        3 april 2012 om 16:09

        @stanny: In brasschaat rijdt er ook 1 rond met 911-bye

        Login om te reageren
      • james125 zegt

        3 april 2012 om 18:27

        @stanny: wat pas klein uitvalt in het echt is de Bugatti Veyron, die is zo groot als een Clio.

        Login om te reageren
  21. stijn_torfs zegt

    3 april 2012 om 15:05

    ik vind het wel iets hebben, niet mooi maar wel wicked :D

    Login om te reageren
  22. masterstig zegt

    3 april 2012 om 15:16

    Die hele lijnen kloppen niet, jammer. Want het had leuk kunnen zijn.

    Login om te reageren
  23. MLTB zegt

    3 april 2012 om 15:20

    Geweldig :D

    Login om te reageren
  24. danielspeed zegt

    3 april 2012 om 15:24

    Vreemd maar wel heel erg stoer hoor.

    Login om te reageren
  25. bugatti2405 zegt

    3 april 2012 om 16:08

    Woooow

    Hoe lelijk!

    Login om te reageren
  26. jordy14 zegt

    3 april 2012 om 16:14

    Geef mij maar een gewone gtr. Niet zo origineel, maar 100 keer mooier!

    Login om te reageren
  27. TSI-tje zegt

    3 april 2012 om 16:36

    Blergh !! Geen porum !

    Login om te reageren
  28. The360box zegt

    3 april 2012 om 18:21

    Het idee alleen al dat je niet een de echte rijdt. Schroef er dan desnoods 2 of 3 turbo’s op om nog in de buurt te komen.

    Login om te reageren
  29. rechercheur zegt

    3 april 2012 om 19:36

    Het is niet eens “wansmaakwoensdag” en krijgen we toch dit hok voorgeschoteld, afgrijselijk …..

    Login om te reageren
  30. Flatfour zegt

    3 april 2012 om 21:26

    De voorkant wil zien niet de achterkant; deadsunde.

    Login om te reageren
  31. cesarestevao zegt

    3 april 2012 om 21:45

    neeee, doe mij maar gewoon en GTR!!!

    Login om te reageren
  32. atakan zegt

    4 april 2012 om 09:04

    Will it Drift?

    Login om te reageren
  33. mixmasie zegt

    4 april 2012 om 22:42

    Uhm, nee dit wordt het niet! Een lage auto met een “hoger” concept.. Net frituurpan vet en water!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North