• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is het definitieve interieur van de Citroen DS5

Auteur: robbie, gepost 19 juni 2011 om 17:18 – 83 Reacties

Citroen DS5 interieur
Enkele maanden geleden werden we (zeer) aangenaam verrast toen Citroen in China de DS5 voor het eerst onthulde. De auto die daar stond was al zo goed als productierijp, maar er zijn toch wat kleine aanpassingen doorgevoerd. Van het interieur hadden we tot nu toe alleen wat wazige foto’s, maar gelukkig heeft Citroen nu een paar foto’s van het definitieve interieur vrijgegeven. En dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!

Het interieur van de DS5 die in China werd onthuld was voorzien van ebbenhout, zijde en leer van top tot teen, maar daar zien we in de “normale” versie weinig meer van terug. Dat wil overigens niet zeggen het dat interieur karig is of iets dergelijks. Het ziet er nog steeds zeer luxe uit (zeker voor een Citroen). En de manier waarop de stoelen bekleed zijn kennen we natuurlijk al van de DS4. De manier waarop het leer is aangebracht wordt “horloge bandjes leer” genoemd, vraag me niet waarom.

Tijdens de IAA van Frankfurt in september zal de DS5 zijn Europese debuut beleven en niet lang daarna zal hij bij de dealer verschijnen. Naast het bekend palet aan diesel- en benzinemotoren zal de DS5 ook beschikbaar komen als dieselhybride met 4WD (een systeem dat we al kennen van Peugeot).

Citroen DS5 interieur

Citroen DS5 interieur

Ook interessant!

  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Video: Nederlandse Citroën C1 is pure driewieler
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans
  • Dit kost het nieuwe topmodel van Citroën

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

Citroen, ds5, iaa-2011, interieur

Vorig bericht: « Politie is machteloos tegenover scheurende GT-R
Volgend bericht: Top50 gaafste auto’s uit TV-series »

Lees Interacties

Reacties

  1. Northwestern zegt

    19 juni 2011 om 17:20

    Dat ziet er mooi afgewerkt uit, op de foto’s.

    Login om te reageren
  2. ascari15 zegt

    19 juni 2011 om 17:21

    Mooi gedurfd interieur.
    Ziet er erg strak uit.

    Login om te reageren
  3. kraakensmaak zegt

    19 juni 2011 om 17:22

    Dat leer is wel apart en staat leuk, maar waar ze deze auto willen positioneren is mij nog niet helemaal duidelijk.

    Login om te reageren
    • bobb zegt

      19 juni 2011 om 18:17

      @kraakensmaak: Premium D segment? Is het een crossover?

      Login om te reageren
  4. bozewolf zegt

    19 juni 2011 om 17:22

    “De manier waarop het leer is aangebracht wordt “horloge bandjes leer” genoemd, vraag me niet waarom. ”

    Omdat het op een horlogeband lijkt? Herpaderpderp?

    Afwerking en stijl zien er goed uit, maar de combo zwart dashboard en lichtbruine stoelen vind ik wel heel lelijk. Deuren en stuk rond de pook zien er strak uit, maar de middendash blijft wel beetje rommelig helaasch.

    Maar op zich strak interieurtje, hoor.

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      19 juni 2011 om 19:01

      @bozewolf: Pas maar op met uw wijsneusreacties, seffes IP ban. :D

      Login om te reageren
    • nicktexel zegt

      19 juni 2011 om 19:23

      @bozewolf:ooit gehoord van sarcasme?

      blijkbaar niet dus

      Login om te reageren
    • BloodSeaker zegt

      19 juni 2011 om 21:58

      @bozewolf: dat is smaak. Ik vind zwart en bruin heel knap eigenlijk

      Login om te reageren
    • Pallas zegt

      20 juni 2011 om 17:02

      @bozewolf: Horlogebandje slaat op het patroon in de rugleuning van de stoelen, vergelijk dat maar een met een stalen horlogebandje.

      Login om te reageren
  5. Punk zegt

    19 juni 2011 om 17:27

    geef mij maar een 5 GT!

    Login om te reageren
    • ibizasporttdi zegt

      19 juni 2011 om 19:14

      @Punk: Nou gelukkig zitten ze in dezelfde prijs categorie en doelgroep! :S NOT!

      Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      19 juni 2011 om 19:25

      @Punk: Hoezo? Hou je van underdog modellen ofzo? Neem dan de Touring.

      Login om te reageren
      • Alpinaa zegt

        19 juni 2011 om 19:50

        @Tommy2: Omdat de 5GT een heerlijke auto is. De Touring ook trouwens. Maar de 5GT is heerlijk ruim.

        Login om te reageren
        • mout zegt

          19 juni 2011 om 23:01

          @Alpinaa: En de Touring is krap?

          Login om te reageren
          • Alpinaa zegt

            20 juni 2011 om 22:52

            @mout: Vergeleken met een GT wel. ;)

            Login om te reageren
  6. JamesBond007 zegt

    19 juni 2011 om 17:28

    Mooie wagen zeg!

    Login om te reageren
  7. jippie zegt

    19 juni 2011 om 17:35

    Interieur is wel mooi maar ook wel erg druk. Exterieur is wel heel erg druk. Bijna vermoeiend om naar te kijken. Er zitten zoveel lijnen in dat er altijd wel mooie elementen in zitten maar van een mooie subtiel gelijnde auto is geen sprake. Wat dat betreft is deze wel het tegenovergestelde van de oer-DS.

    Login om te reageren
  8. audisucks zegt

    19 juni 2011 om 17:37

    Een hele mooie auto en een waanzinnig mooi interieur! Echt heel stijlvol en het ziet er degelijk uit.

    Login om te reageren
  9. mortsel2640 zegt

    19 juni 2011 om 17:48

    Proper

    Login om te reageren
  10. agera zegt

    19 juni 2011 om 17:48

    Strakke middenconsole en een lekker stuurtje.

    Login om te reageren
  11. pexiges zegt

    19 juni 2011 om 17:55

    Heel strak interieur. Kunnen heel wat automerken van leren

    Login om te reageren
  12. dresign zegt

    19 juni 2011 om 18:10

    weer een lunchbox :s leren ze er nu niet uit?

    Login om te reageren
  13. Alpinaa zegt

    19 juni 2011 om 18:16

    Ik mis nogal wat eenheid in dit interieur. Dit is gewoon van alles wat door elkaar. Dat is misschien mooi in een supercar, maar het is niet fijn als je in je dagelijkse auto moet zoeken naar knopjes. Het ziet er allemaal niet zo ergonomisch uit. En met veel leer wordt je niet ineens premium, daar is wel meer voor nodig. Nee, doe mij dan maar van die lekker strakke interieurs zonder al te veel fratsen.

    Login om te reageren
  14. Alpinaa zegt

    19 juni 2011 om 18:19

    @pexiges: Sorry hoor, maar dit kan ik niet echt strak noemen. Te veel vormen door elkaar, er ontbreek eenheid in het ontwerp.

    Login om te reageren
  15. Alpinaa zegt

    19 juni 2011 om 18:20

    Wel grappig dat iedereen nu op een soort van I-drive overstapt, en dat terwijl BMW er 10 jaar geleden al mee begon. Toen was het natuurlijk wel niet perfect, maar het was wel een soort van revolutie.

    Login om te reageren
    • ibizasporttdi zegt

      19 juni 2011 om 19:19

      @Alpinaa: Dus? De Citroen Traction Avant was de eerste in serie geproduceerde auto met voorwielaandrijving.. en waar gaat BMW binnenkort mee komen? Juist voorwielaandrijving.. Wat maakt het allemaal uit wie waar het eerste mee is.. als het maar goed en fijn werkt!

      Login om te reageren
      • Alpinaa zegt

        19 juni 2011 om 19:48

        @ibizasporttdi: Ik vindt het wel opmerkelijk dat het gewoon altijd keihard werd afgekraakt, totdat ze er zelf mee kwamen. En dan heb ik het vooral over audi en mercedes. En citroën komt er nu ook mee.

        Login om te reageren
        • mout zegt

          19 juni 2011 om 23:02

          @Alpinaa: Snap ik. Ben ik met je eens. Maar geldt datzelfde niet voor voorwielaandrijving? 75 jaar afkraken, en dan zelf invoeren in Beieren?

          Login om te reageren
  16. W115 zegt

    19 juni 2011 om 18:22

    Concurrent van de a3 sportback?

    Login om te reageren
    • Nilo zegt

      19 juni 2011 om 23:33

      @W115: uhm, ik hoop voor je dat je niet serieus bent?
      a3 sportback? die past in de kofferbak van deze auto 0.o
      als je de DS3 bedoeld, jah dat zijn min of meer concurenten.
      de DS5 gaat meer richting de A6

      Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        20 juni 2011 om 17:03

        @Nilo: wat lul jij nou, DS3 concurrent van A3 lol ? van de A1 misschien ja.. en de ds5 is gewoon een C5 crossover, 20 cm langer dan een A3 sportback , niks concurrent van de A6

        Login om te reageren
  17. Homer55 zegt

    19 juni 2011 om 18:22

    Ik zie ook een beetje Peugeot 5008 erin…

    Login om te reageren
  18. Megakix zegt

    19 juni 2011 om 18:37

    Goed hoor..alleen dat so called racestuurtje…nah…

    Login om te reageren
  19. As_long_as_it_is_fast zegt

    19 juni 2011 om 19:02

    Ik kan er mee leven, absoluut en zeker weten.
    Alleen die zetels vlam ik er even uit en vervang ik door iets anders. Dat horlogebandmotief is een No-Go.

    Login om te reageren
  20. wolffjee zegt

    19 juni 2011 om 19:06

    wat een bruut interieur!! kunnen inderdaad veel merken wat van leren! jammer dat het intieur luxer en mooier is dat het exterieur

    Login om te reageren
  21. Tommy2 zegt

    19 juni 2011 om 19:16

    Zwaar overstylde auto met 2 chromen hockeysticks op de zijkant.

    )

    Login om te reageren
    • agera zegt

      19 juni 2011 om 19:20

      @Tommy2: De enige reden dat de C5 er strak uitziet is omdat de C5 is vormgegeven door een Duitser.

      Login om te reageren
    • robbie zegt

      20 juni 2011 om 01:18

      @Tommy2: die chrome hockeysticks zijn inderdaad een beetje twijfelachtig. Moet het eerst eens in het echt zien.

      Login om te reageren
    • Benjamin1 zegt

      20 juni 2011 om 12:20

      @Tommy2: LMAO! Chromen zijstrips. Epic. Fail.

      Login om te reageren
  22. postwar zegt

    19 juni 2011 om 19:17

    prachtig interieur

    Login om te reageren
  23. desjonnies zegt

    19 juni 2011 om 19:21

    Knappe jongens bij Citroën, nemen hun meest legendarische naam en plakken er premium op. ’t ziet er nog uit ook.
    Is Audi helemaal nix bij.

    Login om te reageren
  24. Lotus-Omega zegt

    19 juni 2011 om 19:28

    fantastisch! Citroën is back! lekker eigenwijs! vreselijk eigenzinnig en super onderscheidend! dat is de kracht van Citroën! en het échte citroen komt weer terug! super!
    dit is een prachtige auto! erg veel lijnen, erg druk, maar heel mooi!

    Login om te reageren
  25. onlycocksdriveaudi zegt

    19 juni 2011 om 19:50

    Pracht bak, daar kunnen de non-designers van aldi nog heel wat van leren.

    Login om te reageren
  26. love4sportcars zegt

    19 juni 2011 om 20:09

    @onlycocksdriveaudi: waarom betrekken jullie altijd audi bij alles, ik snap dat echt niet.

    Login om te reageren
    • mout zegt

      19 juni 2011 om 23:04

      @love4sportcars: Misschien omdat de DS-serie premium voorwielaangedreven wil zijn – maar stiekum protsmodelletjes van een volumemerk zijn?

      Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      19 juni 2011 om 23:07

      @love4sportcars: Omdat Audi, samen met BMW, zo’n beetje de maatstaaf zijn hier? Tenminste dat idee krijg ik wel eens. Overigens kan ik mij daar ook wel in vinden, alleen ben ik niet een vergelijkingsmongool.

      Login om te reageren
    • norge zegt

      19 juni 2011 om 23:36

      @love4sportcars: Dat vind ik ook nou zo raar :lol:

      Login om te reageren
    • pexiges zegt

      20 juni 2011 om 09:27

      @love4sportcars: Dat noemt men jaloezie

      Login om te reageren
  27. Dimglor zegt

    19 juni 2011 om 20:36

    De auto zelf is al totaal m’n ding niet… En dat interieur ook niet…
    Ok, die zetels zijn wel mooi…. maar de rest van het interieur??
    Is toch totaal niet mooi? Om maar over de overzichtelijkheid te zwijgen…
    Die middenconsole is gewoon een stuk plastic als ik de foto bekijk en ontiegelijk veel knoppen door elkaar….Ziet er gewoon niet overzichtelijk uit….

    Login om te reageren
  28. motherlover zegt

    19 juni 2011 om 21:42

    Wederom een érg lekkere wagen in de DS-serie! :D
    Wat een prachtige wagens zijn het toch, en dit interieur van de DS5 vind ik érg geslaagd! (net als de andere ds interieurs btw!)

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      19 juni 2011 om 22:38

      @motherlover: Daar wil ik je gelijk in geven! Citroën bouwt toch wel erg mooie “binnenkanten” tegenwoordig. De DS4 is ook al zo gaaf met dat leren dash e.d. Deze is zeker zo mooi. Dat was vroeger wel anders. De aloude GS waarin de snelheidsmeter een trommeltje was met een vergrootglasje er voor.. dat heb ik altijd zo afschuwelijk gevonden..

      Login om te reageren
  29. Citrofiel zegt

    19 juni 2011 om 22:40

    De twee verschillende soorten alu-look op de deurhendel (wafel en brushed) vind ik nogal botsen, maar voor de rest een prachtig interieur!

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      20 juni 2011 om 13:10

      @Citrofiel: Doet mij een beetje denken aan het CX serie 2 dashboard vind je niet?

      Login om te reageren
      • Citrofiel zegt

        20 juni 2011 om 22:29

        @Pallas: Daar valt best wat voor te zeggen…

        Nu ik je toch ‘spreek’. 2 juli. Daar hou ik het bij. ;)

        Login om te reageren
        • Pallas zegt

          21 juni 2011 om 10:35

          @Citrofiel: Cool! Je volgende voiture? first gen BX-en zijn gaaf. Ik hou het nog even bij mijn fiets, even sparen en dan een CX. (zo en nu ga ik werken!)

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          21 juni 2011 om 11:18

          @Citrofiel:

          bedankt voor de tip .. ik heb je zojuist overboden ..

          Login om te reageren
          • Citrofiel zegt

            21 juni 2011 om 14:34

            @Pallas: Een rode GT, mijn droom-BX. In goede staat voor een vriendelijke prijs. Die kon ik niet laten staan. :D

            @lincoln: Stommurt. :x

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              21 juni 2011 om 20:00

              @Citrofiel:

              je weet niet half hoe blij ik voor je ben ..
              wij staan al zolang op sympathieke voet met elkaar ..

              ik gun jou je slapeloze nachten ..
              en het tot in den treuren vergaren van allerlei informatie die zelfs als je het allang wist nog interessant blijkt te zijn ..
              je staat waarschijnlijk al met de hogedrukspuit in de houding ..

              ik ben oprecht blij voor je ..

              Login om te reageren
              • Citrofiel zegt

                21 juni 2011 om 20:08

                @lincoln: Ik sta letterlijk en figuurlijk al helemaal klaar. :D Maar dat mag nog niet van mezelf… Ik moet de ergste opwinding nog even verbannen, er zijn nog een paar tentamens te halen voordat de BX gehaald kan worden… Maar zie je eerste auto maar eens tijdelijk uit je hoofd te zetten. :| Volgende week woensdag ben ik er vanaf, dan word ik waarschijnlijk helemaal gek van de opgekropte spanning. ;)

              • lincoln zegt

                21 juni 2011 om 20:41

                @Citrofiel:

                de goede velgen .. nieuwe accu .. weinig km ..
                mwah .. je hebt die foto,s zelf al tot op elke pixel uitgeplozen ..
                en dat al 10X ..

                ik ben jaloers op je ..

              • Citrofiel zegt

                21 juni 2011 om 20:48

                @lincoln: Ik kom hem graag een keer showen op een klassiekerrally-achtig evenement… ;)

              • lincoln zegt

                21 juni 2011 om 20:51

                @Citrofiel:

                deal .. mijn Olds is eindelijk ook helemaal af ..

                ding is inmiddels zo opzichtig/luidruchtig/ordinair/vulgair als een gouwe Rolex ..
                helemaal goed dus ..

              • Citrofiel zegt

                21 juni 2011 om 20:57

                @lincoln: Ik ben razend benieuwd!

              • lincoln zegt

                22 juni 2011 om 07:02

                @Citrofiel:

                het leuke is .. ik heb em zelf geplamuurt en gespoten ..
                minder leuke is .. het resultaat ..

                maarja ..
                een professionele paintjob was de prijs van economisch total loss ..

                tip ..
                zorg dat het warmer is dan -5 ..
                zorg voor afzuiging ..
                besteed meer dan 20 euro aan een spuitpistool ..
                schuren is boring ..
                afplakken ook ..
                spuiten is dan wel weer heel grappig om te doen ..

              • Citrofiel zegt

                22 juni 2011 om 12:01

                @lincoln: Haha! Ach, een Amerikaan kan dat hebben. ;) Ik hoop dat dat soort kunstjes mijn BX nog even bespaard blijven.

      • Pallas zegt

        21 juni 2011 om 09:21

        @Pallas: Cool! Je volgende voiture? first gen BX-en zijn gaaf. Ik hou het nog even bij mijn fiets, even sparen en dan een CX. (zo en nu ga ik werken!)

        Login om te reageren
  30. mashell zegt

    19 juni 2011 om 22:50

    Zo mooi. Zoveel flair en toch zo aangenaam. Wat zullen de Duitsers en Italianen pissig zijn zeg, de Fransen maken ze gewoon helemaal in op design vlak.

    Login om te reageren
  31. wimmm zegt

    19 juni 2011 om 23:17

    Mooi interieur! Uiterlijk kan r ook wel mee door. Moet alleen die chromen strips over de zijruiten heen nog wel ff in t echt zien, op de renders vindt ik t eigenlijk niet wat.

    Login om te reageren
  32. clubbtraxx zegt

    20 juni 2011 om 00:30

    De twee kleine DSjes waren wel leuk om te zien, maar van die apparaat verwacht ik er niet veel tegen te komen.
    Het interieur ziet er mooi uit, het exterieur daarentegen… Beueueuerkkk!

    Login om te reageren
  33. clubbtraxx zegt

    20 juni 2011 om 00:30

    * dit (waarom toch geen edit knop hier op AB?)

    Login om te reageren
  34. gorre zegt

    20 juni 2011 om 08:16

    Design is terug veel “TE” , typisch voor Citroen
    Moet altijd overdreven zijn , komt precies uit tuningwinkel gereden

    Login om te reageren
  35. The360box zegt

    20 juni 2011 om 09:12

    Ik vind de voorkant gewaagd en groot, eerst vond ik hem niet passen in de serie maar door het lekker brede ziet hij er beter uit .

    Login om te reageren
  36. ThomasBol zegt

    20 juni 2011 om 12:17

    Wauw kan niet wachten om hem in het echt te zien.

    Login om te reageren
  37. shameless zegt

    20 juni 2011 om 13:34

    Best een gewaagde gave auto voor mensen met een wat grotere portemonnee dan de doelgroep voor kleinere dsjes. Ik weet niet waar deze mee moet gaan concurreren?

    Ik zou het niet vervelend vinden om deze, net als de andere nieuwe DS trouwens, in het straatbeeld te zien.

    Al heb ik persoonlijk toch wel een voorkeur voor het rustige interieur van bijv volvo, bmw of, dan toch wel, audi :-)

    Login om te reageren
  38. draragon zegt

    20 juni 2011 om 16:13

    Ik ben een groot Citroën fan en kan de DS3, DS4 en C6 erg waarderen maar de DS5 spreekt me niet aan. Sommige elementen zijn aardig maar samen is het toch net iets teveel van het goede. Het gebochelde silhouet van de DS5 is gewoon niet mooi. Dat hebben ze proberen te maskeren met die hockeystick maar dat is helaas niet echt gelukt.

    Login om te reageren
  39. KaCh1ng zegt

    20 juni 2011 om 17:10

    jammer dat die meer op een monovolume lijkt dan een coupe :( zal dus niks voor mij worden )

    Login om te reageren
  40. ds3lover zegt

    20 juni 2011 om 17:46

    Gewoon een heerlijk interieur in een een heerlijke auto! Straalt gewoon luxe uit imo

    Login om te reageren
  41. Cantago zegt

    20 juni 2011 om 17:57

    Wat heeft Citroen de laatste tijd? Ik snap er niks van… Het is een Frans merk, maar kijk eens hoe dit er uit ziet! Zie die unieke details (en dat zijn er veel!), die nieuwe designkenmerken en dat futuristische, terwijl het er wel prima uitziet! Hoe doen ze dat? Mooi dit!!

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      20 juni 2011 om 18:44

      @Cantago: “unieke details…designkenmerken en dat futuristische..” Jij beschrijft volgens mij precies hetgene waar Citroën altijd voor heeft gestaan.

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        20 juni 2011 om 20:09

        @Pallas: Ja, in veel opzichten wel. Citroen is altijd wel heel origineel geweest, om de hydraulische vering maar als voorbeeld te noemen. Maar om nou te zeggen dat ze er echt uit sprongen? Vaak hadden ze een saai of niet passend uiterlijk. Deze Citroen valt gewoon meteen in het “Cool” gebied! En DAT maakt het anders! Kijk nog eens even naar het Metropolis Concept, ik heb gewoon nog nooit zo’n mooie auto gezien? Klein detail: met mijn ruim 22 jaar levenservaring heb ik natuurlijk weinig van het verleden van Citroen meegekregen…

        Login om te reageren
        • Pallas zegt

          20 juni 2011 om 20:32

          @Cantago: Ben maar een paar jaar ouder, maar opgevoed op de achterbank van oude Citroëns. Na de XM werd het idd minder aansprekend. Zelf vind de buitenkant van de nieuwe DS-modellen maar matig. Het design is te ‘gezocht’ in tegenstelling tot de naturel vormen van bv de DS/CX/SM.
          In de Metropolis (DS6?)- hoewel mooi- herken ik geen Citroën. Het dashboard doet mij denken -zoals ik eerder in dit topic meldde- aan de de 2e generatie CX:

          Login om te reageren
          • Cantago zegt

            4 juli 2011 om 02:25

            @Pallas: Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in oudere Citroen modellen denk ik;)

            Login om te reageren
            • Pallas zegt

              4 juli 2011 om 11:52

              @Cantago: Das noodzakelijk voor je persoonlijke ontwikkeing.

              Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North