• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Drei mal zuper: R8, Murciélago & Veyron

Auteur: evo, gepost 29 februari 2008 om 23:00 – 24 Reacties

Drie alleraardige sportauto

Verrek, vandaag helemaal geen sappig filmpje voorgeschoteld? Op de valreep en vlak voor het stappen slapen, willen we jullie dit filmpje niet onthouden. De Audi R8, Lamborghini Murciélago en Bugatti Veyron behoren allen tot het Volkswagen-concern. De winnaar? De Murciélago natuurlijk! Of is dat de wens van mijn gedachte?

Superspannend is het filmpje niet, wél is het uitstekend als slaapmutsje te gebruiken. Deuren en ramen goed sluiten voor de storm en schenk wellicht nog die laatste whiskey in.

Ook interessant!

  • Video: Murcielago GT1 Driftworks is epische perfectie
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Bugatti, Lamborghini, murcielago, R8, Vergelijkingen, veyron, Video

Vorig bericht: « Ultieme hothatch: BMW Compact CSL
Volgend bericht: Nog wat Scirocco pics en info »

Lees Interacties

Reacties

  1. w0o0dy zegt

    29 februari 2008 om 23:03

    die whiskey is een goed idee… even een glaasje pakken. Proost!

    Login om te reageren
  2. dekster zegt

    29 februari 2008 om 23:03

    Wat doet de winnaar er eigenlijk nog toe, het wordt toch sowieso een VW…

    Login om te reageren
  3. evo zegt

    29 februari 2008 om 23:11

    @wOoOdy; Goed zo, neem ik er ook nog eentje. Alhoewel, zou ik dat nou wel doen na m’n twee al eerder genuttigde pilzies? Morgen vroeg op om te gaan racen op Zandvoort!

    Login om te reageren
  4. SLR McLaren zegt

    29 februari 2008 om 23:12

    VEYRON !! 8)

    Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    29 februari 2008 om 23:13

    R8 104.400 euro in duitsland, in NL minimaal 157.630
    Mucielago LP640 in duitsland 261.420, in NL 376.851

    De Veyron…. in duitsland teveel geld en in NL zo’n 2 keer de waarde van het ding en het blijft een tamelijk onooglijk ontwerp.

    Login om te reageren
  6. dekster zegt

    29 februari 2008 om 23:16

    Wel grappig hoedat hij “Veyron” zegt :lol:
    Zo’n goed slaapmutsje was wat filmpje nu ook weer niet, die G&T van daarnet dan weer wel. :)

    Login om te reageren
  7. moris zegt

    29 februari 2008 om 23:53

    zegt ie nu 3,9 naar 100? lp640

    want volgens mij doet ie dat toch echt in 3,4

    want een heerlijk geluid die lambo

    Login om te reageren
  8. Roland zegt

    29 februari 2008 om 23:59

    Waar is de Bentley?

    Login om te reageren
  9. dekster zegt

    1 maart 2008 om 00:04

    Die 3.9 is met een manuale bak ;)

    Login om te reageren
  10. 2SLOW4ME zegt

    1 maart 2008 om 00:18

    sorry,, maar bij 1.30 min viel ik in slaap, wat meer motor gebrul en minder gelul aub *
    slaap lekker autoblog!

    Login om te reageren
  11. marruk zegt

    1 maart 2008 om 03:58

    die sukkel hoeft alleen maar van een blaadje af te lezen want hij presenteert niks, en dan zegt ie dat de LP640 van 0-100 doet in 3,9 sec?
    ik had besloten het ondanks het saaie nog af te kijken maar nu hoeft het van mij niet meer. Laat het presenteren astjeblieft aan de heren van Top Gear over, ik wordt echt niks wijzer van dit geleuter in dat taaltje.
    GAAP, bis morgen.

    Login om te reageren
  12. marruk zegt

    1 maart 2008 om 04:03

    @evo: have fun dude!

    @dekster: o is dat zo? Mijn excuses richting onze oosterburen.
    Dan nog trouwens; als je dingen opsomt en cruise-rondjes laat zien
    bij een toerental niet hoger dan 4000, maak het dan op z’n minst nog
    even een beetje ‘exciting’ door de snelste acceleratietijd te melden..
    Van 40 naar 120 kan in een LP640 vast ook wel in 60 seconden,
    in z’n IV en met half gas. Maar dat wil toch niemand weten!?
    Maargoed, ik heb me er weer genoeg aan geërgerd ;)
    TSchuss!

    Login om te reageren
  13. jasperbos zegt

    1 maart 2008 om 10:07

    @dekster ,helemaal niet het is gewoon van de oude murcie, die kerel is gewoon dom. en ik snap deze vergelijking niet, een r8 is eerder te vergelijken met een gallardo een murcie is veel te snel voor een r8, en die veyron is nergens mee te vergelijken ten eerste om de snelheid en ten 2e om de prijs.

    Login om te reageren
  14. Windhoos zegt

    1 maart 2008 om 10:21

    idd jasperbos, een murcielago is ook een volledig andere auto dan de R8 en de Gallardo, zo zullen de laatste twee ook geschikter zijn op een circuit dan de Murcielago, maar op een rechte stuk blijven de twee laatst genoemde wagens natuurlijk nergens.

    En tja, de Veyron, zelden zo’n enorm snelle productie auto gezien die nog zo goed beheersbaar is. Eigenlijk nooit zelfs…..

    Login om te reageren
  15. Jordey zegt

    1 maart 2008 om 11:49

    op het einde was het best wel cool hoe die veyron die accelererende lp640 en R8 dik pakt alsof het daihatsu’s zijn.

    Login om te reageren
  16. wilco zegt

    1 maart 2008 om 12:54

    Leuke test. Maar eigelijk kun je hier niet van winnaars en verliezers spreken. Alle 3 auto s zijn briljant voor de markt waarin ze opereren.

    Login om te reageren
  17. Citrofiel evil twin zegt

    1 maart 2008 om 14:59

    Waar is de beste van de VW groep?
    En dan heb ik het over de Bentley continentinal GT. ;)

    Login om te reageren
  18. N!SS@N zegt

    1 maart 2008 om 15:14

    Drei mal zuper…
    Nah, vind het meer zwei mal scheisse…
    Over welke we het dan hebben laat ik maar in het midden…

    Login om te reageren
  19. Windhoos zegt

    1 maart 2008 om 17:11

    @N!SS@N, beetje een ongefundeerde mening dan, in dit geval kun je imho net zo goed niets zeggen……

    Login om te reageren
  20. IlCuoreSportivo zegt

    1 maart 2008 om 18:14

    Die kerel kan beter porno acteur worden ofzo,
    nie naar te kijken.
    Ein Deutscher Schwein. Er ist schnell jaaa

    Login om te reageren
  21. Rick dos zegt

    1 maart 2008 om 22:41

    “Wer denkt VW bauen lediglig alltags auto’s…..”

    En dan zie je een Lambo, Bugatti en een Audi….

    Triest, nicht?

    Login om te reageren
  22. phil zegt

    2 maart 2008 om 10:51

    mijn top 3 :o

    Login om te reageren
  23. rider zegt

    3 maart 2008 om 09:52

    heerlijke auto’s. die lamborghini doet misschien de eerste 2, 3 x de klus van 0-100 in 3,4sec maar daarna gaat de koppeling in de knie en loopt de tijd op naar idd 3,9sec. dit is en blijft het zwakke punt van de aandrijving. wellicht dat lambo dit met opzet doet om de versnellingsbak en de verdere aandrijflijn te ontzien. mooi om te zien wat VW allemaal aan extreem spul in d’r potfolio heeft.

    Login om te reageren
  24. Jw-audi zegt

    26 maart 2008 om 18:21

    Matige film.. Heerlijke auto’s

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North