• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Elektrische Radical E-Wolf gespot

Auteur: CasperH, gepost 23 augustus 2010 om 18:31 – 29 Reacties

Radical E-Wolf rear


Een Radical zie je al niet vaak op de openbare weg, maar een volledig elektrische Radical E-Wolf is zo mogelijk nog zeldzamer.

Toch wist Autojunk bezoeker willemrodenburg het ding te spotten in de straten van Londen. We hebben onze twijfels of dit een straatlegale auto is, we zien dan ook nergens een nummerplaat. Voordeel van zo’n elektrische racer is natuurlijk dat de politie je niet hoort aankomen en dat je alweer weg bent tegen de tijd dat ze doorhebben dat er iets niet in de haak is. Het ziet er in ieder geval lekker uit!

Grotere versies van de afbeeldingen kun je vinden op Autojunk.nl!

Ook interessant!

  • Gespot - Deze elektrische Lotus is géén Tesla
  • Gespot - Nieuwe Lotus Emira
  • Alpha Wolf pick-up is lekker retro
  • Zo wil België alleen nog maar elektrische bedrijfswagens

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

e-wolf, Elektrisch, Gespot, Racing, radical

Vorig bericht: « Meer foto’s van de Nissan Murano facelift
Volgend bericht: Peugeot 3008 HYbrid4: hybride diesel crossover »

Lees Interacties

Reacties

  1. Laue zegt

    23 augustus 2010 om 18:34

    Van een bekende surfer? als je kijkt naar de sufplankhouder.

    Login om te reageren
  2. Vinny_93 zegt

    23 augustus 2010 om 18:34

    Ziet er lekker uit, klinkt bagger en is absoluut geen pure racewagen….

    Login om te reageren
  3. ascari15 zegt

    23 augustus 2010 om 18:37

    Handig zo’n 2 persoons bed aan de achterkant.

    Login om te reageren
  4. Hupke zegt

    23 augustus 2010 om 18:42

    Is nice maar hoort toch niet thuis in Londen.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      23 augustus 2010 om 22:08

      @Hupke: Grapjas. En horen supercars en superlimo’s wel thuis in Londen? Laten ze daar eens snel met zijn allen Panda’s gaan rijden! Londen is een en al opschepperij, met zoiets unieks als dit kan je je verzekeren van aandacht.

      Login om te reageren
  5. ed zegt

    23 augustus 2010 om 18:50

    wat een lelijk hok maar zal wel goed rijden!

    Login om te reageren
  6. Klassiekerrally zegt

    23 augustus 2010 om 18:52

    Wat zit er op de wielnaven?

    Login om te reageren
  7. the-budel-guy zegt

    23 augustus 2010 om 18:53

    is die BBQ achterop een optie ???

    OT nog nooit van deze wagen gehoort

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      23 augustus 2010 om 19:08

      @the-budel-guy:

      Dat is best wel erg. Deze speeltjes doen de Nordschleife nogal snel(understatement).

      Login om te reageren
  8. dummy zegt

    23 augustus 2010 om 19:04

    is een filmpje van ook: http://www.youtube.com/watch?v=njL_g2xPqYk

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      23 augustus 2010 om 19:18

      @dummy: Wat een afschuwelijk geluid, zou ik niet graag in mijn auto willen, of in latere supercars horen.

      Login om te reageren
      • supasweet zegt

        23 augustus 2010 om 19:27

        @jzaero:
        dat zijn de banden die je hoort, veel meer valt er niet te horen

        Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      23 augustus 2010 om 19:34

      @dummy:

      dat is toch wel redelijk indrukwekkend te noemen..!
      er zit in ieder geval wel kracht achter zeg, het klinkt zoals gezegd voor geen eene poorem..

      Login om te reageren
  9. RenesisHP zegt

    23 augustus 2010 om 19:07

    Gezijk over een vleugel komt neus uit..
    Dit ding is amper straatlegaal te noemen. Dat geld voor alle Radical’s.
    Zijn meer lichtgewicht raceauto’s met een berg downforce.
    Vleugel is standaard op deze auto’s.

    Die wielnaven snap ik ook even niet. :|

    Login om te reageren
  10. Flamingo zegt

    23 augustus 2010 om 19:09

    wat heeft die voor Ben Hur-achtige wieldingen?

    Login om te reageren
  11. Tonnie zegt

    23 augustus 2010 om 19:12

    & tegen de tijd dat je de politie niet meer in de spiegels ziet, is je accu leeg :(

    Login om te reageren
  12. mr.marteen zegt

    23 augustus 2010 om 19:56

    apart die luchthapper boven de cockpit…

    Login om te reageren
  13. base zegt

    23 augustus 2010 om 20:16

    De zelfbenoemde bewakers van de hedendaagse autotechniek zijn echt niet veel verder dan de koetsiers van 120 jaar geleden. Toen ging men tekeer tegen de herrie van de interne verbrandingsmotor versus het eerlijke geluid van hard werkende paardenhoeven. Nu wordt de ketterij van het (gebrek aan) geluid van de electrotechniek versus de herrie van de interne verbrandingsmotor.
    Het grappige is dat juist de exponenten van die ‘pure autotechniek’ (waaronder Porsche en nu dus ook Radical) hun ongelijk bewijzen door juist deze nieuwe technologieën te omarmen. Wen er maar aan: de Flintstone-days are over!

    Login om te reageren
  14. peter zegt

    23 augustus 2010 om 20:17

    ik denk dat op die wielnaven ogen zitten om dat ding mee op een trailer te hijsen, zou t anders ook niet weten

    @ dummy: omg, als dit de toekomst van autosport is…… shoot me now…….
    vermogen zat, maar t brult toch niet zo’n hok… geen emotie en sport moet emotie zijn!

    Login om te reageren
  15. R8 zegt

    23 augustus 2010 om 20:37

    Hè, wrm hebben ze mijn auto als plaatje ??

    Idd erg handig die 2 persoons bed achter in @ascari15

    Login om te reageren
  16. midasracer zegt

    23 augustus 2010 om 23:23

    De belangrijkste reden van het bestaan van deze auto is dat je geen congestion charge in London hoeft te betalen. En zeg nou zelf, wil je in een Radical in London gezien worden, of in de Gwizz?

    Login om te reageren
  17. Cantago zegt

    23 augustus 2010 om 23:30

    Elektrisch… Lelijk… Kan niet op kenteken… Wel snel? Want anders snap ik niet waarom je dit wil?

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      24 augustus 2010 om 00:14

      @Cantago:

      Voor zover ik weet bestaan er geen langzame Radical’s.

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        24 augustus 2010 om 11:23

        @RenesisHP: Ja, maar is hij dan nog licht? Of zakt hij bijna door met al die accu’s. Want als hij licht is, komt hij vast weer niet ver… Plus je mist dat heerlijke motorgeluid, waarom zou je dit kopen?

        Login om te reageren
        • RenesisHP zegt

          24 augustus 2010 om 14:54

          @Cantago:

          Ik heb nog geen gegevens over het gewicht gevonden.
          Waarom zou je het kopen?..
          Veel verder dan speculeren kan ik niet. Ik zou hem zelf namelijk niet kopen. Ben meer van het hoogtoerige gejank wat ze bij normale Radical’s maar al te goed kennen.

          Login om te reageren
          • Cantago zegt

            30 augustus 2010 om 20:03

            @RenesisHP: Precies wat ik bedoel;)

            Login om te reageren
  18. s8 zegt

    24 augustus 2010 om 08:05

    http://www.ewolf-car.com/index_en.html#/news

    Login om te reageren
    • MadLexx zegt

      24 augustus 2010 om 13:20

      @s8: wow 800 Nm Torque 0_0

      Login om te reageren
  19. sjazz zegt

    24 augustus 2010 om 10:46

    Help help help… ik heb gisteren op de A2 in limburg een auto gespot (helaas geen foto). De merknaam was slecht te lezen, maar leek op iets als “De H….”. Het was een sportauto met ronde achterlichtjes. Leek beetje engels. Iemand een idee (nee het was geen bekende auto)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North