
Een Radical zie je al niet vaak op de openbare weg, maar een volledig elektrische Radical E-Wolf is zo mogelijk nog zeldzamer.
Toch wist Autojunk bezoeker willemrodenburg het ding te spotten in de straten van Londen. We hebben onze twijfels of dit een straatlegale auto is, we zien dan ook nergens een nummerplaat. Voordeel van zo’n elektrische racer is natuurlijk dat de politie je niet hoort aankomen en dat je alweer weg bent tegen de tijd dat ze doorhebben dat er iets niet in de haak is. Het ziet er in ieder geval lekker uit!
Grotere versies van de afbeeldingen kun je vinden op Autojunk.nl!
Van een bekende surfer? als je kijkt naar de sufplankhouder.
Ziet er lekker uit, klinkt bagger en is absoluut geen pure racewagen….
Handig zo’n 2 persoons bed aan de achterkant.
Is nice maar hoort toch niet thuis in Londen.
@Hupke: Grapjas. En horen supercars en superlimo’s wel thuis in Londen? Laten ze daar eens snel met zijn allen Panda’s gaan rijden! Londen is een en al opschepperij, met zoiets unieks als dit kan je je verzekeren van aandacht.
wat een lelijk hok maar zal wel goed rijden!
Wat zit er op de wielnaven?
is die BBQ achterop een optie ???
OT nog nooit van deze wagen gehoort
@the-budel-guy:
Dat is best wel erg. Deze speeltjes doen de Nordschleife nogal snel(understatement).
is een filmpje van ook: http://www.youtube.com/watch?v=njL_g2xPqYk
@dummy: Wat een afschuwelijk geluid, zou ik niet graag in mijn auto willen, of in latere supercars horen.
@jzaero:
dat zijn de banden die je hoort, veel meer valt er niet te horen
@dummy:
dat is toch wel redelijk indrukwekkend te noemen..!
er zit in ieder geval wel kracht achter zeg, het klinkt zoals gezegd voor geen eene poorem..
Gezijk over een vleugel komt neus uit..
Dit ding is amper straatlegaal te noemen. Dat geld voor alle Radical’s.
Zijn meer lichtgewicht raceauto’s met een berg downforce.
Vleugel is standaard op deze auto’s.
Die wielnaven snap ik ook even niet. :|
wat heeft die voor Ben Hur-achtige wieldingen?
& tegen de tijd dat je de politie niet meer in de spiegels ziet, is je accu leeg :(
apart die luchthapper boven de cockpit…
De zelfbenoemde bewakers van de hedendaagse autotechniek zijn echt niet veel verder dan de koetsiers van 120 jaar geleden. Toen ging men tekeer tegen de herrie van de interne verbrandingsmotor versus het eerlijke geluid van hard werkende paardenhoeven. Nu wordt de ketterij van het (gebrek aan) geluid van de electrotechniek versus de herrie van de interne verbrandingsmotor.
Het grappige is dat juist de exponenten van die ‘pure autotechniek’ (waaronder Porsche en nu dus ook Radical) hun ongelijk bewijzen door juist deze nieuwe technologieën te omarmen. Wen er maar aan: de Flintstone-days are over!
ik denk dat op die wielnaven ogen zitten om dat ding mee op een trailer te hijsen, zou t anders ook niet weten
@ dummy: omg, als dit de toekomst van autosport is…… shoot me now…….
vermogen zat, maar t brult toch niet zo’n hok… geen emotie en sport moet emotie zijn!
Hè, wrm hebben ze mijn auto als plaatje ??
Idd erg handig die 2 persoons bed achter in @ascari15
De belangrijkste reden van het bestaan van deze auto is dat je geen congestion charge in London hoeft te betalen. En zeg nou zelf, wil je in een Radical in London gezien worden, of in de Gwizz?
Elektrisch… Lelijk… Kan niet op kenteken… Wel snel? Want anders snap ik niet waarom je dit wil?
@Cantago:
Voor zover ik weet bestaan er geen langzame Radical’s.
@RenesisHP: Ja, maar is hij dan nog licht? Of zakt hij bijna door met al die accu’s. Want als hij licht is, komt hij vast weer niet ver… Plus je mist dat heerlijke motorgeluid, waarom zou je dit kopen?
@Cantago:
Ik heb nog geen gegevens over het gewicht gevonden.
Waarom zou je het kopen?..
Veel verder dan speculeren kan ik niet. Ik zou hem zelf namelijk niet kopen. Ben meer van het hoogtoerige gejank wat ze bij normale Radical’s maar al te goed kennen.
@RenesisHP: Precies wat ik bedoel;)
http://www.ewolf-car.com/index_en.html#/news
@s8: wow 800 Nm Torque 0_0
Help help help… ik heb gisteren op de A2 in limburg een auto gespot (helaas geen foto). De merknaam was slecht te lezen, maar leek op iets als “De H….”. Het was een sportauto met ronde achterlichtjes. Leek beetje engels. Iemand een idee (nee het was geen bekende auto)