• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Enter the New Stratos – Te bewonderen in Frankfurt

Auteur: ricardo, gepost 15 september 2011 om 10:55 – 22 Reacties

Zoals aangekondigd stond de New Stratos in Frankurt opgesteld op een klein en moeilijk te vinden standje. Het lukte onze fotograaf uiteindelijk toch om er even een blik op te werpen en zijn fotorolletje vol te schieten.

Eigenlijk weten we alles al over deze moderne Stratos-intepretatie. De specs, de prijs, de video’s en we weten dat Ferrari de productieplannen richting de stratosfeer heeft afgeschoten. Het is nu dus wachten op het verlossende woord: gaat de Stratos via een omweg alsnog in gelimiteerde oplage in productie? Let’s hope so.

Ook interessant!

  • Video: New Beetle begrijpt zwaailicht niet, crasht
  • Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
    Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - deel 1
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 1
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

iaa, iaa-2011, new-stratos, Supercars

Vorig bericht: « Saab kan op termijn 870 miljoen euro krijgen uit China [updated]
Volgend bericht: Carlsson CK63 RS trekt de vezels uit het tapijt »

Lees Interacties

Reacties

  1. fep739 zegt

    15 september 2011 om 10:58

    zalig :)
    Hopelijk zit ‘em wel wat beter in elkaar geschroefd dan de oude :mrgreen:

    Login om te reageren
  2. rotarypowah zegt

    15 september 2011 om 11:09

    Wuhf wuhf!

    Login om te reageren
    • rikkon zegt

      15 september 2011 om 11:34

      @rotarypowah: tis een bijtertje

      Login om te reageren
  3. potver7 zegt

    15 september 2011 om 11:16

    Zo, dus jullie fotograaf heeft een rolletje van 24 in z’n Canon 5D MkII gestopt… dat vind ik best wel knap eigenlijk :)

    OT: erg mooie kar!

    Login om te reageren
    • 288gto zegt

      15 september 2011 om 11:40

      @potver7: Verbluffend waar mensen toe in staat zijn…een filmrolletje in een digitale camera proppen i.p.v. in een anale camera. Maar nòg verbluffender: de New Stratos, waanzinnig gaaf scheurijzer! Ik wou dat ik er centjes voor had…

      Login om te reageren
  4. spykerboy zegt

    15 september 2011 om 11:28

    blijft gaaf… alleen zodra iemand weet wat ie gaat kosten denk ik dat ze binnen 2 uur allemaal verkocht zijn

    Login om te reageren
  5. Hubert zegt

    15 september 2011 om 11:31

    Jammer dat ze zo’n dure basis hebben genomen.
    Gewoon een minder exotisch onderstel met normale motor.
    Maar wel met deze body erop.
    Dan heb je kans dat het een succes wordt.
    Nu is het gewoon onbetaalbaar.

    Login om te reageren
    • ErikkNL zegt

      15 september 2011 om 13:03

      @Hubert: Daar heb je binnen het concern de Alfa 4c al voor. Ook al twijfel ik nog of deze enigsinds betaalbaar gaat worden.

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        16 september 2011 om 00:22

        @ErikkNL: in Nederland wellicht duur, maar aangezien het een klein en zuinig blok is denk ik dat het allemaal meevalt relatief gezien. Ook is een lichte wagen prima voor de wegenbelasting.

        OT: moge deze auto het productiestadium halen. Echt brute bak en waardige opvolger van de Stratos, ben alleen wel benieuwd of deze kan rallyen :)

        Login om te reageren
        • ErikkNL zegt

          16 september 2011 om 04:51

          @jzaero: klein en zuinig blok? De stratos maakt gebruik van het scuderia blok. Naar wat ik weet is dit niet heel zuinig laat staan klein. Misschien wel zuiniger door het geringe gewicht.

          Login om te reageren
  6. Treff zegt

    15 september 2011 om 12:08

    dit kan je in een woord neerzetten …. GAAF

    Login om te reageren
  7. DennisS65B40 zegt

    15 september 2011 om 12:26

    Wat een mooie re-creatie.. Kan iemand mij vertellen waarom er aan 1 kant gele centerlock wielmoeren zitten en aan de andere kant rode? Vast, is toch gewoon naar rechts draaien en klaar?

    Login om te reageren
    • ErikkNL zegt

      15 september 2011 om 13:06

      @audir8v10: De wielen zullen wel specifiek voor 1 kant zijn en niet uitwisselbaar. Hierdoor doen ze er aan 1 kant gele wielmoeren en aan de andere kant rode wielmoeren op. Iig zijn voor en achter niet met elkaar te verwarren en nu links en rechts ook niet. En anders zal het puur voor het design zijn of om te laten zien dat er meerdere mogelijkheden zijn met betrekking tot de kleuren van Centre Lock

      Login om te reageren
    • torana zegt

      15 september 2011 om 13:28

      @audir8v10: bij verschillende auto’s moet je de wielmoeren op de linker-wielen naar links vastdraaien en op de rechter-wielen naar rechts vastdraaien… vooral bij bedrijfsvoertuigen komt dit nog wel eens voor om bij zware krachten “loslopen” te voorkomen… zo heb ik dus ooit de wielmoer van mijn H100 afgebroken toen ik links een lekke band had en het wiel moest verwisselen, begreep al niet waarom dat ik er geen beweging in kreeg… ik draaide hem dus alleen maar strakker ipv los :-?

      Login om te reageren
    • torana zegt

      15 september 2011 om 13:32

      @audir8v10: overigens is het bij centerlocks altijd het geval, ook om te voorkomen dat het wiel eraf loopt bij grote krachten… ’t zou wat lullig zijn als je een burnout maakt en je wielen blijven stilstaan aan één kant eh… neem bv alle engelse auto’s met spaakvelgen zoals Jaguar, Aston Martin en MG… op de “hub” staat dan een R of L en pijltjes met ON en OFF

      Login om te reageren
      • ErikkNL zegt

        15 september 2011 om 13:33

        @torana: Weer wat geleerd. Je kan ze dus niet uitwisselen.

        Login om te reageren
      • DennisS65B40 zegt

        15 september 2011 om 14:38

        @torana: Thanks voor de info! En nu hopelijk mijn auto binnenkort inruilen voor een trackday car met centerlocks!

        Login om te reageren
        • torana zegt

          15 september 2011 om 14:54

          @audir8v10: als je er zelf aan gaat werken zorg dan dus wel dat je de wielnaven aan de juiste kant monteert, anders krijg je ingeveer hetzelfde effect dan wanneer je met losse wielmoeren rijdt > > > http://www.youtube.com/watch?v=b7KDNfgTnBo

          Login om te reageren
          • DennisS65B40 zegt

            16 september 2011 om 11:25

            @torana: Hèhè die ken ik wel.. Denk dat ze slicks / donutbanden eronder hebben gezet en iemand is vergeten de bouten na te draaien… Pff hele nare schade ook, schijven, bumpers etc etc

            Login om te reageren
  8. The360box zegt

    15 september 2011 om 14:52

    Ik vind hem teveel op de ouwe ‘lijken’. Dit kan ook mooi zijn zoals de Ford GT, maar hier niet.

    Login om te reageren
  9. bilscobar zegt

    15 september 2011 om 18:41

    hartstikke leuk, maar voor 320.000 zou ik een andere halen.

    Login om te reageren
  10. ds3lover zegt

    15 september 2011 om 20:18

    eerst vond ik het wel een leuke auto, de looks zaten hem wel niet mee maar hij gaat wel vooruit, maar toen ik las dat als basis een 430 scud wordt gebruikt hoop ik dat ze er maar héél weinig van verkopen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North