• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ferrari 360 Challenge Stradale replica

Auteur: robbie, gepost 13 oktober 2007 om 17:33 – 80 Reacties

Ferrari 360 Challenge Stradale replica

Je ziet het bijna niet, maar de 360 CS die hiernaast op de foto staat is toch echt een Peugeot 406 met een bodykit. We hebben al een keer eerder wat geschreven over de kunsten van het Britse Extreme Sportscars en naast de normale 360 Modena hebben ze nou ook een Challenge Stradale ontwikkeld. En om te bewijzen hoe goed de replica lijkt op het origineel hebben ze een leuk filmpje gemaakt waarbij de replica en het origineel met elkaar vergeleken worden.

En op de site kwam in nog een interessant plannetje tegen van Extreme Sportscars:

The chassis is strong enough to take an engine in the back, we are doing this but also leaving the engine in the front so two 3L engines with 4 wheel drive will also be available soon. This will be a limited run and cars will be £40,000, so if you want a perfect replica it is possible.

Met dank aan NLX voor de tip!

Ook interessant!

  • Mijn Auto Ferrari 360
    Mijn Auto: Ferrari 360 Modena van Iteke
  • Ferrari 360 Modena
  • Ferrari Replica
    Ferrari wil opnieuw Nederlandse replica vernietigen
  • duurste Peugeot 406 van Nederland
    De duurste Peugeot 406 van Nederland is bloedmooi

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

360, 406, Coupe, Ferrari, Peugeot, replica

Vorig bericht: « ZatMiRepo: Born on the Nurburgring
Volgend bericht: Massa pwnd benzineslurpende Amerikanen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 17:37

    Ik vind het echt zwaar knap!!
    Die Lambo op de achtergrond is een Toyota MR2 ;) en ik zie het verschil echt niet, je moet echt een ferrari kenner zijn wil je het kunnen zien!!

    Login om te reageren
  2. dennism6 zegt

    13 oktober 2007 om 17:38

    idd apart ja

    Login om te reageren
  3. Fej zegt

    13 oktober 2007 om 17:38

    Prachtig staaltje vakwerk (?), maar het blijft not done!

    Login om te reageren
  4. Citrofiel zegt

    13 oktober 2007 om 17:40

    Mooi gedaan zeg! Zelfs het geluid hebben ze nog leuk kunnen maken. :o

    Login om te reageren
  5. RdV MR2 zegt

    13 oktober 2007 om 17:53

    die 355 kit is nog best te betalen, alleen geen zichzelf respecterende 406 / mr2 eigenaar zou dit zijn auto aan doen.

    Login om te reageren
  6. LJ zegt

    13 oktober 2007 om 17:59

    zeker niet mis;-) best aardig zelfs..en het geluid is zelfs niet verkeerd..maar wat zijn de specs?:-)

    Login om te reageren
  7. YK zegt

    13 oktober 2007 om 18:01

    Dat hebben ze goed gedaan. Ok, het is een fake, maar alsnog, om te dat het een neppe is moet echt wel van goede huizen komen.

    Login om te reageren
  8. RubenBaeten zegt

    13 oktober 2007 om 18:08

    Knap maar nog altijd triest.

    Login om te reageren
  9. vla zegt

    13 oktober 2007 om 18:16

    @ Rick
    MEEN JE DAT ???? :shock:
    ik dacht serieus te schrijven van ‘ik heb liever die Murcielago op de achtergrond’ DAMN DAS GOED GEDAAN!!!!!
    maar toch weet de eigenaar zelf dat het een replica is…

    Login om te reageren
  10. Citrofiel zegt

    13 oktober 2007 om 18:20

    @ de vlaemink; Natuurlijk meent hij dat niet. :lol: Of had je dat zelf al door en trap ik er nu weer in door een gebrek aan smilies? :?

    Login om te reageren
  11. Dagg zegt

    13 oktober 2007 om 18:21

    Waar je het volgens mij aan kunt zien wat de neppe is moet je letten op de achterruit. Ik heb het idee dat deze in het echt iets rond loopt terwijl het bij de neppen vlak is. Let maar op de achterkant als ze er omheen lopen.

    Login om te reageren
  12. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 18:24

    http://nl.youtube.com/watch?v=6Y9TSJ9EKBA
    Zelfde bedrijf andere auto.
    De auto waar de Ferrari in zit is een gele en in dit filmpje in mijn post is een oranje, dus niet dezelfde Jammer CitroFiel ;). maar WEL van hetzelfde bedrijf!

    En over die Ferrari, nu nog een ontzettend grote compressor fabriceren en je hebt een Peurari 460 (Peugeot, Ferrari, 406, 360)

    Login om te reageren
  13. PieterA zegt

    13 oktober 2007 om 18:25

    Spijtig van het interieur, en eigenlijk is het not done, maar toch. Erg goed gedaan.

    Login om te reageren
  14. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 18:27

    In het filmpje vind ik de donor auto wel zielig (ECHTE Murchielago) De onderdelen gebruiken ze als Mal :S

    Login om te reageren
  15. mark zegt

    13 oktober 2007 om 18:28

    Ik zie helemaal geen verschil maar dat komt denk ik omdat ik helemaal geen Ferrari-kenner ben. Maar voorts vind ik het heel knap gedaan

    Login om te reageren
  16. robbie zegt

    13 oktober 2007 om 18:28

    @Rick, de vlaeminck & Citrofiel, het zou best wel eens een replica kunnen zijn hoor! Extreme Sportscars bouwt namelijk ook Murcie replica’s op basis van de Toyota MR2! Check dit filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=6Y9TSJ9EKBA

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    13 oktober 2007 om 18:28

    @ Rick; OMG! :shock: Die gasten zijn echt heel goed! Hoe kun je van zo’n klein MR2’tje nou een Murcie maken…? Die afmetingen zijn toch compleet anders?! Ik heb nu écht heel veel respect voor deze lui…

    Login om te reageren
  18. babbaloerie zegt

    13 oktober 2007 om 18:28

    Meest trieste wat je kan doen met een auto dit. Of je koopt een echte, of je koopt het gewoon niet, punt.

    Login om te reageren
  19. Citrofiel zegt

    13 oktober 2007 om 18:30

    @ robbie; Dat filmpje postte Rick net al. Wel opletten hè! ;)

    Login om te reageren
  20. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 18:32

    Nog en ker dan ;) deze vind ik echt knap!!
    http://nl.youtube.com/watch?v=qw6a8lMoS28
    Is een Fiero maar die ziet er echt 100% echt uit! ook het interieur lijkt net echt (op de schakel pook na dan ;))

    Login om te reageren
  21. db zegt

    13 oktober 2007 om 18:35

    ik vind het knap wat ze doen , ik zie bijna geen verschil tussen die valse en de echte, alhoewel er een klein verschil is in het acceleratievermogen van die peugeot op het einde van het filmpje :D

    Login om te reageren
  22. Stef zegt

    13 oktober 2007 om 18:37

    Weet je, hoe mooi het ook is en word, het blijft een FWD…en dat vind ik not-done bij een Ferrari. Fake of niet.

    Login om te reageren
  23. w0o0dy zegt

    13 oktober 2007 om 18:38

    je kunt niet zomaar een kopie van de Murcielago op die MR2 zetten want de wielbasis is een stuk kleiner (2,40m tegen 2,66m)….. misschien dat die dus is verlengd? Dat zal de stevigheid niet ten goede komen, dus dan zal de auto waarschijnlijk rijden als een krant (of de auto wordt flink zwaarder dan de Mr2 was).

    Login om te reageren
  24. db zegt

    13 oktober 2007 om 18:38

    wow , die murcielago-fiero :o

    Login om te reageren
  25. gilein b zegt

    13 oktober 2007 om 18:44

    voor 40000 pond of ongeveer 60euro (schat ik) kan je ook een mooie 2e hands echte ferrari kopen. waarom koop je dit dan . ik snap het echt niet

    Login om te reageren
  26. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 18:49

    @ gilein b.
    Ben je niet 3 of 4 nullen vergeten?

    Login om te reageren
  27. robbie zegt

    13 oktober 2007 om 18:50

    @Citrofiel, Rick is ook zo snel ;)

    @Rick, de echt Murcie is oranje en wordt gebruikt voor het maken van de mallen. De gele Murcie in het filmpje zou dus best wel eens een replica kunnen zijn…

    Login om te reageren
  28. Audi power zegt

    13 oktober 2007 om 18:55

    ziet duidelijk verschil door de hoogte van de neppe en de echte de neppe staat veel hoger op z’n poten snel gezien

    Login om te reageren
  29. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 18:58

    Dat is waar maar afgezonderd daar van lijkt hij sprekend op de echte! het is moeilijk kiezen ;) Ferrari is snel, maar duur is belasting Etc, maar die 406 niet ;) dat is wel weer een pluspuntje.

    Login om te reageren
  30. Jason zegt

    13 oktober 2007 om 19:02

    Goed gedaan zeg die Ferrari replica. Persoonlijk zou ik dit nooit doen. En voor 40.000 pond kan je iets kopen dat wel origineel is!

    Login om te reageren
  31. rRikus zegt

    13 oktober 2007 om 19:13

    wou net zeggen.. voo het geld wat je er in pompt kun je een leuke 2ehands modena kopen.. als je al de 406 coupe rekent.. plus de kit en ombouwkosten.. en ga je voor een beetje power gooi je er een engineswap of dikke tuning er tegen aan.. dat schiet het aardig op.. tis alleen in onderhoud een stuk goedkoper..

    Login om te reageren
  32. NLX zegt

    13 oktober 2007 om 19:18

    @ hierboven

    een modena voor 60 duizend? dacht het niet.

    Login om te reageren
  33. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 19:18

    rRikus, motor ligt voorin he, niet achterin dus dan moet je ook nog een andere motor zoeken die erin kan (krachtigere V6 misschien heeft JEEP nog wel wat 3.7?)

    Login om te reageren
  34. NLX zegt

    13 oktober 2007 om 19:19

    En je moet je trouwens bedenken dat de 406 niet nieuw is, en dat die 40 duizend pond wel een volledig gebouwde replica is met twee 3 liter motoren, eentje voorin en eentje achterin.

    Login om te reageren
  35. w0o0dy zegt

    13 oktober 2007 om 19:19

    ehm…. de goedkoopste 360 (die van Ferrari, niet de Volvo) die ik kon vinden via Autotrader kost 84500 euro en is van 1999. De meeste auto’s kosten rond de 100.000 euro…. toch wel ff een ander bedrag dan deze kitcar.

    Overigens…. waarom doet Ferrari hier niets aan? Is toch gewoon schending van de rechten op het intelectuele eigendom? Lambo idem….

    Login om te reageren
  36. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 19:31

    Nee, volgens mij niet, je mag toch ook op je Mercedes een AMG logo plakken terwijl daar ook copyright op staat.

    Login om te reageren
  37. vla zegt

    13 oktober 2007 om 19:35

    holy motherfucking shit!!!
    maar waarom een replica van een hedendaagse auto?? jaja, prijs, maar ten eerste: Lamborghini is mijn merk niet, maar de afstand van de lichten is verkeerd
    ten tweede: de eigenaar weet dat het een replica is… wie is graag eigenaar van een Toyota Murcielago?

    Login om te reageren
  38. vla zegt

    13 oktober 2007 om 19:36

    @ W0o0dy
    http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pLandTaalCd=BE_nl&pZoekId=969914&pStrippen=false&pCss=&pActief=occ
    als je hem koopt mag ik dan eens rijden? :lol:

    Login om te reageren
  39. vla zegt

    13 oktober 2007 om 19:38

    @ mezelf
    zie ik nu toch pas VERKOCHT in de rechterbovenhoek…maar nu weet je dat het mogelijk is…btw hij is zelfs uit 2000!!

    Login om te reageren
  40. Frissegast zegt

    13 oktober 2007 om 19:43

    Ik vind dit echt onvoorstelbaar vakwerk ! hoe doen ze het ? Jullie hebben natuurlijk gelijk mbt de prijs die enorm is voor een “nep”-ferrari, maar los daarvan is het een unieke prestatie en zie je het verschil zo goed als niet aan de buitenkant…

    Login om te reageren
  41. Leooow zegt

    13 oktober 2007 om 19:43

    Is egt moeilijk te zien :P Mooie wielspin op het eind :) not…niet eens genoeg power voor :D hahahaha Als ik een 406 had zou ik het mischien nog doen ook :D

    Login om te reageren
  42. Tijmen zegt

    13 oktober 2007 om 19:54

    Als ik eerlijk ben: geef mij maar een orginele 406 coupe i.p.v. een Modena. Die 406 heeft een ongelooflijk mooie lijn..

    Login om te reageren
  43. mcx zegt

    13 oktober 2007 om 20:09

    Het zou leuker zijn als ze van een ferrari een peugeot 406 zouden maken

    Login om te reageren
  44. PeterVanHteV zegt

    13 oktober 2007 om 20:40

    Heb net het filmpje aan mijn buurman laten zien en is gelijk gaan kijken naar zn Murcielago, wat blijkt nu: zitten gewoon 2 viercilindertjes aan elkaar geplakt en de codes op het kenteken komen niet overeen en dat voor maar 2 ton. Mijn zaterdagavond kan niet meer kapot!!

    Login om te reageren
  45. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 21:03

    @PeterVanHteV leg het is duidelijker uit code’s, motoren, buurman, 2 Ton. Wat bedoel je?

    Login om te reageren
  46. PieterA zegt

    13 oktober 2007 om 21:08

    @Rick: lees zn cynisch bericht nogmaals, is vrij duidelijk hoor …. ;)

    Login om te reageren
  47. Rick zegt

    13 oktober 2007 om 21:16

    Nou jij snapt het ik snap er nog geen reet van! leg jij het anders is uit wat bedoel je met code’s met die motoren 2 ton, en heeft je buurman een Murcielago?

    Login om te reageren
  48. Gerben zegt

    13 oktober 2007 om 21:43

    Is de 406 coupé ook niet door pininfarina ontworpen?
    Dat verklaart waarom ze de vormen van een 360 erover kunnen leggen.
    Schat dat ze rond dezelfde periode ontworpen zijn

    idd knap gedaan maar

    zelfs als het gratis was zou ik nog voor de 406 in originele staat gaan.
    Zou toch niet met het gedacht kunnen leven dat ik met een nep-ferrari rondrij, hoe knap het ook gedaan is

    Login om te reageren
  49. classic red zegt

    13 oktober 2007 om 21:54

    Je moet er wel niet mee naar Italië gaan. namaak Ferrari’s worden daar in beslag genomen en de eigenaars aangeklaagd.

    http://www.repubblica.it/2007/10/sezioni/cronaca/ferrari-false/ferrari-false/ferrari-false.html

    Login om te reageren
  50. NLX zegt

    13 oktober 2007 om 22:13

    @ Rick

    Wat ben jij een mafkees zeg

    Login om te reageren
  51. Wally zegt

    13 oktober 2007 om 23:17

    @Gerben
    Helemaal mee eens. Nooit in een nep-Ferrari rond gaan rijden. Gewoon voor de echte gaan. Overigens een ontzettende knappe replica. Als ras-Ferrari-fan zou ik er zelfs nog intrappen ;-)

    Login om te reageren
  52. JackBlack zegt

    13 oktober 2007 om 23:29

    Je koopt een ferrari toch voor jezelf, voor de prestaties en de passie die je hebt voor zo’n auto. Niet voor je omgeving.

    Je bent fout bezig als je een ferrari wilt maar genoegen neemt met de prestaties en geluid van een peugeot. Wie houdt je dan voor de gek…..

    Ik zou dan ook liever de peugeot in originele staat hebben (is ook niet slecht) en niet proberen om patserig te zijn tegenover de buren.

    Login om te reageren
  53. Knorrit zegt

    14 oktober 2007 om 02:47

    Ik blijf dit soort dingen triest vinden, en ik word er haast nog kwaad van ook.

    Login om te reageren
  54. Rick zegt

    14 oktober 2007 om 08:06

    @NLX

    Soort genoot!

    Login om te reageren
  55. Miguel zegt

    14 oktober 2007 om 10:39

    ik heb ook nog een 360 spider gespot op basis van een 406

    Login om te reageren
  56. Summer Sky zegt

    14 oktober 2007 om 11:08

    Dit is toch wel een zeer groot compliment aan het adres van de Peugeot 406. Meesterlijk design had-ie. Wat weer niet gezegd kan worden van de 407…brrr

    Login om te reageren
  57. Robbert W zegt

    14 oktober 2007 om 11:38

    @ de vlaeminck

    je advertentie gaat over een belgische auto.
    er komen dus een hoop kosten bij he!!
    btw. auto’s zien er goed uit. wel lullig als je er
    wordt uitgereden door de eerste beste peugeot 205 gti ofzo :D

    Login om te reageren
  58. Joachim zegt

    14 oktober 2007 om 11:49

    Ideaal om op je oprit te droppen om je buren wat jaloers te maken.

    Login om te reageren
  59. Joachim zegt

    14 oktober 2007 om 11:50

    @ Robert W: de vlaeminck is een Belg. Dus extra kosten … ? ;)

    Login om te reageren
  60. PeterVanHteV zegt

    14 oktober 2007 om 12:07

    & Rick: Hij wil hem jouw wel verkopen voor veel minder dan die 2 ton (200000)

    Login om te reageren
  61. gebbetje zegt

    14 oktober 2007 om 12:24

    Lijkt me een duidelijke zaak he, liever een peugeotje. Je moet wel een trieste stakker zijn wil je hierin rijden. Surogaat zuigt.

    Login om te reageren
  62. Rick zegt

    14 oktober 2007 om 12:54

    @Peter, nou nee, zoveel heb ik niet ;) en als ik hem kocht kwam er nog een heleboel bij kijken denk aan de BPM die wil ook nog wel wat verdienen he ;)

    Login om te reageren
  63. Rick zegt

    14 oktober 2007 om 12:55

    @Joachim
    Inderdaad, ik zou zijn kop wel willen zien! “Hij had toch een Peugeot?”

    Login om te reageren
  64. Tombnolz zegt

    14 oktober 2007 om 15:30

    De vraag blijft: is hier vraag naar?

    Login om te reageren
  65. Rick zegt

    14 oktober 2007 om 17:51

    Ik zou er wel 1 willen hebben!

    Login om te reageren
  66. Miquelli zegt

    14 oktober 2007 om 20:27

    Kun je er uberhaubt wel hard mee rijden??
    Ben benieuwd hoe de wegligging/handling is met 120 km/u of sneller?
    Welke maf stript zijn F360 of Murcielago om de mallen te kunnen maken!

    Login om te reageren
  67. NLX zegt

    14 oktober 2007 om 21:00

    Hoezo? je kan hem toch weer in elkaar zetten.

    Login om te reageren
  68. Supreem zegt

    14 oktober 2007 om 22:00

    Kunnen ze ook van een 360 een Peugeot 406 maken?

    Knap gedaan. Geen idee wie daar om en bij de £ 40,000 voor over heeft, maar goed.

    Login om te reageren
  69. Susp1cious zegt

    14 oktober 2007 om 23:09

    Ook ik ben een echt Ferrari fanaat en ik heb heel lang moeten zoeken voordat ik iets zag dat niet klopte. Maar uiteindelijk zag ik dat de positionering van de uitlaten de replica verraadde.

    Iedereen zegt wel dat dit een koopje is, maar dat is het natuurlijk niet. Een echt Ferrari heeft een goede restwaarde en zo’n replica bijna niet. Dat meegerekend is denk ik een origineel zelfs voordeliger.

    Login om te reageren
  70. rider zegt

    15 oktober 2007 om 11:02

    lijkt me sterk dat ferrari toestemming geeft om ook hun merkbeeld te gebruiken. maar voor de rest ziet het er helemaal niet verkeerd uit. en waarschijnlijk ook veel beter te betalen.

    Login om te reageren
  71. NLX zegt

    15 oktober 2007 om 14:52

    @ rider

    waarom zouden ze toestemming vragen?

    Login om te reageren
  72. Rick zegt

    16 oktober 2007 om 20:18

    @Supreem.
    Alles kan ;)

    Login om te reageren
  73. Edwin zegt

    5 november 2007 om 12:42

    Je koopt een auto voor jezelf,niet voor een ander….
    Ik zou het zo doen.
    Het model Ferrari of Murcielago is prachtig,de betrouwbaarheid niet!
    Het afkraken begrijp ik dan ook niet.

    Overigens is er op de site van extreme niets te vinden over de murcielago.
    Een mailtje sturen heeft ook geen zin want je krijgt geen antwoord.
    Ben toch erg benieuwd naar de prijzen voor een Murcielago replica…

    Login om te reageren
  74. rudolf zegt

    5 november 2007 om 15:26

    Doen.
    En dan op marktplaats te koop aanbieden.
    de echte stumpers melden zich dan via een bod.

    maar petje af, veel werk ik vind het knap gedaan.
    ik lig liever 20 jaar krom voor een echte dan hiermee rond te rijden.

    Login om te reageren
  75. Global Streetracer zegt

    7 november 2007 om 19:52

    de echte challenge stradalé is duidelijk langerder en breder,de sound is veel luider,ik bedoel een 360 challenge stradalé schreeuwt luidt met een typische ferrari-sound. die replica heeft het geluid van een opgezette muscle-car. De luchtinlaten op de voorbumper zijn ietsje uitgebreider dan op de replica en de voorlichten: de groeven in de lichten zelf zijn dieper en duidelijker te zien bij de echte.

    Login om te reageren
  76. Stiffmeister zegt

    8 mei 2008 om 23:44

    Mijn vriendin is geen Ferrari kenner, maar zag het verschil. De achterkant lijkt hoger. Hoe identiek zijn de maten.

    Maar het blijft een Peugeot.

    Login om te reageren
  77. ferhat zegt

    27 mei 2008 om 18:34

    hoi mensen.ben dan geen kenner van ferrari maar het cvrschil is ook,de remklauwen ziiten achter de schijf bij de ferrari en niet voor.
    oja het interieur betreft,zo een buiten kant en dan zo een binnen kant.
    dat is het zelfde als ik in mijn 406coupe rijd en denk dat ik in een ferrari rij toch.qwa buitenkant.

    Login om te reageren
  78. Harout zegt

    21 oktober 2008 om 18:16

    volgens mij kan ik nog net het verschil zien, het zij raampje van de neppe ferrari is iets kleiner dan die van de echte

    Login om te reageren
  79. Novita zegt

    16 december 2008 om 22:43

    pfff amatuurs zeg

    die kit kost helemaal niet zo veel je kan hem voor 17 000 euro hale en compleet verboudt kost die dan 39 000 euro.

    en tuurlijk zit der verschillen in net als de benzine klep van echte zit aan de rechter kant en van neppe links mja dat doet der niet toe.

    voor een mens die al altijd eentje wille hebbe maar et niet kan betalen zou het idiaal zijn en je hoeft niet veel belastig voor uit geven omdat je in een echte ferrari zit!!!

    Triest ? tss waarom ?? ik durf te wedde als jij hem voor je ziet met goede prijs je zou hem gelijk halen niet eens er over denke !!

    Login om te reageren
  80. hotrod zegt

    6 mei 2009 om 16:23

    mooi man doe mij maar zo,n neppe , want geld voor een echte heb ik niet:) la staan het onderhoud.En zo,n echte ferrari gaat nog sneller kapot ook:) rijd alleen wel 10 x zo hard maarja

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North