
Na de gelekte scans is dit ‘em dan echt: de Fiat Bravo. Deze nieuwe Bravo moet voor Fiat een boegbeeld worden in het belangrijkste Europese segment. De vijfdeurs auto is ontworpen door het Centro Stile Fiat en is onmiskenbaar Italiaans. Er komt een grote keus aan motoren voor de Fiat Bravo, waaronder de populaire 1.9 Multijets (120 en 150 pk), de 90 pk sterke 1.4 en nieuwe turbogeladen T-JET benzinemotoren (120 en 150 pk 1.4 Turbo).
Op 29 januari wordt de nieuwe Fiat Bravo gepresenteerd aan de internationale pers in Rome. Het nieuwe logo van Fiat is voor het eerst te zien op de voorkant van deze Bravo. Geleidelijk verschijnt het daarna op alle Fiat-modellen.
De Bravo is 434 centimeter lang, 179 centimeter breed, 149 centimeter hoog en heeft een wielbasis van 2,6 meter. De bagageruimte behoort tot de top in zijn klasse en meet 400 liter. De auto wordt gebouwd in de Piedimonte S. Germano fabriek (Frosinone).
High-res images in de Bravo gallery.
hij ziet er gelukkig beter uit als die andere foto’s :p
Fiat is écht op de weg terug omhoog.
Heel knap hoor!
Mooi Italiaans ontwerp.
Maar goed dat de samenwerking met GM op niets is uitgelopen: dan was er waarschijnlijk ook een Fiat Captiva gekomen of zoiets onzaligs.
Ik hoop van harte dat ook het kwaliteitsimago van Fiat verbetert: heel misschien koop ik er dan ooit weer een.
Best mooi, alleen die zijkant niet echt.
Deze auto is gewoon mooi. Ales het hetzelfde prijskaartje kan blijven hanteren als de oude bravo’s dan kan dit best wel een auto worden die je bij elk stoplicht voor je hebt staan. (€14.000 tot 21.000)
DIT IS DESIGN!!!! ondanks dat ik fiats kwaliteit nog niet helemaal vetrouw vind ik dit echt een super mooie auto! zeker een goede concurrent voor golf en consorten!
wel jammer dat de fiat plaatjes nog blauw zijn…
Schitterend, als Fiat zo door blijft gaan komen ze hopelijk weer uit het dal. Na de Grande Punto is dit weer een voltreffer.
Weer een erg mooie auto van Fiat! Echt super dat ze zo goed op weg zijn! Eerst de grande Punto en nu deze Bravo! Superrr…
@Mcello: De plaatjes zijn nu toch echt wel rood geworden bij deze Bravo! Kijk maar goed!
Volgens mij is de kwaliteit zeker al omhoog gegaan bij de Fiat groep! De 159 is kwalitatief al stukken beter als bijvoorbeeld de 156 (welke al niet slecht was).
Toch teckniek blijft techniek, alles kan kapot!
Welke kwaliteit vinden jullie minder? Afwerking of op technisch gebied? Rij zelf namelijk een zeldzame Fiat waarvan iedereen in het begin zei daar krijg je veel problemen mee. Ok, de onderdelen zijn veel te duur maar heb er niet meer problemen mee gehad dan bij een andere auto.
Wauw!
Turbo Benzinemotoren! Bravo Fiat!
@Stan: Een zeldzame Fiat… Je rijdt toch geen Multipla?? ;)
Wat een prachtkar. Fiat is inderdaad weer lekker bezig. Eindelijk weer een auto die het FIAT logo waardig is. Nu nog de FIAT 500 weer op de markt brengen, de Stilo vervangen en de multipla naar het grofvuil.
Hulde aan FIAT. Hopelijk worden het vanaf nu weer de mooie italiaanse modellen die wij vroeger gewend waren van FIAT.
Ik zou er wel 1 willen hoor, zelfs in die kleur… wacht ik alleen wel ff op de abarth uitvoering…
@ Franqie: haha nee, een Fiat Tipo 2.0 16v de drie deurs versie in het zwart. Ben er nog nooit een andere van tegen gekomen. Sowieso niet de 3 deurs in het zwart en helemaal niet de 2 liter. Zelfs de kerel van de verzekering vond het toen helemaal te gek, hij vroeg; je hebt toch geen zwarte he? Toen dat wel het geval was kon ie het niet geloven. Met onderdelen is het ook handig. Heb de laatste uitlaat van Nederland volgens de garage (was de prijs ook naar, helaas).
Applausje voor Fiat. Een hele mooie auto en die kleur staat hem inderdaad fantastisch. Nu alleen die techniek onder controle krijgen, dan is het een superkar.
Juan gaat meteen wat aandeeltjes FIAT kopen
niet mooi, te anoniem. die voorkant lijkt op de nieuwe ford mondeo
wauw, dit is echt een van de mooiste auto’s die je voor rond de 20.000 (?) euro kunt kopen, wat een plaatje! dit kan, nee dit word een enorm succes. maar een ding is mij nog niet helemaal duidelijk, wie zijn z’n concurenten? moet ik dan denken aan de Golf of aan bijvoorbeeld een Vel Satis? want 400 L is echt enorm veel.
prachtige auto veel mooier dan die stilo
Lijkt hij nou op een seat leon……..??
ja
De achterkant had iets spannender gekund, maar verder: Bravo! Bravo! Volgens Fiat zal ie concurrerend geprijsd zijn; ik reken dus op ongeveer vanaf €19.000,-. De Altea, Golf Plus, Astra, 307 en Octavia beginnen ook rond die prijs. Met die mooie motoren moet dit wel gaan scoren! :)
Nee absoluut niet..
Prachtige auto! Kleur is ook helemaal fantastisch. Zijkant is beetje ala VW ’06 met die lijn en redelijk laaggeplaatste handgrepen maar Fiat weet tenminste een auto wel mooi te ontwerpen
Alleen ik vind de naam zo dom gekozen. De Bravo is nooit een succes geweest en de Bravo was een 3deurs! De Brava heette 5deurs dus een logica zit er niet echt in
“nee absoluut niet” sloeg op blogger..
Iig stukken spraakmakender dan de Toyota Auris….
Wat wordt die Auris een flater en de Bravo een knaller.
Idem aan vergelijk Punto / Yaris maar dan op grotere schaal.
Ziet er niet slecht uit, alleen de voorkant is te veel Punto… Ik denk wel dat dit een succes gaat worden. Ik zou het iig niet vervelend vinden. Beter dan al die Golfjes, Astra’s en Focussen.
Ziet er niet slecht uit, wel een beetje dertien-in-een-dozijn gevoel wat ik er bij krijg, maar het moet natuurlijk in elkaar kunnen worden gezet door de robots in de meest geautomatiseerde produktiehal ter wereld – die van FIAT s.p.A.
Prachtig! Ligt ’t aan mij of zie ik een vleugje Brera in de zijkant?
Ik wil er wel ééntje. Zelfs in dat rood metallic. Ga zo door Fiat!
@Stan: Heb jij deze?

Strak karretje hoor.
@Klassiekerrally: Ik zie ook een beetje Brera idd
Zeer geslaagd. Een heel eigen gezicht en toch ook genoeg familieverwantschap met de Grande Punto. Totaal niet dertien in een dozijn. Het design gaat gelukkig ook niet mee met de trend om de grille steeds verder naar onder door te trekken en de voorkant van de auto optisch in drie verticale delen op te splitsen (zoals bijvoorbeeld bij alle opels, audi’s, toyota’s. Waarbij het bij audi mag omdat het een zelfverzonnen stijlkenmerk is, bij de overige merken is het slechts trendy, toegepast uit designarmoede).
Ow, ik zie nu net dat ik een 5-deurs heb geplaatst…
Oh GOD! FIAT gaat tog niet de VAg groep nadoen hé?!
Ik bedoel de Lancia concept lijkt wel sterk op dit ding!
zie hier:

Zeker geen lelijke auto hoor! Ik vind hem er zelfs goed uitzien. Alleen hoop ik niet, dat we van elke merk binnen de FAIT groep een bijna zelfde auto krijgen. Zoals VAG dat doet…….
En iedereen die zegt dat de SEAT modellen lelijk zijn en dit mooi vinden zijn volgens mij niet geheel objectief! ;)
@ Rick dos: Inderdaad, zelfde platform, veel dezelfde techniek. Maar, naar mijn mening, lang niet zo erg als die peugeot & citroën outlander! De grote vorm is hetzelfde, maar de outlanders hebben allemaal dezelfde c-stijl en achterzijde.
Dát is regelrechte godslastering!
De bravo is een echte fiat en de lancia is een echte lancia (afgezien van de discutabel dikke neus), dat is wat telt, toch?
Daarnaast is het mooi / lelijk vinden van een object nimmer objectief Rick :)
lijkt op de nieuwe lancia delta
@Bram
Ja maar…..Ja maar…….als ik objectief kan zijn, dan kan iedereen dat tog zijn?! :)
Ik durf te zweren dat iedereen een BMW mooi vindt! :P En dat zeg ik, eerlijk waar, door HELE objectieve ogen! ;)
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik vind het alleen zo krom! :)
@Bram
“De bravo is een echte fiat en de lancia is een echte lancia (afgezien van de discutabel dikke neus), dat is wat telt, toch?”
Had ff niet deze vraag gelezen…..
Ik ben het hier namelijk niet mee eens. Is het een echte Lancia omdat er elementen van een “echte” Lancia inzitten? Of is het een echte Lancia omdat dat op de badge staat? Als een auto teveel elementen met een andere auto deelt dan verliest het, naar mijn mening, zijn identiteit. Goed voorbeeld daarvan is de 4007, C7 en Outlander. We pakken een identieke auto, veranderen het op een klein aantal punten een beetje, slappen de resp. logo erop en zeggen dat het een totaal andere auto is……Ik krijg altijd zo´n gevoel over me, dat je slecht genaaid wordt…..
De Lancia Delta HPE is groter: heeft namelijk een 10 cm grotere wielbasis.
Delta HPE: 4,50 m lang, 1,80 m breed en 1,50 m hoog. Wielbasis 2,70 m
Bravo: 4,34 m lang, 1,79 m breed, 1,49 m hoog.Wielbasis 2,60 meter
Qua uiterlijk zijn er toch wel wat overeenkomsten, maar zeker zoveel (misschien wel meer) verschillen.
Mooie auto moet ik zeggen, en groot voor zo’n prijs. Gaat deze ook niet concurreren met de grande punto? Verder zie ik aan de achterkant een beetje de siroc concept car van VW in maar voor de rest erg origineel en mooi ontwerp.
Ik ben zelf nooit een fan van FIAT geweest, maar ik moet wel zeggen dat die FIAT modellen van de laaste jaren toch niet slecht uit ziet.
En tja, je moet maar ervan houden.
@C200 Kompressor
“En tja, je moet maar ervan houden”
Ja, net zoals van Mercedes C-klasse
Recht van achter heeft ie wel wat van een golf 5 weg…
@ Rick dos
dat doen lancia en fiat toch vaker, modellen van elkaar namaken, alleen is lancia dan meestal de luxere versie, denk bijvoorbeeld aan de Lancia Phedra en de Fiat Ulysse. en ook de Lancia musa en de fiat idea. dus de VAG groep is niet de enige.
Hahahha…..
Hoor ik hier de mensen nou zeggen dat hij lijkt op diverse Volkswagens van achter! Hahahaha… Nog ff en het is ‘Echt Duits Design’
Pfff…. Duits en Design zijn niet bepaald overeenkomstige woorden! :)
Mooie auto’s maken die duitsers opzich nog wel, maar om van design te spreken moet er een gevoel in je buik komen, zoals je verliefd word op een meissie! :) En dat heeft Volkswagen nog het minste van alle duitse merken! :) :)
Maar ja……
Ik ben erg benieuwd naar de toekomst van Fiat! Het ziet er tot nu toe erg goed uit in ieder geval! Echt Italiaans design ;)
Er is nu ook een foto van het interieur!!:
@mvagusta
Ik had het zelf niet treffender kunnen zeggen!
Duitse auto’s zijn technisch ok en superrationeel.
Van emotie is echter geen sprake: ik ken geen enkele Duitse excoot, of het zou de Mercedes SL Pagode van 40 jaar geleden moeten zijn.
Het woord Design kan volgens mij uitsluitend gebruikt worden als er ook sprake is van emotie. En dat is bij FIAT nu weer het geval.
Prima dingetje weer van Fiat. Na het Panda snoepje en de Grande Punto wederom een kek ontwerp.
Nu alleen nog de belofte inlossen om een echte Abarth variant te lanceren.
Wat vreemd dat er dan geen rood logo op het stuur zit?
Overigens vind ik het typisch overhangetje bij de meters wel weer aardig: net als de oude kleine FIATjes.
Middenconsole vind ik minder geslaagd: misschien toch nog eens een collega Alfa designer naar laten kijken.
@mvagusta
Ik geef toe dat de Italianen een passievol design kunnen maken. Ik denk, dat ik daar geen voorbeelden voor hoef te geven……
Ik vind het echter te ver gaan om dit ook bij een FIAT van toepassing te laten zijn. Geef mij eens een voorbeeld van een FIAT, van laat zeggen, de laatste 30 jaar. Waarvan jij zegt dat dit en ik citeer;
“Mooie auto’s maken die duitsers opzich nog wel, maar om van design te spreken moet er een gevoel in je buik komen, zoals je verliefd word op een meissie!”
De Panda? of Tipo? of Uno? of Croma? of Ritmo?
Leuke auto´s heeft FIAT zeker wel gemaakt, maar om nou te zeggen dat ze auto´s hebben gemaakt om verliefd op te worden….nou nee!
@slk55 amg
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat VAG groep de enige is. Dit doet GM en Opel, Saab ook. VAG groep past het wel het vaakst toe.
Voor wat betreft je vergelijkingen tussen Lancia en Fiat. Ik zeg toch ook duidelijk, bovenaan in mijn reageersel, dat ik bang ben dat ze de VAG groep gaan nadoen. Het zijn NU nog 2 modellen die FIAT en LANCIA delen, laat het hopelijk ook daarbij blijven. Voordat je het weet wordt Alfa Romeo in dit spelletje meegetrokken………Oh god ik krijg al nachtmerries! ;) :)
Foto van interieur is een shop. Er is nog geen officiele foto van het interieur.
Rick…
Ik moet zeggen dat de Panda opzich nog wel in aanmerking komt voor Italiaans design!, maar de rest van je genoemde voorbeelden inderdaad absoluut niet!
Zoals ik ookal zei, is Fiat goed opweg! Daarmee bedoel ik de laatste tijd, zoals de Grande Punto (zeer geslaagd model) en deze Bravo nu ook, die er op het eerste gezicht ook erg goed uit ziet! Dus Italiaans design vind ik inderdaad toepasselijk op de laatste modellen van Fiat.
slk55amg…
Waar heb je dat interieurplaatje vandaan? Lijkt mij geen officiele foto’s, want het logo is inderdaad niet nieuw, zou raar zijn als dit om het zelfde model als de andere foto’s gaat!
nou Rick dos… wat betreft fiat heb ik dat eigenlijk wel bij de originele 500 :-) en de favoriet van w0o0dy ben ik ff de naam van kwijt maar is een van de mooiste en pure roadstertjes die er zijn.
het is wel allemaal pre 1980 maar toen heeft fiat heel erg mooie en leuke auto’s gemaakt :-D
mijn mening over deze nieuwe Bravo… zeker een verrijking van het straatbeeld. ziet er in verhouding tot ‘de fransen’ heel goed uit. maar zoals bij zoveel zou ik hem noooooit kiezen.
heb em gevonden! :-D de fiat 124 cabrio en de Dino Spider! die hebben heeel erg overduidelijk een onderbuik gevoel! bij mij iig.
de dino spider!!! :-D
@Alwood
Waarom denk je dat ik het bij 30 jaar laat?! :) :P
@mvagusta
Zoals ik reeds in mijn eerste comment had aangegeven, vind ik dit zeer zeker een mooie auto. Echter vind ik dit niet een auto, waar ik dat speciale gevoel (dat jij ook omschreef) van krijg. Daarom vind ik de vergelijkingen met de SEAT ook niet zo gek.
Jaa…. Oké…..
Ik geef je gedeeltelijk gelijk, dan! Ik heb hier ook niet het echte verliefd zijn gevoel. Maar hoe komt dat? Verliefd zijn is ook voor je gevoel iets onbereikbaars willen! Het mooiste meisje, de mooiste auto…
Dat gevoel zal je dus alleen bij echte superauto’s krijgen…. Maar ik bedoelde met mijn opmerking ook eigenlijk meer gewoon de emotie! En die heeft deze auto wel en de grande punto ook!
En die 30 jaar is inderdaad slim gezegd, want daarvoor maakte Fiat auto’s waar je U tegen zegt! ( ook niet allemaal,, weet ik!!! ) :)
mooi man vind hem zelfs nog de trekjes van zijn voorganger hebben de stilo
nu maar hoopen dat ze een aberth gaan maken en daar de zelfde motor in te hangen 2.4 20v een turbo er bij en klaar.
Ze beginnen het eindelijk te leren daar in Italie.
amaai knappe wagens die fiats :-p,ik ben dan wel een harde opel fan,maar de italiaantjes mogen er zeker wezen ;-)
zéker slim gekozen Rick dos ;-) ik zou idd niet zo snel een fiat van eind jaren tachtig op kunnen noemen die zo begerenswaardig is…
alles met een beetje passie was toen volgens mij meteen tot Lancia gedoopt. de panda is wel een icoon, niet echt een liefde :-)
@ mvagusta en rjb
Het plaatje komt van http://www.autoblog.it, het is inderdaad geen officiele foto, maar een spyshot. Ik zelf vind het ook raar dat er nog een blauw logo op te zien is. misschien is deze foto gemaakt ik de tijd dat de bravo nog helemaal afgeplakt over straat reed, om hem te testen, soms plakken ze dan het interieur niet af. En ze wouden nog niet bekend maken dat het logo ging verandere, want zoiets kleins als het logo pas je natuurlijk makkelijk aan. Dit zou een rede kunnen zijn, maar zeker weet ik het natuurlijk niet. En zoals rjb zegt, het kan ook een shop zijn, maar dit lijkt mij toch een kleine kans.
Filmpje van de Bravo:
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?ID=187&cat=1&cache=no
hmm als ik een nieuwe leasebak zou mogen uitzoeken … dan zou deze nieuwe Bravo best hoog op het lijstje kunnen staan…
@mvagusta
Dank voor deze snelle actie!
Fraai hoor!
Golf kan gaan inpakken.
Astra niet: een Astra rijder klimt niet in een FIAT: dat deden zijn ouders en ooms ook al niet.
Ik heb in 1997 als tijdelijke leasebak (noodgedwongen!, overname van voorganger) een (full loaded, nou ja….) Tempra SW gereden en toen gezworen dat dat mijn allerlaatste FIAT was.
Het zou zomaar kunnen dat ik van dat besluit terug ga komen!
@Johannes
Ik zie het echt niet gebeuren dat de Golf kan inpakken na het zien van deze Bravo pics.
Inderdaad, dit is na de GrandePunto opnieuw een zeer mooie auto die waarschijnlijk kwalitatief ook een stuk beter is geworden. Echter als je +/- €20.000 klaar hebt staan en de keuze hebt tussen een Golf of deze Bravo. Dan kiest het gros voor de Golf. Waarom? Je bent gekke Henkie niet! De Golf is na 5 jaren nog altijd de helft van de aankoopprijs waard.. Dat duurt bij Fiat nog minstens 20 jaren voordat ze dat kunnen bereiken… Sla verder de portieren van een VW en een FIAT een keertje dicht.. De kwaliteit druipt van VW af en FIAT is nog niet zover..
@ Greg, dan heb je al lang geen Fiat deur meer dicht geslaan. De kwaliteit van VW en Fiat is op zijn minst te vergelijken. En het feit van restwaarde klopt ook, maar dat wordt bepaald door de tweedehandsmarkt dat altijd een 10 tot 15 jaar achter de feiten aanloopt.
Je kan de mening van de massa namelijk niet over 1 nacht veranderen.
edit : dan heb ik het voornamelijk over de Grande Punto. In de showroom merk ik dat veel mensen hem gewoon vergelijken met de VW Golf. Terwijl het toch een heel ander segment is. Rarara… hoe zou dat komen? :D
Weet je waardoor dat komt?? Omdat Golf de standaard is! VW Golf bepaalt in de compacte middenklasse welke auto´s goed zijn en welke niet. En de Golf is al 30 jaren lang de trendsetter en benchmark.
Deze Bravo komt weer een stukje dichterbij het tijdloze design en de kwaliteitsbeleving van de Golf. Dat moet ik ´m zeker meegeven.. Echter eind 2007/begin 2008 verschijnt de Golf VI ten tonele en dan is de lat opnieuw hoger gelegd voor de rest van de autofabriekanten. Dan zal nog beter het verschil zichtbaar zijn tussen Fiat Bravo en VW Golf
Ja, maar het is wel een vergelijk van B – met C – segment. Nu, dat komt deels ook door de grootte van de Grande Punto.
En het klopt natuurlijk wat je zegt dat de Golf aanzien wordt als de standaard en heel veel wagens daarmee worden vergeleken. En dat heeft de Golf ook verdient!!!
Dus ik geef je grotendeels gelijk in jouw antwoord. Alleen het tijdloze “design” durf ik te betwisten. Noem het dan tijdloze vormgeving ;)
Nu heeft nog niemand hier, denk ik, de Fiat Bravo of de Golf VI gezien in het echt. En ik kijk wel uit naar het vergelijk.
Kunnen we degene die bij Fiat heeft gezegd “laten we weer mooie auto’s gaan bouwen” voor een een nobel prijs voordragen?
Hopelijk zijn ze dan ook kwalitatief beter geworden, want als je bijv een ALFA goed bekijkt van binnen dan mankeert er wel e.e.a. aan helaas.
@mashell
Uuuuh: was de Nobelprijs niet met name voor de vrede? Volgens mij ontketent FIAT eerder een oorlog in autoland. :))
Fiat is erg goed bezig, zonder twijfel
ik rij zelf Golf IV en heb t eigenlijk niet zo met Fiat en Lancia enz, maar als Fiat op deze weg verder gaat zullen ze snel uit de rode cijfers komen en zelfs mensen als ik weer naar hun showrooms lokken…!
Wat een ongelooflijk fraaie bak die bravo.
ook 1.4 Tjet van 150 pk lijkt mij ideaal voor deze auto
ben benieuwd wat hij gaat kosten.
Hopenlijk is de kwalitiet ook verbeterd tov de stilo
want elke 3 jaar een nokkenassnaar vervangen a raison van 500 euro is niet echt geweldig. Dat moet beter kunnen. Als Fiat dat waar maakt wordt dit mijn volgende auto
johhanes bedankt daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een prachtbak. Nu nog afwachten wat de kwaliteit brengt. Fiat kom met 5 jaar garantie en of inruil prijs garantie. Anders zullen jullie het nooit redden. Een mooi smoeltje alleen is niet genoeg.
mooie auto zo te zien op foto. ben benieuwd hoe het er in het echt gaat uitzien!
heb zelf even met de vorige bravo gereden, maar ik vond dat die eigelijk op nix trok!!
dus nooit meer een fiat meer!
Ik vind het nieuwe model van de Bravo heel geslaagd. Ik hoop dat de kwaliteit
ook goed is.
Na een Fiat Tipo 1600 benzine die ik 12 jaar heb gereden en 214 000 km op de teller,zonder problemen had en monenteel een Fiat Brava 1400 12V benzinne met 148 000 km op de teller heeft staan zonder veel onkosten zou de nieuwe Bravo mijn volgende auto kunnen worden.
Ik heb steeds met Fiat gereden en tot nu toe nog niet ontgoocheld.
Deze auto krijg ik Maandag. Mooie auto, vooral dashboard en stoelen zijn strak, oogst sportief en rijd ook superieur.
mooie auto, lijkt zeer baanvast, echt het schatje onder de fiat!!
Keep up the good work zou ik zegge;)
BRAVO voor de fiat BRAVO
Heb vandaag de Bravo edizione prima besteld met sky dome, vind het een schitterende auto, ben er sinds de autorai helemaal verliefd op geworden…. en ja smaken verschillen nu eenmaal, gelukkig maar!
@edje …gefeliciteerd jongen …. eerlijk waar.
Heb me gisteren eene gekocht nu nog enkele weken wachten op levering,men vorige was of is een Brava
Wat je dikwijls niet tegenkomt: In het echt nog mooier dan op de foto. Gisteren even in gezeten, echt enorm ruim. Nu maar wachten op de 1.4 turbo uitvoering. Want dat blijft het eeuwige manco bij FIAT. Te weinig benzineaanbodin het begin. (Zie Panda en Grand Punto) M.i. zouden ze een veel groter marktaandeel kunnen hebben, als het eens van het begin af goed aangepakt zou worden.
Gisteren de bravo edizione prima gehaald,eerste indrukken op alle fronten een topper.
Bravo ! fiat is eindelijk op het goede pad, vroeger vond ik fiat zo’n lelijk merk, maar nu ben ik er helemaal weg van de fiat croma, fiat sedice, fiat bravo, fiat grande punto. Bravo !!!
Ik heb ondertussen begin juni mijn bravo bestelt en einde juli ben ik de fiere
eigenaar van mijn brava 1400. Ondertussen heb ik nu al 9000 km meegereden, zowel in de stad en op de autosnelweg en hij bevalt mij erg.
Het verbruik valt enorm mee. Mooi uitgerust en zeer komfortabel. Ik hoop nog veel plezier van te hebben.