• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford heeft de grootste bout

Auteur: Dennis, gepost 12 juli 2007 om 17:40 – 34 Reacties

Ford bolt

Size does matter! In onderstaande Ford F150 pickup reclame zien we een ultiem gevalletje kinderlogica. De bout die de bladveren op zijn plaats houd is bij Ford het grootst, groter dan bij een Chevrolet, Nissan, Dodge of Toyota. Er is dus maar één conclusie mogelijk: Ford maakt de beste pickup’s.

Gelukkig moet de commercial met een knipoog bekeken worden, maar er zullen ongetwijfeld simpele zielen zijn die je met dit argument over de streep trekt, of die bij het zien van de reclame uit hun stoel springen en zeggen: “zie je nou wel, ik wist het!”

(via: jalopnik)

Ook interessant!

  • Video: Ford F-150 drift onvrijwillig de oprit af
    Video: Ford F-150 drift onvrijwillig de oprit af
  • Ford brengt de F-150 Lightning terug!
  • Ford F-150 Lightning reserveringen gaan als de bliksem
  • Ford F-150 Lighting
    Ford F-150 Lightning heeft 1.050 Nm en enorme Frunk

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

f-150, Ford, Funny, Reclame

Vorig bericht: « Mercedes M-klasse viert tiende verjaardag
Volgend bericht: Dagelijkse Christijan Albers update #2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mercedes zegt

    12 juli 2007 om 17:44

    hij is tog die gast van dirty jobs??

    Login om te reageren
  2. Citrofiel zegt

    12 juli 2007 om 17:46

    “Gelukkig is moet de commercial met een knipoog bekeken worden”
    Even verbeteren. Haal dat ‘is’ maar eens weg, en zie het verschil:
    “Gelukkig moet de commercial met een knipoog bekeken worden”
    Veel beter, niet? Doe nou maar in het artikel. ;)

    -edit: Bijdehandjes gegeten? ;) Maar het ziet er inderdaad beter uit.-

    Login om te reageren
  3. H.J. Vaesen zegt

    12 juli 2007 om 17:47

    Ik zal mijn bout er eens naast leggen.

    Login om te reageren
  4. W1CK3D zegt

    12 juli 2007 om 17:51

    “zie je nou wel, ik wist het!”

    :D

    Login om te reageren
  5. RA999 zegt

    12 juli 2007 om 17:53

    @Mercedes
    klopt, dat is Mike Rowe

    Login om te reageren
  6. Boss zegt

    12 juli 2007 om 17:55

    @Mercedes: viel me ook al op.

    Login om te reageren
  7. Susp1cious zegt

    12 juli 2007 om 17:59

    Ach in de Verenigde Staten, waar ‘bigger’ gelijk staat aan ‘better’ verbaast mij deze commercial geenzins.

    Login om te reageren
  8. Waus zegt

    12 juli 2007 om 18:02

    Wat een bout reclame!

    Login om te reageren
  9. 666 zegt

    12 juli 2007 om 18:11

    @H.J. Vaesen: die van Toyota ligt er al. inside joke, je begrijpt me wel denk ik.

    Login om te reageren
  10. Mikeee zegt

    12 juli 2007 om 18:14

    Waus, het is “boutreclame”. ;)

    Verder zijn deze filmpjes voor de Ford F150 op internet nites nieuws. Doen ze al een jaar of 2 zover ik weet.

    Ik vond wel de F150-filmpjes met vlammende uitlaatpijpen wat interessanter.
    Neemt niet weg dat zelfs de Toyota Tundra al een recall-actie heeft moeten incasseren.

    Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    12 juli 2007 om 18:35

    wel een goed argument .. wel eens onder een sorento gelegen .. er is weldegelijk verschil .. maar ik wist dit allang natuurlijk .. zie je wel

    Login om te reageren
  12. wideman zegt

    12 juli 2007 om 18:48

    hahahahaha lol!!!!!!!!!!!!

    die gekke amerikanen.

    Login om te reageren
  13. Michael zegt

    12 juli 2007 om 19:00

    lol grappig!!

    Ford is bout it bout it

    Login om te reageren
  14. Kawouter zegt

    12 juli 2007 om 19:11

    ” … to hold the leaf-springs in place.”

    Need we say more? Ouwe meuk man, onder dat stoere uiterlijk ;)

    Login om te reageren
  15. smokin zegt

    12 juli 2007 om 19:17

    Hé Kawouter, heb je die “b” in een “w” veranderd door deze reclame, of was dat al zo?

    Login om te reageren
  16. tweaker zegt

    12 juli 2007 om 19:31

    vind ik nog niet zo slecht… als ze al de zwaarste bouten gebruiken voor de ophanging dan zal de rest hoogstwaarschijnlijk ook wel wat degelijker zijn

    zou wel heel erg zijn als enkel die bout groter is bij Ford

    japannerkes zitten nl in elkaar mij vijzen ipv bouten… ;)

    Login om te reageren
  17. ferrarifreak zegt

    12 juli 2007 om 19:35

    die man komt me bekend voor

    Login om te reageren
  18. Klassiekerrally zegt

    12 juli 2007 om 19:42

    It’s al ‘bout the bout :)

    Login om te reageren
  19. DRU zegt

    12 juli 2007 om 19:44

    Yeah! The “leafsprings” are mounted bij big bolts. That’s because the other cars use more modern efficient springs that need smaller bolts.

    Sinds wanneer is een zwaarder onderdeel beter in een auto? Hoe kleiner en lichter zou denken.

    But I still love American commercials and I still love the F150

    Login om te reageren
  20. Julian zegt

    12 juli 2007 om 19:51

    het grappige is dat wat die man zegt nergens op slaat, waar staat eigenlijk dat de bouten allemaal van hetzelfde materiaal zijn gemaakt?(en dus dezelfde materiaaleigenschappen hebben)
    daarnaast heb je altijd een puntbelasting in de bout waardoor de dikte eerder een negatief effect heeft dan een positief (breuk over de gaten kriterium, voor degenen die dat op school gehad hebben).

    om die redenen zou je alleen maar dikkere bouten gebruiken als dat nodig is. dat zegt dus alweer dat het eigenlijk voorkomt uit een crappy constructie/gewicht in tegenstelling tot de degelijkheid die gesugereerd word.

    Login om te reageren
  21. Julian zegt

    12 juli 2007 om 19:53

    @DRU

    alle pickup trucks gebruiken leaf springs achter, vanwege de gewichtsverdeling over het voortuig (veel gewicht voor weinig achter + vierwielaandrijving, in de winter gooien ze achterop om die redenen zandzakken)

    dus laat je niet van de wijs brengen door je gebrek aan verstand van zaken, bladveren zijn weldegelijk de beste oplossing hier!

    Login om te reageren
  22. Kachel zegt

    12 juli 2007 om 20:31

    @Julian

    Ken jij dat, humor?

    Login om te reageren
  23. H.J. Vaesen zegt

    12 juli 2007 om 20:55

    @ 666

    Nice one. Zuig me.

    Login om te reageren
  24. citrofiel evil twin zegt

    12 juli 2007 om 21:22

    Ze mogen dan wel de grootste bout hebben ze zijn er vet mee ze verliezen van toyota.

    Login om te reageren
  25. Robin zegt

    12 juli 2007 om 21:42

    Allemaal gelogen….

    Login om te reageren
  26. DRU zegt

    12 juli 2007 om 22:10

    @Julian – Je hebt gelijk. I suck.

    Login om te reageren
  27. realcar zegt

    12 juli 2007 om 22:35

    Ze verwarren groter met sterker, iets wat niet zo hoeft te zijn. Die Amerikaanse producenten zijn te simpel. De Amerikaanse consument is niet helemaal gek, zie de dalende verkopen van Amerikaanse Pickups.

    Login om te reageren
  28. Marten zegt

    13 juli 2007 om 08:47

    Ik zou wel eens zo’n fordje de Topgear Toyota Hiace Test zien doen!

    Login om te reageren
  29. Marten zegt

    13 juli 2007 om 08:47

    edit: Hilux

    Login om te reageren
  30. robbe zegt

    13 juli 2007 om 10:58

    ze moeten wel grotere bouten anders zakken al die dikke amerikanen door de vloer heen
    bij toyota hebben ze dat probleem niet :)

    Login om te reageren
  31. Ivo zegt

    13 juli 2007 om 12:28

    Het is wel de mooiste Pick-Up vind ik…

    Login om te reageren
  32. Tdj zegt

    13 juli 2007 om 13:47

    Ja, en vervolgens is die bout van veel goedkoper staal gemaakt dan die van de concurrentie…

    Wat maken die Amerikanen toch verschrikkelijke wagens.. Ik zou zo’n F150 nog niet rijden al kreeg ik er geld bij. En kwalitatief is het ook een drama..

    Login om te reageren
  33. Oli4000 zegt

    13 juli 2007 om 14:01

    De F150, het ultieme hillbilly vervoersmiddel. Da’s toch geen auto.

    Login om te reageren
  34. tom zegt

    18 mei 2008 om 09:21

    en de bouten voor een vliegtuig zijn die niet groter ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North